پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

يوونتوس و ليگ قهرمانان فصل 2015/16


225 پاسخ برای این موضوع

#161
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

باید این آمان های حرومی پر مدعا رو جر بدیم ... اون نویر هایپ شده رو می شونیمش سر جاش ، اون ویدال که میگه بایرن قوی تره رو له میکنیم ، آرزوی قهرمانی تو UCL رو به دلش میذاریم ، شک ندارم بازی فوق العاده ای خواهد بود ، این تقابل یوونتوس و بایرن نیست ، تقابل آلمان و ایتالیاست و مطمئنم تا اون موقع همه ی ایتالیا پشت یووه خواهند بود 

یه مشت بی شعور *** اومدند به حضرت چیز گفتند ، خوشالم که این بازی هست ... 


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#162
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
دون آنتونیو ، خیلی وقت پیش گفت یووه مث یک ساختمون نیمه کارست در حالی ک بایرن یک آآسمون خراش بزرگه.. کاملا هم درست بود ،، اما بایرن نمیتونه قسر در بره، اگر بخواد ببره باید خون بالا بیاره..
آ منم کـ میشناسید بخاطر چند تا برد پیاپی تیمم این حرفارو نمیزنم و اصطلاحا جوگیر نشدم،، هنوزم شانس برد مونیخیا بیشتره اما میخوام بگم ،، حالا دیگه نه یوونتوس اون ساختمون نیمه کارست ،، نه باواریایی ها آسمون خراش ..



مصدوم نباید بدیم!
  • Bianconero Amore, mory, Heypnotism و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#163
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
من که دارم به دور یک چهارم و تقابل با رئاله زیدان فکر میکنم . حالا یک چهارم نشد نیمه نهایی ( :
یه حسی میگه واثه رسیدن به کچل 1 باید از سد کچل 2 و کچل 3 رد بشیم .
کچل 1 : غالیانی ( سنسیرو )
کچل 2 : پپ
کچل 3 : زیزو
  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#164
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

نوعر :

 

"این دفعه به حریف سرسختی برخورد کردیم.من انتظار دو باز بسیار نزدیک را دارم و ما منتظریم که به مصاف یووه برویم.من ترجیح می دهم که با بازیکنان را در زمین ببینم تا اینکه در مورد نقاط ضعف و قوتشان صحبت کنم."


  • MaMpIeRo, alexdelpiero, El rey leon و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#165
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

رومنیگه :

  • بازی با یوونتوس مصاف سختی خواهد بود ، ما بعد از قرعه کشی پیشرفت انها را مانیتور کرده ایم ، حالا آنها در مسیر صحیح قرار گرفته اند. ما احترام زیادی برای یوونتوس قائلیم اما از انها نمی ترسیم.این قرعه برای هر دو تیم بد بودو ناراحت کننده است که یکی از این دو تیم به این زودی حذف می شود.با دیدن جدول و اینکه چطور صعود کرده اند ، نمی توانم جلوی این فکر را بگیرم که ترجیح می دادم که چند ماه پیش با انها روبرو می شدیم.در این صورت اوضاع بسیار متفاوت می شد.پائولو دیبالا خرید فوق العاده ایست و همین موضوع در مورد ماریو مانژوکیچ هم صدق می کند.

  • mory, alexdelpiero, El rey leon و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#166
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
مهدی بن‌عطیه 
 
 
" نه، ما از یووه هراس نداریم ! درست است که این یک دیدار سخت و چالش دشوار است ولی ما از آن ها نمی ترسیم. برای یووه نهایت احترم را قائلیم اما ترسی وجود ندارد . یوونتوس قدرتمنده و بخصوص در خانه خطرناک است "
 
من در یوونتوس ؟
 
" در فوتبال کلمه هرگز وجود ندارد و همه چیز ممکن است رُخ بدهد. ایتالیا هنوز هم در قلب من است "
 
مدافع 28 ساله بایرن ادامه داد :
 
" من هرگز شروعی که امسال با بایرن داشتم را تجربه نکرده بودم، فکر می کنم که امسال به بالاترین سطح بسیار نزدیک بودم "

  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#167
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال
به قلم Marti Perarnau از وب سایت Eurosport
بررسی موشكافانه عملكرد بایرن مونیخ در نیم فصل اخیر

طرفداری- پپ گواردیولا تا كنون در 135 دیدار رسمی از رقابت های مختلف بر روی نیمكت مربی گری بایرن مونیخ نشسته است كه در از بین آنها بایرن مونیخ در 103 دیدار به پیروزی دست یافته، در 15 دیدار به نتیجه تساوی رضابت داده و در 17 دیدار نیز شكست را پذیرا شده است. در این مدت مونیخی ها موفق به ثمر رساندن 346 گل شده (2.56 گل در هر بازی) و 94 گل نیز دریافت كرده اند (0.7 گل در هر بازی)، بر طبق آمار مونیخی ها در این دو فصل و نیم حضور گواردیولا در 76.3 درصد از دیدارهای خود موفق به شكست حریفان خود شده اند.

چنین آماری برای نیم فصل اخیر اما به این صورت است: 23 پیروزی، دو تساوی و دو شكست. 73 گل زده در مقابل 14 گل خورده كه در مجموع مونیخی ها 85.2 درصد از رقابت های نیم فصل اخیر را به عنوان تیم پیروز از زمین مسابقه خارج شده اند. شاگردان گواردیولا به طور میانگین همچنین آمار 2.7 گل زده و 0.5 گل خورده در هر بازی را از خود بر جای گذاشته اند. البته آمار گل های زده بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری به عدد3.17 در هر بازی می رسد.

در نیم فصل اخیر چهار بازیكن از بایرن مونیخ از مرز دو هزار دقیقه حضور در میدان مسابقه عبور كرده اند، مانوئل نویر (2250 دقیقه)، روبرت لواندوفسكی (2111 دقیقه)، فیلیپ لام (2067 دقیقه) و توماس مولر (2005 دقیقه) چهار بازیكن با بیشترین دقایق حضور در میدان هستند كه ژروم بوآتینگ با 1975 دقیقه حضور در میدان آنها را تعقیب می كند، البته برخی محرومیت ها سبب اصلی كاهش آمار بوآتینگ در این زمینه بوده اند. آرتورو ویدال (1732 دقیقه)، داوید آلابا (1717 دقیقه)، ژابی آلونسو (1702 دقیقه) و داگلاس كاستا با (1687 دقیقه) رده های بعدی در این زمینه را به خود اختصاص داده اند.

روبرت لواندوفسكی و توماس مولر با حضور در 26 بازی نیم فصل بیشترین بازی را در بین هم تیمی های خود انجام داده اند، توماس مولر تنها در اولین بازی بایرن مونیخ مقابل نوتینگن در ماه آوگوست از رقابت های DFB Pokal در تركیب تیم حضور نداشت و روبرت لواندوفسكی نیز تنها به دلیل یك مصدومیت جزئی درماه سپتامبر دیدار مقابل دارمشتات را از دست داد. این مهاجم لهستانی از تاریخ بیست و ششم ماه سپتامبر در هیجده بازی متوالی برای مونیخی ها به میدان رفته و تنها در سه بازی تا انتهای نود دقیقه (در مجموع 68 دقیقه) در تركیب بایرن مونیخ حضور نداشته است.

sdf.jpg

اگر سه بازی لواندوفسكی با تیم ملی لهستان را نیز محاسبه كنیم، مشخص می شود كه این مهاجم مونیخی در این بازه زمانی كمتر از سه ماه، در 21 بازی متوالی بدون برخورداری از زمانی خاص برای استراحت شركت داشته كه آماری فوق العاده محسوب می شود. در این نیم فصل لواندوفسكی همچنین موفق به ثمر رساندن 29 گل شده و آمار توماس مولر زوج مكمل او، در این زمینه به عدد 25 می رسد. مانوئل نویر نیز در 25 بازی از 27 بازی مونیخی ها در این نیم فصل در تركیب تیم قرار گرفته و در دو بازی دیگر اسون اولرایش وظیفه محافظت از دروازه بایرن مونیخ را بر عهده داشته است.كینگزلی كومان بازیكن تازه وارد مونیخی ها نیز در یازده بازی از سیزده بازی آخر مونیخی ها در تركیب اصلی تیم قرار گرفته است. همچنین نویر، رافینیا، مولر، بوآتینگ و آلونسو پنج بازیكنی بودند كه در نیم فصل اخیر هرگز با مصدومیت خاصی مواجه نبوده اند.

سه مرحله تاكتیكی تاثیرگذار

بایرن مونیخ در نیم فصل گذشته سه مرحله تاكتیكی تاثیرگذار و مهم را تجربه كرده است.

مرحله اول از ابتدای آوگوست تا آخر سپتامبر / ده بازی: در این مرحله به دلیل مصدومیت بازیكنانی نظیر خاوی مارتینز و هولگر بداشتوبر تیم دچار تغییر ناخواسته در تركیب خود شد، آرین روبن نیز در بازی های ملی با مشكل آسیب دیدگی مواجه گردید و كینگزلی كومان نیز تا اواخر این مرحله ازشرایط بازی برخوردار نبود. به همین دلیل گواردیولا مجبور شد تا در برخی دیدارها از داوید آلابا به عنوان مدافع میانی بهره گیرد.

مرحله دوم از انتهای سپتامبر تا بیست و چهارم نوامبر (یازده بازی): در این مرحله گواردیولا از تعداد بازیكنان تهاجمی بیشتری در تركیب خود بهره برد و حتی در دیدار مقابل وولفسبورگ چیدمان تهاجمی عجیب 5-3-2 را به آزمایش گذاشت، در بازی با آرسنال نیز وی برای تیم خود چیدمان 4-4-2 را در نظر گرفت. در مجموع در این مرحله بازی های پرگلی از بایرن مونیخ دیده شد و زوج مولر-لواندوفسكی عملكرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند، روبن، كاستا و آلابا از مهمترین بازیكنان بایرن مونیخ در این مرحله بودند كه با مشكل آسیب دیدگی مواجه گردیدند.

مرحله سوم از انتهای نوامبر تا انتهای دسامبر (شش بازی): در این مرحله گواردیولا نمایشی منطقی تر و قابل درك تر از بایرن مونیخ عرضه داشت، چون به دلیل موج مصدومیت بالا در بین بازیكنان تهاجمی كناری، وی مجبور بود در چیدمان تهاجمی خود ضمن تكیه بیشتر به زوج مولر و لواندوفسكی بر استحكام خط دفاعی خود نیز بیفزاید. در حقیقت گواردیولا در این مرحله بیشتر در تلاش بود تا فاصله امتیازی خود را با دورتموند نزدیك ترین رقیب خود تا پایان نیم فصل حفظ نماید.

تفاوت عجیب تعداد گل های به ثمر رسیده در هر مرحله

تعداد گل های به ثمر رسیده در هر مرحله به خوبی می توانند به سمبلی برای هر یك از سه مرحله تاكتیكی توضیح داده شده بدل گردند و نشان می دهد كه تا چه حد می تواند تاكتیك های اتخاذ شده بر میزان گل های به ثمر رسیده تاثیرگذار باشد. در مرحله اول از نیم فصل اخیر گواردیولا بر طبق یك روش سنتی بیشتر تاكتیك تیم خود را بر مبنای قدرت تیم حریف قرار داد، در این مرحله مونیخی ها در نیمه اول بازی ها تنها موفق به ثمر رساندن 7 گل شدند و 4 گل نیز دریافت كردند ضمن اینكه در نیمه دوم از بازی های این مرحله23 گل به ثمر رساندند و تنها یك مرتبه دروازه خود را باز شده دیدند. در این مرحله مونیخی ها با بهره گیری از پاس های كوتاه و با استفاده از كم شدن نیرو و انرژی حریف در دقایق پایانی بازی موفق به شكست رقیبان خود شدند، میانگین گل های به ثمر رسیده و دریافت شده درهربازی از مرحله اول به صورت ذیل است:

در نیمه اول: 0.7 گل زده شده، 0.4 گل دریافت شده

در نیمه دوم: 2.3 گل زده شده و 0.1 گل دریافت شده

مرحله دوم تاكتیكی مونیخی ها در نیم فصل اخیر تحت تاثیر نحوه بازی هجومی مورد نظر گواردیولا قرار گرفت و آمار به جا مانده نیز این مسئله را تایید می كند. در این مرحله مونیخی ها در نیمه های اول در مجموع موفق به ثمر رساندن 23 گل شدند و 2 گل نیز دریافت كردند و در نیمه دوم بازی های این مرحله 11 مرتبه دروازه حریفان را گشودند و چهار مرتبه نیز دروازه خود را باز شده دیدند. میانگین گل های به ثمر رسیده و دریافت شده در هر بازی  از مرحله دومبه صورت ذیل است:

در نیمه اول: 2.1 گل زده شده، 0.2 گل دریافت شده

در نیمه دوم: 1 گل زده شده و 0.36 گل دریافت شده

در مرحله سوم تاكتیكی اما گواردیولا به دلیل تعداد مصدومان بالا بیشتر به فكر انجام بازی های منطقی تر و شاید دفاعی تر بود، به هیمن دلیل تعداد گل های زده شده توسط مونیخی ها با كاهش چشمگیری روبرو گردید. در این مرحله مدافع عنوان قهرمانی در بوندسلیگا در نیمه اول بازی ها تنها چهار گل به ثمر رساند و گلی نیز دریافت نكرد و در نیمه دوم بازی ها پنج مرتبه موفق به گل زنی شد و سه مرتبه نیز دروازه خود را باز شده دید. میانگین گل های به ثمر رسیده و دریافت شده درهر بازی از مرحله سوم به صورت ذیل است:

در نیمه اول: 0.67 گل زده شده، 0 گل دریافت شده

در نیمه دوم: 0.8 گل زده شده و 0.5 گل دریافت شده

نگاهی به برخی آمار دیگر

مونیخی ها در این نیم فصل موفق به زدن 538 ضربه (20 ضربه در هر بازی) به سمت دروازه حریفان شدند، از این تعداد 217 ضربه ( 8 ضربه در هر بازی) ‌در چارچوپ دروازه حریفان بود كه با توجه به 73 گل به ثمر رسیده مشخص می شود كه 33 درصد از ضربات در چارچوپ شاگردان گواردیولا و 13 درصد از كل ضربات نواخته شده به سمت دروازه حریفان به گل تبدیل شده است.

مونیخی ها در بازی مقابل اشتوتگارت با زدن 33 ضربه به سمت دروازه حریف بیشترین آمار را در این زمینه را تجربه كرد و با زدن 10 ضربه در بازی مقابل آینتراخت فرانكفورت كه به تساوی بدون گل انجامید، كمترین آمار را در این خصوص به ثبت رسانده است. در بازی ها مقابل اشتوتگارت و كلن مونیخی ها 14 ضربه در چارچوپ از خود بر جای گذاشتند كه بیشترین آمار بوده است و در بازی سوپر كاپ مقابل وولفسبورگ با زدن تنها یك ضربه در چارچوپ بدترین آمار را در این زمینه داشته است. بایرن مونیخ در این 27 بازی نیم فصل اخیر 78 ضربه به سمت دروازه خود را تجربه كرده كه به طور میانگین 3 ضربه در هر بازی بوده است. آرسنال در بازی خانگی خود مقابل بایرن مونیخ با به ثبت رساندن 8 ضربه به سمت دروازه بایرن مونیخ بهترین عملكرد را در این زمینه در بین حریفان بایرن مونیخ به خود اختصاص داده است.

در زمینه مالكیت توپ نیز بایرن مونیخ با 55 درصد در بازی سوپر كاپ مقابل وولفسبورگ ضعیف ترین عملكرد را داشته و با 80.7 درصد مالكیت توپ در بازی مقابل دارمشتات بالاترین آمار خود را برای خود به ثبت رسانده است. شاگردان گواردیولا در این نیم فصل در پنج بازی مقابل وولفسبورگ (دو مرتبه)، بایرلوركوزن، دورتموند و مونشن گلادباخ به آماری كمتر از 65 در صد در زمینه میزان مالكیت توپ دست یافته اند.

در خصوص دریبلینگ مونیخی ها تا حدودی پیشرفت داشته اند و در 27 بازی نیم فصل به آمار 306 دریبلینگ موفق (13.5 دریبلینگ در هر بازی) رسیده اند، داگلاس كاستا با چهار دریبلینگ در هر بازی و كینگزلی كومان با سه دریبلینگ در هر بازی از بهترین های بایرن مونیخ در این زمینه به حساب می آیند.

شاگردان گواردیولا همچنین به طور میانگین در 27 بازی نیم فصل در هر بازی 753 بار به یكدیگر پاس داده اند كه 89 در صد از آنها به صورت پاس های كوتاه و مابقی به صورت پاس های بلند و یا سانتر بوده اند. مونیخی ها همچنین به طور میانگین در تیم فصل اخیر 17 حمله بر روی دروازه حریفان ترتیب داده اند و 19 مرتبه در هر بازی  نیز با سانتر درون محوطه جریمه ایجاد خطر كرده اند.


  • mory, alireza.de710, El rey leon و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#168
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4160 ارسال

مجدد امشب بایر بازی داره

به رغم تحولات مثبت در یووه نباید در توازن 30 به 70 به نفع بایر شک کرد.

مصدومان بایر کم تر هم شده اند..

فشار بازی ها رو یووه خیلی زیادن و تا یک ماه اینده چند بازی سنگین و انرزی بر یووه داره


  • Bianconero Amore, mory, tecra و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#169
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

دیشب بایرن با حساب ۲-۱ تو خونه هامبورگ با گلهای لوا و مولر و البته گل به خودی الونسو بازی رو برد ، اما خیر مهم اینه که بواتنگی که اصلا مصدوم نمی شد ، مصدوم شد و ۲ ماه نیست ، در نتیجه بازی با یووه رو از دست میده ، بن عطیه هم به بازی رفت نمی رسه. تنها گزینه ای که براش می مونه بادشتوبر و مارتینز هستش. که فقط اولی مدافعه واقعا.


  • mory, MaMpIeRo, alexdelpiero و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#170
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

اگه بازیکن نگیرند و با این ترکیب بیاند درسته که هنوز مهره ی وحشتناکی تو خط هافبک و حمله دارند اما انتظار دارم اگه با ترکیب کامل رفتیم و اتفاق عجیب غریبی نیافتاد یه پیروزی خوب کسب کنیم تو ورزشگاه خودمون ... امیدوارم بازم بایرن مصدوم بده ، خصوصا لوادوفسکی و کوستا 


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#171
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1236 ارسال
  • LocationMashhad
امیدوارم تمهیدات لازم برای مصدوم نشدن بازیکنامون انجام شده باشه تا با قدرت میزبان بایرن باشیم ، اما دو بازی با انتر داریم و قشنگ پتانسل مصدوم کردن بازیکنان کلیدیمون رو دارن متاسفانه :22:
  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#172
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4160 ارسال

اونقدر بایر بازیکن داره که با مصدومیت حتی سه چهارتاشون هم خللی در قدرت این تیم مخصوصا تهاجمشون ایجاد نمیکنه و نمونه اش هم روند جاری فصل اخیر بوده است..


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#173
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

وی تر دم ا پارت نو متر وات :1: :2laugh:

 

متنفرم از مربی و مدیر و بازیکن بگیر تا آبدراچیش :22: 

 

شک ندارم میبریم :yes1:

 

زلاتانش جلو ما نمی تونست کاری کنه اینکه لواندوفسکیه :65yytgts6rouhope1x2s:  

 

اگه به علگریه لواندوفسکیم تا بازی با ما مصدوم میشه :ترول: :troll insane:

 

چقدر خرشانسی تو آخه :65yytgts6rouhope1x2s:  :1: 


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, MaMpIeRo و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#174
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4160 ارسال

یک چیزی تو دلم هست

یک رازی میدونم

ولی موقع گفتنش نیست..


  • Bianconero Amore, alexdelpiero, Escanor و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#175
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3770 ارسال

یک اشکالی که نسبت به سال پیش داریم نداشتن یک سیستم آلترناتیو قدرتمند در کنار سیستم 2-5-3 فعلی هست ...

در فصل گذشته یووه هم 2-5-3 و هم 2-1-3-4 رو در کنار هم با کیفیت خوبی اجرا می کرد و توانایی سوییچ در طول بازی بر روی دو سیستم رو داشت که هر کدوم مزیت های خاصی داشتند اما امسال تنها 2-5-3 رو داریم و ابزار لازم برای تاکتیک دیگری رو نداریم .


  • MaMpIeRo, alexdelpiero, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#176
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

با مصدومیت جرمی بواتنگ اگه بن عطیه هم نرسه ( که احتمالا خواهد رسید) زوج دفاع وسط بایرن را مارتینز و آلابا تشکیل خواهد داد. قبلا هم گواردیولا به آلابا وسط بازی داده و خوب هم ظاهر شده فقط کمی مشکل توی هواده داره و مانژو می تونه براشون دردسر ساز بشه. به هر حال دلخوش به مصدومیت ها و .... نباشیم که بایرن دو تا تیم کامل داره و بازیکن جایگزین زیاد.


  • mory, alexdelpiero, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#177
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

یک اشکالی که نسبت به سال پیش داریم نداشتن یک سیستم آلترناتیو قدرتمند در کنار سیستم 2-5-3 فعلی هست ...

در فصل گذشته یووه هم 2-5-3 و هم 2-1-3-4 رو در کنار هم با کیفیت خوبی اجرا می کرد و توانایی سوییچ در طول بازی بر روی دو سیستم رو داشت که هر کدوم مزیت های خاصی داشتند اما امسال تنها 2-5-3 رو داریم و ابزار لازم برای تاکتیک دیگری رو نداریم .

 

به خاطر اینکه جناب مدیر برای پست ۱۰ رفت هرنانس ۳۰ ساله رو اورد که اصلا تو اون پست بهش اعتقادی نداره آلگری ، از اونو می گفت دیبالا می تونه پست ۱۰ بازی کنه در حالیکه الگری چنین اعتقادی نداره ... تنها پشت مهاجم ما پریرا است که اگه مصدوم باشه نمی تونیم جز ۳-۵-۲ سیستم دیگه ای رو بازی کنیم.چون واسه ۴۳۳ هم باز پریرا ، کوادرادو وینگرهای بهتری هستن تا اینکه بخوایم موراتا و دیبالا رو اونجا تلف کنیم. ..

 

 

=-=-=

 

تو بازی های اول فصلشون که مصدوم زیاد داشتن حتی مست رو هم تو پست دفاع وسط امتحان کرده ، یادتون نره که اونچیزی که بایرن رو خطرناک می کنه خط حمله اشون + لام و الابا هستن ... شانس هنوز هم ۶۰-۴۰ به نفع بایرنه ...


  • mory, alireza.de710, alexdelpiero و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#178
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4160 ارسال

علت اینکه بازیکنان بایر زیاد مصدوم میشن ناشی از حوب بودن این تیم است..

 

شما وقتی یک تیم خیلی خوب جلوتون باشه هیچ راهی ندارید جز اینکه با خطا کردن اونها را متوقف کنید..

 

 

در ضمن به خودم و باقی طرفدران یووه میگم که بایر مانند بارسا است از نظر بازی و مثل ریال نیست.

 

یعنی در سبک بازی ریال نوعی تشتت وجود داشت اما بایر و بارسا متشتت نیستند و از این لحاظ یووه باید خیلی مواظب باشه.


  • mory, MaMpIeRo, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#179
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

بواتنگ احتمالا سه ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود  :1:  :fp: 

رفت و برگشت جلو یووه نیست  :nish:


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#180
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

علت مصدومیت های زیاد بازیکنان بایرن نوع تمرینات پپ هست ، خیلی وقتا بازیکنای بایرن بدون هیچ برخورد خاصی مصدوم میشن.


  • mory, alexdelpiero, El rey leon و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی