پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ی دوازدهم سری آ - امپولی 1-3 یوونتوس


29 پاسخ برای این موضوع

#1
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

JuiR1446586080mnbudt.jpg

 

هفته ی دوازدهم سری آ

 

امپولی - یوونتوس

 

یکشنبه 17 آبان 94

 

ساعت 17:30 به وقت تهران

 

مکان: ورزشگاه کارلو کاستلینی


  • juve's fan, mory, Principino و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#2
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

ماسیمو ماکارونه :‌

  • بازی یوونتوس در مقابل امپولی؟ بازی کردن در مقابل یوونتوس در شرایط فعلی به سود ماست. ما وضعیت خوبی داریم ، اما وقتی نتیجه می گیرید ممکن است برش شما کم شود.
  • بازی کردن در مقابل یوونتوس در حال حاضر عالی ایست و ما را در برابر کم شدن برش محافظت می کند ، چون چطور می توانید در برابر قهرمان ایتالیا بی انگیزه باشید؟
  • بحران در یوونتوس؟ چطور می توان در مورد تیمی که چهار بار پیاپی قهرمان شده شک کرد؟ ما آماده ایم ، اگرچه این بازی بسیار حساسی خواهد بود.

  • MaMpIeRo, alexdelpiero, L'Avvocato و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#3
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امارقبل از بازی

 

9b9v_capture8.png

5ol_capture9.png

 

بازی های رو در رو

 

v7nf_capture_thumb.png

pevk_capture.2png_thumb.png

 

امار سینوسی دو تیم :fp:

 

oma_capture3_thumb.png

 

 امارعملکرد دوتیم در این فصل

 

j479_capture4_thumb.png

 

yadz_capture6_thumb.png

 

 

امپولی سال گذشته با اقای ساری به سری آ سعود کرد و اینقدر با این تیم امپولی خوب بازی میکرد که انجلوتی رو به واکنش واداشت و گفت از فوتبال امپولی حیرت زده شده ام . اقای ساری جزو 3 مربی برتر سری آ و قطعا تاکتیکی ترین مربی سری آ هست و روی تک تک حرکات تیمش برنامه داره این فصل ساری مربی ناپولیه و ناپولی هم خوب نتیجه میگیره اما این فصل  امپولی چکیده ای از اون امپولیه و تنها پاس های کوتاه و تک ضربش ب چشم میاد و ماکارونه بازیکن قدیمی ایتالیا با شماره 10 بهترین اوناست این فصل امپولی تیمیه که مثل ما سینوسی نتیجه میگیره و اکثر برنامه هاش از سمت چپ زمینشونه جایی که  m.rui و d. croce حضور دارن و سعی در باز کردن دفاع حریف از عمق رو دارن و اگر نشد روی به شوت های از راه دور دل میبندن در نتیجه میشه جلوشون راحت تر بازی کرد تیمیه که تو دوئل ها ضعیف و روی ضد حمله  و حفظ توپ کاملا ضعف نشون میده پس با پرس از جلو و با سیستم 4-3-3 به راحتی میشه جلوشون بازی کرد 

 

  •  

  • Bianconero Amore, Principino, MaMpIeRo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#4
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

طبق فرمول سینوس این بازی برده ایم...دوستان نگران نباشند....تشنگان به خون الگری باید تا دو هفته دیگه بعد بازیهای ملی صبر کنند :1:  :nish:


  • alexdelpiero, Georgia , ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#5
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4156 ارسال

برد در این بازی جدول رو عوض نمیکنه این هفته.....


  • alexdelpiero, Georgia , ace of glass و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#6
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

توتو

4-3-3

ساندرو - لیخت

 

کوادرادو - مانژو- دیبالا


  • alexdelpiero, Aminvo, L'Avvocato و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#7
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

تک تک بازی ها تا نیم فصل از اهمیت فوق العاده ای برخورداند. تا نیم فصل زمان داریم که اعتماد به نفس را بازیکنان برگردونیم وگرنه فقط تغییر مربی و خرید بازیکن با کیفیت هست که میتونه وضعیت تیم را بعد از نیم فصل دگرگون کنه. امپولی تیم نسبتا خوبی هست.  با توجه به بازی های دیگه شرایط به صورتی هست که نهایتا تا رده ی هفتم می تونیم این هفته بالا بیایم که خبر خوبی نمی تونه باشه چون یعنی حفظ فاصله با صدر جدول. امیدوارم نتایج طوری رقم بخوره که فاصله با صدر جدول کمتر بشه و انگیزه بازیکنان یووه هم افزایش پیدا کنه( امیدوارم بی خیال تر نشن).  

 

برای این برد بازهم سیستم 4-3-1-2 بهترین سیستم هست. امیدوارم دراین بازی به روگانی بازی برسه و ارزش های خودش را به نمایش بزاره تا نشون بده رقیب جدی برای بازیکنان فیکس هست تا بازیکنان فیکسمون به خودشون بیان و هر بازی به نوبت( به غیر از بارزاگلی ) بدترین نمره و عملکرد را نداشته باشند. امیدوارم آلگری شجاعت بیشتری در این زمینه داشته باشه و یک استعداد دیگه را حروم نکنه!!! در سمت چپ هم بعد از بازی که اورا داشته نوبتی هم باشه نوبت الکس ساندرو هست خود نمایی کنه و در سمت راست امیدوارم دوباره شاهد هنرنمایی لیخ باشیم.  در خط هافبک نمی دونم کدوم یک از مصدومین خواهند رسید ولی از بازی خدیرا به شدت استقبال می کنم که یک نظم خاصی به خط هافبک تیم میده. پوگبا نیاز به استراحت داره ولی زمانش نیست و باید بازی کنه. هرنانس در حد این بازی ها هست ( نه بیشتر) و باید اندازه 12 میلیون برامون کار کنه و این بازی هم بازی کنه.  خط حمله هم که به احتمال بالا دیبالا استراحت خواهد کرد و موراتا و مانژو بازی خواهند کرد.  برد در این بازی سخت نیست اگه بازیکنان اشتباهات تمسخرآمیز و بی دقتی های بچه گانه نداشته باشند. آلگری هم بهتر هست قبل از بازی های ملی یک برد خوب در سری آ کسب کنه تا هم خودش با اعصاب راحت بتونه تیم را ریکاوری کنه هم ما یک مدت اعصاب راحتی داشته باشیم.

 

 

ویرایش: اشتباه نکنم زمان تایپم با پست بالایی یکی شده.  :fp:


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#8
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

این دهمین باریه که این دو تیم در ورزشگاه کاستلانی به مصاف هم میرن  :

 

 

 

q674dub67zwenxa3hap9_thumb.jpg

۱

- شاهزاده ی ... توسکانی؟

 

این کلودیو مارکیزیوئه که لباس سیاه و سفید نپوشیده؟

دقیقا همین طوره ، صفحه ی نمایشتون رو دستکاری نکنید :1: مارکیزیو ۸ سال از مجموع ۹ فصل حضورش در عرصه ی حرفه ای ، و نیازی به گفتن نیست که تمام دوره ی بازیگریش رو سطح جوانان رو در یوونتوس گذرونده.و امپولی تنها تیم دیگه ایه که شازده کوچولو در اون حضور داشته.کلودیو ۲۶ بازی برای "لاجوردی ها" در فصل ۲۰۰۷-۸ انجام داده و بعدش هم به خونه برگشت و بقیشو خودتون می دونین ...

 

۲- با این حال مارکیزیو تنها بازیکنی نیست که از جی-آکادمی به توسکانی فرستاده شد ، همون طور که مارسل بوخل ، هافبک اهل لیختن اشتاین هم اونجا بوده ، این بازیکن متولد اتریش تنها در دو بازی برای یوونتوس به میدان رفته که هر دو از سال ۲۰۱۰-۱۱ بوده و در اولین بازیش برای تیم جدیدش تونست از سنگینی شکست ۳-۰ برابر رم کم کنه و بازی رو ۳-۱ کرد.

۳- ارتباط بعدی یوونتوس و امپولی ، دنیله روگانیه ، این هافبک مرکزی ، یه جورایی بازیکن کلیدی امپولی در فصل گذشته بود ، که در تک تک دقایق فصل قبل (۳۲۴۰ دقیقه ) رو برای توسکان ها بازی کرده. البته این بازیکن جوون هنوز نتوسته اولین بازی این فصلشو در سری آ واسه راه راه پوشای تورینی انجام بده و فقط در دو دقیقه ی آخر بازی یوونتوس و سویا در لیگ قهرمانان به میدان رفته است.

 

۴- اجازه ندین ماکارونه گل بزنه!

چرا؟ لاجوردی ها هیچ کدوم از بازی های سری آ شون وقتی ماسیمو ماکارونه گل زده نباختن ، ۷ تا رو بردن و ۴ تا رو مساوی کردن. مهاجم سابق میدلزبرو ، یکی از ۲ بازیکن حال حاضر امپولیه که تونسته ۴ بار به یوونتوس گل بزنه که اون یکی لوان مخدالیدزه ، فروارد گرجستانیشونه که زمانی در پالرمو بازی می کرد.

 

۵- در تمریناتمون در وینوو چیو بگنجونیم؟ کرنرها و ضربات آزاد. در ۱۱ بازی ابتدایی این فصل سری آ ، هیچ تیمی بیشتر از امپولی از روی ضربات سر گل نخورده (۶ تا ) و همچنین کرنر ( ۴ تا ) ، مانژوکیچ ، بونوچی و کیه لینی ، حواستونو جمع کنین :nish: البته باید بگیم که پنالتی های پوگبا و دیبالا ، تنها ضربات موفقیت آمیز یووه در شروع مجدد بوده  :fp: 

 

۶- دومین نکته ی تاکتیکی که به کادر فنی الگری می تونیم یاداور بشیم تو این فاصله ، اینه که بتونن تاثیر بازی ساز لاجوردی ها ریکاردو ساپونارا رو محدود کنن.اونا در تابستون چند تا از بازیکنای کلیدشون از جمله السید هایسال و میرکو والدیفیوری و البته دنیله روگانی رو از دست دادن ، ساپونارا به همین دلیل تونسته بیشتر بدرخشه و در ۵۸٪ از گلای این فصل تیمش نقش داشته : ۴ گل و ۳ پاس گل ! و بالاترین میزان دریبل و شوتو رو هم بین هم تیمی هاش داشته ( ۲۸ شوت و ۳۲ دریبل )‌، تعجب اور نخواهد بود که اگه روز یکشنبه فریادهای "توپو بدید به ریکی" رو از سکوهای ورزشگاه بشنویم.

 

۷-اگرچه مربی توسکان ها مارکو جامپائولو به شاگدارنش نشون داده که بعد از مائوریتزیو ساری هم زندگی جریان داره . اونا تونستن تا اینجا ۱۴ امتیاز از ۳۳ امتیاز ممکن را کسب کنن ، اما با این حال مربی ۴۸ ساله مطمئنا از روبرو شدن با یوونتوس متنفره! علتشم اینه که تا حالا به عنوان مربی نتونسته در برابر یوونتوس نتیجه ی + ای کسب کنه ، و تمام ۷ مصاف قبلیش با بانوی پیر رو در مقام مربیگری تیم هایی مث آسکولی ، کالیازی ، کاتانیا و سیه نا باخته.

 

۸- ورزشگاه ۱۶۸۰۰ نفری کارلوکاستلانی ، برای دهمین بار میزبان یوونتوس خواهد بود ، و در واقع مکانیه که تونسته امپولی توش به تنها دو پیروزیش دست پیدا کنه  که هر دوش با یک گل اختلاف و به سالهای پ۹۸۷ و ۱۹۹۹ برمی گرده.
 به غیر از این دو پیروزی ، لاجوردی ها در مصاف با یووه همواره مشکل داشتن ، ۱۳ بار باختن ، ۳ بار مساوی کردن. شما احتمالا آخرین سفر یووه به توسکانی رو به یاد میارید؟ جایی که با عملکرد فوق العاده آلوارو موراتا و آندره آ پیرلو حدود یک سال پیش ۲-۰ پیروز شدیم.

 

۹- آیا این ضرب المثل قدیمی رو شنیدین که می گه شما بعد از گل زنی بیش از هر زمانی اسیب پذیرید؟ ممکنه این جمله کاملا درست نباشه ، اما برای امپولی خیلی درسته چون تنها تیم بدون برد هلاس ورونا نسبت به امپولی امتیازات بیشتری رو در حالی که گل اول رو زده از دست داده.یوونتوس هم می خواد آمار ناخواسته ی گل خوردن  از اولین ضربه ی در جارچوب رو کنار بذاره ، اتفاقی که ۷ بار در این فصل رخ داده.


  • Hossein Salehi, mory, MaMpIeRo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#9
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

خدیرا رسیده :‌

 

Juventus squad for Empoli: Buffon, Chiellini, Caceres, Khedira, Zaza, Marchisio, Morata, Pogba, Hernanes, Alex Sandro, Barzagli, Cuadrado, Mandzukic, Lemina, Bonucci, Padoin, Dybala, Rugani, Neto, Lichtsteiner, Sturaro, Evra, Rubinho

 

آلگری :

  • با توجه به وضعیتمان در جدول ، بازی بسیار مهمی است ، زیرا ما خیلی عقب هستیم.ما باید دوباره روند پیروزی مان را شروع کنیم و دومین پیروزی پیاپی مان را در سری آ‌ کسب کنیم.
  • در فوتبال وقتی چیزها طبق نقشه پیش نمی روند ، توضیح مشکل است ، بنابراین فردا اوضاع پیچیده خواهد بود.امپولی فرم خوبی دارد و فصل قبل شاید واقعا حقمان نبود که برنده باشیم ، در خانه ما درضدحمله توانستیم برنده باشیم.
  • ما در آلمان انرژی زیادی صرف کردیم ، و بازی فردا برخلاف بازی های این فصل باید گرم باشد ، و نیاز داریم که ثمره ی تلاش هایمان را ببینیم.
  • روگانی مقابل امپولی؟ صرفا به این دلیل که ما در امپولی بازی می کنیم دلیل بر این نیست که روگانی هم بازی کند. دانیلیه آینده ی درخشانی در پیش رو دارد ، اما یوونتوس سه یا چهار تا از بهترین مدافعان مرکزی اروپا را در اختیار دارد. اما بدون دره ای تردید ، او آینده ی یوونتوس است. در حال حاضر او باید صبور باشد و به تمرین ادامه دهد.
  • خدیرا و لیختشتاینرآماده اند. ماریو مانژوکیچ باید به روند بازی کردنش بازگردد و مثل همه من از بازیکنی با تجربه و سطح او انتظارات بالایی دارم.
  • اخراج های اخیر یووه؟ ما باید کارت های بیهوده ی کمتری دریافت کنیم :nish: یک تکل در طول یک بازی می تواند رخ دهد ، اگرچه درگیری هرنانس واقعا بد بود.
  • تعویض جوراب های موراتا در طول بازی با مونشن گلاباخ؟ من جوراب هایی هماهنگ با تمام لباس های این فصل یوونتوس خریده ام :2laugh: فردا مطمئنا اشتباه نخواهد کرد ، از این بابت مطمئنم. :2laugh:

  • mory, Principino, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#10
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
پخش زنده:
دارندگان شیرینگ سیسیکم:فقط شبکه sky calcio 2
دارندگان شیرینگ گلوبال:شبکه های sky calcio 2-bein sport max 5
پخش زنده از اینترنت از طریق سایت و اپلیکیشن" طرفدارای "
  • mory, Principino, MaMpIeRo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#11
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

جامپائولو مربی امپولی :

  • ما نباید اجازه دهیم که تمرکزمان در هیچ لحظه ای از بازی کم شود
  • من این بازی را یک آزمون بسیار پیچیده می دانم ، زیرا یووه شبیه هیولایی است که هرگز به خواب نمی رود. من می ترسم که حتی یک عملکرد عالی برای متوقف کردن آنها کافی نباشد ، پس باید چیزهای دیگری هم به بازیمان اضافه کنیم.
  • ما در فرم خوبی هستیم و در وضعیتی که بتوانیم نتیجه بگیریم ، اگرچه ، یوونتوس یوونتوس مثل تیم های دیگر نیست و حتی کوچکترین اشتباهات برای رسانه ها غیرقابل بخشش خواهد بود. من هنوز اعتقاد دارم آنها می توانند به رقابت اسکودتو برگردند.
  • ۳ امتیاز در این بازی وجود دارد ، اما فرصتی برای ماست که به ثبات برسیم. اگر به خاطر عملکرد خوبمان خوشحال باشین ولی نتیجه نگیریم ، به این معنی است که ما چیزی را از دست داده ایم و این موضوع به پروسه ی بلوغ ما کمک نخواهد کرد.
  • من هنوز چند گزینه دارم که برای لایناپ استفاده کنم ، که خیلی به این بستگی دارد که چطور می خواهیم بازی را شروع کنیم.خصوصیات بازیکنانم می تواند نتیجه ی بازی را هدایت کند.

  • Principino, MaMpIeRo, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#12
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

Buffon; Lichtsteiner, Barzagli, Bonucci, Evra; Khedira, Marchisio, Pogba; Cuadrado, Mandzukic, Morata

 

:22: :22: :22:


  • mory, Principino, El rey leon و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#13
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
همین که جرئت کرده کیلو رو نزاره خوش پیشرفته :1: دیبالا نیست :\ نمیبریم :\
  • mory, Principino, El rey leon و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#14
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

از این سیستم و ترکیب متنفرم، هر نتیجه ای هم می خواد به دست بیاد.  امیدوارم الکس ساندرو و دیبالا در نیمه دوم به کاری گیری بشن.

 

به توجه به نتیجه بازی تورینو محکوم به برد هستیم. ضمن اینکه اینتر اصلا و ابدا شایسته برد نبود و حماقت مهاجم های سابق یووه و فعلی تورینو باعث گل نزدن این تیم شد.


  • mory, ace of glass, F A R SH A D J U V E و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#15
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

فصل پیش نمی دونستیم چه برنامه ای داشته باشیم تا تیم حریف را از لاک دفاعی بیرون بکشیم و یک راه نفوذ به دفاع حریف کنیم  و به سختی و با هنرنمایی بازیکنانمون گل می زدیم. این فصل نمی دونیم چه طوری تیم حریف را عقب ببریم و مجبورش کنیم دفاع کنه. اینقدر سیستم و خط هافبک بد کار میکنه که توانایی کنترل میانه میدان را نداره و زیر پرسینگ تیم حریف کم میاره .   دقیقه 12

 

عاشق این برنامه ریزی آلگری شدم. فشار از سمت راست و از طریق سانتر کردن لیخ، این یعنی برنامه ریزی بر روی توانایی های باریکن ها، یعنی لیخ تو هیچ ویژگی به اندازه سانتر کردن ضعف نداره که آلگری می خواد ازش استفاده

کنه؟؟  مربی عزیز داری با ما شوخی می کنی؟؟  ضمن اینکه دوباره برنامه ریزی بر اساس کوادرادو؟؟  بزرگترین اشتباه آلگری هست و نتیجش را خواهد دید.  دقیقه 17

 

و این هم گل و نتیجه بازی به این شیوه احمقانه توسط آقای آلگری   دقیقه 19

 

 

مطمئنن از این به بعد شاهد دوندگی های بی امان و بی نتیجه خط حمله و خط هافبک به دلیل حماقت در ترکیت اولیه خواهیم بود  دقیقه 20

 

به همین ترتیب ادامه پیدا کنه گل دوم را هم خواهیم خورد. همین ماکارونی دوباره کار دستمون میده. دقیقه 23

 

 

مانژو تا این لحظه بی خاصیت ترین بازیکن تیم بوده.

 

نیاز به تغییر سیستم داریم و بهتر هست کوادرادو را بیرون بکشه و یک هافبک اضافه کنه  تا بتونیم رابطه بهتری بین خط دفاع و حمله ایجاد کنیم. هلاک سرعت لیخم. آیا آلگری روش بازی را بر اساس ویژگی های بازیکن هاش چیده؟؟  دقیقه 27

 

گل، که مدیون حرکت آغازین بازاگلی هستیم و شروع حرکت از سمت چپ؟؟  چرا مانژو این توپ را  این شکلی زد؟؟ دقیقه 32

 

باز هم شاهد حمله امپولی هستیم، بازیکنان امپولی برای تک تک حرکاتشون برنامه دارن و خوب دارند بازی می کنند. مارکیزیو داره خوب بازی میکنه و جنگندگی خوبی داره حداقل. دقیقه 37

 

گل دوم روی ضربه سر اورا. ضربه سرش را خوب زد نسبتا ولی هنوز دلیل حضور یک دفاع بی تکنیک در زمین در سمت چپ در سیستم 4-3-3  که نیاز به دفاع های تکنیکی داره و در حالی که یکی با تکنیک و استعدادش را روی نیمکت داریم. دقیقه 38 

 

بازی به تعادل بیشتر رسیده ولی هنوز خط هافبک ما توانایی کنترل بازی را نداره در حالی هست که ما با 62 درصد مالکیت توپ تا این لحظه این توانایی را نداریم.  دقیقه 43

 

نیمه تموم شد.

 

چرا باید این همه چرا در یک نیمه بازی و اون هم در نیمه اول که مربی فرصت بسیاری برای تصمیم گیری داشته پیش بیاد؟؟  امیدوارم در نیمه دوم بازدهی بهتری داشته باشیم گرچه  در این شرایط نتیجه خیلی خیلی مهتر از کیفیت بازی هست. امیدوارم اگر همینطور شانسی هم هست بازی را ببریم.


  • mory, Georgia و مهدی تورین . آتزوري از این پست تشکر کرده است



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#16
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

گلایی که میخوریم ، مشابهش رو تو لیگ ایرانم نمیشه دید !

70 دقیقه دفاع اتوبوسی امپولی رو تحمل نکنیم فقط :22:

 

 

++ ویرایش : وقتی میتونن به حریفشون همچنان حمله کنن و تیم حریف حتی توان خروج از موقعیت تدافعی نداره ، چرا باید دفاع اتوبوسی کنن ؟ حمله میکنن برا گل های بعدی !!!

بازی رو ببریم هم واسم فرقی نداره ، "شانسی" هست بردمون قطعا !! دریغ از یه حرکت برنامه ریزی شده . ماروتا" ضعیف عمل کرده حتما که جلو "امپولی" هم نمیتونیم بازی کنیم !!!


  • Bianconero Amore, alexdelpiero, El rey leon و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#17
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4156 ارسال

نتیجه خوب اما بعد کیفی کار جای کار زیاد دارد.....


  • El rey leon, Georgia , ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#18
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال

بردیم اما بدون لذت


  • mory, El rey leon, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#19
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1385 ارسال
  • Locationقزوین

رسیدیم به رتبه ی آشنای هفتم


  • mory, El rey leon, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

adp.jpg


#20
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
جدا از نتیجه این بازی تو یه چیز برام خلاصه میشه، تعویض دفاعی جلو امپولی :fp:
  • El rey leon, Georgia , F A R SH A D J U V E و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی