پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی- رئال مادرید اسپانیا (2)1-1(3) یوونتوس ایتالیا -=- Road to BERLIN


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
277 پاسخ برای این موضوع

#221
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

herm_10421573_1136988889661672_765980035


  • Juventus FC, Principino, tecra و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#222
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

01028935.jpg

 

" ما در برلین توریست نخواهیم بود. وقتی شانس بازی در فینال چمپیونزلیگ را به ‏دست می آورید، باید در آن پیروز شوید. ‏
من به هم تیمی هایم افتخار می کنم؛ به نمایش هایی که آنها داشتند و دستاوردی که داشتیم. فرصت بازی ‏در فینال چمپیونزلیگ همیشه به دست نمی آید. باید تمام توان مان را بگذاریم."‏

  • Bianconero Amore, aidin_2010, Principino و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#223
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

uax5_untit%D8%B3%D8%B3led.jpg

 

هاها رئال رو پوکند با این حرکت 


  • Juventus FC, Principino, alexdelpiero و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#224
یووه ای

یووه ای

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 275 ارسال

هیچ حرفی برای گفتن ندارم جز :

فورتزااااااااااااااااااااااااایووهههههههههههههه♥♥♥


  • Principino, Escanor, Georgia و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

اندکی صبر، سحر نزدیک است

 به زیبایی یک رویا.....

 

 

    


#225
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran

پیشاپیش نایب قهرمانی یووه بدشانس ترین تیم جهان در فینال ها :141:  به تمام دوستان تبریک میگم :135555:

 

من خودم علاقه خیلی زیادی به کونته ندارم شاید به خاطر رفتن الکس در زمان مربیگری کونته و نگفتن بعضی حرف ها که انتظار داشتم(مثلا رو راست بیاد بگه من الکس نخواستم یا مدیریت صلاح ندید :2: )

بازم یادی میکنم که از تیمی که کونته ساخت به فینال مسابقات رفت و نامردی تموم هست که نقش کونته نادیده بگیریم به نظر من بهترین حرف درباره فرق الگری و کونته عادل فردوسی پور زد(هرچند خیلی ضد یوونتوسی هست :62: ):یوونتوس کونته با ضرب آهنگ بالا بازی میکرد ولی یوونتوس الگری با مغز :worship:

#مرسی کونته# مرسی مکس#مرسی تیفوسی ها #غیرت #یووه عاشقتم :8:


  • Orphée, Principino, MaMpIeRo و 23 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Untitled.jpg


#226
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

ماسیمیلیانو آلگری امشب برای یوونتوس و هوادارانش کار بزرگی انجام داد و توانست یووه را پس از سال ها به فینال لیگ قهرمانان برساند. یووه که آخرین بار فینال را برابر میلان تجربه کرده بود امشب موفق شد با پشت سر گذاشتن رئال ، حریف بارسا در برلین شود .


" از همه بازیکنانم ممنون هستم، امشب ، شبی است که هواداران یووه سال های زیادی منتظر آن بودند و حالا ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم. آن هم در شرایطی که در ایتالیا قهرمان شده ایم و تیم های خوبی را در اروپا از پیش رو برداشتیم "

" بازیکنان من تلاش فوق العاده ای کردند و همه چیز را برای رفتن به فینال ارائه کردند، کار با آن ها باعث افتخار من است و من از همه آن ها ممنون هستم. درست است که دقایقی تحت فشار بودیم اما توانستیم با شایستگی فینالیست شویم "

" شاگردان من لیاقت قهرمانی و موفقیت در فینال را هم دارند، فکر می کنم که بازی بزرگ و خوبی انجام دادیم همراه با رضایت زیادی برای خودمان و هوادارانمان. در اسپانیا بازی می کردیم و شرایط در اینجا برای هر تیمی سخت است اما ما نشان دادیم که قابلیت بالایی داریم "

" دو تیم شانس ها خوبی داشتند اما ما چند شانس مُسلم گلزنی را از دست دادیم، اما آنچیزی که امشب روی داد برای ما فوق العاده بود . این تیم یا قدرت بازی کرد و در این زمین که همه حریفان کار سختی دارند سربلند بیرون آمد "

" رئال ستارگان زیادی دارد. رونالدو ، ایسکو ، رودریگز و دیگر بازیکنان .. آن ها حملات زیادی بر روی دروازه ما ایجاد کردند اما مقاومت ما و تلاش ِ بازیکنان ستودنی بود "

شما بیش از حد دفاع کردید ؟

" نه، فکر نمی کنم که اینگونه باشد و نظرات متفاوت است. ما با قدرت بازی کردیم. در دفاع سختکوش و پر تلاش و در حمله با برنامه و منطقی و این چیزی بود که دقیقا می خواستیم. رئال تیم بزرگی است اما ما مقابل آن ها دست بسته نبودیم "

" اینکه بتوانید برابر تیم های بزرگ بازی کنید و برنده باشد عالی است، بازی مقابل رئال و حالا بارسا. این برای تیم ما فوق العاده است. بازیکنان من پیشرفت قابل توجه ای داشتند و عالی بودند و بدون هیچ تعریف ِ بیش از حدی قهرمانانه جنگیدند "

بازی برار بارسا ؟

" آن ها هم تیم بزرگی هستند، باید برنامه داشت و مقابل بارسا بدون اشتباه بود. بازیکنانی که در بارسلونا هستند بسیار فرصت شناس هستند و باید مراقب بود "

" باید شرایط بدنی خودمان را برای بازی فینال نگه داریم، بارسا تیمی پرمهره و قدرتمند است . ما از توانایی هایی که داریم آگاهیم و باید به برلین برویم تا جام را به خانه ببریم "

یوونتوس اکنون در اینجاست، جایی که شاید تصورش هم نمی کردید ..

" من از اول به تیم ، بازیکنان و مجموعه یووه اعتقاد داشتم. ما با تعامل و مشخص کردن اهداف جلو آمادیم و برنامه ریزی کردیم. حالا در حال تلاش و نهایی کردن آن هستیم و می خواهیم به رویای زیبایی که داریم دست پیدا کنیم "


  • juve's fan, Principino, eⁿzº و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#227
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

:53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: اول تبریک :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53: :53:

 

دوم هم می خام بگم .......داور. طرف اومده بود بازیو در بیاره. از اول هرچی بازیکنای یووه رو زدن اصلا خطا نمیگرفت اما از ریالیا هرکی زمین میخورد سریع خطا میگرفت.

تا یه جا خطا رو نگرفت و همون توپ داشت میرفت کرنر که بوفون :worship:  از کنار دروازه زدش کرنر ووووووووووووووو   رفت طرف داور و چه دادی سرش کشید :14: . بعد از اون یکم بهتر شد داوری... هیچوقت یادم نمیاد بوفون اینطوری سر داور داد بکشه . اخرین باری که عصبانی دیدمش وقتی بود که تو بازی با عنتر رفت موتا رو بزنه

داورهای خط هم خیلی داغون بودن کلا همشو برا ریال گرفتن

 

توپ جمع کن مادریدی چه .... شد. خعلی حال کردم. یه درس خوبی شد برای ادامه زندگیش و نمونه ای از گاوبازی های یه مادریدی بود

 

ریال هم که فقط تاکتیک سانتر علی اصغری رو اجرا کرد.

شما رو نمیدونم ولی من که هر چی سانتر میکردند اصلا به ..مم هم نبود. مطمئن بودم گل نمیشه. قبل بازی به یه ریالی هم گفتم که فقط به زور داور میتونن یووه رو ببرن که حتی اونکارم نتونستن بکنن. بعد گل پنالدو هم مطمئن بودم ریالیا تو نیمه دوم خسته میشن و میشه بهشون گل زد.

 

و این یارو احمدی :31:  چقدر یه طرفه گزارش کرد :62: .از درصد چربی فلان بازیکن تا درصد برد های ریال جلو حریفا به تفکیک هزارتا چیز دیگه اما از یووه فقط اسم بازیکنا. نیمه اول که بیل شوت زد و بوفون با یه سوپرسیو توپ رو در اورد فقط داشت از شوت بیل تعریف میکرد و اخر بازی که  بوفون بهترین بازیکن زمین  شد خیلی قیافش دیدنی بوده مرتیکه .... و ...... اخرای بازی هم که بغض کرده بود

جاودانی :31:  و اون پیروانی :31:  .... هم که انگار .... کرده بودن. مرتیکه میگه طرفدارا دلشون میخاست ریال بره فینال . ااای حال کردم دهن صدا و سیما ... شد. چقدر سرود و کلیپ و اهنگ اماده کرده بودن برا برد ریال که نتونستن پخش کنن

اما خیلی حال داد که ریال و داور و صدا و سیما رو با هم ...یم. :21:

 

تازه انگار بازیکنا خیلی مطمئن بودن از صعود از قیافه هاشون معلوم بود و قیافه های ریالی ها هم که خودش یه منطومه بود :24:

 

یه چیز دیگه این که برای دومین بار انجلوتی را به خاک عظما دادیم. اولیش وقتی بین دو نیمه اخراجش کردیم و از تورین انداختیمش بیرون، دومیش هم امشب یود


  • Orphée, MaMpIeRo, eⁿzº و 23 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#228
ERF_JU

ERF_JU

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 610 ارسال
  • LocationUrmia

هیچی نمیتونم بگم از خوشالی هنوزم که هنوزه اشکم بند نیومده واقعا از ته دل خوشالم باورم نمیشه یوونتوسم رفته فینال ...باورم نمیشه این پر مدعا ها رو حذف کردیم باورم نمیشه ...

 

پر استرس ترین بازی عمرم رو گذروندم ... وقتی گل خوردیم ناراحت بودم تو نیمه اول که چرا اینقد شل بازی میکنیم خیلی دلهره داشتم ولی یه حسی اجازه نمیداد نا امید مطلق بشم با اینکه شرایط کاملا دلالت بر نا امیدی از یووه میداد یه حسی میگفت میزنیم میریم بالا! و خوشالم اون لجظه که توپ به موراتا رسید باورم نمیشد گل شده اصلا قلبم وایساد یلحظه نمیدونستم چیکار کنم مات شده بودم ...بعد اونم که استرس شددددددی کل وجودمو گرفت ولی رفته رفته رویای برلین داشت پر رنگ ترمیشد تو اون ثانیه های آخر باورم نمیشد ما فینالیست شدیم شر شر اشک میریختم و دور خونه مث دیوونه ها میگشتم ....واقعا رفتیم فینال یا دنیا داره مسخره بازی درمیاره؟ خاب نیستم ینی؟ وایییییی خدا شکرت نمیدونم چی بگم...

 

اون فریادای بوفون رو با هیچی عوض نمیکنم تو دنیام... چقد حرص خورد از عدم تمرکز بازیکنا تو این بازی ...چنتا توپ صد در صد گرفت بهترین گلر قرن که نزاره یووه حذف شه ! شوت بیل هد بنزما زاویه بسته بنزما ( که دیشب نیمار به همین ترتیب دروازه نوععععر رو وا کرد همون لحظه گفتم آخه گلر برتر جهان! اون چطور زاویه بستنه! دیدیم که بوفون چجوز درآورد توپ رو بزا جوایز سال رو یکی یکی بدن به غیر بوفون بزار بدن به کسایی که یه جاگیری درست نمیتونن بکنن و فقط بخاطر اینکه تیمشون کهکشانیه جام میبرن ...بوفون ما تو این سن نشون داد سرور و سالار کیه و با سوپر سیوهاش میشه بهترین بازیکن دیدار برگشت نیمه نهایی سی ال! برید راضی باشید ....بدبختا این بشر داره با آدم حرف میزنه 

لریش چطور جرات میکنین کسی رو باهاش مقایسه کنین؟! امسالم که از لحاظ آماری هم بوفون برتر بوده نسبت به همه و از لحاظ افتهار تیمی و رسیدن به فینال و گلری نمونده بجز بوفون ببینم چطور روتون میشه تو اون مراسم خیمه شب بازی بازم جوایز رو اون جور مسخره تقسیم کنین..منتظرم هه!

 

امشب بهترین شب کل دورن زندگیمه و امیدوارم البته بامداد 17 خرداد جای امشبو بگیره ولی فقط اینو میگم که جمله آغامون بعد این بازی بود : از برلین سری ب  ، حالا از سری ب به برلین ...اینه داستان عشق ♥


  • Bianconero Amore, Orphée, Principino و 21 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
تصویر
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Proud_of_Ju#

#229
sinazzz

sinazzz

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال

هرچی فکر میکنم نمیتونم بهتون تبریکی بگم که بیانگر همه احساساتم باشه...بچه ها ما خیلی صبر کردیم تا این روز رو ببینیم و خوشحالم که وقتی بالاخره به فینال رفتیم در کنار شما بودم. ایشالا قهرمانی!


  • juve's fan, Principino, eⁿzº و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

These things bring you to reality as to how fragile you are; at the same moment you are doing something that nobody else is able to do. The same moment that you are seen as the best, the fastest and somebody that cannot be touched, you are enormously fragile. Because in a split second, it's gone


#230
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1231 ارسال
  • LocationMashhad

ابتدا تبریــــــک به تمامی یوونتوســـــی ها 15686140621589320195_Y%20(46).gif15686140621589320195_Y%20(46).gif

شادی پس از بازی یوونتوســـی ها ؛ حجم 24 مِـــگ

 

36693143155789215692_Untitled-1.jpg

 

دانلود

 

 


  • juve's fan, Principino, MaMpIeRo و 21 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#231
amin_delpiero_juve

amin_delpiero_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 233 ارسال
تبرییییییککککک به همههههههه
90 دقیقه به جرات میگم ٩۴دقیقه ه ه بازی رو ایستاده دیدم با دوستم که اونم یووه ای بود , بعدش که سوت بازی زده شد تموم شد انقدددررر اشک ریختم که دیگه نفهمیدم چی شد افتادم رو زمین و الان سرم به دست دارم اینجا کامنت میزارمرفقططط به عشق شما به عشق یوونتوسی که تو خون و وجود تک تکمون هست , بهترییین شب زندگیم بود ,
عاشقتمممم یووه ه ه ه ه تا آخرررررش ش ش ش
  • Bianconero Amore, Orphée, Principino و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#232
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

تبریک به همه ....




بازی کاملا چرخش تاکتیکی خودش رو تا لحظه به گل رسیدن موراتا نشون داد ......ابتدا 15 دقیقه اول یووه نمایش خیلی خوبی داشت اما داور سبب عوض شدن کار برای یووه و الگری تیمش رو متفاوت به زمین رسوند تیم اصلا عجله نمیکرد به دو دلیل 1- سیو انرژی برای احتمالا بازی 120 دقیقه ای 2 - جلو کشیدن رئال و استفاده از توپای عمقی
دیشب دو بازیکن کناری ما سخت ترین وضیفه ممکن رو داشتن به همراه بوفون و اگه همینطور جلو بارسا باشن اون تیمم فلج میشه .

اما رئال میخواست به سرعت انتقال توپ انجام بده و حتی بازیکن هافبکش جدا میشد و به همراه بازیکن های کناری مثلا مارسلو + رونالدو+ ایسکو 3 نفری در مقابل تک دفاع کنار ما قرار میگرفتن که با این کار میخواستن هافبک مارو باز کنن و توپو بیارن پشت 18 و اگه نشد نهایتا سانتر !! که برخی موارد با شانس و برخی موارد با هنر نمایی بوفون حملات دفع شد ..... رئال بسیار هجومی بود و حقش به گل رسیدن بود ولی وقتی ما نیمه دوم با جنگندگی وارد زمین شدیم باز هم ارسال های پیرلو و این بار اشتباه راموس در افساید گیری تونستیم به گل مساوی برسیم اینجا جاییه که باید برتری هوایی رئال گرفته میشد با اومدن بارزالی انصافا رئالی ها در زمین و هوا ناموفق بودن ولی قبل از اون اکثر توپ های ارسالی رو میزدن . با اومدن بارزالی رئال عملا رو گزینه سانتر متمرکز شد و یووه به ضد حمله دمای هوا بالا بود و بازیکنا کمی کم اورده بودن ولی باز هم پوگبا و مارکیزیو میتونستن گل زنی کنن . با اومدن چیچاریتو برتری هواییشون از بین رفت و انجلوتی میخواست با حرکتای سریع این بازیکن دفاع و بهم بریزه که نشد

 

 

و در اخر

68710236390104586733.jpg


بعد از 18 سال باز هم قهرمانی؟؟؟؟؟ یک بازی دیگه مونده و اینبار تیمی که بهترین مهاجمای دنیا رو داره این بازی تک بازیه و الگری خیلی باید باهوش باشه اما از نظر من از نیمه نهایی اسون تره ....

 

 

 

 

 

ببینین مردم شهرشون چجوری حمایتشون کردن و حالا به غیرت بچه ها پی ببرید ...عکس با کیفیت است خطر مرگ

 

http://imageupper.co...143155419966114
 

این هم دخترای تورین

 

http://imageupper.co...143155401463681

 

 

 

 

 

اون صحنه اصلا پنالتی نبود

 

http://imageupper.co...143155401463681


  • Orphée, alijuve, Soheil Bianconeri و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#233
ALEX107

ALEX107

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 292 ارسال

واقعا دیدن صوتی جاودانی خیلی جالب بود بین دونیمه میخندید بازی که تموم شد فقط ما میخندیدیم با پسر خالم بازی رو میدیدم خیلی استرس داشت من گفتم مطمئن باش یکی میزنیم وقتی گل زد دوتامون تو هوا بودیم فقط میتونم بگم ...ممنون یوونتوس ممنون بوفون


  • tecra, Soheil Bianconeri, sia10 و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
بنويس شماره 10 يوونتوس ، بخوان اموزگار عشق

#234
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

11252221_836445059764884_1141461760_n-45

من وقتی یووه گل زد اصلا خوشحالی نکردم چون مطمئن بودم میبازیم هنوزم باور نکردم . 

 

1431539718_723547_1431551825_album_grand

اینا چقدر احمق هستند میگن موراتا در حد رئال نیست . عادت دارند بازیکن خیلی گرون بخرن بعد بر.....بهشون . اصلا بازیکن زیر 30 میلیون رو بازیکن نمیدونن واقعا که ....

 

خوشم میاد موراتا 2 تا بازی رفت برگشت پولشو در آورد1431539718_723547_1431551151_album_grand


  • alexdelpiero, Soheil Bianconeri, mohammad.mahdi و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#235
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

خب  .  حالا که یه مقدار اون ذوق  بازی دیشب  فروکش کرد  میخوام یه انتقادی بکنم از مارکیزیو و پوگبا 

 

د اخه دهن ما رو سرویس کردین شما دو تا که 

 

بازیکنای با تجربه ای متل این دوتا  ( پوگبا علیرغم سنش ولی به هر حال سه ساله داره تو یووه بازی میمکنه و با تجربه به حساب میاد )  چرا باید تو لحظات به این حساسی که  فشار شدید عصبی روی  250 میلیون هوادار هست  باید اون فرصتا رو هدر بدن که اگه گل میکردن کار ریال تموم بود 

 

باید قبل از زدن ضربه چهره ی  تک تک اون دویست و پنجاه میلیون ادم  بیاد جلو چشمشون و بگن  هر جوری هست باید گلش کنم  

 

در کل جفتشون عالی بودن  و تنها ایرادی که میشه ازشون گرفت  از دست دادن همون موقعیتها بود که باعث شد  به جای اینکه از دقیقه 70  با یک لیوان اب پرتغال  به دست  روی کاناپه لم بدیم و بقیه بازی رو ببینیم    با یه سیگار به لب  25 دقیقه  به فاصله یک متری از صفحه تلویزیون   ایستاده و با استرس مرگ اور بازی رو ببینیم 

 

ولی بازم دمتون گرم .  استرسش هم حال داد 


  • Principino, Mohammad-SS, MaMpIeRo و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#236
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد
01028439.jpg

ته‌وز در مصاحبه با اسکای گفت:" مسی بهترین بازیکن جهان است، حتی در نیمه نهایی هم کارهای دیوانه کننده انجام می‌داد. او از یک سیاره ی دیگر است و من هیچگاه با او مشکلی نداشتم. ما شایسته حضور در این فینال هستیم. حال باید به برلین برویم تا مقابل بارسا یک چالش بزرگ را تجربه کنیم. هیچ کسی در دنیا روی ما حسابی نکرده بود و ما عملکردی استثنایی داشتیم."
 
ته‌وز سپس در تمجید از آلگری گفت:" آلگری برای این دو بازی، به خوبی تیم را آماده کرده بود. او همیشه از ما تعریف می‌کند ولی همه چیز را مدیون او هستیم."

  • Principino, alexdelpiero, Soheil Bianconeri و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#237
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال

یک شب بی نظیر بود حذف کردن پر خرج ترین تیم جهان قهرمان دوره قبل اونم توسط یووه من 
یوونتوسی که اول فصل و بعد از رفتن کونته همه فکر میکردیم شاید تو گرفتن کالچیو هم به مشکل بخوره الان تو استانه سه گانه شدن قرار داره 
نمیدونم چی بگم بعد از این همه سال رفتیم فینال برای منی که با چهار تا فینال قبلی زندگی کردم الان این یکی یه مزه خاصی داشت
اگری عاشقتم بدون حاشیه داد و بیداد و جنجنال منو بد جور یاد لیپی میندازه امیدوارم  
از همه مهم تر ممنون از ماروتا مدیر لایقی که تو این فروم خیلی بهش گیر میدادن این بشر فوقالعاده بوده با این مخارج یه همچین تیمی رو تو سه سال درست کنی خیلی هنر میخاد 


  • mory, Principino, MaMpIeRo و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

06974274285927411678.jpg

تو حتی توی این شرایط هم ...


#238
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

یه یادی هم والنسیا کنیم. به نظرم خیلی موثر بود تو این بازی. هم رئالو از قهرمانی لیگ خیلی دور کردن و روحیه شون افت کرد، هم بازی خیلی سنگینی بود و انرژی زیادی ازشون گرفت. خیلی علاقه مند شدم به والنسیا:دی

برخلاف نظر رئالی ها که بعد بردشون مقابل سویا فکر می کردن هم والنسیا رو می برن هم یوونتوس رو حذف می کنن به راحتی!! دیدیم که فوتبال پیچیدگی ها و بی رحمی های خاص خودشو داره و حذف رئال مادرید بازم مصادف شد با صعود ما به فینال . میشد حدس زد با این فشردگی رئال حداقل 1 جام رو از دست میده ولی اینکه بعد اون نتایج، تو 4 روز کل فصلشون خراب شه سخت بود باورش.

 

خیلی باید شاکر باشیم که یکی از بهترین فصول تاریخ یووه رو داریم می بینیم. شخصا به صرف فتح لیگ قهرمانان نمیگم بهترین. فصل باید کلا بهتر باشه. 96-97 به نظرم بهترین فصل یووه تو این دو دهه بوده. بهتر از 96 و 98 و 2003 و 2012. با اینکه فینال رو باختیم سال 97. این فصل هم اگه حذفی رو ببریم و فینال اروپا رو خوب بازی کنیم سوای نتیجه، برای من میره کنار اون فصل. اگرم اروپا رو بگیریم که بی نظیر میشه. قدر این لحظات رو بدونیم.

 

شانس رو حدود 70-30 به بارسا دادن. ولی رئالم 65-35 بود. و البته تو تک بازی هر چیزی ممکنه.


  • Orphée, Principino, alireza.de710 و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#239
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

- من که هنوز به حالت عادی ام برنگشتم .  :1:  و هنوز هم باورم نمیشه که رفتیم فینال .  :1:

از الان باید استرس فینال رو بگیریم . من که امیدی به صعود نداشتم و حتی تخیل ـش رو هم نمی کردم اما الان تو فکر سومین قهرمانی ام . 33 تو لیگ و 3 توی اروپا .  :yes1:

 

نمرات espn :

Gianluigi Buffon, 7

Stephan Lichtsteiner, 5

Leonardo Bonucci, 7

Giorgio Chiellini, 6

Patrice Evra, 7

Claudio Marchisio, 7

Andrea Pirlo, 5

Paul Pogba, 6

Arturo Vidal, 6

Alvaro Morata, 7

Carlos Tevez, 6

 

Spoiler
 

  • Orphée, Principino, Soheil Bianconeri و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::


#240
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

دور بودن از یوونتوس و روز و شب رو با یوونتوس تموم نکردن چیزی از عشق به یوونتوس کم نمیکنه ! دلتنگی واقعی زمانی رخ میده که کسی و رو بیشتر از خودت دوست داشته باشی ! با حالت زار و نزار و دور بودن دو هفته ای از دنیا در یک اسارتگاه ایرانی و راه ارتباطی تلفنی با کسانی که از هر 10 تا زنگ یکی رو به زور جواب میدن تنها راه باقی موندن امید به زندگی شاید برای یک سرباز وطن باشه !

 

خیلی خوشحالم که تونستم بازی و ببینم نمیدونم کجای این فروم گفتم که یک جورایی یک حسی به من میگه یوونتوس امسال میره فینال ! رفتیم فینال اونم با چه ابهتی با چه مربی ، چه سالی ! از بازی دیشب شروع کنیم ! یوونتوس یک گل مسخره خورد چند تا گل رو نخورد با ناجی جانلوئیجی بوفون فوق العاده بود معلوم بود یوونتوس گل و میزنه و زد مارکیزیو تک به تک نمیزنه پوگبا شوتهاش همیشه تور دروازه پاره میکرد حالا یک قدمی میزنه تو دست دروازه بان خیلی بدشانس بودیم ! گل و زدیم موراتا خوشحالی نکرد ولی رفتیم فینال و موراتا به هدفش داره نزدیک میشه ! دیشب رو حساب بازی کردیم با یک آرامش نسبتا خاصی انگار میدونستیم قراره چی اتفاق بیفته ! 

 

در کنار یوونتوس نبودم دور بودم نمیدونم آلگری این یک ماه اخیر با این بازیکنان چه کرده که اینقدر با اعتماد به نفس بازی میکنند ، در فصلی که قهرمان ایتالیا شدیم فینال حذفی و داریم و حالا تو فینال مهمترین جام دنیا هستیم و شایسته قهرمانی هم هستیم میشه قهرمان بشیم خیلی راحت ! یوونتوس و بارسا در آستانه 3 گانه و حالا یوونتوس در بهترین فصل تاریخ خودش ! بی نهایت خوشحالم و تنها آرزویی که دارم دیدن جشن قهرمانی اسکودتو ، دیدن فینال حذفی و فینال لیگ قهرمانان !

 

یوونتوس بعد از 12 سال به فینال لیگ قهرمانان رسید و بعد از 5 سال از آخرین باری که یک تیم ایتالیایی به این فینال میرسه ! این مهم و این چیزی که در تاریخ ثبت میشه حالا تمام معادلات در مورد پایین اومدن سطح فوتبال ایتالیا نقض شد.


  • Orphée, mory, MaMpIeRo و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی