پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته هفتم سری آ- ساسولو 1-1 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
69 پاسخ برای این موضوع

#61
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

یوونتوس واقعا خیلی راحت با دو تا تعویض میتونست بازی و با گلهای بالا ببره ! آسامواه جای اورا ، جووینکو جای یورنته ! آلگری 2 بار سیستم بازی و تغییر داد ! وقتی تیم گل نمیزنه تغییر دادن سیستم بازی به سیستم که عملا تیم هیچ شناختی نسبت بهش نداره کار خیلی مزخرفی ! واقعا فهمیدن این مسائل اصلا سخت نیست معادله 3 مجهولی که حل نمیکنیم ، اورا 33 سال تو عمرش برای اولین بار با این سیستم بازی میکنه ، اولین بار تو این استادیوم بازی میکنه ، بازی با اودینزه ، بازی با اتلتیکو مادرید سراپا اشتباه بود ! برای چی باید فیکس بازی بکنه ، خوبی کونته این بود که لاین آپش در %99 مواقع درست بود و با بازیکنان درستی بازی و شروع میکرد.اگر ایسلا اگر پلوسو اشتباهی تا این سطح انجام میدادن حداقل تا 2 ماه تو هیچ بازی مهمی بهشون بازی نمیداد !

 

اورا هربار اشتباه منجبر به گل انجام میده ولی هر بازی فیکس بازی میکنه ! قابل قبول نیست تیم قهرمان با ساسولو 18 جدولی مساوی بکنه ! همینطور مزخرفاتی که مربی تو کنفرانس خبری میگه ! دیشب ندود تو جایگاه داشت خودش و جر میداد از بس داد و فریاد میکرد ولی مربی مونگل ما کنار زمین در حال تفریح کردن بود !


  • Mohammad-SS, Soheil Bianconeri, moha684 و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg


#62
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

بازی رو ندیدم ولی اینطور به نظر میاد که دیشب شب ما نبوده. این مدل تیم هام همیشه برامون مشکل ساز میشدن و دیشب هم ساسوئولو نشون داد که قرار نیست این روند تموم بشه. چندتا نکته رو بد نیست به خاطر داشته باشیم.

 

(1) قرار نیست ما تمام بازی ها رو ببریم و در طول فصل هیچ امتیازی از دست ندیم. ازالگری نمیگذرم اگر این فصل قهرمان نشیم ولی قهرمان شدن این فصل خیلی سخت تر از فصل قبله، رم به وضوح تقویت شده و واقعا تشنه تر از تیم ما بازی میکنه. اگر قهرمان بشن برای من اتفاق غیرمنتظره ای نخواهد بود. به اینها اضافه کنید جوی رو که این روزها برعلیه یووه بوجود اومده و همه به نوعی تلاش میکنن یووه رو به زیر بکشن، این اتفاق جدیدی نیست ولی در سه فصل گذشته حملات تا این حد گسترده و عمیق نبوده. هنوز بحرانی رخ نداده و ما صدرنشینیم ولی اگر الگری نتونه اون انگیزه لازمه رو در بازیکنا ایجاد کنه تنها مقصر قهرمان نشدن احتمالیمونه. در ضعیف بودن نتیجه هیچ شکی نیست، همینطور در لزوم پیروزی برابر تیم 18 جدول. ولی این اولین بار نیست که ما نتیجه ای دور از انتظار بدست میاریم. ضمن اینکه دوباره یادآوری میکنم ما همچنان اولیم.

 

(2) هنوز در دفاع دست پاچه و شتاب زده ایم. چراشو نمیدونم ولی این مشکل پارسال تو اروپا و بعضی بازی های سری آ (بازی هلاس ورونا) خیلی اذیتمون کرد. چرا هنوز این مشکل رفع نشده؟ بازم یه توپ میاد رو دروازه مون و خیلی راحت گل میشه. صحنه گل فکر کنم 7 به 4 بودن بازیکنامون ولی بازم گل خوردیم!! کونته که نتونست این نقیصه رو برطرف کنه، ببینیم الگری چی میکنه! تنها نگرانیم درباره بازی با المپیا همین دست پاچگی به نظر ذاتی در خط دفاعه.

 

(3) الگری واقعا دستش بسته س. کاسرس و بارتزالی که مصدومن، ویدال داره تازه پیش فصلشو میگذرونه، یورنته هم کاملا خنثی شده. که این مورد آخر به علت دور بازی کردن توز از یورنته و به نوعی قربانی شده یورنته س. گرچه نباید از افت مقطعی یورنته هم گذشت چند تا بازیه که توپ رو هم نمیتونه خوب نگه داره و پخش کنه. از تصمیمش برای استراحت دادن به آسامواه حمایت میشه :1: باید جلو المپیا تازه نفس باشه.  در مورد اورا هم که حرف زیادی نیست، در کل بازیکن چشمگیری نیست و حتی در دوران اوجش هم چندان درخشان نبود ولی همین اورا به عنوان دفاع چپ خط 4 نفره میتونه و امیدوارم بتونه بیشتر به کار تیم بیاد. کومان هم ذره ذره اضافه شه بهتره. حیف شد که موراتا محروم بود، میتونستیم از سرعت و انگیزه ش استفاده کنیم... 

 

(4) امیدوارم این بازی مقدمه ای باشه بر تغییر تدریجی سیستم بازیمون. تدریجی به این خاطر که 70 درصد این بازیکنا 2.5 ساله دارن 352 بازی میکنن و 100 درصد ترکیب فعلیمون فصل گذشته رو - بجز یکی دوبازی - 352 بازی کرد. ون گال اولش با منچستر 3 دفاعه شروع کرد که اون نتایج درخشان رو گرفت، مثال زدم که بگم یک شبه نمیشه کل سیستم تیم رو عوض کرد، اونم تیمی که 1 فصل کامل و در تمام مسابقات با اون چینش بازی کرده. الگری دوتا خوبی داره: استفاده از 433 و بازی دادن به جوونا. مورد اولی رجوع بشه به فصلی که میلان رو سوم کرد و مورد دوم هم نگاه کنید به دی شیلیو و SES. امیدوارم کم کم سیستمو ببره به سمت 433. چند وقت پیش در مصاحبه ای گفته بود در دوران پس از اخراجم به لندن رفته بودم و چندتا بازی از لیگ برتر رو دیدم، اونا سبک بازیشون خیلی با ما ایتالیاییا فرق داره و سرعتی تر بازی میکنن. امیدوارم این عنصر گمشده رو دوباره به بازی یووه برگردونه. هنوز هم قضاوت در مورد عملکردش رو زود میدونم و خودم به شخصه در این مورد بیشتر صبر میکنم، حداقل تا پایان دور گروهی لیگ قهرمانان. 


  • Soheil Bianconeri, mohammad.mahdi, moha684 و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#63
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

متاسفانه بازی رو ندیدم چون در مراسم ازدواج یکی از بستگان شرکت کرده بودم...
روز قبل از بازی گفتم ساسولو رو نباید دست کم بگیریم ... حالا گذشت..
چقدر زحمت کشیدم تا یه دیشم رو از ترکست به آذراسپیس تغییر جهت بدم به خاطر کانال ایدمن
دوستان این شبکه کد میشه؟ متاسفانه نبودم تا ببینم دیشب این شبکه کد میشه یا نه!!  


  • Soheil Bianconeri, Georgia و ace of glass از این پست تشکر کرده است

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#64
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

متاسفانه بازی رو ندیدم چون در مراسم ازدواج یکی از بستگان شرکت کرده بودم...
روز قبل از بازی گفتم ساسولو رو نباید دست کم بگیریم ... حالا گذشت..
چقدر زحمت کشیدم تا یه دیشم رو از ترکست به آذراسپیس تغییر جهت بدم به خاطر کانال ایدمن
دوستان این شبکه کد میشه؟ متاسفانه نبودم تا ببینم دیشب این شبکه کد میشه یا نه!!  

 

98931686914570066343.png


  • Soheil Bianconeri, Pouya و محمد جمالی از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#65
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

98931686914570066343.png

 

تو چقدر خوبی ... دمت گرم همین الان واردش کردم جواب داد... واقعا ممنونم...

داره بازی الچه و سویا رو پخش میکنه..

تو جهت هاتبرد و بدر و آذراسپیس باز شبکه ایی هست که با کد بیس باز شه؟ 


  • Soheil Bianconeri و ace of glass از این پست تشکر کرده است

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#66
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

چند تا نکته رو من بگم.

 

- واقعا دیشب در حد نام یووه نبودیم.اصلا حتی تصورش رو هم نمیشه کرد که یووه با این بازیکنا یک نیمه رو بدون ایجاد حتی یک خطر روی دروازه ی تیم آخر جدول سری آ سپری کنه.

 

- آلگری رو با شروع های بدش توی لیگ میشناختیم در حالیکه یوونتوس این فصل شروع خیلی خوبی داشت، اما این فرم خوب بجای اینکه هفته به هفته بهتر بشه هر چقدر که جلوتر اومدیم ضعیف تر شد و اون بازی روان و هجومی جای خودش رو داد به یه بازی بی برنامه و بی هدف و رسید به جایی که حتی جلوی ساسولو هم از خلق موقعیت عاجز شدیم.نتیجه گیری من از این روند اینه که تیم هفته های ابتدایی لیگ همچنان تحت تاثیر تفکرات کونته بود و کم کم اثرات نبود کونته و حضور آلگری توی تیم خودش رو نشون داد و تبدیل شدیم به یه تیم کاملا بی برنامه و بی انگیزه.

 

- یکی از پیش بینی ها در مورد آلگری این بود که تیمش در مواجهه با کوچکترین چالش ها دچار مشکل میشه و دقیقا بعد از جنجالی که رمی ها بعد از باختشون ایجاد کردن تیم آلگری ضعیف ترین بازی فصل رو به نمایش گذاشت و در جریان بازی هم خود آقای مربی هم تاثیرات منفی بیشتری توی بازی گذاشت.فصل قبل جنجال رمی ها خودش یه انگیزه ی مضاعف بود برای قویتر شدن ما اما این فصل آقای مربی خودش با |افساید قلمداد کردن گل ویدال کاملا در راستای اهداف تیم حریف پیش رفت و بعدش هم در مقابل جنجال ها دچار افت شدید روحیه و انگیزه شد و تیم به جایی رسید که جلوی ساسولو با ترس بازی کرد.

آقای مربی خودش یه بحران روانی کامل برای تیم تحت هدایتش هست و اصلا با وجودش دیگه نیازی به فشار روانی از خارج نیست و این آقا خودش برای بحرانی شدن هر تیمی حتی توی بهترین شرایط کافیه.

 

- در مورد شکل بازی دیشب هم حرف زیاد دارم.آقای مربی هنوز نمیدونه که وقتی یک تیم هیچ طرح و برنامه ای برای نفوذ به دفاع حریف نداره تغییر چند باره ی سیستم نه تنها هیچ کمکی بهش نمیکنه بلکه وضعیت رو خرابتر هم میکنه.بردن توپ تا پشت محوطه ی حریفی مثل ساسولو کار واقعا آسانی هست و حتی اگر این تیم مربی هم نداشته باشه باز هم از پس این کار خیلی خوب بر میاد، اما تاثیر مربی روی تیم از همینجا شروع میشه که واقعا حتی یک درصد هم تاثیری ازش روی خط حمله ی تیم دیده نمیشه.حتی یورنته ای که فصل قبل عصای دست کونته بود تبدیل شده به یکی از ضعیف ترین مهاجمین لیگ.

 

هفته های اول لیگ رو با تکیه به تواناییهای فردی توز بردیم ولی آقای مربی متوجه نشد که تیمش توی خط حمله مشکلات شدیدی داره و وقتی توز (مثل دیشب) نتونه کار مثبتی انجام بده کل کار تیم لنگ میمونه و بعد هم برای حل مشکل گلزنی کاملا بدون برنامه از مدافعین تیم کم میشه و به تعداد مهاجمین اضافه میشه و هرچقدر هم به پایان بازی نزدیک میشیم تعداد مهاجمان تیم هم بصورت رندوم بیشتر میشه.

آقای مربی هنوز نمیدونه که وقتی دفاع حریف فشرده هست با اضافه کردن دوجین مهاجم نباید اون فضای کم جلوی دروازه رو شلوغ تر کرد و باید به فکر برنامه برای گلزنی بود، نه اضافه کردن بی برنامه ی مهاجم.حالا جالبه که یه عده از دوستان این کار آقای مربی توی بازی با اتلتیکو رو شجاعت این مربی میدونستن.

 

حداقل یکی از خوبی های تیم فصل قبل این بود که حتی اگر تیم نیاز مبرم هم به گل داشت باز هم تعویض های احساسی انجام نمیشد و تیم دل به اتفاقات نمیبست و همچنان با همون سیستم ادامه میداد و برای رسیدن به دروازه ی حریف تکیه به برنامه های تمرین شده ی قبلیش میکرد، نه شانس و اقبال و تعویض های احساسی.

 

- من هنوز هم نمیتونم قبول کنم مربی ای که فصل قبل از یه تیم میانه جدولی اخراج شد، شده مربی قهرمان 3 دوره ی گذشته لیگ. امیدوارم حضور آقای مکث توی تیم محبوبم ادامه دار نباشه و این مکثی که تیم داره دچارش میشه طولانی مدت نباشه.

 

+ بعضی از نکات رو بیش از اندازه تند نوشتم اما در مجموع عقیده ام اینه که چیزهایی که گفتم بیراه نیست اصلا.با نهایت خستگی هم نوشتم.شاید یه جاهایی جمله بندیهاش مشکل داشته باشه.


  • juve's fan, Heypnotism, Soheil Bianconeri و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#67
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

آقای مدیر moha684 با نظر شما تقریبا موافقم..

متاسفانه بازی دیشب رو ندیدم تا نظری بدم
شاید برنامه این بوده که توان یووه تحلیل نره برای بازی با المپیاکوس ...
یا دستشون رو نشه....
همه بحث ها اینه که یووه چند سالی که در اروپا ضعیف عمل میکه شاید تمام قدرت شو گذاشته برای اروپا ...
آینده همه چی رو مشخص میکنه که آلگری چی در چنته داره !...


  • Soheil Bianconeri, moha684 و ace of glass از این پست تشکر کرده است

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#68
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

مطمئن نیستم  ولی  به نظرم  اگه الگری دست به سیستم نمیزد  و همون 352 رو ادامه میداد   میبردیم .   

 

یه چیز رو هم این لا به لا بگم .   تیم کونته  اون  بازی هایی که نتیجه نمیگرفت  یه عده میومدن  و میگفتن  آآآآآآآآآآییییییییییی      اقااااا  اااااااا   به کونته  چه مربوطه .  وقتی  ماتری گل نمیزنه   وقتی کوا  فرصت از دست میده  وقتی فلانی فلان میکنه  به کونته چه مربوطه  

 

الان  هم همون  عده   اومدن   ولی  دیگه نمیگن به الگری چه مربوطه  -   وقتی  پوگبا همه رو دریبل میکنه  و از دو قدمی میکوبه به دروازه بان .   وقتی پریرا  ده تا فرصت  شوت داشت و توپ رو فرستاد  تو تماشاچیا  .  وقتی  پیرلو  توپ خراب کردنش داره عادی میشه یواش یواش    وقتی  وقتی  وقتی   به الگری چه مربوطه

 

خواستم بگم   الان  ما  - یعنی  یوونتوس  -    با یک امتیاز اختلاف    صدر نشین سری آ هستیم 


  • alireza.de710, Soheil Bianconeri, moha684 و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#69
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
آقای مربی هنوز نمیدونه که وقتی دفاع حریف فشرده هست با اضافه کردن دوجین مهاجم نباید اون فضای کم جلوی دروازه رو شلوغ تر کرد و باید به فکر برنامه برای گلزنی بود، نه اضافه کردن بی برنامه ی مهاجم.حالا جالبه که یه عده از دوستان این کار آقای مربی توی بازی با اتلتیکو رو شجاعت این مربی میدونستن.

این وارد بازی کردن مهاجمین به صورت پرتعداد و فله ای یکی از مواردی بود که آلگری باهاش بیشتر اوقات روی مخ هواداران میلان هم پیاده روی می کرد...

دقیقا کاری که دیشب انجام داد طی فصول گذشته تو میلان هم انجام میداد...میلان معمولا تو طول 90 دقیقه سردرگم و بی برنامه بازی می کرد...

تیم حریف دروازه میلان رو باز می کرد و مکس هم متقابلا هر چی مهاجم روی نیمکت بود رو ظرف 10 دقیقه وارد زمین می کرد...


  • Soheil Bianconeri, moha684 و ace of glass از این پست تشکر کرده است

#70
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
بازی رو ندیدم ولی با اون چیزی که تو بازیهای قبل دیدم بنظرم ما مشکل گلزنی داریم بهتره بگیم ما مهاجم خوب نداریم فقط توز هست که گاهی خودی نشون میده. امیدوارم هر چه زودتر یورنته بره رو نیمکت و مربی به بازی دادنش تو هر بازی با این روال اصرار نکنه از بازی بعد دوست دارم موراتا که با انگیزه تر وجوونتر و پا به توپ تر نسبت به یورنته هست فیکس باشه اگر نیم فصل یورنته و جووینکو رو بفروشیم و بجاش یک مهاجم درست حسابی بگیریم میارزه فکر کنم یه اتفاقاتی بیفته تو نیم فصل اما همه ی نگرانی اینه که تا نیم فصل با این مهاجمها چجوری به مشکل نخوریم
  • Soheil Bianconeri, moha684 و ace of glass از این پست تشکر کرده است





2 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 2 مهمان و 0 عضو مخفی