پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس 0 - 3 رئال مادرید


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
121 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس 0 - 3 رئال مادرید (29 کاربر رای داده است)

نتیجه بازی رفت

  1. برد با اختلاف بیشتر مساوی ۲ گل (5 رای [17.24%])

    درصد آرا: 17.24%

  2. برد با اختلاف ۱ گل (14 رای [48.28%])

    درصد آرا: 48.28%

  3. مساوی بدون گل (3 رای [10.34%])

    درصد آرا: 10.34%

  4. مساوی همراه با گل (7 رای [24.14%])

    درصد آرا: 24.14%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#101
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال
دوستان درآمد رئال ۱.۶ برابر هست اما بدهی هاش تو ترازنامه دو سه برابر هست. اونا به رونالدو تقریبا۳۰ میلیون حقوق می دن. درامد نشونه ی توان مالی نیست بلکه توانایی تحمل حجم بدهی هم مهمه. فقر سری آ به هر حال گریبان یووه رو می گیره پس وقتی بودجه ۲۰ میلیون پس باید صبر کرد چون قبلا بدتر بود شرایط مگر اکسور یووه بفروشه به شخص که خیلی مهمه. در نهایت اقتصاد نمی شه یه دفعه تکون داد این یه واقعیت دردناکه
باید صبر داشت و زجر کشید. بعدم کل تیمای پولدار یه دولتی و یا شخصی پشتشونن ما کی رو داریم ؟ یه شرکت چند ملیتی با میلیون ها سهام دار که اگه نخوان یووه تعطیل می شه؟
  • Aminvo, tecra, ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#102
Gin

Gin

    گین / محمد

  • اعضا
  • 719 ارسال

ما جلوی  تاتنهام باید حذف می شدیم. به صورت فوق هردمبیل صعود کردیم و حالا اینجا نتیجه هم متناسب با کیفیت بازیمون شد.


  • mory, Aminvo, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کافی‌ است چشمانم را بازکنم تا دوباره آغاز شود دودِ بشریت...


#103
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

کل تیم باید هو میشد ! از راس تیم بگیر بیا پایین !! مایه ابروریزی بود !

 

قهرمانی لیگ قهرمانان برای یوونتوس و هوادارهاش به یه عقده تبدیل شده !

 

راستی نظرسنجی رو الان دیدم !! :fp:  :fp:


  • mory, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#104
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

ترکیب را که دیدم یاد بازی فینال افتادم که همون روز ظهر دوباره دیده بودم.  حدسم هم همین بود که یک باخت سنگین دیگه در انتظار تیم باشه چون آلگری داشت یک اشتباه را دو بار مرتکب می شد. 

 

بعضی وقت ها نمایشنامه هایی مثل مک بث یا اتللو را با اینکه دیدی باز هم میری و تئاترش را نگاه میکنی، بعضی زمان ها خلاقیت تیم نمایش و یا کارگردان به تغییراتی جزئی در نمایش منجر میشه یا بعضا  صحنه هایی را جابه جا اجرا می کنند تا تغییراتی را نشون بدند و اثر را قشنگ تر کنند. برای من بازی دیشب تکرار نمایش کاردیف در سالن نمایش J آرنا بود. رونالدو چند دقیقه زودتر گل زد، دیبالا چند دقیقه زودتر به جای کوادرادو اخراج شد در صورتی کارت زرد اول منصفانه نبود و کارت زرد دوم کواد هم منصفانه نبود. مارسلو همون نقش را ایفا کرد و اجرای نقش بالی با قابلیت های دفاعی زیاد به جای مانژوکیچ به ساندرو سپرده شده بود. تنها تفاوت این بود که خدیرا نقشش را خیلی بهتر بازی کرد و در دفاع راست دیشیلو اگر چند اشتباه داشت ولی حضور بسیار مختصر و مفیدی در صحنه ها داشت. نکته اینکه یووه هیچ گاه آهنگ بازی را کنترل نکرد و این رئال بود که هر وقت خواست به بازی سرعت داد، هر وقت خواست دفاع کرد و هر وقت خواست خیمه زد. زیدان کاملا ایتالیایی بازی کرد در این مسابقه.

 

در کل به نظرم کارگردان این بازی مرتکب اشتباه شده بود و فکر کرد می تونه با دادن نقش ها به افراد متفاوت  و تغییرات اندک جلو کشته شدن  دسدمونا را بگیره. این نمایشنامه که آلگری در نظر داره در هر صورت به مردن ختم میشه.

 

البته حقیقت ها را هم باید در نظر گرفت،  شما نمی تونی در مقابل لشکری از بازیکنان ماهر و با تجربه، چند بازیکن با کیفیت داشته باشی و بقیه را سیاه لشکر بچینی (در مقایسه) و انتظار پیروزی داشته باشی. خط هافبک یووه اصلا توانایی رقابت با تیمی مثل رئال ماردید را نداره. همون اوایل بازی استیو مک منمن( به همرا دنی فلچر گزارشگر بازی بودند) گفت که اگر خط هافبک یووه نهایت سرعت بازیکنان و انتقال توپش همین هست حتما به مشکل می خورند امشب و همین اتفاق هم افتاد. (البته استثناء ها را صرف نظر کنیم و با چاشنی شانس میشد تیمی مثل رئال را هم به صورت جدی به چالش کشید)

 

در کل تحلیل برای بازی زیاد هست، اینکه یووه باید با سه هافبک مرکزی بازی می کرد و یکی از بین دیبالا و هیگوایین بازی میکرد شاید یکی از بهترین تحلیل ها باشه. چیزی که ما در نیم فصل اول هم مقطعی باهاش نتایج خوبی گرفتیم. به هر حال پتانسیل واقعی تیم هم حذف رئال مادرید با بازیکنانی به زهر داری کریستیانو رونالدو و خط هافبک با قابلیت شوت زنی مودریچ و کروس کار اصلا آسانی نیست. 

 

 

به شخصه فکر نمی کنم بازی برگشت را حتی تماشا بکنم، چون اگر آلگری از همین ترکییب ها استفاده بکنه تیم قطعا مشکل خواهد داشت. حالا که دیبالا را نداریم امیدوارم قشنگ سه هافبکه بازی کنیم و سعی در کنترل بازی داشته باشیم.


  • mory, eⁿzº, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#105
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
باید قبول کرد ک الگری با گذاشتن بارزالی اشتباه کرد خیلی کند شده بارزالی دیوار خیلی خوبی بود اما الان اجر پاره شده... کیلینی تو جریان بازی خوب بود اما اشتباهش مارو کشت..اقعا مربی اینجا مقصر نبود یا جایی که دیبالا اخراج ميشه.... الگری نمیتوننست کوادرادوی تازه رسیذه رو نود دیقه بازی بده.... اتفاقات بازی جوري رقم خورد ک ما پامون نره تو گل دقیقه نود و دو کوادرادو گل نمیزنه اما مارسلو همون صحنه رو گل میکنه....


الگری باید افتضاحو جمع کنه تا آبرومون نره اشتباهش این بود ک باید نترس تر بازی میکردیم.... اما این زيدان مغز خالصه...


باور کنید وقتی بنتانکور و مارکیزیو و بارزالی و چنتا بنجل دارید سخته بازی کردن جلو ریال و پیانیچ و بن عطیه رو ندارید.... امیدوارم بازی برگشت بتونيم فقط ببریم


ببينين یووه نیمه دوم نذاشت ریال جلو بیاد اما يه اشتباه مارو کشت

کیلینی عالیه اما خوب بد جایی....


ما روزای سخت بهتر بازی میکنیم ب نظر ممیشه بازی برگشت رو برد...
  • mory, Aminvo, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#106
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

اقای کیلینیی تیم رو نابود کرد...چرا با پای راست دفع توپ ضعیف...در حالی که باید با حس ششم میفهمیدی که بوفون پشت سرت هست..

 

 

تا قبل از این حادثه تیم گل نزد اما مالکیت توپ و میل به گل زدن داشت...

 

بعد سوتی کیلینی همه چیز برعکس شد.


  • eⁿzº, Aminvo, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#107
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

این تیم علاوه بر تغییر در خط هافبک نیاز به مربی ای مثل گواردیولا داره که از بازیکنهای هجومی و تکنیکی درست استفاده کنه و فوتبال هجومی و زیبا  وبا مالکیت توپ ارائه کنه و همه چیز رو به شانس و اتفاقات ربط نده


  • tecra, L'Avvocato, ace of glass و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#108
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2636 ارسال

اقای کیلینیی تیم رو نابود کرد...چرا با پای راست دفع توپ ضعیف...در حالی که باید با حس ششم میفهمیدی که بوفون پشت سرت هست..


تا قبل از این حادثه تیم گل نزد اما مالکیت توپ و میل به گل زدن داشت...

بعد سوتی کیلینی همه چیز برعکس شد.


شرایط تیم به شکلی بود که انتظار یه سوتی وحشتناک رو داشتم، اگه کیلینی اونجوری سوتی نمیداد فرقی نمیکرد، چند دقیقه بعد یکی دیگه یه سوتی میداد.
جلوی رئال نمیشه با این ذهنیت بازی کرد.
  • mory, Aminvo, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#109
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

^^^ 

کاملا موافقم، آیا بالا رفتن ضریب اشتباهات فردی در دو بازی مقابل یک تیم نشان از اتفاق است یا شرایط حاکم که باعث می شود؟

 

بعضی از دوستان اصرار دارند که یووه فرصت داشت و استفاده نکرد و .... . این چشم پوشی از واقعیت هست. یوونتوس در مقابل رئال مادرید دقیقا مثل میلان در مقابل یووه بود، میلانی ها می گفتند توپ هاکان به تیر خود و موارد دیگه، ولی همه می دونند که واقعیت این بود که میلان از لحاظ مهره و تاکتیک در یک سر و گردن پایین تر از یووه بود و این یووه بود که بازی را مدیریت می کرد. گتوزو گفت که اگر هاکان اشتباه نمی کرد و برمی گشت گل دوم را نمی خوردیم و البته ما از لحاظ فیزیکی توان رقابت با یوونتوس را نداریم. این به این خاطر هست که بازیکنان میلان برای مهار بازیکنانی مثل دیبالا، هیگوایین، کاستا و کوادرادو باید دوندگی بیشتری داشته باشند تا با دو لایه دفاع کنند در غیر این صورت هر کدام از این بازیکنان واقعا خطرناک می شدند برای میلان.

 

همین اتفاق تقریبا دیشب افتاد، من ندیدم کاستا یک بار موفق بشه مارسلو را درست و حسابی از پیش رو برداره، یا همون کواد بعد از ورودش. 

 

رئال تیم برتر بود و به شایستگی پیروز شد، البته آلگری می تونست تیم را بهتر بچینه و از اشتباهات درس بگیره که افتضاح کاردیف به بار نیاد که متاسفانه این کار را نکرد و گذاشت همون اتفاقات دوباره تکرار بشه. 


  • mory, eⁿzº, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#110
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

دیبالا هم نیست بازی بعدی!  :fp:

بهتر

 

حداقل شايد حضور كوادرادو و كاستا همزمان هستيم

 

اگه باشيم


  • mory, Aminvo, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#111
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3750 ارسال

پژمان خوبی لطفا بیشتر پست بده  :53:

به شدت معتقدم اگر دیشب شبیه به بازی با ناپل  داخل زمین میشدیم و عملا چیزی به عنوان مهاجم نداشتیم نتیجه ی به مراتب بهتری می گرفتیم و در نظر سنجی هم گزینه تساوی بدون گل رو انتخاب کردم ولی نمی دونم چرا الگری با علم به اینکه یووه توان بازی پایاپای با رئال رو نداره باز هم  یک تاکتیک کاملا تدافعی رو انتخاب نکرد .

نهایتا با اختلاف یک گل می باختیم و برای برگشت نا امید نبودیم .


  • eⁿzº, Aminvo, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#112
Buffon1

Buffon1

    دروازبان سوم

  • اعضا
  • 524 ارسال
  • Locationurmia

گند بزنن دیبالارو فک کرده کیه؟؟!!!  اقازاده از دماغ فیل افتاده!!

 

اقای الگری برو برو برو برو برو!!      حالا ونگر اوت شده الگری اوت گمشو مردیکه عوضی

 

بنتاکور جای پیشرفت داره ولی باید متیودی بازی میکرد

 

کیلینی رد داده  و بعضیا که دلم نمیاد اسموشو بگم ( بوفون)

 

بقیه چه بازیکنایی میخرن ما چه چیزی میخریم اخه :14:

 

دیگه بازیکن با قیمت نگیرم این فصل کلا میبندم فوتبالو :62:

 

ما از بازیکن میخوریم خیلی محروم و مصدوم داشتیم خدایی

 

اما بازم شانس صعود است  راموس بازی بعد نیست اما دیبالا هم نیست  ولی پیانیچ و بن اتیا رو داریم :fp:

 

میریم برا چهارشنبه


  • Aminvo, tecra, L'Avvocato و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#113
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

هیچکس به بازی برگشت امید نداره ، 

 

ولی کاپیتان راموس شون نیست ، و با برگشت پیانیچ و مهدی و اماده شدن کوادرادو و مانزو ،، همچنین خیال راحت بودنشون از نتیجه

 

شاید مسخره کنید ولی ۴-۱ یوونتوس میبره . :22:  تا هفته دیگه پیش بینی رو باور نمیکنید ، طبیعیه  :fp:

داداش جان یه چیزی بگو تو مخیلیه آدم بگنجه. یوونتوس بیاد همچین نتیجه ای بگیره اونم تو جهنم برنابئو. هر تیم دیگه ای جای یوونتوس بود من این حرفتو قبول میکردم ولی یوونتوس تو این سالها نشون داده اصلا تیم روزهای سخت نیست. آخ که چقدر میسوزم وقتی یادم میاد لیورپول 2005 باخت سه هیچ رو کرد سه سه و تو پنالتی قهرمان شد ولی یوونتوس با این مفاهیم بیگانه است


  • Aminvo, tecra, ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#114
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1382 ارسال
  • Locationقزوین

میانگین سنی یه تیم وقتی میره بالا به همون میزان جاهطلبی تیم میاد پایین .
استثناء هم هست ولی خب آدمیزاد هر چه قدر پیر تر بشه محتاط تر میشه ، کمتر ریسک میکنه و در یه سری از مواقع باید ریسک کرد باید جاهطلب بود که متسفانه تو یووه این جاهطلبی فعلا تو سری آ خلاصه میشه ، چیزی نیست که قابل حل نباشه با یه چند تا روانشناس کارکشته این مشکل حل میشه به شرطی که نیرو های جاهطلب به تیم اضافه بشند .

البته سن هم یه فاکتوره مهمه ولی تنها فاکتور نیست. همین میلان 2007 با خدا سال سن رفت و قهرمان اروپا شد.

 

از نظ من مشکل از ذهنیت کلی تیمه.

یه بخشیش مربوط به سابقه ی تاریخی و باخت های فینال می شه اما یه بخش مهمش هم مربوط به خود آلگریه

این بشر سابقه ی بد ترین باخت ها رو تو اروپا داره

4-1 رئال

4-0 بارسا

3-0 بارسا

4-2 بایرن

4-1 اتلتیکو

3-1 بارسا

1-0 تاتنهام

3-0 آرسنال

3-1 بارسا با میلان

حالا هم

3-0 رئال

در صورتی که برد های خوبش تو اروپا به اینا خلاصه می شه

4-0 آرسنال

3-0 بارسا

2-0 بارسا

2-1 رئال

2-1 تاتنهام

و البته این ذهنیت بازنده اش رو هم به بازیکنا و حتی هوادارا تزریق می کنه

تخصص بالایی هم تو وادادن داره

قیافه ی آلگری بعد از خوردن یه گل خودش عامل خوردن یه گل دیگست.

با آلگری بازی برگشت هم یه شکست 3-0 4-0 دیگه نصیبمون می شه مگر اینکه زیدان ذخیره هاشو بذاره

در حال حاضر من هر مربی ای رو شایسته تر از آلگری برای بازی برگشت می دونم. 

 

بعدشم نبود بازیکن جاه طلب یکی از عوامل فرعیش خودشه. کونته حالا هرچی بود وقتی براش بازیکن نخریدن پاشد رفت. به همین سادگی. ولی آلگری صداش هم درنمیاد تا مربی بمونه. اگه مدیریت بفهمه که باید خرج کنه خوب خرج می کنه. ینی خاندان آنیلی انقدر بدبخت شده که پول خرید چارتا بازیکن درست حسابی رو نداره. دیگه چقدر 10 یورو تو رستوران 100 یورویی

آدم یاد یه جک میفته که می گه یادش بخیر قدیما با 500 تومن می رفتیم مغازه دو بستنی و یه چیپس و دو تا یخمک و یه ساندیس و یه پفک برمی داشتیم ولی الان دیگه نمی شه همه جا دوربین گذاشتن

شرایط ما هم همونه دیگه تموم شد اون دوره ولی آلگری از یه طرف می گه اونا رونالدو دارن از طرف دیگه هیچی به مدیریت بابت اینکه ما رونالدو نداریم نمی گه


  • Orphée, mory, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

adp.jpg


#115
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

- چِشَم که به هشتگهای این چند سالمون قبل از بازیای مهم تو UCL میخوره، دلم میترکه؛ i#ItsTime ، i#BeHeroes و حالا i#Together... مسئله اینه که عزم یووه فقط در هشتگها بروز پیدا میکنه و خبری از انعکاسش در نقل و انتقالات نیست! فقط بلدیم خوب حرف بزنیم...

 

- زنجیرۀ 27 بازی خونگی بدون شکست در رقابتهای اروپایی مون هم پاره شد! آخرین بار 5 سال پیش بود که جلوی بایرن باختیم و ازون به بعد 16 بُرد و 11 تساوی داشتیم... #طلسم

 

- بهرحال...

 

DZ4mknrXUAEwXvV1.jpg

آره بابا همه طلسمها میشکنن الی طلسم قهرمان نشدن یووه تو این جام


  • Orphée, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#116
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

این تیم علاوه بر تغییر در خط هافبک نیاز به مربی ای مثل گواردیولا داره که از بازیکنهای هجومی و تکنیکی درست استفاده کنه و فوتبال هجومی و زیبا  وبا مالکیت توپ ارائه کنه و همه چیز رو به شانس و اتفاقات ربط نده

آره والله باید یادبگیرن باید تو مغزشون فروکنن که نباید فقط به دفاع متکی بود. بازی برگشت باید 4-3-3 یا 5-3-2 یا 6-2-2 بازی کنن.........


  • Aminvo و tecra از این پست تشکر کرده است

                                                cover_1440_x93r.jpg


#117
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

الگری ذهنیت بازنده داشت تیم ما تو اروپا حرف واسه گفتن  نداشت اما یووه جوری بود که ما شونه ب شونه مادرید بارسلون و مونیخ جلو رفتیم دروغ میگم بگو دروغ میگی مربی توانش همینه نمیتونی توان مربی رو بیشتر از این ب رخ بکشین منم میخوام گواردیولا بیاد اما ببین گواردیولا فقط بلا تمام ستاره هاش نتیجه میگیره دونفر نباشن از استوک میبازه شما به الگری تیمی دادین ک نسبت ب فینال پارسال 4 نفرش نبودن یه داگلاس اضافه شد 

 

 

خواهش میکنم وسط زمین یووه روببینین خواهش میکنم گل نزدنای هیگی و دیبالا رو ضربه ازادو ببینین واقعا هر چی زدیم نرفت برام عجیب بود

 

خیلی عجیب بود  اما بازی برگشتی هست اگر ببریم حتی 2-1 میشه گفت شونه بشوهنه رئال رفتیم  ببینین یه پنالتی برامون نگرفتن 

 

 

دیبالا اخراج شد  تا قبل اخراج یووه  مالکیت کامل داشت  اما یه نفر مثل پیانیچ پاس هایی میده که هر کسی نمیده در بازی برگشت میفهمید من چی گفتم فقط پیانیچ باشه موقعیت گل های بیشتری میسازیم

 

 

 

 

امسالو فراموش کنید سال بعد اگر همین بازیکنها باشند واقعا باشند بارزالی بره و یکی دو نفر دیگه و تیم تقویت شه تیم خوبی داریم حالا هر کی مربی یووه باشه

 

امید داشته باشید تیم ما جلو تاتنهامم نتیجه نگرفت اما با اساموا و لیخت بردیم تو برگشت بن عطیه و پیانیچم هستن


  • mory, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#118
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

 

الگری ذهنیت بازنده داشت تیم ما تو اروپا حرف واسه گفتن  نداشت اما یووه جوری بود که ما شونه ب شونه مادرید بارسلون و مونیخ جلو رفتیم دروغ میگم بگو دروغ میگی مربی توانش همینه نمیتونی توان مربی رو بیشتر از این ب رخ بکشین منم میخوام گواردیولا بیاد اما ببین گواردیولا فقط بلا تمام ستاره هاش نتیجه میگیره دونفر نباشن از استوک میبازه شما به الگری تیمی دادین ک نسبت ب فینال پارسال 4 نفرش نبودن یه داگلاس اضافه شد 

 

 

خواهش میکنم وسط زمین یووه روببینین خواهش میکنم گل نزدنای هیگی و دیبالا رو ضربه ازادو ببینین واقعا هر چی زدیم نرفت برام عجیب بود

 

خیلی عجیب بود  اما بازی برگشتی هست اگر ببریم حتی 2-1 میشه گفت شونه بشوهنه رئال رفتیم  ببینین یه پنالتی برامون نگرفتن 

 

 

دیبالا اخراج شد  تا قبل اخراج یووه  مالکیت کامل داشت  اما یه نفر مثل پیانیچ پاس هایی میده که هر کسی نمیده در بازی برگشت میفهمید من چی گفتم فقط پیانیچ باشه موقعیت گل های بیشتری میسازیم

 

 

 

 

امسالو فراموش کنید سال بعد اگر همین بازیکنها باشند واقعا باشند بارزالی بره و یکی دو نفر دیگه و تیم تقویت شه تیم خوبی داریم حالا هر کی مربی یووه باشه

 

امید داشته باشید تیم ما جلو تاتنهامم نتیجه نگرفت اما با اساموا و لیخت بردیم تو برگشت بن عطیه و پیانیچم هستن

 

خدا انشالله از اون دهنت بشنوه. فقط دلم میخواد بوفون بمونه هر کی از تیم رفت بره فقط بوفون بمونه فعلا


  • eⁿzº, Aminvo, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#119
FCBarcelona

FCBarcelona

    عضو جدید

  • اعضا
  • 75 ارسال

دیشب یوونتوس بد باخت .. حتی به نظرم دردناک تراز فینال بود، چون بازی تو تورین برگزار میشد ..

 

 مادرید دیشب عالی نبود، این یووه بود که افتضاح بود ! فوتبال بازیه اشتباهاته.. چلسی اشتباه میکنه 3 تا میخوره .. یووه اشتباه میکنه 3 تا میخوره ..  باید به قدری تمرکزتیم بالا باشه که این اشتباهات به حداقل برسه .. تیمی هم که کمتر اشتباه کنه پیروز میشه .. فوتبال همینه!

 

چیز زیادی نمیتونم بگم .. همه نکات رو دوستان کامل توضیح دادن ..

 

 

فقط برای تیمتون ارزوی موفقیت میکنم .. امیدوارم این 4 تا ستاره ای هم که تو تیمتون هست، اخر فصل سر از مادرید و پاریس و منچستر و .. در نیارن ..


  • Orphée, mory, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

o55_dsfsdf.gif


#120
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1236 ارسال

به نظرم دیشب تا قبل از اینکه وا بدیم خوب بازی کردیم

توپ تا حدی دستمون بود و حمله های خوبی هم داشتیم ولی بد شانس بودیم که گل نزدیم

ولی بعد از گیج بازی کیه لینی و بچه بازی دیبالا دیگه تیم قشنگ وا داد...

شاید بشه گفت بدشانس هم بودیم

منظورم اینه که مثلا مثل بازی با بایرن (زمان کونته) نبود که کاملا زور حریف به ما بچربه و نتونیم کاری بکنیم


  • Orphée, mory, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

2_hn6s.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی