پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سیزدهم سری آ : یوونتوس 2-1 تورینو


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
61 پاسخ برای این موضوع

#41
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

خلاصه بازی 

 

http://dl1.video.var..._2_1_torino.mp4


  • eⁿzº, Georgia و ace of glass از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#42
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

بازی رو بردیم حالا انتقادی هم وارد نیست ! ولی اگه مساوی میموند بخاطر تعویض توز با اوگبونا خودم شخصا از خجالت الگری در میومدم ! داشتم خودم رو اماده میکردم که بگم کونته تو برنابئو وقتی 2-1 از رئال عقب بود کیلینی هم اخراج شده بود دقیقه 65 اوگبونا رو کشید بیرون جووینکو رو اورد ، اونوقت الگری بازی با تورینو ، اون هم تو خونه ، اون هم وقتی بازی 1-1 مساوی ِ توز رو میکشه بیرون اوگبونا رو میاره !! 

 

حقیقتش الگری امیدی به برد نداشت قشنگ مشخص بود ، منتها انگار بهش گفته بودن ، قیافه اش اونقدرها مثل قبل داغون نشون نمیداد ! در کل یه سری بازیکن ها از شرایط 100 درصدی به دور هستن مثل ویدال ، یه سری خسته اند مثل پیرلو و مارکیزیو و پوگبا ، یه سری ها هم کلا داغون اند مثل اورا ! 

 

موراتا هم فقط به درد این میخوره که وقتی بازی رو 5 -0 جلویی بیاری یه گل بزنه بشه 6-0 ، قشنگ بخاطر برچسب 20 میلیونی که داره باعث شده در حق سبا و کومان ظلم بشه ، من واقعا این بازی منتظر ورود سبا بودم حتی به جای ویدال ! 


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, Juventus FC و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#43
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

این گلو یکی بذاره ببینیم

http://0000.00ll00.com/hifdbge


  • Georgia , Pouya, 30aMak و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#44
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

تورینو در زمان حملات یووه فقط با یک بازیکن جناح چپ و راست یووه را بسته بود......اورا هم سانترهاش برای اون کسی که توی باکس باید بفرسته نمیفرسته و میده به بازیکنی در شرایط نامساعد....


  • Georgia و back to juve از این پست تشکر کرده است

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#45
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

درود. تبریک میگم. بازیکن های بزرگ برای همین لحظات سخت ساخته شدن. گلش که فوق العاده بود، هم در شرایط فیزیکی سختی به ثمر رسید هم شرایط ذهنی هم شرایط زمانی. همه چیز علیهش و علیه تیم بود اما دقیق و با قدرت کافی زد به گوشه دروازه. پنالتی رو هم پیرلو گرفت! خیلی از امتیاز ها رو در سیر آ مدیون خلاقیت و کلاس بالای پیرلو هستیم. یاد و خاطره گل های 3 امتیازی اله رو زنده کرد:(

 

به نظرم لیخت اخراج نمیشد بازی جوری پیش می رفت که بتونیم ببریم. تورینو داشت کم میاورد و دفاعشون باز شدنی بود دقایق آخر. به هر حال اینجوری بردیم که هم بیشتر چسبید و هم سوزشش بیشتر بود. اینجوری بردن رقیب قطعا تو روحیه تاثیر منفی داره و اگه رم گل اول رو بخوره بعیده این بار بتونه ببره. هرچی فاصله با تیم دوم بیشتر بشه فشار کمتر میشه و اعصاب ها راحت تر و تیم می تونه بازی خودش رو انجام بده.

 

تو جزئیات واقعا تیم بد عمل کرد. اشتباه های ریز که هر کدوم تاثیر خودشونو گذاشتن و بعد مدت ها بازی ای رو دیدم که یوونتوس خیلی تو خونه برتری نداشت. میشه به خستگی بعد بازی با مالمو تو اون زمین مسخره (جوابشم با گل توز گرفتن) نسبتش داد. به هر ترتیب تموم شده و قطعا تیم ازین اشتباها درس خواهد گرفت. نمونه بخوام بگم همون گل باید روی پرز خطا می کردن. فک می کردن می خواد سانتر انجام بده و پرس به خوبی انجام شد. صحنه اخراج لیخت توز خیلی ضعیف کار کرد و اگه دقت می کرد شاید به گل هم می رسیدیم! اخراج که هیچ.

 

تعویض های الگری خیلی خوب بود به نظرم. بازیکن های خسته تیم رو بیرون کشید و میانه میدان رو قوی تر کرد و همین هم باعث شد گل بزنیم. الگری درسته اشتباه زیاد داره ولی تئوریسین خوبیه و تعویضاشم گهگاه عالیه. بعضی بازی ها اینچوری گره می خوره در طول فصل و طبیعیه. همین بازی رو تیمی که مورینیو مربیش بود می برد، ژوزه میشد بهترین مربی تاریخ! انتقاد خوبه اما منصفانه. اینکه دیدگاه غالب هم انتقادی باشه هیچ ایرادی نداره نداره از دید من ولی اینکه خوبی و بدی یک نفرو ببینی و فقط به بدی ها توجه کنی کار درستی نیست. بعضی انتقادا از اورا هم شبیه همینه. من با اینکه سالهاست علاوه بر ایتالیا طرفدار فرانسه هم هستم ولی خوشم ازش نمیاد اصلا! و ترجیح میدم یه بازیکن دیگه جاش بازی کنه ولی اینکه تو گلی که 4 نفر می تونن مقصر قلمداد بشن و روی عملکرد عالی بازیکن حریف هم زده شده، همه کاسه کوزه ها رو سر اورا بشکنیم منطقی نیست. مقصر بود، به اندازه اشتباه خودش نه اشتباه کل تیم.

 

الان که بردیم اخراج لیخت اینقدری هم که به نظر می رسید بد نشد. یه جور استراحت اجباریه. درسته بازی با فیورنتینا هم سخته و هم مهم ولی بازی با اتلتیکو مهم ترین بازی امسال هست و حتما باید ازش سربلند بیرون بیایم. جانشین خوبی برای لیخت نداریم الان ولی یووه اینقدری تنوع تاکتیکی داشته امسال که مقابل فیورنتینا به این دلیل به مشکل نخوره. امیدوارم اون بازی رو هم ببریم تا با انرژی بیشتری به اروپا و فینال اینور فصلمون بریم وگرنه مساوی هم نتیجه ضعیفی محسوب نمیشهو البته فصل قبل بدترین باختمون تو 15-20 دقیقه همون جا رقم خورده و می تونه انگیزه خوبی باشه.

 

حس می کنم الگری دوست داره تغییرات بیشتری در تیم اعمال کنه و اثرات بیشتری از خودش به تیم اضافه کنه اما منتظره تا تیم به یه ثبات نسبی برسه. تو ایتالیا میشه گفت به ثبات رسیدیم. تو اروپا هم خراب نکنیم به ثبات کامل می رسیم و ایشالا تیم بهتری رو در ادامه فصل خواهیم دید.

 

بازم تبریک. زنده باد یووه. زنده باد پیرلو زنده باد بوفون. خبر از بوفون ندارم الان که دارم می نویسم امیدوارم جدی نباشه مصدومیتش و به هفته بعد برسه.


  • J U V E N T I N I, GioVanni Agnelli, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#46
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امار بازی

 

38108237814852565642.png

85843782944364665038.png

 

66161868914288189373.png

 

68976576344736408045.png

 

شوت 16 به 16

 

37153257525756793020.png


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, aidin_2010 و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#47
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

تورینو در زمان حملات یووه فقط با یک بازیکن جناح چپ و راست یووه را بسته بود......اورا هم سانترهاش برای اون کسی که توی باکس باید بفرسته نمیفرسته و میده به بازیکنی در شرایط نامساعد....

دقیقا تو اون صحنه ای که راحت میتونست پاس به بورنته بده توپو با سرعت زیاد به ویدال داد و خراب شده موقعیته به این خوبی، کلا این بازیکن در حد یووه نیست و باید بندازیمش بیرون چون تا حالا به اندازه پادووین هم کارایی نداشته و چند لول پایین تره 


  • Georgia و ace of glass از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#48
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

تیم یکم خسته هم به نظر میرسید...الگری یکم باید به ذخیره ها بیشتر میدون بده.....کومان و سبا


  • mory, eⁿzº و Georgia از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#49
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

آلگری :

 

" فکر می کنم که توانستیم نتیجه تلاشمان را که تا آخرین دقایق داشتیم ، بگیریم و امتیازات خودمان را بیشتر کنیم. تورینو بخوبی توانست ما را آزار دهد و همانطور که پیش بینی هم کرده بودیم تورینو بازی بسیار خوبی مقابل ما انجام داد "

" اما باید گفت که ما در نیمه دوم در ضد حمله ها مشکل داشتیم ، 10 نفره شدنمان به ما ضربه زد و می توان گفت که مانند همیشه درخشان و خوب نبودیم. بسیار برای کسب این برد تلاش کردیم و سختی کشیدیم "

" پیروزی امشب از شکست برابر جنوا بدست آمد. ما یاد گرفتیم که باید تا دقایق آخر تلاش کنیم و بازی منطقی را انجام دهیم. با اخراج لختشتاینر شرایط برای ما سخت شد و تورینو چندین حمله خطرناک داشت ، اما ما اجازه ندادیم که مانند آن بازی شود "

" فشار زیادی را تحمل کردیم اما فکر می کنم که امشب در دفاع خوب عمل کردیم. هافبک های ما بسیار تحت فشار بودند و تورینو بخوبی و با فشار زیادی در نیمه خود جمع میشد "

" پوگبا که عملکرد خوبی برابر لازیو داشت امروز هم خوب بود اما کمی خستگی و فشار در بای او دیده شد. ما مجبور بودیم پس از 10 نفره شدن شکل بازیمان را عوض کنیم و از دوندگی بیشتری برخوردار باشیم "

" ما مصدوم های زیادی هم داریم. بارتزالی ، رُمولو ، آزاموا ، مارونه .. این می تواند بر روی عملکرد تیمی ما موثر باشد اما بسیاری بدون دیدن این مشکلات به بررسی نتایج ما و شرایط ما می پردازند "

" ما در خانه محکوم به پیروزی بودیم و نمی خواستیم روند خوبمان در خانه از بین برود. اما باید ببینید که تورینو چگونه بازی کرد و تا چه حد حساسیت ، فشار و درگیری در بازی بالا بود "

" به هر حال دربی همیشه حساس است و حتی اگر فاصله امتیازی زیادی بین دو تیم باشد نمی توان تیمی را از پیش برنده دانست . ما برای پیدا کردن شکل درست بازی تلاش زیادی کردیم و پس از گلی که زدیم بسیار مشتاق به گلزنی بودیم "

" اما پیدا کردن فضا توسط بازیکن حریف و باز شدن دروازه ما چیزی بود که باعث کند شدنمان و زیاد شدن فشار بر روی دوش بازیکنان من بود . ما مجبور به پیروزی در خانه برابر حریف همشهری بودیم و این در حالی بود که بازی حساسی را هم پشت سر گذاشته بودیم و بازی مهمی در لیگ قهرمانان پیش رو ما است "

" اورا بازیکنی است که در منچستر یونایتد بخوبی کار کرده ، درست است که او باید بهتر شود اما همه تیم باید شکل و روند درستی در بازی داشته باشد. اما من مطمئن هستم که اورا در یووه پیشرفت خاهد کرد و هماهنگی و تاثیر بیشتری خواهد داشت "

" ویدال نیز بازی خوبی انجام داد. او در حال بازگشت و بهتر شدن است. او یک گل زد و در صحنه گل به پیرلو کمک کرد . او بخوبی کار کرد و بازی موثری از خود به نمایش گذاشت "

" من از او خواستم که بیشتر به مهاجمین کمک کند و البته بین هافبک ها تغییر جا دهد ، او فضای خوبی در اختیار دارد و امیدواریم که بتواند در این منطقه بهتر باشد "

" امروز برای ما روز استثنایی بود زیرا ما موفق به کسب پیروزی در دربی مهم شدیم . بازیکنان من در نیمه دوم خسته بودند و نگه داشتن فاصله با رُم در جدول کار ساده ای نبود "

" تیمی که اکنون در اختیار من است ، چیزی نیست که نهایی باشد. ما هم بازیکنان مصدوم زیادی داریم و هم باید شکل و روش بازی را بهتر اجرا و درک کنیم . باید همچنان بهتر شویم زیرا رقابت حساس تر و نزدیک تر می شود و ما در چند جام در حال مبارزه هستیم "


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, The_God_of_Goalkeepers و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#50
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

باید قبول کرد آلگری چیزی برای ارائه دادن به یوونتوس نداره ! این بازیکنان هستن که برد میارن و گل میسازن ! وقتی یوونتوس 7 تا به پارما میزنه کار سختی نیست بازی و اداره کردن و تعویض کردن ولی وقتی بازی گره میخوره تیم یک اخراجی داده تورینو یوونتوس به توپ بسته هر لحظه ممکن تیم گل بخوره ! اینجا هوش مربی معلوم میشه اینجا تجربه اون کاریزما به کمک تیم میاد ! لیخت یک بار نتونست از سد دارمیان عبور کنه و یک سانتر سالم داشته باشه دارمیان اصلا اجازه سانتر بهش نداد ! پریرا اومد دو سه باری تونست سانتر بکنه ! اما وقتی n تا کرنر از همون منقطه روی دروازه ارسال میشه و اولین سر و مدافعان تورینو میزنند ! چه اصراری به حمله از اون سمت و گل زدن به اون شکل ؟

 

پاتریس اورا هم بازم گل کاشت سوپر اورا باز هم یک گل هدیه داد به تیم حریف و واقعا افتضاح بود هیچ کار خاصی نکرد تا 20 25 دقیقه اول بازی کسی اصلا جرات نمیکرد توپ و ببره سمت اورا همش با لیخت کار میکردند ! اورا میترسه نفوذ کنه میترسه درگیر بشه میترسه توپ لو بده یا توپ و از دست بده ! ریسک نمیکنه اورا 33 ساله همانند یک بازیکن 20 ساله بازی میکنه هنوز جو ایتالیا نمیدونه هنوز تو یوونتوس آرنا خونه یوونتوس جایی که 40 هزار هوادار یوونتوسی تشویقش میکنند هل میشه نمیتونه درست بازی بکنه ! در این شرایط خیلی بهتر تیم با کیلینی اوگبونا بونوچی لیخت کار کنه یا نه ! متیلو بهش بازی بدن بازی با لاتزیو در همان دقایق کم بازی و جنم خودش و نشون داد واقعا انصاف نیست به اورا بازی برسه چون هیچ چیزیش و خرج نمیکنه که به کمک تیم بیاد ! 

 

روی صحنه ای که کوالیارلا توپ و با حالت تکل به بیرون زد اورا جا موند تا کوا بتونه اون ضربه بزنه ! خیلی خوش شانس بودیم که رو به روی گل نبود مگر نه بیشک الآن هممون زانوی غم بغل کرده بودیم ! اورا بهتره فقط یک نیمکت نشین مطلق باشه و انتخاب آخر ! حتی من په په رو به اورا ترجیح میدم ! هر بار که بازی میکنه تیم و تا لب پرتگاه میبره هر بار که بازی میکنه یوونتوس باید 10 نفره و با یک گل خورده بازی و آغاز کنه ! اصراری نیست اگر لازمه استوراری بره دفاع چپ بازی کنه ولی اورا پاش به اونجا نرسه !


  • GioVanni Agnelli, Soheil Bianconeri, moha684 و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg


#51
یووه ای

یووه ای

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 275 ارسال

خب تورینو بالاخره بعد از مدت ها به یووه گل زد(عجب گلی هم زد!)

بای را زنده ندیدم ولی با توجه به خلاصه ی بازی خیلی خوب نبودیم ولی یک برد دراماتیک و فوق العاده به دست آوردیم

فقط یک چیزاستاااااااددددددددد پیرلو :8:  :8:  :8:


  • Soheil Bianconeri, moha684, Georgia و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

اندکی صبر، سحر نزدیک است

 به زیبایی یک رویا.....

 

 

    


#52
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21159 ارسال

- قطعا يكي از شيرين ترين و خاص ترين پيروزي هامون رو بدست اورديم، پيروزي در دربي تحت هر شرايطي مهم ـه.

پيرلو باز هم در نقش يك بازيكن تاثيرگذار ظاهر شد و يك سوپرگل واقعي رو به ثمر رسوند، از اون گلهايي كه قطعا در پايان فصل از صحنه هاي مهم خلاصه شده كل فصل يووه خواهد بود.

روي گل خورده هم واقعا نميشه يك نفر رو به عنوان مقصر معرفي كرد، يه استارت سريع و خيلي خوب رو داشت پرز و رسيدن بهش سخت بود، پوگبا، اورا و ويدال هم حتما پيش بيني نمي كردند كه بخواد تا محوطه جريمه بياد و اون شوت وحشتناك رو بزنه، شخصا دو عنصر مركزي دفاعي رو بيشتر از بقيه مقصر مي دونم، چون بايد به سمت چپ متمايل مي شدند.

 

در كل پيروزي خيلي خوبي بود و در شبي كه طبق اكثر پيش بيني ها اينتر توان رويايي با رم رو نداشت، كسب اين 3 امتياز كاملا حياتي بود.


  • Principino, eⁿzº, moha684 و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#53
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

باید قبول کرد آلگری چیزی برای ارائه دادن به یوونتوس نداره ! این بازیکنان هستن که برد میارن و گل میسازن ! وقتی یوونتوس 7 تا به پارما میزنه کار سختی نیست بازی و اداره کردن و تعویض کردن ولی وقتی بازی گره میخوره تیم یک اخراجی داده تورینو یوونتوس به توپ بسته هر لحظه ممکن تیم گل بخوره ! اینجا هوش مربی معلوم میشه اینجا تجربه اون کاریزما به کمک تیم میاد ! لیخت یک بار نتونست از سد دارمیان عبور کنه و یک سانتر سالم داشته باشه دارمیان اصلا اجازه سانتر بهش نداد ! پریرا اومد دو سه باری تونست سانتر بکنه ! اما وقتی n تا کرنر از همون منقطه روی دروازه ارسال میشه و اولین سر و مدافعان تورینو میزنند ! چه اصراری به حمله از اون سمت و گل زدن به اون شکل ؟

 

پاتریس اورا هم بازم گل کاشت سوپر اورا باز هم یک گل هدیه داد به تیم حریف و واقعا افتضاح بود هیچ کار خاصی نکرد تا 20 25 دقیقه اول بازی کسی اصلا جرات نمیکرد توپ و ببره سمت اورا همش با لیخت کار میکردند ! اورا میترسه نفوذ کنه میترسه درگیر بشه میترسه توپ لو بده یا توپ و از دست بده ! ریسک نمیکنه اورا 33 ساله همانند یک بازیکن 20 ساله بازی میکنه هنوز جو ایتالیا نمیدونه هنوز تو یوونتوس آرنا خونه یوونتوس جایی که 40 هزار هوادار یوونتوسی تشویقش میکنند هل میشه نمیتونه درست بازی بکنه ! در این شرایط خیلی بهتر تیم با کیلینی اوگبونا بونوچی لیخت کار کنه یا نه ! متیلو بهش بازی بدن بازی با لاتزیو در همان دقایق کم بازی و جنم خودش و نشون داد واقعا انصاف نیست به اورا بازی برسه چون هیچ چیزیش و خرج نمیکنه که به کمک تیم بیاد ! 

 

روی صحنه ای که کوالیارلا توپ و با حالت تکل به بیرون زد اورا جا موند تا کوا بتونه اون ضربه بزنه ! خیلی خوش شانس بودیم که رو به روی گل نبود مگر نه بیشک الآن هممون زانوی غم بغل کرده بودیم ! اورا بهتره فقط یک نیمکت نشین مطلق باشه و انتخاب آخر ! حتی من په په رو به اورا ترجیح میدم ! هر بار که بازی میکنه تیم و تا لب پرتگاه میبره هر بار که بازی میکنه یوونتوس باید 10 نفره و با یک گل خورده بازی و آغاز کنه ! اصراری نیست اگر لازمه استوراری بره دفاع چپ بازی کنه ولی اورا پاش به اونجا نرسه !

 

فعلا تیم از شکل 3-5-2 در اومده اما شیوه همون شیوه هست...ما بهتر شدیم اما پیشرفتی که کنته به تیم داد رو الگری نداده پس نمیتونیم دل خوش باشیم والا تا همینجا هم خدارو باید شکر کرد....الگری تعویضای به موقع و خوبی داره و خدا کنه تیم رو به ظرفیت های تاکتیکی بیشتری برسونه تا وقتی بازی گره  میخوره تیم بتونه خودشو از مهلکه نجات بده...باید بهش زمان داد پریرا و کومن خیلی با استعدادن اما زمان کمی با تیم هستن بعد نیم فصل هماهنگی کامل رو از تیم میبینیم امیدوارم از گروهمون صعود کنیم


  • Juventus FC, Georgia و juventusia از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#54
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

ادم بعضی از پست ها رو که میخونه دلش میخواد سرش رو بکوبه به مونیتور .    اخه برادر من  انتقاد هم میکنی فنی انتقاد کنین .      اورا نه پسر خاله ی  منه  و نه مدافع محبوب من .  ولی اینکه تمام کاسه کوزه ها رو سرش بشکنین  بی انصافیه .    از بین  پوگبا   اورا  ویدال  کیلینی  و بونوچی   روی گل فقط بونوچی  وظیفش رو انجام داد .      همچین میگین اورا که انگار  امکانش نیست  که یکی سرعتش  بیشتر از ادم باشه .   یا متلا اورا  مجهز به سیستم  توربو بوده  ولی ازش استفاده نکرده .  اقا سرعت ذاتیش همینقدره دیگه . چه کار کنه ؟      اورا هم مثل همه  اومده بود جلو  که پوگبا  توپ رو خیلی غیر منتظره لو داد .   بعد هم  یارو با سرعتی که تو سری ا  مشابهش رو ندیدم   داشت میومد .  از اورای 33 ساله میخواین که برسه بهش ؟  ضمن اینکه   داشت میرسید  ولی ویدال  اومد  و نه خودش  رسید  و نه گذاشت اورا برسه .   ضمن اینکه در مواردی که دفاع چپ جا مونده     دو مدافع وسط  باید یکیشون  (بونوچی )   مهاجم دوم رو یار گیری کنه   (که کرد )    و مدافع دیگه ( کلینی )  بیاد رو مهاجم و اورا میرفت جای کیلیینی .    ولی کیلینی  رو مهاجم که نیومد هیچ  . بیشتر جلوی راهش رو هم باز کرد که راحت بیاد تو محوطه .    من کیلینی رو نسبت به بقیه بیشتر مقصر میدونم  .   حالا اگه خصومت شخصی با اورا دارین و دوست دارین  کاسه کوزه ها رو سر اون بشکنین  یه بحت دیگست . 

 

حالا ویدال تو یه بازی  انقدر پاس اشتباه و خرابکاری میکنه  و. حتی =نالتی خراب میکنه که  دیگه گزارشگری مثل صیانکی هم  متوجهش میشه .  بعد  بازی میاین میگین ویدال بهترین بود  تو بازی 

 

حالا الگری .     طرف  تیم ده نفرش  زیر فشار شدید اوناست .   میگین   باید  تعویضاش  برای جلوگیری از شکست باشه .   میاد اگبونا رو میاره   جای توز که  جلوی فشار رو بگیره .  دوباره همون عده میگن   چرا اوگبونا رو اورد جا توز . این چه تعویضی بود .   حالا با همین تعویضای  به نظر شما مسخره  طرف  بازی که هیچکس  امیدی به برد نداشت رو   میبره   باز میاین میگین   چیزی اضافه نکرد و   روی هنر پیرلو بود و اینا 

 

طرف میبازه  بده  .  میبره  بده   

 

کلا درک نمیکنم یه عده رو  


  • J U V E N T I N I, GioVanni Agnelli, mory و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#55
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3750 ارسال

تبریک بابت برد خوبی که بدست آوردیم .

من نمی دونم توقع دوستان از آلگری در چه حدیه ...همه ما میزان توانایی ها و قدرت این مربی رو میدونیم و از ضعف های بنیادین یووه در طول چند فصل اخیر در میان نفرات خودش باخبریم ... از سوی دیگه خستگی و استفاده پیاپی از نفرات اصلی و تعداد قابل توجه مصدومان قابل انکار نیست ...

یووه در میان مهاجمان خودش یک تمام کننده تمام عیار نداره و هدر دادن دنباله دار موقعیت ها در محوطه جریمه حریف میتونه تاییدی بر این موضوع باشه ...

در پست مدافع چپ هم که کمبود یک بازیکن دندونگیر چند فصلی هست سوهان اعصاب همه هست ...

در خط دفاع نیز در بهترین شرایط امثال کیه لینی و بونوچی و اوگبونا در حد خوب هستند و نه عالی و این نوسان در طول فصل بارها به نمایش دراومده .

قصد ندارم دفاع بی موردی از آلگری بکنم ولی فکر می کنم تا به اینجا تاثیرات خودش رو بر روی تیم گذاشته و در حد خودش درست عمل کرده البته من قبلا هم خدمت دوستان عرض کردم که موفقیت یووه در اروپا برای من به شخصه معیار سنجش آلگری و تیمش خواهد بود چون قهرمانی چهل باره هم در سری آ بدون یک نمایش موفق در لیگ قهرمانان و کسب اعتبار و اعتماد بنفس در این رقابت های معظم ارزشی نخواهد داشت .


  • J U V E N T I N I, GioVanni Agnelli, moha684 و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#56
pirlo1365

pirlo1365

    عضو جدید

  • اعضا
  • 29 ارسال

ایول اندره پیرلو.عجب گلی زد.. :worship: :worship:


  • Soheil Bianconeri, moha684, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

JUVENTUS_HOME_2013_2014.jpg


#57
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
من شخصا از الگری تا اینجای کار راضیم در مورد گل تورینو هم حق با دوستمون هست درسته اورا تو استارت جا موند ولی هیچ کس نمیگه چرا کیلینی جلو نیومد تا مانع شوت زنی او بشه بنظرم تیم خیلی زیباتر و روونتراز تیم کنته بازی میکنه . بعضیها در مورد سانتر کردن تیم انتقاد میکنن در حالی که بنظرم روش بازی تیم خیلی فرق کرده تیم کنته توپ رو میبرد به کناره ها وبعد سانتر میکرد در حالی که اکثر سانترها بد بود اما تیم الگری کمتر به سانتر کردن رو میاره. کاملا مشخصه تیم الگری به عمق میزنه با حرکتهای ترکیبی وحتی پاسهای کوتاه ومن این روش رو بیشتر میپسندم. یچیز دیگه که مشخصه تیم شوتهای از راه دور هم زیاد میزنه. حتی بونوچی هم چندین بار این کار رو تو بازیها کرده تیم تنوع حمله داره ولی هنوز هم میشه کاملتر شد شما فقط تجمع بازیکنهای تورینو رو تو دفاع ببینید .گل پیرلو رو دقیق نگاه کنید ببینید مدافعان تورینو تو چه موقعیتی قرار گرفتن اون وقت میشه قضاوت کرد . ما تو تیم کنته وقتی حریف اینجوری آرایش میگرفت فقط توپ رو میبردیم کناره ها و بی هدف سانتر میکردیم ما اگر هم گاهی اون بالا به مشکل بخوریم بخاطر نداشتن یک بازیکن با تکنیک هست که بتونه دفاع رو دریبل بزنه اگر یک مدافع چپ ویک بازیکن تکنیکی تو حمله بگیریم بی نقص میشیم
  • mory, eⁿzº, L'Avvocato و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#58
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

دیشب ده دقیقه ی اول بازی رو خیلی راحت تونستم از لینک ببینم ولی بعدش دیگه وضعیت نت خراب شد و همش قطع و وصل و تا آخر بازی هم ادامه پیدا کرد.اما به هر حال یه چیزهایی از بازی تا دقیقه ی 80 فهمیدم ولی واقعا آزار دهنده ست که وقتی بازی به این مهمی از تی وی پخش نمیشه و بعد مجبوری به لینک پناه ببری و اونم ناامیدت میکنه.

 

به هر حال یه برد فوق العاده لذت بخش بود ولی بازی رو اونطوری انجام ندادیم که کاملا ازش لذت ببریم.بعد از سه چهار بازی خوب طبیعیه که یک بازی هم تیم نتونه فرم خوبش رو دوباره به نمایش بزاره اما بازی دیشب رو ما خیلی راحت تر میتونستیم در بیاریم.

 

تا قبل از بازی برگشت با المپیاکوس من هیچگونه تاثیر مثبتی از آلگری توی تیم ندیدم اما بعد از اون تغییر سیستم (که باید خیلی زودتر انجام میشد) کم کم آلگری تونست تاثیرات خودش رو بزاره اما وقتی آلگری میتونه ریسک تغییر سیستم رو بپذیره و تاثیر مثبت روی تیم بذاره چرا باید این کار رو ناقص انجام بده؟منظورم اینه که وقتی سیستم تیم چهار دفاعه میشه چرا نباید توی خط حمله هم چینش بازیکنا طوری باشه که بیشترین تاثیر رو بزاره؟تقریبا اکثرمون کم و بیش از بازی تیم توی هفته های اخیر راضی هستیم اما چرا وقتی تیم پتانسیل بالاتری برای ارائه داره با تمرکز روی مرکز خط دفاع حریف یه محدودیت خودخواسته براش ایجاد کنیم؟

تورینو دیشب خیلی راحت تر تسلیم میشد اگر کار ونتورا رو با دست خودمون توی دفاع راحت نمیکردیم.من واقعا این منطق آلگری رو درک نمیکنم که چرا با وجود این دفاع های متمرکز و فشرده همچنان اصرار داره از وسط دیوارهای محکمی عبور کنه که کناره های بازتر و قابل نفوذتری داره.یعنی تیمی که میتونه خیلی راحت دفاع حریف رو با استفاده از کناره ها به هم بریزه و به دروازه برسه با ایجاد یه محدودیت کار رو برای حریفانش آسون میکنه.طبعا توی این شرایط هم تنها با شلوغ کردن مرکز خط دفاع میشه حملات رو خنثی کرد، کاری که دیشب تیم ونتورا انجام داد و کاملا هم موفق بود و تنها خلاقیت پیرلو بود که ما رو نجات داد.این مسئله رو من بلا استثنا توی تمام بازیهای اخیر گفتم و بعد از هر بازی هم واقعا اعصابم خورد میشه که چرا با دست خودمون داریم انقدر کارمون رو سخت میکنیم.

 

گلی که خوردیم مجموعه ای از اشتباهات فردی بازیکنانمون بود اما کمترین تقصیر رو اورا داشت.یک بار دیگه صحنه ی گل رو ببینید.اشتباه اول رو پوگبا انجام داد و توپ در اختیار پرز قرار گرفت و بعدش هم همونطوری که پژمان گفت با سرعت بالاتری از اورا جلو زد و بعد هم ویدال وارد ماجرا شد و با یه حرکت بدون توپ که معمولا برای منحرف کردن مدافعین ریف و به هم ریختن دفاع حریف استفاده میشه کلا اورا رو از جریان بازی خارج کرد و بعد از خارج شدن اورا از مسیر خودش هم به سمتی رفت که اصولا نیازی به حضورش توی اون نقطه نبود.در نهایت هم این کیلینی بود که باید جلوی شوتزنی پرز رو میگرفت.استوراری رو هم نمیشه مقصر دونست به هیچ عنوان.

 

اینم یه نکته ی جالب از بازی دیشب

 

juve_2_1_torino_orsato_.gif

 

اورساتو قبل از اینکه پیرلو ضربه اش رو بزنه در مورد برخورد توپ به آرنج به بازیکنای تورینو هشدار میده اما به دقیقه نمیرسه که ضربه ی پیرلو به آرنج الکادوری برخورد میکنه و بعدش هم دوباره اورساتو آرنجش رو به بازیکنای تورینو نشون میده و پنالتی.

یعنی این صحنه برخلاف کارت زرد و اخراج اشتباه لیخت اوج هوش و ذکاوت اورساتو و نهایت کج فهمی بازیکن تورینو بود.


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#59
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

محمد عجب حرفایی میزنیا؟؟؟ چرا نفوذ از مرکز و رو نیاوردن به کناره و سانتر ها؟؟ اخه کی سانتر بلده؟؟ لیخت ؟؟  اساموا؟؟ به اندازه کافی سانتر انجام میشه اگه وینگر تراز اولی بود مطمئنن سانتر تو برنامه الگری بود و اگه یکی مثل دیوید بکهام و کامورانزی و ندود بودن که کلا تیم از گوشه حمله میکرد....کسی نیس بخواد سانتر کنه.....تازه پریرا هر دفعه که تونست سانتر کرد یا همین اورا چن دفعه انجام داد. تازه دارمیان و پیرس دوتا گوش خیلی خوب بودن که تورینو ازشون استفاده میبرد و گلشونم دیدی که مدافع کناری زد 


  • Escanor, Georgia و juventusia از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#60
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

من گفتم توپ رو ببریم گوشه و صرفا مثل تیمهای قلعه نویی  یه خسرو حیدری بزاریم اونجا و سانتر کنیم؟ :22:

 

بحث من سر عرض دادن به بازی و ایجاد فاصله بین مدافعین حریف برای جلوگیری از فشرده شدنشون توی مرکز خط دفاع هست.خط حمله ی سه نفره ی پریرا - یورنته - توز رو تصور کن که پریرا و توز نقش وینگر هجومی رو ایفا کنن و نه هافبک هجومی پشت مهاجم.که با اضافه شدن دو مدافع کناریمون به این دو نفر توی جناحین زمین تمرکز خط دفاع حریف رو ببریم روی جناحین و باعث ایجاد فضا توی مرکز خط دفاعمون بشیم که با این روش هم میتونیم از جناحین نفوذ کنیم و هم راه نفوذ از مرکز برامون هموارتر میشه.کاری که بایرن و رئال و بارسا و تقریبا تمام تیمهای بزرگ دنیا دارن انجام میدن و انقدر واضح و روشنه که دیگه لازم نیست اصلا من بعد از چندین بار تکرار کردن دوباره بیام در موردش توضیح بدم.


  • juve's fan, Georgia و juventusia از این پست تشکر کرده است


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی