پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی- رئال مادرید اسپانیا (2)1-1(3) یوونتوس ایتالیا -=- Road to BERLIN


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
277 پاسخ برای این موضوع

#101
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21220 ارسال

- امشب علاوه بر اينكه همه بايد خوب بازي كنند، نياز به تنها يك ستاره متمايز از بقيه داريم،‌ اون ستاره ميتونه بوفون، پيرلو، كيه ليني، ويدال، توز و يا هر كس ديگه اي باشه، ولي همين تك ستاره "بايد" تعيين تكليف كنه.

امشب دوست دارم باز هم يوونتوس تو سانتياگو برنابئو تشويق بشه ...

 

- مي بازيم :nish:


  • Orphée, juve's fan, sinazzz و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#102
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

انقدر استرس دارم این تاپیک رو نمیتونم بخونم.شاید بازی رو هم نبینم :42: امیدوارم لوگوی اینتر و عکس ایکاردی نصیبم بشه :1:

http://bianconeri.ir...ا-یوو/?p=439858


  • Orphée, Georgia , ace of glass و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#103
pirlo1365

pirlo1365

    عضو جدید

  • اعضا
  • 29 ارسال

از همه تیم مطمئنم از مربیمون مطمئنم،از اینکه خط دفاعی رئال جلوی یوونتوس گل میخوره مطمئنم.icon_twisted.gificon_twisted.gif

فقط وفقط تنها ترسم از ناداوری و 10 نفره شدن هست icon_eek.gif


  • juve's fan, alexdelpiero, Georgia و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

JUVENTUS_HOME_2013_2014.jpg


#104
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
بر اساس آخرین مصاحبه ها و مشاهدات خبرگذاری ها از تمرینات تیم مادرید و گفته های انجلوتی :


سیستم شروع بازی 433 خواهد بود !
راموس کروس جیمز در خط هافبک حضور دارند زیرا کارلتو نیاز با بازی فیزیکی و درگیرانه راموس در میانه میدان رو احساس می‌کنه و برای اپشن روی نیمکت ایسکو رو در دسترس داره


بنزما از نیمکت شاهد بازی خواهد بود و چیچاریتوی ریزنقش فیکس درون زمین بازی خواهد کرد



63378400631269933232.jpg



____
چیزی ک خودم ازش میدونم !!
تو این سالها دیدم مربیا هرچی تو کنفرانس خبری میگن برعکس میشه دقیقا
چندبار خوندیم انجلوتی و کارواخال گفتن ما نیاز به یک گل داریم و عجول نیستیم و صبور هستیم و...
من جورایی مطمئنم 15 دقیقه اول اونها وحشیانه و دیوانه وار حمله میکنند .. میگی نه نیگا کن (اشاره به تیکه کلام علیرضا خمسه در برنامه میگی نه نیگا کن من اون موقع 4 سالم بود شبکه 2 نشون میداد)
من گاهی وقتا خیلی بدبین میشم ، با بهمن عم عقیده ام حس میکنم میبازیم
البته این حس باختن رو توی "85"% بازی ها دارم :nish:
محمد (ممد :22:) موها کو؟؟ بیا بگو من استرس ندارم بیا دیگه
  • Orphée, juve's fan, alexdelpiero و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#105
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

رسما دارم جر میخورم ......4 ساعت و 15 دقیقه به بازی .....انتظار بازی حماسیی از بچه ها دارم ولی رئالم مربی خوبی داره و خد کنه حتی شده مساوی هم بگیریم حتی اگه 2 گل  بخوریم بازیم شانس داریم که یه گل بزنیم ...خلاصه همه چی توی گل زدن ماست ....رئال هم به شدت از ضد حملات ما خواهد ترسید 


  • Orphée, alexdelpiero, Georgia و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#106
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

- توی پیش بینی های ترکیب برای  بازی امشب ، همون طور که میشه انتظار داشت از سیستم 2-1-3-4 اسم برده شده . بوفون ، لیخ ، بونوچی ، کلیینی و اورا 5 نفر دفاعی تیم  رو تشکیل میدن . نکته قابل توجه هم استفاده از " چهار شگفت انگیز " (  :1: - تعبیر فوتبال ایتالیا ) در خط میانی ـه . پیرلو در مرکز ، مارکیزیو و پوگبا در دو سمت و ویدال هم یه خط جلوتر که با بازگشت پوگبا اجبارا اونجا قرار میگیره . خط حمله هم توز و موراتا که قابل پیش بینی بود . بهترین ترکیب ممکنه و البته در ادامه بازی هم بارزالی به بازی میاد و یووه 5 نفره دفاع می کنه ... 

 

رئال هم احتمالا با همون ترکیب 3-3-4 همیشگی وارد بازی میشه که همونطور که گفته شد ، احتمال استفاده از راموس به جای ایسکو در خط هافبک زیاده . چون آنچلوتی به دنبال بازی درگیرانه راموس هست و از آپشن ایسکو در طول بازی استفاده می کنه .

 

+ اصلا استرس ندارم .  :nish:  اصلا .  :nish:  چون می دونم احتمال حذف ـمون زیاده و سعی نمی کنم به خودم امید بدم .  :nish:

ولی خب کل کل ِ با بعضی تازه به دوران رسیده ها حال میده شدیدا .  :nish:


  • Orphée, juve's fan, alexdelpiero و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::


#107
sinazzz

sinazzz

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال

این تیم گذاشت یبار بیاد نیمه نهایی که همه اونایی که از بچگی طرفدارش بودند یا پیر شدن یا ناقص شدن یا سیگاری.. قلب من یکی که دیگه جواب نمیده :1:

 

الان ما و بنفیکا مشترکا 7 بار فینال بودیم و 2 بار قهرمان شدیم. امیدوارم که اگه صعود کردیم حتما قهرمان بشیم وگرنه به تنهایی میشیم بدترین تیم تاریخ فینالهای لیگ قهرمانان :2laugh:  


  • Bianconero Amore, juve's fan, alexdelpiero و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

These things bring you to reality as to how fragile you are; at the same moment you are doing something that nobody else is able to do. The same moment that you are seen as the best, the fastest and somebody that cannot be touched, you are enormously fragile. Because in a split second, it's gone


#108
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

تصور پیروزی چقدر شیرینه و تصور شکست چقدر دردناک ! اینکه تا این حد به فینال لیگ قهرمانان نزدیک باشی ولی نتونی به برلین برسی واقعا عذاب اوره ! رئال قطعا در سال های اینده هم برای رسیدن به این مرحله کارش از ما خیلی راحت تره ! فوتبال ایتالیا واقعا شرایط درستی نداره گرچه ما به ثبات نسبی رسیدیم ولی اصلا نمیشه روی سال های اینده حساب کرد ممکنه خوب هم باشیم یا تیم فوق العاده ای داشته باشیم ولی در اروپا موفق نباشیم مثل تیم کاپلو ولی حالا که اینقدر نزدیک شدیم دوست ندارم از دستش بدیم ، اگر چه هنوز هم شانس رئال بیشتر از ماست قطعا اینو هم انجلوتی میدونه هم الگری از مصاحبه هاشون هم میشه پی برد به این موضوع الگری میدونه که باید تیمش گل بزنه تا به شرایط برابر با رئال برسه و انجلوتی هم میدونه شانس بالایی برای فینال داره بخاطر همین اینقدر راحت از صعود و شکست دادن یوونتوس صحبت میکنه !

درضمن همچنان امیدوارم اشتباهات داوری یا اشتباهات بچه گانه بازیکنان ما انصافا هم مستعدش هستن مانع صعودمون نشه که خیلی زجر اور میشه !

 

 

یک قدم تا اعتماد و اعتقاد به الگری ! جون مادرت فقط گند نزن داخلش مکس !! 


  • juve's fan, alex 4ever, IL PRINCIPINO و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#109
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
احتمال گرفتن تایم اوت در بازی امشب!
 

یوونتوس از فیفا خواسته است تا در صورتی که دمای هوا برای بازی امشب رئال و یووه 32 درجه باشد ، وسط هر کدام از دو نیمه تایم اوت گرفته باشد تا بازیکنان نفسی چاق کنند.

در جام جهانی 2014 در بازی هلند و مکزیک برای اولین بار در فوتبال تایم اوت اجرا شد و یوفا فعلا درخواست یووه را پذیرفته است و در صورتی که یک ساعت پیش از بازی دما 32 درجه باشد این کار را اجرا می کند.

یووه همچنین خواستار آن شده است که پیش از بازی فقط یک بار چمن برنابئو آب داده شود.

 

منبع : کپی خونه فیاض


  • Sayyed Amir, Georgia , ace of glass و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#110
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

هر جوری حساب کنید بازم نمیشه از این واقعیت گذشت که "90 دقیقه" در سانتیاگو برنابئو زمان بسیار زیادی برای زدن "1 گل" هست! اونم گلی که هر جوری ممکنه زده بشه.


نتیجه ی بازی رئال - والنسیا خیلی غلط اندازه. شاید اون بازی می تونست 5-2 به نفع رئال تمام بشه. پس اتفاقا خیلی خوب نشون میده که چقدر رئال می تونه خطرناک باشه. برای تیم ِ آنچلوتی گل زدن کار بسیار راحتی هست. خیلی خیلی راحت. اونا راحت گل می زنن و البته راحت هم گل می خورن. اینکه راحت گل می زنن می تونه ما رو تو پرتگاه حذف نگه داره. دفاع کردن از اول تا آخر بازی می تونه حماقت محض باشه. با هر سیستم و چینشی دفاع کنیم بازم احتمال گل خوردن بسیار بالاست.
 

 

خوشبختانه آلگری اینا رو می دونه و می خواد 4-3-1-2 بازی کنه بو حداکثر توان هجومی تیم هم تو ترکیب احتمالی دیده میشه و تنها چیزی که به عنوان یه علامت سوال بزرگ برام باقی مونده اینه که چرا آلگری اینقدر اصرار بع استفاده از ویدال تو پست trequartista داره با اینکه می دونه اونجا بازدهی بازیش خیلی پایین میاد اونم در حالی که پوگبا می تونه بازی کنه و طبعا انتخاب بهتری هست برای اون پست.


هر چی از زمان بازی بگذره رئال خیمه ی سنگین تری روی دروازه ی ما می زنه و شدت حملاتش و شانس گل زدنش بیشتر و بیشتر میشه. اما این یه طرف قضیه است فقط ====> طرف دیگه اینه که هر چی از بازی بگذره شانس گل زدن ما هم بیشتر میشه چون دفاع رئال خلوت تر میشه. این شانس خوبیه برای ما.


بهتره زود گل بزنیم مثل کاری که در زمین دورتموند انجام دادیم. اما اگه به گل زودرس نرسیدیم بهتره فشار خط حمله ی رئال رو بگیریم و در همین حین به فکر ضد حملات هم باشیم تا برسیم به دقایق 60-70. اینجاها زمانیه که احتمالا وقت ِ بیرون رفتن پوگباییی هست که نمی تونه 90 دقیقه فیکس بازی کنه. شاید بهترین جانشین پریرا باشه که بیاد سرعت در ضد حملات 10-20 دقیقه ی پایانی رو زیادتر کنه، هر چند استورارو هم با دوندگی و قدرت پرسینگ بی نظیرش می تونه انتخاب خوبی باشه.


خیلی مهمه که گل اول رو چه تیمی و چه زمانی می زنه. خیلی فرق داره که دقیقه 10 گل بخوریم یا دقیقه 88 یا دقیقه 13 گل بزنیم یا دقیقه 75.شاید یه تصمیم عاقلانه این باشه که 20-30 دقیقه ی اول خیلی با تمرکز بیشتری دفاع کنیم. ضد حملات می تونه هر زمانی به کمکمون بیاد و با قدرت و سرعت و تمرکز ما رو به هدفمون برسونه ولی واقعا گل خوردن در دقایق اول می تونه مهلک و کشنده باشه. پس شروعی تدافعی نمی تونه دور از عقل باشه. به تجربه بر من که سالهاست دارم بازی های یووه رو تقریبا کامل می بینم ثابت شده که یووه تو بازی های بزرگ همیشه یه مشکل داشته و اون هم خوردن گل های زودرس هست. همین آخرا رو فقط در نظر بگیریم :

1- گلی که تو زمین میلان خوردم اون بازی که 1-1 شد تو فصل اول کونته
2- گلی که از کپنهاگن خوردیم تو زمین کپنهاگن تو همون بازی که 1-1 شد
3- گلی که فصل قبل تو همین زمین رئال از رونالدو خوردیم
4- گلی که تو زمین بایرن همون ثانیه 26 خوردیم و 2-0 باختیم
5- گلی که دقیقه 3 تو زمین بنفیکا خوردیم نیمه نهایی لیگ اروپا فصل قبل
.
.
.


همه چی به تمرکز اول بازی بستگی داره. 20-30 دقیقه ی اول رو دووم بیاریم به نظرم کار مهمی کردیم چون بعدش همونقدر که حملات رئال سنگین تر میشه احتمال ضدحملات و گلزنی ِ ما هم بیشتر میشه. حملات ِ رئال از حملات ما خیلی خطرناک تر هست ولی واقعا این فصل ثابت کردیم ضدحملات توز و موراتا با اضافه شدن پوگبا می تونه مرگبار باشه حتی مرگبارتر از بارسلونا و رئال.


2 تا بازیکن رئال بیشتر بهم استرس میدن تا بقیشون : چیچاریتو و ایسکو ... حتی از رونالدو هم زیاد نمی ترسم. رونالدو بدون زحمات و خرحمالی های بقیه هیچی نیست. ولی سرعت چیچاریتو تو محوطه و تکنیک و دریبلهای ریز ایسکو می تونه متراکم ترین دفاع ها رو هم از هم باز کنه. باید فکر درست و حسابی برای مهار این دو تا داشته باشیم و امیدوارم ایسکو اصلا بازی نکنه!


فارغ از هر نتیجه ای اینکه می تونیم تیمی رو به چالش بکشیم که قیمت 3 بازیکن خط حمله اش (رونالدو - بیل - رودریگز) از قیمت کل تیم ما بیشتره خودش ارزشمنده. هنوز هم معتقدم رئال از ما اصلا بهتر نیست ولی واقعا خطرناک تر هست. امیدوارم هیچ اشتباهی در پرسینگ و یارگیری رخ نده تا مقهور خطرناک بودن رئال نشیم. همه میگن حتی اگه حذف بشیم چیزی رو از دست نمیدیم و منم با کلیت این صحبت موافقم ولی واقعا هیچ وقت نمیشه از حذف و شکست ناراحت نبود. نمیشه برای این یوونتوس این قدر بالا و پایین پریده باشی تو زندگیت ولی حالا خودتو دلداری بدی که اشکالی نداره حذف شدیم. همیشه به معجزه ی بالا و برتر بودن انگیزه و غیرت و تعصب بر هر نیروی دیگه ای ایمان داشتم. امشب می تونیم از برنابئو دست ِ پر بیرون بیایم ...


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, Bianca و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#111
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3770 ارسال

پوگبا ذاتا بازیکن سریعی نیست و بازی کردنش در اون پست هافبک به نظرم بسیار خطرناکه ...

استرسی ندارم ...نمی دونم شاید بخاطر این باشه که از نتایج یووه در اروپا واقعا ارضا شدم .

کلید این بازی شجاعت و نظم و انسجام تیمی خواهد بود .

امیدوارم اگر قراره بریم فینال 4 یا 5 تا محروم نداشته باشیم که کلا فینال عین زهرمار بشه برامون .


  • alexdelpiero, Soheil Bianconeri, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#112
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

آقا جون مادرتون واسه من دعا کنید . رفتم دکتر گفت بخاطر فشار عصبیه . این هفته شروع شده فقط هم بخاطر همین بازی !! 

 

تپش شدید ناگهانی گرفتم یا علی به خیر کنه !!


  • Soheil Bianconeri, Georgia , ace of glass و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#113
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

دما تو مادرید حدود 35 درجه هست که موقع بازی احتمالا 32 درجه میشه ، گفته میشه که یوفا ممکن هست اجازه توقف بازی رو برای خوردن آب به بازیکن های دو تیم بده ..

4.200 تیفوسی یوونتوس امشب در سانتیاگوبرنابئو بازی رو از نزدیک میبینن .


  • Georgia , Massimiliano Allegri, ღZahraღ و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#114
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال

به بعد متفاوتی از فوتبال قدم گذاشته ایم

 

کاپیتان جیانلوئیجی بوفون در کنفرانس خبری شب گذشته در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در مورد دیدار پیش رو به اظهار نظر پرداخت :

 

"وقتی شما به چنین بعد از افسانه فوتبال قدم می گذارید ، فضای متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

 

جو حاضر نیز یکی از مواردی است که باید به بهترین شکل ممکن با آن روبرو شویم. نباید اینجا را با پشیمانی ترک کنیم. رئال مادرید در آخرین بازی خود در لالیگا بسیار بد شانس بودند. من فکر می کنم اگر آنها نه بازی دیگر انجام می دادند هر نه مورد را برنده می شدند.

 

فردا ما مجبور به واگذاری چیزی به رئال هستیم اما مطمئنم که می توانیم به آنها صدمه هم بزنیم. راستش را بخواهید فکر این که اینجا بیاییم و تنها دفاع کنیم تا کلین شیت برجا بگذاریم غیر ممکن است.

 

آیا من نقش اصلی بازی خواهم بود؟ امیدوارم که به همراه هم تیمی هایم نقش اصلی باشم. چرا که اگر نتیجه مطلوبی بگیریم همه ما نقش اصلی را ایفا خواهیم کرد.

 

آن چیزی که اهمیت دارد رسیدن به فینال است.

 

من در باشگاه خوبی حضور دارم. همانطور که بازیکنان زیادی اینجا باخته اند و بطور قابل ملاحظه ای اغلب دروازه بان ها اینجا به این سرنوشت دچار شده اند. واضح است که در صورت عقب نشینی و دفاع ، جو حاضر فشار زیادی روی ما ایجاد خواهد کرد و در پایان پشیمان خواهیم شد.

 

آمار به وضوح نشان می دهد که رئال مادرید در 80 یا 90 بازی اخیر خود در خانه گلزنی کرده است. اما این هم مشخص است که آنها چیزی را نیز از دست داده اند.

 

من تصور نمی کنم که ما رئیه کلیمان را خیلی تغییر دهیم. روشن است که باید باهوش بازی کنیم. من از ماجراجوییمان احساس غرور می کنم. من از کسانی که با من ماندند تا یوونتوس افسانه ای را دوباره بسازیم ممنونم. این فصل نیز ما فرای انتظارات قدم گذاشتیم همانطور که به فینال کوپا ایتالیا نیز رسیدیم. رئال مادرید در برابر یوونتوس بازی غرور برای دنیای یوونتوس است. برای ما ، باشگاه ، اعضا و هواداران.

 

بدن شما هیچ وقت مقدارم کافی آنتی بادی برای جلوگیزی از مواجه احساسی با وضعیتی مانند این تولید نمی کند. 90 دقیقه ای طولانی خواهد بود.

 

ما این انگیزه را برای حقیقت بخشیدن به این رویا داریم. همانطور می دانیم که تنها راه رسیدنمان به فینال ارائه ی فوتبالی زیباست.

 

ماجراجویی جالبی است. از برلین تا برلین. (اشاره به فینال جام جهانی 2006 که با قهرمانی ایتالیا در برلین آلمان به پایان رسید) یک عمر فوتبالی از آن زمان گذشته است. من بیشتر رشد کردم و این به من برای مواجبه با شرایط خاص کمک می کند."

 

درباره توز؟

 

"او روحیه بسیار بالایی دارد و یک رهبر واقعی در زمین است که دیگران را به دنبال خود می کشد. او لحظه های متفاوت بازی را درک می کند و خود را برای تیم فدا می کند ، می فهمد که تیم بیشتر به چه چیزی احتیاج دارد. این در دیدگاه من نشان از حرفه ای گری بالا و هوش فوتبالی است."

 

پوگبا؟

 

"حتی اگر او قدرت 90 دقیقه را در پاهایش نداشته باشد ، داشتن 60 ، 70 دقیقه برای او مهم خواهد بود و می داند چگونه از آن استفاده کند."

 

درباره کاسیاس و جو علیه او؟

 

"من اعتراض علیه او را شکل بی سابقه ای از نا سپاسی می دانم. این پسر پیراهن رئال را 20 سال است که بر تن دارد. او قطعاً چیز زیادی از این باشگاه یاد گرفته اما در عوض به آنها هم عملکرد خوبی داده است. الگو های خاص نباید شایسته اینگونه رفتارها نیستند."

 

 

78627687167003404832.jpg


  • Bianconero Amore, mohammad.mahdi, Sayyed Amir و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#115
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6428 ارسال
  • LocationRasht

- رئال مطمئنا هر چی داره میذاره ولی مطمئن نیستم بهترینشون در حال حاضر برای حذف ما کافی باشه... مطمئنا تیمی که فصل پیش ل.قو بردن نیستن، مشکلات دفاعیشون که از کسی پوشیده نیس و تو حمله خوب لینک نمیشن بدون بنزما، حالا بگذریم از حواشی امثال بیل، کاسیاس و... با هوادارا.... آسون نیس امشب ولی میل و رویکرد تهاجمی رئال و دفاع نامطمئنشون شاید دقیقا همون چیزی باشه که با امشب نیاز داریم... با همۀ اینها، رئال فقط 2 بازی تا تاریخسازی [دو قهرمانی متوالی UCL] فاصله داره و باشگاه های بزرگ ترجیح میدن هر چقدر که میتونن، جام ببرن و مطمئن نیستم که جامی رو به جام دیگه ترجیح بدن... این بیشتر کار لیورپول بنیتز و میلان کارلتوـه و بعید میدونم تو خوی رئال باشه! اما همونطور که گفتم، ل.ق بی نقص فصل پیششون و عطش 12 سالۀ ما برای فینال تعیین کننده ان... بعد از اینکه توز پنالتی گرفت بازی قبل ، من آرامش و آسودگی خیالو تو چهرۀ بازیکنای تیم دیدم و اطمینان ازینکه حالا شانس بالایی دارن! امیدوارم اشتباه نکرده باشم...

 

 

- طبق تحلیل و آمار گاتزتا، یووه [متوسط 116 ک.م] تو تموم بازیهای ل.قش بیشتر از رئال [متوسط 107 ک.م] دوییده و تو رده بندی کلی هم چهارمه و رئالم از آخر، چهارم!  :1:  بطور متوسط لیخی تو یووه اوله با 11.80 و مارسلو تو رئال با 9.963 ...

بگفتۀ گاتزتا، کیه لینی و لیخی ، پادشاهان مارتن هستن! بیشترین دوندگی یه یوونتوسی در یه بازی حذفی، متعلقه به پریرا مقابل دورتموندبا 12.868 !! مسافتی که یووه در ل.ق این فصل [11 بازی] پوشش داده [1243 ک.م] = با مسافت بین استادیوم یووه تا اولیمپیا استادیون برلین [فینال!] !! :

 

thumb_9bada5015bf7e1797fe354af916793b972

 

و رئال هم بیشترین گلای خونگیش رو در دقایق 76-90 زده و یووه هم بیشترین گلای خارج خونه ش رو در دقایق 61-75 ...

 

- یووه تا اینجا 14 م و 620 هزار و 448 یورو فقط از استادیوم نصیبش شده! +2 م بیشتر از فصل پیش... گاتزتا گفته اگه یووه برسه فینال، ~11 م دیگه [6.5 م پاداش یوفا + 0.7 م مارکت-پول + 3.7 بلیت فروشی] میذاره جیبش... در فینال ل.ق، هر تیم 30 % عواید حاصل از بلیت فروشیو میگیره و 40 % باقیمونده میرسه به یوفا... در برلین هر تیم 5 م میگیره که بعد از اعمال مالیات میشه 3.7 م... بنوشتۀ گاتزتا، یووه تا همین الانش 300 م درآمد رو در این فصل رد کرده ولی اگه بره فینال، میشه ~320 م! جالبه، از 2010 تا 2014، یووه 350 هزار پیرن فروخته و رئال 1.58 میلیون!

 

 

- ج.اریکسون، داور بازی امشب یکی از مایه دارترین آدمای توی زمینه... در 2007 سهام IEC ش رو 10 م $ فروخت! و عاشق کوهنوردیه : داوری مثه کوهنوردیه، ریسکیه ولی حسای خاصی به آدم میده...

 

 

- گازتا : یووه، دایرۀ نجیب ماکس... کورسرا : حکایت یووه... آلگری به یووه باور داره ، "اسلحۀ ما؟ شهامت و متانت!" ...

لیپی : از همه بیشتر رویکرد آلگریو دوس داشتم، به هر اونچه که قبلا جواب داده بود، دست نزد و کم کم ایده هاشو تزریق کرد و به بازیکنا فهموند که میتونن حتی بهتر بشن! عطش پیروزی، در خون یووه ست!

جای آلگری باشم تو رختکن به بازیکنا چی میگم؟ میگم برید حال کنید.... توتو : چیچاریتو حرکت آنتی-آلگری کارلتوست... 4-3-3 بازی خواهد کرد با رونالدو و بیل... کوریره : پیش بینی میشه که 5000 یوونتوسی در برنابئو حاضر باشن...

مارکا : یووه ترکیب فوق العاده ای داره... 2-1 نتیجۀ عالی برای اونهاست... برلین یا هیچ ! .. کاور امروزش : تاریخسازی کنید، مادرید پیش از شب حماسی دیگر در برنابئو! + این عکسشم عالی بود! :1:

ال موندو : [رئال] به بازی برگرد... علی رغم تموم مشکلات، یه 1-0 برا رسیدن به فینال کفایت میکنه! اسپورت : عقبگرد آنچلوتی.. با استفاده از راموس در MF ، شانس رئالو کاهش داد...

L'Equipe : پوگبا ویژگیهای یک کهکشانی رو داره + تحلیلی بر BBC یووه! .. گاتزتا : رئال-یووه همچنین دوئلی فرانسویا هم هست ، بنزما و پوگبا.. بنزما شاید نرسه ولی CR7 تو زمین میخوادش!

کوریره : پوگبا برگشته، حالا تموم نگاه ها روی اونه... باشگاه های تاپ اروپا امشب با دقت زیر نظر میگیرنش... آ.اس : شور در برنابئو... چیچاریتو یا بنزما؟ پوگبا، خطر جدید...

گاتزتا : اگه توز CR7 رو در فتح توپ طلا شکست بده، چی؟! .. ی.فالکوئه : توز عالیه... همه تو ایتالیا تو بازی امشب از یووه طرفداری نمیکنن! مثلا اینتر...

رئال میخواد با حقوق 7 م قرارداد راموسو تمدید کنه ولی راموس 10 م میخواد! :22:

 

 

- گتوزو : یووه بعد از پیروزی مقابل رئال، نه فقط مایۀ افتخار خودش ، بلکه مایۀ افتخار کل فوتبال ایتالیا شد.. نستا : عملکرد یووه تو سری آ تعجبی نداره ولی عملکردشون تو ل.ق عالی بود!

نویل : بازی یووه-رئال و بارسا-بایرن، نشون داد که چقدر لیگ برتر عقب افتاده.. مارکینیوس : یووه چه کاریو بهتر از PSG انجام داد؟ بلحاظ تاکتیکی با ل.ق خو گرفتن...

بن عطیه : فردا [امشب] از یووه طرفداری میکنم... زندگی خوبی تو ایتالیا داشتم، یووه قویه و از پسش برمیاد.. تیم خیلی خوبی دارن... ویری با #9 یووه در راه مادرید!

کامو : سخته ولی سالیان اخیر یووه پیروزیای زیادی مقابل رئال کسب کرده و بهمین خاطر شاید حتی شانس اول باشه... انتظارم از رئال تو بازی رفت، بیشتر بود...

+ یووه در 20 سفر اخیرش به اسپانیا در رقابتهای اروپایی، فقط 2 بار برده [4 تساوی و 14 باخت!]

 
 
 

  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, Bianca و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#116
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

 یووه سدی محکم بر مسیر ال کلاسیکو اروپا

 

01028908.jpg


  • Georgia , ace of glass, ERF_JU و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#117
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد
ویدال به وبسایت یوفا گفت:
" این یک رویاست که به حقیقت مبدل شده است. وقتی بچه بودم بازی های لیگ قهرمانان، بخصوص در مراحل پایانیش را از تلویزیون تماشا می کردم و حالا خودم اینجا هستم.این چیزی است که بیش از همه مرا خوشحال می کند و حالا دوست دارم قهرمانی در این تورنمنت را هم تجربه کنم. 
01028911.jpg
می دانم که کار دشواری است اما صعود به نیمه نهایی هم آسان نبود ولی موفق به انجام این کار شدیم. امیدوارم تا فتح جام متوقف نشویم. وقتی مقابل رئال بازی می کنید، یعنی مقابل بهترین بازیکنان دنیا قرار گرفته اید و ما این را می دانیم. همه سعیمان را خواهیم کرد تا به فینال برویم. یوونتوس هم بازیکنان درجه یک و سطح بالایی دارد و امیدوارم امشب بتوانیم قدرتمان را یک بار دیگر نشان دهیم."

  • Georgia , juvenista, ERF_JU و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#118
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

ترکیب اصلی 

یووه: بوفون، لیششتاینر، بونوچی، کیه لینی، اورا، پیرلو، پوگبا، مارکیزیو، ویدال، موراتا، ته وز

 

رئال: کاسیاس، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کروس، ایسکو، خامس، بیل، کریس رونالدو، بنزما


  • MaMpIeRo, Sayyed Amir, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#119
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

دوستان فرکانس شبکه اچ دی رو ندارید؟؟ بازی از اچ دی ایران هم پخش میشه .


  • Georgia , Caspian+Gauss و abbas-juve11 از این پست تشکر کرده است


 

 

8

 

 

Claudio


#120
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

ژوریا ژور سرخ هم تو ورزشگاست طرفدار مادریده 

http://www.tarafdari...-1550027535.jpg

 

 

توکل میکنیم به خدا بچه ها انرژی مثبت بدید و دعا کنید .......ما میتونیم ...ما می بریم ....امشب مال یوونتوسی هاست ...


  • Orphée, Georgia , Massimiliano Allegri و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg






1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی