پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 2-2 جنوا (هفته هشتم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
144 پاسخ برای این موضوع

#141
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
" کونته، الکس را بازنشسته کرد " این شعار رو که به استادیوم آورده بودند به ایتالیایی چی ترجمه میشه ؟ :1:

#142
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال
با برد شروع کردیم وسطاش همش مساوی میکنیم اخرش همه بازی ها رو میبازیم حالا ببینید کی گفتم

#143
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
کاملا واضح بود که ووچینیچ قرار نیست مثل اگرو بشه.هر چقدر هم بازیکن خوبی باشه نمیتونه چون جوونی اگرو رو نداره.یه جوری بازی میکنه انگار 40 سالشه.بسیار کند وشل هر چند تکنیک داره ولی سرعت نداره و انگار ماست خورده. صحبت سر کیفیت این بازیکن نیست.مساله اینجاست که هر بازیکن هر کی میخواد باشه اگه تو یک بازی بد بازی کنه باید تعویض بشه. مساله ای که مطرح شده بیشتر به جناب کنته بر میگرده که باید پاسخگو باشه. اگر شایسته سالاری مطرح میشه باید در عمل هم دید.ووچینیچ واسه بازی دیشب نمیتونست کار ساز باشه. من حس میکنم کنته افتاده تو دور لجبازی وهر مربی که اینجور بشه تیم رو وارد بحران میکنه.

#144
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال

کاملا واضح بود که ووچینیچ قرار نیست مثل اگرو بشه.هر چقدر هم بازیکن خوبی باشه نمیتونه چون جوونی اگرو رو نداره.یه جوری بازی میکنه انگار 40 سالشه.بسیار کند وشل هر چند تکنیک داره ولی سرعت نداره و انگار ماست خورده.
صحبت سر کیفیت این بازیکن نیست.مساله اینجاست که هر بازیکن هر کی میخواد باشه اگه تو یک بازی بد بازی کنه باید تعویض بشه.
مساله ای که مطرح شده بیشتر به جناب کنته بر میگرده که باید پاسخگو باشه.
اگر شایسته سالاری مطرح میشه باید در عمل هم دید.ووچینیچ واسه بازی دیشب نمیتونست کار ساز باشه.
من حس میکنم کنته افتاده تو دور لجبازی وهر مربی که اینجور بشه تیم رو وارد بحران میکنه.


+1
این قضیه که کونته اسرار داره تو تمام بازی ها از 4-2-4 و 1-4-1-4 استفاده کنه زیاد جالب نیست و پاتزینزا ابزار این کار نبود. این بازی تاکتیک کونته ما رو نابود کرد و یه جورایی به قول خودش عمل نکرد و در حالی که 2-1 جلو بودیم تیم از رو شکم سیری بازی میکرد و خود کونته هم تمایلی به حمله کردن تیم نداشت و این رو با تعویض های مزخرفش ثابت کرد .

#145
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال
جنوا دیشب از ضعف دفاع یوونتوس استفاده کرد البته نباید نقش مالزانی رو هم نادیده گرفت این مربی نشون داد که خیلی خوب یوونتوس رو آنالیز کرده و بازی رو خیلی خوب شروع کرد ، این فصل تیم کونته بر خلاف تیم سال های گذشته بر اساس داشتن توپ برنامه ریزی می کنه و اگر تیمی بتونه توپ رو از یووه بگیره یا با پرسینگ قدرت بازی سازی رو از پیرلو بگیره میشه گفت که توانایی نابودی یوونتوس رو نیز خواهد داشت ، مالزانی دیشب در خط میانی از یک سیستم خاص استفاده می کرد و شیوه ی قرار گرفتن بازیکنان میانی مانند تار عنکبوت بود ، در واقع مالزانی فقط به پرسینگ و سرعت دادن به جریان بازی فکر می کرد اما بعد از اینکه نتیجه 2 - 1 شد ، مالزانی با یک رویکرد تهاجمی به بازی ادامه داد و سعی کرد با بازی دادن به کوارکیوچولو از تک موقعیت های بوجود آمده استفاده کنه ، بنظر من کونته هم خیلی خوب از تعویض های مالزانی استفاده کرد و سعی کرد با بازی دادن به پاتزینزا قدرت خط میانی و مالکیت توپ رو در اختیار بگیره تا جنوا تمام توان خودش رو از دست بده اما اینجا یک اشتباه باعث شد یوونتوس برنده نباشه و اون هم بازی دادن به کراسیچ بود که در 15 دقیقه ای که به میدان آمد کار خاصی نکرد و تنها باعث شد که خط میانی یوونتوس سر در گم بشه ، اگر کونته از 4 - 3 - 3 استفاده می کرد و در خط حمله از الکس ، کوالیارلا و متری استفاده می کرد می تونست نتیجه ی بهتری بدست بیاره .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی