پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ی سیزدهم سری آ - یوونتوس 1-0 میلان


97 پاسخ برای این موضوع

#41
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

لیـست یووه :

 

 

بوفون - کیلینی - خدیرا - زاتزا - مارکیزیو - موراتا - پوگبا - هرنانس - الکس ساندرو - بارتزالی - کوادرادو - مانژوکیچ - لمینا - بونوچی - دیبالا - روگانی - نتو - لختشتاینر - استورارو - اورا - روبینهو - ویتاله 


ترکیب احتمالی یوونتوس :

بوفون - اورا - کیلینی - بونوچی - لختشتاینر - پوگبا - مارکیزیو - خدیرا - موراتا - مانژوکیچ - کوادرادو .


  • mory, eⁿzº, Georgia و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#42
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

میها به بازیکناش بسیار روحیه داده و مونتولیوو هم گفته جلوی یووه دفاعی بازی نمیکنیم و برای برد میایم از روشون میترسم در صورتی که پوگبا و اورا و خدیرا زیاد سرحال نیستن بعد اون اتفاقا ولی الگری اگه مثل الگری سال قبل عمل کنه میلان رو میبره خصوصیات الگری اینه که همیشه به فکر پلن بی هست و همیشه سعی میکنه مثل قبل کار نکنه و تنوع تو کارش باشه اما امسال زیادی داره تنوع میده و رید تو ترکیب رفت اما اگه الگری پارسال بشه حرف نداره و راحت بازی مال ما میشه امیدوارم 

1- گل زیبا نخوریم مثل بازی های قبل 

2 - روحیه بازیکنا بسیار بالا باشه 

- 3 یووه جنگجویانه بازی کنه مثل همیشه 


  • mory, MaMpIeRo, Georgia و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#43
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3760 ارسال

نمی خوام روضه بخونم و فاز منفی بدم ولی اگر از این بازی با 3 امتیاز بیرون نیایم شانس گرفتن سهمیه چمپیونز لیگ برای فصل بعد رو بسیار بعید می دونم چون امسال چند تا تیم خوب داریم که دارند امتیازات رو جمع می کنند و همشون تقریبا به یک ثباتی رسیدن و اینکه امیدوار باشیم همه این 3 یا 4 تیم با هم افت کنند یه جورایی رویا پردازیه ...


  • Georgia , ace of glass, D E L P I E R O و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#44
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

در صورتی که میها ترکیب میلان رو هجومی روانه میدان کنه بهترین فرصت برای آلگری و شاگردانشه که ازش نهایت استفاده رو ببرن. چون تیم آلگری نشون داده که در مقابل تیم های با رویکرد تهاجمی در مقایسه با تیم های با رویکرد تدافعی موفق تره. تیم در مواقعی که حریف بسته بازی می کنه و توی یک سوم دفاعی خودش جمع میشه مشکل داره و توی این جور بازی ها سعی می کنیم نبوغ یکی از بازیکنامون استفاده کنیم و در بیش تر موارد ناموفق از میدون بیرون میایم. 

 

دوست خوبم Mory حرف خیلی خوبی زد. ما به این برد واقعاً نیاز داریم و در صورتی که نتونیم همین میلان رو در ورزشگاه خودمون شکست بدیم چه انتظاری می تونیم داشته باشیم که تیم های بالاتر از میلان رو شکست بدیم؟ اونوقته که باید به همین رتبه تا پایان فصل بسنده کنیم. چون تیم های بالای جدول نشون دادن که امتیازی به راحتی از دست نمیدن. به نظرم آلگری باید این بازی به تیم های دیگه بهفمونه چی تو چنته داره. برد مقابل میلان یک جوری ضمنی باعث میشه حداقل تیم های پایین تر از ما فکر کنن که یووه برگشته و در مقابلمون با ترس و لرز وارد میدون بشن تا اینکه این تفکر رو در ذهن داشته باشن که میتونن در رویارویی با ما به شخصی به اسم بوفون گل بزنن.

 

- از فرصت ها باید نهایت استفاده رو ببریم. تک فرصت هم می تونه ما رو برنده کنه به شرطی که ازش استفاده کنیم. مطمئناً کوادرادو موقعیت های زیادی فراهم می کنه که موراتا و ماندژوکیچ باید قدرشون رو بدونن.

- تعویض های آلگری نباید آخر بازی انجام بشه. بازیکنی که نیمه اول موثر بازی نکرد باید زود تعویض بشه. تعویض های دقیقه ی 85 به بعد فقط و فقط برای وقت تلف کردن خوبه وگرنه هیچ تفکر منطقی پشتشون نیست.


  • mory, MaMpIeRo, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#45
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4153 ارسال

این بازی با هجومهای زیاد یووه اما بلانتیجه شروع میشه و تا نیم ساعت اول بازی همین داستان است ولی بر خلاف جریان بازی میلان گل میزنه و در نهایت یووه در نیمه دوم بازی رو به تساوی میکشونه و نتیجه مطلوب عاید هوادران نمیشه.


  • tecra, Georgia , ace of glass و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#46
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
مائوری: " یوونتوس اسکودتوی امسال را فتح نخواهد کرد."
 
خوزه مائوری هافبک میلان معتقد است یوونتوس با وجود اینکه تیم بزرگی است اما امسال فاتح اسکودتو نخواهد شد.
 
مائوری در مصاحبه با Solo Akragas گفت:
 
" فیورنتینا، رم و ناپولی بازی خوبی ارائه می دهند و در سطح بسیار خوبی هستند. ما هر روز در حال بهتر شدن هستیم."
" یوونتوس؟ آن ها تیم بزرگی هستند و دوباره بازخواهند گشت. اما من فکر نمی کنم آن ها فاتح اسکودتو شوند. در حال حاضر میلان در بالای یوونتوس در جدول قرار دارد، اگر چه آن ها در سال های اخیر قدرت بلامنازع بوده اند."
 
مائوری در تابستان امسال از پارما به میلان منتقل شد، اما هنوز برای این تیم به میدان نرفته است. 
 
zs96_09331954287134591688.jpg
 
+ به نظرم مصاحبه های از این دست می تونه برای بازیکنانمون انگیزه باشه تا جنگنده و با روحیه به میدون برن و نتیجه لازم رو کسب کنند. امیدوارم آلگری در صحبت هاش با بازیکنان به این دست از مصاحبه ها اشاره کنه. تا قبل از این فصل هیچ فردی از تیم های حریف (اعم از مدیران، سرمربی و بازیکنان و ...) جرأت نمی کرد به غیر از یووه تیم دیگه ای رو مدعی اسکودتو بدونه. حتی دو فصل گذشته که رم تا مقاطعی از فصل باهامون پیش می اومد همه می گفتن بازم یوونتوس قهرمان میشه، اینقدر اقتدار داشتیم. مطمئنم اگر کنته سرمربی بود این دست مصاحبه ها رو روی سر بازیکنان داد می زد و عملاً توی رختکن بازیکنان رو از لحاظ روحی به بالاترین سطح ممکن می رسوند.
 
- مکس منتظریم. یک تکون اساسی به بچه ها بده...

  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#47
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

- یک وب سایت میلانی نوشته بود که یوونتوس با رفتن کارلوس توز عملاً بی دندان شده و قدرت تهاجمی خودش رو به مقدار زیادی از دست داده. درسته که موراتا فصل گذشته برای یوونتوس فوق العاده ظاهر شده و ماندژوکیچ هم تمام کننده ی بسیار خوبیه، ولی توز برای یوونتوس یک موهبت بود که در حال حاضر این موهبت ازش گرفته شده و خط تهاجمی یوونتوس این فصل کم فروغ بوده.

 

- ضعف بعدی یوونتوس که در این وب سایت بهش اشاره شده بود خط دفاع یوونتوسـه. یووه در این فصل در 12 بازی 11 گل دریافت کرده که عملاً آمار ضعیفی برای تیمی مثل یووه محسوب میشه. نکته ی ضعیف بعدی یوونتوس که خیلی توی چشم می زنه اینه که یوونتوس نسبت به فصول گذشته در بیش تر بازی ها گل اول رو دریافت کرده و بعد برای جبران گل دست به حمله زده. یوونتوس در 7 بازی با حریفان گل اول بازی رو دریافت کرده.میلان می تونه از این ضعف استفاده کنه و با سیستم تهاجمی 4-3-3 و با حضور کارلوس باکا یا لوییز آدریانو گل ابتدایی بازی رو به ثمر برسونه (همون مساله ای که دوستمون satfootball بهش اشاره کرد)

 

- نقطه ضعف دیگری که یووه داشته تعداد خطای زیاد در هر بازی است. بازیکنان یوونتوس به طور متوسط در هر بازی 16/5 خطا مرتکب شدن که از این لحاظ تنها 3 تیم از یوونتوس آمار بالاتری دارن. این خطا دادن زیاد از لحاظ دادن ضربه آزاد به حریفان پشت محوطه جریمه می تونه خطرناک باشه.

 

 

- نبردهای کلیدی بازی از نگاه وب سایت یوونتوس:

 

  • آندرا بارزالی (3-5-2) و کارلوس باکا
  • سامی خدیرا و جیاکومو بوناونتورا
  • پل پوگبا و ریکاردو مونتولیوو

  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#48
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21183 ارسال

- يادش بخير كه يه زماني توي يوونتوس آرنا تيمي "وجود" اين رو نداشت كه اينجوري واسه ما كري بخونه ولي ببين دنيا چه كوچيك ـه كه ميلاني هاي بدبخت دارند واسه ما كري مي خونند ! همين به خوبي داره وضعيت ما رو نشون ميده.


  • MaMpIeRo, Soheil Bianconeri, L'Avvocato و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#49
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

در صورتی که میها ترکیب میلان رو هجومی روانه میدان کنه بهترین فرصت برای آلگری و شاگردانشه که ازش نهایت استفاده رو ببرن. چون تیم آلگری نشون داده که در مقابل تیم های با رویکرد تهاجمی در مقایسه با تیم های با رویکرد تدافعی موفق تره. تیم در مواقعی که حریف بسته بازی می کنه و توی یک سوم دفاعی خودش جمع میشه مشکل داره و توی این جور بازی ها سعی می کنیم نبوغ یکی از بازیکنامون استفاده کنیم و در بیش تر موارد ناموفق از میدون بیرون میایم. 

 

 

این جمله ای رو که بولد شده رو اصلا قبول ندارم . ما جلوی تیم هایی مثل رم و ناپولی که رویکرد تهاجمی داشتن موفق که نبودیم هیچ ، تیمی بودیم در حد فاجعه . 

 

اگه منظور از جمله تیم های ضعیف با رویکرد تهاجمی باشه تا حدی میشه قبول کرد که میلان جزو اون تیم های ضعیف نیست هر چند مثل رم و ناپولی هم نیست 


  • GioVanni Agnelli, L'Avvocato, Pouya و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#50
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

این جمله ای رو که بولد شده رو اصلا قبول ندارم . ما جلوی تیم هایی مثل رم و ناپولی که رویکرد تهاجمی داشتن موفق که نبودیم هیچ ، تیمی بودیم در حد فاجعه . 

 

اگه منظور از جمله تیم های ضعیف با رویکرد تهاجمی باشه تا حدی میشه قبول کرد که میلان جزو اون تیم های ضعیف نیست هر چند مثل رم و ناپولی هم نیست. 

 

میلان رو تیم متوسط رو به ضعیف حساب کردم  :1:  البته عباس به نظرم این قاعده ی کلی در بیش تر بازی های تیم برقرار هم هست. کافیه تیم حریف بچسبه به بسته بازی کردن و یا دفاع بسته. واقعاً بازی گره می خوره. حتی دوره سرمربیگری کنته هم خیلی از بازی ها زجر کشیدیم تا مقابل تیم های کاملاً تدافعی به گل برسیم که کنته بعدش براش راهکار هم آورد. بعضی از بازی ها توپ و میدان رو داد به حریف و وقتی دفاع فشرده ی حریف از هم باز میشد بازیکنان تاکتیک های کنته رو اجرا می کردن و به گل می رسیدن (این سبک رو امسال گارسیا تا حدودی با شیوه ی متفاوت روی خودمون پیاده کرد). یا بعضی بازی ها سعی می کرد بازی رو به کناره ها بکشونه تا تمرکز دفاع فشرده حریف در میانه ی خط دفاعی کم بشه.

 

یک مشکل اینجاست که کافیه تیمی که یووه در مقابلش توپ و میدان رو دستش گرفته و روی دروازه اش خیمه بسته، بازیکنان سرعتی داشته باشه تا بتونن ضد حمله بزنن و از اشتباهات بازیکنان خودمون استفاده کنن. اونوقته که خیلی به مشکل می خوریم. گل رو می خوریم و بازی از دستمون میره و روی میاریم به بازی احساسی. بازی امسال با رم، رم هم چندان تهاجمی بازی نکرد، توپ و میدان رو داده بود دست یووه و یووه اینقدر با این توپ بد بازی کرد تا رم بتونه از فرصت هایی که گیرش میاد نهایت استفاده رو ببره. بازی با ناپولی فاجعه و شکم سیر بازی کردیم  :fp:.

 

تیم تهاجمی تاپ هم کم نداشتیم که در مقابلشون موفق نباشیم. بازی های اروپایی رو مثال بزنم. توی اروپا در مقابل تیم هایی که ذات هجومی بازی کردن توی خونشونه مث رئال، دورتموند و امسال هم منچسترسیتی موفق بودیم. در حالی که پارسال رفت و برگشت مقابل موناکو و امسال هم مقابل گلادباخ که خیلی بسته بازی کردن چندان موفق نبودیم. ایتالیا هم مثال میشه زیاد زد.

 

در کل خلاصه بگم به نظرم تیم در مقابل تیم هایی که بسته بازی می کنن (لزوماً نه در دفاع) مشکل داره و رویکرد تیم در مقابل این دسته تیم ها باید عوض بشه. حالا اگه شرایطی پیش بیاد که تیم حریف باز و تهاجمی بازی کنه شرایط خیلی بهتر میشه برامون.

 

احساس می کنم کمی گنگ توضیح دادم :fp: ببخشید  :53: 


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#51
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21183 ارسال

- البته موافقم كه يووه در مقابل تيم هايي كه فشرده بازي مي كنند و پرسينگ شديد دارند مشكل داره ولي ايراد اصلي به خودمون برميگرده كه هنوز نتونستيم براي اين مشكل راه حل به دست بياريم.

مونشن گلادباخ يك نمونه زنده (!) از اين مسئله ست و حتي ساسولو !

شخصا اگه مربي تيم هاي حريف يووه بودم اين نوع فوتبال رو در دستور كار تيم قرار ميدادم و مطمئن ميشدم كه اگه از يووه 3 امتياز رو نگيرم حداقل صاحب 1 امتياز ميشم !


  • mory, MaMpIeRo, Georgia و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#52
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
من طرفداره آلگری هستم ، اما ببخشید واقعا اینقد احمق شده که موراتا و کوادرادو رو نذاشته؟!
اگه برنامش اینه که بندازن واسه مانژو و اون بک بده به دیبالا واقعا مسخرست ترکیب .
امیدوارم نیانگ اتوبانمون نکنه.
  • Georgia , F A R SH A D J U V E, Donnie و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


 

 

8

 

 

Claudio


#53
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

ترکیب ابتدایی تیم (4-3-1-2)

 

بوفون، اورا، بارزالی، کیه لینی، لیختشتاینر، استورارو، مارکیزیو، پوگبا، هرنانس، ماندژوکیچ، دیبالا

 

 

میلان (4-3-3)

 

دوناروما، آباته، الکس، رومانیولی، آنتونلی، کوکا، مونتولیوو، بوناونتورا، چرچی، باکا، نیانگ

 

 

پی نوشت:

 

نیمکت یوونتوس: نتو، روبینیو، روگانی، بونوچی، الکس ساندرو، لمینا، ویتاله، کوادرادو، موراتا، زازا

 

نیمکت میلان: آبیاتی، لیویه ری، دی شیلیو، مکسس، زاپاتا، کالابریا، مائوری، نوچرینو، پولی، سوسو، هوندا، لوییز آدریانو

 

(فوتبال ایتالیا)


  • mory, L'Avvocato, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#54
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1484 ارسال

با همین ترکیب هم انتظار ندارم به میلان امتیاز بدیم.


  • Bianconero Amore, mory, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#55
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

دوستان شما هم احساس می کنیم بوفون توی گرم کردن قبل بازی اصلا آماده نیست و چند بار خسته نشون داده شد و به سختی هم وایساده بود در بعضی از لحظه ها؟؟

 

اصلا دوست ندارم اگه بوفون آماده نیست توی گل به ایسته چون توی 38 سالگی اصلا دوست ندارم نا آماده نشون بوده تا هر کسی نا کسی از راه میرسه یک مصاحبه ای در مورد سن و سالش بکنه.

 

ترکیب بسیار خوب هست و لی هرنانس پاشنه آشیل تیم میشه و همه چیر را خراب میکنه بر خلاف انتظاری که ازش در زمان پیوستن به یوونتوس داشتیم.

 

فقط و فقط پیروزی می خوایم بدون هیچ بهانه ای 


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#56
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4153 ارسال

مساویه بازی و این ضعف یووه است که حتی میلان رو نمیبره.................


  • alexdelpiero, tecra, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#57
black&white

black&white

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 98 ارسال
  • Locationahvaz
خدیرا مصدوم شده؟؟؟
  • alexdelpiero, Georgia و Donnie از این پست تشکر کرده است

#58
amin_delpiero_juve

amin_delpiero_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 233 ارسال
بازیه عالی شاهد هستیم از یکی از بهترین بازیساز های دنیا جناب هرنانز!!!
فقط نمیدونم چرا تماشاگرا سوت میزنن وقتی توپ زیره پاش میاد از اواسط بازی به بعد!!
  • Aminvo, tecra, L'Avvocato و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#59
Heypnotism

Heypnotism

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 152 ارسال

اگه قوانین سایت اجازه میداد از خجالت کسی که بازیکن مزخرف مضحکی مثه هرنانس رو اورد بدجور در میومدم 

مربی هم که ندااریم انتظاری نداریم ازش حدش همینه دیگه 

امسالو بیخیالی طی باید کرد به شکل عجیبی مدیریت تیم دسته ی گل رو آش و لاش کرد


  • tecra, Soheil Bianconeri, L'Avvocato و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#60
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

خدیرا مصدوم شده؟؟؟

 

آره متأسفانه. مثل اینکه مصدوم شده. با وجود اینکه توی پیش بینی سایت های مختلف توی ترکیب اصلی قرار گرفته و انتظار می رفت باشه ولی حتی روی نیمکت هم حضور نداره  :fp: 


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی