پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

چرا باید عملکرد بونوچی در سال ۲۰۱۶ را زیر نظر باشیم؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

چرا باید عملکرد بونوچی در سال ۲۰۱۶ را زیر نظر باشیم؟

 

 

تجدید حیات یوونتوس در ماه های نوامبر و دسامبر ، شامل مشارکت عالی بازیکنان بود ، از گلزنی های توفق ناپذیر ماریو مانژوکیچ گرفته تا درخشش تمام نشدنی بوفون در آن سوی میدان.اهمیت دیبالا در روند پیروزی های کنونی یوونتوس به کرات بحث شده است ،  اما شاید مهم ترین مهره ی بیانکونری ها در آغاز سال جدید ، کسی جز لئوناردو بونوچی نباشد. بازیکن سابق جنوا و باری فصل قبل خارق العاده بود ، او شاید به جرئت درخشان ترین بازیکن ایتالیا در نقش خودش بود زیرا به شکلی ثابت در طول مسابقات لیگ موفق به درخشش شد.در عمل هم ، همین ماه قبل مدافع ۲۸ ساله ی یووه در تیم منتخب سری آ که به وسیله ی انجمن بازیکنان ایتالیایی انتخاب می شود ، جضور داشت.

 

این افتخاری بود که او بدون شک سزاوارش بود ، او در ۳۴ بازی در ۳۸ بازی که یووه در فصل قبل بازی کرد به میدان رفت و یووه در هیچ کدام از آن ۴ بازی موفق به ثبت کلین شیت نشد.این موضوع نباید چندان غافلگیر کننده باشد چون زیرا او در طول فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ به یک رهبر اصیل تبدیل شد و و در ترکیب با چند بازیکن دیگر خط دفاع یووه را تا حد امکان مستحکم نگه می داشتند.

 

بر اساس امار هواسکورد ، بونوچی در فصل قبل به طور متوسط ، ۱.۱ تکل ، ۱.۹ قطع توپ ، ۴.۸ بار دور کردن توپ از منطقه ی خطر در طول هر بازی داشته و توانسه ۲.۲ باز در طول مسابقه به طور میانگین در نبرد هوایی پیروز شود.او توانست چند گل حساس هم به ثمر برساند  ، مقابل و رم ، لاتزیو و میلان.همچنین گلش مقابل فیورنتینا در کوپا ایتالیا توانست صعودشان به مرحله ی بعد را قطعی کند.

 

اما علی رغم داشتن امار تقریبا مشابه با سال گذشته ، او بدون شک در نیم فصل اول نتوانسته به استاندارد های بالای سال گذشته اش برسد.هواسکورد نشان می دهد که بونوچی به همان میزان تکل داشته ، از لحاظ قطع توپ حتی بهتر بوده (۲.۹) ، اما کمتر از قبل توپ را از منطقه ی خطر دور کرده  ( ۳.۶ ) و کمتر هم در نبردهای هوایی پیروز شده (۱.۶).

 

اگر بازی بونوچی را در این فصل دیده باشیم ، متوجه می شویم که تا حدی اعتماد به نفسش کم شده ، همانطور که در مقابل مارکو بوریلو اجازه داد تا در محوطه ی یووه پیش برود و گلزنی کند.مهاجم کارپی مستقیما به سمت هم تیمی سابقش امد  و بونوچی هم تا وقتی که  بوریلو به سمت دروازه شوتزنی کرد ، تنها به دنبالش حرکت کرد.و یووه یک بار دیگر گل مفت(!) دریافت کرد.

 

البته اشتباهات بونوچی نه به اندازه ی اشتباهات کیه لینی در معرض دید بوده و نه انقدرها  پرتعداد. او برخلاف هم تیمی اش تا به حال در هیچ بازی اخراج نشده.اما افزایش شکنندگی یووه - که تا حد زیادی به خاطر عدم هماهنگی بازیکنان جدید و حجم بالای مصدومیت ها در خط هافبک بود-بدون شک بازی بونوچی را هم تحت تاثیر قرار داده است.
 
 
در نتیجه ، بونی ، تبدیل به پیشاهنگ تیم شده است و اگر بتواند بهترین فرمش را به دست بیاورد ، احتمالا بانوی پیر  هم تحت تاثیر مثبت قرار خواهد گرفت.در پیروزی ۳-۲ خفیفشان برابر کارپی ، بونوچی گل به خودی زد اما در ۷ مسابقه ی قبلیشان با حضور بونو ، ۶ بار کلین شیت کرده بودند.

 

بهترین عملکرد بونوچی را احتمالا برابر سیتی شاهد بودیم ، جایی که بونوچی برای شکست دادن آگوئرو و یارانش به بانوی پیر کمک شایانی کرد : ۴۳\۵۰ پاس ، ۸۶٪ پاس صحیح ، ۱ تکل ، ۱ قطع توپ ، ۳ توپگیری از حریف و ۴ بار دور کردن توپ از منطقه خطر.

 

در مصاحبه ی بعد از بازی هم او تایید کرد که بقیه ی تیم در بهبود روند دفاعی یووه نقش بسزایی داشتند :

  • استحکام خط دفاع را مدیون مربی و کل تیم هستیم که به خوبی برای حفاظت از ما تلاش می کنند. این سیستم به ما اعتماد به نفس بیشتری می دهد  و مهاجمان هم بهتر توانایی هایشان را ابراز می کنند.

عین همین حرف ها در مورد بونوچی هم صادق است ، وقتی بونوچی خوب است ،  یووه خوب خواهد بود ، پس باید عملکردش را در سال جدید. تحت نظر بگیریم.

 

 

آدام دیگبی ، بلیچر ریپورت.


  • mory, MaMpIeRo, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی