پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5440 پاسخ برای این موضوع

#621
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

مکس آلگری تایید کرد که کینگزلی کومان به تایر رو میخ می پیونده.

 

"خودش دوست داشت بره و به نظرم معامله ی خوبی بود.تو فصل قبل کم بازی کرد و درسته که بره اگه فکر می کنه که آماده نیست که اینجا برای جایگاهش بجنگه. اگه هم بعدا بتونه خوب کار کنه ، مدیون یوونتوسه. فرناندو یورنته رو می دونستیم میره ، آنسان فوق العاده ایه و واقعا حیفه که شاهد رفتنش بودیم.ایزلا هم خواهد رفت. زاتزا جوونه  ، مهاجم تیم ملی ایتالیاس ولی برای وفق پیدا کردن نیاز به زمان داره. یوونتوسو ترک نخواهد کرد."

 

 

 

79496558032754003852.jpg


“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#622
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

میبینی دنیا رو؟! چقدر زود فراموش شده پارسال... خیلی روزگار نامرد و بی رحمه! نه؟

امسال خودتی و خودت. هر نتیجه ای بگیری میشه "اصل". سالهای بعد الگری رو با نتیجه امسالش در یووه میشناسن...


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, mory و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#623
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال
 

^^ @back to juve اگه می خوای جوابت رو کامل بدم و حال داری، متن زیر رو بخون  :53:  : 

 

یه چیزی هست به نام تغییر تاکتیک و رویه تیمی!! که باعث می شه یه تیم به فرطه تکرار نیفته و بتونه به پیشرفتش ادامه بده.  تغییری نه حتما خیلی بزرگ !! تغییری که اگه بعد از یک مدت انجام نشه تیم هر چقدر هم خوب باشه و مربی کار بلد بالا سرش باشه، باز هم شکست می خوره. مثل اسپانیا تو همین جام جهانی اخیر. آرژانتین تو جام جهانی 2002. فرانسه تو 2002. ایتالیا تو 2010. بارسا تو 2013. یوونتوس تو 2002 و 2004 . رئال تو 2003. همه ی این تیم ها با مربی و بازیکنای خیلی خوب شکست خوردن نه به خاطر بد بودن، بلکه به خاطر تکراری شده بودن تیمشون !! یعنی حریف دقیقا می دونست که این تیما الان اگه بیان جلوشون، چطوری می خوان جلوشون بازی کنن و به همین خاطر جلوشون خیلی قشنگ وایمیسادن ! همین بلا سال آخرهم یه جورایی سر یوونتوس کونته اومد و اگه کونته نمی رفت به طور کامل سرمون میومد و معلوم نبود الان کجا بودیم !!

 

کونته خودش رو کشت تا بگه آقا این تیم یا باید تغییر تاکتیک بده، یا حداقل یه سری بازیکن جدید با انگیزه های جدید وارد بشن ( اتفاقی که امسال برای آلگری افتاد ! ). برای هر دوی این مسائل هم نیاز به خرید و فروش خوب بود. کاری که تو زمان کونته انجام نشد !! کونته می دید نمی تونه 4-3-3 بازی کنه ! چیکار می خواست کنه مثلا کواگلیارلا رو ماتری رو می زاشت وینگر و اوسوالدو رو نوک ؟! نمی شد خب ! خرید هم می خواست کنه تا سیستم رو تغییر بده باز نمی تونست. تیم به تکرار افتاده بود. همه یوونتوس رو شناخته بودن. کونته هم باز می گم نمی تونست تیم رو تغییر بده چون ابزارش رو نداشت. تو اون 3 سال هم با توجه به داشته هاش هر چی تاکتیک بلد بود رو کرده بود و دستش رو شده بود !! بنفیکا می دونست چطوری بهمون ضربه بزنه و زد !! اما خب کونته واقعا جای تحسین داشت که با این تکراری شدن تیمش، باز هر سال حداقل مارو تو ایتالیا قهرمان می کرد و بی نصیبمون نمی زاشت.

 

کونته رفت آلگری اومد و تفکرات خودش رو به تیم یوونتوس تزریق کرد. پستای ویدال و مارکیزیو رو عوض کرد. نقش توز رو عوض کرد. به موراتا جای کار داد و یوونتوس اون تغییری رو که لازم بود بهش رسید. الان نیا بگو توز زیر دست کونته بد بود پس آلگری از کونته بهتره، چون اگه بگی منم می گم MVP خط هافبکمون + پوگبا وقتی کونته سرمربیمون بود بهترین خط هافبک دنیا بودن ولی زیر دست آلگری فقط خوب بودن ! ( یا به قول شما مصدوم و خارج از فرم بودن ) پیرلو، پوگبا، مارکیزیو و مخصوصا ویدال زیر دست کونته جزء بهترین ها تو اروپا بودن. مصدومیت ویدال هم که می گی مستقیم به همون کادر فنی برمیگرده که مسئولش هست. چرا 3 سال زیر دست کونته پس اینا مصدوم نشدن ؟!؟ یا پیرلو چرا افت کرده بود ؟! نگو سنش رفته بود بالا چون این پیرلو تو سال آخرش برای میلان و وقتی همین آلگری سرمربیش بوذ افت کرده بود و با همون حال توسط کونته بهترین بازیکنای سری آ شد برای 3 سال !

کونته 3 سال با 1 تیم که کمترین تغییر توش ایجاد شد بازی کرد و هر سال هم از لحاظ افتخاری موفق بود. کاری که آلگری تو میلان فقط 1 سال اونم با بازیکنایی مثل ایبرا، سیلوا، اینزاگی، گتوزو، نستا، سیدورف و .. تونست انجامش بده !! کاری که گواردیولا هم با اون بارسای فضایی بیشتر از 3 سال نتونست انجامش بده. لیپی با اون یوونتوس فضایی نتونست انجامش بده و خیلی از مربیای بزرگ تاریخ .... 

 

باز میگم یوونتوس کونته بد نبود، عالی بود. فقط به ورطه تکرار افتاده بود. همه دیگه طرز بازی تیم رو میشناختن. کونته هم دیگه چیزی تو چنته نداشت چون 3 سال هر چی بود گذاشت وسط. کاری که آلگری تو میلان بیشتر از 1 سال نتونست بکنه ( رو کردن ایده های تازه و تاکتیک های جدید ) و تیمش بعد از 1 سال نابود شد.  نیا الان بگو خب باید طرز بازیش رو عوض می کرد چون 3 سال این کارو کرده بود و موفق بود + ابزارش رو دیگه نداشت. نیا الان بگو آلگری این کارو کرد چون آلگری تازه اومده توی تیم و هزارتا ایده جدید می تونست به نسبت خودش داشته باشه. آلگری موفق بود نه واس اینکه از کونته بهتر بود، فقط واسه اینکه طرز فکرو ایده هاش جدید و ناشناخته بودن برای حریفامون !! اگه بخواییم به 2 گانه و فینال لیگ قهرمانان نگاه کنیم که خب آلگری بهترین مربی تاریخ یوونتوسه دیگه نه ؟! از لیپی و عمو تراپ هم بهتره دیگه ... نه ؟!

 

امیدوارم گرفته باشی منظورم رو ...

 

بازم این بحث قدیمی... فقط ۱ نکته: سال دوم، شرایط دوتیم خیلی با هم فرق میکرد. الگری در لیگ قهرمانان هم بازی میکرد. حتمن یادتونه همین الگری که چیزی برای رو کردن نداشت چطور جلوی بارسا تو سن سیرو بازی کرد، یا مثلن بازی برگشت رو سر تیزهوشی کسایی مثل آنتونینی و مکسس و در ادامه لطف داور (اون پنالتی عجیب و مسخره که وقتی هنوز بازی متوقف بود خطای نستا رو گرفت!!) به بارسا باخت. تیم الگری بعد از ۱ سال نابود نشد!! سال دوم هم خوب بود و رقابت رو به یونتوسی سمج و پرقدرت باخت، تا دورای آخر هم پابه پای ما میومد. درمورد فصول بعدی هم صحبتی ندارم و خیلی واضحه که بدلیل یکسان نبودن شرایط، اصلن مقایسه ای هم نمیشه کرد.


  • mory, Massimiliano Allegri, Donnie و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#624
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

بابا کنته اصلاٌ جای دفاع نداره

 

همینو فقط بگم 10 امتیاز جلو باشیو بیای بازیکنای اصلیو با امثال چزنا بازی بدی 3 روز بعدش بیای تو اروپا بازی مرگ و زندگی کنی  :fp:

 

حالا هر توجیهی می خواد باشه 

 

تا حالا ندیدم مربی بیاد بگه چون بازیکنای گرون قیمت نمی گیری من میرم از تیم اوج آماتوریه مربی رو میرسونه (باید منطقی باشین نمیشه یک طرفه قضاوت کنین)

 

قبلشم اسطوره تیمی رو بیای نیمکت نشین کنی اونم بهتر از ووچینیچ و آنری و ... باشه

 

مرد حسابی می خواستی بری چرا با دلپیرو اینجوری کردی ؟ هر موقع میومد کم گل میزد؟

 

 نیمه بالایی سری آ باشی کافیه 

 

اروپا ببین چند مرده حلاجی

 

ایتالیایی دیگه میرن بازیکنای نیمکت نشین انگلیسو المان و اسپانیا رو جمع می کنن بردنشون حال نمیده دیگه


  • Pinturicchio از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#625
hoceynjuventini

hoceynjuventini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 692 ارسال
  • Locationshiraz
فقط جناب مکس هرکاری میکنه بهتره دیگه از سیستم 2_5_3 زیاد استفاده نکنه چون یه جورایی کل سری آ شیوه بازی ما رو فهمیدن همچنین روش مقابله باهاش رو

تو اروپا هم که واقعا بدتر
  • abbas-juve11 از این پست تشکر کرده است
jűvęŅŢś f○r €V£ř

#626
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21171 ارسال

- رکوردها برای شکسته شدن هستند و در این شکی نیست. همونطور که مربیانی نظیر تراپ بزرگ، لیپی، کونته و حتی آلگری رکوردهای ارزشمندی رو برای یووه به ارمغان اوردند.

همونطور که یووه تا به حال در طول تاریخ خودش هرگز 2 بازی ابتدایی ـه فصل رو نباخته بود و این فصل این رکورد رو هم به جا گذاشت ...

 

 

مسائلی هست که ما نمی بینیم ولی افرادی که در باشگاه حضور دارند متوجه ش هستند، قطعا افراد کمی در جمع ما هستند که از این جمله کونته "یووه فصل پیش در سری آ هفتم شده بود" گله مند نیستند (!) ولی شک ندارم کونته مسائلی رو می دونست و میدید که این جمله رو بارها و بارها تکرار میکرد، تکرار می کرد و ازش خسته نمی شد ! حتی بعد از اینکه رکوردها رو یکی پس از دیگری جابه جا می کرد ولی به شکل عجیبی توی گفتن این جمله خستگی ناپذیر نشون میداد !

همونطور که که گفت "یووه زودتر از موعد قهرمان شد و جلوتر از برنامه های مدیریت حرکت کرد"، "کسی فکرش رو نمیکرد یووه بدون باخت قهرمان بشه" و ...

و همونطور که وقتی دید انتظارات از تیمش بالاست و مدیریت یووه هنوز آمادگی برآورده کردن این توقعات رو نداره ترجیح داد بره،

 

اعتقاد ندارم که مربی یک تیم تا دید که خواسته هاش برآورده نمیشن "باید" بره، توی این مسئله بایدی در کار نیست ولی وقتی مربی با شرایط موجود کنار میاد قطعا دیگه "نباید" گله مند باشه از شرایط، چون پذیرفته و حالا "باید" کارش رو انجام بده. اعتقاد دارم تیم فصل پیش، تیم کونته + تفکرات آلگری بود و به موفقیت هم رسید اما تیم این فصل تماما ساخته "تفکرات" آلگری هست و حالا آلگری باید جوابگوی تک به تک نتایج باشه.

همونطور که بردها و موفقیت به گردن مربی نوشته می شوند، باخت ها هم همین وضعیت رو دارند.

 

معتقدم وضعیت به این شکل پیش نخواهد رفت، تیم بسیار خوبی داریم و "حداقل" توقعی که از این تیم دارم قهرمانی ـه دوباره در سری آ ست و البته حضور غرور آفرین در اروپا. هر چیزی به جز این رو یک شکست برای آلگری محسوب می کنم. شانس، قرعه و ... هم هیچ دخلی نخواهند داشت، این فصل، فصلی هست که آلگری باید نشون بده نتایج فصل پیش اتفاقی نبودند.

نمی گم که دوباره تا فینال بره و یا تیم رو در آستانه کسب سه گانه قرار بده، ولی توقعی که از تیم دارم رو خیلی معقول می دونم و این توان رو در تیم می بینم که چنین عملکردی رو از خودش به جا بزاره.

من این 2 باخت ابتدایی رو فاکتور می گیرم فعلا، منتظر باقی ـه فصل هستم ...


  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#627
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

الگری کیفیت مربیگرشیو نشون داد 100% 

 

هیچ لزومی نداره که دوباره بیاد خودش رو ثابت کنه، حداقل در قیاس با مربیانی امثال کنته

 

این آقا با کمترین هزینه خرج شده تیم رو در آستانه 3 گانه برد

 

بعد اونوقت بیاد ثابت کنه ؟! 

شوخی نیست این موفقیت

 

شانسی میشه یه بازی 2 بازی رو برد نه دیگه ببری فینال قهرمان سری آ کوپا .... کنی

 

یه خورده فکر و انصاف هم خوب چیزیه

 

همین الان کنته اگه اینکارو میکرد الان در حد ناموس یووه بود! 


  • Delle Alpi, Pinturicchio و abbas-juve11 از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#628
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

جهت اطلاع ! 

کونته همین الان هم در حد ناموس یوونتوس هست !

 

الگری هم مربی خوبیه ، اگر شانس بیاره و شرایط هم مناسب باشه میتونه تیم رو به موفقیت برسونه ولی مربی فوق العاده ای نیست ! یوونتوس پارسال دقیقا تا بازی اخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان با اتلتیکو مثل سال قبلش بود منتها اونجا خوردیم به یخ برف گالا و بازی مجموعا تو دو روز برگزار شد و شرایطی که همه میدونن ! 

به هر حال برای الگری با یوونتوس ارزوی موفقیت دارم امیدوارم امسال هم بتونه مثل سال قبل کار کنه ! 


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, Numero Uno و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#629
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال
جهت اطلاع یعنی این همه ندونم کاری کنته رو فراموش کردی چسبیدی به بازیه گالا؟!
بازی های قبل از گالا چی؟ بعد از گالا چی بنفیکارو میگم؟ بازی با لاتزیو تو جام حذفی چی؟ بازی با بایرن که اصلا شرافت یووه رو تو 2بازی به باد داد جوری که بعد از گذشت دو سال همچنان طرفداراش تیکه میندازن
اگه این ناموس یووست پس دل پیرو چیه؟ چرا بهش بازی نمیداد؟

این دیگه از روز روشن تره که اگر نمره کنته از 100 60 باشه نمره آلگری حداقل 90
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#630
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

....

بازی با بایرن که اصلا شرافت یووه رو تو 2بازی به باد داد جوری که بعد از گذشت دو سال همچنان طرفداراش تیکه میندازن
اگه این ناموس یووست پس دل پیرو چیه؟ چرا بهش بازی نمیداد؟

این دیگه از روز روشن تره که اگر نمره کنته از 100 60 باشه نمره آلگری حداقل 90

....

 

اگر معیار بازی ما تیکه هوادارای حریف باشه ، پس ما جلوی بارسلونا هم آبرومون رفت ، چون هست تیکه هایی مثل "لایی زدن نیمار به اسطوره تون" و "3 تا زدن به دفاع مثلا مستحکمتون"

و هوادارای رئال مادرید و غیره و غیره !

 

ضمنا لازم هست یاد آوری کنم که اون یوونتوس تو آلیانز آره نا با جو وحشتناکش دو هیچ باخت و مضاف بر اون حتما شرایط بازی رو یادتون هست ؟! گل اول که روی یه تغییر مسیر مسخره به ثمر رسید

و گل دومی که ماندژوکیچ به وضوح تو آفساید بود. بازی برگشت هم که کسی نمیتونست توقع داشته باشه با اون وضع نتیجه ایده آلی بگیریم. (دفاع نمی کنم از عملکرد تیم ، صرفا منظورم این هست که

شرافتی بر باد نرفت تو بازی با بایرن ...)

 

حرفت قبول که آلگری 90 و کونته 60 (به فرض) ولی اگر 60 کونته نبود شک نکن آلگری نزدیک 90 هم نمیتونست باشه.

 

لازم نیست قیاسی کنم از بونوچی که تحویل کونته شد (بازیکنی که خیلی جاها اونموقع ها با لفظ بونوسوتی خطاب قرار میگرفت) با بونوچی در اختیار آلگری که زمین تا آسمون فرقش بود .

مضاف بر اون پیرلو ، علاوه بر اون پوگبا (که شاید با یکی دو لول پایین تر همین کومن هم میتونست روند مشابهی طی کنه که پیامبر کنونی شما ، جناب آلگری بهش فرصت نداد.) و ...

 

من هیچکدوم رو بر دیگری برتر نمیدونم ، چون هر دو ورای انتظار عمل کردن و مدیریت به شدت بهشون مدیونن ، هوادارا هم به همین شکل.

 

قضیه آقامون الکس هم که شده پیراهن عثمان. :53:


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, AAG و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#631
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
بایر اگر مارو برد رفت و برگشت بارسارو 7 تایی کرد . درست گفتم یا نه ؟ کونته اسطوره ی یووست و اون بازیهاشه که برای من خاطره داره و قطعا کونته مارو دوباره به اوج برگردوند اما علگری هم مارو بعد 13 سال برد فینال . جفتشون خوبن اما کونته اسطوره ی یووست و علگری یه مربی موفق . البته تا الان و 100 در صد دوست دارم این فصل موفق تر از فصل قبل باشه
توصیه میکنم به بعضیا که به همه و عالم و ادم گیر میدن دست از طرفداری یووه بردارن چون هستند تیمهای دیگه ای که جامهای بیشتری میارن تو اروپا و بازیکنای گرونتری و ستاره های بیشتری به تیمهاشون میارن .
  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#632
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

چطور از اونطرف پیشرفت بونوچی رو می بینی ولی مصدومیت بهترین مدافع سری آ و یوونتوس بارزاگلی -  مصدومیت ویدال ، افت پیرلو- مصدومیت بیش از حد کاسرس آساموا... رو نمی بینی 


dme48gukzvs8_t.jpg
 

#633
Mohammad Boushehri

Mohammad Boushehri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 210 ارسال

یعنی اعتقاد شما اینه که الگری که پیرلو رو نخواست و از میلان بیرونش کرد و تو تیم کونته اوج گرفت

 

و باز با اومدن الگری پیرلو ۳ سال اینقدر خوب بود که روش نشد بیرونش کنه و باز ۱ سال بعد بودنش بیرونش کرد ..تو تیم الگری اوج گرفت ؟! و تو تیم کنته خوب نبود ؟

 

کاملا مشخصه که الگری به پیرلو اعتقاد نداره و به بازیکنی مثل مونتولیو بیشتر اعتقاد داره تا پیرلو !!!!

 

 بارزاگلی بهترین فصلش فصل اولش نبود ؟ ویدال بهترین فصلش فصل قبل از الگری نبود ؟

 

اگرم منظور شما اینه که این فصل چون بونوچی خوب بوده و اونا اینجوری (افت و مصدومیت) تا حدی میتونه درست باشه که الگری رو پیشرفت بونوچی بی تاثیر نبوده ... اما همیشه مصدومیت و افت بازیکنان بیشتر مربوط به مربیان هست تا پیشرفت اونا ... در واقع مربی جلوگیری میکنه از مصدومیت بی خود و افت نکردن بازیکن واگرنه هیچ مربی ای هم نمیتونه بازیکنی رو با استعداد کنه

 

 

تیم کنته اگر نتیجه نگرفت چون توز اماده فصل قبل رو نداشت ! همین 

 

 

بحث بازیکن به بازیکن نیست

 

بحث نتیجه کلی تیم هست .. کنته یک تیم ساخت ،،، تیمی که چند سال کنار هم بازی کردن و در اخر بعد از چند سال بازی و هماهنگ شدن و و و و تو اروپا تونستن برسن به فینال

 

و بخاطر نبود کیلینی قهرمان نشن :دی

 

حالا هم الگری داره یک تیم میسازه ،،، باید ببینیم چیکار میکنه !

 

اگر واسه الگری بازیکن نمیخرن یادمون نره واسه  کنته  خیلی بدتر بود

 

در واقع اون تیم ۶۰ ۷۰ میلیون یورویی تیم کنته بود نه تیم الگری 

 

تیمی که الگری تا الان بسته فقط دیبالا و مانزوکیچ شدن اندازه کل اون تیم قبلی (قیمت)

 

 


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, Numero Uno و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#634
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

آلگری: " فصل تازه برای یوونتوس آغاز شده است، منتظر فصلی فوق العاده باشید."

 

24229962388853964251.jpg

 

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس به هواداران یوونتوس اطمینان داد فصلی فوق العاده در انتظار یوونتوس خواهد بود و در مورد اپلیکیشن جدید خود صحبت کرد.

 

آلگری در مراسم رونمایی از اپلیکیشن جدید خود به خبرنگاران گفت:

 

" نمی دانم فصل چگونه پیش خواهد رفت و قرار است کجا باشیم. اما برای ما فصل این هفته آغاز می شود، از اینکه امتیازی از دو بازی نخست کسب نکردیم متأسفیم. نگرانی وجود ندارد. مارکیزیو به میادین بازگشته است و حالا هرنانس را در اختیار داریم."

 

" رویارویی با کیه وو ؟ ماجراجویی امسال من با یوونتوس در مقابل آن ها آغاز می شود. با وجود بازی های سری آ و لیگ قهرمانان ماه پرمشغله ای پیش رو خواهیم داشت. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم."

 

" دلیلی برای بازسازی تیم موجود نمی بینم. یوونتوس پتانسیل رقم زدن یک فصل فوق العاده را دارد. ما این شانس را داریم که سال مهم دیگری را همانند سال گذشته آغاز کنیم. باید موفقیت هایی که در فصل گذشته به آن رسیدیم را اکنون فراموش کنیم."

 

" چیزی تحت عنوان سال انتقالی برای یک باشگاه بزرگ وجود ندارد. ترکیب تیم کیفیت فوق العاده ای دارد، اضافه شدن 10 بازیکن جدید به تیم طبیعی اما کمی زمان بر است."

 

رم، اینتر، میلان و بقیه باشگاه ها در نقل و انتقالات تابستانی ترکیب خود را تقویت کرده اند و حالا یوونتوس به کسب پنجمین اسکودتوی متوالی می اندیشد:

 

" من با دید مثبت به این قضیه نگاه می کنم، دلیل برای منفی فکر کردن وجود ندارد. ما از تمام پتانسیل برای کسب اسکودتوی پنجم برخورداریم."

 

" تحت هر شرایطی، برنده شدن هیچ گاه ضمانت شده نیست. حریفان ما قوی تر شده اند و ما باید برتری خود را اثبات کنیم."

 

" چیزی که باید خطاب به هواداران بگویم این است که آرامش خاطر داشته باشند. ما فرصت رقم زدن یک فصل فوق العاده را داریم."

 

" فتح لیگ قهرمانان یک رویا است و یک رقابت مهم برای تیم هایی است که در آن شرکت می کنند. ما با رویکردی مشابه فصل قبل با آن روبه رو خواهیم شد."

 

سرمربی بانوی پیر در ادامه از ایده  و هدف ساخت اپلیکیشن جدید که به سرمربیان و بازیکنان جوان آموزش می دهد صحبت کرد:

 

" این اپلیکیشن ایده ای بود که از سال ها پیش با همکارانم تصمیم گرفته بودیم آن را به مرحله ی اجرا درآوریم. تجربه ی اجرای آن را در قزاقستان را داشتیم، جایی که از لحاظ فوتبال جوانان خیلی خوب عمل کرده است."

 

" ایده ای در ذهن داشتیم، رسیدن به هر جایگاهی ممکن نیست ما تنها این موضوع را در نظر داشتیم که این اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند و تکنولوژی های دیگر مناسب باشد."

 

" این اپلیکیشن تنها در مورد تکنیک ها و تاکتیک ها نیست، بلکه مربوط به تغذیه مناسب برای بازیکنان است. فاکتور مهمی در فوتبال که بسیاری اوقات از آن صرف نظر می شود."

 

" تیم های بزرگ بازیکنان بزرگ می سازند، اما آموزش و کمک به پیشرفت کودکان و نوجوانان موضوع مهمی است. این اپلیکشین راهنمایی از اندیشه ها و ایده های کار من است."

 

" هیچ رازی در فوتبال وجود ندارد. ایده اصلی انتقال مسیری است که در فوتبال کار می کنم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به سرمربیان جدید اطلاعات خود را ارائه دهم."

 

" علاوه بر مربیانی که  سرپرستی تیم های جوانان و نوجوانان را بر عهده دارند، می تواند برای سرمربیان تیم های اول باشگاهی نیز استفاده شود. ما موظف هستیم تمام جوانانی که می خواهند وارد عرصه ی فوتبال شوند را آموزش دهیم."

 

79496558032754003852.jpg

 

Spoiler


  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#635
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

دیشب که خوابیدم ، تا حدود ظهر هم نت نداشتم ، الان حسش رو پیدا کردم که آروم شدم و می خوام مصاحبه ی آلگری رو بذارم. :| هرچند احتمالا همتون خوندین.

 

  • از اینکه می توانستیم در خط هافبک بهتر کار کنیم راضی نیستم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم ، هر چند بعد از استراحت بین دو نیمه کمی  بی نظم تر شدیم. :fp:
  • هم این بازی و بازی با اودینزه , ما روی اولین شوت به سمت دروازه گل خوردیم.به خاطر بازی های ملی من تیم اصلی را فقط برای ۳ روز در اختیار داشتم و بازیکنان جدید هم در تیم هستند ، ما برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. :fp:
  • من هم دوست داشتم سریع به موفقیت برسیم ، اما باید واقع گرا باشیم ، وضعیتمان در جدول را بپذیریم و روی عملکردمان تمرکز کنیم. :fp:
  • نیمکت نشینی پوگبا هشدار بود؟ او دو بازی برای تیم ملی فرانسه بازی کرده بود ، چهارشنبه برگشت و من ترجیح دادم به او استراحت بدهم. داستان در مورد کیه لینی و لیختشتاینر هم به همین شکل است.
  • در حال حاضر ما در گلزنی مشکل داریم ، اما قطعا نسبت به بازی مقابل رم و اودینزه بهتر بازی کردیم.
  • کلیودیو مارکیزیو از ناحیه ی ماهیچه ی ران احساس ناراحتی می کرد ، بنابراین تصمیم گرفتیم که او را بنابر احتیاط بیرون بکشیم. :22:
  • ناهماهنگی بازیکنان؟ بعد از دو شکست و ما عصبی بودیم و برای زدن گل عجله داشتیم.ما باید توپ را بیشتر به گردش در می آوردیم و کیه وو را مجبور به دویدن بیشتر می کردیم.رویکرد ما به بازی خوب بود.
  • مسئولیت یک ساعت اول بازی با رم بر عهده ی من بود ، چون من احساس کردم باید اینگونه بازی کنیم ، اما فوتبال همیشه به دلخواه شما پیش نمی رود.
  • ما امروز خوب واکنش نشان دادیم و می توانستیم زودتر به گل برسیم.ما باید به نیمه ی پر لیوان نگا کنیم ، خوب بود اگر ۹ امتیاز در جدول داشتیم ، اما نداریم! :22: :fp:
  • هدف یوونتوس این است که در تا ماه مارس در سه جام مختلف بجنگد و ما می دانستیم سری آ امسال سخت تر خواهد بود ، پس غافلگیر نشدیم.
  • ما نباید درمورد بازیکنانی که فصل قبل اینجا بودند صحبت کنیم. این یک تیم جدید با بازیکنان جدید است. آنچه نیاز داریم تعادل در دفاع است چون در نیمه ی اول از هم گسسته بودیم. در حمله هم کمتر عجول باشیم.
  • بازی با منچستر سیتی؟  این یکبازی بزرگ است ، در حال حاضر باید با فشار کمتری بازی کنیم ، و اینقدر وسواسی و مضطرب نباشیم.

 

79496558032754003852.jpg


“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#636
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

تو همونی هستی که بعد 12 سال بردیمون فینال اروپا ... تو همونی هستی که این صحنه ها رو بوجود آوردی ، تو ستاره نقره ای رو برامون به ارمقان آوردی و همین طور 4 مین اسکودتوی متوالی رو

5sompya25g81had36b0w.jpg 

همون طور که معتقدم این ها دستاوردهای الگری بوده ، الان هم نتیجه نگرفتن تیم بخش زیادیش به تصمیمات الگری مربوطه ، مقابل سیتی انتظار دارم بهترین تصمیمات رو بگیره بهترین لاین آپ رو انتخاب کنه ، این که چه نتیجه ای بدست میاد به عوامل زیادی بستگی داره ... 

فقط در یه صورت به نگرفتم اسکودتو راضی میشم ! ببریم دوباره فینال اروپا


  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#637
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1482 ارسال

^ نه خدایی من راضیم تیم آخر گروهمون بشیم اسکودتو رو هم از دست بدیم ولی یه فینال دیگه رو نبازیم، از تحملم واقعاً خارجه.

ما همین‌جوری از پروژه جلوییم فوقش یه کم صبر می‌کنیم تا پروژه بهمون برسه :1: شام صد یورویی رو دیگه بیش از حد زیارت کردیم و رکورددار دیدزدنش شدیم، بهتره وقتی بریم داخل اون رستوران لعنتی که بتونیم دلی از عزا در بیاریم نه اینکه بعد از بازی عزا بگیریم و تا دو سه هفته هی پیش خودمون بگیم کاش فلان،کاش بهمان.

 

اینجا جاییه که مکس باید نشون بده چند مرده حلاجه. چالش واقعاً سختیه و دستش هم یه مقدار بسته است.یک تساوی یا باخت با اختلاف کم و مضحکه نشدن هم برام قابل قبوله، برد با این وضعیت شاهکاره. امیدوارم موفق بشه.

 

 

 

 


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, juve's fan و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#638
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

^^

اخه من میترسم پروژه ای در کار نباشه اصلا !  :pep:  :Facepalm: 

مصاحبه های امروز الگری رو که می خوندم و این سه بازی رو که در نظر گرفتم به این نتیجه رسیدم الگری تفکراتش رو 180 درجه تغییر داده و اصلا از این موضوع راضی نیستم . یادتونه فصل قبل میگفت باید ارامش داشته باشیم بذاریم حریف بیاد جلو اگه صبر کنیم موقعیت گل ایجاد میشه  :1: خیلی بازی های لیگ رو همین طوری بردیم خصوصا اون هفته های اخر همش همین طوری میبردیم ... یه نمونش جلو پالرمو ! اما الان میاد میگه ما باید تا میتونیم مالکیت توپ رو تو زمین حریف در دست بگیریم و موقعیت گل لیجاد کنیم ، تیم های سری آ هم که جلوی ما 11 نفره دفاع میکنند  :fp: بعد هم که 1 گل میخوریم تیم از هم میپاشه و با استرس بالا بازی میکنیم ... این دقیقا چیزی بود که فصل اخر کنته تو اروپا اتفاق میافتاد و الگری اومد و این نقطه ضعف رو به نظر من برطرف کرد . اما الان دوباره داره همون راه رو میره  :fp:


  • mory, eⁿzº, El rey leon و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#639
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

استاد مصاحبه کردن در جواب به منقدای ماروتا در خصوص رفتن ویدال:

 

 ویدال قصد داشت به بایرن مونیخ برود

 

در خصوص طرفدارایه کنته:

 

 اما این اروپا است که به شما نشان می دهد دقیقا چقدر خوب هستید


  • Soheil Bianconeri, Alex2003, NedVed 11 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#640
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2516 ارسال

"جنگ نامتقارن": در اصطلاح به نبردهایی گفته می‌شود که طرف‌های درگیر در آن از توانایی نظامی یکسانی برخوردار نیستند و بر خلاف جنگ‌های کلاسیک فرمول مشخصی برای موقعیت های خاصّ نظامی ندارند بلکه از عملیات گوناگون، معمولاً برای استفاده از عامل غافلگیری برای ضربه زدن به دشمن استفاده می‌شود. (منبع: ویکی پدیای فارسی) 

 

تاکتیک و یا برنامه کلی تیم های الگری بر روی جنگ نامتقارن بنا شده که در اون هافبک تهاجمی مرکزی نقش اصلی رو در بی نظمی برای غافلگیری تیم حریف ایفا میکنه. وقتی نمیشه با نظم یا تاکتیک مشخص جلوی تیم های برتر اروپا به نتیجه رسید این روش موثر هست و جواب میده. البته به همون نسبت که جلوی تیم های بزرگ میتونه موفق باشه، در بازی های داخلی و جلوی تیم های کوچیک میتونه به مشکل بخوره.

 

شاید تفاوت اصلی کنته و الگری در همین سبک بازی باشه. اینکه تیم کنته بشدت منظم و حساب شده بازی میکنه. اگه تیمی از نظر توانایی پایین تر از تیم کنته باشه له میشه و برعکس، اگه تیمی منظم تر و با توانایی بالاتر جلوی تیم کنته قرار بگیره انوقت تیم کنته نبرد رو از همه لحاظ میبازه. مثالش چند تا تیم برتر اروپا (رئال، بارسا، و بایرن) هستن. یعنی منظم و قابل پیش بینی بازی کردن جلوی همچین تیم هایی یعنی خودکشی. و البته این نحوه بازی جلوی تیم های پایین تر اکثرن جواب میده.


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, mory و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی