پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

دور اول مرحله ی حذفی-بازی رفت - یوونتوس ایتالیا 2-0 ترابوزان اسپور ترکیه

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
132 پاسخ برای این موضوع

#121
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
خلاصۀ بازی از شبکۀ beIN Sports در کانال آپارات یوونتوس دات آی آر:

http://www.aparat.com/v/YDlHn

#122
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال


کلودیو مارکیزیو هافبک ملی پوش یوونتوس پس از بازی مقابل ترابوزان در جمع خبرنگاران در مورد بازی اول یووه در لیگ اروپا و شرایط تیم در ادامه گفت .

" این نتیجه با ما اعتماد به نفس زیادی می دهد ، حتی اگر به استادیومی پر هیاهو برویم . در نیمه دوم کی از نظر بدنی افت کردیم اما شما باید با ذهنات بازی کنید و در انتها بازی تلاش زیادی کردیم و گل هایمان را افزایش دادیم "

" اکنون ما بازی های زیادی داریم و به همه بازیکن ها نیاز داریم . هر بازیکن اگر در این بازی موفق به انجام کاری میشد ، سهم و تاثیر خود را در بازی بعد هم می گذاشت "

" زمانی که گل اول را زدیم دقایق ایستاد و بازی کمی کند شد اما در نهایت بهتر شدیم و گل دوم را هم زدیم و آرامش بیشتری هم پیدا کردیم "

" بازی در هر شرایطی و در برابر هر حریفی می تواند سخت باشد . ما نمی خواستیم که پشیمان شویم و دوست داشتیم در این بازی حتما اندوخته خوبی را برای بازی آینده داشته باشیم "

" بازی زمانی که شروع می شود ممکن است کمی استرس و تنش بازیکنان جوان و کسانی که زمان ِ کم تری برای بازی داشته اند را تحت تاثیر قرار دهد اما در ادامه و با گذشت بازی آن ها با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردند "

" در نیمه دوم مربی جای برخی بازیکن ها را تغییر داد و بازی متفاوت شد . زیرا در نیمه اول ما نتوانسته بودیم از نقطه ضعف آن ها استفاده کنیم اما در یمه دوم این کار را کردیم و در نیمه دوم هم خطرناک تر ظاهر شدیم "

" به هر حال بازیکنان حریف هم با بازی بسته و دوندگی زیاد بازی را سخت کرده بودند . و همچنین در ضد حمله ها هم بسیار خوب و سریع بودند "

این نتیجه بخاطر از بارش برف در استانبول و ان نتیجه معروف بود ؟

" بله . جایی که ما فکر می کردیم بازی تمام شده و حالا این نتیجه بخاطر ذهنیتی که از قبل داشتیم بوده است . بخاطر گلی که اوسوالدو زد بسیار خوشحالم و به او تبریک می گویم "

" نمی توانستیم بار دیگر اشتباه کنیم . تا آخرین لحظه تلاش کردیم ، اگرچه می توانستیم حتی بیشتر هم گلزن کنیم اما هرگز بازی را تمام شده ندانستیم "

در نیمه دوم از نظر بدنی افت کردید ..

" بله ، در این روزها و در این فصل فشار زیادی را تحمل می کنیم و این در نیمه دوم بسیار مشهود بود .

توز مانند همیشه بازی نکرد ..

" تنها به گل دوم نگاه کنید . آن صحنه بیانگر شخصیتی بزرگ بود ، واکنش و تصمیمی که هرگز تیم از او انتظار همچین چیزی را نداشت "

کمتر در هجوم ها شرکت می کردی .. در مقابل ترابوزان اینگونه بودی یا بطور کلی این کار را می کنی ؟

" آن ها در تاش بودند که با دفاع در عقب از ورود بازیکنان یوونتوس جلوگیری کنند ،
آن ها شایسته بودند اما در نهایت ما توانستیم در ورزشگاه خودی گل دوم را بدست آوریم و در بازی بعد به سفری خواهیم رفت که آسان نخواهد بود "

دربی ؟

" دربی دیگر . تیمی که مربی بزرگ دارد و هویت بزرگی به تیم می دهد و در حال بهتر شدن و تقویت هستند و این را هم در لیگ بخوبی نشان دادند . این یک دربی آسان نخواهد بود ، تورینو سال به سال بهتر می شود و بازی سخت و دشواری خواهد بود "





 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#123
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال


تعویض های کونته رو اصلا نپسندیدم.انتظار داشتم که از دقیقه ی هفتاد به بعد آساموا و لیخت رو وارد زمین کنه تا بزرگترین ضعف تیم پوشش داده بشه و مقداری از بی نظمی تیم گرفته بشه.


کونته دقیقا توی مصاحبه اش به این مسئله اشاره کرده. گفته در کناره ها مشکل داشتیم و خصوصا باید از جناح راست بهتر استفاده می کردیم. ولی گفته ترجیح دادم ریسک کنم و تیم رو تهاجمی تر کنم تا سعی کنیم گل بزنیم و با 1 گل به ترکیه نریم.


Have You Heard
It's a Silent Dream


#124
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
کاسرس در مصاحبه با JTV :

*مارتین ، بازی سختی بود اما می توانستید نتیجه بهتری بگیرید ...
- بله ، این یک دیدار مهم بود و خوشبختانه دو بر صفر توانستیم پیروز شویم . کمی ریسک کردیم اما نتیجه پایان بازی به ما اطمینان داد .

* تیم حریف چگونه تیمی بود ؟!
- ترابوزان تیم سرسختی بود مانند سایر تیم های ترکیه ای . آن ها در چند مورد زیر فشار گذاشتند و برای ما مشکل درست کردند . پس ما نیز باید مراقب می بودیم . اکنون برای دیداری دیگر کاملا آماده هستیم و تمام سعی خود را خواهیم کرد . در چند وقت اخیر فرصت هایی را از دست دادیم که باید در آینده بهتر کار کنیم . این حقیقت است .

* لیگ به اروپا ، چه چیزی تغییر می کند ؟!
- خیلی تغییر محسوسی اتفاق نمی افتد . در هر دو مورد باید در فرم خوب خود باشید . ما بازی های زیادی را در پیش رو داریم و البته اکنون در فرم خوبی قرار داریم . هر 3 روز بازی کردن کار بسیار سختی است اما ما کاملا آماده هستیم .

- آندره آ پیرلو در صفحه توییتر خود :

" یک نبرد سخت و یک پیروزی مهم ! راهی که باید برویم ... "


تصویر


::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::


#125
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

سندروم پاهای بی قرار

تصویر


به مور مور شدن عضلات کمپارتمان ساق پا میگن سندروم پاهای بی قرار ... فکر کنم این سندروم تو بازیکن های فعلی یوونتوس در بازی های اروپایی اپیدمی شده!



اصلا رئال و گالاتسرای و نوریشلند و کپنهاگن و ترابوزان اسپور نداره ... مس کرمان رو بگذاری تو بازی های اروپایی جلو یوونتوس بازی کنه بازم یوونتوس جلوش به مشکل می خوره ... یا به نوعی دیگه میشه اینجوری گفت که اگه این 2-3 تیم آخری رو بیاری سری آ و به یووه بگی تو قالب بازی های سری آ با این تیم ها بازی کن قطعا با اختلاف 3 گل نیمه ی اول به سود یوونتوس تمام میشه ولی نمی دونم مشکل از کجاست که تا لوگوی بازی های اروپایی روی بازوی لباس های تیم حک میشه و تبلیغات این بازی ها دور زمین زده میشه دست و پا بازیکنهای یووه به لرز می افته ...



مشکل هم از خود یووه است واقعا ... بی تجربگی بسیار زیاد یووه در بازی های اروپایی نمی گذاره حتی جلوی ترابوزان اسپور یووه بازی های خودش در سری آ رو انجام بده ... حالا بگذریم از اینکه تقریبا نیمی از بازیکن های یووه در این بازی نبودن و حضور پخمه هایی مثل ایسلا و پلوزو باعث از دست رفتن یکی یکی موقعیت های یووه میشد ولی واقعا یه همچین بازی ای از یوونتوس در لیگ اروپا آدم رو به این فکر میندازه که مشکل یووه در اروپا فقط و فقط بی تجربگیه ... به هر حال همین بازی هاست که یه تیم رو با تجربه می کنه و فکر کنم این آخرین باری نخواهد بود که یووه در اروپا اینجوری بازی می کنه ...



نمی خوام خیلی صحبت کنم ولی به هر حال از کار کونته در مورد استراحت دادن به بازیکن هایی مثل ویدال و توز واقعا دفاع میکنم چون برنامه ی بازی های یووه بسیار سنگینه و اگه این بازیکن های استراحت نکنن واقعا به مشکل می خوریم ...


تمام بازی دیشب یه طرف اون 15 دقیقه ی آخر که 4-3-3 بازی کردیم یه طرف ... خیلی چسبید ... مرسی کونته!



#126
♥JAVAD♥JUVE♥

♥JAVAD♥JUVE♥

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 225 ارسال
به نظر من مشکل اصلی یووه >>>> خوده باشگاه است >>>> خوده یووه

شما آث میلان رو ببینید>>> همیشه یا اکثرا >>> چه بازیکن خوب داشته باشن چه نداشته باشن >>> خب کار میکنند >>> واسه همین اکثر مردم>>> به این تیم بیشتر احترام میزارن تا ما :3:

مشکل خود باشگاست !! >>> حالا نمیدونم دقیقا اینو چطور توضیح بدم !!

----

بقیه تیمها ، یا همین تیم اسپور ترکیه یا تیمهای دیگه >>> اینا چرا بی تجربه نیستن ..

اما تیم ما هر چی میشه >>> سریع میگن تجربه گرفتیم درس گرفتیم و...

به نظر من جدا از مشکلی اصلی>>> که از خود باشگاست >>> سرمربی هم تاثیرگزاره !!!!!!!!! (بازیکناهم همینطور)

---

راستی به نظرم دقیقه ی ( فکر کنم ) 70 به بعد بود که یووه تعویض کرد و شد 4-3-3 >>> بدتر بازی میکرد !! >>> البته از سیستم ایراد نمیگیرم >>>> چون با یک نیمه بازی، که نمیشه از سیستم انتقاد کرد!!

[SIGPIC]http://bianconeri.ir/forum/image.php?type=sigpic&userid=13208&dateline=1391519072[/SIGPIC]


http://www.cloob.com/name/j0232366j


#127
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4151 ارسال
به نظرم تیمهای غیر ایتالیایی در مقابل یووه ترسو بازی در نمیارن و به لاک دفاعی نمیرن. در مقابل این تیم ها جسور و شجاع هستند و از یووه هراسی ندارند. در مقابل ذر سری آ اکثر تیم ها برابر یووه دفاعی هستند. اما بارها هم دیده اید وقتی تیم های سری آ جسورانه بازی می کنند یووه کولپس دفاعی میکنه (فروپاشی دفاعی) مثل بازی فیورنتینا یا بازی ورونا پس بحث اصلی شجاعت است.

#128
Gin

Gin

    گین / محمد

  • اعضا
  • 719 ارسال

به نظرم تیمهای غیر ایتالیایی در مقابل یووه ترسو بازی در نمیارن و به لاک دفاعی نمیرن.
در مقابل این تیم ها جسور و شجاع هستند و از یووه هراسی ندارند.
در مقابل ذر سری آ اکثر تیم ها برابر یووه دفاعی هستند.
اما بارها هم دیده اید وقتی تیم های سری آ جسورانه بازی می کنند یووه کولپس دفاعی میکنه (فروپاشی دفاعی)
مثل بازی فیورنتینا
یا بازی ورونا

پس بحث اصلی شجاعت است.

به نظرم اشکال فقط تو خود یووست نه طرز فکر بقیه تیما
اشکال اصلی ترس خود بازیکنای یووست. اصلا دلیل اینکه تو ایتالیا همه ازمون میترسن اینه که ما جلوشون باشجاعت بازی میکنیم و به تبعش اونا ازمون ناخداگاه میترسن. ولی تو اروپا ما تیمای حریف میترسیم و همین باعث میشه شجاعتشون بیشتر بشه.
همین بازی با ترابوزان رو ضبط شدش رو دیدم. اولش اصلا جرئت حمله کردن نداشتن ولی تا فهمیدن ما یه کمی ترس تو وجودمون هست و کمی اجازه خود نمایی بهشون دادیم شجاعت بیشتری پیدا کردن و موقعیت ایجاد کردن. البته حدس میزنم اگه ما بازی همیشگی خودمون رو (تو سری آ) انجام میدادیم این شجاعتشون خیلی بیشتر از اینا به ضررشون تموم میشد
اگر تو اروپا هم تفکر سری آ رو داشته باشیم شک نکنید خیلی زودتر از چیزی که فکرشو بکنیم تو اروپا هم موفقیت به دست میاریم
در مورد بازی برگشت با ترابوزان هم فکر کنم بهتر از این بازی باشیم چون اعتماد به نفسمون فکر میکنم بیشتر شده باشه

#129
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

به نظرم اشکال فقط تو خود یووست نه طرز فکر بقیه تیما
اشکال اصلی ترس خود بازیکنای یووست. اصلا دلیل اینکه تو ایتالیا همه ازمون میترسن اینه که ما جلوشون باشجاعت بازی میکنیم و به تبعش اونا ازمون ناخداگاه میترسن. ولی تو اروپا ما تیمای حریف میترسیم و همین باعث میشه شجاعتشون بیشتر بشه.
همین بازی با ترابوزان رو ضبط شدش رو دیدم. اولش اصلا جرئت حمله کردن نداشتن ولی تا فهمیدن ما یه کمی ترس تو وجودمون هست و کمی اجازه خود نمایی بهشون دادیم شجاعت بیشتری پیدا کردن و موقعیت ایجاد کردن. البته حدس میزنم اگه ما بازی همیشگی خودمون رو (تو سری آ) انجام میدادیم این شجاعتشون خیلی بیشتر از اینا به ضررشون تموم میشد
اگر تو اروپا هم تفکر سری آ رو داشته باشیم شک نکنید خیلی زودتر از چیزی که فکرشو بکنیم تو اروپا هم موفقیت به دست میاریم
در مورد بازی برگشت با ترابوزان هم فکر کنم بهتر از این بازی باشیم چون اعتماد به نفسمون فکر میکنم بیشتر شده باشه


اشکال اساسی یوونتوس فعلی اینه که تو اروپا داره دقیقا به همون شکلی بازی میکنه که مثلا جلو رم یا ناپولی تو سری آ بازی کرده...ما وقتی اساسا ضد حمله زدن بلد نیستیم و ایضا ابزارشم نداریم چرا باید توپ رو در اختیار یه تیم درجه 3 اروپایی قرار بدیم و خودمون تو 1/3 دفاعیمون تجمع بکنیم و به نوعی به رقیبمون جرات حمله کردن و فشار آوردن رو بدیم اونم تازه تو تورین!!...ما نمی دونم چرا دیگه پرس از جلوی زمین رو اجرا نمیکنیم...تنها توجیهی که به ذهن من میرسه خواست احتمالی کونته برای حفظ شرایط فیزیکی تیمه وگرنه اگه ما ترابوزان رو از جلو پرس می کردیم شک نکنید تو همون نیمه اول زیر 4 تا ازمون نمیخوردن....

#130
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال

اشکال اساسی یوونتوس فعلی اینه که تو اروپا داره دقیقا به همون شکلی بازی میکنه که مثلا جلو رم یا ناپولی تو سری آ بازی کرده...ما وقتی اساسا ضد حمله زدن بلد نیستیم و ایضا ابزارشم نداریم چرا باید توپ رو در اختیار یه تیم درجه 3 اروپایی قرار بدیم و خودمون تو 1/3 دفاعیمون تجمع بکنیم و به نوعی به رقیبمون جرات حمله کردن و فشار آوردن رو بدیم اونم تازه تو تورین!!...ما نمی دونم چرا دیگه پرس از جلوی زمین رو اجرا نمیکنیم...تنها توجیهی که به ذهن من میرسه خواست احتمالی کونته برای حفظ شرایط فیزیکی تیمه وگرنه اگه ما ترابوزان رو از جلو پرس می کردیم شک نکنید تو همون نیمه اول زیر 4 تا ازمون نمیخوردن....


دقیقا من هم میخواستم همین رو بگم . واقعا وقتی ابزار و توانایی ضد حمله زدن و بازی سرعتی رو نداریم ، چرا کنته اجازه میده مالکیت توپ در اختیار تیم رقیب قرار بگیره . دلیل اصلی بازی افتضاح یووه به نظرم همین بود که با دادن مالکیت توپ به ترابوزان ، جسارت و شجاعت بازیکناشون صد برابر شد .
دوست دارم جووه

#131
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
حفظ مالکیت و در کنارش اعمال پرسینگ صرف انرژی زیادی رو میطلبه که ما توی این مقطع مجبوریم انرژیمون رو حفظ کنیم. در حقیقت اگر نیمکت تیم طوری باشه که نگرانی بابت خستگی بازیکنان اصلی وجود نداشته باشه میشه با خیال راحت تری بازی کرد و اجازه ی خودنمایی به حریف رو هم نداد.اما نیمکت تیم ما طوری نیست که در نبود بازیکنای اصلی بتونه همون کیفیت رو ارائه بده و همین مسئله کونته رو مجاب میکنه که توی تمام لحظات بازی به فکر حفظ انرژی بازیکنان اصلیش باشه


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#132
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

حفظ مالکیت و در کنارش اعمال پرسینگ صرف انرژی زیادی رو میطلبه که ما توی این مقطع مجبوریم انرژیمون رو حفظ کنیم.

در حقیقت اگر نیمکت تیم طوری باشه که نگرانی بابت خستگی بازیکنان اصلی وجود نداشته باشه میشه با خیال راحت تری بازی کرد و اجازه ی خودنمایی به حریف رو هم نداد.اما نیمکت تیم ما طوری نیست که در نبود بازیکنای اصلی بتونه همون کیفیت رو ارائه بده و همین مسئله کونته رو مجاب میکنه که توی تمام لحظات بازی به فکر حفظ انرژی بازیکنان اصلیش باشه


محمد جان به نظر من مشکل اساسی حفظ انرژی نیست...من جز فصل اول کونته اونم نه تا آخر فصلش،دیگه به یاد ندارم یووه تیمی رو از جلو پرس کرده باشه...
یا میایم تو 1/3 دفاعی تجمع می کنیم و منتظر لو دادن توپ توسط حریفانمون هستیم یا با بردن توپ به کناره ها به گل می رسیم...کماکان هم برابر تیم هایی
که ما رو از 1/3 دفاعیمون پرس میکنن مشکل داریم...یکی از دلایل لنگ زدنمون تو اروپا هم همین مساله س...

#133
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
محمد حداقل توی مقطع کنونی که شدیدا تحت فشار هستیم حفظ انرژی اولین مسئله ی حائز اهمیته اما در مجموع خود 2-5-3 به این دلیل که در زمان دفاع شامل5 مدافع میشه و 3 هافبک و دو مهاجممون هم کاملا فعالانه توی دفاع شرکت میکنن پس میشه به عنوان یه سیستم دفاعی مطمئن روش حساب کرد و خب طبیعیه وقتی با این روش میشه با دردسر کمتری دفاع کرد این سبک دفاع کردن به جای پرسینگ استفاده میشه. البته همونطوری که گفتی مشکل این سبک دفاع کردن اینه که به تیم حریف شجاعت و شهامت لازم برای جلو اومدن و ضربه زدن به خودمون رو میدیم اما به هر حال نمیشه از این مسئله گذشت که توی مقاطع پرفشار این بهترین روش دفاع کردن هست.اما اینکه توی مقاطع کم فشار فصل هم با همین روش دفاع میکنیم یکی از دلایلش اینه که این سبک دفاع کردن توی شرایط واقعی مسابقه بطور مداوم مورد استفاده قرار بگیره و از طرفی این مسئله هم وجود داره که دوندگی زیاد بازیکنا حتی توی مقاطع کم فشار فصل میتونه توی درازمدت و در طول فصل و مخصوصا توی روزهای پرفشار موجب کاهش قوای بدنی و همینطور افزایش احتمال مصدومیت بشه درحالیکه در طول فصل فرصت برای بدنسازی مجدد و تجدید قوا وجود نداره و هرگونه افت بدنی بازیکنا میتونه ضربات جبران ناپذیر به تیم بزنه.پس اینکه تیم در تمام مقاطع طوری بازی کنه فشار کمتری به بازیکنا وارد بشه عاقلانه تر به نظر میرسه در مجموع منم دفاع از جلو و پرسینگ رو دوست دارم اما این مسئله متضمن داشتن یه سری شرایط مثل یه نیمکت خیلی باکیفیت هست که ما نداریم


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی