پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ی پانزدهم سری آ - لاتزیو 0-2 یوونتوس


81 پاسخ برای این موضوع

#21
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

پیش بازی

 

h4n7_juve2.png


  • mory, tecra, L'Avvocato و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#22
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
بحران در خط میانی یوونتوس؟!
 
بیانکونری پس از چهار برد متوالی در هفته های گذشته جمعه شب به مصاف بیانکوچلستی می رود و به نظر آلگری در این بازی با کمبود نفرات در میانه ی میدان مواجه خواهد شد.
 
پل پوگبا از این بازی محروم است و هرنانس، کوادو آساموا، روبرتو پریرا و ماریو لمینا نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.
 
خدیرا که دچار مصدومیت از ناحیه ی ران شده بود به نظر می رسید که برای بازی جمعه شب آماده خواهد بود. امروز توتو مرکاتووب گزارش کرد که هافبک تیم ملی آلمان هنوز به 100 درصد شرایط آرمانی خود نرسیده است و فردا در وینوو آزمایش های آمادگی جسمانی بر روی وی انجام خواهد شد.
 
در صورتی که خدیرا آماده این بازی نباشد، آلگری تنها کلودیو مارکیزیو، استفانو استورارو و سیمونه پادوین را در میانه ی میدان در اختیار خواهد داشت.
 
zs96_09331954287134591688.jpg
 
 
Spoiler

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#23
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
- انگشت چهارم دست سناد لولیچ بر اثر یک سانحه بیرون از زمین تمرین لاتزیو شکسته شده. بیانیه کادر پزشکی باشگاه هم گفته که بردنش اتاق عمل تا ببینن میزان جراحت ناشی از این له شدگی انگشتش چقدر بوده ! علت دقیق شکستگی و احتمال رسیدن لولیچ به بازی جمعه مقابل بیانکونری هنوز مشخص نیست...
 
- دوسان باستا به دلیل مشکلات ماهیچه ای تمرینات امروز تیم لاتزیو رو از دست داده، اما آزمایش های انجام شده نشون داده که مشکلی نداره و تمرینات رو دوباره از فردا از سر می گیره...
 
- راول موریسن هم که تازه از دوران مصدومیت ریکاوری کرده  امروز تمریناتشو با تیم شروع کرده.

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#24
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

یه کم خبر های امیدوار کننده در مورد تمرینات امروز

 

اسکای گفته آساموا به تمرینات گروهی اضافه شده و به طور کامل با تیم تمرین کرده و احتمالا برای بازی لاتزیو در دسترس خواهد بود.

 

خدیرا و لمینا هم به طور جدا گانه از تیم تمرین کردن.

 

امیدوارم به بازی برسن،خط هافبکمون خیلی خالی شده.ولی نباید عجله کرد ممکنه مصدومیتشون تشدید بشه.

 

فقط یه موردی که ذهن منو درگیر کرده اینه که مگه لمینا بازی هم کرده که بخواد مصدوم بشه.فکر کنم کار پادویینه توی تمرینات زده مصدومش کرده که خودش بتونه بازی کنه. :nish: :nish: :1: :1:

 

خدیرا هم که دوران غیبت صغری شو میگذرونه.وای به روزی که غیبت کبری ش شروع بشه.خدا به دادمون برسه. :fp: :fp: :fp:

:33: :33: :33:

 

 

این بازی تنها امیدم به پادویین.درسته که نمیتونه به عنوان یه عنصر کلیدی به حساب بیاد ولی وقتی یه رهبر توی خط هافبک به نام مارکیزیو داریم میتونه خیلی مفید در خدمت تیم باشه.


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#25
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

ازون بازی هاییه که مربی میتونه ب اجبار ب خاطر نبود بازیکن تغییر سیستم بده اما 4-4-2 و 3-5 -2 معقولانه ترینشون .

 

هر چی هست مهم نظم وثباته الان روحیه تیم بالاست امیدوارم همینط.ری ادامه بدیم از برگشت اساموا ب شدت خوشحالم


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#26
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
با این شرایط اگر با 3 امتیاز به تورین برگردیم خوبیهای زیادی به همراه داره که مهمترینش میتونه اعتماد به نفس تیم باشه که قطعا بالاتر میره درصدش . به نظرم الان همه فکر میکنن که یووه بدون پوگبا به مشکل میخوره که در صورت یک بازی خوب از خط هافبک که مارکیزیو بارش رو به دوش میکشه ، حتی میتونه یه ارامشی هم برای پوگبا به همراه داشته باشه به نظرم .
قطعا اگر برد حاصل بشه میتونه شیرینی دوچندانی داشته باشه .
پ . ن : جان مردمان غنا ، اینبار دیگه نرو به فنا . واقعا منتظر اون روز باید باشیم ؟ که دیگه این جمله کلیشه ای رو نشنویم : آساموآ دوماه خانه نشین شد .
  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#27
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
آلگری: " به شایعات توجهی نمی کنم، بر روی هدف خود متمرکز هستیم."
 
allegri-clpresser-490epa.jpg_4.png
 
دیدار یوونتوس و لاتزیو در چارچوب رقابت های سری آ فردا در ورزشگاه المپیکو برگزار می شود و مکس آلگری در کنفرانس خبری حاضر شد و با خبرنگاران صحبت کرد.
 
گزارش های دیروز سرمربی بیانکونری را به شیاطین قرمز لینک کردند و امروز توتواسپرت گزینه های احتمالی جانشین آلگری در تابستان صحبت کرد.
 
آلگری در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:
 
" من تا سال 2017 قرارداد دارم. در یوونتوس خوشحال هستم. در حال حاضر بر روی هدفم متمرکز شده ام که بسیار مهم تر از شایعات نقل و انتقالات است."
 
" ماه ژانویه ماه نقل و انتقالات خواهد بود و آن زمان شما (رسانه ها) از اخبار انتقال بازیکنان از تیمی به تیم دیگر خوشحال خواهید بود. ما در حال حاضر به کاری که به این فصل باید انجام دهیم فکر می کنیم."
 
"  هیچ گونه مشکلی در تیم وجود ندارد، چندین بازیکن بزرگ برای این دیدار حساس در دسترس هستند."
 
" دیدار دشوار و پیچیده ای خواهد بود. لاتزیو در مقابل امپولی شایسته ی باخت نبود و در مقابل پالرمو بازی زیبایی ارائه دادند و فردا نیز بازی سختی در مقابل آن ها خواهیم داشت."
 
" آن ها به دنبال انتقام گیری از دیدارهای فینال کوپا ایتالیا و رقابت سوپرکاپ در شانگهای چین هستند. نباید دچار هیچ گونه لغزشی شویم. در شرایط حساسی قرار داریم و می خواهیم دوباره در جدول رقابت ها به رتبه های بالاتر صعود کنیم."
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#28
Pinturicchio

Pinturicchio

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 239 ارسال
  • LocationTehran

تو این موقع که همه هافبکا مصدومن بهترین تصمیم گذاشتن بونوچی در خط هافبکه ، واقعا بهترین زمان برای این حرکته ... ی بار برای همیشه باید این امتحان و تست صورت بگیره ؛ دیگه از داوید لوییز و په په که چیزی کم نداره بخواد اونجا بازی کنه ... تازه خیلی تو پاسهای بلند خلاق تره ...

 

هر چی باشه ازاون پادوین هم بهتره ... روگانی هم فیکس میشه اگه بخوایم 352 بازی کنیم ... اپشن بعدی وسط بازی کردن کوادرادو هست که لیخت پیستون راست بشه و کواد هافبک وسط فیکس باشه ... مثه بازی رفت سیتی که البته اون جا 4312 بازی کردیم .

 

البته امیدوارم یکی از اون هافبکای مصدوممون به بازی برسن که به هیچ عنوان مجبور نشیم پادوین رو تحمل نکنیم ...

 


  • Bianconero Amore, tecra, Georgia و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ADP10

 


#29
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
آلگری: " با 80 امتیاز می توان اسکودتوی امسال را فتح کرد."
 
Allegri-CL-Final490epa_4.jpg
 
مکس آلگری معتقد است یوونتوس با کسب 80 امتیاز می تواند فاتح اسکودتو شود.
 
بیانکونری با چهار برد متوالی در شرایط خوبی قرار دارد و  فردا با لاتزیویی بازی خواهد داشت که در پنج دیدار اخیر خود چهار شکست متحمل شده و تنها یک تساوی کسب کرده است.
 
آلگری معتقد است بانوی پیر با رسیدن به رتبه ی پنجم تنها یک گام برای بازگشت به صدر جدول برداشته است و هدف بعدی رسیدن به رتبه ی چهارم جدول و پشت سر گذاشتن جالوروسی است.
 
سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:
 
" هفت امتیاز تا صدر جدول؟ در سه بازی ابتدای فصل ما هفت امتیاز از دست داده و تنها دو امتیاز کسب کردیم."
 
" دوران مثبتی را پشت سر می گذاریم، اما هنوز از موقعیتی که باید در آن برای اسکودتو مبارزه کنیم فاصله داریم. ما به این حقیقت رسیده ایم که برای برنده شدن در بازی ها باید رنج بکشیم و برای هر توپ مبارزه کنیم که در ماه گذشته این ایده را به خوبی پیاده کردیم."
 
" اگر به تیم هایی که بالاتر از ما قرار دارند نگاهی بیندازیم، به نظر می رسد که آن ها با یک تساوی در رقابت برای اسکودتو شکست نخواهند خورد. نمی توان تنها با یک تساوی اسکودتو را از دست داد."
 
" در حال حاضر باید به رتبه ی چهارم جدول برسیم و در حال حاضر بازی های حساس مقابل لاتزیو و فیورنتینا را پیش رو داریم. نباید احساس ناامیدی کنیم."
 
" وضعیت فعلی لیگ به ما می گوید با 80 امتیاز می توان فاتح اسکودتو شد و با امتیازات بین 72 تا 80 می توان به رتبه های دوم تا سوم بسنده کرد و ما باید تلاش خود را برای کسب تمامی امتیازات انجام دهیم."
 
" پیش بینی دقیق امتیازات لازم برای اسکودتوی امسال بسیار دشوار است. من فکر می کنم با کم تر از 80 امتیاز به دست آوردن اسکودتو سخت است. در نیم فصل دوم حتی کسب امتیاز دشوارتر هم می شود."
 
" هنگامی که شما در تعقیب تیم های دیگر هستید، شرایط دشوارتر است. همواره باید هدف های کوچک تری برای رسیدن به صدر جدول داشته باشیم. باید به تیم های بالاتر خود نگاه کنیم و تمام تلاش خود را برای پشت سر گذاشتن آن ها انجام دهیم که در حال حاضر تیم رم را بالاتر از خود می بینیم."
 
" تنها در صورتی که در هر بازی برنده شویم، بازی کردن پشت سر حریفان امتیاز برای ما محسوب می شود. اگر شکست بخوریم دیگر امتیاز محسوب نخواهد شد. ارزیابی ها در فوتبال همیشه بعد از نتایج قرار می گیرند."
 
" انتخاب های زیادی برای ترکیب ابتدایی تیم در بازی های فردا خواهم داشت. باید امروز به وضعیت بازیکنان نگاه کنم و تا برای جانشینی پوگبا در میانه ی میدان بهترین تصمیم را بگیرم."
 
" کوادو آسامواه با تیم تمرین کرد، لمینا نیز در حال ریکاوری از مصدومیت خود است، اما سامی خدیرا بازی با لاتزیو را از دست خواهد داد. ریکاوری پریرا پس از مصدومیت در دیدار با سویا موفقیت آمیز نبوده است و او دیروز کمی احساس درد کرد که امروز وضعیت او مورد ارزیابی قرار می گیرد. احتمالا با سیستم 3-5-2 یا 4-4-2 بازی خواهیم کرد."
 
"سیمونه پادوین عملکرد مناسبی در تمرینات داشته است، او بازیکنی است که هر مربی می خواهد او را در ترکیب داشته باشد."
 
" موراتا بازیکنی خارق العاده است و در حال حاضر به آرامش نیاز دارد. شرایط مشابه برای بقیه ی بازیکنان تیم اتفاق می افتد."
 
" هنوز تصمیم نگرفته ام که در بازی فردا چه کسی از بین موراتا، ماندژوکیچ و زازا بازی خواهد کرد."
 
" دیبالا از زمان پیوستن به یوونتوس پیشرفت های بزرگی داشته است. او خرید فوق العاده ای برای ما بود."
 
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

خوب مصاحبه میکنه .....انتظارات تیم رو بالا نمیبره اما اعتقاد ب تلاش کردن داره توجه کنین نیم فصل داره تموم میشه و ما کلی مصدم داریم بازم افرین ب الگری . دورنماش کسب 80 امتیازه امسال واقعا جالب میشه باید دید ک یووه تا اخر چجوری با چالشهاش توی لیگ مقابله میکنه


  • mory, El rey leon, Georgia و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#31
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
banti-fingers490epa.jpg
 
داوران این هفته بازی های سری آ اعلام شد و لوکا بانتی برای دومین بار در این فصل قضاوت بازی لاتزیو و یوونتوس را به عهده گرفت.
 
این داور 41 ساله قضاوت دیدار سوپرکاپ ایتالیا که با برد 2-0 بیانکونری مقابل بیانکوچلستی همراه بود را به عهده داشت.

  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#32
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

این ترکیب رو توی یوونتوز گذاشتن. نظرتون در موردش چیه ؟ 

 

 

بوفون

 

کیه لینی             بونوچی              بارزالی

 

ساندرو          استورارو         مارکیزیو        لیختشتاینر

 

دیبالا      ماندژوکیچ       کوادرادو 

 

+ احتمالش کمه آلگری دیبالا رو اونجا بذاره ؟  :39:  :65yytgts6rouhope1x2s: 


  • Bianconero Amore, mory, El rey leon و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#33
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
پیش بازی یوونتوس و لاتزیو (گازتا دلو اسپرت)
 
63255445066095687786.jpg
 
- محرومین و مصدومین دیدار
 
لاتزیو
 
- اوگنی اونازی و استفانو مائوری به دلیل مصدومیت یک ماهه نمی توانند در این دیدار حضور داشته باشند.
 
- پس از حادثه ای که برای انگشت سناد لولیچ در روز گذشته اتفاق افتاد به نظر می رسد این بازیکن نتواند این دیدار حضور داشته باشد.
 
- استفان دی فری  به دلیل مصدومیت طولانی شش ماهه در این دیدار غایب خواهد بود.
 
- راول موریسون به خاطر مشکلی که در تمرینات برایش پیش آمد احتمالاً در این دیدار حضور نخواهد داشت.
 
 
یوونتوس
 
سامی خدیرا به شرایط آرمانی خود نرسیده است، روبرتو پریرا، کوادو آساموا و هرنانس نیز این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد. پل پوگبا به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داده است.
 
 
- تاریخچه دیدارهای دو تیم
 
- لاتزیو از دسامبر 2003 به مدت 12 سال است موفق به شکست یوونتوس نشده است. در این مدت دو تیم در 21 دیدار به میدان رفته اند که یوونتوس موفق به 15 پیروزی شده و شش بازی با نتیجه ی تساوی به پایان رسیده است.
 
- در این 21 بازی، بیانکوچلستی تنها در یک دیدار نتوانسته است دروازه خود را در مقابل بیانکونری بسته نگه دارد که در آن دیدار در سال 2012 دو تیم به تساوی 0-0 رسیدند.
 
- یوونتوس از شش دیدار اخیر خود در ورزشگاه المپیکو موفق به کسب پنج پیروزی شده است.
 
 
- بازیکنان کلیدی در این دیدار
 
با غیبت خدیرا، هرنانس و پوگبا، نقش مارکیزیو در میدان بسیار حیاتی خواهد بود. با توانایی کنترل سرعت بازی و تلاش های زیاد در میانه ی میدان او یکی از بهترین بازیکنان این فصل بیانکونری بوده است.
 
به نظر می رسد در میانه ی میدان نبرد سختی بین او و بازیکنانی نظیر لوکاس بیگلیا و مارکو پارولو ایجاد شود، اما مارکیزیو می تواند در میانه ی میدان تفاوت ها را ایجاد کند.
 
 
- ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه گازتا
 
لاتزیو (4-2-3-1)
 
مارکتی، باستا، جنتیلتی، مائورسیو، رادو، بیگلیا، پارولو، کاندروا، میلینکوویچ- ساویچ، اندرسون، جورجویچ
 
یوونتوس (3-5-2)
 
بوفون، بارزالی، بونوچی، کیه لینی، لیختشتاینر، استورارو، مارکیزیو، لمینا، ساندرو، ماندژوکیچ، دیبالا
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#34
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

۳-۴-۳ ؟ :CerealSpitting: خیلی بعیده با سیستم های تخیلی که تا حالا در ۱۲ سال اخیر بازی نکردیم بازی کنیم ، یهو تو همین بازی ، در ضمن با این تعریف تمجیدهایی که مکس از پادوین کرد احتمالا بازیش میده  :fp: پریرا و خدیرا مصدوم شدن اصلا پیداشون نیست این و اورا زارتی برگشتن شانسم نداریم به خدا  :fp: 


  • mory, MaMpIeRo, El rey leon و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#35
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
پیولی: " لاتزیو باید توانایی های خود را باور داشته باشد."
 
62656356326856054566.jpg
 
استفانو پیولی سرمربی لاتزیو معتقد است شاگردانش باید به توانایی های خود ایمان داشته باشند تا موفق به شکست یوونتوس شوند.
 
بیانکونری از 25 اکتبر تاکنون شکست نخورده است و فردا شب مهمان بیانکوچلستی در ورزشگاه المپیکو خواهد بود.
 
پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:
 
" ما دو انتخاب داریم، یک انتخاب اینکه به زمین برویم و تلاش کنیم تا شکست نخوریم، مرتکب اشتباه نشویم و هدفمان تنها گل نخوردن باشد، یا باور داشته باشیم که می توانیم بازی خود را ارائه  داده و در دفاع و حمله کیفیت از کیفیت لازم برخورداریم. ما تنها یک انتخاب داریم و باید آن را باور داشته باشیم."
 
" حریف به تنهایی مهم نیست، ما نباید برای کسب نتیجه در این دیدار وقت تلف کنیم. این بدین معنی است که باید عملکردی فوق العاده در این دیدار به نمایش بگذاریم."
 
" با تیمی بزرگ روبه رو می شویم، اما من به گذشته علاقه ای ندارم. هر بازی برای خود داستانی متفاوت دارد. من به بازی فردا شب نگاه می کنم و نیاز به کسب امتیاز در این بازی داریم."
 
از پیولی در مورد انتخاب سیستم دفاعی برای جلوگیری از حملات لاتزیو پرسیده شد:
 
" یووه بازیکنانی با خصوصیات متنوع در اختیار دارد، اما ما هم این چنین بازیکنانی داریم. من فکر نمی کنم آلگری از این موضوع اطلاع داشته باشد که من چه بازیکنانی را به میدان می فرستم. دو جلسه ی تمرینی دیگر در اختیار دارم و باید تمام جوانب را ارزیابی کنم."
 
" بازیکنانم رویکردمان در این مسابقه را به خوبی درک کرده اند، حالا باید این رویکرد را در میدان مسابقه اجرا کنیم."
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#36
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

مکس :‌

 

"موراتا یک بازیکن فوق العاده است که در حال بازیابی وضعیت ذهنی و فیزیکی است  ، من هیچ مشکلی با او ندارم ، در بازی مقابل سیتی به او اطمینان دادم ، دعوایش نکردم. :1:

او باید چیزهای زیادی به یوونتوس ارائه بدهد و من از او و هم چنین زاتزا - که وقتی در مقابل پالرمو به زمین امد عملکرد خوبی داشتند- انتظارات بالایی دارم.

 

آیا من دیبالا را با ایگواین عوض می کنم؟ من هیچ کدام از بازیکنانم را با کسی جا بجا نمی کنم. ایگواین از زمانی که به ایتالیا آمده بهترین عملکردش را در فصل جاری نشان داده است.دیبالا به عنوان بازیکن و انسان با سرعت بسیار زیاد در حال پیشرفت است.او یکی از عناصر مهم تیم و باشگاه است با توجه به سرمایه گذاری که برایش انجام شده.

 

اینکه فردا یک سیستم  ۴-۴-۲ کلاسیک را ببینیم بسیار مشکل است. من باید برسی کنم که ببینم چه کسی را در خط هافبک می توانم به جای پوگبا بگذارم.من هنوز تصمیم نگرفته ام که بین زاتزا و مانژوکیچ و موراتا چه کسی را می خواهم در خط حمله قرار دهم.

 

چهار پیروزی پشت سر هم ؟  در برابر امپولی ، یکی از بدترین نمایش هایمان از لحاظ تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم اگرچه برنده شدیم. در برابر سیتی ، از هر لحاظ خارق العاده بودیم ، در پالرمو یک بازی متشخصانه ارائه دادیم.بچه ها از لحاظ فیزیکی بهتر شده اند ، همینکه ببینید چطور می دوند کافیست. فردا ما به مصاف لاتزیو می رویم که می خواهد برنده شود و از یک دوره ی زشت بیرون بیاید و این بازی بسیار دشوار خواهد بود."

 


  • juve's fan, mory, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#37
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
بازیکنان دعوت شده برای رویارویی با لاتزیو 
 
مکس آلگری اسامی 21 بازیکن را برای رویارویی فردا شب مقابل لاتزیو اعلام کرد که سامی خدیرا هافبک آلمانی یوونتوس در این لیست حضور ندارد.
 
بیانکونری بازیکنان میانی زیادی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت و به نظر می رسید برای خط هافبک یوونتوس بحران ایجاد شده باشد.
 
امید می رفت خدیرا پس از ریکاوری از مصدومیت ساق پای خود در برای این بازی با آمادگی کامل در دسترس باشد. اما این بازیکن در لیست  آلگری برای بازی فردا جایی ندارد.
 
با این حال ماریو لمینا و کوادو آساموا هر دو در این لیست حضور دارند و به نظر می رسد شرایط چندان برای بیانکونری نامساعد نباشد.
 
اسامی بازیکنان دعوت شده برای رویاویی با لاتزیو:
 
 بوفون، کیه لینی، زازا، مارکیزیو، موراتا، الکس ساندرو، بارزالی، کوادرادو، ماندژوکیچ، لمینا، بونوچی، پادوین، دیبالا، آساموا، روگانی، نتو، لیختشتاینر، استورارو، اورا، روبینیو، ویتاله
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Hossein Salehi, Bianconero Amore, juve's fan و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#38
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

گازتا دلو اسپرت از نقش مهم و حیاتی الکس ساندرو در بازی با لاتزیو صحبت کرده. گازتا معتقده آلگری در ابتدا سیستم 3-5-2 رو با حضور الکس ساندرو به جای پوگبا به کار می گیره و اگر این سیستم در ادامه کارآمد نبود تیم به سیستم کلاسیک 4-4-2 شیفت می کنه. البته ممکنه در حین بازی این انتقال سیستم چندین بار اتفاق بیفته که از مکس بعید نیست  :1:. هر چند آسامواه هم به عنوان گزینه ای برای جانشینی پوگبا آماده حضور در بازیه.

 

57545898338124951629.jpg

 

:notbad:  :65yytgts6rouhope1x2s:


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#39
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

ترکیب احتمالی

 

iae1_photo_2015-12-02_21-14-10.jpg


  • El rey leon, tecra, Georgia و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#40
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

ترکیب و نیمکت ذخیره های دو تیم

 

Lazio: Marchetti; Basta, Mauricio, Gentiletti, Radu; Biglia, Parolo; Candreva, Milinkovic-Savic, Kishna; Klose

Lazio bench: Berisha, Guerrieri, Braafheid, Konko, Hoedt, Felipe Anderson, Cataldi, Matri, Keita, Djordjevic

 

Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Sturaro, Marchisio, Asamoah, Alex Sandro; Mandzukic, Dybala

Juventus bench: Neto, Rubinho, Rugani, Evra, Padoin, Lemina, Vitale, Cuadrado, Morata, Zaza

 

 

4-2-3-1 لاتزیو

3-5-2 یوونتوس

 

:53:


  • Bianconero Amore, mory, Numero Uno و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی