پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و یکم سری آ- لاتزیو 1-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
48 پاسخ برای این موضوع

#21
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
په په باز هم دعوت شده . کاش حداقل تو جام حذفی که برامون برد و باخت مهم نبود از په په و سیستم 4-3-3 استفاده کرده بودیم . خیلی دوست دارم دوباره په په رو تو زمین ببینم . این بازی میتونه آغاز دوباره ای برای په په باشه

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#22
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
یوونتوس در حالی فردا شب باید در ورزشگاه المپیکو شهر رُم به مصاف ِ تیم لاتزیو برود که چند روز قبل در کوپا ایتالیا در برابر رُم شکست خورده و حالا اینبار می خواهد با پیروزی شیرین شهر ِ رِم را ترک کند و سیزدهمیـن پیروزی پیاپی ِ خود را در سری آ جشن بگیرد .

در همین ارتباط آنتونیو کونته نام ِ 21 بازیکن یوونتوس را برای بازی فردا اعلام کرد که طبق ِ انتظار اسمی از میرکو ووچینیچ دیده نمی شود .

بوفون - کاسرس - اوگبونا - پوگبا - په په - مارکیزیو - توز - جووینکو - پلوزو - یورنته - بارتزالی - بونوچی - پادویین - پیرلو - آزاموا - ویدال - لختشتاینر - کوالیارلا - استوراری - ایزلا - روبینهو

+ با پست ِ امید همزمان شد تقریبا !



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#23
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
احتمال داره که مارکیزیو امشب جایگزین ِ پیرلو تو میانه میدان بشه و فعلا ترکیب ِ پیش بینی شده بر خلاف روز قبل ِ :

(3-5-2) :

بوفون

اوگبونا - بونوچی - بارتزالی

آزاموا - پوگبا - مارکیزیو - ویدال - لختشتاینر

یورنته - توز



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#24
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

تصویر



لاتزیو امشب به مصاف صدرنشین رقابت ها ، یوونتوس ، می رود و ریاست باشگاه ، کلودیو لوتیتو می گوید که " آنها دشمن ما نیستند " و به هوادارانی که از تیم می خواهند به یوونتوس ببازد تا رقابت صدرنشینی برای رم ، سخت شود ، هشدار می دهد.


پیش از بازی ، هوادارانی از لاتزیو ، با استفاده از رسانه های محلی ، تیم را تشویق به شکست برابر یوونتوس می کنند ، چون شکست دادن یوونتوس در این دیدار ، موجب افزایش امید تیم هم شهری ، آ.اس.رم ، برای قهرمانی می شود .
این اولین باری نیست که هواداران بیانکوچلستی اینگونه رفتار می کنند ، برای مثال آن بنر معروف مصاف اینتر-لاتزیو در الیمپیکو که روی آن نوشته بود "اوه نـــــه ..." ، بازی که با شکست لاتزیو برابر رم همراه شد و موجب شد تا رم به صدر جدول نرسد .


لوتیتو در مصاحبه با توتو اسپورت گفت : "رفتاری که این هواداران از خود بروز می دهند ، بدون جریمه باقی نخواهد ماند ."


" مردم باید بفهمند که فوتبال برای لذت بردن است ، نه رفتار های خشن ، پر نفرت و تلخ . باید به استادیوم رفت و از یک روز زیبا لذت برد و در نهایت ، تیم پیروز و تیم مغلوب ، در جو و شرایطی مثبت بازی را به پایان ببرند ؛ همانگونه که در استادیوم های انگلستان پیش می رود ."


" یوونتوس هم اینچنین تماشاگران مشکل سازی دارد . من همیشه بر این عقیده بوده ام که باید در فوتبال به دنبال آموزش و زنده نگه داشتن موازین اخلاقی بود . روزی که همه چیز رها شود ، شرایطی نامناسب نتیجه می گردد . آموزش های تا به اینجا کافی نبوده اند ، چون باید همه به این موضوع پی ببرند که در فوتبال ، این رقیب است که معنی دارد ، نه دشمن ."


لاتزیو در شرایطی پا به میدان می گذارد که می خواهد یوونتوس را از رسیدن به سیزدهمین پیروزی پیاپی در سری آ محروم کند ، اما آنها لولیچ ، اونازی ، مائوری ، رادو و ادرسون را در اختیار ندارند .


" ما شرایط مناسبی از نظر آمار مصدومان نداریم ، ولی بر این امید هستیم که تیمی که در زمین حاضر می شود هر آنچه دارد رو کند و قدرت خود را نشان دهد . این مجموعه پیش از این در شرایط سخت نتیجه ی خوبی به دست آورده و من امیدوارم که همین موضوع تکرار شود . "


لوتیتو بارها در رابطه با روندی که فوتبال ایتالیا باید در پیش بگیرد ، با ریاست یوونتوس ، آندره آ آنیلی ، در جبهه ی مخالف قرار گرفته ، اما او معتقد است که این مسئله مشکل خاصی نیست .



" اندکی تفاوت نظر و عقیده وجود داشته است ، از نظر سیاست گزاری ها ، مدیریت موسسات و دیدگاه ورزشی . عقاید مثبت موجب می شوند که مشکلات عمده برطرف شوند . من پیش از این هم به آندره آ گفته ام که سیستم "برنده" و "بازنده" باید در تصمیم گیری های کلان کنار گذاشته شود ، چرا که اگر سیستم عملکردی موفق داشته باشد ، تمامی اعضا برنده اند ."


" از آنجایی که تیم های زیادی در سری آ حضور دارند ، ما نیازمند مسیر میانه رویی هستیم که به همگان برای رسیدن به نیازهایشان کمک کند. برای شروع ، ما باید تعداد تیم هایی که به دنبال بلندپروازی های بدون برنامه هستند را کاهش دهیم ، چون این مسئله موجب افزایش بدهی ها در کل مجموعه می شود . "

تصویر



#25
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
فدریکو مارکتی بعد از دور موندن یک ماهه از ترکیب لاتزیو به علت مصدومیت، به احتمال خیلی زیاد این بازی در دروازه ی لاتزیو قرار میگیره. مارکتی آخرین بار تو بازی ماه قبل لاتزیو مقابل ورونا لازی کرده بود که با شکست 4-1 لاتزیو همراه بود. از بازی ورونا به بعد، اتریت بریشای آلبانیایی جای مارکتی رو توی 4 بازی پر کرده بود.

#26
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4145 ارسال
یووه نباید بازی رو شل بگیره هشت امتیاز برتری نباید غرور کاذب ایجاد کنه. هنوز یووه بازی های سخت زیادی داره. اگر ما در هفته سی ام هشت امتیاز برتری داشتیم غرور داشتن خیلی اسیب زننده نبود. اما الان بردن یک نیاز جدی است.

#27
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
من که امشب عازم مشهد هستم و نمیتونم بازیو ببینم و توسط یکی از دوستان یا رادیو سعی میکنم نتیجه رو پیگیری کنم. به امید برد با اختلاف گل زیاد. :juventus::juventus::juventus:

#28
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
فرومه ما که همیشه :22: . ......... بازی کاملا تاکتیکی بود نبرد تاکتیکی کنته و خنثی کردنش توسط رجا کاملا مشهود بود ......تمام فضاهای مارو بسته بودن جز سمت اساموا که با اخراج بوفون اونجام کنسل شد...... اونقدر مدافعان لاتزیو پر قدرت بودن که یورنته نمیتونست توپ اولی که واسش فرستاده میشه رو رو هوا کنترل یا پاس بده توزم که تا یکیو دریبل میداد زمین میخورد........ اما در عوض در 15 دقیقه اول بازی لاتزیو با برنامه و کاملا از ضعف دفای یووه آشنا بود پاس های تودر از فاصله زیاد برای اینکه مهاجم نوکشون کلوزه بتونه از راست به چپ محوطه بره و مدافعان رو سر در گم کنه که بعد دوتا پاس تودر این کارشون به ثمر نشست البته با ناهماهنگی اوگبونا تنها راه مدافعان برای جلوگیری از این پاس ها افساید گیریه که مشخص بود کنته رو این تاکتیک لاتزیو خبر دار نبود........ اما جی جی..... رو اون پاس بارزالی میتونست بهتر عمل کنه اما پاس در شرایط بدی بهش رسید و کلوزه اونقدر باهوش هست که کار بوفون رو حدس بزنه ولی درکل جی جی مقصر بود....اما رو پنالتی هیچ تقصیری نداشت از این نگذریم که استوراری کارش خوب بود تو بازی هرچند پنالتی:fp: .... کاندروا شوت نکزده استوراری پریده بود :1: ....... مربی لاتزیو بعد اخراج بوفون و 10 نفره شدن خیلی حرص و جوش میخورد که بازیکناش به بازی سرعت بدن و یووه هم برنامه هاش ناقص بود..... تا اینکه نیمه دوم حرف ها و افکار کنته روی بازیکنا تاثیر خاصی داشت و تیم عملا مثل تیم 11 نفره بود و ثمرم داشت به گل رسیدیم ولی خستگی بازیکنامون لاتزیو رو جلوتر کشوند و تو 2 تا صحنه شانسم اوردیم اما بالاخره مساوی رو گرفتیم........ در کل راضیم اما یووه میتونست 11 نفره برنده باشه...... کنته نیمه دوم کارش درست بود. پوگبا واقعا عالی بود چیزی نمیتونم بگم ویدال هم کم اشتباه و تو توپ گیری قوی مثل همیشه مارکیزیو اون شوتی که اول بازی زد :hang: .......اما بعدش خیلی موثر بازی کرد و جلوی نفوذ لاتزیو رو خوب گرفت نمره قبولی میگیره...... کمترین نمره رو بوفون 2 از 5 بیشترین نمره رو یورنته 4 از 5 گرفت

capture1_gp2v.jpg


#29
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال


بازی کاملا تاکتیکی بود نبرد تاکتیکی کنته و خنثی کردنش توسط رجا کاملا مشهود بود ......تمام فضاهای مارو بسته بودن جز سمت اساموا که با اخراج بوفون اونجام کنسل شد......

اما در عوض در 15 دقیقه اول بازی لاتزیو با برنامه و کاملا از ضعف دفای یووه آشنا بود پاس های تودر از فاصله زیاد برای اینکه مهاجم نوکشون کلوزه بتونه از راست به چپ محوطه بره و مدافعان رو سر در گم کنه که بعد دوتا پاس تودر این کارشون به ثمر نشست البته با ناهماهنگی اوگبونا تنها راه مدافعان برای جلوگیری از این پاس ها افساید گیریه که مشخص بود کنته رو این تاکتیک لاتزیو خبر دار نبود........


به نظر من كه اوگبونا يكي از بهترين هاي زمين بود و بونوچي يكي از بدترين ها:fp: همش توپ از اين بشر رد ميشد:2: پاس هاش اصلا به هم تيمي ها نمي رسيد:20: خيلي عصبي بازي ميكرد:fp: كلا سوراخ يوونتوس بود ديشب

#30
"Sina"

"Sina"

    ...

  • اعضا
  • 980 ارسال
. انصافا شانس آوردیم که نباختیم ، اگه تیر دروازه و کله ی استوراری و بقیه اجزای بدنش نبودن الان باخته بودیم من چیزی از قوانین محوطه جریمه نمی دونم اما کنته می گفت داور نباید کارت قرمز می داد. . امیدوارم امروز ساعت 3 رم با ورونا مساوی کنه که اختلاف امتیاز ها حفظ بشه. . مارکیزیو هم کلا اومده جای پیرلو فکر کنم :1: می ترسم این بازی ندادنا برای تمدید قرادادش مشکل ساز بشه :2: بارزالی عالی بود ، این بشر خیلی خوبه تو تیم ، نمی دونم چرا بازیش دیده نمیشه ، واقعا همیشه بی نقص بازی می کنه. من به ندرت ازش اشتباه دیدم. :worship: . راستی چی شد ما کاندروا رو فروختیم ؟ واقعا الان خیلی خوب شده ، این از بازی امشبش ، اون از نیمه نهایی کوپا ایتالیای پارسال ، اونم از بازیش مقابل اسپانیا تو جام کنفدراسیون ها ، واقعا حیف شد :12:

تصویر


I Joined Juventus Too Soon


#31
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1480 ارسال

به نظر من كه اوگبونا يكي از بهترين هاي زمين بود و بونوچي يكي از بدترين ها:fp: همش توپ از اين بشر رد ميشد:2: پاس هاش اصلا به هم تيمي ها نمي رسيد:20: خيلي عصبي بازي ميكرد:fp: كلا سوراخ يوونتوس بود ديشب


با وجود غیرقابل پیش بینی بودن دکتر که بعضی وقتا کار دست تیم میده ولی این دو نفر از نظر فنی جفتشون با هم به اندازه ی نصف لنگه کفش پای راست جورجو ارزش ندارن.

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#32
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3747 ارسال

با وجود غیرقابل پیش بینی بودن دکتر که بعضی وقتا کار دست تیم میده ولی این دو نفر از نظر فنی جفتشون با هم به اندازه ی نصف لنگه کفش پای راست جورجو ارزش ندارن.

دقیقا من هم میخواستم به این موضوع اشاره کنم که واقعا به غیر از کیه لینی مدافع قابل اعتمادی نداریم .
مدافعان به هنگام تحت فشار قرار گرفتن باید کیفیت خودشون رو نشون بدن که متاسفانه هر سه مدافع ما در بازی با لاتزیو بسیار مبتدیانه و پر اشتباه بازی می کردند .
توی نیم ساعت اول بازی و قبل از اخراج جی جی واقعا بازی کاملا بازی دست یووه بود ولی بازیکنی نداریم که بتونه از بیرون محوطه جریمه دروازه حریف رو تحدید کنه و خطا بگیره ...
داور هم نمی دونم چی مصرف کرده بود که کل بازی گیج میزد .

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#33
Hamed-Juventusi

Hamed-Juventusi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 128 ارسال
به خدا نمیدونم چرا بونوچی تو هر بازی هر چند دقیقه یه بار خون به مغزش نمیرسه روی صحنه اخراج کاملا جا موند و چندین بار هم نزدیک بود تیم رو شوهر بده تنهای نکته مثبتش هم کم کم داره رو اعصاب من راه میره دیشب هر پاسی بلندی که میداد یه راست در اختیار بازیکنان لاتزیو قرار میگرفت واقعا سطحش پایینه یه بار هم گفتم بهتره به نظرم چند بازی جاش اوگبونا بازی کنه مطمئنا نتیجه بهتری خواهیم گرفت

#34
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
باز گیر ِ الکی دادیدا !!! لطفا برید صحنه گل ِ لاتزیو رو دوباره ببینید ... پاس ِ بین ِ مدافع رو باید اوگبونا قطع میکرد که نکرد ... درست مثه بازی با رئال تو برنابئو ، رو صحنه گل ِ رونالدو ... به نظرم اگه یووه 10 نفره نمیشد می تونسن لاتزیو رو شکست بده .. تا قبل از گل یوونتوس خیلی بهتر داشت بازی می کرد و بازی رو میچرخوند ... اما بعد اخراج بوفون ، و تعویض ِ آزاموا یوونتوس بازیش خیلی اُفت کرد و تو کناره ها خیلی ضعیف بود ... فقط خدارو شکر که بازی مساوی شد و ویدال هم کارت نگرفـت ...



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#35
sinazzz

sinazzz

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
دیشب بازی رو ندیدم اما فکر میکنم اینکه یووه تونست 10 نفره تو زمین حریف بازی را برگردونه به اندازه برد ارزش داره اما چرا انقدر تناقض هست بین صحبت بچه ها اینجا و تو یوونتوز؟ اونجا همه از بازی فوق العاده اوگبانا دارن تعریف میکنن و بونوچی رو بدترین بازیکن زمین میدونن (حتی اصرار دارن که اوگبانا بجای بونوچی بازی کنه) ولی اینجا بنظر میرسه که اوگبونا خیلی هم خوب نبوده. کدوم رو باور کنم؟؟:1: +whoscored به جفتشون 6.4 داده اما Squawka به اگبونا -1 داده و به بونوچی -35! :fp:

#36
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

اما چرا انقدر تناقض هست بین صحبت بچه ها اینجا و تو یوونتوز؟ اونجا همه از بازی فوق العاده اوگبانا دارن تعریف میکنن و بونوچی رو بدترین بازیکن زمین میدونن (حتی اصرار دارن که اوگبانا بجای بونوچی بازی کنه) ولی اینجا


http://forum.juventu...5th-2014)/page9

[ Ogbonna played Klose onside for the penalty, I don't blame Gigi at all ]


البته هرکی نظر ی خودشو داره ..

اما فقط کافیه صحنه گل رو ببینی و بعد قضاوت کنی که اوگبونا اشتباه کرد یا نه !



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#37
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
یه سری از بازیکنا تاثیر به سزایی داشتن تو بازی دیشب .

بوفون تمرکز نداشت به نظر . ولی هر چی باشه ، بوفون هست و محبوب ترین بازیکن تیم کنونی :8:
بونوچی خوب نبود .
روی صحنه ی گل اوگبونا ضعیف عمل کرد ، اما در مجموع خوب کار کرد . آساموا که تعویض شد خیلی از وظایف آساموا هم اوگبونا انجام می داد .
ویدال خیلی خوب بود . یه جورایی ویدال و پوگبا در کنار هم عملکرد سه نفر رو داشتن . پوگبا به نظرم بهترین بازیکن دیشب بود ، خارق العاده عمل میکرد . تکل های ویدال و خطا گیری های پوگبا ، باعث شد زیاد 10 نفره بودنمون به چشم نیاد . حداقل تا دقیقه 70 .
توز به نظرم اصلا حرکت مثبتی نداشت جز روی گل و اون شوتش . یه مقدار هم عصبی به نظر می رسید ، روی اون حرکتی که اوایل نیمه اول روی کاواندا انجام داد بعد بیرون رفتن توپ ، این ترس رو تو دلم زنده کرده که یه مقدار از بار فنیش کم بشه و حواشیش زیاد ! خدا کنه اینطور نباشه چون لازمش داریم.

یورنته ! پسر من هنوز تو کف اون هدتم :worship::8:

#38
sinazzz

sinazzz

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
[QUOTE]Llorente and Ogbonna were excellent.

Ogbonna should start against Inter, Bonucci's head has gone.[/QUOTE]

[QUOTE]SELL BONUCCI!!!


otherwise im pretty glad because games like this show how nando is important. Down to 10 men for the majority of the game and he was able to salvage us a point. Ogbonna also played well and will lock down a starting spot once he keeps on this impressive run of form.[/QUOTE]

[QUOTE]Playing 352 just because of Bonucci is beyond retarded. He is so horrible Bench his sorry ass for life along with Pirlo and play 4 man defense like big boys do.[/QUOTE]

[QUOTE]Bonucci:fp:[/QUOTE]

اینا فقط درباره بونوچیه:

[QUOTE]Sell this clown, he's the one holding us from going back to a back four anyway.

Use the money from his sale to sign a proper LB.[/QUOTE]

[QUOTE]How Conte still rates him is beyond me[/QUOTE]

[QUOTE]Absolute joke of a player.[/QUOTE]

[QUOTE]Starting to get irritated with this guy.[/QUOTE]

[QUOTE]They skin him on field.

Garbage. I'd sell his ass as soon as possible.[/QUOTE]

[QUOTE]Sorry Bon Bon, I can't take it anymore.[/QUOTE]

[QUOTE]Bench his sorry ass for life or sell. He's so bad every player in the league gets past him so easily. Playing 352 because of him is beyond retarded.

Conte you benched Pirlo because he sucks ass lately do your job with this guy.[/QUOTE]

[QUOTE]How he made it as a professional defender is beyond me - he doesn't even have the basic instincts of a defender, like tackling. Even with his height, he's like a girl under most highballs and gets overpowered by shorter opponents to it.[/QUOTE]

اینا فقط درباره اوگبونا:

[QUOTE]Very strong. I am starting to see some signs of why Juve spent so much[/QUOTE]

[QUOTE]I like him. Can be a key player for us in the near future. Athletic CB will ball skills [/QUOTE]

[QUOTE]He's been decent in our other games too.

I think he's gonna be our best CB after Barzagli next year.[/QUOTE]

[QUOTE]Ogbonna should play instead of Bonucci.[/QUOTE]

[QUOTE]Good game. I like he's better than Bonucci at 1v1. He should play more but can't blame Conte for not rotating defense that much.[/QUOTE]

[QUOTE]I thought he had a good game today. I kind of like him instead of Bonnuci sometime because he doesn't do the long ball. Against packed defenses, those long balls are worthless most of the time. Don't get me wrong, the Bonucci long ball is useful, but i don't see a need for it on teams that are compact.[/QUOTE]

[QUOTE]His confidence keeps growing and he keeps getting better and better.

I'm glad we signed him. And I'd easily play him ahead of Bonucci in 4 man defense.

He also seems quite decent as a LB.[/QUOTE]

[QUOTE]He was good but he lost Klose on that great chance the latter had against Storari, which Marco incredibly saved.

I like him better than Bonucci though.[/QUOTE]

[QUOTE]Excellent[/QUOTE]

[QUOTE]Imo he was superb tonight besides that situation with Klose. He's much better than Bonucci who offers nothing than long passes that were useless today anyway.[/QUOTE]

[QUOTE]I always liked him. He's proper defender unlike some.[/QUOTE]

[QUOTE]Masterclass from Ogbonna today. Top drawer, absolutely.[/QUOTE]

[QUOTE]I dint particularly like him in the first half,was really clumsy at times.But people have to admit he was excellent in the 2nd half.[/QUOTE]

[QUOTE]I thought Ogbonna was really comfortble in his role. I was really impressed with how he used this body. I think hes going to grow into his role in an important way for the team. And I also actually agree with what Klin is saying here, he's also looking like a fairly interesting proposition as LB. Though I think he's just as good at CB.[/QUOTE]

+به جز اینا خیلیی نظرهای دیگه هم بود که نیاوردم. صد البته که خلاف اینا هم نظر بود اما نسبت مخالفان بونوچی خیلی خیلی بیشتره نسبت به موافقانش!

++سهیل من منظورم از پست قبل این بود که هرکس بیاد نظرش رو بگه در مورده اون قضیه! بازم میگم من بازی رو ندیدم! فقط واسم جالب بود اختلاف نظرها.

فکر میکنم مشکلت با این بود که گفتم "همه" از اوگبونا تعریف میکنن:4: قبول میکنم که اغراق کردم اما امثال نقل قول که اووردی نسبت به نظر بقیه شاید 1 به 5 باشه

#39
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
مرسی سینا :135555:

منم دقیقا همینو میخوام که همه نظر بدن و بحث بشه در موردش ... اما میخوام همه اول اون صحنه رو ببینن و بعد منطقی نظر بدن ..

یه چیز ِ دیگه ! من کلا بحثم در مورد اوگبونا بود ... اصلا کاری به بونوچی ندارم و دفاعی هم ازش نمی کنم تو این بحـث ...

:3:



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#40
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
گلی که یووه خورد 100% ضعف یووه هست دقت کنین تو بازی رئال همینطوری تو مادرید گل خوردیم تو بازی با میلان بارها همین ترفند رو الگری به کار گرفته و بازی با لاتزیو هم همین..... اما انصافا مردانه جنگیدند یاران کنته.....این بازی خصوصیات کامل لیگ ایتالیا رو بروز میداد درگیری بسیار بالا تبادل تاکتیکی و خنثی کردنش.....در برهه ای از دقایق لاتزیو و در برهه ای یووه برتر بود......ویدال دقیقه 88 اونطور میدوید که اصلا انگار نه انگار بیشتر از 60 دقیقه 10 نفره ایم.........اوگبونا تو 20 دقیقه اول ضعیف بود اما تونست خودشو در ادامه اثبات کنه...قدرت بدنی خیلی بالایی داره ....بونوچی قطعا تو بازی سازی و سرزنی مفیده ولی غیر از اون مدافع معمولیه.......بارزالی چیزی کم نذاشت از نظر من بهترین دفاعمون اینه..... لاتزیو واقعا تیمی بود که از نظر بدنی قوی بود 3 تا دفاع پر قدرت داشت .....هرنانس مثل الماس میدرخشه تو لاتزیو و واقعا سطج بازیش بالاست هر چند ویدال اونو خنثی کرد...... کاندروا تو یووه بود راه نمیتونست بره اما اینجا ...... توز این همه بازی کرده نفهمیره لیگ ایتایا نمیشه راحت دریبل زد؟؟؟؟

capture1_gp2v.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی