پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

معمایی به نام دنی اسوالدو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

تصویر



[FONT="]90 ثانیه بعد از اینکه او به جای فرناندو یورنته وارد زمین شد ، پسر تازه وارد بیانکونری ، در اولین حمل توپ خود می توانست گلزنی کند . او زمانبندی خوبی برای فرار داشت ، پاس زیبای پیرلو را گرفت ، بازیکنی که او را یارگیری کرده بود جا گذاشت ، از تله ی آفساید ورونا گریخت ، به سرعت دروازه بان حریف را جا گذاشت اما در انتها با بدشانسی ضربه ی او به تیرک دروازه برخورد کرد . 5 دقیقه بعد او میتوانست موقعیت گلزنی دیگری به دست آورد ، اما نه به خاطر اشتباهی از جانب او ، بلکه به دلیل تعلل کوادوو آساموا در ارسال پاس ، در تله ی آفساید قرار گرفت .


[/FONT]

[FONT="]شروع 25 دقیقه ای قابل قبولی بود ، برای کسی که طبق پیش بینی ها می رفت تا پسر دیوانه ی کالچو باشد ، اما او در این 25 دقیقه ، نشان داد که می تواند زوج خوبی بسازد . اما سوالی که وجود دارد این است که ، آیا او می تواند ثابت کند که بهترین زوج برای توز در خط حمله ی یوونتوس است ؟ یا مهم تر از آن ، آیا او ثابت می کند که بازیکنی مناسب برای یوونتوس است ؟


[/FONT]

[FONT="]به هر حال مدیر سابق یوونتوس ، لوچانو موجی به این انتقال خوشبین است : " او یک خرید خوب است ، او به عنوان یک تمام کننده می تواند برای یوونتوس مناسب باشد و من رقابت زیادی بین او و یورنته برای حضور در ترکیب اصلی پیش بینی می کنم ." او در ادامه می افزاید : " شاید او اندکی مشکل ساز باشد ، اما آنتونیو کونته به خوبی از پس او بر می آید. "


[/FONT]

[FONT="]موجی در واقع این صحبت ها را در جواب کسانی گفت که از موافقت کونته برای این انتقال ، انتقاد کرده بودند . اما نکته ای که مهم است این است که این منتقدین نظری تقریبا مشابه در رابطه با جذب پول پوگبا و کارلوس توز داشتند . هر دوی این انتقالات میان سیلی از انتقادات صورت گرفت ، اما حالا کسی در موفق بودن آنها شکی ندارد . اگر کسی وجود داشته باشد که اسوالدو را کنترل کند ، او کونته است ، همچنین سناتور های او در رختکن ، کاپیتان جیانلوییجی بوفون ، آندره آ پیرلو و جورجو کیه لینی .


[/FONT]

[FONT="]کونته ، اسوالدو را به خوبی می شناسد . از نیم فصل دوم 2006-7 که وی در لچه درخشید ، کونته به دنبال جذب او بود .


[/FONT]

[FONT="]نکته ی قابل توجه دیگر ، این است که او ، در حضور کارلوس توز ، فرناندو یورنته ، فابیو کوالیارلا ، سباستین جووینکو و میرکو ووچینیچ ، به سختی می تواند فرصت بازی کردن بیابد و این موضوع می تواند برای او قدری نا امید کننده باشد . متاسفانه همه ما می دانیم که این موضوع می تواند به چه چیزهایی منتج شود . برای مثال دلایل جدا شدن او از رم ، وی به دلیل اینکه اریک لاملا در بازی با اودینزه به او پاس نداد ، به لاملا سیلی زد . او با رئیس رم ، آندره آ آندرئاتزولی بحث هایی داشت که نهایتا آندرئاتزولی از وی به دلیل اعتراضات فراوان مورد انتقاد قرار داد . در نهایت او نشان داد که ارزش آن همه مشکل سازی را نداشت .


[/FONT]

[FONT="]پس از رم ، وی به ساوتهمپتون رفت تا به مربی اسپانیایی پیشین خود ، مائوریسیو پوچتیتو بپیوندد . به هر حال ، بعد از چند عملکرد مناسب در بازی های ابتدایی ، او آنجا هم نتوانست آرامش خود را حفظ کند . در دسامبر به دلیل تاثیر در حواشی بازی به نیوکاسل، او از حضور در سه دیدار محروم شد و به پرداخت چهل هزار یورو جریمه شد . یک ماه بعد ، او در تمرینات با هم تیمی خود ، خوزه فونته ، درگیر شد و به همین دلیل مسئولین تیم وی را از حضور در ادامه ی مسابقات محروم کردند .


[/FONT]

[FONT="]با تمام این تفاسیر ، آیا یوونتوس در انتقال او درست عمل کرده است ؟ اگر با دید مثبت بنگریم ، او تخفیف زیادی در حقوق سالیانه ی خود داده تا به یوونتوس بپیوندد و بی شک یک بازیکن با استعداد است ، کسی که می تواند قدری تفاوت ایجاد کند . همچنین او فرصتی به طول یک نیم فصل دارد تا خود را به مسئولین یوونتوس نشان دهد . چیزی که بدیهی است ، این است که یوونتوس برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های اروپا ، حداقل به سه مهاجم که در اوج آمادگی خود قرار دارند ، نیاز دارد. [/FONT]



[FONT="]برخی از بازیکنان باید بر اساس خصیصه های ذاتیشان به آنها برخورد شود تا بتوانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند . و اگر اسوالدو بتواند بر اعصاب خود مسلط باشد ، به مهاجمی ارزشمند تبدیل می شود . همچنان که یکی از اسطوره های یوونتوس ، جانلوکا ویالی می گوید : " بانوی پیر از همه نظر برای او تیم خوبی است . او می تواند در یوونتوس در همه ی زمینه ها به پختگی برسد . "[/FONT]


http://www.uppic.com/do.php?img=110975







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی