پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله نیمه نهایی-بازی برگشت - یوونتوس ایتالیا 0-0 بنفیکا پرتغال

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
203 پاسخ برای این موضوع

#201
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
زیاد این موفقیت سیمئونه و اتلتیکو رو جدی نگیرید ! این تیم ها یه جرقه هستن که در تاریخ باشگاهشون شاید یک بار به این موفقیت فعلی برسن ، دورتموند سال قبل با کلوپ امسال چه چیز خاصی ارائه داد در اروپا !!؟ از گروهش با تفاضل گل صعود کرد زنیت رو حذف کرد بعد هم رئال شکستش داد !! اتلتیکو هم در همین حدِ به نظرم سیمئونه و تیمش تنها در حد یه جرقه بیشتر نیستن !! پیروز شدن سخته ولی تکرار پیروزی خیلی سخت تر هستش و اونی که بتونه پیروزی رو تکرار کنه میشه گفت مربی بزرگیه !

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#202
hamid1370

hamid1370

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 69 ارسال
بحث اتلتیکو دورتمند و ... نیست بحث اینه که کنته روش درستی رو پیش نگرفته حالا مقداریش بخاطر نبود بازیکنه مقداریش بخاطر سطح پایینه لیگ ایتالیاست ولی باید اینو قبول کنیم که یووه میتونست خیلی بهتر کار کنه.

من دوست بایرنی زیاد دارم وقتی اونا میگن کاش کنته سرمربی ما بود دیگه تا اخر مطلبو بگیرو برو

منم تا پارسال فکر میکردم از کنته بهتر وجود نداره ولی حالا فهمیدم که اشتباه میکردم حالا امیدوارم بازم اشتباه کرده باشم و ساله دیگه ...

[SIGPIC][/SIGPIC]


#203
aidin_2010

aidin_2010

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 31 ارسال
سلام به همه دوستان یوونتوسی منم می خوام بعد از چند سال یه پستی اینجا بدم من می خوان نظر خودم درباره حذف یوونتوس بدم به نظر من حذف یوونتوس چندین دلیل داشت 1-خستگی 2- سیستم 3-5-2 3- عدم توانایی کونته تو مربیگری حین بازی ، به نظر من کونته مربی خوبیه اما توی مدیریت خود بازی مشکل داره ما توی بازی با فیوره هم حذف شده بودیم یعنی اگه پیرلو ضربه آزاد رو گل نمی کرد نمی تونستیم گل بزنیم فقط دفاع فیوره با بنفیکا فرق داره و درست جلوی محوطه به تیم که ضربه آزاد زن خوبی داره موقعیت نمی ده.

#204
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

gd5lrbf0xywtk8uu8677.jpg

bd1kq9iyiq8l18i89sdm_thumb.jpg  jrc3fdlxsofniae1ejhb_thumb.jpg  

spzpzmcv6m7jzn3qdsak_thumb.jpg rfu0v9db882rvjvsym9k_thumb.jpg


  • mory, MaMpIeRo, Pinturicchio و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی