پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

خوان کـوادرادو - La Vespa

* * * * - 2 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
513 پاسخ برای این موضوع

#81
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
s146_cuadrado.jpg
 
 -  بر اساس گزارش لااستامپا جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در حال برنامه ریزی برای امضای قرارداد دائمی با خوان کوادرادو در پنجره ی نقل و انتقالات ژانویه است. این روزنامه مدعی است که مبلغی در حدود 20 میلیون یورو می تواند برای دائمی کردن قرارداد قرضی بازیکن کلمبیایی به سران چلسی پرداخت شود.
 
 -  کوادرادو که در تابستان امسال با قراردادی قرضی به یوونتوس منتقل شده است در 10 دیداری که در سری آ به میدان رفته است یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرده است.
 
پی نوشت: گفته شده مورینیو از دائمی شدن قرارداد کوادرادو در ژانویه خرسنده  :1: چون کوا توی برنامه هاش جایی نداره  :1: 

  • Hossein Salehi, Bianconero Amore, juve's fan و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#82
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
کوادرادو: " هر روز با مدیر برنامه هایم در مورد امکان بازگشت به ایتالیا صحبت می کنم."
 
67204145975638595658.jpg
 
خوان کوادرادو در مصاحبه با وب سایت رسمی یوفا اقرار کرد که به خاطر اشتیاق برای بازگشت به ایتالیا و حضور در ترکیب بیانکونری، هر روز با مدیر برنامه های خود در مورد ترک باشگاه چلسی صحبت می کند.
 
کوادرادو در پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی فصل پیش با قراردادی 23/3 میلیون پوندی از فیورنتینا به چلسی منتقل شد. اما این بازی ساز کلمبیایی در رسیدن به ترکیب ثابت آبی پوشان در استمفورد بریج با چالش هایی روبه رو شد.
 
در طول نیم فصل حضور در چلسی، کوادرادو 12 بار به میدان رفت که از این تعداد تنها 4 مرتبه از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت. با این حال در این بازی ها گلی به ثمر نرساند و تنها یک پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرد.
 
بازیکن تیم ملی کلمبیا در تابستان امسال با قراردادی قرضی با یوونتوس به سری آ بازگشت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. در گزارش ها نیز ذکر شده است که سران یوونتوس و مکس آلگری از عملکرد کوادرادو راضی هستند و قصد خرید مالکیت کامل او را دارند.
 
کوادرادو در این باره در مصاحبه جدید خود با وب سایت یوفا گفت:
 
" ایده ی بازگشت به ایتالیا به شدت من را مجذوب خود کرده است."
" در اینجا فوتبال را به خوبی می شناسم، با زبان و مردم اینجا به خوبی آشنا هستم و درحقیقت احساس می کنم اینجا به مانند خانه ی دوم من است."
" بنابراین، تصمیم گرفتم از این فرصت پیش آمده استفاده کنم. من هر روز در با مدیر برنامه هایم در مورد بازگشت به سری آ صحبت می کنم و در حال حاضر از حضور در یوونتوس بسیار خوشحال هستم."
 
بازگشت کوادرادو به سری آ او را به فرم مناسب خود بازگردانده است و در حال حاضر توسط آلگری بازی های بیش تری به او می رسد. او تا بدین جای فصل در 10 دیدار به میدان رفته است که 6 تای آن ها در ترکیب ابتدایی تیم بوده است.
 
به علاوه، ستاره ی  کلمبیایی بانوی پیر یکی از بازیکنان موقعیت ساز در فصل اخیر بوده است و 23 فرصت گلزنی برای هم تیمی هایش فراهم کرده که منجر به سه پاس گل شده است.
 
او در زمینه ی حفظ توپ برای بیانکونری بسیار تأثیرگذار بوده و در 63% موارد توپ را از حریف مستقیم خود عبور داده است.
 
42921355844861767439.jpg
 
مناطق حضور کوادرادو در بازی یوونتوس - امپولی (3-1). دیداری که در آن کوادرادو سه موقعیت گلزنی برای هم تیمی هایش فراهم کرد (یک پاس گل).
 
 
zs96_09331954287134591688.jpg
:yes1:  :8:

  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#83
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

مصاحبه ی کامل کوادرادو: "یوونتوس در صدر قرار خواهد گرفت."

 

Cuadrado-Torino-celeb490epa_0.jpg

 

خوان کوادرادو در مصاحبه ی خود اقرار کرد علاقه مند به بازگشت به ایتالیا است و معتقد است یوونتوس در این فصل در صدر قرار خواهد گرفت.
 
او در این باره به وب سایت یوفا گفت:
 
" ایده ی بازگشت به ایتالیا به شدت من را مجذوب خود کرده است."
" در اینجا فوتبال را به خوبی می شناسم، با زبان و مردم اینجا به خوبی آشنا هستم و درحقیقت احساس می کنم اینجا به مانند خانه ی دوم من است."
" بنابراین، تصمیم گرفتم از این فرصت پیش آمده استفاده کنم. من هر روز در با مدیر برنامه هایم در مورد بازگشت به سری آ صحبت می کنم و در حال حاضر از حضور در یوونتوس بسیار خوشحال هستم."
"هنگامی که شما با زبان و مردم یک شهر آشنایی دارید شرایط بسیار آسان تر می شود. همچنین، حضور بازیکنان زیادی از آمریکای جنوبی در تیم به تطبیق من با اینجا کمک زیادی کرد."
" در هنگام ورود به تیم مشکلی برای من ایجاد نشد. یوونتوس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ با شخصیت های بزرگ در اختیار دارد و آن ها به بهترین نحو ممکن به من خوش آمد گفته و من را در جمع خود پذیرا شدند."
کوادرادو در سال 2009 برای اولین بار در سری آ در تیم اودینزه به میدان رفت و بیش تر دوران حرفه ای خود را در پنیزولا گذراند. او در این باره گفت:
 
" ترک خانواده و دوستانم و در واقع هر چیزی که در آنجا داشتم برای من بسیار دشوار بود. اما چیزی بود که همواره در ذهن خود داشتم."
" بعضی مواقع لازم است که در زندگی از فداکاری هایی انجام داد و در حال حاضر موقعیت کنونی که در آن قرار دارم، یعنی بازی در سطح اول اروپا، رویایی بود که در کودکی در ذهن داشتم. فرصت خوبی برای من بود و باید از این فرصت نهایت استفاده را می بردم."
فیورنتینا به پیشرفت من بسیار کمک کرد. بازی در اروپا به منزله ی تاکتیک های زیاد است و تطبیق خود با اینجا نیاز کمی زمان بر بود، اما باید پیوسته و مداوم عملکرد خود را بهبود بخشم."
 
یوونتوس فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، آیا کوادرادو قصد دارد که در فصل جدید نیز این راه را تکرار کند؟
 
" همه ی ما به خوبی می دانیم که یوونتوس باشگاه بزرگی است. ما تیم قدرتمندی هستیم و می  توانیم حریف رقابتی برای بقیه ی تیم ها باشیم. در مسیر درستی هستیم، اما باید بازی به بازی به آن برسیم و در ابتدا مطمئن شویم که به مرحله ی بعدی رقابت ها صعود خواهیم کرد."
" برای یوونتوس قرار گرفتن در صدر همواره مسأله ی مهمی است و من متقاعد شده ام که این تیم فوق العاده می تواند به آن دست پیدا کند."
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • juve's fan, mory, MaMpIeRo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#84
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
بعد از پوگبا بیشترین دریبل موفق رو داره توی تیم ، اما این کجا و آن کجا ..
احساس میکنم دریبل هاش نقش بسزایی توی گره گشایی از تیم نداره و اکثر دریبل هاش در عرض هستن ، کمتر شده رو به جلو دریبل کنه .. دریبل های عرضی [ اکثرا موفق ی ] داره اما در نهایت از فضای ایجاد شده واسه شوت زدن به دیواره ی بیرونی دروازه یا سانتر کردن تو دست و پاچه دروازبان استفاده می‌کنه ، از زیاد گویی خوشم نمیاد لُب مطلب رو بگم


" توی بازی های ابتدایی تیم که هرکس به تنهایی لقب و ویژگی افتضاح!! رو به دوش میکشید و هیچکس خوب نبود ، چندتایی دریبل زد و دل ی سریا :1: رو برد ، اما الان حضورش تو لاین اپ مثل صدای تنبک تو سمفونی بتهون می‌مونه مخصوصا تو 352 که هیچ برتری به لیخت نداره تازه درک و شعور تاکتیکیش هم در مقابل لیخت چیزی بیشتر از پشم نیست و به هیچ وجه نشون ازون کوادرادو شوتزن سرعتی فیوره نداره ، بیشتر از 15 میلیون براش پول بدن ظلمه .. 3 4 تا هم بونوس بذارن روش نهایتا با 18 19 میلیون تمومش کنن، بد نیست در غیر اینصورت علاقه ای به حضورش ندارم "

مخالفت کنید باهام :1:
  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#85
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4151 ارسال

مشکل نداشتن شعور در بازی کوادردو شدیدا قابل مشاهده است.


  • mory, alexdelpiero, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#86
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
دیشب خیلی فرق داشت با حداقل بازی قبلش . بیش از حد شتابزده بود . اشفتگی کل تیم انگار منتقل شده به کواد . همه کاراش قابل تحمله جز اینکه یکباره میخاد 5 نفرو دریبل بزنه !
  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#87
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

مشکل اینجاست که همه توپ ها به این ختم میشن، مارکیزیو و استورارو کلاً 2 استراتژی داشتن: رد کردن توپ، حتی 5 ثانیه هم نمی تونی حمل توپ رو با این بازیکنا ببینی 


  • tecra و Camel Blue از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#88
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

دیشب خیلی فرق داشت با حداقل بازی قبلش . بیش از حد شتابزده بود . اشفتگی کل تیم انگار منتقل شده به کواد . همه کاراش قابل تحمله جز اینکه یکباره میخاد 5 نفرو دریبل بزنه !


البته بعضی مواقع چاره ای هم نداره...هیچ بازیکنی بهش نزدیک نمیشه و اونم کامیکازه بازی درمیاره...
  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#89
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج

منم با دائمی کردنش موافق نیستم زیاد. کواد یه درمان موقت بود. ما تو اون پست پریرا رو داریم که اگه روز خوبش باشه یکی از بهترین هاست. علاوه بر این میتونه تو پست های دیگه هم بازی کنه اما کوادرادو نهایتا وینگر چپ بتونه بازی کنه به جز پست تخصیش. بدرد وینگ بک هم نمیخوره زیاد. قیمت بالای 15 تا آب بخواد بخوره بره بهتره  :1:​ 


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#90
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

به همین زودی فراموش کردید  :1: بهترین حالت برای کوادرادو موقعی هست که مسئولیت دفاعی زیادی بهش سپرده نشه و با فراغ بال دریبل بزنه و جلو بره  :1:. اگر قراره سیستم 4-3-3 به عنوان یکی از آلترنتیوهای آلگری برای آینده باشه با دائمی کردن قراردادش  با حتی 20 میلیون یورو هیچ مشکلی ندارم  :1: البته به شرطی که هم ترازش رو سمت مخالفش به خدمت بگیریم.

 

به نظرم دیشب کمی هول بود فقط  :1: وگرنه بازی های زیادی که به میدون رفته عملکردش قابل قبول بوده و حتی در سیستم 3-5-2 هم  :notbad:.  مشکل اینجاست که ما داریم با لیختی مقایسش می کنیم که حداقل سه سال توی سیستم 3-5-2 بازی کرده و زیر و بم های این سیستم دستشه و از بازیکنی به اسم کوادرادو که مشخصه های بازیش 180 درجه با لیخت فرق داره همون انتظار رو داریم  :1:


  • Bianconero Amore, mory, pezhman و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#91
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال

بزرگترین مشکلش هرز بازی کردنش در بیشتر اوقات از زمانی هست که توپ رو در اختیار داره ...

در کل بیشتر بازیکن 3-3-4 و وینگر تهاجمیه تا بازیکن کناری در 2-5-3 .

خیلی با توپ ور میره ... تکنیک و سرعت داره اما در گرفتن تصمیمات درست بسیار کنده و پر اشتباه ...

الان ما یک مشکل بزرگی که توی حمله داریم عدم دقت و سرعت و زمان سنجی درست در ارسال پاسهای آخر در درون محوطه جریمه هست که اورا و کوادرادو متهمین اول این موضوع هستند .


  • Bianconero Amore, MaMpIeRo, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#92
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال

- كوادرادو هميشه همين بوده و حتي زماني كه در فيورنتينا هم بود در عين اينكه يكي از موثرترين و خطرناك ترين بازيكنان اين تيم بود، باز هم اين ايراد ازش گرفته ميشد.

ولي شخصا موافق دائمي كردن قراردادش هستم چون به چنين بازيكناني كه توانايي بهم ريختن خط دفاعي حريف رو داشته باشند نياز داريم و هر چه تعداد اين بازيكنان بيشتر باشه باعث ميشه تيم خطرناك تري هم باشيم.

نميشه فقط به پوگبا، پريارا و ديبالا دل خوش كرد كما اينكه همين الان هم مدت هاست كه پريرا مصدوم ـه.


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#93
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال

- خیلی دوست داشتم وقتی دیدم بعد از گلزنی به تیم سابقش خوشحالی نکرد،

از این بازیکن های باشخصیت خوشم میاد (بهش نمیخورد با شخصیت باشه  :fp:   :nish: )

برام دوست داشتنی تر شد با این حرکت ...


  • Bianconero Amore, eⁿzº, alexdelpiero و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#94
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4151 ارسال

امروز سه چهار خطای فنی گرفت ....


  • Bianconero Amore, eⁿzº, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#95
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
مذاکرات سران یوونتوس و چلسی: تنها کوادرادو موضوع مورد بحث نیست!
 
11245142849828774033.jpg
 
بر اساس گزارش های رسیده شده، باشگاه های یوونتوس و چلسی در مورد دائمی کردن قرارداد خوان کوادرادو مذاکراتی داشته اند، اما موضوع گفت و گوها به این بازیکن محدود نمی شود و به خرید اسکار ستاره ی برزیلی آبی های لندن نیز کشیده شده است.
 
مهاجم تیم ملی کلمبیا که در تابستان امسال با قراردادی قرضی از چلسی راهی تورین شد، به دلیل عملکرد خوب خود در این فصل، الگری و مدیران یوونتوس را متقاعد کرده است تا قرارداد او را دائمی کنند. توتواسپرت گزارش کرده است مدیران باشگاه در این مورد ملاقات هایی با باشگاه لیگ برتری داشته اند.
 
توتواسپرت معتقد است یووه در تلاش است تا با مبلغ 20 میلیون یورو چلسی را متقاعد به فروش این وینگر کلمبیایی کند.
 
همچنین، این روزنامه در گزارش خود مدعی شده است جوزپه ماروتا و فابیو پاراتیچی هنوز خواهان به خدمت گرفتن اسکار ستاره ی برزیلی هستند و مذاکرات در مورد این بازیکن نیز می تواند انجام شود و پیشنهاد یوونتوس به چلسی ارائه شود.
 
با این حال علی رغم علاقه ی چلسی به پوگبا، مذاکراتی در مورد ستاره ی جوان یوونتوس وجود نخواهد داشت، چرا که  بازیکن فرانسوی یوونتوس به هیچ وجه در ژانویه باشگاه را ترک نخواهد کرد. چلسی از علاقه مندان به پوگبا در تابستان گذشته بود.
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#96
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

63078037123857158236.jpg

 

دوست دارم همین جا ازش تشکر کنم که اون گل حیاتی دقایق پایانی رو زد و ما رو روی دور برد انداخت   :thank: مرسی کواد :worship:   :53: 


  • Bianconero Amore, juve's fan, MaMpIeRo و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#97
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

kdj52m8p6ch16qtak2pc.jpg

تفاوت دو تیم در بازی امشب  :21: 

بهترین بازیکن زمین از دیدگاه WhoScored 

8.46 ریت | 2 پاس کلیدی | 3 دریبل | چهار تکل | 2 قطع توپ


  • Bianconero Amore, MaMpIeRo, eⁿzº و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#98
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

کوادرادو که بازیکنای اینتر فقط دنبالش میدوییدن  :2laugh:  :24:

 

o3aa_a017.variant1400x787_thumb.jpg

 

 

p4n_a004.variant1400x787_thumb.jpg


  • Bianconero Amore, MaMpIeRo, eⁿzº و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#99
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

عاشقشم...بهتری بازیکن دیشب ...واقعا عالیه .خ0یلی راحت میتونیم 3 مهاجمه  بازی کنیم چرا هی 3-5-2 


  • alexdelpiero, El rey leon, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#100
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

- نفر اول حملات یوونتوس در شب گذشته !! کوادرادو دیشب نشون داد که در فاز هجومی، می تونه یک سلاح فوق العاده خطرناک برای یوونتوسی ها باشه. حملات سرسام آوار این بازیکن از جناح چپ خط دفاعی اینتر باعث شده بود ناگاتومو نتونه حتی یک نفوذ خوب برای تیم اینتر انجام بده. از اثر این بازیکن روی گل اول تیم هم به هیچ عنوان نباید چشم پوشی کرد. حرکت زیبای این بازیکن داخل محوطه بود که باعث شد موریلو مرتکب خطای پنالتی بشه . و 100 البته باید به فرار فوق العادش در نیمه دوم هم که باعث اخراج همین موریلو شد اشاره بکنیم !!

 

خیلی سخت بشه گفت که کوادرادو از این به بعد قراره تبدیل به بازیکن اصلی یوونتوس در سیستم 2-5-3 برای ادامه فصل بشه. استفان لیخشتاینر انقدر برای یوونتوس مهم هست که به سادگی روی نمیکت نزارنش. اما به عنوان یک بازیکن که می تونه هر دقیقه جریان بازی رو عوض کنه و باعث تغییر سیستم تیم بشه، می شه خیلی روی کوادرادو حساب کرد. کوادرادویی که در مقابل اینتر، نشون داد لایق بازی کردن هستش و از الان باید ثابت کنه که می تونه همیشه باعث سر حال شدن تیمش بشه ،،،


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

uinm_pavel-nedved.png

 

Golden Boy






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی