پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا- اتلتیکو مادرید اسپانیا 1-0 یوونتوس ایتالیا


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
213 پاسخ برای این موضوع

#81
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

تنها ترس اتلتیکو واسه کمتر خطا کردن وجود پیرلو بود که اونم امشب نیست و کاملا محیط امادست تا وحشیانه بازی کنن البته ما میتونیم بدتر از اونا باشیم


  • eⁿzº, Georgia , Massimiliano Allegri و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#82
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال

امشب یووه قراره با لباس سوم خودش بازی بکنه !

فاجعه ای هست در نوع خودش !

 

83975163025207272624.jpg

 

:milk:


  • eⁿzº, moha684, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


تو میری ، آره میدونم

نمیگم که بمون پیشم !

ولی تا لحظه رفتن ، یه عالم عــاشقت میشـــم !


#83
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

حساسترین بازی مرحله ی گروهی در ویسنته کالدرون ...


یه کلیاتی راجع به بازی امشب تو ذهنم هست امیدوارم بتونم خوب بیانش بکنم. بعد از چند فصل عدم حضور در بازی های لیگ قهرمانان ما 2 فصل پیش در استمفورد بریج تو لندن بازی کردیم و تا به خودمون آمدیم ببینیم چی شد چی نشد 2-0 عقب افتادیم و دقیقا غافلگیر شدیم ... اما خوب بازی رو جمع کردیم. مشخصا ما در زمین مدافع عنوان قهرمانی اروپا اونم در حالیکه 2-0 عقب افتادیم بازگشت به بازی رو به بهترین شکل ممکن اجرا کردیم و اگه تیرک دروازه ی چک امان می داد ما 4-2 یا 3-2 به تورین بر می گشتیم ... اون شب گذشت و تمام شد و ما اینقدر ذوق زده ی بازی بی نظیرمون در لندن و تعصب ویدال و بازی خوب بقیه بودیم که فراموش کردیم چرا ما اونجوری یکه خوردیم؟


ناتوانی ما در پاسخ دادن به این سوال بنیادین، پایه گذار مشکلات بزرگ ِ بعدی ما در اروپا شد تا ما در 2 فصل اخیر نتونیم عملکرد واقعی خودمون رو به نمایش بگذاریم و نتیجه اش شد :

- گل خوردن در ثانیه ی 26 در مونیخ
- گل خوردن در دقایق اولیه بازی برابر کپنهاگن در دانمارک
- گل خوردن قبل از دقیقه 20 در مادرید برابر رئال د برنابئو
- گل خوردن در همون بازی تنها چند دقیقه پس از مساوی شدن بازی اونم روی یه پنالتی
- گل خوردن دقیقه 3 در زمین بنفیکا

وجه مشترک تمام این بازی ها 2 چیزه : 1- خوردن گل های زودهنگام 2- رخ دادن تمام این اتفاقات در زمین حریفان و نه در تورین

مشکل بنیادین ما فقط در اروپا داره پاپیچ ما میشه و در سری آ ما خیلی کم در دقایق اولیه تو حملات حریف غافلگیر میشیم ... این خوردن گل های به شدت زودهنگام و یا خوردن گل بلافاصله بعد از گل هایی که زدیم همواره باعث میشه بازی برای ما با به هم خوردن تمرکزمون در همون دقایق اولیه به نوعی شروع بشه و این عدم تمرکز تا پایان بازی روی روند کاری ِ ما اثر می گذاره و باعث میشه این سیکل معیوب ادامه پیدا بکنه و قطع نشه.


ما در بازی های خارج از خانه تمرکز خوبی نداریم و این تمرکز وقتی بیشتر به هم می ریزه که زود هم گل می خوریم ... راه حفظ تمرکز در بازی ها اینه که "محکم شروع کنیم". ما استارت بازی هامون در فرمت ِ چنین بازی های حساس ِ خارج از خونه دقیقا مثل استارت هامون در سری آ هست ... فراموش می کنیم که Scene عوض شده و دقیقا وقتی به خودمون میایم که میبینیم چیزی رو از دست دادیم و باید برای جبرانش تلاش کنیم و تازه اونجاست که سیکل معیوب متوقف میشه ...


ما نباید کاری کنیم که بازی از دقیقه 20-30 برامون شروع بشه اونم با نتیجه ی 1-0 ... ما نباید جوری استارت بزنیم که 1-0 عقبیم ... ما باید جوری استارت بزنیم که انگار فقط 30 دقیقه تا رسیدن به بهشت فرصت داریم! محکم دفاع کنیم، محکم پرس کنیم، بدویم، حتی دفاع چپ و راست حریف رو جدی بگیریم، حتی ضعیف ترین یار حریف رو جدی بگیریم، ساده ترین و بی اهمیت ترین پاس ها و حرکات بدون توپ حریف رو تعقیب کنیم و برای خنثی کردنش برنامه داشته باشیم. وقتی به تمام این امور رسیدیم و تمام این احتیاط ها رو انجام دادیم حالا برای ما بازی تازه شروع میشه از همون دقیقه 20 و 30 اما به یه شکل دیگه ... بازی در حالی برای شروع میشه که این دفعه ما ابتکار عمل رو در دست می گیریم ... وقتی به دقیقه 30 رسیدیم و نتیجه ی اسکوبورد هنوز 0-0 بود و فشار حملات حریف رو گرفتیم نوبت به این می رسه که با خط هافبک خوبمون، "تاکتیک خودمون رو به حریف دیکته کنیم".


اتلتیکو می دونه که روی زمین حریف ما نیست ... پس رو به بازی هوایی میاره و اتفاقا ابزارش رو هم داره ... ما تا دقیقه 30 روی زمین و هوا هیچ توپی رو نباید در محوطه جریمه خودمون از دست بدیم ... از اون به بعد دیگه مبارزه میره روی هوا جایی که مادریدی ها در اون تخصص دارن و قطعا روی هوا زهردارتر هم هستن. ما اگه تا زمان گرفتن فشار حملات اولیه ی اتلتیکو دوام آوردیم می تونیم همین فرصت مبارزه روی حملات هوایی و سانترها رو هم از اون ها بگیریم چون می تونیم با گرفتن نبض و جریان بازی و مالکیت توپ اون ها رو عصبی کنیم و اونا رو مجبور به پرس کنیم تا تجمع دفاعی اون ها تقلیل پیدا کنه تا ما کارهای هجومی مون رو شروع کنیم ... البته تمام اتفاقای انتزاعی ِ این پاراگراف! تو ذهنم داره در نیمه ی دوم رخ میده و لازمه اش اینه که ما نیمه ی اول رو خوب تموم کرده باشیم ...


اتلتیکو یکی از 4 تیم برتر فعلی اروپاست البته نه از نقطه نظر سبک فوتبالی بلکه از نظر نتیجه ی فنی ای که سبک بازی ِ خشنشون به دنبال داره و اون منزوی و محصور کردن تیم حریف در محوطه جریمه است اونم در ویسنته کالدرون. پس ما باید به پاشنه ی آشیل اون ها حمله کنیم تا نتونن به نتیجه ی فنی ِ سیک بازیشون برسن و اون پیش دستی کردنه ... یعنی ما مالک همه چیز بشیم البته از دقیقه 30 به بعد!


پ.ن : یکی از جاهایی که امشب قطعا توش ضعف خواهیم داشت پست وینگ بک چپمونه ... در حالیکه ما یکی از بهترین های اون پست یعنی آساموآ رو داریم اصلا معنای این اصرار آلگری برای استفاده از اورا رو نمی فهمم. اورا خیلی خیلی شل بازی می کنه تو حمله ... آدم یاد مولینارو می افته! در حالیکه آساموآ خیلی پر تحرک، با طراوت و غیر قابل پیشبینی بازی می کنه و دقیقا یکی از آپشن های مطمئن ما در حمله، همکاری های پوگبا و آساموآ بوده که قطعا دیگه خبری ازش نخواهد بود ... آساموآ در تمام معیارها از اورا بهتره و ما دقیقا یکی از بهترین های تیممون رو امشب روی نیمکت گذاشتیم بدون هیچ دلیل قابل توجیحی!


  • AAG, The_God_of_Goalkeepers , eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#84
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

محمد مهدی حرفت کاملا صحیحه به نظر من دلیل گل خوردن زود هنگام سیستممونه ......چون زیادی عقب گرده اگه هجومی بچینیم تیم حریف زود جلو نمیکشه تا بخواد همون یک ششم زمان بازی بخواد گل بزنه............در ضمن با لباس سوم بریم میترسم بچه ها همو خوب پیدا نکنن ....جدی میگم اخه عادت ندارن تو اون لباس ....


  • Georgia و Pouya از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#85
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

آره یوونتئوس امشب با پیراهن سوم خودش بازی میکنه این فصل نایک برای همه تیم هایی تحت قرار دادش پیراهن سوم هم اختصاص داده که برای یوونتوس دقیقا همون طرح پیراهن دوم پارسال هست !

 

59440966433448772322.jpg


  • AAG, Mohammad-SS, moha684 و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg


#86
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4648 ارسال

 تو اتلتیکو نقطه ضعف خاصی نمیبینم به جز دفاع چپشون که با دیدن چند بازی میشه اینطور برداشت کرد که هنوز با تیم مچ نشده. امیدوارم استفان به خوبی ازش پذیرایی کنه!

 

اتفاقا این سیکوئیرا از معدود بازیکنانی بود که فصل قبل توی تقابل با استفان به هیچ عنوان کم نیاورد.

 

یکی از عوامل برتری بنفیکا توی دو بازی فصل قبل همین سیکوئیرا بود که کلا نفوذهای موفق ما از سمت راست رو به حداقل رسونده بود.

 

فقط امیدوارم هنوز با تیمش به اون هماهنگی که گفتی نرسیده باشه وگرنه بازیکن خیلی قدرتمندی هست

 

ترکیب رسمی:

 

 Buffon; Caceres, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Marchisio, Pogba, Evra; Llorente, Tevez


  • The_God_of_Goalkeepers , Mohammad-SS, alex 4ever و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#87
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

قضیه بازی کردن اورا جدیه؟ یکی بیاد بگه قراره آسامواه بازی کنه... :63:** اگر اورا فیکسه که از همین الان خودمون رو برای یک شب سخت باید آماده کنیم. با توجه به ضعف ذاتی اورا تو کارای دفاعی و فاجعه بودن کیلینی تو بازی های اروپایی، و تقابل مستقیم این دو بزرگوار با آردا و خوانفران، پیش بینی میکنم که شاهد ترافیک بسیار روانی در سمت چپ تیم یوونتوس باشیم! امشب کار هافبکهامون خیلی سخته، خیلی خیلی سخت. جای هیچ اشتباهی نیست و از همون دقیقه اول باید با تمام وجود جنگید. امیدوارم توز هم انرژی کافی واسه پرس دو هافبک مرکزی اتلتیکو رو داشته باشه.

 

اتفاقا این سیکوئیرا از معدود بازیکنانی بود که فصل قبل توی تقابل با استفان به هیچ عنوان کم نیاورد.

 

یکی از عوامل برتری بنفیکا توی دو بازی فصل قبل همین سیکوئیرا بود که کلا نفوذهای موفق ما از سمت راست رو به حداقل رسونده بود.

 

فقط امیدوارم هنوز با تیمش به اون هماهنگی که گفتی نرسیده باشه وگرنه بازیکن خیلی قدرتمندی هست

 

جدا؟! :39: اصلا بازی با بنفیکا یادم نمیاد! :fp: یه موردی که هست اینه که امسال بازیکنای کناریمون واقعا بهتر از پارسال و به خصوص اون مقطع آخر فصل (که شامل بازی بنفیکا هم میشه) تو حمله ها اثرگذارن. بعلاوه اینکه اگر تو این سه سال دقت کرده باشی همیشه استفان اوایل فصل رو فرمه و هرچی به اواخر نزدیکتر میشیم از فرم مطلوبش فاصله میگیره. امسالم دوباره خوب شروع کرده و امیدوارم امشب هم یک استفان سرحال وبانشاط رو ببینیم! 

 

**ویرایش: خدا رحم کنه...


  • moha684, L'Avvocato, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#88
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

اورا انتخاب خوبی نیست برای سمت چپ ! بازی های خوبی هم ندیدیم ازش ! 

 

امیدوارم 20 دقیقه اول رو مقاومت کنیم ، اتلتیکو قطعا 20 دقیقه اول رو وحشتناک فشار خواهد اورد ، نباید بریم برای بازی مالکانه ، دفاع و ضد حمله بهترین راهی که میشه بهشون ضربه زد ! درضمن به هیچ عنوان نباید الکی ضربه ازاد داد بهشون ، روی این ضربات خیلی خطرناک هستن ! 


  • moha684, Georgia , ღZahraღ و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#89
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2517 ارسال

بهترین خبر تا الان گل زدن مالمو به المپیاکوس بوده...   :yao:

چه بزن بزنی شده..همون بهتر پیرلو نیست..


  • Georgia و ღZahraღ از این پست تشکر کرده است

#90
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

معمولا تو این چند ساله دلم برای الکس تنگ میشه شب بازی های یووه. امشب دلم برای مونترو تنگ شد.:دی


  • AAG, FarSH4D, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#91
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

حالم از بازی کثیف ات مادرید به هم میخوره. همش اعتراض همش اعتراض همش اعتراض

 

یک مشت وحشی دور هم جمع شدن تبدیل شدن به یک تیم


  • eⁿzº, sia10, L'Avvocato و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#92
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

یه مقدار باید بهتر مدیریت کنیم ! خوب داریم پا به پاشون ، تو سبک بازی خودشون ، بازی میکنیم ! منتها تو این دست بازی ها ضربات ایستگاهی نتیجه رو مشخص میکنه ، که اتلتیکو بهتر از یوونتوس میتونه استفاده کنه ! با این شرایط میتونیم یه تساوی بگیریم ، مگر اینکه بد شانس باشیم ! گل زدن با این روش برای ما تقریبا غیر ممکنه ! 


  • eⁿzº, tecra, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#93
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4004 ارسال

این بازی ، بازی پیرلو نبود خداییش :1:

25 تا خطا فقط تو نیمه اول . آخرای بازی داشتم می خندیدم دیگه ، خیلی خوب همدیگرو می زدند :1:


  • tecra, Georgia , juvenista و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#94
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4162 ارسال
  1. کیلینی و بونوچی برخی اوقات حرکات غیر منطقی انجام میدن....................

  • Georgia از این پست تشکر کرده است

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#95
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

راستی !  این اتلتیکو یوونتوس 2003 رو میخواد ! 

 

مونترو ، داویدز ، تاکیناردی ، کونته ! خودش یه پا کال او دیوتی میشد ! :D


  • AAG, FarSH4D, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#96
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
خیلی الکی اسم اتلتیکو رو بزرگ کردن....بازی مسخره اتلتیک...در صد مالکیت 66 به 34 ما... و امیدوارم نیمه دوم منظم تر باشیم......اتلتیکو الکی جنگ روانی راه میندازه...تیم ما اولین بار جلوی چنین بازیکنایی قرار گرفتن اول ارامش و بعد کمی نظم بازیمونو بهتر میکنه
  • AAG, The_God_of_Goalkeepers , eⁿzº و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#97
Pourya Tavassoli

Pourya Tavassoli

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 109 ارسال
واقعا اين اتلتيکو وحشيانه بازى ميکنه!!!!
اى کاش برنوچى زرد نميگرفت خيلى خطرناک شد...
در مجموع بد نبوديم,فقط اورا واقعا داره بد بازى ميکنه,اميدوارم اساموا زودتر بياد
قبل بازى هم گفته بودم نگران بازى اورام
به اميد موفقيت يووه,دوستان پيک هاتون رو بالا بگيرين
سلامتيه يووه و هر چى تيفوسيه
  • Georgia , ace of glass, ღZahraღ و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#98
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

مالکیت 70 به 30 ئه   .  ابله بازی در نیاریم میتونیم ببریم .   فکر  کنم اسا رو گزاشته واسه دقیقه 70 به بعد


  • Georgia و ace of glass از این پست تشکر کرده است

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#99
aZaDeH

aZaDeH

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 374 ارسال

امیدوارم این نیمه یه اتفاق خوب بیوفته تا هوادارای مسخره شون خفه شن و دهناشون رو ببندن :32: :32: :32: :bangin: :1: :1: :1:


  • Georgia از این پست تشکر کرده است

[SIGPIC][/SIGPIC]


#100
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4162 ارسال

گاولتیکو


  • FarSH4D, Georgia و ace of glass از این پست تشکر کرده است

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی