پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5522 پاسخ برای این موضوع

#761
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

به هیچ وجه  اعتقاد ندارم که موفقیت های پارسال  اتفاقی بوده .   و همچنین به هیچ وجه اعتقاد ندارم که تیم پارسال قوی تر بوده .  

 

الگری عملکرد فوق العاده ای پارسال داشت  .   تیم منظم و روغن کاری شده بازی میکرد .-  لاین اپ درست - تعویضهای  درست .  

 

من یه عادتی که دارم قبل از هر بازی    تو ذهن خودم  با در نظر گرفتم جمیع جوانب لاین اپم رو میچینم  .   و در طول بازی هم  تعویض انجام میدم .     

 

پارسال  اکثر لاین اپ ها و تعویض های الگری  با اونجه من تو ذهنم انجام میدادم کاملا منطبق بود   

 

 

اما امسال .   نمیدونم مشکل کجاست   .    الگری با کی لج کرده .   به هیچ وجه اعنقاد ندارم   تیم امسال از پارسال ضعیف تره .   

 

امسال هیچ کدوم از لاین اپ های الگری و تعویض هاش  با چیزی که  من تو ذهنم دارم   حتی نزدیک هم نیستن .   بعضی وقتها لاین اپ هاش برای من باور نکردنی  هست .   

 

 

در بازی دیشب  چیزی  که   از قبل مشخص بود  بازی بسته ی  ساسولو بود .     بازی دادن  دو عنصر  خشک    در کنار هم  باور نکردنی  بود .    استورارو و لمینا .  

 

هر دو تا  بازیکن در نوع خودشون  بازیکنان  خوبی هستن  .   ولی  واضح بود  که در بازی دیشب   بازی دادن به هر دو نفر همزمان    عملا خلاقیت هافبک رو به صفر میرسونه  .   در حالی که شما یک هرنانز  خلاق و دریبل زن رو  داری رو نیمکت .    

 

خیلی منتظر ورود  هرنانز شدم  .   ولی وقتی دیدم  اومد   در پست هافبک دفاعی به زمین اومد  . دیگه ناامید شدم از نتیجه

هر چند اخراج کیلینی بی تاثیر نبود .  ولی لاین اپ های  این فصل الگری  جای بحث داره  


  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#762
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

خیلی ها میگن مشکل اصلی یووه رفتن پیرلو و ویدال هست . حرفشونم تا حدودی درست
ولی اگه دقت کرده باشین مشکل اصلی تیم نبود کارلوس توز هست که بعد از رفتنش خط حمله دیگه اون پرسینگ و حمله های زهردار رو نداره
توی هر بازی مالکیت توپ رو داریم و تا میانه زمین حریف توپ کاملا دست یووه س ولی از اونجا به بعد بازیکن جنگده ای نیست که به قلب تیم حریف بزنه و اینجاست

که کاملا نبود آپاچی احساس میشه
 اگه توز کنار دیبالا بود هیچ تیمی حریف این خط حمله نمیشد


  • Pouya, Prince of Turin, Camel Blue و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#763
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1247 ارسال

به نظر من یا باید سریع تر بره، یا باید تا اخر فصل باشه. مگه چلسی نبود، دی متعویی که فصل اول فهرمان کرده بود رو فصل دوم بعد از افتضاحش سریع اخراج کرد و در نهایت هم سهمیه گرفتن هم لیگ اروپا رو فتح کردن. نیم فصل رفتن هم دردی دوا نمیکنه کل فصل رو خراب میکنه. هرچند بدم نمیاد الگری بره و کاررا جاش مربی شه فعلا، نتیجه که قرار نیست بگیریم، باز کاررا تو دوران کنته به نظر ایده های خوبی داشت و از اون مهم تر به بازیکنا کنار زمین انگیزه میداد حداقل. اون بتزگششت و مساویمون جلوی چلسی کاررا رو نیمکت نشسته بود. اگه مورینیو بیاد عالی میشه ولی چلسی هنوز اخراج نکرده، اصلن یه چرخش مربی شیک، انچلوتی به چلسی مورینیو به یووه الگری ریلیز :1:

فک کنم کاررا جز دستیارای کونته باشه!:D
فک نمیکنم دانش فنی بالایی داشته باشه که بخواد سرمربی تیمی توی سری آ باشه!چه برسه به یووه...
آخه همون سال هم وقتی محرومیت آلسیو تموم شد دیگه کاررا تیم رو کوچ نمیکرد

درمورد اخراج شدن آلگری هم اولا باید بگم که مطمئن باشین هروقت کهوقتش برسه مدیریت این کارو انجام میده(درکل منظورم اینه که مدیران کار درست تری رو انجام میدن،ازون چیزی که ما فکر میکنیم باید انجام بشه)

و اینکه میتونیم امیدوار باشیم آلگری مثل اون سه فصلی که تو میلان بود نیم فصل دوم تیم رو متحول کنه!

یه چیز دیگه هم باید بگم و اون اینه که بدبختیای میلان رو کاملا گردن آلگری نندازین و بگین همون برنامه رو داره توی یووه انجام میده!میلان در درجه ی اول با مدیریت افتضاح نابود شد...
نزدیک دوساله که از اخراج آلگری میگذره ولی میلان هنوز به اون جایگاهی که می خواسته نرسیده...
  • Bianconero Amore, mory, Pouya و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

2_hn6s.jpg


#764
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

میشه گفت تو چند سال اخیر، زمان اوج میلان، زمان مربیگری آلگری بود


  • Pouya, Camel Blue, Alex2003 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#765
VIDAL

VIDAL

    عضو جدید

  • اعضا
  • 38 ارسال

خیلی ها میگن مشکل اصلی یووه رفتن پیرلو و ویدال هست . حرفشونم تا حدودی درست
ولی اگه دقت کرده باشین مشکل اصلی تیم نبود کارلوس توز هست که بعد از رفتنش خط حمله دیگه اون پرسینگ و حمله های زهردار رو نداره
توی هر بازی مالکیت توپ رو داریم و تا میانه زمین حریف توپ کاملا دست یووه س ولی از اونجا به بعد بازیکن جنگده ای نیست که به قلب تیم حریف بزنه و اینجاست

که کاملا نبود آپاچی احساس میشه
 اگه توز کنار دیبالا بود هیچ تیمی حریف این خط حمله نمیشد

 

 

خوب اشاره ای کردی.توی شیوه های مربی گری و شاکله بندی هر تیم یه مبحثی هست با عنوان شیرازه ی ترکیبی.ستون فقرات و شیرازه ی هر تیم رو میشه به یه ستون تشبیه کرد.دروازه بان ، هافبک مرکزی (یا همون تخریبی و گاها طراح ) هافبک هجومی، و مهاجم نوک. توی این تغییرات ابتدای فصل ما سه نفر از این چهار نفر رو از دست دادیم.و نتونستیم با مهره های مناسب جاشون رو پر کنیم.البته توی این قضیه تا حدی آلگری و تا حدی تیم مدیریتی و پروفسور ماروتا مقصر هست. ساده بهتون بگم شما اگه توی مسابقات فرمول 1 خودرویی به همیلتون بدید که نقص فنی داشته باشه قطعا به مشکل بر میخوره.

 

مورد بعدی بعد روحی و روانی تیم هست.که کنته توی اولین فصل ورودش توی مسائل انگیزشی خیلی کار کرد و تیمی که دو فصل پیاپی هفتم شده بود رو بدون باخت قهرمان کرد اما آلگری توی عمکردش اینو اثبات کرده که واقعا در بعد روانی و انگیزشی ضعیفه و فقط می خواد آرامش به تیم بده به جای این که با حرفا و برنامه هاش آدرنالین مثبت به رگ های بازیکنان تزریق کنه.

 

مورد آخری که دوستان هم بهش اشاره کردن نداشتن تاکتیک و روش قدرتمند برای گلزنی و کسب نتیجه هست.تا میانه ی میدان جلو میاییم و بعدش برنامه ی قوی برای حمله و پاشیدن دفاع حریف نداریم که من این رو جزء ضعف های تاکتیکی هر مربی میدونم که تاکتیکش به بن بست میخوره.حالا میخواد اون مربی هر کسی باشه.


  • Bianconero Amore, Georgia , Pouya و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#766
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

اول از همه اینکه آلگری اخراج نمی شه، حداقل تا وقتی توی اروپا هست اخراج نمی شه. کار درستی هم هست بالاخره آلگری توی اروپا موفق بوده تا اینجا و یه فینال و یه صدر نشینی گروه واس ما اوورده ! اما خب اگه زبونم لال زبونم لال حذف شدیم مخالفتی با اخراج آلگری ندارم ! همونطوری که موافق هم نیستم. کلا اگه از اروپا حذف بشیم امسال واس من تموم می شه میره !! سهمیه هم واسم مهم نیست من تو سری آ فقط قهرمانی رو مناسب می دونم و بس ! 

 

اما اگر اخراج بشه.  سجاد خوب گفت مطمئن باشید نه خوزه ای میاد توی یوونتوس نه آنجلوتی ای ! اینا همه خیال و توهم های شیرینن. پس با امید این ها منتظر اخراج آلگری نباشید. بعد از رفتن آلگری گزینه هایی مثل اسپالتی، پراندلی، دی متئو و مونتلا می شن کاندیدای سرمربیگری تیم که هیچکس الان نمی تونه بگه اینا از آلگری 100 درصد بهترن ! حالا اگر هم قرار باشه یکی از اینا بیاد من مونتلا رو ترجیح می دم. حالا این بماند که مونتلا هم نشون داده تو مواقع حساس نمی تونه تیم رو جمع کنه. البته بین فیورنتینا و این یوونتوس جدا خیلی فرقه !! 

 

اول فصل خیلی خوشحال بودم که تیم اینطوری تغییر کرد. بازیکنای خوبی اضافه و تیم با تغییرش نابود نشد از لحاظ بازیکنی حداقل ! خیلی هم امید به موفقیت بازیکنا زیر نظر آلگری داشتم از پست هام تو همین تاپیک هم معلومه اما خب آلگری باز هم شخص منو سورپرایز کرد ! پارسال با موفقیتش و امسال با عدم موفقیتش. نقطه ظعف امسال زیاد داشته که بعدا خدا بخواد ( که ایشالله هیچوقت نخواد  :1: ) می گم.

اما اصلی ترین موردش عدم ثبات تو 11 نفره اصلیشه !! آلگری هنوز نمی دونه مهاجم های اصلیش کدوم بازیکنا هستن هافبک هاش کدوم بازیکنا !! هی این 2 خط رو تغییر میده اونم تغییری که لازم نیست. یه روز دیبالا موراتا، یه روز مانژو زاتزا، یه روز موراتا مانژو و ... !! تنها خطی که توش باید تغییر ایجاد کنه و این کار رو نمی کنه، خط دفاع تیم ک افتضاح بوده امسال. بونوچی و کیلینی واقعا فاجعه بودن. روگانی و بارزتزالی خیلی لایق ترن از نظر من که بشن مدافع های فیکس تیم ،،،، 

 

به امید بهتر شدن شرایط . حتی در حد سهمیه ،،،، 


  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

uinm_pavel-nedved.png

 

Golden Boy


#767
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3792 ارسال

دوستان بعید می دونم امثال آنجلوتی و مورینیو تمایلی برای کار با مدیران یووه رو داشته باشند چون حرف اول رو در بسیاری از زمینه ها مخصوصا ترانسفرینگ مدیران باشگاه دیکته می کنند .

خب واقعا توی سری آ افتضاح بودیم و بی شک بسیار ضعیف ظاهر شدیم و معتقدم آلگری هم به اندازه خودش مقصره و نباید همه مشکلات رو در مربی تیم خلاصه  کرد ...

اما جناب آلگری و اشکالاتش ...

به نظر می رسه ماکسیمیلیان تمرکز و قدرت اصلی خود و تیمش رو معطوف به رقابتهای اروپایی کرده و یک جورایی سری آ داره قربانی چمپیونز میشه و این استراحت دادن های پیاپی به نفرات اصلی در بازیهای داخلی موید این حرف هست فکر می کنم در حال حاضر یکی از مهمترین ضعف های سرمربی تیم همین موضوعه چون وقتی شما از 10 بازی 12 امتیاز داری و داری برند یووه رو یدک میکشی حق نداری روی فرصت حضور در رده های اول لیگ و اروپای سال آینده قمار کنی .

فکر می کنم مکس به شناخت کامل از نفراتش رسیده و کاملا بازیکنان اصلی و غیر قابل تغییر ترکیبش رو شناخته ولی آگاهانه برای لیگ ایتالیا ارزش کمتری قائله و می خواد این نفرات کمتر بازی کنند ...

مشکل مهم بعدی استفاده از سیستم کاملا خنثی و غیر منعطف و ناکارامد 2-5-3 در بسیاری از بازیهای این فصل مثل بازی اخیر با ساسولو ئه ... من خودم از اتخاذ این سیستم در برابر اینتر و در خانه حریف و با توجه به شرایط اون موقع دفاع کردم اما به هیچ عنوان نمی تونم برای بازی با ساسولو هم این سیستم رو بپذیرم ما باید برای پیروزی در این بازی یا بازی با گلادباخ با سیستم های رو به جلو تری مثل 3-3-4 یا 2-1-3-4 که جسارت - سرعت و کارآمدی بیشتری برای ما به ارمغان میاورد استفاده می کردیم تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشیم ...

واقعا نمی دونم مکس چرا برای استفاده از سیستم مورد علاقش در فصل پیش اینقدر تردید داره ...


  • Bianconero Amore, juve's fan, Atomic Ant و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#768
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

علی دایی دوران مربی‌گری خود را به عنوان سرمربی و بازیکن در تیم سایپا شروع کرد و توانست این تیم را در لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) به قهرمانی برساند. تیم سایپا البرز به رهبری ورنر لورانت تا هفته پنجم لیگ برتر ۸۶–۱۳۸۵ ایران با کسب ۱۱ امتیاز (۳ برد و ۲ مساوی) در صدر جدول قرار داشت، که علی دایی در ۱۷ مهر ۱۳۸۵ به عنوان جانشین لورانت معرفی شد.


  • juve's fan, Donnie و abbas-juve11 از این پست تشکر کرده است

#769
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

^ وبدین گونه بود که سایپا در رقابت های قهرمانی آسیا خوش درخشید! :1: 


  • juve's fan, Donnie, vahid.juv و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#770
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال

در ابتدا شرم بر من باد که در فرومایه ترین بخش فروم پست میدم اما متاسفانه جای بهتری پیدا نکردم پس این خفت را بر من ببخشید .

 

توتو اسپرت مدعی شده مدیران یووه در 3 بازی پیش رو مقابل تورینو ، گلادباخ و امپولی در انتظار یک چرخش 180 درجه ای از تیم و شخص آلگری  هستند و در صورتی که ایشون نتونه این خواسته مدیرا رو بر اورده کنه و تیم همچنان بعد از این 3 بازی تو این شرایط باقی بمونه یووه به گزینه های جایگزین فکر میکنه .

 

در همین حال توتو مدعی شده یووه از الان با گزینه های مد نظرش وارد گفت و گو شده تا در صورت لزوم پلن جایگزین داشته باشه و تصمیمی که باید گرفته بشه در نهایت گرفته بشه . در همین رابطه از لیپی کبیر به عنوان اولین گزینه یاد شده و گفته میشه رابطه خوب لیپی با ندود و آنیلی میتونه شرایط رو برای بازگشت لیپی به تورین فراهم کنه به این صورت که 1 یا 2 سال هدایت تیم رو بر عهده داشته باشه و بعد از اون به کادر مدیران تیم اضافه شه . گزینه بعدی که این روزنامه نام برده کاپلو هست و بعد از اون هم مونتلا و ماتزاری و اسپالتی در بین اسامی دیده میشن .

 

اما شخصا فکر میکنم در صورتی که لیپی به یووه بر نگرده مونتلا شانس دوم باشه که گزینه فوق العاده خوبی هم میتونه باشه و بعید میدونم کاپلو و ماتزاری و اسپالتی واقعا در ذهن ندود جایی داشته باشن .

 

خبری بعدی که امروز روزنامه ها بهش اشاره کردن بازگشت آنتونیو کونته بعد از مسابقات یوروست و گفته میشه این ایده هم  به عنوان یکی از ایده های آلترناتیو در ذهن مدیران یووه وجود داره که در پایان فصل کونته رو برگردونن .


  • juve's fan, mory, Atomic Ant و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

269996_166167973522551_1513110404_n.jpg


#771
VIDAL

VIDAL

    عضو جدید

  • اعضا
  • 38 ارسال

خبری بعدی که امروز روزنامه ها بهش اشاره کردن بازگشت آنتونیو کونته بعد از مسابقات یوروست و گفته میشه این ایده هم  به عنوان یکی از ایده های آلترناتیو در ذهن مدیران یووه وجود داره که در پایان فصل کونته رو برگردونن .

 

:22:   :450:

 

 

 

با این شرایطی که بوجود اومده وقتی نگاهی به مربیان موفقی که با گذشت زمان با رکود مواجه شدن می تونم بهتر درکشون کنم.مثل کنته، مثل فرگوسن، یا مثل بنیتز یا حتی رانیری که با یووه و رم تا یک قدمی فتح اسکدوتو پیش رفت ولی در نهایت موفق نشد. :105:


  • Donnie, vahid.juv و abbas-juve11 از این پست تشکر کرده است

#772
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

با این مصاحبش خواسته جو رو اروم کنه ولی حرف اخرش که من دستم برای ترکیب بازی فردا بازه یکم منو میترسونه و هنوز میخواد بگه رو حرفم هستم ....ایشالا از این بازی بتونیم برگردیم وگرنه بذاریمش تا کریسمس معلوم نیس همین چنا بازیکنمونم برن ..

 

اعتماد ب نفس تیم توی لیگ پایین نیومده بلکه فقط چینشش بازیکناس امیدوارم با کمترین تغییر ب مصاف تورینو بریم چون گلادد باخ هر چند تو خونه خیلی محکمه ولی خط حمله انچنانی نداره الگری ادم باهوش بدشانس و خیلی صبوریه و باید بهش زمان داد . وگرنه اگه نتونه برگرده باید دنبال بهترین گزینه بود هرچند تیم الگری همیشه تو cl بهتر بازی کرده و عالی بوده ولی خدایی نتیجه نگرفتن ما دلیلش  یعنی دلیل اعظمش ب دلیل دیر شروع کردن تمرینات و دیر بستن تیم بود وگرنه با خرج و خسیس نبودن الان مهره های بهتری داشتیم 

 

نکته : تکسیرا هم داره میپره همه فهمیدن یووه بازیکن بخر نیس ....ویستل هم همین در ضمن شاختار 3 سال پیش ک باهاش بازی گردیم بهترین بازیکنا رو داشت کاش یکم روشون فکر میشد و از طرفی اینقد زود بازیکنایی مث کومان و ویدال رو از دست نمیدادیم


  • mory, Camel Blue, Alex2003 و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#773
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
اصلا اینجوری بگم
1 . علگری اون بازیکنا که میخاست ، هیچکدوم رو نخریدن .
2 . تا الان بدشانس ترین مربی کل لیگها بوده با وجود مصدومیتها .
3 . کومن و ویدال و پیرلو رو هم میخاست . اما مدیرا گذاشتن برن . و البته توز

سوالم اینه : ایا جلو این تیمایی که باختیم بهونه های بالا درسته ؟ قابل قبوله ؟
پ . ن : البته مساوی جلو فروزینونه و مونشن گلاد باخ قطعا باخت محسوب میشه .
پس چرا جلو سویا و سیتی میبره ؟
کاملا مشخصه که دوگانگی شدید تو ترکیب چیدن و صد البته لجبازی با بازیکنا و شایدم مدیریت . باعث نتیجه نگرفتن شده .
مصاحبه اورا هم به نظر من حرف خودش نبوده و خط گرفته از علگری .
علگری داره کارهایی میکنه که نه تنها فصل قبل رو داریم فراموش میکنیم بلکه به این نتیجه میرسیم که تو موفقیت فصل قبل کمترین نقش رو داشته .
اصلا من مخالف سینه چاک علگری . ایا حرفهام اشتباهه .
تا ابد یووه .
  • juve's fan, mory, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#774
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4181 ارسال

بر طبق اخرین خبرها هدف اصلی مدیریت یووه در سری آ این است که تیم حداقل سوم بشه تا سلامت اقتصادی باشگاه با رفتن به اروپا تضین گردد و گرنه خسارت کبیری است.

 

بر این اساس چندبازی اتی یووه بسیار مهم و سرنوشتی بوده در سرنوشت الگری ...

 

الات یک چهارم فصل طی شده و فاصله تا صدر ده امتیاز است.

 

این شکاف به راحتی پر نمیشه چون تعداد زیادی تیم تو رده های بالایی جدول هستند...

 

اگر گزینه بهتری از الگری سراغ دارید می توان او را اخراج نمود و گرنه ممکن است با الگری به اروپا هم نرویم.


  • juve's fan, El rey leon, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#775
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 626 ارسال
  • Locationgolestan-gorgan

دوستان همه موافقین که بازیکنان خریداری شده با تفکرات الگری هم خونی نداره؟ اصلا نمیدونم چجوریه که الگری قشنگ گیج میزنه. تیم پارسال مچ بود فقط الگری شکلش رو عوض کرد بازیکنان انعطاف پذیری مثل توز داشت که راحت بازی میکردن تو هر پستی و تجربه هم که کامل بود تو تیم. الان ما بازیکنایی رو اوردیم که هنوز فوتبالشون شکل نداره جوونن. کار مربی اینه که با تفکراتش شکل بده به بازیه این جوونا. ترکیب الگری4.3.1.2 هست. کواد توش جا نمیشه پستش رو عوض کنه. نمیشه، پس بزارتش رو نیمکت خاک بخوره. 4.3.3 بهتره ابزارش نیست دفاع راست نداریم؟ پادویین رو بزار تیم از یه طرف بلنگه بهتر از 10 جهت بلنگه. هافبک و دفاع و مهاجم درست بچین بزار راست بلنگه.کسی تا الان تونسته درک کنه الگری چی تو سرشه؟؟؟؟؟ ترکیب 2 مهاجم هر بازی داره تغییر میکنه. 3 مهاجم فقط کواد هست که فیکسه و هر دفعه وسط و چپ تغییر میکنه. خط هافبک تو 4 هافبکه هر دفعه 3 هافبک تغییر دارن تو 3 هافبکه فقط پوگبا فیکسه تو 5 هافبک فقط پوگبا و کواد فیکسه. یعنی تفکر مربی رو اینه که این 2 بازیکنو تو ترکیب جا بده هر طور شده حالا هرچی شد؟؟؟؟ خب پس چرا 4.2.3.1 نمی چینه که همه بازیکنا باشن. حتی اگر به تفکرش نمیخوره یه بازیکنی دلیل بر این نمیشه که ترکیبو عوض کنه بزار بازیکنو رو نیمکت. بعدش اینجاس میشه گفت که اقایون مدیران چرا یه بازیکنی خریدین که به تفکر و ترکیب مربی نمیاد. وسط فصل که تیمو تحویل نگرفته بگیم تیم بسته بوده با تفکر مربی قبلی حالا این نمیتونه کار کنه. تیم با نظارت خود مربی بسته شده. اگر الگری اختیار نداره و نمیتونه دیکته کنه خودش رو به تیم مدیریت چرا مثل کنته نذاشت بره که حداقل تیم به فنا نره. هم خودش نابود شه. اگر تشخیص داده که این اندازه انعطاف داره که بازیکن رو بدن بهش این هم با همین بازیکنان بهترین نتیجه رو بگیره. خب پس کو دیگه این تیم از ساسولو کم نداره. یا فروزینونه یا ادینزه. من فقط 2 حالت واسه تیم الان میتونم ببینم یا دستور بازی دادن به یه سری از بازیکنان از بالا میرسه که چهرشون خراب نشه و الگری هیچ توانی برای مقابله نداره که در این صورت تمام گیج زدن های الگری و کلافگی تیم درست توجیه میشه. حالت دومم اینه که مهم نیست واسش چی میشه بهتر از یوونتوس واسه الگری پیدا نمیشه از طرفی هم نمیتونه تاثیر بزاره رو خرید بازیکن. با خودش حساب کرده من میمونم شانس دیگه یا تیم میگیره که در این صورت من میشم نور چشم همه یا تیم میشه الان که هست مجبورن اخراجم کنن هم پولمو میگیرم هم بی تیم نبودم یوونتوس هم به یه جای پسرم که نابود شد.


  • Bianconero Amore, juve's fan, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#776
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21359 ارسال
  • LocationDeutschland

- اتفاقا من برعكس شما فكر ميكنم.

يووه امسال از نظر انعطاف تاكتيكي و سيستمي در بالاترين حد خودش قرار داره ! رسما ميشه همه جور سيستمي رو با اين تيم پياده كرد.

واقعا مربيگري توي اين يووه خيلي آسونه و نتيجه نگرفتن خيلي سخت !


  • juve's fan, Atomic Ant, El rey leon و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

 

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪

 


#777
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

به نظر منم مشکل اصلی الگری اینه که تیم امسال زیادی منعطفه و هرجوری میشه بازی کرد :1: تقریبا هر کاری بخواد بکنه ابزارش هست. حالا نه در حد بایرن! ولی در 2 سطح بالاتر از تیم های لیگ :1:

گویا بهترین حالت برای الگری اینه که فاصله ذخیره ها و نیمکت اینقدر زیاد باشه که ترکیب 90% مشخص باشه و دستش بسته باشه! نه اینکه از تو تخم مرغ شانسی در بیاد و گذاشته بشه به پای سیستم چرخشی و آنالیز حریف و کمک به جوانان و حکمتی که ما نمیفهمیم و دری وری های دیگر :1:

امیدوارم به زودی به یه ترکیب ثابت برای بازی های مهم برسه وگرنه کارش سخت میشه. 

مدیران همونایی هستن که الگری رو انتخاب کردن. تقریبا هیچکس باهاش موافق نبود و حداکثر می گفتیم از بقیه گزینه ها بهتره. بنابراین باید با دید کسی که الگری رو انتخاب کرده، به وضع الان نگریست نه کسی که اعتقادی بهش نداره :1: برای همینه که گفتم حالاحالا ها از اخراج خبری نیست مگه وضع از همین سینوسی هم در بیاد:|

منم نگفتم مورینیو میاد! بریم بیاریمش!! گفتم برای همچین گزینه ای حاضرم تعویض کنیم نه گزینه های موجود ِ بیکار ِ بی اعتبار ِ بی کارنامه ِ نابلد که صرفا 1 ماه خوب تو دوران ورزشیشون دارن :1:


ویرایش شده توسط Pouya 31 October 2015 - 05:31 PM.

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#778
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

امروز یه فیلم از رابرت وایز دیدم با بازی پل نیومن. فیلمه متوسط بود ولی اسمش خیلی خوب بود : "کسی آن بالا مرا دوست دارد." حکایت این بازیه...

در رفتی مکس، اونم چه در رفتنی! وضع خیلی خرابه ولی...

امیدوارم گل دوم نقطه عطف این فصل باشه، ولی بعیده...


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#779
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1401 ارسال
  • Locationقزوین

آلگری تکلیفش با خودش مشخص نیست درست .  سیستم برنده رو انگولک می کنه درست . بازیکنای عجیب غریبو می ذاره تو پستای عجیب و غریب تر درست . ولی وقتی مدیریت با بی خیالی ستاره ها رو از دست می ده و در صورتی که آلگری تنها چیزی که خواسته بود یه پشت مهاجم خلاق بود و مدیریت تو همه ی پستا بازیکن معمولی ولی گرون می خره غیر از اون پست چه انتظاری می شه ازش داشت ؟

آلگری داره راه میلان رو می ره چون قبل تر از اون ماروتا راه گالیانی و آنیلی راه برلوسکونی رو رفته. با تغییر مربی هم شرایط بدتر می شه همونطور که تو میلان بدتر شد


  • mory, Aminvo, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

adp.jpg


#780
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
رفتن علگری اگر از یووه شکل بگیره امیدوارم مثل رفتنش از میلان نشه . میلان هم دقیقا داشت سینوسی نتیجه میگرفت اونم نه هفته ها ، بلکه ماها . اما انقدر اخراج نشد تا باختن و مساوی کردن شد جزوی از میلان ، جوری هنوز هم میلان کمر راست نکرده و هرکیو اوردن نتونست درستش کنه . شاید اگر زود تر از میلان اخراجش میکردن خیلی بهتر بود براشون .
نمونه دیگر هم میشه به چلسی الان و مورینیو نگاه کرد . اونجا هم مورینیو کاری کرده که چلسی دیگه مساوی هم نمیکنه و اکثرا میبازه . میشه مورینیو رو زود اخراج کرد و مربی دیگه اورد که بهش بگن ما به تو اعتماد بیشتری داریم تا مورینیو ویا میتونن صبر کنن چلسی تو لیگش هفتم بشه و بعد اخراجش کنن منتها در این صورت مربی بعدی اگر بیاد فصلی رو شروع میکنه که تیمش فصل قبل هفتم شده .
پ . ن : خواستم فقط بگم اگر میلان بعد از علگزی هنوز تیم نشده . شاید با زودتر رفتن علگری الان تیم دیگه بود .
و این مطلب صرفا یک نظر هست ( :
  • juve's fan, mory, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی