پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سی و دوم سری آ- تورینو 2-1 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
63 پاسخ برای این موضوع

#41
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

- دقیقا حرکت بونوچی رو گل اول چه معنی می داد ؟!  :22:

 

+ پیرلو . همین فقط .   :8:

 

++ مصاحبه آلگری صفحه قبل افتاد .


  • juve's fan, Georgia , Massimiliano Allegri و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::


#42
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6377 ارسال
  • LocationRasht

یووه از 1986 به بعد، هیچوقت نتونسته تو استادیوم موسولینی/کومیوناله/الیمپیکو قهرمان بشه اما دنیا به آخر نرسیده. یووه فقط 4 امتیاز دیگه میخواد برای قطعی کردن چهارمین اسکودتوی متوالیش!!

 

آلگری تقریبا تو یووه در مورد همه چیز تصمیمات درستی گرفت ولی شاید بهتر بود یورنته و ده چلیه فیکس باشن این بازی و نه موراتا و پادویین و یا 3-5-2 میچید...

چقدر حرص خوردم، انگار نه انگار که +15 ایم! اما در درجۀ اول به موقعیت شناسی تورینو و موقعیت نشناسی خودمون باختیم...

این مسئله که آلگری زیاد از سیستم چرخشی استفاده میکنه، یکی از دلایلیه که این فصل تو نیمه نهایی ل.ق هستیم، نمیشه خر و خرما رو با هم داشت!

یادمون باشه که تو ماهی هستیم که به نیمه نهایی ل.ق + فینال کوپا رسیدیم و لاتزیوی رده دومی (کلفتِ کلفت رقبامون) رو له کردیم...

لیخی هم بنظر داره این فصل یه قدم به عقب برمیداره... انتقادات زیادی به دفاع یووه (در حد لیگ برتر بودیم!) و گل دارمیان وارده

ولی اینکه بعضی جاها اسم رئال مادرید اومده وسط، اونم تو روزی که 2/4 دفاع + 4 بازیکن اصلی دیگه استراحت کردن، دیگه ازون حرفاست!

این بازی شاید بدترین بازی فصل بونوچی بود ولی بهترین مدافع یووه در طول فصل بوده. بونوچ با 30 بازی بیشترین تعداد بازیارو تو لیگ برا یووه کرده، حتی بیشتر از بوفون (29)...

و یبار دیگه وقتی باردزالی رو نداشتیم، گل خوردیم! باردزالی هم بدون شک بعد از رفتن تیاگو سیوا، بهترین مدافع سری آ بوده...

پالوسکی هم برا کیه وو گل زد! سنجاقش کنید به دارمیان، ساپونارا و اوبامیانگ؛ هفته، هفتۀ میلانیای سابق بود! در کل تبریک به ونتورا، کوآ و تورینو... این باخت خبر خیلی بدیه برای اینتر!

 

پ . ن . 1 : اختلاف درآمد سالیانۀ یووه (279.4) و تورینو (50.9) = 228.5 میلیون یورو : بیشترین از کل درآمد سالیانۀ انتر! [170 میلیون] :nish:

پ . ن . 2 : پیرلو فقط 1 گل دیگه میخواد تا به رکورد 28 ضربه آزاد میهایلوویچ تو سری آ برسه!

پ . ن . 3 : این دو برادر تو دربی قبلی طرفدار یووه و تورینو بودن... بعد سوت پایان و برد یووه ، اون داداشه تورینویی یه چک خوابوند تو گوش یوونتوسیه و در رفت :1:

پ . ن . 4 : همۀ توجهات جلب دارمیانه ولی یه مدیر قالتاق ، میره برونو پرس رو از چنگ ناپولی و رم درمیاره درحالیکه بقیه دارن سر دارمیان مزایده میکنن!


  • GioVanni Agnelli, AAG, alijuve و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#43
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

+ فراز 

 

سیستم چرخشی مال بازیکنی نیست که یه بازی انجام بده بعد بره تا دو هفته بعد بیاد 60 دقیقه بازی کنه بعد دوباره بیاد تو مهمترین مقطع تو لیگ قهرمانان بازی کنه امثال موراتا و پریرا که روی صحبت من هستن نیازی به سیستم چرخشی ندارن امثال توز و بونوچی مارکیزیو به سیستم چرخشی نیاز دارن ! الان تقریبا مشخصه که بعد از توز موراتا انتخاب اول الگریه و قعطا جلوی مادرید هم بازی خواهد کرد ولی به این شکل بازی کردنش هر کسی رو ممکنه از فرم خوبش خارج کنه !

 

 

ولی اینکه بعضی جاها اسم رئال مادرید اومده وسط، اونم تو روزی که 2/4 دفاع + 4 بازیکن اصلی دیگه استراحت کردن، دیگه ازون حرفاست!

 

نپیچون برادر من !  :1:


  • juve's fan, tecra, Escanor و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#44
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

یوونتوس در روزی که می توانست با پیروزی در دربی خیال خود را از قهرمانی راحت کند در حالی که با گل پیرلو با نتیجه 0-1 از حریف پیش بود اما در نهایت با 2 گل از حریف همشهری خود شکست خورد . سرمربی یووه پس از این باخت بد مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها در مورد بازی و دلایل شکست بیانکونری گفت .

" بازی بسیار سختی بود، دربی شرایط خاصی دارد و ما به بعضی از بازیکنانمان استراحت داده بودیم. البته برخی از آن ها نیاز به استراحت داشتند و حتی شاید لازم بود که امروز هم از آن ها استفاده نکنیم اما بدلیل شرایط بازی و هدفی که داشتیم از آن ها استفاده کردیم "

" ما بازی خوبی مقابل تورینو انجام دادیم  به هیچ وجه از نمایش بازیکنانم ناراحت نیستم چرا که حملات زیادی را بر روی دروازه تورینو انجام دادیم و بخوبی آن ها را تحت فشار گذاشتیم. اما گاهی بدشانسی به سراغ ما می آید و ما امروز بدشانس بودیم "

تورینو انتقام بازی رفت را گرفت ؟

" ما گل اول را بخوبی زدیم و بعد از آن حتی بخوبی بازی را هم کنترل کردیم، اما متاسفانه در دقیقه بدی گل خوردیم در شرایطی که می توانستیم بازی را با پیروزی در نیمه اول تمام کنیم "

" اگر بازی را آنالیز کنید می بینید که ما 8-7 موقعیت گلزنی داشتیم که همگی آن ها می توانست به گل تبدیل شود، همچنین 3 توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم که باز هم این نشان دهنده بدشانسی ما در این بازی بود "

" بنابراین من هرگز از این بازی گله مند نیستم زیرا ما بسیار خوب بازی کردیم و در روزی که می توانستیم با اختلاف برنده شویم بازی را به حریف باختیم. ولی به هیچ وجه بازیکنان من بازی ضعیفی انجام ندادند "

بازیکنان یووه کم انگیزه بودند ؟

" نه، هرگز اینگونه نبود زیرا ما نمی توانیم بازی امروز را بد توصیف کنیم. بازیکنان من موقعیت های زیادی را در خانه حریف ایجاد کردند و نمایش قابل قبولی هم داشتند ، ما هنوز چیزی را کسب نکردیم که برای بازی در لیگ بی انگیزه باشیم "

" بازیکنان من باید بدانند که چگونه بازی 0-1 برده را حفظ کنند، شاید با توجه به تغییراتی که داشتیم کمی نیاز به تمرکز در دقایق سخت بازی بود. یوونتوسی ها باید به بلوغ بیشتری در نگه داشتن نتیجه داشته باشند "

" موراتا و توز دو بازیکنی بودند که به تازگی تمرینات را از سر گرفته اند و شرایط برای آن ها کمی سخت بود. من نمی توانم به بازیکنان بیش از حد فشار وارد کنم آن هم در شرایطی که یووه بازی های نزدیک به هم و سختی دارد "

نمایش پیرلو ؟

" او بازی بی نقص و فوق العاده ای انجام داد. پیرلو امروز از نظر فنی و تاکتیکی و همچنین رهبری در زمین عالی بود. او یک نمونه و سمبل عالی برای تیم است و بازی فوق العاده او در دربی امروز چشم نواز بود "

" شاید اگر او نیز کمی خوش شانس تر بود گل دوم را هم بثمر می رساند، اما با توجه به سنی که آندره آ دارد نقش او در یووه انکار ناپذیر است "

" ما متاسفیم که در بازی امروز اشتباهاتی رخ داد، نباید اجازه می دادیم که تورینو برنده شود آن هم در زمانی که ما بازی برتری انجام دادیم. من از عملکرد کلی تیم راضی هستم اما معتقدم که در برخی از صحنه ها می توانستیم بهتر عمل کنیم "

شما به لیگ قهرمانان فکر می کنید و تمرکزتان معطوف به آن مسابقات است ؟

" اصلا اینگونه نیست، من و بازیکنانم بازی به بازی پیش می رویم. بازی در لیگ قهرمانان زیباست اما اکنون وقت فکر کردن به آن را نداریم زیرا باید لیگ سری آ را جدی بگیریم. ما درست زمانی که جدول رقابت ها به ما بگوید که حالا نوبت مصاف به رئال است، به این تیم و اروپا فکر خواهیم کرد "


  • AAG, juve's fan, eⁿzº و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#45
Vecchia Signora

Vecchia Signora

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 432 ارسال

خب هممون میدونیم که باخت حقمون نبود و امروز بدشانس بودیم که باختیم، اما گل اول واقعا مزخرف بود :| به عمرم همچین گل مسخره ای ندیده بودم! بونوچی که انگار میخواست کفتر بگیره رو هوا، اوگبونا هم که کلا معلوم الحاله کاری به کارش نداشته باشیم! در کل خیلی گل زشتی خوردیم، یکی از دوستان خیلی حرف قشنگی زد که گفت این گل توهینی بود به خط دفاع ما!!!

 

پیرلو اعجوبست. فقط همین رو میتونم در وصف این بازیکن بگم، خوشحالم که همچین بازیکن خوبی داریم. موراتا به صورت خیلی بدی تو این چند بازی اخیر شل و ول بازی میکنه امیدوارم برای بازی با ریال درست بشه چون بهش نیاز داریم.

 

مهم ترین نکته: برای فصل هر طوری شده باید نیمکت تیم رو تقویت کنیم، این فصل چند بار دیدیم که وقتی به ترکیب دوم نیاز داریم جواب نگرفتیم؛ پس خیلی خیلی مهمه که ذخیره های خوبی جمع کنیم واسه فصل بعد.


  • Orphée, eⁿzº, sia10 و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


And even if I am crazy is cause you make me this way


#46
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

بازی رو نتونستم ببینم، الان خلاصه رو دیدم. موقعیت خراب کردنا، فاجعه در جایگیری و اصول ساده دفاع و حتی بدشانسی ها، ریشه ش بی انگیزگی بود در این بازی. بیشتر از اینکه مشکل تاکتیکی باشه بحث انگیزه مطرح و نه خستگی. اگه اختلاف تو جدول 5 یا کمتر بود، می بردیم این بازیو. مهم ترین نکته تا قبل بازی نیمه نهایی مصدوم ندادن و آمادگی بدنی بازیکناس. امیدوارم جوری ترکیب ها چیده بشه که خستگی نداشته باشیم و البته بازیکنا از فرم خوب هم خارج نشن. سری آ هم واقعا جالب بوده امسال. یوونتوس هر هفته 1 امتیاز منفی بگیره بازم زودتر از هفته آخر قهرمان میشه. امیدوارم ناپولی بتونه سوم شه :nish: 


  • AAG, Orphée, juve's fan و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#47
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

چرا من عاشق این استادیوم المپیکو هستم خدا میدونه  :8: :fp:


  • Georgia , ace of glass, Massimiliano Allegri و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


 

 

8

 

 

Claudio


#48
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

به نظر من ما همون موقع که گل مساوی رو اونم به اون شکل خوردیم 3 امتیاز بازی رو از دست دادیم...اساسا دیر هم به فکر فوتبال بازی کردن

افتادیم و زمانی به خودمون اومدیم که دیگه وقتی برای جبران باقی نمونده بود.. البته نمیشه از بی تجربگی ها و فرصت سوزی های بازیکنانمون

جلوی دروازه تورو هم گذشت...الان تو SKY دیدم همشهری هامون چه توهین هایی به اتوبوس تیم در راه استادیوم کردن...از حمله و ضربه به

اتوبوس بگیرید تا توهین با دست و ...یادش بخیر یه زمانی یه بابایی رو نیمکت تیم بود که خوب تو زمین جواب این جماعت عقده ای رو میداد...

Spoiler

این باخت قطعا تاثیری توی قهرمانیمون نداره ولی نباید بازیکنانمون ذهنیت شکست ناپذیریشون رو از دست بدن و به تسلیم شدن و باخت عادت

کنن...


  • GioVanni Agnelli, AAG, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#49
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21159 ارسال

- از اون بازی هایی بود که یووه باید با تصور "جنگ" وارد زمین میشد ولی به خیال "پارتی" وارد زمین شده بود ...

باخت مقابل پارما و جنوا رو میشد نادیده گرفت، ولی باخت در دربی ؟! حقیقتا من نمی تونم هضمش کنم.

درسته که رکوردها برای شکسته شدن هستند و تا ابد قرار نبود جلوی تورینو بی شکست بمونیم، ولی باخت زشتی بود هر جوری که حساب کنیم ...


  • AAG, Orphée, juve's fan و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#50
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6377 ارسال
  • LocationRasht

فرهاد... آقا اصن آلگری اشتباه کرد (که منم گفتم کرد تو ارنج) و هیچی نیس و... و... و...

 

ولی اگه هزینۀ رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و به سرانجام رسوندن بهترین فصل تاریخ یووه = 1 هفته/2 هفته/3 هفته و... صبر بیشتر برای جشن گرفتن اسکودتو... با کمال میل حاضرم تقبلش کنم، بقیه رو نمیدونم ولی مطمئنم که دلایل خودشون رو دارن ^_^

 

+ تکل برونو پرس :nish:

 

bzzo3zlevj88ie8aem5k.jpg


  • MaMpIeRo, Sayyed Amir, Escanor و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#51
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

ما نیمه ی دوم بازی خوبی کردیم . ایجاد موقعیتهای زیاد ولی همشون رو هدر دادیم. نیمه ی دوم بمراتب بازی بهتری نسبت به نیمه ی اول انجام دادیم

این نتیجه حق ما نبود ولی فوتبال کار به نوع بازی نداره وقتی گل نزنی وگل بد بخوری نتیجه میشه شکست بد

بعضی بازیکنها در حد یووه نیستن. اوگبونا یکی از اوناست که هزینه ی خریدش بیشتر از توز شده. بنظرم گزینه ی خوبی برای فروشه

لیشتشتاینر هم با این بازیهای ضعیف بهتره تابستون بفروشیمش و بفکر یک مدافع راست جوون و خوب باشیم

بیشتر از هر چیزی بازی این دو بازیکن یعنی اوگبونا ولیشتشتاینر روی اعصابم بود

استورارو بعنوان ذخیره هم نمیتونه اون کارایی لازم رو داشته باشه

استفاده از پادوین هم در دفاع چپ نشون میده ما چقدر تو دفاع چپ نیاز به یک مدافع تخصصی داریم

ماتری هم که هر چی بوده الان هم همینه توقع بیشتر نمیشه داشت

ما فقط نباید خواسته باشیم تیمی که امثال اوگبونا رو داره پیشرفت کنه چون استعداد این بازیکنها همینه بلکه باید بازیکنهای قویتری رو تو بعضی پستها جایگزین کرد

نتیجه ی این بازی خوب نبود ولی  بازی نیمه ی دوم تیم خیلی به دلم نشست و ما باید جلوی رئال هم اینجوری بازی کنیم البته با بازیکنهای اصلی مسلما بهتر میشه


  • juve's fan, Georgia , Massimiliano Allegri و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#52
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

همون پرز هم حرکتش عمدی بود بعد از اینکه پاش به پای الگری خورد پاش رو کشید ، قشنگ تابلو بود ! :1:

انتظاری از الگری ندارم که بخواد از خودش مایه بذاره و از تیم جلوی این هجمه ها دفاع کنه چون ممکنه روزی تو خود همین تورینو بخواد مربیگری کنه  :1: کلا از هیچکسی که خارج از خانواده یوونتوسه این انتظار نمیره ولی از امثال بوفون و بونوچی و تیم مدیریت انتظار برخورد باید داشت ! 

 

 

در کل از باخت ناراحتم ولی عصبانی نیستم ! امیدوارم تا بازی مقابل مادرید به پیک بازی خودمون برسیم دوباره !


  • juve's fan, Escanor, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#53
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

یووه فازش با من یکیه، امروز چاره داشت بازی نمی کرد، وقتی میره یک چهارم سی ال بعد N سال دیگه تیمه درپیتی مثه تورینو واست انگیزه نمیشه که بخوای ببری تازه اینو هم اضافه کن که قهرمان سری آ هم شده باشی! 


  • tecra, ace of glass, Donnie و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#54
hoceynjuventini

hoceynjuventini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 692 ارسال
  • Locationshiraz
بونوچی که رو گل اول مقصر بود

استورارو فقط خطا کرد

لیختشتاینر کم کم داره دوران حضورش تموم میشه و تو این چند بازی افتضاح بوده

ماتری جز درست کردن موهاش وسط بازی کار خاصی نکرد

پریرا هم فقط توپ خراب میکرد


الگری هم که بهونه اش واسه این ترکیب میتونه هر چیزی باشه ولی در هر صورت مقصر باخت خودش هست نه بازیکناش

موراتا هم یا مریض هست هنوز یا اینقدر روش مانور دادن خودش رو خراب کرد
  • Georgia , Massimiliano Allegri, Donnie و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
jűvęŅŢś f○r €V£ř

#55
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

آدم حسرت میخوره! سالن میری دم دروازه خودت توپ میاد زیر پات صدنفر میریزن سرت با یه بدبختی باید توپو رد کنی آخرشم پول سالنیه رو بدی... بعد طرف داره واسه فوتبال بازی کردنش پول میگیره از پشت محوطه یووه پابه توپ میشه و تا شش قدم بدون کوچکترین مزاحمتی جلو میاد و شوت و گل!! کلیم خوشحالی میکنن براش و میشه افتخار یه باشگاه!! :1: دارمیان رو عرض میکنم :1:  :1:  بالاغیرتا نباید به دارمیان حسودیم شه؟؟؟!

+ اصلا و ابدا نمیخوام بگم دارمیان بازیکن خوبی نیست.

++ برای برگزیده شدن به عنوان بدترین خرید ماروتا، اوگبونا و مارتینز رقابت خونین و نفسگیری دارن!! صحنه گلو مرورکنید، ینی عاشق ژستشم. بخدا داره حیف میشه تو این ورزش! این نگاهو کاسپاروف به صفحه شطرنج میکرد، ابرکامپیوتر که هیچ! خدام نمیتونست ببردش :1:


  • Orphée, juve's fan, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#56
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

فقط روی گل دوم زوم کنید تا ببینید این اوگبونا چه شاهکاریه

اول با یک قدم اومد آفساید رو پر کرد وبعد هم که توپ میاد ببینید چیکار میکنه 

روی گل اول هم رد پاهایی ازش پیدا میشه فقط ریزتر ببینید.

بونوچی میره روی خط که توپی که بازیکن حریف قراره بزنه رو نگذاره وارد دروازه بشه در حالیکه بوفون رفته جلو

دفاع کردن لیشتشتاینر روی گل اول بشدت مضحکه . بجای اینکه توپ وبازیکن صاحب توپ رو نگاه کنه رفته یه بازیکن رو بغل کرده واز اونجا داره نگاه میکنه که طرف چیکار میکنه . این در حالیه که درست اوگبونا اینورش وایساده وهیچ کاری نمیکنه.


  • juve's fan, sinazzz, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#57
30aMak

30aMak

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 714 ارسال

این شکست تلنگوری بود تا جوگیر نشیم رفتیم جز 4 تا اروپا! ضمن اینکه بازی نتونسم ببینم ولی به گمانم واسه فصل بعد یا روگانی یا دارمیان حتما باید بخریم!


  • Georgia , ace of glass, Donnie و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

We believed we'd catch the rainbow, ride the wind to the sun, sail away on ships of wonder
But life's not a wheel, with chains made of steel
So bless me, come the dawn


#58
Vecchia Signora

Vecchia Signora

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 432 ارسال

این شکست تلنگوری بود تا جوگیر نشیم رفتیم جز 4 تا اروپا! ضمن اینکه بازی نتونسم ببینم ولی به گمانم واسه فصل بعد یا روگانی یا دارمیان حتما باید بخریم!

 

یعنی هر وقت ما یه موفقیت تو اروپا کسب کردیم باید تلنگر بخوریم که مغرور نشیم؟! نمیشه که برادر من. من با این باخت مشکلی ندارم ولی شدیدا با نحوه دفاع کردن تیم مشکل داشتم هر چقدر گل ها رو میبینم بیشتر به مزخرف بودن گل هایی که خوردیم پی میبرم!!!

 

با این دفاع بریم جلو رئال...!


  • juve's fan, Escanor, Georgia و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


And even if I am crazy is cause you make me this way


#59
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

این دارمیان فوق العادست   .  . هر جور شده نباید بزاریم  پاشو از تورین بزاره بیرون .     یادمه  بازی رفت هم  حتی یک بار هم نزاشت لیخشتاینر نفود کنه   . چه برسه به حالا که کلا لیخ این روزا  تعطیله


  • sinazzz, Escanor, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#60
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

04032105151143082022.jpg

 

بازی روز گذشته یوونتوس و تورینو جدای از نتیجه ای که به همراه داشت ، اتفاقات و موارد زیادی داشت که بار دیگر حاشیه را به فوتبال ایتالیا آورد . 

پیش از شروع دربی دلاموله و در حالی که اتوبوس حامل بازیکنان یوونتوس در حال رفتن به سمت ورزشگاه المپیکو تورین بود ، هواداران تیم تورینو به آن حمله کردند و با سنگ و مواد آتش زا به اتوبوس یووه صدمه زدند. البته حمله هواداران تورینو صدمه ای به بازیکنان و عوامل یووه وارد نکرد اما استرس و نگرانی زیادی برای آن ها در پی داشت .

بدنبال این حرکت زشت هواداران تورینو ، تیفوسی های یووه نیز در ورزشگاه به نوعی مقابله به مثل کردند و با پرتاپ نارنجک و مواد آتش زا به بین هواداران تورینو پاسخ حمله به اتوبوس را دادند که در این بین 11 هوادار تورینو زخمی شد .

حالا پس از این اتفاق گفته می شود که ممکن است هواداران یوونتوس در بازی برابر سمپدوریا که در خانه حریف انجام می شود با محرومیت روبرو شوند .

گفتنی است که باشگاه یوونتوس نیز در بیانیه ای رسمی نسبت به اتفاقات دیروز واکنش نشان داد :

باشگاه یوونتوس، هرگونه خشونت را چه از طرف هواداران خودی چه از طرف هواداران تیم حریف کاملا محکوم می کند . بدین وسیله از هر دو طرف قضاوت که دستگاه قضایی ورزشی و دستگاه قضایی رسانه ها است انتظار داریم پس از این اتفاقات با هر دو طرف برخوردی عادلانه و به حق صورت بگیرد "
 

" این اتفاق نه تنها به وسیله جامعه ورزشی بلکه باید توسط همه رسانه ها و مؤسسات خصوصی که تماشاگر اصلی هستند و همچنین تاثیر زیادی در اتفاقات دارند بطور عادلانه و درست بررسی و تحلیل شود "


  • juve's fan, sia10, mohammad.mahdi و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی