پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و دوم سری آ- یوونتوس 3-1 جام دزدهای آماتور

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
100 پاسخ برای این موضوع

#81
smmzh

smmzh

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1427 ارسال
یه تیکه اش خیلی باحال بود، تصویر خاویر زانتی رو روی نیمکتشون نشون داد مزدک یهو گفت: این هم خاویر زانتی و دار و دسته اش!!! :2laugh::2laugh::2laugh: خیلی دلم می خواست اون موقع چهره ی هوادارای انتر رو می دیدم... بنده خداها دیگه به جایی رسیدند که مزدک درباره ی اسطوره شون این جوری حرف می زنه!

#82
il Re di Roma

il Re di Roma

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 923 ارسال
:2laugh: بازی جالبی بود . رقت انگیز ترین اینتری که می شد دید و عجیب ترین رحمی که یوونتوس کرد . شاید کم شدن فاصله مطلوب هوادارای رُم بود ولی این اینتر ، حتی لیاقت اومدن توی اروپــا رو هم نداره.پس بهترِ تا اخــر فصل برد نیــاره .:3: تیمی که تایدر رو تا دقیقه نود بازی بده ، تُف سر بالاست یعنی اینتری ها با این موجودات چطور کنار میان.تایدر ، کوزمانوویج ... . مربی باید اونقد قدرت داشته باشه ، تا ازین سیستم مزخرفی که نمیتونه باهاش فوتبال خوبی ارائه بده دست بکشه ، چنتا اسم میبرم ، ببینید اینتر به کجا رسیده ، تایدر ، کَپتان ( لحن سرهنگ علیفر) ناگاتومو ، کوزمانوییچ و ... __ در مورد کونته و تیم یوونتوس ، یه لحظه ای از بازی ، خیلی بی دلیل پاس میدن ، به شخصِ که هوادار یوونتوس هم نیستم ناراحت شُدم به اینتر ترحم کردن، اینتر این بازی ، جز اشتباه بونوچی موقعیتی نداشت .:1: که اینم برای بونوچی عزیز ، ایرادی حساب نمیشه ،:10: ____ اینتر و والتر ماتزاری ناپولی و بنیتز ( آقای 75 ) واقعا این هفته نشون دادن ، مدعی که هیچ ، در حد تیم محلات هم نمیتونن باشن .:22: ___ پ ن : رُم هرچقدر جایگاه بدی داشته آخــر فصول مختلف؛ ولی کیفیت بازیش اینقد رقت انگیز نبوده ، اینتریا کــه کلا بازی بلد نیستن.:hang:


[SIGPIC][/SIGPIC]

Ohhhhhhhhhhhhhhh, Agostino, Ago, Ago, Ago, Agostino gol




#83
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
تبریک بابت برد . خیلی خوبه تحقیر کردن اینتر . حیف که از تیمی مثل اینتر تو 2 بازی 2 گل خوردیم

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#84
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
بازی بردیم ، خیلی هم ساده بردیم ... از اول تا آخر بازی اصلا نفهمیدم گلر تیممون کی بود !! اسوالدو رو از اون بیشتر نشون می داد :1: باور بفرمایین جای این تیم ( اینتر ) اصلا این جای جدول نیست ! یعنی اصلا حقشون نیست ! ششمی ؟!!! نیمه بالای جدول ؟!!! اونا الان باید با کاتانیا ، ساسولو و لیورنو برای قهرمانی در اون سر جدول رقابت میکردن :1: تیم خودمون هم خوب بود کلا امشب . آساموا خیلی عالی داره بازی میکنه . بازیش فوق العاده پیشرفت کرده و این خیلی خوشحال کننده است . ویدال و پیرلو هم فوق العاده بودن . پیرلو با پاس های استثناییش و ویدال با تکل های خارق العادهش . اصن ویدال طوری باهاشون بازی کرد انگاری با بچه ها اومده بود گل کوچیک :1: بسی حظ وافر بردیم :1: یورنته هم واقعا قابل اعتنا و خیلی با اطمینان و با اعتماد به نفس بازی میکنه و یه وزنه هست در خط حمله . واقعا با تمام قلب و احساسش داره بازی میکنه :135555: اصلا بازی نمیکنه داره شعر میگه ، شاعری میکنه اون جلو :135555: و آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند ! عشق میکنم از دیدن بازیش ... اما در مورد توز ، داره خیلی آشفته و عجولانه بازی میکنه ! اصلا آرامش نداره ( برخلاف یورنته ) و خیلی سریع میخواد به دروازه نزدیک بشه و این تنها مشکلش هست . این هم رفع نمیشه مگر اینکه چند بازی استراحت کنه و روی بازی خودش فکر کنه و تمرکزش رو بدست بیاره . سایر بازیکنا هم وظایف خودشون رو انجام دادن به جز بونوچی !!! کاسرس بازی کنه چند بازی بد نیست ... در کل بازی خیلی خوبی بچه ها انجام دادن و این پیروزی رو تبریک میگم . و میخوام یه چیزی رو بگم اونم اینکه قلب خودتون رو صاف کنید و لبریز از عشق به یووه ، عین آینه ، اینا دیگه لیاقت نفرت ما رو هم ندارن .........
برقص عشق من ....

#85
Arturo Vidal

Arturo Vidal

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 188 ارسال

:2laugh:
عجیب ترین رحمی که یوونتوس کرد .
.:hang:

البته ناگفته نماند یووه از این عجیب تر هم رحم کرده.اونم جلوی یه تیم 9 نفره و پر ادعاتر از این بندگان فلک زده:1:
اگه قرار بود بی رحم باشیم من اون تیمه رو ترجیح میدادم:3:

#86
Delle Alpi

Delle Alpi

    هوادار

  • اعضا
  • 675 ارسال
هنوز هم می گم ووچینیچ بهترین مهاجم تیمه اگر مصدوم نمی شد یورنته الان جایی در ترکیب نداشت جاش تو ترکیب تیم خالیه و دلم برای اون کارهای ترکیبیش تنگ شده

#87
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
هرچند با تلاش های فاکتی رئیس فقید اینتر و ترونکتی مدیر اینتر، یوونتوس در سال 2006 به سزا اعمال خود رسید اما با گذشت زمان، شرایط برای یووه به سابق در حال بازگشت است و هر هفته داوران با تصمیم های مشکوک خود انتقام سختی را از اینتر می گیرند."تالیاونتو "، "روکی" و "ریتزولی "امروز همان "پایرتو" ها و "دی سانتیس"های سال 2006 هستند و مدیران امروز یووه همان راهی را طی می کنند که موجی به آنها یاد داد یعنی اختلال در خرید بازیکن باشگاه هایی مثل اینتر و لاتزیو.اخلال در خرید وراتی، ایسلا ،پوگبا و ویدال و تا همین دیروز و خریدن اسوالدو.حالا هم می خواستند از فرصت رنانس مدیریت اینتر استفاده کنند و ووچینج را با گوارین معاوضه کنند که با دخالت مستقیم اریک توهیر مالک جدید اینتر به سرانجام خوش رسید. وسلی اسنایدر فصل گذشته(در حالی که یووه و ناپولی رقابت نزدیکی داشتند) در مصاحبه با وبسایت گالا گفت:"این تیم را مجبور می کنند که از مبارزه دست بکشد.همان کاری که با اینتر کردند . در ایتالیا فقط به یووه رسیدگی می شود. :21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21:
دوست دارم جووه

#88
aZaDeH

aZaDeH

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 374 ارسال
دزدا در مقابل یووه:worship: شبیه یه لکه ی آبی کوچولو بودن زیر پای یه لشگر گورخر عظیییییم:1::fp::21:


له شدن انتر سوراخ رو به همه تبریک می گم:11::victory2: دنیا فققققققققققققط یووووووووه:juventus::8: :juve::8::juventus:

[SIGPIC][/SIGPIC]


#89
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

هرچند با تلاش های فاکتی رئیس فقید اینتر و ترونکتی مدیر اینتر، یوونتوس در سال 2006 به سزا اعمال خود رسید اما با گذشت زمان، شرایط برای یووه به سابق در حال بازگشت است و هر هفته داوران با تصمیم های مشکوک خود انتقام سختی را از اینتر می گیرند."تالیاونتو "، "روکی" و "ریتزولی "امروز همان "پایرتو" ها و "دی سانتیس"های سال 2006 هستند و مدیران امروز یووه همان راهی را طی می کنند که موجی به آنها یاد داد یعنی اختلال در خرید بازیکن باشگاه هایی مثل اینتر و لاتزیو.اخلال در خرید وراتی، ایسلا ،پوگبا و ویدال و تا همین دیروز و خریدن اسوالدو.حالا هم می خواستند از فرصت رنانس مدیریت اینتر استفاده کنند و ووچینج را با گوارین معاوضه کنند که با دخالت مستقیم اریک توهیر مالک جدید اینتر به سرانجام خوش رسید. وسلی اسنایدر فصل گذشته(در حالی که یووه و ناپولی رقابت نزدیکی داشتند) در مصاحبه با وبسایت گالا گفت:"این تیم را مجبور می کنند که از مبارزه دست بکشد.همان کاری که با اینتر کردند . در ایتالیا فقط به یووه رسیدگی می شود.

:21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21:

لینکش داری؟

#90
♥JAVAD♥JUVE♥

♥JAVAD♥JUVE♥

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 225 ارسال

برو به جهنم یادگار کفتار پیر...رقص پسران آلپ بر نعش کثیف نیمه جانت دلبرانه بود...

نفرت انگیز!!!
همه چیز زود تر از آن چه فکر می کردی از دست رفت...تو بازگشتی به روزگار حسرت و من و بانویم باز هم به شکوه و زیبایی...همه چیز بازگشت به روزهایی که تقلا می کردی برای پایان یافتنش...زهی خیال باطل!!!

در جهنمی که برای خود ساخته ای بسوز که من زبانه این آتشم که بر پیکرت فرود می آیم...

پایان بازیت خوش نبود پلید!!!حالا در باتلاق روزهای تلخت دست و پا بزن و پرواز رهای من و بانویم را در آسمان نظاره کن...

یوونتوس من ریشه دارد..برگ هایش را چیدی اما عقل کوچکت یاریت نداد که بالنده تر خواهی ساخت درخت تنومند قدرت بانویم را...

چشمان کم سویت را به آسمان بدوز...پرواز قهرمانانه یوونتوس را ببین و سکوت کن...که در این آسمان جای پلیدی چون تو نیست...تو در باتلاقی که برای خود ساخته ای بمان...شاید دیدار زیبایی بانویم هم برایت زیادی باشد...

:135555:


100 امتیاز


تصویر


طعمش چطور است ؟! حس و حال ِ آشنایی ست ، نه ؟! مرا به یاد آن هفتده سالی می اندازد که در حسرت ِ آن آلیاژ چرتکه می انداختید . چه اشکالی دارد ؟! بالاخره هر کس به جایی برمی گردد که به آن تعلق دارد ! ما به دوران ِ سروری و شما به همان دورانی که بزرگ ترین افتخارتان کمتر تحقیر شدن در مقابل ِ بزرگان باشد ! آن ملعون به جهنم رفت و کفتار ِ پیر در عرصه ی دروغ و پلشتی بازنشسته شد ، حال به فکر ِ به راه انداختن ِ کالچوپولی با اسکناس های شرقی باشید چون دیگر برای رسیدن به یوونتوس ، تنها راهتان همین است ! البته اگر آن چشم بادامی راه های حرفه ای تری سراغ داشته باشد که چه بهتر ! 3 ستاره ی مان را به کفن ِ آن ملعون خواهیم دوخت ، نه بر روی لباس ِ بیانکونری . فورتزا یووه .


100 امتیاز

بیشتر از این که از برد 3-1 یووه ، خوشحال شده باشم و حال کرده باشم !

از این دو مطلبی که این دو یوونتوسی گل ، نوشتن حال کردم !

دمتون گرم :135555:
:juventus:

یعنی از اون نوشته هایی هست که باید کنار کشکول قرار بگیره و فراموش نشه :x

[SIGPIC]http://bianconeri.ir/forum/image.php?type=sigpic&userid=13208&dateline=1391519072[/SIGPIC]


http://www.cloob.com/name/j0232366j


#91
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
راستی پالاسیو چرا بازی نکرد ؟ محروم بود ؟ یا کسالتی داشت خدایی نکرده ؟ این میلیتو هم انگار اخر بازی داشت به مربیشون اعتراض میکرد که چرا اونو نیاورده تو بازی :21::21::21:

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#92
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
واقعا برای خط دفاع متاسفم ، آخه کدوم تیم حرفه ای ای از یک تیم آماتور گل میخوره؟ باید کلین شیت میکردیم :1: بهرحال برد رو تبریک میگم.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#93
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
تصویر

capture1_gp2v.jpg


#94
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

تصویر


به زعم سرمربی موفق یوونتوس ، تمرینات و دوره ی آماده سازی تیم پیش از بازی برابر اینتر ، منتج به نتیجه ی 3-1 و شکست اینتر در استادیوم یوونتوس شد .

این سرمربی ، شاگردانش را به یازدهمین پیروزی خانگی پیاپی رساند و از این بابت که تیم او نزدیک ترین تیم به اسکودتو است ابراز خوشحالی نمود .


این سرمربی 44 ساله گفت : " ما برای دقیقه به دقیقه ی این دیدار تمرین کرده بودیم و من خوشحالم که آنطور که می خواستیم در زمین عمل کردیم . بابت این عملکرد بازیکنانم را تمجید می کنم ."


"این جای افسوس است که ما در این دیدار گل دریافت کردیم . چیزی که موجب شد تا دقایقی از دیدار را به نگرانی سپری کنیم . ما به افزایش هوشیاری خود در تمام طول دیدار نیازمندیم ."


" ما بهترین خط حمله ی لیگ را در اختیار داریم و در این دیدار هم می توانستیم بیش از 3 گل به ثمر برسانیم . هندانوویچ در دقایقی از دیدار و برخی موقعیت های ما خارق العاده عمل کرد . من همیشه تیمم را تهاجمی خواسته ام .
چیزی که مشخص است ، برتری بازی تهاجمی و مسلط بر زمین ، بر بازی تدافعی است ."


کونته صحبت خود را با ابراز نظر در مورد نقل و انتقالات و دنی اسوالدو به پایان رساند : "این بازیکن عمیقا برای پیوستن به ما ابراز علاقه کرده بود و با کاهش درخواست (دستمزد) خود این انتقال را تسهیل کرد . او کیفیت خط آتش ما را افزایش خواهد داد و
همچنین رقابت را در خط حمله افزایش خواهد داد ."



تصویر



#95
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
واقعا با کلاس بازی کردیم ... مخصوصا روی گل اول. پیرلو واقعا همه ی انتری ها رو محو کرد. با یه پاس طلایی همه چیز رو عوض کرد. یه چیز مهم در این تیم یوونتوس واقعا کلاس بالای بازی تیم هست ... به نحوه ی زده شدن گل های یووه اگه دقت کنیم می بینیم از هر راهی می تونیم گل بزنیم ... شوت پشت محوطه، سانتر، ضربه سر، کار ترکیبی، تک به تک کردن یه بازیکن، ضربه آزاد ... این موهبت خیلی بزرگیه که مدت ها بود یوونتوس نداشت ... این تنوع تاکتیکی در زدن گل ها به زودی در فصل آینده ی لیگ قهرمانان به شدت به کمکون میاد ... باید این نقطه قوت رو تقویت کنیم تا بتونیم قدرتمون رو چه در سری آ و چه در بازی های اروپایی به رقبا دیکته کنیم ... نکته ی دیگه نتایج جالب یووه در تورین مقابل رقباست ... یووه 3 - 1 اینتر یووه 3 -0 رم یووه 3 - 0 ناپولی یووه 3 - 2 میلان یووه 4 - 1 لاتزیو همه چی داره خوب پیش میره ... مرسی از همه ی بازیکن ها ... راستی نمی دونم متوجه شدید یا نه ولی کونته و توز خیلی وسط بازی با هم بحث می کنن. امیدوارم خیلی درگیری هاشون جدی نباشه ... چون دقیقا بعضی وقتا کونته داره با توز صحبت می کنه بعد توز یه دستی تکون میده به نشانه ی مخالفت با حرفای کونته که منو دچار ترمور شدیدی می کنه!

#96
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

[FONT="]
یوونتوس ، پیروز بی چون و چرای دربی

تصویر

[/FONT]

[FONT="]جایگاه تیم ها در جدول رده بندی دروغ نمی گفت ! بازی یک جانبه و پیروزی بدون مشکل یوونتوس . جیانکارلو رینالدی گزارش می دهد .

[/FONT]

[FONT="]روزی این دیدار چون الماس تاج شاهی فوتبال ایتالیا بود . تقابل یوونتوس و اینتر غالبا نمایان کننده ی چهره ی قهرمان رقابت ها بود . اما دیدار یکشنبه دو تیم نشان داد که دیگر مصاف این دو تیم دربی کشور محسوب نمی گردد .

[/FONT]

[FONT="]امتیازات کسب شده تا به اینجای رقابت ها نشان می دهد که تیم تحت رهبری آنتونیو کونته تقریبا دو برابر تیم ماتزاری است . 40 دقیقه برای نراتزوری زمان برد تا آنها یک شوت نصفه و نیمه به طرف دروازه ی یوونتوس بزنند .
آنها در حال حاضر تیمی هستند که به مانند یک چتر کوچک به مصاف یک گردباد رفته اند .

[/FONT]

[FONT="]و در اکثر دقایق دیدار ، یوونتوس حاکم بی چون و چرای زمین بود . آنها نبض دیدار را به دست گرفته بودند و در حال در هم کوبیدن یک مهمان نا خوانده بودند . تنها چیزی که در این دیدار برای کامل کردن کابوس اینتر باقی ماند ،
گلزنی ووچینیچ بود . بازیکنی که بسیار به پیوستن به اینتر نزدیک شده بود .

[/FONT]

[FONT="]این استفان لیختشتاینر بود که آغاز کننده ی گلزنی یوونتوس بود . او با یک ضربه ی سر روی ارسال بی نظیر پیرلو دروازه را باز کرد . سپس در نیمه ی دوم ، گل های کیه لینی و ویدال بود که تفاوت بین دو تیم را مشهود تر و
خیال یوونتوس را بابت پیروزی آسوده تر کرد .

[/FONT]

[FONT="]شوت رولاندو در شلوغی محوطه جریمه تا حدودی به تیم ماتزاری کمک کرد تا اندکی ورق را برگرداند . در حالیکه به هر حال نتیجه ی بازی از دقایقی پیش تثبیت شده بود . اما با شخصیت و توانی که بازیکن تعویضی
روبن بوتا و بازیکن تازه جذب شده از لاتزیو ، هرنانس ، اندکی می تواند اینتر را به خروج از بحران امیدوار کند .


[/FONT]تصویر



#97
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
یه چیزی . به لحظه تعویض لیخشتاینر دقت کنین . یه سانتر مسخره انجام داد و کونته سریع و با عصبانیت به نیمکت اشاره کرد و ایسلا رو بلند کرد . لیخشتاینر هم انگار از تعویضش ناراضی بود . و فکر میکنم کونته با لیخ دست هم نداد یا برعکس . چون کونته دستش رو از روی سر لیخ رد کرد . البته به نظر من اینطوری اومد . شایدم اشتباه میکنم

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#98
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^ کونته باید سخت گیری هاشو بیشتر کنه. این تیم داره بزرگ میشه ، دیگه بازیکنان نباید کارهای بیهوده و آماتوری انجام بدن. مثل اون پاس نمایشی ویدال که توپ لو رفت ، مثل همین سانتر لیخت یا خیلی چیزهای دیگه. باید حسابی به اینا سخت بگیره تا یه بازیکن فوق العاده بشن.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#99
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

یه چیزی . به لحظه تعویض لیخشتاینر دقت کنین . یه سانتر مسخره انجام داد و کونته سریع و با عصبانیت به نیمکت اشاره کرد و ایسلا رو بلند کرد .

لیخشتاینر هم انگار از تعویضش ناراضی بود . و فکر میکنم کونته با لیخ دست هم نداد یا برعکس . چون کونته دستش رو از روی سر لیخ رد کرد .

البته به نظر من اینطوری اومد . شایدم اشتباه میکنم


نه اصلا اینطوری نبود. لیخ خسته بود.

استفان یه استارت زد و یه 40-50 متری دوید و پاس داد ولی موقعیت هدر رفت. یه 30 ثانیه ای روی زمین نشست و پاهاش رو کشید. چند لحظه بعد یه ضدحمله شد و استفان از مدافع جلوتر بود ولی توان دویدن نداشت بعد از 20 متری دویدن از همون راه دور شوت کرد چون داشت توپ رو از دست می داد و قدرت کورس گذاشتن نداشت. بعد ازین صحنه و اینکه کونته دید که خستگی استفان خصوصا توی ضدحملات داره مشکل ساز میشه تعویضش کرد.

بعد کلا این تعویض، یعنی تعویض 15-20 دقیقه پایانی وینگر از امضاهای کونته پای هر بازیه ! تقریبا همیشه این تعویض انجام میشه و استفان هم بهش عادت داره.


Have You Heard
It's a Silent Dream


#100
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

نه اصلا اینطوری نبود. لیخ خسته بود.

استفان یه استارت زد و یه 40-50 متری دوید و پاس داد ولی موقعیت هدر رفت. یه 30 ثانیه ای روی زمین نشست و پاهاش رو کشید. چند لحظه بعد یه ضدحمله شد و استفان از مدافع جلوتر بود ولی توان دویدن نداشت بعد از 20 متری دویدن از همون راه دور شوت کرد چون داشت توپ رو از دست می داد و قدرت کورس گذاشتن نداشت. بعد ازین صحنه و اینکه کونته دید که خستگی استفان خصوصا توی ضدحملات داره مشکل ساز میشه تعویضش کرد.

بعد کلا این تعویض، یعنی تعویض 15-20 دقیقه پایانی وینگر از امضاهای کونته پای هر بازیه ! تقریبا همیشه این تعویض انجام میشه و استفان هم بهش عادت داره.


اها . اره . بعد از اون شوتی که کرد کونته عصبانی ایسلا رو صدا زد . یادم بود که یه کار ابلهانه انجام داده ولی یادم نمیومد چه کار . فکر کردم سانتر کرده:1:

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی