پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و هفتم سری آ : ناپولی 2-1 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
20 پاسخ برای این موضوع

#21
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4157 ارسال
ماسیمو پاوان معتقد است که آلگری می خواست یک امتیاز مقابل ناپولی را ثابت کند

ماسیمو پاوان معتقد است که هدف مکس آلگری نشان دادن قدرت استعدادهای جوان در یوونتوس از طریق انتخاب و تعویض تیمش در دیدار مقابل ناپولی بوده است.

آلگری که در فصل جاری در استادیوم آلیانز با تکیه بر چندین بازیکن جوان آینده‌دار مواجه شد، آنها را در ترکیب برای دیدار سرنوشت‌ساز مقابل ناپولی قرار داد. ساموئل الینگ جونیور و فابیو مرتی نقش های اصلی را دریافت کردند، در حالی که کینان یلدیز و جوزف نونگ در طول بازی از روی نیمکت بیرون آمدند.

علیرغم خنثی شدن گل تساوی احتمالی توسط اشتباه نونگه، تصمیم آلگری برای به خدمت گرفتن این بازیکنان جوان، گواهی بر تعهد باشگاه به پرورش و نمایش استعدادهای نوظهور است. شاید نتیجه ایده آل نبوده باشد، اما یوونتوس می تواند به ایجاد فرصت برای جوانان آینده دار خود افتخار کند.

متأسفانه بازیکنان جوان نمی توانند در مسابقات و عناوین مهم پیروز شوند و پاوان به نقل از Tuttomercatoweb گفت:

یوونتوس را دوست داشتم و رد نمی‌کنم که آلگری که بازیکنان زیر 23 سال زیادی را به خدمت گرفت، می‌خواست نشان دهد که بازیکنان جوان سیاه و سفید قوی هستند، اما آنها برای بردن فوری کافی نیستند.

 

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی