پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5475 پاسخ برای این موضوع

#401
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال

 

مستر آلگری: " بزرگترین ترس من در یوونتوس ..."

 

e1dc71e62b33aadca9e50869735182e03f42161c

 

" اما بزرگترین ترس من هنگامی که به تیم ملحق شدم این بود که من نتوانم در قلب تیفوسی های یوونتوس جایگاهی را به دست آورم، چرا که قول داده بودم با نتایجم این کار را انجام دهم."

 

" قطعا  آن را انجام دادم. بخشش کار درستی بود که بایستی انجام می شد. چرا که من فکر می کنم عکس العملل هواداران در مورد انتصاب من در 16 جولای طبیعی بود."

 

:53:

دلم واقعا براش کباب شد تو این قسمت ! 

هر سرمربی ، در مورد تیم خودش تعصب داره . چه اینزاگی میلان چه گارسیا رم ، چه کونته آرتزو و چه آلگری میلان . شاید هر کسی بود بعد از اون گل مونتاری همونقدر از یوونتوس بد میگفت . 

با حرفای امروزش من بابت حرفای خودش و نامزدش در مورد یوونتوس و گل مونتاری ، من بخشیدمش !  :worship:  خیلی سادس بنده خدا ! واقعا خیلی بی شیله پیله تر از سرمربیای دیگه حال حاضر سری آ هست . درسته بلد نیست مثل گارسیا و کونته انگیزه تیمش رو با حرفاش بر انگیخته کنه ، اما همین بیش از حد ساده بودنش باعث شده برام دوست داشتنی باشه !  :8:  :1:


  • AAG, Principino, Heypnotism و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


تو میری ، آره میدونم

نمیگم که بمون پیشم !

ولی تا لحظه رفتن ، یه عالم عــاشقت میشـــم !


#402
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال

الگری توی توییتر پاسخ داده به سوال هواداران
میخواستم ترجمه کنم اولش، چند پاراگراف هم ترجمه کردم ولی دیدم واقعیتش با موبایل!! خارج از توانایی منه مخصوصا اینکه یکی دوبار هرچی ترجمه کردم پرید!! ، واقعا زیاده

متن سوال جوابا رو میذارم نیاز به سطح زبان خیلی بالایی نداره
من با موبایل گزینه spoiler ندارم بی زحمت مدیرا متن سوال جواب رو بذارن توی اسپویلر ک نیازی نباشه هر دفعه صفحه رو کلی بالا پایین کنیم

Spoiler


  • AAG, Principino, Mohammad-SS و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#403
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
1426192045_448991_1426192091_noticia_gra

ساکی تئوریسین مشهور ایتالیایی توی مصاحبه اخیرش با BBC راجبه الگری گفت


: قبلا به یاد دارم که او از تمام نفرات دفاعی خودش جلوی دروازه استفاده میکرد و علاقه به تجمع توی اون نقطه از زمین داشت اما الان مدتیه سیستم بازیش همونی شده ک من دوست دارمش !!



بازی قدرتمندانه مقابل دورتموند و قدرن رهبری تیم اگر ادامه داشته باشه من یوونتوس رو توی "فینال" اروپا میبینم

اون ها یاد گرفتند چطور انرژی خودشون رو ذخیره کنن درحالی که باعث خستگی تیم مقابل میشن (اشاره به دفاع منسجم و ضد حملات زهردار)


حتی اگر "مسی" هم بود نمیتوانست گرهی از کار باز کند


He impressed me actually
اون واقعا منو متاثر کرد ...





پ.ن : ایشالا که ایمان بیارید این دفعه :1:
  • AAG, Juventus FC, Principino و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#404
Vecchia Signora

Vecchia Signora

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 432 ارسال

دو بازی آینده تعیین کننده هستند

 

ماسیمیلیانو آلگری معتقد است که بازی برابر امپولی در روز شنبه و بازی هفته بعد یووه برابر پارما، می توانند تا حدود زیادی تکلیف قهرمانی این فصل سری آ را مشخص کنند. با این وجود آلگری می گوید شاگردانش تا کنون دو سوم از مسیر کسب چهارمین اسکودتو پیاپی را طی کرده اند.

 

سرمربی 47 ساله بیانکونری در مصاحبه پیش از بازی برابر امپولی گفت:"فکر می کنم دو سوم از مسیر قهرمانی که درباره اش گفتم در بازی فردا برابر امپولی و بازی هفته بعد مقابل پارما مشخص می شود. ما تا کنون کارمان را خوب انجام داده ایم و بازیکنان خوب بوده اند."

 

"اکنون در مسیر درستی قرار داریم و هنوز دو ماه تا پایان باقی مانده است. در طی این دو ماه در سری آ، لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا رقابت خواهیم کرد، بنابر این حالا بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم که برای بازی ها به خوبی آماده شویم."

 

بانوی پیر در حالی باید به مصاف امپولی برود که چند بازیکن مصدوم دارد. پل پوگبا، آندرا پیرلو و کلودیو مارکیزیو به این بازی نمی رسند و همچنین حضور روبرتو پریرا و کارلوس توز در بازی نیز قطعی نیست. بدین ترتیب پیشبینی می شود آلگری تیمش را با تغییراتی فراوان به زمین بفرستد، او در این باره گفت:

 

"من سعی می کنم که بهترین ترکیب ممکن را برابر امپولی به میدان بفرستم. آن ها فصل خوبی داشته اند و اکنون هشت بازی است که شکست نخورده اند، ما باید دوباره بر روی لیگ متمرکز شویم."

 

"درباره تیم من برای بازی فردا سوالات زیادی وجود دارد، آخرین علامت های سوال کارلوس توز و پریرا بوده اند که روز گذشته برگشتند. باید شرایط آن ها را ارزیابی کنم، همچنین بقیه بازیکنان را، ما باید تنها در یک جلسه تمرینی برای بازی آماده شویم."

 

"اگر توز کاملا آماده شود و مشکلی نداشته باشد، فردا بازی خواهد کرد. بقیه آماده هستند اما بازی ها فشرده شده اند و در این مقطع از فصل، به خصوص در 30 دقیقه پایانی، بازیکنان به شدت احساس خستگی می کنند. بنابر این من باید تغییراتی در ترکیب ایجاد کنم."

 

"فکر می کنم در حال حاضر بازیکنان تعویضی بسیار مهم هستند، به همین دلیل باید کسانی را روی نیمکت بگذارم که وقتی به بازی می آیند بتوانند تاثیر خوبی در بازی داشته باشند."

 

"درباره نگرانی پیرامون خط هافبک، پادویین می تواند فردا کمک کند، مانند ویدال. باید پس از انجام تمرین نهایی امروز تصمیم بگیریم. در دفاع، اوگبونا در دسترس است و می تواند بازی کند، به خصوص این که در چند وقت اخیر زیاد فرصت بازی پیدا نکرده است."

 

http://www.juventus....pragma=no-cache


  • AAG, juve's fan, Juventus FC و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


And even if I am crazy is cause you make me this way


#405
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21231 ارسال
  • LocationDeutschland

- الگری در مصاحبه ای گفته که فصل تازه برای یووه شروع شده ! اضافه کرده که این تفکر اشتباهی ـه که همه ما رو قهرمان می دونند چون به اعتقاد من فصل برای یووه تازه شروع شده و باید دیدارهای سخت و حساسی رو پشت سر بزاریم. درباره تمدید قرارداد هم گفته که به این مسائل فکر نمیکنه و تنها چیزی که الان در ذهنش هست اینه که فصل رو به خوبی با یووه به اتمام برسونه.


  • juve's fan, Juventus FC, Principino و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#406
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
الگری :
همین هفته یا نهایتا هفته بعد ما اپشن های زیاد تری رو برای تمدید قرارداد پیش رو خواهیم داشت ک مورد علاقه من است
تا 2017 ؟ بعید میدونم چیزی بغیر ازین توی ذهن طرفین باشه
  • AAG, juve's fan, Juventus FC و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#407
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
علیفر : الگری هم ی شوتی میکنه ولی گل نمی‌شه :22:
استایل شوتش...



h5mlsx6zkqxzr34t2o88.jpg
  • Mohammad-SS, eⁿzº, alireza.de710 و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#408
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

درسته خیلیامون هنوزم دوسش نداریم ولی چالش هایی که الگری امسال با یووه داشت با اینکه اولین سالش بود کنته پارسال نداشت پارسال یه رئال تیم قوی بود که باهاش مواجه شدیم و رم .....اما امسال دورتموند و اتلتیکو به همراه کوپا و  بازی با 3 سیستم که البته دو سیستم بگیم بهتره و همچنین رابطه خوب با بازیکنا و مصاحبه های مناسب اونم تو اولین سالش انصافا باید گفت کار درستی کرده ...دمش گرم امیدوارم به زمین گرم نخوری و سال بعد هم با تیم یووه به کارت ادامه بدی .  :53:


  • MaMpIeRo, alireza.de710, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#409
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال
آلگری: کیفیت موناکو پایین تر از دورتموند است

 

ماسيميانو آلگري، سرمربي يوونتوس مدعي شد که حريف آنها در چمپيونزليگ يعني موناکو، ضعيف تر از دورتموند است ولي آنها بايد مراقب باشند.

او گفت:" من کمی از تساوی موناکو مقابل سنت اتین را تماشا کردم. شاید کیفیت دورتموند را نداشته باشند ولی بازی کردن مقابل انها کار سختی است و هواداران آنها، باعث تقویتشان می‌شوند. من سعی کردم سبک خودم را به تیم منتقل کنم و همه چیز را پیشرفت دهم. یووه باید آگاه باشد که یکی از بهترین تیم‌های اروپاست ولی نباید تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد."


  • Principino, Escanor, Georgia و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#410
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6439 ارسال
  • LocationRasht

41 بازی

28 پیروزی (68.29 %)

9 تساوی

4 باخت

79 گل زده

24 گل خورده

22 کلین شیت

 

یجوریه روش مربیگریش و مختص خودش ؛ مثلا کنته میومد درِ تیم مقابلو میشکوند و 3 امتیازو از حلقومشون میکشید بیرون ، آلگری یه کلید درمیاره ، قفلو باز میکنه ، تشکر میکنه و باهاشون میاد بیرون :1:


  • AAG, juve's fan, Principino و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#411
Vecchia Signora

Vecchia Signora

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 432 ارسال

در اروپا باید بهتر باشیم

 

آلگری اصرار دارد که شاگردانش هرگز نباید نماینده لیگ 1 فرانسه را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفته، او معتقد است برای موفقیت در اروپا بازیکنانش باید بهتر از این ها شوند.

 

بیانکونری موفق شد شب گذشته با پیروزی 2-0 برابر امپولی در یوونتوس آرنا، قدمی دیگر به سوی فتح چهارمین اسکودتو پیاپی بردارد، این در حالی است که علاوه بر سری آ بانوی پیر یک چالش بزرگ در لیگ قهرمانان در پیش دارد؛ رویارویی با موناکو.

 

ماکسیمیلیانو آلگری می گوید درست است که موناکو نسبت به  دیگر تیم های حاضر در این مرحله به نسبت ضعیف تر است، اما بازیکنان هرگز نباید این تیم را دست کم بگیرند، آلگری طی مصاحبه ای گفت:"دقایقی از بازی روز گذشته بین موناکو و سینت اتین که مساوی شد را دیدم. شاید بتوان گفت آن ها به اندازه بروسیا دورتموند قوی نیستند، اما بازی در برابر آن ها سخت است و آمار و ارقام نیز این را نشان می دهند."

 

"به بازیکنانم گفتم اصلا مهم نیست که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روحیه و جاه طلبی بیشتری دارید، بلکه شما باید در آن شب بهتر از چیزی که اکنون هستید، باشید. من تاکتیک های خودم را به تیم اضافه کردم و سعی داشتم چیزهایی که پس از سه فصل پیاپی قهرمانی در اسکودتو، هنوز جای کار داشتند را بهتر کنم و باعث پیشرفت نقاط ضعف شوم. این تیم باید یکی از بهترین های اروپا باشد و ما فعلا نباید از نتایج کسب شده راحت و خشنود باشیم."

 

آلگری در ادامه صحبت های خود باری دیگر به پیروزی 2-0 برابر امپولی اشاره کرد، پیروزی که با وجود غایبین زیاد بیانکونری و جلسات تمرینی کم تیم پس از بازی های ملی، به نظر راضی کننده است. وی گفت:"تقریبا در نیمه اول اجازه انجام هیچ کاری را به امپولی ندادیم، اما در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و بعضی اوقات با حرکاتی سریع موقعیت هایی ایجاد کنیم."

 

"اصلا آسان نیست که در چهار بازی پیاپی با کسب کلین شیت، پیروز شوید. بسیاری از بازیکنان تنها چند ساعت قبل از بازی از اردو های ملی برگشتند، بنابر این فکر می کنم این تیم شایسته تقدیر است."

 

"امپولی بسیار با برنامه و خوب بازی کرد، باید بین خطوط حرکت می کردیم و تنها راه گلزنی این بود که تمرکز مدافعان آن ها را بر هم بزنیم. من می گویم پیروزی خوبی کسب کردیم چون تیمی را بردیم که فرم خوبی داشت و در 8 بازی قبلی شکست نخورده بود."

 

http://www.goal.com/...4/05/10475062/-

 

پ.ن: حرفای خیلی خوبی زده!


  • J U V E N T I N I, AAG, juve's fan و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


And even if I am crazy is cause you make me this way


#412
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

ما همه سرباز توییم الگری 

 

گوش به فرمان تو ایم الگری 

 

ما همه ایمان اورده ایم الگری ....

 

ولی اخرش زدی بچه مردومو نابود کردی ...شوتی هااا

 

166519_heroa.jpg


  • AAG, Principino, Georgia و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#413
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6439 ارسال
  • LocationRasht

اسکودتو تو جیبمون و در راه فینال کوپا ایتالیا و 1/4 ل.ق ...انصافا کی فکرشو میکرد؟

اما اگه به موراتا یکم استراحت داده میشد و یورنته بجای اون بزمین میومد ، قشنگتر بود... ولی نیمۀ پر لیوان انصافا خیلی پرتر از این حرفاس، نه؟ :1:

 

s1wsacwvy18titqfk4gp.jpg


  • J U V E N T I N I, AAG, juve's fan و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#414
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال

476654fb6daa2e2a2b1581c3cb328b17-45375-c



پ.ن : چ رومانس !

Massimiliano Allegri said on Twitter today's race: "OfficialAllegri: This is our team, this is the #juve who never gives up. So much pride in what we are building! #FinoAllaFineForzaJuventus


این تیم "ماست" (کلش واس ماس ینی) ین یووه ایه ک هیچوقت متوقف نمی‌شه ، خیلی مفتخرم بخاطر اونچه ساختیم (کاری ک انجام دادیم)

______ Never chase a bitch _______


#415
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال

7118b33c-4e5b-36cf-8ea9-599a28062c20.jpg



منتظر بودم این بازی رو ببریم بیام بگم تو دلم مونده بود
اگه نتیجه بازی های زیر رو دقت کنید
ی چیزی خیلی تو چشه !


یوونتوس 1-0 ساسولو
یوونتوس 1-0 پالرمو
یوونتوس 3-0 دورتموند
یوونتوس 1-0 جنوا
یوونتوس 2-0 امپولی
یوونتوس 3-0 فیورنتینا


ضمن اینکه برای دومین باره توی فصل ک 6 بازی پشت سر هم گل نمیخوریم اونم توی خونه دورتموند و فیورنتینا .. اولین بار 6 بازی اول فصل بود ک باخت به اتلتیک قطعش کرد ..

نکته دوم اینکه یادتونه چقد شاکی بودیم ک دایما از کرنر ها گل میخوریم اونم با روند ثابت حالا میبینیم ک مشکل خیلی اروم و بی سر صدا حل شده با استوراری کلین شیت میکنیم ، کسی شک داره این پیشرفت روی تمرینات تاکتیکی و ممارست بوده ؟

ی جمله از سر الکس فرگوسن میگم و روضه رو تموم میکنم راجبه عملکرد دفاعی و چینش بازیکنا :
مهاجم های خوب شمارو فاتح بازی میکنند ، ولی مدافع های خوب برای شما جام به ارمغان میارن


نکته اخر و مهمترین چیزی ک میخواستم بگم اینکه اگر ی دقتی به نتایج داشته باشیم و توی چند و چون بازی های اخیر بوده باشیم خیلی راحت می‌فهمیم مکس داره دقیقا مثل ی راننده کهنه کار به تیم جهت میده ، ی راننده خوب همیشه میدونه نباید برای بهترین بودن همیشه پاتو روی پدال گاز فشار بدی ! گاهی هم خلاص رفتن باعث میشه تیم ی نفسی بکشه
منظورم از خلاصی دقیقا همون نتایج با اختلاف کم و حداقل فشار به بازیکناست ، پست های اخیر باری های یووه رو ببینید، چیزی ک توی همه بازی ها به چشم میخوره اینه به تیم واقعا فشار وارد نشده... واسه این نتایج خودشو به اب و اتیش نزده
سیستم اتخاذی گردشی هم باعث شده توی بدترین شرایط مصدومیت بازیکنایی مثل کاسرس و پیرلو و توز و پوگبا و مارکیزیو تیم همچنان سرپا باشه اونم به بهترین شکل !

فک کنم بجز دچلیه و روبینهو! و مارونه همه بازی کردن این 6 بازی رو ..! مم امسال خیلی ذوق زده ام واسه بازی های یووه چون هر بازی چیز جدیدی میبینم و واقعا به وجد میام ، عالیه باید با همین فرمون بریم و خودمونو محدود نکنیم تیم باید همینطور تشنه و باهوش باشه .. امسال که اختلافمون با تیک دوم خیلی زیاده تو سری آ ، امسال ک قرعه خوبی نصیبمون شده، امسال ک انگیزمون داره بیشتر و بیشتر میشه ، امسال ک همه تیما ی نقصی دارن و هیچ تیمی پرفکت نیست (فکر کنم فقط یوونتوس و بارسا باخت پر گل با اختلاف بیشتر از یکی ندادن امسال) امسال رو نباید از دست بدیم .. آره من واقعا رویای سه گانه دارم
چرا کـ نه ؟




تا بادا چنین بادا
  • J U V E N T I N I, AAG, juve's fan و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#416
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1393 ارسال
  • Locationقزوین

واقعا تیم زیبا و یکدستی واس ما درست کرده. تیمی که بر عکس سال های پیش که فقط به پیرلو وابسته بود به بازیکن خاصی وابسته نیست و می تونه بدون بوفون و پیرلو و توز و پوگبا فیورنتینا رو سه هیچ تو خونش شکست بده


  • MaMpIeRo, ace of glass, juvenista و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

adp.jpg


#417
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

خودشم اینقدر خوشبین نبود به نتایج!!! ولی دمش گرم کاری کرد که دشمنای یووه هم به قدرتش ایمان بیارن


  • MaMpIeRo, I love juve, D E L P I E R O و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#418
Mohammadreza Bianconeri

Mohammadreza Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 299 ارسال
  • Locationتهران

واقعا از عملکرد الگری راضی هستم چون نشون داد متکی به شخص نیست و در نبود چندین بازیکن اصلیش واقعا کار شایسته ای انجام داد که من خودم به عنوان یک یوونتوسی دو آتیشه فکر کسب این نتیجه تو زمین تیم آماده ای مثل فیوره رو نمیکردم که تو تورین ما رو شکست داده بود.
امیدوارم همینطور با قدرت و تلاش ادامه بدیم که به امید خدا بتونیم به افتخارات بیشتری دست پیدا کنیم و مسیر رو به رشدمون رو ادامه بدیم ♥♥♥
باید به یکی دیگر از ویژگی های خوب الگری هم اشاره کنم که اون داشتن تاکتیک های متفاوت و جرات ریسک کردن و استفاده از آماده ترین بازیکن هاست.
به امید موفقیت پیوسته و مداوم تیم محبوبم یوونتوس کبیر در تمامی رقابت ها :77: :worship: :8:
FORZA & VIVA JUVE

 

zz5cai4b1oll99wkiawq.jpg

 

(ماکسی داره به افق مینگره و تو فکر بازگردوندن بانوی پیر به جایگاه اصلیش یعنی رسیدن به قله فوتبال دنیاست :8: )


  • mory, ace of glass, juvenista و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

y183136_.jpg


#419
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3772 ارسال

چیزی که در یووه آلگری خودنمایی میکنه عنصر انعطاف پذیری هست ...

یووه الان تبدیل به تیمی شده که به خوبی خودش رو با سبک بازی حریف و نوع نتیجه ای که از میدان مسابقه میخواد تنظیم میکنه و این از بازیخوانی خوب و آنالیز درست حریفان ناشی میشه .

در سیستم جدیدی که آلگری اتخاذ کرده ما توانایی ضد حملات سریع و انتقال فوری توپ از دفاع به حمله رو پیدا کردیم و این موضوع مهر تاییدی بر سخنان سرمربی تیم در رابطه با تلاش برای ارتقای کیفیت تیم و رفع نقایص و اضافه کردن مواردی برای بهبود این مجموعه است .

صد البته این تیم بی نقص و عیب نیست اما بی شک نمیشه رشد و تحول مثبت در اون رو نادیده گرفت .


  • J U V E N T I N I, juve's fan, alireza.de710 و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#420
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

97754583572183873463.jpg

 

همینجوری خواستم ازش تعریف کنم .... :8:

شکست ناپولی در سن پائولی بعد از یک دهه 

شکست دورتموند در خانه با چنین نتیجه ای ( دومین شکست سنگین دورتموند در تاریخ) در لیگ قهرمانان 

تغییر سیستم در یووه و ثبات تاکتیکی 

شکست تیم مونتلا در ارتیمیو فرانکی با سنگین ترین نتیجه 

فینال کوپا بعد از 2 دهه 

تواضع و فروتنی 

قهرمانی در سری آ بدون شک 
پیشرفت تیم ( توانایی ضد حمله) -( استفاده از توانایی بازیکنان ب بهترین شکل )

20 بازی بدون باخت در سری آ 

 

 

_____________________

 

معایب :

 

عدم فرم مناسب از ناحیه صورت  :fp:

 

تعویض کومان با یورنته  :Shaking:


  • juve's fan, mory, Principino و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg






3 کاربر در حال خواندن این موضوع است

1 کاربر، 2 مهمان و 0 عضو مخفی


    satfootball