پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته هفدهم سری آ : کارپی 2-3 یوونتوس


55 پاسخ برای این موضوع

#41
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
آلگری: " اتفاقات امروز هرگز نباید دوباره رخ دهد."
 
46559673131687547079.jpg
 
مکس آلگری سرمربی یوونتوس به بازیکنانش هشدار داد که اتفاقاتی که امروز در بازی با کارپی پیش آمد دیگر نباید در بازی دیگری از یوونتوس رخ دهند.
 
بیانکونری پس از گل بوریلو به بازی برگشته بود و 3-1 از حریف خود پیش افتاده بود، اما یک گل در دقایق پایانی بازی دریافت کرد و بعد از نتیجه 3-2، بازیکنان کارپی می توانستند بازی را به تساوی 3-3 بکشانند.
 
آلگری پس از این دیدار در مصاحبه با خبرنگاران گفت:
 
" پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود و ما به مسیر بردهای متوالی خود ادامه دادیم."
 
" در بازی های امروز فوتبال هرگز نباید تا سوت پایانی بازی از تلاش کردن دست برداشت، شاگردانم تا پنج دقیقه مانده به پایان بازی نمایش خوبی داشتند اما پس از آن ضعیف ظاهر شدند. ما باید بلوغ خود را در این بازی ها نشان دهیم، به خاطر اینکه در فوتبال تلاش حریف برای بازگشت به بازی باید خنثی شود، در عوض ما اجازه ی این کار را به آن ها دادیم."
 
" به عنوان یک شوک به این نیاز داشتیم تا سال 2016 را با رویکردی مناسب شروع کنیم. با نگاهی به آمار من می توانم بگویم یوونتوس تنها هفت برد متوالی به دست است اما بازی مقابل ناپولی و رم را واگذار کرده است."
 
" اینتر در حال حاضر در صدر جدول حضور دارد که به این معنی است آن ها عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه داده اند. ما خیلی دیر شروع کردیم و به خاطر همین برد در این دیدار بسیار مهم بود."
 
از آلگری در مورد عصبانیتش در پایان بازی پرسیده شد. او در پایان بازی کت خود پرتاب کرد و یک ضربه به بطری زد :
 
" (می خندد :nish: ) خوشبختانه من با پای چپ به آن ضربه زدم که منجر به آسیب پای من نشد."
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#42
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

خدیرا تو این سبک هنوز جا نیفتاده اما تو 4-3-3 کاملا تجربه بازی رو داره ولی در کل الان با برد فیوره رفتیم رده سوم اگه لاتزیو بتونه یه مساوی بگیره کار بزرگی کرده .

 

موراتا یکم بی انگیزه شده کاش بتونیم با سیستمی بازی کنیم ک از مهاجمای بیشتری استفاده بشه اما در کل فقط از برد راضیم و مانجو


  • Bianconero Amore, mory, Aminvo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#43
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
تعویض های بازی :
اومدن روگانی به جای بارزالی که اونطرف خیلی عالی داره بازی میکنه و تو زمین موندن بونوچی که هرچی به اخر بازی نزدیک میشیم اشتباهاتش بیشتر میشه . میشد روگانی رو به دفاع وسط برد به جای بونوچی ، بارزالی هم میموند و عملا گلی هم نمیخوردیم .
اومدن موراتا به جای دیبالا . موراتایی که تو این روز ها همه ارزو دارن گل بزنه ، داره باعث سوختن زازایی میشه که تو بازی قبل بهترین بازیکنمون بود با زدن 2 گل . امروز بهترین کی بود ؟ بازی بعد بشینه دو نیمکت تعجب نداره که امروز زارا رو نیمکت بود کسی حرفی نزد .
مثل روز روشنه امروز اومدن زازای جنگنده مفید تر از موراتای بی انگیزه بود. زازا میومد بازم گل میزد شک ندارم . زازا در کنار مانژو و دیبالا یه بار امتحان شه جلو کارپی چی میشه اخه .
چقدر بده که حس برد ندارم . انگار مساوی کردیم .
این یووه همونقدر که توانایی داره تو لحضات کار رو به نفع خودش تموم کنه ، به نظرم توانایی برعکس شدن این مورد هم داره . اونم جلو تیمهای خیلی ضعیف و گمنام .
  • mory, Aminvo, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#44
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

این بازی از نظر تنوع ،توی گل زدن بهتر بودیم.هم سانتر هم پاس پشت مدافع و هم پاسکاری توی محوطه جریمه حریف.

 

از  اون ور توی خوردن گل هم متنوع ظاهر شدیم.گل اولمون از اشتباه کوادرادو شروع شد تا اشتباه بونوچی و در آخر اشتباه سوپرمن توی نبستن زاویه موافق.(توی گل اول از نظر من هر سه نفر به یه اندازه مقصر بودن)

 

توی گل دوم هم بیشترین سهم  اشتباه  مربوط به بونوچی و حتی توی این گل کمی بوفون هم مقصر بود چون باید آگاهی محیطی بازیکن رو بالا میبرد و بهش متذکر میشد که خطری وجود نداره(شاید هم فکر کرده بونوچی حواسش هست چون یکی از بدیهیات مدافع توی این سطح  اطلاع از اطرافش هست).البته نبود بارتزالی هم مزید بر علت شد و نبود رهبر خط دفاعی نمود بارز پیدا کرد.این بونوچی و کیلینی نمیتونن رهبر خط دفاعی باشن باید دعا به جون بارتزالی کنیم که به این دفاع سر و سامون داده. :thank: :thank: (امیدوارم مصدومیت صخره چندان جدی نباشه)

 

البته بونوچی یه جا دیگه هم وسط زمین سینه خیز با سر اومد توپ رو دور کنه که اونجا هم توپ رو به بازیکن حریف لو داد و خوشبختانه به خیر گذشت.بونوچی امروز روز خوبش نبود و مطمئنا همیشه به این بدی نخواهد بود.بازیکن و فوتباله دیگه،ممکنه خیلی وقت ها عالی باشی و بعضی وقت ها هم روز بدت باشه.فقط خوشحالم که بردیم و گرنه معلوم نبود چه بلایی سر فوتبال و روحیه این بازیکن میومد. :fp: :fp: :fp:

 

روگانی هم مثل بازی با تورینو خوب نبود.چند جایی دچار تزلزل شد ولی در کل بازی قابل قبولی انجام داد و حیف که گلش آفساید شد.

 

خدیرا و کوادرادو خیلی هماهنگ نبود و باید بهتر بشن ،توی صحنه گل اول کوادرادو عالی کار کرد ولی خدیرا جلوی گل شدن ضربه دیبالا رو گرفت، اون وسط چیکار میکرد؟ :nish:

خدیرا هنوز به فرم قبلش نرسیده و به مرور زمان اگر دوباره مصدوم نشه بهتر خواهد شد.بعد از شوت یه لحظه احساس پاش رو ماساژ داد با خودم گفتم رفت تا دو ماه دیگه. :24: :21:

کوادرادو توی تصمیم گیری هاش هنوز تاخیر داره.این مشکلش رو حل کنه توی بازی موثر تر خواهد بود.

 

مارکیزیو و اورا هم خیلی بودن و هرکدوم علاوه بر بازی خوب در خدمت تیم،یه پاس گل هم دادن.اینم برای افرادی که میگن مارکیزیو هیچ کار مثبتی انجام نمیده،میتونه دلیل خوبی باشه تا یه مدت این حرف رو بهش نسبت ندن.البته علاوه بر این ها چند بار توپ گیری خوبی انجام داد و مانع شکل گیری حرکت تیمی حریف شد. :8: :6:

 

موراتا هم عملکردش کاملا سینوسیه.توی ضد حمله ای که با حرکت مارکیزیو شروع شد با توجه به اینکه  میتونست پاس توی عمق رو به مارکیزیو بده اما اینکارو نکرد و حتی پاس به بغلش هم به پشت سر مانژوکیچ رسید که مانژو هم بدجوری عصبی شد و از خیر حمله صرف نظر کرد و پاس به عقب داد. :fp: :fp:

 

دیبالا رو امروز خوب مهارش کرده بودن و مجبور بود برای حضور در جریان بازی به میانه زمین بیاد و توپگیری کنه.سانتر فوق العادش هم که کیلینی با بی دقتی به بیرون زد.این دفاع های ما باید یه دوره  در کلاس های آموزش سر زنی با حضور استاد مانژوکیچ شرکت کنند.

 

بهترین هامون هم پوگبا و مانژوکیچ بودن.پوگبا دریبل هاش به موقع بود و توی حرکات رو به جلو هم بهتر شده بود توی حرکات تیمی هم خیلی موثر تر شده.گلزنیش هم باعث افزایش اعتماد به نفسش میشه و باید همین فرم پیشرفت رو نگه داره که توی چمپیونزلیگ خیلی بهش نیاز داریم. :thank: :thank:

 

مانژو ......وصف ناپذیر. :worship: :worship: :worship:

 

به قول دوستان این بازی برای بعضی بازیکنا فرقی با بازیهای دوستانه نداشت.اصلا به خودشون زحمت نمیدادن.مکس یه چیزی میدونست که گفت بازی قبل از کریسمس خطرناکه و داشتیم با بی مسولیتی بازیکن یا بازیکنا،3 امتیازاین بازی رو از دست میدادیم. :68: :68: :31:  :31: 


  • Bianconero Amore, mory, pezhman و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#45
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

خب  طبق  معمول در مورد  مانزو که سکوت  میکنیم دیگه  . اون که هیچی .   میترسم یواش یواش اقای گل بشه و هنوز  عباس   بگه نه خوب نیست  :1:  :1:

 

با توجه به نتایج تا این لحظه فکر نکنم بتونیم برنامه پله پله رو پخش کنیم .   فقط ناپلی  گاف داده تا حالا 

 

 بونوچی و دیبالا  اصلا  امروز خوب نبودن .  مخصوصا بونوچی .    اصلا تمرکز نداشت .    هر چی هم  سعی میکرد تمرکزش رو بدست بیاره   بد تر میشد .  .  ولی به هر حال   لش بونوچی هم تو زمین باشه  تعویضش با  روگانی   حماقت بود .   روگانی خودش  تحت تاثیر جو قرار گرفته بود و  چند بار اشتباه کرد  که یکیش رو واقعا شانس اوردیم گل نشد .  

 

 دیبالا هم زیاد پیداش نبود   . 

 

اما از بازی فوق العاده  پوگبا نمیشه گذشت .  بر عکس ه بازی های قبل   این بازی فوق العاده مسلط و خوب و  مفید بازی کرد .

 

مانزو هم که   حرفی ندارم  

 

 

اما الگری   از اون فرم  اروم و جنتلمنش یه کم خارج شده جدیدا   و  پر  بازیکنا رو میکشه .   یه صحنه  هم که کت دراورد بره بونوچی رو جر بده   :1:

 

به هر حال  بازی اخر سال بود    یکم  این بازی رو شل گرفته بودن که  خطر از بیخ گوشمون در رفت .

 

 

ولی قبولش واقعا  سخته  برام که  این تیم همون تیم  اول فصل باشه  و  هیچ تغییری نکرده باشه .    یا بازیکنایی مثل  پوگبا و دیبالا  یا ساندرو   و یا مانزوکیچ    الکی و خود بخود  و بدون  تاثیر   هماهنگ شده باشن  .    

 

دیبالا اول نیمکت نشین بود   بعد خیلی بموقع و یواش یواش به تیم تزریق شد .    بعد نوبت ساندرو رسید .   اون هم به وقتش   به  تیم اضافه شد  .  حالا نوبت به روگانی رسیده   که اروم اروم به تیم تزریق بشه 

 

باورش سخته که اینا  حاصل تدبیر الگری نباشه  


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#46
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

پوگی :‌

 

  • ما برای برد اساسی و لایقمان بسیار خوشحالیم ، هرچند که در پایان ، کار را برای خودمان سخت کردیم.این اتفاق مطلقا نباید تکرار شود.حالا ما به خاطر کریسمس به تعطیلات می رویم ، اما وقتی به زمین برگردیم باید با فروتنی و با علم به اینکه هنوز هیچ کاری انجام نداده ایم و هنوز سفر دور و درازی را پیش رو داریم.
  • گلم را به چه کسی تقدیم کردم؟ خودم ، چون می دانم می توانم برای کسب یک اسکودتوی دیگر به تیم کمک کنم.
  • گل من برای اینکه بازی را از دسترس انها اخراج کنیم بسیار مهم بود.ما بردیم و این تنها هدف ما بود.آیا ما در انتهای بازی عصبی بودیم؟ گوش کنید ، بازی های خارج از خانه مثل این همیشه عجیب و غریب هستند : هرجایی که اشتباهی مرتکب شدیم و تیم حریف احساس کرد می تواند کاری کند ، کار مشکل خواهد شد.
  • هر بار چنین اتفاقی بیفتد ما باید آرام باشیم  تمام مدت فارغ از همه ی مسائل دیگر و روی کسب ۳ امتیاز تمرکز کنیم. ما امروز این کار را کردیم و این چیزی است که به حساب می آید.ما فقط روی کارهایی که در زمین کرده ایم تمرکز می کنیم و به نتایج رقبا توجه نداریم.

 

 

پ.ن :‌مهدی تورین-یوونتوس . روگانی به هیچ وجه نمی تونه تو پست بونوچی بازی کنه حداقل تا ۲-۳ سال آینده. و زوج مانژو و زازا؟ شوخیشم زشته :1:
 


  • juve's fan, mory, pezhman و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#47
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
من نگفتم که روگانی کلا فیکس باشه و بونوچی زخیرش شه . و همچنین نگفتم تو کل بازی ها زازا و مانژو کنار هم بازی کنن . فقط منظورم اخرای این بازی جلو کارپی بود . همین .
  • pezhman, El rey leon, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#48
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال

سلام و تبریک به خاطر برد

آخه ساعت 12:30 ظهر هم فوتبال میزارن؟!(به جای کم کاری خودمون گیر بدیم به زمین و آسمون)

ولی جدا شانس آوردیم و و بعد بازی کمتر کسی جرات می کرد که بره داخل رخت کن :fp:

برد خیلی دلچسبی نبود،یعنی خودمون این طوری کردیم البته کارپی هم تیم چقر و بد بدنی بودش :1:

دقت کردین که امروز کارپی طی الارض کرده بود و هم زمان هم با یووه بازی می کرد و هم با با.ر.س.لونا

zlrgnndyovf5m9bz9f5m.jpg

................

سلام و تبریک به خاطر باخت اینتر :1:

F O R Z A  J U V E N T U S


  • Bianconero Amore, El rey leon, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#49
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

.@مهدی تورین . یوونتوس

 

می دونم منظورت رو ولی روگانی نمی تونه بیاد تو مرکز دفاع جای بونوچی بازی کنه ، ار اون پست آسونی بود  ، این همه مدت بارزالی رو امتحان می کرد ، لابد یه چیزی می دونه که بارزالی رو نمی ذاره اونجا بونوچ رو می ذاره ، روگانی که حرفشم نزن ، تو بازی خارج خونه ، تو اون چمن بد ، اولین بازیش تو سری آ‌ بیاد تو سخت ترین پست دفاعی که امثال راموس نمی تونن توش بازی کن بازی کنه ، کافیه یه سوتی بده تا به یرنوشت کریشیتو دچار بشه.!

 

تو کل بازی ها هم نه اصلا ده دقیقه بازی کردن دو تا بازیکن که تارگت صرف هستن اشتباهه بزرگیه ، نه مانژو و نه زازا توانایی خلق موقعیت ندارن و درکی هم  از هم ندارن ، موراتا یه مهاجم نوک خاصه ، بازیکنیه که می تونه از کناره ها حرکت کنه ، پشت به دفاع بچرخه حفظ توپ و تکنیک و پاس نسبتا خوبی هم داره ، حالا اینکه امروز افتضاح بوده ، بر می گرده به اینکه کلا موراتا وقتی تعویضی میاد خوب نبوده این چند وقت.

 

زازا میخواست بیاد هم باید جای مانژو می اومد


  • pezhman, El rey leon, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#50
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
نمیخام بحث رو عوض کنم . اما واقعا مانژو و زازا توانایی خلق موقعیت ندارن ؟ اونوقت موراتا یک مهاجم نوک خاص هست ؟ من اینجور فکر نمیکنم . با نگاهی به گلهای مانژو و زازا میشه فهمید اکثر گلهاشون رو روی هوش و همچنین تلاش زیاد به ثمر میرسونن . موردی که من اصلا تو موراتا ندیدم ( تو این فصل )
  • Georgia و Alex2003 از این پست تشکر کرده است

#51
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

آمار بازی 

 

ik9f_ashampoo_snap_2015.12.21_02h30m29s_

 

f8ut_ashampoo_snap_2015.12.21_02h34m06s_

 

 

kw3m_ashampoo_snap_2015.12.21_02h35m10s_

 

 

qz1x_ashampoo_snap_2015.12.21_02h35m36s_


  • eⁿzº, tecra, F A R SH A D J U V E و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#52
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال

نمیخام بحث رو عوض کنم . اما واقعا مانژو و زازا توانایی خلق موقعیت ندارن ؟ اونوقت موراتا یک مهاجم نوک خاص هست ؟ من اینجور فکر نمیکنم . با نگاهی به گلهای مانژو و زازا میشه فهمید اکثر گلهاشون رو روی هوش و همچنین تلاش زیاد به ثمر میرسونن . موردی که من اصلا تو موراتا ندیدم ( تو این فصل )



w3b2_man-city-v-juventus-231-1024x647_th
  • Bianconero Amore, AliReZaZa, Pouya و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#53
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

نمیخام بحث رو عوض کنم . اما واقعا مانژو و زازا توانایی خلق موقعیت ندارن ؟ اونوقت موراتا یک مهاجم نوک خاص هست ؟ من اینجور فکر نمیکنم . با نگاهی به گلهای مانژو و زازا میشه فهمید اکثر گلهاشون رو روی هوش و همچنین تلاش زیاد به ثمر میرسونن . موردی که من اصلا تو موراتا ندیدم ( تو این فصل )

 

زازا و مانژو دو تا تارگت کلاسیک هستن به سبک آقا ترزگل ، اما  موراتا  ، اگر عینک بازی با سویا و نفرت از ماتادورها رو بردایم ، نه به گفته ی من به گفته ی پائولو روسی  ، یک مهاجم نوک کامل هست و تنها مهاجم تیم که می تونه با تمام ۴ مهاجم دیگه زوج حمله تشکیل بده.

 

موراتا از فرهنگ بدی میاد ، وگرنه توانایی های فردی و تاثیری که حتی تو روز بدش می تونه بذاره بسیار بالاست ، به قول ندود ، ما تنها ۶۰٪ موراتا رو تا به حال دیدیم. موراتا اگر همت کنه ، می تونه کاملا یه مهاجم نوک به سبک لواندوفسکی  بشه.


  • tecra, Pouya, Camel Blue و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#54
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

مانژو واقعا یه تمام کننده به معنای واقعیه . زازا خلاقیتش کمه اما بازیکن خوبی نشون داده و این روزا آمادست در مورد موراتا هم همه میدونیم اگه از لحاظ روحی تو شرایط خوبی باشه یه مهاجم فوق العادست

 

عاشق عصبانیت آلگری آخر بازی شدم   :435:

3 امتیاز حساس رو گرفتیم و دیگه اسکودتو  داره رنگش سیاه و سفید میشه   :juventus:

:65yytgts6rouhope1x2s:  :thank:


  • Bianconero Amore, tecra, Pouya و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#55
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

The numbers behind #CarpiJuve

 

۲ گل برای ماریو مانژوکیچ با تنها ضربات در چارچوبش ، ۶۲۱ پاس بین بازیکنان و رسیدن یوونتوس به آسمان هفتم!

 

شاید وقتی لیست بازی های سری آ در ماه جولای مشخص شد ،  بازی یوونتوس و کارپی چندان به چشم نمی آمد ، اما پیروزی روز یکشنبه ی ۳-۲ بریا بانوی پیر یکی از مهم ترین ها بود.با این همه ، موفقیت دیروزما در استادیو آلبرتو لرالیا در مودنا ، هفتمین پیروزی پیاپی در لیگ و ۹مین پیروزی در ۱۰ بازی اخیر در تمامی رقابت ها بود ، چیزی که بار دیگر ثابت کرد مردان ماسیمیلیانو آلگری تاج اسکودتویشان را بدون تلاش  تسلیم رقبا نخواهند کرد.از اکتبر ۲۰۱۴ تا به حال این اولین بار است که یووه به ۷ پیروزی پیاپی می رسد و  این روند پیروزی در لیگ برای دوران حرفه ای مکس آلگری رکورد جدیدی به حساب می آید.

 

The men on the mark


 

یکی از دلایل نگرانی رقبای بانوی پیر برای فتح اسکودتو ، احتمالا نوار گلزنی های پیاپی خرید تابستانی ما ماریو مانژوکیچ است. ضربه ی سر عالی و قیچی چکشی زیبایش ، او را به اولین دابلش در سری آ رساند ، چهارمین و پنجمین گلش در ۶ بازی اخیر در لیگ!بعد از یک شروع ضعیف ، شروع به نمایش غریزه ی درنده اش کرده ، همان چیزی که باعث کسب موفقیت های چشم گیر در طول دوران حرفه ایش در تیم هایی مثل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید بوده است.

او تنها با دو ضربه در چارچوب یووه رو پیش انداخت و تاییدی بر این واقعیت که هر بار او راه دروازه را پیدا کرده ، بانوی قاتل پیروز بوده است.

برای پل پوگبا هم علاوه بر بازی زیبا ، نمایش نامش بین گلزنان بسیار دلپذیر بود . کسی که با کنترل و تمام کنندگی عالی ، پاس مارکیزیو که از زمین خودی ارسال شد را کامل کرد . این چهارمین گلی او در تمامی رقابت ها و دومین گلش در این هفته بود.

 





 

The match in detail

 

 

درست است که یووه ابتدا با گل بوریلو عقب افتاد ، اما خیلی زود شاهد تسلط چشم گیر مشکی پوشان بر بازی بودیم ، مردان الگری با کسب ۱۳ امتیاز از ۵ بازی که در آن از حریف عقب افتاده اند ، ملکه ی بازگشت به بازی در سری آ هستند.

انها دو برابر حریف پاس صحیح داده اند ( ۶۲۱ و ۳۱۱ ) و به همین میزان شوت در چارچوب بیشتری داشته اند ( ۶ مقابل ۳ ) ، مردان آلگری بالاترین میزان مالکیت توپ در طول تمام مسابقات لیگشان در این فصل را تا بدینجا داشته اند ( ۶۵.۵٪ ) و علی رغم گل به خودی لئوناردو بونوچی ، به ندرت بازی از کنترلشان خارج شد. علت اصلی این تسلط به خاطر برتری محسوس  یووه در خط میانی بود که در گرافیک زیر مشخص است :‌

 

Screen_Shot_1394_10_02_at_6_07_28_p_m_.j

 

برخلاف تصور بیننده ی تلویزیونی ، فعالیت سمت راست خط هافبک ، حتی کمی بیشتر از سمت چپ می باشد!





 

Midfield Maestros

 

یادی به نیکی هم باید کرد از استاد پاس ، مارکیزیو ، که فراهم کردن  و پخش توپش برای هم تیمی ها ( ۹۳.۲٪ از ۱۰۳ پاس ارسال شده ) ، بانو را مطمئن کرد که بتواند فشارش را  روی کارپی حفظ کند. او پایه و اساسی را طرح ریزی کرد که هم تیمی هایش در خط جلوتر بتوانند حمله کنند.

 

Screen_Shot_1394_10_02_at_6_31_07_p_m_.j

 

 

اشاره ای هم بکنیم به هم تیمی او سامی خدیرا ، که حضور فیزیکی در یک سوم میانی زمین و میلش برای پیشروی درحمله های تیم ، لایه ی مهمی به مانورهای هجومی تیم اضافه کرد.

 

=-=-=

 

امار دوندگی ها رو تو کانال تلگرام گذاشتم ، اینجام می ذارم :‌

 

مارکیزیو :  ۱۰.۰۴

خدیرا :‌۱۰.۰۰

مانژوکیچ :۹.۵۱

بونوچی :‌۹.۴۵

کیه لینی :۸.۷۹

 

از بین این ۵ نفر ، کمترین میزان راه رفتن به شکل ارام و بیشترین میزان دوندگی سریع رو مارکیزیو داشته.

 

در کل ۹۳.۷ کیلومتر رو بازیکنای یووه پوشش دادن که سرعت متوسطشون ۷.۲۰ بوده و بیشترین میزان سرعت متوسط بین بازیکنای کل دو تیم رو دنیله روگانی داشته و سریع ترین استارت تو کل مسابقه هم برخلاف تصور عموم متعلق به کوارادو نبود ، بله ، آندره آ بارزالی با استارتی با سرعت ۳۵.۶۴ کیلومتر بر ساعت این عنوانو تصاحب کرد. :1: :worship:

 

نمره های گاتزتا :‌

 

v7cido8ieyojfgjdpppv_thumb.png

 

 

تو تیم منتخب هفته ی گاتزتا ، مانژوکیچ و اورا بودن ، فوتبال ایتالیا هم علاوه بر این دو نفر پوگبا رو هم انتخاب کرد.

 

 

پ.ن : چون ۲ هفته فوتبال نداریم ، فعلا هی بازی های قبلی رو بررسی می کنیم :nish:


  • GioVanni Agnelli, Atomic Ant, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#56
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

نمره ها و هیت مپ های مهم بازی یوونتوس و کارپی :[ امان از بی فوتبالی و امان از بی علاقگی به پیگیری اخبار نقل و انتقالات اونم  از نوع زمستونی و سرکاری :nish: ]

جانلوییجی بوفون :‌او شاید در مورد گل اول می توانست عملکرد بهتری داشته باشد ، اما خب دفاع هم به خوبی از او محافظت نکرد.۶

آندره آ بارزالی :‌ باهوش و با اعتماد به نفس ، پاس های او دیدنی است.۷

لئوناردو بونوچی : مطمئنا روز خوب او نبود.او نه تنها پوشش خوبی روی موقعیت منجر به گل بوریلو نداد ، بلکه به خاطر ترس و وحشتش یک گل به خودی هم به ثمر رساند.5 yj0gvjcw8js5ef3xqujk_thumb.png

جورجو کیه لینی :‌مستحکم و قدرتمند. او به خوبی مهاجمان حریف را کنترل کرد و به هم تیمی هایش سطح خوبی از اطمینان را بخشید.۷

خوان کوادرادو : عملکرد بهتری از بازیکن کلمبیایی شاهد بودیم ، او هنوز به خاطر تصمیم های اشتباهش مقصر است ، اما سخت کوش بود.شانس های زیادی برای گلزنی ایجاد کرد.۷

سامی خدیرا : هنوز در سطحی که از او انتشار داریم بازی نمی کند  ، اما هنوز هم بازیکنی است که به خوبی می داند که چطور فضاها را اشغال کند و چطور هوشمندانه حرکات تیم را تسهیل کند.او حتی یک پاس گل هم داد!او ایده های عالی ای دارد ، او به خوبی همیشه نبود اما باز هم به تیم تعادل بخشید.6 gsoatzghnl800h3k85f7_thumb.png

کلودیو مارکیزیو :‌باید گفت ، او به ندرت درنگ کرد. تمام زمان و مکان دنیا را داشت که بتواند بازی سازی کند ، و می دانست که چطور از این فرصت استفاده کند.پاس های وسوسه انگیزی انداخت و بازی را به خوبی کنترل کرد.او دید شگقت انگیزی دارد و پاس گل هم داد. 7 8e9obaa5zsl3qdpvgbyy_thumb.png
پل پوگبا : برازنده و با اعتماد به نفس ، او فاز هجومی یوونتوس را زیبا می کند ، هرچند گاهی تسلیم اضطاب در موقعیت های حساس بازی می گردد.او هم موقعیت گل ایجاد کرد و هم گل زد و بیشتر از هر بازیکن دیگری توپ را ریکاوری کرد.جواهر خط میانی یوونتوس. ۸  buwlnf31x1sknhlc5aes_thumb.png

پاتریس اورا : هماهنگی و اورلپ های فوق العاده ای با پوگبا داشت ، او یک پاس گل داد و تجربه اش به کمک یووه آمد.۷

ماریو مانژوکیچ : یکی از بهترین بازی هایی که در لباس یووه از او دیدیم ، چقدر بی رحم است! چه وقتی توپ را حفظ می کند ، یا طبیعت درنده اش را به نمایش می گذارد و یا به دفاع کمک می کند ، هیچ کس از او مصمم تر نیست. او تعریف دقیق یک بازیکن در خدمت تیم است.او دابل کرد تا یک بار دیگر پیروزی یوونتوس را تضمین کند.۹

پائولو دیبالا : بهترین بازیش نبود ، دیبالا بازیکنی است که همواره تماشای بازیش دیدن دارد ، اما کارپی حریف ایده آل او نبود.۷

 

تعویض ها :

دنیله روگانی  : جایگزین فوق العاده ای است که روی نیمکت نشسته ، او یک دفاع وسط بسیار شایسته است. اما هنوز چیزهای زیادی باید یاد بگیرد.او یک اشتباه کرد و زیر فشر اذیت شد ، اما پتانسیل بی اندازه ی دارد.7 c9ulbekttiuephozbryu_thumb.png

آلوارو موراتا :‌نتوانسته فرمش را بازیابی کند ، او زیر قدرت فیزیکی کارپی نتوانست نمایش درخشانی داشته باشد.۶

استفان لیختشتانیر : خیلی کم در زمین حضور داشت.


  • MaMpIeRo, alireza.de710, alexdelpiero و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی