پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ی دوازدهم سری آ - امپولی 1-3 یوونتوس


29 پاسخ برای این موضوع

#21
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

بدترین نکته بازی=باز شدن گل روی اولین شوت

بهترین نکته بازی=برد

 

توی این مقطع از فصل فقط باید به ثبات برسیم اگر لازم باشه فقط بکشیم زیر توپ و بی برنامه هم باشیم و یه گل بزنیم و بریم اتوبوسی دفاع کنیم،مهم بردنه نوع و چگونگیش باشه برای بعد.

 

پارسال رئال با بازیهای زیبا 22 برد پیاپی آورد آخرش هم هیچ جامی نگرفت.اصلا دوست ندارم همچین تیمی باشیم.

 

بازی های زیبا از نظر کیفی مربوط به زمانیه که تیم توی حاشیه امن باشه نیازهای مربی تامین بشه تیم هم کامل در اختیار مربی باشه.

 

توصیه میکنم بازی دیشب چلسی رو ببینید همه کار کردن به جز گل زدن.اون چیزی که جایگاه تیم رو تعیین میکنه امتیازه نه نوع بازی.

 

تیم از نظر روانی بهتر شده و حتی بعد از خوردن گل هم با صبر بازی کردن و تعویض های آلگری هم با برنامه تر شده.

 

توی کیفیت بازی خیلی چیزا دخیلن فقط مربی نیست ولی بازم به نظر دوستان احترام میذارم که از مربی و نوع بازی گرفتن از بازیکنا ایراد بگیرن.

 

ولی چیزی که من دارم از بازی های تیم میبینم رشد تیم از نظر ذهنی و مشخص بودن وظایف بازیکنا توی بازیه،چیزی که تا دو-سه بازی قبل اصلا مشخص نبود.

 

 

خوشبختانه دیشب پخش مستقیم بازی یووه -تورینو رفت روی آنتن صدا و سیما و به همین دلیل امکان پخش دوباره بازی یووه رو در کمتر 24 ساعت وجود نداشت.دوستان یوونتوسی خواهشا انصاف داشته باشن و نگن چرا بازی های تیم ما رو پخش نمیکنن.مگه بارسا و رئال و لیورپوله که پخش بازیهاشون از اوجب واجباته و حتی تکرارشون هم روز بعد باید بره روی آنتن.تیم ما پارسال نایب قهرمانه اروپا شده،4 سال پیاپی هم قهرمان سری آ کار خاصی نکرده.هر وقت تونست توی اسپانیا قهرمان بشه اونوقت میتونیم حق داشته باشیم و اعتراض کنیم.


  • Bianconero Amore, mory, pezhman و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#22
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

بازی رو ندیدم، یعنی انقدر بد بودیم که کسی سراغ تاپیک بازی نمیاد؟ :22:


  • Georgia , F A R SH A D J U V E و مهدی تورین . آتزوري از این پست تشکر کرده است


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#23
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

دلیل نیومدن بیشتر به خز شدن قهرمانی یووه در سری آ بر میگرده ولاغیر، تیم های درپیتی مثل امپولی و رم و اینتر که 8 تشون گرو 9 شونه بردن نداره !


  • mory, alexdelpiero, Pouya و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#24
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

مصاحبه ی الگری بعد از دومین برد پیاپیمون در لیگ :nish:

  • رویکرد ما به این بازی خوب بود ، ما توپی را از دست دادیم در حالیکه داشتیم به نیمه ی حریف می رفتیم و ما را در یک موقعیت سخت ۲ در برابر ۳ قرارداد و به همین دلیل ما گل خوردیم.
  • بازی ما هنوز باید بهتر باشد اما اجازه بدهید که به نکات مثبت اشاره کنیم.ما هفتم هستیم ، هیچ کس در ابتدای لیگ انتظار چنین رتبه ای از ما نداشت ، اما حالا به دو پیروزی پیاپی در لیگ دست پیدا کرده ایم و در لیگ قهرمانان هم نتایج مثبتی کسب کرده ایم ، نمی توانیم فقط روی نکات منفی تمرکز کنیم.
  • مانژوکیچ؟ او عملکرد خوبی داشن ، او خود را در خدمت تیم قرار می دهد. اما همه ی تیم عملکرد خوبی داشتند ، کلودیو مارکیزیو ، او دارد [به فرم خوبش] برمی گردد. خدیرا هم بازی کرد اگرچه در اوج آمادگی نبود.
  • مثل همیشه در فوتبال ، شما نباید عصبی شوید و کنترل اعصابتان را از دست بدهید. حتی اگر لحظات سختی را سپری کنید. امشب بچه ها خوب عمل کردند و بعد از دریافت گل آرامش خود را حفظ کردند.
  • صحبت های بوفون بعد از بازی با ساسائولو به تیم کمک کرد؟ بله ، لحظاتی هست که افکارتان را به زبان می اورید. طبیعی است که حرف های تند بوفون خطاب به تیم بعد از باخت ۱-۰ به ساسائولو به تیم برای بازگشت به مسیر کمک کرد.
  • اما بعد از آن باید پا به زمین بگذاریم و  تنها به خاطر اینکه یوونتوس هستیم , قدر پیروزی را ندانیم .ما همه باید آرام باشیم و با فروتنی پیروز شویم.
  • فوتبال عجیب است ، اینتر ۷ بازی را ۱-۰ پیروزی می شود و ما همچنان با اولین ضربه گل می خوریم.
  • گل سوم ما آفساید بود؟ بله ، آنها به من این موضوع را گفتند. این اتفاق ها در فوتبال می افتد ، اما در کل فکر می کنم داوری خوب بود.

  • juve's fan, mory, Principino و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#25
ERF_JU

ERF_JU

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 610 ارسال
  • LocationUrmia

*فک نمیکردم روزی برسه که با گل زدن تیمم کاملا بی حس و حال  رفتار کنم حتی ابروهامم تکون ندم ... یه گل رو آشفتگی و حتی شرمم میاد این مورد رو درباره تیمم بکار ببرم..با شانس بی نهایت که معلوم نشد مانزو با کجاش گل کرد اونو درست مث گل بازی قبل کواد

 

*تو 7 یا 8 بازی از بازیهای این فصل از رو اولین شوت به سمت دروازت گل بخوری...براوو واقعا عالیه ما رکورد زدیم...نمیدونم مشکل از کجاس ولی مطمئنم که این همون خط دفاع  4 سال اخیر بتنی ایتالیاست که همه ارزوشونو داشتن ببین به چه وضعی افتاده ...ذهنیت مریض بلای جون یه مدافع و خط دفاع هس...ذهنیت اینکه ما حتی توانایی گل خوردن از کوچکترین تیمها رو هم داریم! هر ننه قمری حتی از خونه سالمندان هم پا شه میاد سوراخ خط دفاعمونو پیدا میکنه و رو اولین ضربه گل میزنه....این ذهنیت باید درست شه....

 

*مارکی از بهترینای بازی بود خصوصا نیمه اول توپ گیری ها و بلاک ها و پاسهای کوتاه و بلندش که تمپ بازی رو به زیبایی در دست گرفته بود واقعا دیدنی بود به مارکی در اوج نیاز داریم...

 

*بنازم به عشقم دیبالا که تا میاد تیم از این رو به اون رو میشه حرکاتش ، آمارش فک کنم نزدیک به توز هست در اولین بازیهاش برای یووه..از لحاظ آماری از بهترین ها بوده امیدوارم آیندش به دست عوامل خارجی! به خظر نیفته...11 بازی 5 گل اونم بیشتر یار تعویضی...ببینیم بالاخره یه جا تو ترکیبش پیدا میکنه برات مربی یا نه!

 

*سوویچ به 3 دفاعه و بیرون کشیدن مهاجم از نقاط عطف این بازی بود و ازون عطف ترش موندن مانژو و بیرون رفتن مراد بود ...ینی این دو سه بازی قیافه موراتا رو که بعد تعویض میبینم دلم خون میشه...جاش اونجا نیست عزیز من نیست.... این گاوه چیزی نداره که بدوشیش نره نر! لاقل تو سیستمی که میتونه تو جای خودش بازی کنه بزار 10 دیقه بازی کنه ، سانتری هم نکردیم بعد اون که مانژو رو به اصطلاح نگه داشتی که استفاده شه البته من از دیقه 60 با قطعی فراوون دیدم ولی فک نمیکنم این تو دستور کار بوده باشه کلا رو زمین بودیم و موراتا اگه بود تحرک بیشتری میتونستیم داشته باشیم الان که سه دفاعه شدیم... 

 

*در کل اون چیزی که دیده میشه نتایچه به قول مربی و الان هم بردیم و همه چی خوبه

 

*درمورد مصاحبه علگری هم باید بگم که مربی اون کسی که باید تیم تو دستش باشه و با مصاحبه هاش و حرفاش به تیم انگیزه بده روحیه بده یا تنبیه کنه و سرزنش کنه و عتاب کنه شما هستی نه بازیکن تیم! اگرچه نقش کاپیتان غیر قابل انکاره ولی در اصل مربی باید اینجور کارهارو انجام بده... نتایج مثبت در لیگ قهرمانان در بازی های اخیر؟ لووول : ) 

 

تبریک به خاطر موندن در نیمه اول جدول  :53:


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
تصویر
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Proud_of_Ju#

#26
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
سلام
مهم برد بود، اگه نتیجه غیر از برد بودش الان اینجا خیلی شلوغ. تر از این بودش...
درسته که گل سوم آفساید بود و گلی که خوردیم بیخود ترین گلی بوده که یووه تو این118 سال خورده، ولی برای تیمی که دچار بی برنامگی شده همین برد هم کافیه
و خوشحالم از این که یووه داره خودشو به بالاهای جدول میرسونه
گل مانژو هم جالب بودش.
Fooorrrrrzzzzaaaaa. Jjjjjuuuuvvvvveeee
  • Bianconero Amore, mory, Principino و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#27
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

پاتریس اورا در گفت و گو با اسکای :‌

  • گل با ضربه ی سر؟ بله ، اما من عصبانی هستم ، من همان طور که ضربه ی سر زدم باید عملکرد بهتری می داشتم. اما امروز ، این گل گل یوونتوس بود و نه گل اورا.من به هم تیمی هایم افتخار می کنم. روحیه ی تلاش تیم باید باعث افتخار باشد. بازی خوبی نبود ، اما اراده ی ما مشهود بود.
  • شوک به تیم بعد از حرف های من؟ نه ، همه ی ما صحبت کردیم.نه فقط من ، جیجی ، رییس [آنیلی] ... این نتیجه ی کار همه است. ما تلاش کرده ایم و هرگز تسلیم نشدیم. من از این فاز خیلی خوشم آمد. :nish:
  • و حالا توجه شما به اسکودتو است؟ نه ، ما الان به آن جایگاه نمی کنیم.ما آث میلان را در پیش رو داریم ، و ما باید با فروتنی بازی کنیم. ما رو به جلو می رویم ، شاید یک موقع که با غافلگیری می گویید "حالا یوونتوس اینجاست"

  • juve's fan, mory, Principino و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#28
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

آمار بازی

 

nbug_juve1.png

 

gpp_juve2.png

 

2itb_juve3.png

 

ws1_juve4.png


  • Bianconero Amore, Aminvo, L'Avvocato و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#29
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

این بازی یه نکته مثبت داشت اونم 3 امتیاز بود...البته من راضیم 70 درصد بازی های لیگ رو اینجوری بازی کنیم و 3 امتیاز رو بگیریم که همونم البته سخته و قلق داره.... در مورد  شرایط بازی هم چیزی

که خیلی تو بازی های یووه نمود داره عدم سازماندهی تو بازی تیمه...به نظر میرسه تیم تو زمین عملا برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه حریفان نداره و کاملا منفعلانه فوتبال بازی میکنه و اینجور به

نظر میاد که توپ رو بی هدف تو زمین میچرخونیم و منتظر کنش حریفانمونیم تا واکنش نشون بدیم...منتظریم تا از روی خلاقیت بازیکنانمون که البته سر اونم بحث زیاده که جز کوادرادو اساسا چنین نفراتی

هم داریم، و همچنین اتفاقات بازی به گل برسیم...حالا اگر این وسط یه اشتباه خودمون مرتکب بشیم و حریف به گل برسه تازه اول داستانمونه... :22: ...این سناریو این فصل بارها تکرار شده که این بار برابر

امپولی به خیر گذشت...اگر فصل رو اینجوری بخوایم ادامه بدیم من همین جا اعلام می کنم که سهمیه هم نمی گیریم، اما اگر تیم دوباره بتونه بخشی از سازماندهی قبلیش رو بدست بیاره میشه به نیم فصل دوم امید داشت...


  • Bianconero Amore, alexdelpiero, Georgia و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4153 ارسال

در ارزیابی فنی بازی نمره بدی به یووه باید داد.

 

مثلا چرا ما باید 23 خطا مرتکب شویم روی حریف؟

 

نبود انسجام در بازی و معناداربودن حرکات..


  • Bianconero Amore, juve's fan, Principino و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی