پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

دور اول مرحله ی حذفی-بازی برگشت - ترابوزان اسپور ترکیه 0(0)-(4)2 یوونتوس ایتالیا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
70 پاسخ برای این موضوع

#61
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
شاید بگید جووینکو فقط به درد بازی جلوی تیم های ضعیفی مثل ترابوزان میخوره ولی من بازی خوب امشبش رو بخاطر ضعف ترابوزان نمیدونم بلکه عملکرد خوبش رو ناشی از نبود فشار روانی هم از طرف تیم و شخص کونته و هم از طرف تماشاگرا میدونم. سبا یه ستاره نیست ولی اون بازیکن ضعیفی که ما تو ذهنمون ازش ساختیم هم نیست


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#62
♥JAVAD♥JUVE♥

♥JAVAD♥JUVE♥

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 225 ارسال
این دو - صفر کجا :5:!! اون دو - صفر توی خونه،کجا !! :22:

بازی خوبی بود. :135555:

ببینم کونته میتونه جام اروپایی بگیره یا نه ! >>> اگه بگیره >>> یه جایزه پیش من داره :nish:

Spoiler

[SIGPIC]http://bianconeri.ir/forum/image.php?type=sigpic&userid=13208&dateline=1391519072[/SIGPIC]


http://www.cloob.com/name/j0232366j


#63
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

سرمربی یوونتوس پس از بازی با ترابوزان و پیروزی شیرین 0-2 در مقابل ترابوزان ، درباره این بازی صحبت کرد .
آنتونیو کونته در مورد بازی با تیم ترکیه ای گفـت :


" بخاطر این پیروزی بسیار خوشحال هستم . پیروزی خوبی بود و نمایشی که داشتیم ما را به مرحله بعدی برد . برای این بازی برنامه های زیادی داشتیم و خوشحال هستم که همانطور که می خواستیم موفق شدیم "

" این بازی بود که خیلی خوب و به موقع در آن به گل رسیدیم و کار برای ما راحت شد . امروز بازی خوبی انجام دادیم . ممکن است شروع بازی همراه بازیکنان جدید کمی خطرناک و مشکل باشد اما امشب در مسیر درستی بودیم "

" بازیکنان من در همه دقایق دیدار مسلط بودند و به خوبی بازی کردند . با اینکه حتی در این بازی هم فرصت زیادی به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند ، دادیم اما در نهتایت پشیمان نشدیم . فکر می کنم که کمی انتقاد از بازیکنان من بیش از حد معمول است "

" من دیروز هم گفته بودم که نمی خواهیم دفاع کنیم و برای پیروزی به میدان آمدیم . با استفاده از بازیکنانی که داریم ما باز هم باید پیروز شویم و چیزی بجز این برای ما راضی کننده نیست . این تیمی است که در رقابت سری آ هم در حل تلاش است و به معنای واقعی کار گروهی انجام می دهد "

" ما به میلان فکر نکردیم . به فکر داشتن قوا و انرژ بیشتر بودیم اما با فکر در مورد میلان خودمان را از چیزی در این بازی محروم نکردیم . پس از فاصله خوبی که داشتیم و نزدیکشدن به انتهای بازی سعی کردم که بازیکنانم را خسته نکنم "

" کاسرس ، پوگبا و مارکیزیو را تعویض کردم . البته کاسرس از ناحیه مچ پا کمی احساس درد می کرد . من برای مارکیزیو خوشحالم که در نقش و پست خود در حال پیشرفت است "

" کسی که می تواند در این پست کارایی بالایی داشته باشد مارکیزیو است . بازیکنی فعال و دونده که در فضا بخوبی حرکت می کند و البته با حرکت ِ خود راه را برای سایرین هم باز می کند . بازیکنی که در این بازی شاهد پاس های خوب او بودیم و حرکت ِ خوب او در فضا و نفوذهای او یک شگفتی بزرگ در این پست است "

" من در این بازی از ویدال بهره زیادی بردم . بازی با میلان او نیست و باید به فکر یک جایگزین بود ، اما فکر نمی کنم که مشکلی از این جهت باشد "

" اشتباهات داوری و فشاری که بر روی داوران است چیز عجیب و غیر قابل باوری است و شاید از آن عجیب تر ربط دادن آن به یوونتوس و اظهار نظرهایی در مورد سود بردن ما از داوری است ! "

" ویدال در بازی حساس ما مقابل میلان نیست ، و این می تواند به بازی قبلی ما برگردد که او خیلی زود کارت زرد گرفت . کارتی که شاید می توانست داده نشود . همانطوری که گفتم قصد صحبت در مورد داور و اشتباهات را ندارم . اما دوست دارم همه با نگاهی درست به این اتفاقات توجه کنند "

" پیرلو دارای سبک است . اما مارکیزیو هم می تواند یک جایگزین خوب در حال و آینده باشد و این نگرانی را کم می کند . همانطور که در سایر پست ها هم بدنبال جایگزین هستیم "

" فیورنتینا هم تیمی است که خوب بازی می کند و البته موفق به شکست ما شده . اما ما با اعتماد به نفس و انگیزه ای بالا به مصاف آن ها خواهیم رفت . در فصل قبل ما در لیگ قهرمانان بازی های خوبی انجام دادیم و در مقابل چلسی ، شاختار و سلتیک خوب بودیم . اما در مقابل تیمی که در نهایت قهرمان شد شکست خوردیم "

" فکر نمی کنم که بازی مقابل فیورنتینا خیلی دشوار و یا خیلی آسان باشد . حریفی ایتالیا که با مونتلا خوب نتیجه گرفته و تیمی که مهره های خوبی دارد . شناخت خوبی از این تیم داریم "

" ایزلا بعد از یک مصدومیت طولانی مدت بازگشت و برگشتن به شرایط خوبی که در اودینزه داشت آسان نیست . فکر می کنم که می تواند با آگاهی از توانایی که درون خود دارد به زودی اعتماد به نفس پیدا کند "

" همیشه داشتن بازیکنان سخت کوش برای هر تیم لاز است . بازیکنانی که حتی اگر کم بازی کنند تلاش زیادی کنند و روحیه داشته باشند . بازیکنانی که از همه دقایق حضور خود استفاده کنند و برای پیروزی تلاش کنند "

" جووینکو امشب بازیکنی بود که تلاش زیادی کرد و سعی داشت ویژگی های خود را نمایش دهد . ما به ایزلایی مانند جووینکو نیاز داریم ، برای یک مهاجم عصبانیت و جدیت خوب است و به او کمک می کند که گلزنی کند. کریستیانو رونالدو این گونه است و همیشه این کار را انجام می دهد ، و جووینکو هم امشب این کا را انجام داد ، کسی که امروز امتحان خوبی پس داد "

" مهم ترین نکته برای من داشتن روحیه ای بالا برای تلاش و جنگندگی است . نمی خواهم در هیچ دیداری ، بازیکنانم در هر شرایطی که باشند احساس غرور و یا ناتوانی کنند "




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#64
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
ما به ایزلایی مانند جیوو وینکو نیاز دارم؟؟؟؟ یعنی چه؟؟؟ با اعتماد به نفس بازی کردیم و ایم بازی های اروپایی تجربه خیلی خوبی واسه بازیکنا میشه ابته اون تیم تینم نبود ......تماشاگراشونم فک کردن تیمشون میتونه خوب گل بزنه و اولش جو دادن بعد خفه خون گرفتن...... سباستین هوب بود وللی نمیشه تا یکی خوب بازی میکنه بگیم خوبه و بد بازی میکنه سریع نظرمونو عوض کنیم فقط اینو میشه گفت که لیگ ایتالیا برای بازیکنانی مثل جییووینکو خیلی سخته و سبا انصافا بازیش خوبه اما اسوالدو یک گل نزن به تمام معناست یکی که بیخود خریدیمش و گرونم خریدیم در مورد ایسلا رفت و برگشتش خوبه اما تو تصمیم گیری موقع شوت یا ساتر دو دل هست ولی پلوزو همون احمقی که بود هست....... یه نکته راجع به تیم کنته اینه که حفظ توپ رو توی زمین خودش انجام میده اونم با دفاع و دروازبان خیلی بده و جلوی تیمای بزرگگ کم میاریم

capture1_gp2v.jpg


#65
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
ما به ایزلایی مانند جیوو وینکو نیاز دارم؟؟؟؟ یعنی چه؟؟؟ با اعتماد به نفس بازی کردیم و ایم بازی های اروپایی تجربه خیلی خوبی واسه بازیکنا میشه ابته اون تیم تینم نبود ......تماشاگراشونم فک کردن تیمشون میتونه خوب گل بزنه و اولش جو دادن بعد خفه خون گرفتن...... سباستین خوب بود ولی نمیشه تا یکی خوب بازی میکنه بگیم خوبه و بد بازی میکنه سریع نظرمونو عوض کنیم فقط اینو میشه گفت که لیگ ایتالیا برای بازیکنانی مثل جییووینکو خیلی سخته و سبا انصافا بازیش خوبه اما اسوالدو یک گل نزن به تمام معناست یکی که بیخود خریدیمش و گرونم خریدیم در مورد ایسلا رفت و برگشتش خوبه اما تو تصمیم گیری موقع شوت یا ساتر دو دل هست ولی پلوزو همون احمقی که بود هست....... یه نکته راجع به تیم کنته اینه که حفظ توپ رو توی زمین خودش انجام میده اونم با دفاع و دروازبان خیلی بده و جلوی تیتیم های بزرگ کم میاریم

capture1_gp2v.jpg


#66
♥JAVAD♥JUVE♥

♥JAVAD♥JUVE♥

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 225 ارسال
تو بازی دیشب

دقایق پایانی بازی >>> از وسطای زمین یه شوت کردن که نزدیک بود بوفون اشتباه کنه >> سریع برگشت توپو گرفت!!
وقتی توپو گرفت چهرشو نشون داد >>> یاد بازی با اسپانیا افتادم که با پشت پا میخواستن بهش گل برنن >>> بهش برخورد!

[SIGPIC]http://bianconeri.ir/forum/image.php?type=sigpic&userid=13208&dateline=1391519072[/SIGPIC]


http://www.cloob.com/name/j0232366j


#67
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
من بازی رفت رو ندیده بودم . ترابوزان از اون تیمی که تو ذهنم بود خیلی داغون تر بود . هیچ کاری نتونستن بکنن . از ترکها این بازی بعید بود . انصاف رو اگه بخوام رعایت کنم جووینکو خوب بود . ولی باز هم بعضی جاها ماهیت خودش رو نشون میداد . ولی چیزی که فکرم رو مشغول کرد بازی پلوسو بود . کلا تعطیل رسمی بود .

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#68
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
حرف زیادی برای گفتن ندارم ، بع غیر از اینکه از این همه انگیزه بازیکنان برای گلزدن حیرت زده شدم واقعا عالی بودند ، ایسلا واقعا خوب بود و اونور پلوسو به معنای واقعی کلمه افتضاح بود البته روند همیشگی خودش و طی میکنه فدریکو پلوسو. بازی که میشد با بالای 5 گل برد و در نهایت 2-0 بردیم موقعیت متعددی که جووینکو نزد یا شاید هم نمیدونه در چنین موقعیت هایی چه طوری باید به توپ ضربه زد ! با این روند شک ندارم ترکیب بازی با فیورنتینا در 2 هفته آینده با ایسلا و پلوسو شروع میشه و در دفاع آنجلو اوگبونا را هم خواهیم داشت خط حمله هم با توز و اسوالدو احتمالا شروع خواهد شد اگر تا اون موقع یکی از این دو مصدوم نشوند در کل کونته روی لیگ اروپا اصلا حسابی نکرده و فقط میخواهد یک بازی کرده باشه !

71312052046200342812.jpg


#69
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال
نمی دونم از اسوالدو دیگه چه انتظاری دارید :fp: یک گل زد گل ویدال هم میشه گفت حاصل حرکت و پاس عالیه اسوالدو به جووینکو بود که جووینکو زد تو دستای دروازه بان :fp: و در ادامه ویدال دروازه رو باز کرد. دو بازی فیکس بازی کرده دو گل زده. دوندگی بیشتر و تحرک بیشتری نسبت یورنته داره عالی بازیکنای حریف رو پرس می کرد. اسوالدو اگه از تابستان به یووه اضافه شده بود یورنته الان نیمکت نشین بود. یورنته تا الان چند تا تک به تک رو از دست داده!!! :fp:

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#70
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
چیزی که به نظرم از همه بیشتر اوسوالدو رو تونسته تو این مدت موفق کنه ، حرکت ِ زیادش و جایگیری های خوبش هست .. همونطور که خودش هم گفته بود ، زیاد اهل جنبش و فعالیت نیست ، اما کونته ازش خواسته که زیاد جنب و جوش داشته باشه و به نوعی با حرکت ِ بدون توپ برای مهاجمین دیگه فضا سازی کنه .. دلیل موفقیت اوسوادلو شاید همین نکته باشه .. که خیلی فعال ِ و مثلا نسبت به کوا و میرکو ، خیلی بهتر از فضاهایی که وجود داره استفاده می کنه ...



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#71
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

سبا انصافا بازیش خوبه اما اسوالدو یک گل نزن به تمام معناست یکی که بیخود خریدیمش و گرونم خریدیم در مورد ایسلا رفت و برگشتش خوبه اما تو تصمیم گیری موقع شوت یا ساتر دو دل هست ولی پلوزو همون احمقی که بود هست.......

احمق خيلي كمه ،پلوزو خيلي منگل بود، تو يووه بازي ميكنه و نمي تونه پاس بده
ولي به سبا اميدوار شدم شدييييييد





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی