پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

پائولو دیبالا - La Joya

* * * * * 1 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1863 پاسخ برای این موضوع

#601
Vecchia-Signora

Vecchia-Signora

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 156 ارسال

رفتن نیمار به پی اس جی هر لحظه جدیتر میشه. به نظر میرسه به زودی باید شاهد پیشنهاد حدود 120 میلیون یورویی بارسلونا برای دیبالا باشیم. طبق فلسفه مدیران یووه، در صورتی که خود دیبالا بخواد بره، آنها هم مذاکره خواهند کرد.


  • mory, tecra و Camel Blue از این پست تشکر کرده است

#602
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2635 ارسال
120 میلیون خیلی کمه.
حداقل 150 حداکثر 190.
البته اگه به منه که میگم دیبالا به هیچ وجه نباید فروخته بشه.
  • mory, tecra, Camel Blue و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#603
Vecchia-Signora

Vecchia-Signora

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 156 ارسال

حداکثر شاید معنی نداشته باشه اینجا. خوب اگر بیشتر بدن میگیریم. چه کاریه بگیم حداکثر 190.


  • tecra, Senmorta و Camel Blue از این پست تشکر کرده است

#604
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

اگه خدای نکرده خدای نکرده خدای نکرده دیبالا رفت تو لیست فروش نباید به کمتر از 180 میلیون راضی بشیم.....تمام پول  ناصر الخلافی بره تو جیب باشگاه...

باید بازار نقل انتقالات به گند بکشیم


  • tecra از این پست تشکر کرده است

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#605
Vecchia-Signora

Vecchia-Signora

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 156 ارسال

اگه خدای نکرده خدای نکرده خدای نکرده دیبالا رفت تو لیست فروش نباید به کمتر از 180 میلیون راضی بشیم.....تمام پول  ناصر الخلافی بره تو جیب باشگاه...

باید بازار نقل انتقالات به گ و ه بکشیم

 

ماروتا و آنیلی به کمتر از این راضی خواهند شد. دست ما نیست.


  • mory, tecra و cr7 از این پست تشکر کرده است

#606
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

دیبالا تو هیچ کدوم از منابع فعلا تو لیست بارسا نیست و. به دلیل همپوشانی با مسی نخواهد بود (نظر بیشتر کارشناسا)

 

آلگری هم اولین باره عدم خروج دوبازیکن رو قطعی میگه و نمیگه خبر ندارم یا از این حرفا که فعلا هست. انقدر بد بین نباشیم. حالا خوبه هر سال قوی تریم گور دیبالا، سال بعدم قوی تریم !

حالا خواست بره

خودتون الکی اذیت نکنین

:nish:  :nish:


  • El rey leon, tecra و Jack Sparrow از این پست تشکر کرده است

#607
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
^ حالا نمیشد هم دیبالا هم بونوچی هم پوگبا و ویدال و موراتا میموندن و نقاط ضعف رو برطرف میکردیم تا قویترین میشدیم ؟
هرسال گور بابای چند نفر ما خیلی خفنیم
  • mory, eⁿzº, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#608
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

^^^^^^

دوست عزیز ما به هیچ عنوان توانایی نگه داشتن بعضی از این اسم ها رو نداشتیم! هر چیزی زمان می بره. ساخته شدن یه تیم. قدرت گرفتنش. تبلیغاتی شدنش. منحصر به فرد شدنش. شما اینطرف دنیا نشستید می گید خب نگهشون داریم! هر یورویی که یووه خرج یه بازیکن می کنه اگه تو این دوران سخت ما بر گشت نداشته باشه ما باختیم. یعنی یووه ای بعدش وجود نداره که بازیکن نگه داره! وقتی که بازیکنی تو یوونتوسی که با پول فوتبالی اداره می شه تو ضعیف ترین لیگ غرب اروپا از هر نظر، قصد رفتن می کنه نمی شه نگهش داشت چون نه لیگ جذابی داریم نه قد منچستر یونایتد جذابیم نه پولش داریم! این یه واقعیته، پس تیم می ** می فروشم که یوروهام رو از دست ندم. آره ویدال می تونست آزاد بره، اگه به زور نگهش می داشتیم باید سقف حقوق تا 10 بالا می بردیم برای تمدید احتمالی اگه آزادم می رفت یعنی ضرر. یعنی پول می ره باشگاه می ره بعدش. مدیریت کردن یعنی مدیرت اعداد ارقام !

اینا بهش می گن حقیقت حتی اگه تلخ باشه

ما بازنده فینال بارسا بودیم. بازیکنامونم گذاشتن رفتن! چرا؟ چون ما بازنده بودیم. ما بازنده ی فینال بودیم! یعنی طرف ضعیف! همین که الان تیم بعد باخت دوباره، پاره پاره نشده به نظرم جای تحسین داره. چون ما به بارسا باختیم توز گفت می رم بوکا! پیرلو گفت نمی خوام دیگه باشم و ویدالم تمدید نکرد. که یادمون باشه با وضعیت فعلی هر بازیکنی که تایم قردادش رو به اتمامه رو باید فروخت حالا موارد اخلاقی مثه بونوچی جداست. این واقعیت الان یووست. اسم این فروشنده بودن نیست. اسم این یعنی ما با دنیایی که نیمار رو 222 تا قیمت گذاشتن، پر از تقلبه و پول نفتی داره باید کنار بیایم تا قوی تر بشیم. موقعی که پایه هامون قوی تر شد یا شاید از اکسور جدا شد. اسپانسرامون وابستگیشون به خودمون بیشتر شد. تبلیغاتی تر شدیم. بهتر شدیم و درآمد زا تر! این حقیقته نه خیال بافی ها

 

معلومه تو صد تا تصمیم نه یکی بلکه 50 تاش اشتباست. مدیریت یه سازمان تو دنیای واقعی همینه ولی کی می دونست مثلا درکسلر بعد از اون همه مصدومیت بر می گشت که الان غر می زنیم چرا پولش رو ندادیم؟ اگه بر نمی گشت چی؟ اگه این طریقه مدیریت نبود و دیگه یووه هم به تاراج می رفت چی؟(البته درسته منم می گم اصرار بر نگه داشتن سنت ها در باشگاه باعث این وضع می تونه باشه و اگه باشگاه رو می فروختن هممون راحت تر بودیم ولی خب هر چیزی مطمئنا ارجینالش بهتره)

 

من نمی فهمم شما واقعا فکر می کنید آنیلی و ماروتا نمی دونن داشتن این بازیکنا کنار هم خیلی بهتره؟ چرا می دونن. کسی که می ره بند دنی آلوز کشف می کنه و می گیرش قطعا اینم می دونه کنار پینایچ و هیگی باید پوگبا هم باشه که خفن بشه. احمق نیستن. ممکنه مدیریتشون افت کنه یه روزی اما احمق نیست. به خاطر همین وقتی اینجا بگید یووه فروشنده شده من از کنارش محترمانه رد می شم. نه به خاطر ماورتا که اونم طی سه سال آینده از یووه جدا بشه شاید. به خاطر انیکه به خودمون زحمت نمی دیم با حقیقت رو به رو بشیم!

 

یه سری تیپای مدیریتی هم تو یووه هست که شاید بگیم اشتباهه. لفظه مثلا "ما عادلانه قیمت می دیم برای خرید" و اینا که من می گم دروغه و از سر نداریه. اما این تیپای مدیرتی تا جایی که یووه ببره قابل قبوله. تا جایی که یووه ببره. دقت کنید. وقتی تیمی موفقه این همه غر زدن یه جا نا به جاست. 

 

به هر حال حقیقت اینه که فعلا وضعمون اینه ایشالله نفرات بعدی که می یان مستحکم تر می شیم

 

یه لیستی هم دوستان راجع به درآمدها گذاشتن. راجع به درآمد یووه که فکر کنم 10 ام بود. اون لیست کامل وقابل استناد نیست. یووه داره کاملا فوتبالی اداره می شه و خب تا ابدم نیم تونن تیم رو اینطوری اداره کنن. جی ویلیج آیا کمکی به ما می کنه؟ نمی دونم باید دید چی می شه! شما به من بگید سیتی چطوری داره این همه خرج می کنه مالیتاشم می ده یا یونایتد. رئال که دولت اسپانیا پشتشه و بارسلون یه ایالت کاتالان پشتشه. دقیقا چی پشت یووست جزء یه شرکت چند ملیتی که معلوم نیست صاحبش کیه و قدرت دست کی می چرخه و انقدر مشکلات داره که یووه جای مهمی به حساب نمی یاد. واقع بین باشیم.

 

فقط لطفا به جای تخیل و فرار از حقیقت بپذیرید ما تو موضعه ضعفیم الان. پس باهاش کنار بیاین. گور بابای ویدال و پوگبا و هر کی رفت. گور دیبالا ور هم دوست دارید بکنید. فقط حیات یووه تو این بازی مهم. 

 

یادمون باشه تو موضع ضعف انقدر قوی هستیم وقتی بازی برگرده می تونیم وحشتناک تر باشیم. سری آ بهتر خواهد شد و یووه جلو می ره. همین نشونه های خوبیه

 

بالاخره هم تو این دو سه فصل آینده لیگ از دست می دیم مثلا و خیلی اتفاقای بد دیگه اما آینده یووه بیشتر از دو فصل دیگست. وقتی مسلط تر بشیم بهتره. وقتی پایه ها محکم تر بهش بالاخره این بدشانسی فینال لعنتی از دوشمون کنده می شه اون موقع اعداد ارقام اروپا هم مال ماست. برنده ی فینالا می شیم. بارسا با مسی این کار رو کرد و ما داریم شانسمون رو با ساختار باشگاه امتحان می کنیم. شکستم جزوی از این بازی هست. تلفاتم می دیم. هر چقدر بیشتر از بنیمون ریسک کنیم بیشتر تلفات می دیم.

 

(شایدم کسی تو باشگاه داره پول می خوره ولی مسلما ماروتا - پارتیچی به عنوان عناصر سازنده ی تیم، این افراد نیستن! کی تیمو رو پا نگه داشته؟؟؟ زمانی که کونته استعفا داد و آلگری اومد، به نظرم مشخص شد کی که باشگاه رو بیشتر از ماها دوست داره و کارش رو! می شه گفت این آدما دارن تموم می شن اما هیچ وقت نمی شه بهشون شک کرد، چون واقعا کارشون دوست دارن و برای مدیرای بعدی چیزای خوبی گذاشتن. مشکلاتی هم قطعا می ذارن که خب حقیقته و باید قبولشون کرد)


  • Heypnotism, AliReZaZa, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#609
hoceynjuventini

hoceynjuventini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 692 ارسال
  • Locationshiraz
بارسا واسه کوتینیو یه پیشنهاد ۱۰۰تایی داد رد شد حالا ببینیم یووه چکار میکنه
  • tecra و cr7 از این پست تشکر کرده است
jűvęŅŢś f○r €V£ř

#610
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
اول از همه بگم از نظر من مدیریت انیلی در مجموع ی حرکت رو به جلو بوده و همیشه قبولش داشتم اما این دلیل نمیشه ی سری چیز هارو نبینم
ما ویدال و پوگبا و موراتا و بونوچی رو فروختیم
گور بابای همشون واقعا [juventinistyle]
اگر سال ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ از منی که ۱۵ ساله یوونتوسی هستم میپرسیدید به طور قطع ۳ نفر ازین ۴ نفر رو در همین تیم رویایی یوونتوس [همین یوونتوسی که قراره ی روز قدرت اول جهان بشه همینی که قراره ماحصل خون دل خوردن های باشگاه و هوادارا باشه ] متصور میشدم
خب ما داریم میگیم لیگ سری آ از نظر درامدی نسبت به جزیره ضعیفه پس پوگبای ۲۲ ساله رو ۷۲ میلیون میفروشیم و هیگواین ۲۹ [؟] ساله رو میگیرم ۹۰ میلیون چرا ؟ چونکه حقوق کمتری قراره بگیره ..
خب من از شما میپرسم چه نکته ای پشت این قضیه نهفته است ؟ چه act بزرگی شما در این انتقال [و در سایر انتقال های اینچنینی] میبینی ؟
الان ما میگیم لیگ جزیره پر درامده نسبت به لیگ خودمون ؛ این نسبت بنظر خودت تا چند سال دیگه باقی میمونه ؟
نظر من اینه که این نسبت حالا حالا عوض نمیشه
هرسال باید بازیکن تاپمون رو بفروشیم به لیگ های پر درامد چونکه نمیتونیم حقوقشو بدیم ..
باید دیبالا رو بفروشیم بجاش ماسکرانو رو بخریم حالا برای اینکه دردمون کم بشه بشینیم تحلیل کنیم که دیبالا چقد مزخرفه و ماسکرانو چقد خوبه چه تکل های خوبی میزنه احتمالا یکی مثل من هم میره امار قطع توپ هاشو از سایت هو اسکورد در میاره و با دوتا عکس میذاره تو تاپیکش
یعنی روند هرسال همین بوده هوادار میدونه بدون ویدال تیمش ی جای خالی بزرگ داره ولی چون کاری از دستش بر نمیاد شروع میکنه میزنه تو سر مال .. حالا که بونوچی رفته یادمون میاد چقد مزخرف بوده اما تا ۲ ماه پیش نصف شایدم خیلی بیشتر از نصف فراد همین فروم میگفتن بونوچی یکی از ۳ مدافع برتر دنیاست ..

طبق فرمایشات خودتون پس دیگه باید عصر یوونتوس شروع شده باشه یا در حال شکل گیری باشه
من از صحبت هاتون اینجوری برداشت کردم که شما میگی ما
ویدال رو فروختیم که مجبور بودیم یکی از ستاره هارو قربانی کنیم بعدش گفتیم ویدال مست بود بی ادب بود فلان بیسار
پوگبا رو فروختیم تا بتونیم اینده یوونتوس رو بسازیم
پوگبا رو ۲ سال پیش فروختیم و من به یاد دارم در اون لحظه همه میگفتن مطمئینم که دیبالا رو نمیفروشیم ..
ولی حالا میگیم دیبالا رو میفروشیم روگانی و کالدارا رو نگه داریم
برنادسکی رو ۲ سال بعد میفروشیم تا مویزه کین نگه داریم
الان شاید پیش خودت بگی وای این کمل چقد کوته فکره چرا فقد جلو پاشو میبینه اما من میگم طبق همین فرمونی که داریم میریم قرار نیست هیچوقت از ریال و بارسا و بایرن و منچستر ها و چلسی و پاریس و ... به این زودیا سبقت بگیریم اونها هم بیکار ننشستن
این سیاست قربانی کردن بازیکن هم زمانی برای من نوعی معنی میده که یک جایی در یک برهه زمانی بهرشو ببینم !!
یعنی من میگم دیبالا رو میفروشم که ساندرو رو نگه دارم و واقعا هم نگه دارم ..
اما ما ویدال رو فروختیم پوگبا رو نگه داریم
پوگبا رو فروختیم غنی بشیم دیبالا رو نگه داریم
بونوچی رو هم فروختیم واسه اینکه توانایی مالی تیم بالا بره ساندرو رو نگه داریم
پس اگر قرار باشه دیبالا و ساندرو دو هم بفروشیم این سیکل همیشه معیوب میمونه .. من با این مشکل پس چرا تموم نمیشه اینها .. [etc نگرانی های یک هوادار که متاسفانه اهمیت زیادی به باشگاهش میده]
امیدوارم این نگرانی ها قابل درک باشه
  • mory, eⁿzº, AliReZaZa و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#611
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

لامصب عجب پستی دادی .....حرف دل همه ماست اما شک نکن اگه تیم های دیگه سری ا قوی تر شن ما سعی میکنیم نگهشون داریم همین میلان دید چقدر جلو زدیم داره سعی میکنه پیشرت کنه

 

چی بگم شاید این دوره فروش بازیکن موقتی باشه


  • tecra, cr7 و Jack Sparrow از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#612
xiton

xiton

    عضو جدید

  • اعضا
  • 83 ارسال
  • LocationRasht Guilan
موقتی نیست سیكل درآمدزایی باشگاه اینه فرد رو جذب كنن تبدیل به بازیكن كلاس A بشه بعد بفروشنش دقت كنید همینه ولی با همه این پروژه دیبالا استثناس اگر اشتباه نكنم میخوان با دیبالا وارد مدیا ماركت بشن
  • tecra, ace of glass, cr7 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
Forza Juve Ale, Forza Juve Ale Ale Ale, Di notte ti sogno sempre, E di giorno canto per te, Quando in campo ce la Juventus, Tutto il resto e niente per Me...

#613
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3749 ارسال

ما اصلا پیشنهادی برای تمدید قرارداد به ویدال ندادیم ...

بقیه ی دوستان رو نمی دونم ولی برای من هوادار این موضوع مهمه که برای حفظ بهترین هافبک تدافعی دنیا باشگاه یوونتوس حداقل پیشنهادی با سقف حقوق پرداختی در مجموعه ش به بازیکنی در این سطح ارائه کنه ...

اگر ما یک پیشنهاد با مثلا همین سقف 7/5 میلیون فعلی به ویدال می دادیم و بعد اون قبول نمی کرد من صد در صد از باشگاه حمایت می کردم چون تمام تلاشش رو برای حفظ اون کرده بود .

با لاخره قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو ...

ما اگر از نظر مالی ضعیفیم چطور داریم هتل و شهربازی و دهکده می سازیم ... اگر ضعیفیم چطور داریم بند جداسازی  95 میلیونی فعال  می کنیم ...

من هوادار می خوام ببینم که باشگاه مورد علاقم برای حفظ بازیکن تاپ خودش که در تراز 1 جهانی بازی میکنه با چنگ و دندون تلاش میکنه و تا سر حد امکان با رد کردن پیشنهادات مختلف و ارائه قراردادهای جدید ( در حد سقف خودش در باشگاه ) این پالس رو به بازیکن آس خودش و من هوادار می فرسته که من هم مایلم که تو رو حفظ کنم و نمی خوام براحتی از دستت بدم .

الان این ساندرو بدبخت داره با سالی 2/5 میلیون یورو حقوق تو یووه بازی میکنه آیا حق نداره وقتی پیشنهادات حقوق 3 برابر این براش میاد و باشگاه برای تمدید  قرارداد با حقوق بالاتر باهاش مذاکره نمیکنه و تا پیشنهادی میاد باشگاه میزاره جلو چشمش و میگه همچین پیشنهادی داری ... بره جایی که بیشتر می خوانش ؟ ...

در اینکه مدیریت جدید یوونتوس سهم بسزائی در موفقیتهای این باشگاه داشته هیچ شکی نیست ...ولی چه کسی میتونه نقش بازیکنان و مربیان یووه رو در این سالها زیر سوال ببره یا بگه اگر بوفون-توز - ویدال - پوگبا -کونته -آلگری و ... هم نبودند فرقی نمی کرد و ما باز همین موفقیتها رو بدست میاوردیم .

چیزی که آزار دهنده ست تبدیل باشگاه یوونتوس به یک باشگاه فروشنده ست ...

اگر تا فصل پیش شاید بعضی از هواداران کوچ بازیکنان مختلف تیم رو به هزار و یک دلیل مختلف توجیه می کردند اما امسال کاملا این سیاست فروشنده بودن تیم داره خودش رو نشون میده ...

جناب آنیلی فکر نمی کنی ایجاد برند یوونتوس در دنیا فقط با تغییر لگو باشگاه حاصل نمیشه ؟ ..

جناب آنیلی فکر نمیکنی اصلی ترین عامل تبدیل یوونتوس به یک برند پولساز حفظ ستارگانش در بلند مدت خواهد بود ؟...

وقتی سیاست مدیران باشگاه آوردن بازیکنان مستعد به تیم و فروش اونها در صورت ستاره شدنشون باشه اینجوری نمیشه یک برند قدرتمند ساخت .


  • tecra, L'Avvocato, ace of glass و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#614
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال
 
اول از همه بگم از نظر من مدیریت انیلی در مجموع ی حرکت رو به جلو بوده و همیشه قبولش داشتم اما این دلیل نمیشه ی سری چیز هارو نبینم
ما ویدال و پوگبا و موراتا و بونوچی رو فروختیم 
گور بابای همشون واقعا [juventinistyle]
اگر سال ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ از منی که ۱۵ ساله یوونتوسی هستم میپرسیدید به طور قطع ۳ نفر ازین ۴ نفر رو در همین تیم رویایی یوونتوس [همین یوونتوسی که قراره ی روز قدرت اول جهان بشه همینی که قراره ماحصل خون دل خوردن های باشگاه و هوادارا باشه ] متصور میشدم
خب ما داریم میگیم لیگ سری آ از نظر درامدی نسبت به جزیره ضعیفه پس پوگبای ۲۲ ساله رو ۷۲ میلیون میفروشیم و هیگواین ۲۹ [؟] ساله رو میگیرم ۹۰ میلیون چرا ؟ چونکه حقوق کمتری قراره بگیره ..
خب من از شما میپرسم چه نکته ای پشت این قضیه نهفته است ؟ چه act بزرگی شما در این انتقال [و در سایر انتقال های اینچنینی] میبینی ؟ 
الان ما میگیم لیگ جزیره پر درامده نسبت به لیگ خودمون ؛ این نسبت بنظر خودت تا چند سال دیگه باقی میمونه ؟
نظر من اینه که این نسبت حالا حالا عوض نمیشه
هرسال باید بازیکن تاپمون رو بفروشیم به لیگ های پر درامد چونکه نمیتونیم حقوقشو بدیم ..
باید دیبالا رو بفروشیم بجاش ماسکرانو رو بخریم حالا برای اینکه دردمون کم بشه بشینیم تحلیل کنیم که دیبالا چقد مزخرفه و ماسکرانو چقد خوبه چه تکل های خوبی میزنه احتمالا یکی مثل من هم میره امار قطع توپ هاشو از سایت هو اسکورد در میاره و با دوتا عکس میذاره تو تاپیکش
یعنی روند هرسال همین بوده هوادار میدونه بدون ویدال تیمش ی جای خالی بزرگ داره ولی چون کاری از دستش بر نمیاد شروع میکنه میزنه تو سر مال .. حالا که بونوچی رفته یادمون میاد چقد مزخرف بوده اما تا ۲ ماه پیش نصف شایدم خیلی بیشتر از نصف فراد همین فروم میگفتن بونوچی یکی از ۳ مدافع برتر دنیاست ..

طبق فرمایشات خودتون پس دیگه باید عصر یوونتوس شروع شده باشه یا در حال شکل گیری باشه
من از صحبت هاتون اینجوری برداشت کردم که شما میگی ما 
ویدال رو فروختیم که مجبور بودیم یکی از ستاره هارو قربانی کنیم بعدش گفتیم ویدال مست بود بی ادب بود فلان بیسار
پوگبا رو فروختیم تا بتونیم اینده یوونتوس رو بسازیم
پوگبا رو ۲ سال پیش فروختیم و من به یاد دارم در اون لحظه همه میگفتن مطمئینم که دیبالا رو نمیفروشیم ..
ولی حالا میگیم دیبالا رو میفروشیم روگانی و کالدارا رو نگه داریم
برنادسکی رو ۲ سال بعد میفروشیم تا مویزه کین نگه داریم
الان شاید پیش خودت بگی وای این کمل چقد کوته فکره چرا فقد جلو پاشو میبینه اما من میگم طبق همین فرمونی که داریم میریم قرار نیست هیچوقت از ریال و بارسا و بایرن و منچستر ها و چلسی و پاریس و ... به این زودیا سبقت بگیریم اونها هم بیکار ننشستن
این سیاست قربانی کردن بازیکن هم زمانی برای من نوعی معنی میده که یک جایی در یک برهه زمانی بهرشو ببینم !!
یعنی من میگم دیبالا رو میفروشم که ساندرو رو نگه دارم و واقعا هم نگه دارم ..
اما ما ویدال رو فروختیم پوگبا رو نگه داریم
پوگبا رو فروختیم غنی بشیم دیبالا رو نگه داریم
بونوچی رو هم فروختیم واسه اینکه توانایی مالی تیم بالا بره ساندرو رو نگه داریم
پس اگر قرار باشه دیبالا و ساندرو دو هم بفروشیم این سیکل همیشه معیوب میمونه .. من با این مشکل پس چرا تموم نمیشه اینها .. [etc نگرانی های یک هوادار که متاسفانه اهمیت زیادی به باشگاهش میده]
امیدوارم این نگرانی ها قابل درک باشه 
 

 

  من تو چند مورد توضیح می دم اول شخص پوگبا

 

تا حالا باخودتون گفتید چرا پوگبا اومد یووه؟ چطوری انقدر راحت اومد و اونم رایگان؟ تا حالا با خودتون گفتید چرا یووه تو دوران سختش راحت بازیکن رایگان گرفته؟ آقا رایولا خر نیست! نتو هم خر نبود رایگان اومد. حتما دلیلی هست که اینا راحت می یان یووه و اون قول قراره که گذاشته می شه. پوگبا گذاشته بود پس رفت. ماروتا هم تصمیم گرفت پول  برای تقویت استفاده کنه. این واقعیته. دنی آلوز چرا راحت اومد یووه؟ چون ماورتا پوآن هایی می ده به بازیکن های آزاد که می یان و ماروتا مجبوره گاهی این کارو کنه. چون همین شماها تیم برنده داشته باشید.

 

ویدالم که گفتم چرا رفت. چون اواخر قردادش بود و از ارزشش می افتاد.

 

بحث دوم فروش یووست

این سیکل فروش ما از کی شروع شده؟

یه جوری شما می گید که انگار 15 ساله این سیکل وجود داشته. نخیر بلکه از فینال برلین این اتفاق تبدیل به مشکل شده. هر چیزی دوره ای داره. یه جوری بحث نکنید انگار نمی دونیم مدیریت یعنی 30 سال و با چند پریود مختلف. الان افتادیم تو پریود فروش. یه سری رو مجبور بودیم، یکی مثه کومانم فروختیم برای سودش. همین. بهتریناشون رو تو موضع ضعف بودیم و نمی شد نگه داشت

 

دوستمون می گن پیشنهاد تمدید ندادن! چرا شوخی می کنیم. کی پیشنهاد تمدید نداره. هم ویدال داشته هم ساندرو الان پیشنهاد تمدید داره. اخبارش هم هست. چیزی که تو سایتا و تو مصاحبه ها می گن بریزید دور یه سری منابع مطمئن هستن که مشخصه. ماروتا احمق نیست. مگه می شه پیشنهاد تمدید نداده باشن اما نتونستن نگهشون دارن. ساندرو البته می ممونه احتمالا. 

 

این چیزی که شما ازش شاکی هستید تو یه دوره ی چند ساله الان اتفاق افتاده. نه استراتژی باشگاه بوده نه چیز دیگه. موقعیت باشگاه باعث شده. چرا داریم بهتر می شیم؟ من نمی دونم آمار و ارقام داره دروغ میگه یعنی؟ این همه قرداد های افتصادی جدید و آکادمی جدید دروغه؟

 

ما وقتی با رفتن پوگبا بهتر شدیم یعنی بهتر جایگزین کردیم. همین تو این وضعیت کافیه

 

حالا نکته آخر چرا تموم نمی شه این دوره؟

چون صبر ندارید. به جزء اینکه یووه شاید تو این عملیات شکست بخوره، شماها یه اپسیدون صبر ندارید. هنوز سه سال بیشتر از درست شدن این سیکل نگذشته. ما زمان کنته اینطوری نمی فروختیم. شما بذار این سیکل بشه 10 سال بعد بگو چرا تموم نمی شه. نکنه فکر می کنی یه شبه همه چی درست می شه؟

 

ما اصلا پیشنهادی برای تمدید قرارداد به ویدال ندادیم ...

بقیه ی دوستان رو نمی دونم ولی برای من هوادار این موضوع مهمه که برای حفظ بهترین هافبک تدافعی دنیا باشگاه یوونتوس حداقل پیشنهادی با سقف حقوق پرداختی در مجموعه ش به بازیکنی در این سطح ارائه کنه ...

اگر ما یک پیشنهاد با مثلا همین سقف 7/5 میلیون فعلی به ویدال می دادیم و بعد اون قبول نمی کرد من صد در صد از باشگاه حمایت می کردم چون تمام تلاشش رو برای حفظ اون کرده بود .

با لاخره قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو ...

ما اگر از نظر مالی ضعیفیم چطور داریم هتل و شهربازی و دهکده می سازیم ... اگر ضعیفیم چطور داریم بند جداسازی  95 میلیونی فعال  می کنیم ...

من هوادار می خوام ببینم که باشگاه مورد علاقم برای حفظ بازیکن تاپ خودش که در تراز 1 جهانی بازی میکنه با چنگ و دندون تلاش میکنه و تا سر حد امکان با رد کردن پیشنهادات مختلف و ارائه قراردادهای جدید ( در حد سقف خودش در باشگاه ) این پالس رو به بازیکن آس خودش و من هوادار می فرسته که من هم مایلم که تو رو حفظ کنم و نمی خوام براحتی از دستت بدم .

الان این ساندرو بدبخت داره با سالی 2/5 میلیون یورو حقوق تو یووه بازی میکنه آیا حق نداره وقتی پیشنهادات حقوق 3 برابر این براش میاد و باشگاه برای تمدید  قرارداد با حقوق بالاتر باهاش مذاکره نمیکنه و تا پیشنهادی میاد باشگاه میزاره جلو چشمش و میگه همچین پیشنهادی داری ... بره جایی که بیشتر می خوانش ؟ ...

در اینکه مدیریت جدید یوونتوس سهم بسزائی در موفقیتهای این باشگاه داشته هیچ شکی نیست ...ولی چه کسی میتونه نقش بازیکنان و مربیان یووه رو در این سالها زیر سوال ببره یا بگه اگر بوفون-توز - ویدال - پوگبا -کونته -آلگری و ... هم نبودند فرقی نمی کرد و ما باز همین موفقیتها رو بدست میاوردیم .

چیزی که آزار دهنده ست تبدیل باشگاه یوونتوس به یک باشگاه فروشنده ست ...

اگر تا فصل پیش شاید بعضی از هواداران کوچ بازیکنان مختلف تیم رو به هزار و یک دلیل مختلف توجیه می کردند اما امسال کاملا این سیاست فروشنده بودن تیم داره خودش رو نشون میده ...

جناب آنیلی فکر نمی کنی ایجاد برند یوونتوس در دنیا فقط با تغییر لگو باشگاه حاصل نمیشه ؟ ..

جناب آنیلی فکر نمیکنی اصلی ترین عامل تبدیل یوونتوس به یک برند پولساز حفظ ستارگانش در بلند مدت خواهد بود ؟...

وقتی سیاست مدیران باشگاه آوردن بازیکنان مستعد به تیم و فروش اونها در صورت ستاره شدنشون باشه اینجوری نمیشه یک برند قدرتمند ساخت .

 

در مورد اخبار که گفتم حرف هست که تمدید به ویدال داده شده اما حقوق بالاتر می خواست. پیشنهاد رسمی شاید ندادن چون شفاهی مدیر ویدال گفته کمتر از این نمی گیریم. ساندرو رو که رسمی هم دادن. 
 
برندینگ یووه که یه بحث دیگست تو اینجا نمی گنجه. در مورد فروش بازیکن برید بالا، بیاین پایین ما تو موضع ضعف هستیم الان. ممکنه کلا بریم به فنا، ممکنه وضع رو بتونیم مدیریت کنیم. 
 
ربطی به لیگای دیگه هم نداره همین که منابع مالی جدید به یووه بیاد قابل مدیریت می شه.

در مورد جمله آخر اگر سیاست باشگاه این بود هیچ وقت 90 تا پای هیگوآین نمی دادن. 

این آدما احمق نیستن. مطمئن باشید نصف حرفای شما رو هر روز خودوشن برای خودشون تکرار می کنن. 

 

 

دوستان، من این آخر بگم، حقیقت باشگاه رو هیچ وقت شماها قبول نمی کنید. تو این سه سال ما تو موضع ضعف بودیم. بازیکنا رو سر ضعیف بودن پایه هامون  از دست دادیم اما تو این سه سال دو بار  رفتیم فینال ! قبلش تو مجاب کردن خرید بازیکن مشکل داشتیم الان عالی شدیم حالا تو نگه داشتنشون باید عالی بشیم این پروسست.

 

صبر داشته باشیم.

و فکر نکنیم احمقا دارن تیم رو مدیریت می کنن

در ضمن تیم به هیچ عنوان درآمد خالصی برای هیچ احدی نداره. خیالتون راحت. هنوزم نمی تونه سهام داراش رو ساپورت مالی کنه.

 

آیا پولشویی چیزی می شه تو باشگاه؟ نمی دونم ولی چه ربطی به ماروتا داره؟ 

 

فقط یه بار دیگه می گم فکر کنید چی شد پوگبا اومد یووه؟ یعنی رایولا انقدر خر بوده که بازیکن به این الماسی بیاره و راحت یووه نگهش داره ازش پولی درنیاد؟ پوگبا حمق که بیاد لیگ ایتالیا بازی کنه. بقیه موادر خودتون بسازید


  • tecra, Huceyn و ace of glass از این پست تشکر کرده است

#615
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

می یون بحث بگم فعلا یووه پیشنهاد برای دیبالا ور رد می کنه (اسکای)

موندو هم میگه تو لیست بارسا نیست

موندو هم می گه دیبالا خودشم نمی خواد بیاد

تا ببینیم چه شود


  • tecra, ace of glass و amirali2001 از این پست تشکر کرده است

#616
sh4654

sh4654

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 24 ارسال
فک کنم انیلی از ترس اینکه بارسا نیاد دنباله دیبی رفته بالا خاهه بارسا درومده جلو پاریس ، این وسط معلوم نیس دیبی بمونه یا نه ولی ماتوییدی بی ماتوییدی
  • Pinturicchio, tecra و ace of glass از این پست تشکر کرده است

#617
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6375 ارسال
  • LocationRasht

دیدنش کنار مسی و رونالدو حس خوبی به آدم میده.. فقط امیدوارم بیشتر با همین لباس باشه، نخواستیم همیشه باشه! والا... :29:

 

78.jpg

 

+


  • mory, eⁿzº, El rey leon و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#618
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

حالا اینو بفروشیمش یا نه؟! #جدی


  • tecra, Senmorta, Georgia و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#619
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

کیتا وینگر راست ، کاستا وینگر چپ، هیگواین مهاجم نوک، برنادسکی پشت مهاجم،فکر میکنم دارن خودشون رو برای رفتن دیبالا آماده میکنن


  • mory, tecra, Senmorta و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#620
amirali2001

amirali2001

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 542 ارسال

دیبالا این فصل، پیراهن شماره 10 یوونتوس رو به تن میکنه.

امیدوارم لیاقتشو داشته باشه

oanv_photo_2017-08-09_23-39-45.jpg


  • Orphée, mory, eⁿzº و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی