پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته نهم سری آ : میلان 0-1 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
20 پاسخ برای این موضوع

#21
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

^^^^

 

فصل پیش بخاطر فقدان بازیکن در سمت چپ خریده شد. الان کامبیاسو می تونه توی اون پست بازی کنه ضمن اینکه نحوه بازی تیم هم تغییر کرده. فصل پیش کلا بازی تیم روی سانتر بود. برنامه این بود که توپ برسه به کوستیچو بعد سانتر کنه روی دروازه و یا روی ضد حمله کمک کنه تا توپ را کات بک بفرسته داخل محوطه.  

 

ولی الان با حضور کیزا در کنار ولا، نوع بازی تیم کلا عوض شده. بازیکنی مثل کامبیاسو بیشتر جواب داده تا کوستیچ.  کوستیچ توانایی برداشتن هیچ یک به یکی را نداره، سانترهاش دائما توسط بازیکن ها بلاک میشه و فقدان خلاقیت توی نوع بازیش کاملا محسوس هست ضمن اینکه توانایی های دفاعی کوستیچ اصلا قابل قبول نیست. کامبیاسو یک یا چند لول توی این موارد بهتر هست، فقط تجربه کوستیج را نداره.  

 

صرف قدرت تهاجمی هم که با توجه به تغییر نوع بازی و حضور ایلینگ جونیور، اولویت به بازی دادن به اون هست، همونطور هم که اول فصل اتفاق افتاد. جونیور پارسال سال اولش بود و اگر یک یا دو سال بیشتر بازی کرده بود من بعید می دونم کوستیچ حتی خریداری می شد. 

 

آمار را چک نکردم ولی فکر می کنم درصد بازیش توی سری آ برای یوونتوس در مقایسه با همین تعداد بازی فصل پیش کاهش محسوسی داشته باشه. اگر این روند ادامه داشته باشه قطعا آخر فصل توی لیست فروش خواهد بود. 

 

جونیور تو لیست ۱۰۰٪ فروشیه یووست،‌ تا حالا فکر کنم ۴۵ دقیقه هم بازی نکرده! 

 

کامبیاسو فقط و فقط یک بازی خوب بازی کرد،‌ تو تک تک بازی هایه دیگه به شدت تر زد،‌ به خاطر همین کلا تو نیمکت میشینه تو چندین بازی اخیر از دقیقه ۷۰ میاد

 

کیزا هم که دو تا بازی میکنه دوتا نمیکنه 

 

کوستیچ تنها بازیکنیه که داره بدون مصدومیت مثل یک موتور بازی میکنه و پاس گل میده،‌ یوونتوس به جز کوستیچ و کیزا موتور محرکی نداره،‌ بقیه تعطیلن 

 

این چیزایی که میگم خلاصه تحلیل کارشناسیه ۱۰ تا شبکه یوتیوب و شبکه سی بی اسو و پارامونت ...


  • Aminvo, tecra, drughi1990 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی