پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سوم سری آ- میلان 0-1 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
53 پاسخ برای این موضوع

#41
kamyarvegas

kamyarvegas

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 1 ارسال

بازی پوگبا فوق العادست

 

از میلان اگه منز رو میگرفتی دیگه هیچی ازش نمیموند

 

پریرا هم امیدمون رو برای ظهور یه ستاره دیگه زنده کرد

 

:juve:  viva 


  • ace of glass و Camel Blue از این پست تشکر کرده است

#42
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال

اتفاقاً پوگبا به نظرم خوب نبود ؛ دو سه تا موقعیت خراب کرد ، البته انتظارات ازش بالاس خب

 

پریرا بازم عالی بود ، بازی مارکیزیو هم خیلی تو چشم بود

 

آقا من یه چیز دیگه هم فهمیدم ، اونوری ها هم مثل ما خیابانی دارن ، گزارشگر اسکای جدا از میلانی بودنش ، تا 10 دقیقه بعد تعویض لیختشتاینر هنوز به رمولو می گفت لیختشتاینر

:fp:


  • moha684 و ace of glass از این پست تشکر کرده است

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#43
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال

خوب تبریک میگم. خوب بودیم. همه ی بازی رو تحت کنترل داشتیم. نسبت به تیم کونته تو دفاع عالی هستیم ، زمان کونته دفاع بی پشتیبان به نظر میرسید ولی الان حتی تو ضد حمله هم دفاعمون خیلی منسجم به نظر میرسه.


  • moha684 و ace of glass از این پست تشکر کرده است

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#44
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال

ما به این سطح از رقابت عادت داریم

 

49464594404734050428.jpg

 

چهار بازی و چهار برد ، شش گل زده و صفر گل خورده. یوونتوس امسال آغازی شگفت انگیز داشته و مهمترین ویژگی آن دریافت نکردن حتی یک گل است که باید آن را به پای عملکرد خوب دروازه بان و خط دفاعی این تیم دانست.

 

پیشرفت خط دفاعی یووه قابل چشم پوشی نیست و در این میان عملکرد لئوناردو بونوچی بیشتر از همه به چشم می آید.

 

بازیکن با تعصب یوونتوس که علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود ، در فاز تهاجمی نیز نقش موثری ایفا کرده است.

 

او پس از بازی در این رابطه گفت : "اکنون کمتر پاس عمقی می دهم. عموماً توپ را به مارکیزیو و یا بجای او به نزدیکترین هافبک تیم واگذار می کنم ، اما هنگامی که فرصت مهیا باشد من برای حمله و استفاده از موقعیت ها تقریباً آماده خواهم بود."

 

بازی با میلان؟

 

"تیم ها اغلب مقابل ما عقب نشینی کرده و دفاعی بازی می کنند. آنها اساس بازی شان را بر ضربه زدن به ما در ضد حمله ها می گذارند و امشب آنها تقریباً عالی بودند - که این هم نشان از قدرت یووه دارد."

 

میلان خواستار حذف خاطرات فصل گذشته است اما جلوی یووه حرفی برای گفتن نداشت.

 

"عوض کردن شرایط پس از وضعیتی که آنها در فصل گذشته داشته اند سخت است ، مخصوصاً هنگامی که رقیب شما قهرمان فصل گذشته باشد.

 

متاسفانه ، آنها در مقابل یک یووه قوی و بالغ قرار گرفتند که به رقابت در این سطح عادت دارد."


  • juve's fan, FarSH4D, sia10 و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#45
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

سلام به همه عاشقان سیاه و سپید.

 

بازگشایی فروم رو بهتون تبریک میگم. امیدوارم همیشه برقرار باشه و پایدار.

 

من فصل آخر الکس، 2-3 ماهی سر میزدم اینجا و می خوندم پست ها رو، قبل و بعدشم متناوب سر می زدم ولی فعالیتی نداشتم تا به الان.

 

این پستم تو یه انجمن دیگه که تعدادی از بچه های اینجا هم هستن، نوشتم و ازونجا با دخل و تصرف کپی می کنم.:دی ببخشید اگه طولانیه. موفق و موید باشید :135555: .

=========================


بازی با میلان بیش از اینکه برای تیم مهم باشه، برای الگری مهم بود و اگه از جمله "بازی بعدی همیشه مهم ترین و سخت ترین بازیه" بگذریم، کلیدی ترین بازی یوونتوس در سپتامبر بود. بازی ای که اگر مساوی میشد اتفاق خاصی نمیفتاد چون روند حرکتی تیم در مجموع مثبت بود. ولی شکست با هر سناریویی، اندک اعتبار و وجهه مثبتی رو که الگری در بین اکثر هوادارای یووه داره، خدشه دار می کرد. به جز افراد معدودی که مشکلات خودشون رو با فوتبال حل کردن و می دونن همیشه باید از تیم (فقط تیم و منافعش، نه هیچ شخص خاصی) حمایت بشه، الگری راه بسیار طولانی برای محبوب شدن و حتی اثبات خودش در بین هوادارا داره. برد دیشب تکمیل گام اول بود، گام اول از شاید 100 گام! سرمربی یووه بودن یکی از سخت ترین کار های ممکن در ایتالیا س، مخصوصا با نتایج 3 سال گذشته. الگری حتما می دونه که اینجا تورینه، پله پله بالا میری ولی طبقه طبقه سقوط می کنی، کوچکترین اشتباهی برتابیده نخواهد شد...

 

سبک بازی یووه کم و بیش شبیه تیم کنته س. الگری داره تغییرات مد نظرش رو خیلی آهسته و با شیب ملایم اعمال می کنه، چون نه نیاز مبرمی بهشون هست و نه اگر نیاز باشه، ضرب العجلی داره. یوونتوس این فصل محتاط تر شده و صبوری بیشتری داره، اما پرس تیم مثل قبل منظم و بابرنامه نیست، در مقابل حرکات ترکیبی خوبی رو شاهد هستیم و به نظر می رسه تنوع تاکتیکی تیم بیشتر شده. توان تیم در ایجاد موقعیت پایین اومده که بخش عمده ایش به عدم آمادگی کامل بازیکنا و مصدومیت بازیکنان کلیدی برمی گرده که امیدوارم با برگشتن آندرا پیرلوی بزرگ و دوست داشتنیheart.gif و آمادگی ویدال رفع بشه. نیمکت یووه از نظر کمیت و کیفیت بهتر از قبله ولی هنوز اینقدر قوی نیستیم که مصدومیت بازیکنای بزرگمون در بازی های مهم کمرشکن نباشه. امیدوارم این امضای الگری هم مثل شروع لرزانش به تاریخ بپیونده وگرنه مشکلات زیادی خواهیم داشت. فعلا قضاوت خاصی نمیشه انجام داد. نه باید شمشیرو از رو ببندیم و نه الکی تیم رو ببریم بالا. 4 بازی آینده که بسیار هم فشرده هست می تونه دید بهتری از یوونتوس جدید به ما بده. قطعا بازی با اتلتیکو و بعد رم کلیدی تر هست ولی الان ذهن ها فقط باید معطوف بشه به بازی مقابل چزنا در روز چهارشنبه.

در مورد بازیکن ها :

دفاع هنوز به هارمونی لازم نرسیده. احتمالا از 2 هفته دیگه مجبور نیستیم که دعا کنیم توپ به کیلینی نرسه! بونوچی در توپ دومی که جورجو نیمه اول لو داد خیلی خوب پوشش داد و کاملا پختگی در بازیش مشهود هست. هرچند اگه سیستم 4 دفاعه بشه، کارایی الان رو نخواهد داشت. فارست گامپ دوران خوبی رو داره پشت سر میگذاره، رومولو هم بد نشون نداده. اونور هم وضعیت اساموا و اورا خوب هست. بارتزالی هم اگه برگرده، فیکس شدنش سخته که نکته مثبتیه به نظرم. حالا اینکه چرا دنبال دفاع وسط هم بودیم تو تابستون، اونم اواخر کار! تنها دلیلی که به ذهنم می رسه ترس الگری از مصدومیت هاست308118_22.gif کاسرس هم فوق العاده بوده تا اینجا، امیدوارم مصدومیتش جدی نباشه.

مارکیسیو با اینکه خیلی از توانایی هاش رو نمی تونه در پست فعلی پیاده کنه ولی عملکردش رضایت بخش بوده. تصمیم بسیار بجایی گرفت مکس4.gif جای پیرلو که در این تیم یووه پر شدنی نیست ولی کلودیو حداقل تا الان کاری که کرده خیالمون راحته که پیرلو مجبور نیست کل فصل رو فیکس بازی کنه تا آخر فصل چیزی ازش باقی نمونه. با توجه به ضعف شدید سری آ، سیستم چرخشی می تونه عامل تعیین کننده ای در موفقیت این فصل ما باشه.

پریرا احتمالا پدیده این فصل یووه خواهد بود. دقتش رو بیشتر کنه و با مرور زمان هماهنگ تر بشه، می دونه در بازی های بزرگ هم گره گشا باشه. قطعا یکی از 3 بازیکن برتر زمین بود در بازی دیشب. و خطرناک ترین بازیکن یووه. به شخصه الان از بازی روبرتو پریرا بیشتر از همه بازیکن های یووه لذت می برم. امیدوارم به همین روند خوب ادامه بده، چون فیکس بودن در این یووه اصلا کار راحتی نیست.

 

پوگبا هنوز اون سرخوشی و بی خیال بودنه رو داره. بخشیش طبیعیه ولی بخشیش هم واقعا رو اعصابه. در بین بازیکن هایی که من زنده بازیشون رو دیدم فقط زیدان هست که قاطعانه میشه گفت در کنترل توپ در زمین و هوا و تمرکز و حرکت در فضاهای کوچک، بهتر از پوگبا ست. اینا انتظارات رو به شدت بالا می بره. پوگبا دیگه جوون تازه رو شده 2 سال پیش نیست که بگیم ایول عجب حرکتی زد! پتانسیل تبدیل شدن به یه سوپراستار رو داره، به شرطی که حرکات اضافیش رو کم کنه و در فاز دفاعی با مسئولیت بیشتری ظاهر بشه.

نقش و تاثیر توز در این فصل انکار نشدنیه. بدون شک بهترین بازیکن یووه تا اینجای فصل بوده. اگه فقط آماری بخوایم نگاه کنیم از 6 گلی که زدیم، 4 تاش رو توز زده و دوتای دیگه رو ساخته!(البته گل به کیوو هم نقش توز بیشتر از زننده گل بود به نظرم.4.gif) جنگندگی و نقشش در حملات تیم، خیلی بالاتر از استانداردهای موجود برای یه مهاجم نوک هست و از معدود بازیکن های تیم هست که در فاز حمله پرس رو هوشمندانه اجرا می کنن. پرس اگه بی هدف اجرا بشه فقط خستگی به همراه داره. در بازی دیشب خیلی از اوقات دیده میشد بازیکنا به جای اینکه مسیر رو تشخیص بدن فقط دنبال توپ می دویدن، مث بچه هایی که دارن خرس وسط بازی می کنن! خیلی تو ذوق میزد این مسئله و امیدوارم مربوط به ناهماهنگی ابتدای فصل باشه نه چیزای دیگه.


نمیشه از بوفون اسم نبرد! تک سیو هاش تو بازی های این فصل یکی از کلید های اصلی برد های نسبتا راحت یووه بوده. خیلی بی وجدانه هرکس که حواسش نبوده.4.gif سوپرمن با سال های اوجش فاصله داره ولی همین الانم معتقدم بهترینه و البته باکلاس ترین شماره 1.d0s69thbefhiff.gif

و نمیشه که بازی با میلان باشه و از افسانه ازلی و ابدی یاد نشه. خیلی نمیرم عقب که همه یادشون باشه... برگردون جادوییت در مهم ترین روز مربیگری کاپلو در یووه رو هیچ شعبده بازی و خیمه شب بازی نمی تونه از خاطره ها پاک کنه. d0s69thbefhiff.gif

 


96235933805989165968.jpg


پاینده باد یووه.53.gif


  • Hossein Salehi, J U V E N T I N I, Bianconero Amore و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#46
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

104207e7-bcad-44cf-8920-47aa2da28ff3_500

 

 

a56f7b48-dca3-4326-9901-2aa08b7af2b6_500

749bc98a-387a-47a5-93f3-1dbf549731e4_500

085bdf20-e252-4e7a-a2e9-9566013d1e86_500

d7bcb36a-a9fd-4139-a863-61427f5509f4_500

1217a382-ec91-46ff-acdb-c88adbed739b_500


  • Bianconero Amore, juve's fan, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#47
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

milan_0_1_juve_tevez_.gif

 

گل توز


  • juve's fan, FarSH4D, eⁿzº و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#48
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3750 ارسال

این تیم فقط نیاز به خلاقیت داره وگرنه مثل ماشین بازیکنان وظایفشون رو انجام میدن و تلاش می کنن .

بوفون 5 بار هم توپ رو لمس نکرد ...

یووه یک بازیکن خلاق و صاحب تکنیک و اعتماد بنفس بالا میخواد که بتونه اون جلو تفاوت ایجاد کنه .

90 دقیقه میلان رو کردیم توی قوطی اما دریغ از گلزنی ...


  • juve's fan, Soheil Bianconeri, moha684 و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#49
یوونتوس خدای ایتالیا

یوونتوس خدای ایتالیا

    عضو جدید

  • اعضا
  • 27 ارسال
  • Locationتهران

سلام بر یوونتوسیها گل من تازه عضو شدم اسمم فرزین هستش و خوشحالم پیش شما یوونتوسیها هستم عشق فقط یوونتوس از سال 2003 عاشق یوونتوس شدم :t4739_5:  عشق فقط یوونتوس و طرفداراش :135555:


  • juve's fan, Soheil Bianconeri, moha684 و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#50
bahador

bahador

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2 ارسال
  • Locationtehran

چرا لباس امسال 3 تا ستاره رو نداره؟



#51
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

من بازی رو نتونستم ببینم چون همون شب عمل رباط صلیبی داشتم و بیمارستان خوابیده بودم . الان که دیدم فروم راه افتاده ذوق زده شدم و اومدم یه سلامی به بچه های قدیمی و جدید  و یه تبریک بابت بردن میلان عرض کنم و برم


  • Bianconero Amore, El rey leon, Prince Claudio و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#52
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

من بازی رو نتونستم ببینم چون همون شب عمل رباط صلیبی داشتم و بیمارستان خوابیده بودم . الان که دیدم فروم راه افتاده ذوق زده شدم و اومدم یه سلامی به بچه های قدیمی و جدید  و یه تبریک بابت بردن میلان عرض کنم و برم

شما بزرگتر مایی اقا پژمان ...ایشالا خوب میشی......بازی هم که 90 دقیقه دست یووه بود


  • pezhman و Georgia از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#53
armin90moradi

armin90moradi

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 1 ارسال

سلام بر و بچه های گل یوونتوسی

من هم دوباره اومدم 

هوررااااااا

...دفعه قبلی که اومدم فروم، 3 روز بعد تعطیل شد! شانس من بود دیگه

علی ای حال

به نظرتون میتونیم امسال رکورد بزنیم با کلین شیت؟


  • L'Avvocato, Georgia , ace of glass و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
Rmin

#54
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
پست ارزشی ؛
پارسال همین حوالی ..

q1ra_97446815454148718359_thumb.jpg

هوندا، بوفون، و دیگر هیچ ...
فداتــ بـشم
  • Bianconero Amore, juve's fan, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی