پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 2-2 جنوا (هفته هشتم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
144 پاسخ برای این موضوع

#1
10VE4EVER

10VE4EVER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال

تصویر

یوونتوس - جنوا

شنبه 30 مهر ، 22 اکتبر
ساعت 22:15 به وقت طهران
ورزشگاه یوونتوس آرنا


بازی بعدی :
یوونتوس - فیورنتینا
جنوا - رم

آمار بازی
ضربه به دروازه : 20 یووه - 13 جنوا
در چهارچوب : 7 یووه - 5 جنوا
آفساید : 3 یووه - 1 جنوا
خطا : 11 یووه - 12 جنوا
کرنر : 9 یووه - 8 جنوا
مالکیت توپ : 57 یووه - 43 جنوا


پاس یووه : 485 پاس ، 83 درصد صحیح
پیرلو در این بازی 77 پاس داد که 82 درصد صحیح بودن، 26 تای اونا پاس های بلند بودن، 1 شوت به سوی دروازه داشت و 6 موقعیت گل خلق کرد.





#2
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
4-3-1-2 بازی می کنند و احتمالا توی این دیدار می شه 4 - 4 - 1 - 1 می شه :دی:

#3
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
یعنی میشه این بازی رو ببریم ؟

#4
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
یوونتوس و جنوا تا بحال 137 بار باهم بازی کردند ...

74 برد برای یووه
28 مساوی و 35 باخت هم برای یووه ثبت شده ...

-------------------------------------------------------------------------

این دو تیم در زمین یوونتوس ...66 بار با هم بازی کردند که ...

یووه در48 بازی برنده بوده و تنها در 8 بازی به حریف خودش باخته ...

-------------------------------------------------------------------------------------------

اخرین باری که یووه در زمین خودش به جنوا باخته ..

به سال 1991برمیگرده که یووه و مایفردی به جنوا و با یه گل باختند ...

-------------------------------------------------------------------------------------------

از اونجایی که شهرهای جنوا و تورین در شمال ایتالیا هستند و نزدیک به هم و دیوار به دیوار با هم هستند ..

این رقابت نوعی داربی و یا شبه داربی ،محسوب میشه ... !!!

و رقابت تیمهای تورینی و جنوایی ... از حساسیتهای خاصی برخورداره ...

تصویر

#5
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
اگه این بازی رو نبریم دیگه صدر جدول نیستیم به احتمال خیلی زیاد . ولی بازی رو تو خونه انجام میدیم می بریم حتما

#6
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
بهترین بردهای خانگی یووه در مقابل جنوا :

یووه 8 جنوا یک فصل 1933.34

یووه 7 جنوا 0 فصل 1964.65



بدترین باخت خانگی یووه در بازی با جنوا :

یوونتوس 1 جنوا 5 فصل 1911.12


-------------------------------------------------------------------------------------


از وقتی که جنوا از دسته 2 صعود کرد 2007.2008

یووه در خانه همه بازیهاش با جنوا رو برده ... همشون هم غالبا پر گل بودن ...

#7
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
چیزی که میشه راحت حدس زد اینه که جنوا میاد تا اونقدر دفاع کنه که یه امتیاز بگیره البته این تیما همیشه به اشتباه حریف تو ضد حمله چشم میدوزن و نیم نگاهی به 3 امتیاز دارن! اگه بتونیم نیمه اول یه گل بزنیم میشه انتظار یه بازی پر گل رو داشت.... امیدوارم اینجور بشه. به امید یه بازی مثل بازی با پارما.....

#8
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
انگار بازی با جنوا ، کونته قصد داره از میرکو به عنوان هافبک چپ بازی بگیره میرکو واقعا اون مهاجمی نیست که قرار باشه تو 4-1-4-1 تک مهاجم باشه به نظرم متری خیلی بهتر میتونه نقش اون تک مهاجم رو بازی کنه بنابراین کونته تصمیم گرفته تیم رو اینطوری ارنج کنه بوفون کیه لینی ، بارتزالی ، بونوچی ، لیخشتاینر پیرلو ووچینیچ ، ویدال ، مارکیزیو ، په په متری باتشکر

#9
plzdr

plzdr

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 123 ارسال
یوونتوس و جنوا در این فصل تا حالا 9 گل زدند که این نشون میده هر دو تیم خط حمله خوبی دارن . ولی یووه تا انجا 3تا گل خورده و جنوا 8تا . پس میشه از خط دفاع ضعیف جنوا استفاده کنیم و به گل برسیم . ولی خط حمله جنوا رو نباید فراموش کنیم .

#10
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال

انگار بازی با جنوا ، کونته قصد داره از میرکو به عنوان هافبک چپ بازی بگیره
میرکو واقعا اون مهاجمی نیست که قرار باشه تو 4-1-4-1 تک مهاجم باشه
به نظرم متری خیلی بهتر میتونه نقش اون تک مهاجم رو بازی کنه
بنابراین کونته تصمیم گرفته تیم رو اینطوری ارنج کنه

بوفون

کیه لینی ، بارتزالی ، بونوچی ، لیخشتاینر

پیرلو

ووچینیچ ، ویدال ، مارکیزیو ، په په

متری

باتشکر


تو این سیستم از نظر من میرکو تو پست مهاجم بهتر جواب میده چرا؟
میرکو از خلاقیت و تکنیک و سرعت بهتری از ماتری برخوردار هست و تو شرایطی که هافبک هامون نمیتونن به میرکو توپ برسونن میرکو میاد و از عقب توپ گیری میکنه که این کارش باعث میشه فشار از روی هافبک های تیم برداشته بشه و در مواقعی ترکیب تیم به شکل 0-6-4 تبدیل میشه این امر درسته که کیفیت تیم در خط حمله رو پایین میاره و ما با تعداد زیاد هافبک نمیتونیم موقغیت سازی کنیم اما تو این شرایط که میرکو میاد عقب و توپ گیری میکنه و حواس مدافعین حریف رو به خودش متوجه میکنه وظیفه هافبک های پشت سر میرکو هست که بیان و در پست مهاجم جای میرکو رو پر کنن شما اگه به بازی مقابل میلان فلش بک بزنی متوجه میشی که بارها میرکو اومد و خودش رو فدا کرد تا مارکیزیو و ویدال صاحب موقعیت بشن و بتونن گل بزنن که این امر با هوش بالای مارکیزیو میسر شد و ویدال نتونست اون عملکرد قابل قبول رو صرفا در گل زنی داشته باشی .
حالا چرا میگم متری به درد این سیستم نمیخوره ؟
متری یک تمام کننده قهار هست و این رو از تعداد گل هاش میشه فهمید اما متری وقتی دارای بیشترین بازدهی میشه که کنارش یک مهاجم دیگه بازی کنه و موقعی فوق العاده میشه که تیم وینگرهای خوب داشته باشی حالا ما در این شرایط که نه وینگر خوب داریم و نه مهاجم سایه ای در کار هست چرا باید از متری استفاده کنیم ؟ متری تو بازی سرعتی که گردش توپ بالاست نمیتونه مفید باشه و از توپ هایی که با سرعت بالا پشت سرش میفته نمیتونه خوب استفاده کنه همچنین دیگر ایرادی که داره اینه که وقتی توپ بهش میرسه ناخودآگاه به دلیل سبک بازی ماتری بازی کند میشه که این امر کیفیت وبازدهی تیم خلل ایجاد میکنه .

#11
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
شماها همه استادید و نظر دادن من انگار فایده نداره . یه سوال می پرسم جوابم رو بدید . جلوی این تیم ها اگه با 3-3-4 بازی کنیم بهتر نتیجه نمی گیریم تا به 1-4-1-4 ؟

#12
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال
پروزیوسی مدیر و مالک باشگاه جنوا گفته من به تورین نخواهم رفت چونکه ما همیشه برابر یوونتوس شکست خوردیم اما این بار نمی خوایم این تجربه رو تکرار کنیم .

#13
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
زمان کاپلو با 3 تا مهاجم (ترزگه - زلاتان - دل پیرو ) بازی می کردیم و خیلی عالی بودیم. تیم های کوچیک انقدر بسته بازی می کنن که یک مهاجم جواب نمیده بلکه باید از 2-3 تا مهاجم استفاده کرده ضمنا این تیما چون بیشتر دفاع میکنن و رو ضد حمله حساب وا می کنن 3 تا هافبک براشون کافیه چرا کونته نمیاد یک بار هم 4-3-3 رو با 3 تا مهاجم نه 2 تا وینگر بازی کنه ؟ تیم هم که ماشاالله مهاجم زیاد داره.

#14
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر

Serie A League 2011-2012 - 8th Week
Saturday - 22 October 2011
Juventus FC - Genoa CFC
Juventus Arena
TEH 22:15

تصویر


تصویرتصویر تصویر

Juventus Arena


[img width=480 height=254]http://img4up.com/up2/67338886552542346959.jpg[/img]


Capacity: 41000

تصویر

Match Preview


تصویر



یاران آنتونیو کونته ، در هفته ی هشتم باید در ورزشگاه خانگی خود از تیم یازدهم جدولیِ جنوا پذیرایی کنند. صدر نشین این روز هایِ سری آ ، به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارد. جدول فشرده ی سری آ به گونه ای است که ممکن است یوونتوسی ها با از دست دادن 3 امتیاز این دیدار سقوطی فراتر از حد تصور در جدول داشته باشند. بیانکونری با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ؛ اودینزه با 12 امتیاز و کالیاری و لاتزیو نیز با 11 امتیاز ، رقابت تنگاتنگی را برای رسیدن به رتبه ی اول با یکدیگر دارند.

یاران آلبرتو مالسانی اما شرایط مساعدی را در کالچو ندارد. آن ها با کسب 6 امتیاز از 7 دیدار خود در رده یازدهم جدول قرار گرفته اند و برای به دست آوردن جایگاهی مطمئن در جدول ، نیاز به امتیازات این دیدار دارند.

یوونتوسی ها در دیدار رفت و برگشتِ سال گذشته ی خود در برابر جنوا ، موفق به کسب هر 6 امتیاز این دو دیدار شدند. یوونتوس در دیدار رفت و با هدایت جیجی دلنری موفق شد با 2 گل و کسب 3 امتیاز ، از ماراسی به خانه بازگردد ؛ دیداری که در آن میلوش کراسیچ -ستاره ی نچندان آماده ی این روزهای بیانکونری- با درخششی خیره کننده یوونتوس را برای رسیدن به 3 امتیاز ، کمک فراوانی کرد. در دیدار برگشت و در تورین نیز این یوونتوس بود که موفق شد در دیداری سراسر هیجان 3 امتیاز را از آن خود کند. بانوی پیر ابتدا با گل به خودی لئوناردو بونوچی در دقیقه ی 7 از حریف خود عقب افتاد ، ولی این یوونتوس بود که در نیمه ی دوم توانست با پاس گل آکوئیلانی و ضربه ی سر تمام کننده ی سیمونه په په ، بازی را به تساوی بکشاند. جنوا باز هم موفق شد با شوت فلورو فلورس از تورینی ها پیش بیفتد . یووه باز هم تسلیم نشد و این بار الساندرو متری -مهاجم نیمکت نشین این روز ها یوونتوس- بود که روی پاس تونی و حرکتی دیدنی در محوطه جریمه ، یوونتوس را به گل دوم برساند. اما این پایان کار نبود ! لوکا تونی در دقیقه 83 ، روی پاس عجیب آلبرتو آکوئیلانی ، موفق شد با ضربه ای مهار نشدنی 3 امتیاز شیرین را برای تیفوسی های بیانکونری به ارمغان بیاورد.

یوونتوس در این دیدار باید با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کند. امانوئله جاکرینی به دلیل مصدومیت در دیدار هفته قیل کیه وو-یوونتوس ، به مدت 20 روز از همراهی یووه ناتوان خواهد بود. به نظر میلوش کراسیچ نیز در شرایط روحی بدی قرار گرفته باشد ؛ چرا که وی در هفته جاری با خبر ناگهانی فوت عموی خود مواجه شد ، این حادثه در حالی روی داد که طرف دیگر این تصادف پدر کراسیچ بوده است ، پدر مهره صربستانی یوونتوس نیز پس از شنیدن این خبر دچار شوک شد. با این وضعیت به نظر می رسد که یوونتوس با عدم استفاده از کراسیچ ، چیزی را از دست ندهد. اما بدون شک بزرگترین مشکل یوونتوس را باید مشکلی دانست که آندرا آنیلی سبب آن شده است ! آنیلی دیروز طی مصاحبه ای عجیب و نسجیده ، از خبر خداحافظی الساندرو دل پیرو ، اسطوره بی بدیل باشگاه یوونتوس در پایان این فصل خبر داد. مصاحبه ای که واکنش های زیادی را در پی داشت. السیو تاکیناردی ، مورنو توریچلی ، السیو سکو ، لوچانو موجی و حتی شخصیت هایی غیر یوونتوسی همچون فرانچسکو توتی و ماسیمیلیانو آلگری ، همه و همه از تعجب خود پس از شنیدن این مصاحبه سخن گفتند. به نظر می رسد که این موضوع تبعات ناخوشایندی را برای بانوی پیر همراه داشته باشد.

اما در سوی دیگر میدان جنوایی حضور دارد که در این دیدار از حضور کاخا کالادزه ، مدافع گرجستانی خود ، محروم خواهد بود. کالادزه ی 33 ساله به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار هفته ی گذشته ی تیمش مقابل جنوا از حضور در این دیدار محروم است. جاندومینکو مستو و زی ادواردو هم ممکن است به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دهند.

آماده ترین مهره ی جنوا ، بدون شک رودریگو پالاسیوی آرژانتینی خواهد بود. این بازیکن 33 ساله تا این جای فصل ، عملکردی فوق العاده از خود بر جا گذاشته و با 5 گل زده ، بهترین گلزن سری آ لقب گرفته است. پالاسیو در تک دیدار جنوا از سری رقابت های کوپا ایتالیا نیز موفق به زدن 2 گل برای جنوا شد. لازم به ذکر است که این مهره آرژانتینی 4 پاس گل نیز برای همبازی ها خود ارسال کرده است.

Buffon

Lichtsteiner, Barzagli , Bonucci , Chiellini

Krasic, Pirlo , Marchisio , Pepe

Del Piero , Vucinic


Probable Line-Ups

Juventus FC 4-2-4


[img width=480 height=133]http://img4up.com/up2/83093890997780209867.jpg[/img]


Genoa CFC 4-4-2

[img width=480 height=133]http://img4up.com/up2/73910054871965788245.jpg[/img]

21
Selected For The Match Genoa CFC

... Soon


Player To Watch Out For

[img width=480 height=294]http://www.tuttosport.com/images/31/C_3_Media_1254231_immagine_l.jpg[/img]

Alessandro Del Piero

کاپیتانِ دوست داشتنی یوونتوس دیروز با مصاحبه ای عجیب ، از سوی آندره ا آنیلی در مورد خداحافظی اش در پایان این فصل رو به رو شد ، این در حالی بود که پینتوریکو در دیدار گذشته بیانکونری در مقابل کیه وو ، عملکردی قابل تحسین داشت و در آن دیدار به عنوان برترین بازیکن تیمش انتخاب شد. به نظر نمی رسد که دل پیرو پس از شنیدن این مصاحبه احساس خوبی داشته باشد ، هر چند این بازیکن تاکنون واکنشی نسبت به این مسئله نداشته است.
با این حال بعید به نظر می رسد این گونه مسائل بتوانند روی عملکرد بازیکن با تجربه ای چون الساندرو دل پیرو اثر بگذارد ، اما با تمام این شرایط باید دید که آیا دل پیرو می تواند شرایط روحی خود را حفط کند یا خیر.


Prediction

Juventus FC 2 - 0 Genoa CFC

حتی با وجود این که یوونتوس در رده اول و جنوا در رده یازدهم جدول قرار دارد ، باز هم نمی توان در مورد نتیجه به راحتی پیش بینی کرد. به نظر می رسد یوونتوس در ورزشگاه جدید خود به کسب هر 3 امتیاز عادت داشته باشد. ورزشگاه جدید ، بازیکنان با کیفیت تر و شرایط بهتر در جدول می تواند یوونتوس را به شکست جنوا در تورین کمک کند. هر چند یاران آلبرتو مالسانی 56 ساله را نمی توان دست کم گرفت. آن ها گاهی با هنرنمایی های رودریگو پالاسیو غیر قابل مهار می شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا جنوایی ها می توانند بالاخره گربه سیاه خود -یوونتوس- را از پیش رو بردارند یا خیر ؟

=-=

+ با تشکر از محمد کردی و مسعود.

#15
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خودت نوشتى كالادزه محرومه بعد تو تركيب احتمالى كذاشتيش؟ :١:

#16
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
بود و نبود کالادزه همچین فرقی هم نمیکنه ها :1:

#17
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

خودت نوشتى كالادزه محرومه بعد تو تركيب احتمالى كذاشتيش؟ :١:


تقصیر اسکای ــه به جان خودم ! :Facepalm:
اسکای که ترکیب رو اشتباه نوشته ، گاتزتا هم که اصلاً ننوشته ! پس نتیجه میگیریم : Forza Media Set ! :1: :np:

#18
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال
کی گفته بود یا نبود کالادزه فرقی نمیکنه کالادزه سابقه زدن دو تا گل به خودی رو تو یه بازی داره

#19
2fAn

2fAn

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 137 ارسال

کی گفته بود یا نبود کالادزه فرقی نمیکنه کالادزه سابقه زدن دو تا گل به خودی رو تو یه بازی داره

:lol: :laugh3: :laughing:

#20
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
خوب با توجه به اينكه تو تمرينات روزهاي اخير دوباره با سيستم 4-2-4 بازي كرديم به احتمال فراوان از همين سيستم استفاده ميكنيم،ضمنا با اين علني شدن خبر خداحافظي الكس،أنتونيو كونته يكجورايي مجبوره برا كم كردن فشار هوادارا و رسانه ها حتما الكس از ابتدا بازي بده.تنها نكته مبهم بازي وينكرهامون هستن.به به كه احتمالا فيكس هست و با توجه به مصدوميت جاكريني و مشكل غم از دست دادن عمو برا كراسيج معلوم نيست كه جه كسي بازي كنه!به نظرم اكه از به به در راست و اليا در جب بازي كنه بهتره.تو اين بازي اكه به كواليارلا بازي نده ديكه أخرشه واقعا!





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی