پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته شانزدهم سري آ : يوونتوس 3-1 فيورنتينا


55 پاسخ برای این موضوع

#21
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

Ten things to know about #JuveFiorentina

 

 

  • هیچ تیمی بیشتر از یوونتوس به فیورنتینا گل نزده و هیچ تیمی بیشتر از یوونتوس فیورنتینا را شکست نداده ( به ترتیب ۲۴۷ و ۷۰ بار). :nish:
  • از سال ۱۹۹۸ ، این اولین فصلی است که فیورنتینا در این مقطع فصل رتبه ای بهتر از یوونتوس در جدول رده بندی سری آ دارد.یوونتوس در ۵۰ بازی خانگی برابر فیورنتینا موفق به پیروزی شده و در ۲۹ بازی اخیرش موفق به گلزنی شده است.
  • سنگین ترین شکست تاریخ فیورنتینا در بازی های لیگ در سال ۱۹۵۳ ، در ۲۲ فوریه به دست یوونتوس رقم خورد.یوونتوس در آن بازی ۸-۰ به پیروزی رسید :‌Giampiero Boniperti (1’, 68’), Pasquale Vivolo (22’), Riccardo Carapellese (51’, 84’), John Hansen (60’, 75’) and Karl Aage Praest (78’) :worship:
  • از یک ژانویه ی ۲۰۱۵ ، یوونتوس با ۷۵ امتیاز و فیورنتینا با ۷۲ امتیاز بیشترین میزان امتیاز را بین تیمهای حاضر در سری آ‌جمع کرده اند ، این دیدا تقابل بهترین خط حمله و دومین خط دفاع برتر لیگ در فصل جاری خواهد بود. :nish:
  • کالینیچ و باباکار بهترین مهاجمان این تیم ویکی از بهترین زوجهای خط حمله ی در سری آ‌هستند که به ترتیب با ۹ و ۴ گل و نسبت گل به دقیقه ۱۰۹ و ۹۰ آمار قابل توجهی دارند.
  • تیم پائولو سوسا به همراه اینتر تنها تیم های ایتالیایی هستند که هیچ بازیکن ایتالیایی برایشان گلزنی نکرده است. :fp:
  • ماسیمیلیانوآلگری و پائولو سوسا که هر دو در دوران بازیگری در پست هافبک بازی می کردند ، حالا به عنوان مربی هم تیم های تحت هدایتشان بهترین امار پاس را در بین دیگر تیم های سری آ دارند.اگرچه از حیث تعداد ، ناپولی با ۹۵۵۱ پاس در صدر است ، اما بنفش ها با دقت ۸۸٪ تیم اول سری آ‌هستند.یوونتوس با ۸۶٪ در رده ی دوم قرار دارد.اکثر حملات قیورنتینا از مرکز و به وسیله بورخا والرو طراحی می شود و انها از کناره های زمین چندان برای حمله استفاده نمی کنند. این تیم با تنها ۲۵۶ سانتر با دقت ۲۰٪ جز ۵ تیم آخر سری آ از حیث تعداد سانتر می باشد.

    juve_fiorentina_comparison.png

 

  • پائولو سوسا در طول فصل همواره به سیستم ۴-۳-۳ وفادار بوده است.

    fiorentina_modulo_ultime_tre.png

 

  • مارکیزیو(۲۰۰۷-۸ قرضی در امپولی)  ، نتو (۲۰۱۱-۱۲) و جورجو کیه لینی(۲۰۰۴-۵) ، همگی اولین بازی شان در سری آ‌ را برای یکی از دو تیم به میدان رفته اند. به شکل خاص ، مارکیزیو اولین گلش برای یوونتوس را در پیروزی ۱-۰ برابر فلورانسی ها ، سال ۲۰۰۹ به ثمر رساند.
  • این اولین بار است که سوسا و الگری به عنوان مربی با هم روبرو می شوند و پائولو سوسا برای اولین بار بعد از فینال ۹۶ به تورین برمیگردد ، آلگری فصل گذشته ۴ امتیاز برابر فیوره کسب کرد و به دنبال بهبود رکورد خود مقابل این تیم است.سرمربی اهل توسکانی راه راهپوشان ، در مدتی که مربی گری میلان و کالیاری را بر عهداه داشته ، ۵ بار برابرشان شکست را تجربه کرده است.

  • GioVanni Agnelli, mory, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#22
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

61983656101979566500.jpg

 

در آستانه ی این بازی مهم یک فلش بک بزنیم به دیدار حساس دو تیم در فصل 1994-1995. لینک دانلود

 

یوونتوس در این فصل با سرمربیگری مارچلو لیپی فاتح اسکودتو شد. خیلی ها این اسکودتو رو مدیون کامبک رویایی یوونتوس در بازی با فیورنتینا می دونن و معتقدند اگر این کامبک صورت نمی گرفت یوونتوس هم نمی تونست مسیرش رو اون فصل پیدا کنه. بازی در ورزشگاه دل آلپی بود. گل اول ویولا در دقیقه ی 24  به واسطه ی تلاش باتیسوتا و فرصت طلبی بایانو به ثمر رسید. در ادامه آنجلو کاربونه در دقیقه 34 با یک شوت خیلی زیبا توپ رو به درون دروازه یوونتوس میفرسته. یووه اواسط نیمه دوم به بازی برمی گرده و با گل های ویالی در دقایق 73 و 76 بازی رو به تساوی 2-2 می کشونه. اما این پایان بازی نیست. با پاس هوایی الساندرو اورلاندو مدافع چپ یوونتوس به سمت محوطه ی جریمه فیورنتینا، الساندرو دل پیه روی جوان در حالی که تازه سن 19 سالگی رو تموم کرده با یک فرار عالی و ضربه ی بیرون پای خود در دقیقه ی 87، بازی رو 3-2 می کنه و به عنوان ستاره ای در دنبای فوتبال معروف میشه...

 

یک مسأله ی جالب حضور کلودیو مارکیزیو به عنوان تماشاگر توی این بازیه  :8:. بازی در ماه دسامبر بود و شاهزاده ماه بعدش سن 8 سالگی رو تموم می کرد. توی یک مصاحبه ای گفته بود این بازی رو خیلی خوب یادمه. نقل قول های مارکیزیو در مورد این بازی به یاد ماندنی:

 

" این بازی را خیلی خوب به یاد دارم، ما در جایگاه مرکزی تماشاگران و در ردیف سوم نشسته بودیم. افراد خانواده ام همگی حضور داشتند. پدرم بلیط بازی های فصل یوونتوس را برای من و خواهرم تهیه کرده بود و همگی در آن روز به ورزشگاه رفتیم. اما چیزی که باعث می شود من آن دیدار را خیلی خوب به یاد بیاورم اهمیت دیدار یوونتوس و فیورنتینا بود، یک حریف تاریخی برای یوونتوس."

 

لیپی بزرگ اون بازی رو به عنوان " یک بازی دیوانه کننده" توصیف کرده.

 

کلودیو رانیری سرمربی اون موقع فیورنتینا در مورد اون دیدار گفته: " زمانی که 2-0 جلو افتاده بودیم، می خواستم از خطوط کنار بازی به سمت بازیکنانم بروم، چرا که آن ها می توانستند گل سوم را به ثمر برسانند ولی هیچ احترامی برای حریف خود قائل نبودند! "  (فکر کنم منظورش احترام از نوع بارساییه  :1:)

 

20628138081707479089.jpg

 

اله در مورد گل خودش گفته: " همه چیز خیلی سریع پیش رفت، به خاطر اینکه نمی توانستم در مورد آن فرصت فکر کنم و شاید بهترین کار ممکن را انجام دادم. تنها یک چیز را در ذهن داشتم و آن ضربه زدن به توپ بود به طوری که از بالای سر تولدو به سمت دروازه برود."

 

اله  به این گل به عنوان یکی از زیباترین گل های دوران فوتبالیش یاد می کنه: " گل بسیار زیبایی بود، چون که با بقیه ی گل ها تقاوت زیادی داشت، تنوع در به ثمر رسیدن این گل، آن را خیلی خاص و استثنایی کرد."

 

تولدو دروازه بان اون موقع فیورنتینا در مورد گل اله گفته: " او با بیرون پای راست خود به توپ ضربه زد. ضربه ی اله یک شاهکار بود  :worship:. بهترین گلی که یک بازیکن می توانست وارد دروازه من کند  :worship:. فرصت طلبی، حس موقعیت شناسی و تکنیک."

 

ویالی بزرگ در مورد گل اله گفته: " گل فوق العاده ای بود. یک حرکت خارق العاده و هماهنگ و شجاعتی که الکس نشان داد و تلاشی که او در آن شرایط سحت برای گل انجام داد. اما باید بگویم او خیلی خوب به توپ ضربه نزد! این یک مورد کلاسیک از تماس توپ به  مچ پا و سپس راهی شدن به سمت گوشه ی دروازه بود. هیچ فردی نمی تواند این را بگوید، اما من آنجا بودم و آن را دیدم."

 

پائولو سوسا هم در اون دیدار 90 دقیقه برای یوونتوس بازی کرده  :6:  :8: 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

پ.ن: به نظرم بازی امشب خیلی مهم و حیاتیه. یووه باید برای برد به میدون بره و با سه امتیاز بیاد بیرون. می تونه نقطه ی عطف فصلمون باشه و سال ها ازش به عنوان یک بازی مهم یاد کنیم. امیدوارم مکس و بچه ها به اهمیت سه امتیاز این بازی خیلی خوب آگاه باشن و تمام تلاش خودشون رو توی این زمین انجام بدن :53:


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#23
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6411 ارسال
  • LocationRasht

لاریپابیلیکا نوشته از فصل 1998-99، ویولا (تحت هدایت تراپ با باتیگول) هیچوقت نتونسته سری آ رو با قرار گرفتن در بالای یووه تموم کنه. ضمن اینکه ویولا تو تموم بازیای این فصل سری آ گل زده...

 

توتو نوشتهیووه فقط یه امتیاز از 4 تیم بالای جدول گرفته. تساوی مقابل اینتر و باخت به ناپولی و رم و حالا فیوره در دسترسه...

 

این 80 آمین بازی آلگری در یووه هم خواهد بود. تا الان 49 پیروزی در 79 بازی کسب کرده ؛ 62 %...

 

نتایج فیورنتینا مقابل تیمای بالای جدول :

 

اینتر 1-4 فیورنتینا

ناپولی 2-1 فیورنتینا

فیورنتینا 1-2 رم


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#24
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

این روزنامه ها چقدر بیکارن  :nish:  :21:

 

 

گازتا نوشته که هم آلگری و هم اکانت توئیتر رسمی باشگاه دیروز سر کنفرانس خبری پیش از بازی اشتباه کردن :1:.

 

آلگری توی کنفرانس اسم نیکولا کالینیچ یادش رفته بود  :1: به جاش گفته بود " مهاجمی که همانند گلزنان بزرگ در زمین بازی می کند."  

 

“They have Borja Valero, [Josip] Ilicic and the striker who moves like a great scorer, while they have [Matias] Vecino and [Milan] Badelj in the middle,” 

 

 

اکانت توئیتر باشگاه هم به جای Borja Valero نوشته Borca Valero  :1: 

 

Screen-Shot-2015-12-13-at-12.54.33.png


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#25
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

تاکیناردی یه جمله ی جالب تو مصاحبه ی دیروزیش بود که گفته بود فیورنتینا این ذهنیت درستی که تا اینجای فصل داره رو مدیون پائولو سوسایی هست که تو یوونتوس این ذهنیت برنده رو به دست اورده. :worship:


  • juve's fan, mory, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#26
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

خیلی خوب بازی نمی کنیم.  در دفاع اصلا و ابدا سازماندهی شده کار نمی کنیم و نظم و تمرکز کافی را اصلا نداریم ضمن اینکه اشتباهات فردی هم خودش تاثیر گذار بوده. دکتر چند بازی هست که خوب بازی نمی کنه و به نظرم یا باید جاش را به روگانی بده موقتا یا به سیتم 4 دفاعه سوییچ کنیم تا بتونیم بهتر کار کنیم.  ولی گزینه روگانی مورد پسند تر هست.

 

فیورنتینا نظم تیم بسیار خوبی داره و داره بهتر بازی می کنه. ضن اینکه دلیل خوب بازی کردن فیورنتینا سیستم نامناسب یووه برای این بازی هست. به نظرم باید نیمه دوم باید تغییراتی در سیستم داشته باشیم. و سعی کنیم کمربند میانی زمین را در اختیار بگیرم.  

 

به نظرم با اینکه کوادرادو در زمین هست و در سمت راست هجومی هستیم نیاز هست که الکس ساندرو هم به زمین باید تا تعادل در دوسمت برقرار بشه و راحت تر بشه نظم تیمی فیورنتینا را به هم زد. چون اورا بر خلاف اینکه سانتر گل را انجام داد مثل همیشه نمی تونه اثر گذاری لازم در حمله را داشته باشه یا حداقل به اندازه الکس ساندرو نمی تونه داشته باشه.

 

نه مارکیزیو و نه خدیرا و نه پوگبا خوب کار نمی کنند. مشکل سیتم هست و اینکه گزینه های زیادی در زمان تصاحب توپ پیش روشون نیست و باید 10 بار نگاه کنند و صبر کنند تا گزینه خوبی پیدا بشه. باید تغییر سیستم بدیم نیمه دوم. سیستمی که بتونیم در کناره ها پاسکاری کنیم و بازی را در کناره ها دنبار کنیم نه مرکز زمین. 

 

نیمه تمام شد. بهتری بازیکن زمین متاسفانه کوادرادو بود ولی گل قشنگی زد. دکتر باید تعویض بشه


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#27
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

هافبکهای وسط ما  مخصوصا خدیرا ضعیف بازی میکنن و توپ ومیدون رو عملا واگذار کردیم. گردش توپمون زیاد خوب نیست 

سمت چپ که اورا هست میتونست ساندرو باشه تا بار هجومی تیم بالا بره 

فیورنتینا با نظم وفشرده بازی میکنه و این کار رو سخت کرده


  • juve's fan, alexdelpiero, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#28
amin_delpiero_juve

amin_delpiero_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 233 ارسال
این برد فقط و فقط و فقط تقدییم به اون پسر بچه پسر بچه ای که بعد گل سوم اشک میریخت و اشک میریخت , اووج لدذت این برد واقعا اون صحنه بود
مبارک همه اشالاه کم کم بریم صدر جدول
  • Bianconero Amore, juve's fan, MaMpIeRo و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#29
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

با اومدن ساندرو اونطرف واقعاَ یه جون درست و حسابی گرفت، با بودن اورا انگار اونطرف فلجه 


  • alexdelpiero, F A R SH A D J U V E, Camel Blue و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#30
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

بردیم ولی اصلا برد دلچسب و قشنگی نبود. بعضی از حرکات واقعا زننده بود. مثلا حرکت استورارو که سر آستوری را محکم حل داد. قبول دارم بعضی از حرکات بازیکنان فیوره هم اصلا قابل قبول نبود ولی بازیکنان یوونتوس نباید به کل کل وسط زمین و هل دادن و خطا های بی مورد و از سر لجبازی داشته باشند.

 

به هر حال سه امتیاز خیلی خیلی مهمی بود که کسب و تبریک می گم.

 

در میانه میدان به بازیکن نیاز داریم و مصدوم هم خیلی داریم. از فیورنتینا در نیمه دوم حمله خاصی ندیدم و تیم اچازه ایجاد موقعیت به حریف نداد ولی مثل نیمه اول توانایی کنترل کردن میدان را هم نداشتیم.  خدیرا اصلا قابل قبول نبود. پوگبا بعضی مواقع سوتی های عجیبی میده یک استپ ساده را نمی تونه درست انجام بده. مارکیزیو هم کار خاصی نکرد.  کوادرادو  متاسفانه خوب بود و به این دلیل از واژه متاسفانه استفاده می کنم که کواد یک بازیکن تیم گرا نیست و کاملا فردی بازی می کنه و قتی کوا خوب باشه این یعنی که در تیم برنامه و نظمی در حمله وجود نداشته.

 

امیدوارم که بتونیم در نیم فصل و تعطیلات پیش رو مشکلات تیم را برطرف کنیم حتی اگه قرار باشه خرید گرون قیمت داشته باشیم.


  • juve's fan, mory, alexdelpiero و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#31
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

فکر کنم الگریم فهمیده ساندرو چه جواهریه بعد از اسامو ا  :1:  همکاریش با پوگبا عالیه 

 

نیمه دوم رو فقط دیدم و این خدیرا مفت نمی ارزه اصلا در حد خودش نیست و از تیم خیلی دوره و مصدومیتاش کیفیتشو پایین اورده تا قبل اومدن استورارو و ساندرو جا و مکان بازیکنان و موقعیتشون اصلا مشخص نبود اصلا چپ و راست تیم توازن نداشت و هافبکا هرز میدویدن اما با تعویض های الگری تیم ب خودش اومد و تونست بازیو جمع کنه نیمه دوم یک موقعیت هم به فیوره ندادیم . 

 

این مانجوکیچ عالیه مانزو واقعا پر تلاشه و فقط یه سانتر خوب یا یک حمایت خوب میخواد توپ رو خودش گرفت و با تلاش دیبالا گل زد و گل سوم تیم شاهکار بود دیبالا ب شدت فوق العاده شده و دریبلش تو اون شرایط خیلی خوب و ریسکی بود توی گل دوم هم مانزو نبود و جاش موراتا بود توپ گل نمیشد. 

 

اما میتونستیم 3 مهاجمه باشیم در کل اورا یکم افت کزرده و طبیعی هم هست و ساندرو چند دفعه باید نشون بده که معرکست  :8: 

:worship:

گل اول هم سهمیه مانجوکیچ بود با خطا روی مدافع


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#32
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

انصافا داریم به اون یوونتوسی که میخوایم و دوست داریم نزدیک میشبم .. مخصوصا تو 30 دقیقه آخر ...

خیلی خوبه که یوونتوس بدون ترس بازی می کنه و دیگه الکی نمیره تو دفاع ... چون قبلا بعد اینکه جلو میفتاد معمولا دفاع میکرد ..

تبریک به همه  :53:


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#33
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

آمار بازی 

 

ydaw_juve.png

 

igew_juve2.png

 

7l1s_juve3.png

 

mpv_juve4.png


  • eⁿzº, alexdelpiero, El rey leon و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#34
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
خیلی حااااااال داد . تبریییییییک جانانه به همه . حرفی ندارم جز شعر پایین (((((( :

پله پله

تا ملاقات خدا میروم

بی تحمل

سوی عرش کبریا میروم

از برکت نور و عشق

ببین تا کجا تا کجا تا کجا میروم

تا کجا میروم

باد صبا که میشود هر نفسش مشک فشان

حکایت از عشق کند تا برد از دوست نشان

عطر گلستان و چمن

پرشده در خیال من

مستیه عارفانه ایست

قصه ی شور و حال من

پله پله

تا ملاقات خدا میروم

بی تحمل

سوی عرش کبریا میروم

از برکت نور و عشق

ببین تا کجا تا کجا تا کجا میروم

تا کجا میروم
  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#35
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
خب. با عرض شرمندگی بخاطر اینکه هفته قبل به دلیل نقص فنی نتونستیم برنامه مفرح و پر بیننده ی پله پله تا ملاقات خدا رو روی انتن بفرستیم . این هفته این برنامه به صورت مستقیم پخش خواهد شد و هفته ی بعد هم به جای هفته قبل. میریم که دو پله دو پله تا ملاقات خدا رو پخش کنیم

سکوتمون رو هم در مورد مانزوکیچ ادامه میدیم . عباس تو هم دیگه افه سکوت نیا. . غیر از سکوت دیگه راهی برات نمونده برادر . خخخخخ
اقای گل داره میشه یواش یواش این بابا

خدمت ایراد گیران هم یاد اوری کنم که تیم دوم جدول در مقابل یووه. حتی یک موقعیت گل هم نتونست خلق کنه
  • Bianconero Amore, MaMpIeRo, alexdelpiero و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#36
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

تبریک به دوستان. برد بسیار شیرین و دلچسبی بود.  :53:  :53:  :53: 

 

من از نیمه ی دوم به بعد به صورت مجمع العکس بازی رو دیدم  :fp: 

 

فیوره خوب بازی یووه رو خراب کرده بود و واقعاً میانه ی میدان دست اونا افتاده بود. به نظرم بنفش ها خیلی زیادتر می زدن :1:  :fp: تا جایی که خیلی وقتا فکر می کردم یووه 10 نفره شده :1:. سوسا خیلی خوب بازیکناش رو در جهت تخریب بازی یووه آماده کرده بود.

 

تعویض های استورارو :8:  و ساندرو :6:  کاملاً در جهت بهبود روند تیم انجام شد  :65yytgts6rouhope1x2s: . گل دوم هم تا جایی که تصاویر به من اجازه داد  :1: از حرکت قبل ساندرو در زمین خودمون به سمت دروازه ایجاد شد.

 

 

مرسی از گلزنان تیم :worship:. دیبالا یه دونه است اونم برای یووه است  :1:. همون طور که 100% اطمینان هم داشتم این اتفاق می افته ماروتا امروز به صراحت اعلام کرد نه دیبالا و نه موراتا جایی نمیرن و یووه هیچ قصدی از فروششون نداره.  :yes1: 


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#37
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

فوق العاده بودیم نیمه دوم .

فوق العاده ولی خیلی خسته .

فقط به خاطر تعصــب بردیم.

بهترین بازیکنامون بدون شک مانژو , آلگــری و پوگبــا بودن .

پوگبا خیلی خسته بود . خدیرا هم آماده نبود .

حالا که موراتــا تمدید کرد واقعــا دوست دارم دوبــاره فیکس بشه اما دیبالا و مانژو هم عــالی هستن .

در آخــر بــازم مـــرســی الگـــری و اینکه دوست دارم سوســا یه روز مربیمون بشه .

 

فـــورزا یـــــووه


  • Bianconero Amore, mory, pezhman و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


 

 

8

 

 

Claudio


#38
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4156 ارسال

بهترین برد تا حالا بود در این فصل


  • Bianconero Amore, eⁿzº, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#39
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
فوررررزززززززااااااااا یوووووه
فانتاستیییییییییکو
.........
این برد خیلی دلچسب بود
فقط یه یوونتوسی میتونه اشکای اون بچه رو درک بکنه...
......
بازی یووه با اومدن ساندرو کلا عوض شد و خیلی تیم بهتر شدش
راستش نگران بودم که کوادرادو تو این نیمکت نشینی ها یکم رو بازیش تاثیر بد بزاره ولی کلا در اشتباه بودم.
مانژو استارت گل دوم رو زد و خودش هم تمومش کرد و عالی بودش
گوگولی مگولی هم که هیچی دیگه، این بچه حرف نداره
......
لبخند ملیح آلگری بعد گل دیبالا خیلی خوب بود و کاملا مشخص بود که داره میگه بچه ها ازتون راضیم و خدا هم ازتون راضی باشه:)))
  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#40
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

تبریک.

 

کارمونو کردیم. فقط لاشخورا اختلاف دارن که میان پایین اونام.

 

مانژو منهای گلش هم عالی بود. دیبالا در استانداردهای خودش اصلا خوب نبود ولی همین که 1 گل زد و موثر بود رو گل برتری (تو سرش بخوره البته) قابل قبوله. انتظارات خیلی بیشتره. :nish: 

 

پوگبا بعد مانژو بهترین بازیکن بود. عالی بود. مارکیزیو تو کارای دفاعی جز کارت احمقانه ای که گرفت عالی بود. خیلی خوب پوشش داد. تو فاز حمله فیو خوب از بازی خارجش کرده بود ولی پوگبا رو نتونستن مهار کنن. خدیرا بی تاثیر بود و استورارو موثر. :1: 

 

اورا خیلی خوب بود. به موقع هم ساندرو اومد. کلا ترکیب و تعویضا عالی بود. معلوم بود روش خیلی فکر شده. کوادرادو هم به جز گلش هم خوب بود به نظرم. این فصل از کوادرادو خیلی خوب استفاده کرده الگری.

 

کیلینی تو پنالتی دادن داره از پیکه هم جلو می زنه :fp:  ولی جز اون صحنه از دفاع راضیم. کلا 2 ماهه دفاع خیلی خوبه. الگری :thank: 

 

تعویض سوم اما از نظر فنی مضحک بود. اینکه تو یه بازیکن رو تو اون لحظه (80) بخوای بیاری تو، بعد گل بزنی و همون کارو بکنی، فقط جنبه روحی داره. و البته همین جنبه ش هم مهمه. دقیقا مثل مصاحبه ش بعد بازی با سویا در دفاع از موراتا بود. کسی که شعور اون مصاحبه رو داره، شعور همچین کاری هم داره. ازین نظر کارش جای تحسین داره. چون تعویض به خودی خود بد بود و ممکن بود کارو خراب کنه. اینجور بها دادن به بازیکن ها رو دوست دارم.

 

فیورنتینا تیم خوب و بی شخصیتیه. امکان نداره اول دوم بشه. شاید 5 درصد دوم. برای سهمیه شانس داره چون تیمای ضعیف و متوسط رو خوب می بره، مث فروزینونه و اینتر. که ما نتونستیم ببریم:1::1:

 

کفتارا رو که گرفتیم. فیو و وحشیا هم دم دستن. لاشخورا جلو هستن که میان عقب اونام. نگران خودمون باید باشیم که افت نکنیم.

 

دو بازی داریم تا نیم فصل. نبردن کارپی که مساوی با مرگه. بازی با تورینو هم بارتزالی، مارکیزیو، پوگبا، دیبالا نباید بازی کنن. نتیجه اهمیتی نداره برام.


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی