پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله یک چهارم نهایی- رم 1-0 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
175 پاسخ برای این موضوع

#161
Hamed-Juventusi

Hamed-Juventusi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 128 ارسال
من راستش رو بخواید خیلی هم از این باخت ناراحت نیستم اولا که همون طور که همه میدونن سنت در یوونتوس اینه که در کوپا با تیم دومت بازی کنی حالا هر نیمکتی که میخواید داشته باشید بالاخره نیمکت نشینها جایی هم باید بازی کنند دیگه؟ به قول فرهاد اگه تیمی اصلی رم هم نمیتونست تو زمین خودش تیم دوم یوونتوس ببره که باید مینشستیم به حال سری ا زار میزدیم نمیخوام از کونته دفاع کنم چون برام این جام اصلا مهم نبود من لیگ اروپا برام مهمتره اما باید در نظر داشت که یه مربی و تیم همیشه نمیتونند پیروز باشند. هر وقت تیم اومد باخت داد بدترین الفاظ رو به کونته نسبت دادید یکی اومده با امیر قلعه نویی مقایسه اش میکنه واقعا خنده داره بازی کاملا طوری که کونته برنامه ریزی کرده بود پیش میرفت یعنی تا قبل از گل رم به جرات حتی یک موقعیت گلزنی کامل هم نداشت(البته من یه 10 دقیقه از نیمه اول رو نتونستم ببینم) اونم با تیم کاملش و تو المپیکو البته ما هم نداشتیم اما قرار نبود ما بیایم حمله کنیم من مطمئن هستم اگه اشتباه مضحک بونوچی نبود رم تا فردا صبح هم نمیتونست به یووه گل بزنه اینو مینویسم امضا هم میکنم یکم اگه میخواید انتقاد کنید منصفانه تر و فنی تر بحث کنید کونته احمقه مردک نفهم که نشد حرف اخه بعد از هر باخت اینو میگید؟ در مورد بونوچی هم بگم این اولین بار نیست که در بازی های مهم تیم رو نابود میکنه واقعا از ته قبلم خوشحال میشم که به نیمکت میخ بشه و اوگبونا با استعداد تر جایگزینش بشه مطمئنا نتیجه بهتری خواهد داشت. پیرلو هم رو گل کاملا مقصر بود این بنده خدا کاملا میترسه در درگیریهای فیزیکی کوچیک هم شرکت کنه همین کارش باعث شکل گیری ضد حمله و گل رم شد به شخصه دوست دارم بازیهای حساس که قدرت تیم حریف به قدرت تیم دوممون نزدیکه بازیکنی در اون پست بازی کنه از شرکت در چنین درگیرهایی ترسی نداشته باشه. در اخر از ماروتا احمق هم نمیگذرم که نه تونست یه بازیکن بگیره بلکه تیم خودی رو هم از داشتن یکی از موثر ترین بازیکنهای خودش محروم کرد میرکو بهتره دیگه به تورین برنگرده یووه جایی همچین بازیکنهایی نیست. از انتر جماعت هم که انتظاری بیشتر نمیشه داشت دزد تا ابد دزده.

#162
ho3ein_bianconeri

ho3ein_bianconeri

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 136 ارسال
  • Locationshiraz
" من در کوپا از سیستم ِ چرخشی استفاده کردم و در آینده در لیگ اروپا و سری آ هم باید همین کار را انجام دهم . من 23 بازیکن آماده دارم و نمی توانم تنها یک عده را برای بازی آماده کنم " دیشب که بهتون گفتم تو پست آخرم که لیگ اروپا رو هم میبینیم لابد میخواد جلوی فیوره پلوسو و ایسلا رو بازی بده بعد برای تاتنهام اوگبانا رو حتماً هم تا فینال میریم حیف پول که واسه اوگبانا دادیم اگه رانوکیا رو میگرفتیم بهتر بود

#163
il Re di Roma

il Re di Roma

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 923 ارسال

از هرچیزی بگذریم ، نمیشه از این حرف کاملا درستِ علیفر گذشت کــه : " این یه بازی شطرنجِ مربی ها ، دارن با فکر مهره هاشون رو حرکت میدن"

رم بــُرد ، فارغ از هر مسئله ای نوع دیدگــاه گارسیا به این بازی بود، پرس با شدت خیلی کمتر ، اجازه بده یوونتوس بیاد جلو ، بعد پیرلو رو از کار بنداز و تمــام.

__
اما ، عباس در مورد اخراج بناتیا روی خطایی که انجام داد ، ( جووینکو ، به نظرم خطا نبود اولا)
ولی
سه تا فاکتور اصلی میگن باید داشته باشه.
1- آخرین مدافع باشه.(این مورد بود ولی دوتای بعدی خیر)
2- توپ کاملا در اختیار مهاجم باشه.
3- مهاجم رو به دروازه باشه
__
:135555:
به امید کسب ستاره نقره ای رم در این فصل.:8:



[SIGPIC][/SIGPIC]

Ohhhhhhhhhhhhhhh, Agostino, Ago, Ago, Ago, Agostino gol




#164
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
نه خدایی این بازی بود یووه کرد ؟! نه وجدانی این بازی جایی برای تعریف کردن باقی گذاشته ؟! چرا همش خودمون رو می زنیم به اون راه ؟! چه فرقی بین یووه و مثلا کیه وو توی این بازی بود ؟! تیم اومد در عاجزانه ترین حالت ممکن 90 دقیقه دفاع کرد ، آخر سر هم یه گل خورد و رفت کنار !!! بدون حتی یه حرکت مثبت !!! خب هر تیمی این کار از دستش بر میومد ! اینکه یووه باشی یا کیه وو یا ساسولو چه فرقی میکنه وقتی قراره مدام دفاع کنی و منتظر شانس های باد آورده باشی ؟!!! چرا یووه باید از رمی که همین هفته پیش 3 گل بهش زده بترسه ؟! ایییین چه نوع بازییه ؟! می خوام بپرسم این بازی چه دست آوردی برای یووه داشت ؟! اینکه با ترکیب نصف و نیمه بازی کرد چه چیزی به یووه اضافه میکنه ؟! کسب تجربه برای استوراری بود ؟! یا برای ایسلا یا جووینکو ؟! واقعا جوون بودن باید میدان بزرگ میدیدن !! نه واقعا الان در ازای حذف از کوپا با بازی دادن به نیمکت نشینا چه چیزی عاید یووه شد ؟! یکی این سوال من رو به کونته برسونه !! جمع کن این قر و فرارو بابا ! تو لیگ ایران هم دیگه هر سه روز یه بار دارن بازی میکنن !! بهانه حذف از لیگ قهرمانان بازی در زمین اون جوری بود ( در حالی که مدت ها پیش حذف شده بودیم ) ، بهانه حذف از کوپا ترکیب دوم ، حذف از لیگ اروپا ( حتی ! ) کم اهمیت بودن اون ( این رو باید فدای کوپا میکرد ) و ... مگه ما برای چی تیم داری میکنیم ؟!!! این حذف مبارک کونته و تیمش باشه چون از این به بعد میتونن شب های کوپا ایتالیا رو فری تایم باشن و هر ... دوست دارن بکنن .........
برقص عشق من ....

#165
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

نه خدایی این بازی بود یووه کرد ؟! نه وجدانی این بازی جایی برای تعریف کردن باقی گذاشته ؟! چرا همش خودمون رو می زنیم به اون راه ؟! چه فرقی بین یووه و مثلا کیه وو توی این بازی بود ؟! تیم اومد در عاجزانه ترین حالت ممکن 90 دقیقه دفاع کرد ، آخر سر هم یه گل خورد و رفت کنار !!! بدون حتی یه حرکت مثبت !!! خب هر تیمی این کار از دستش بر میومد ! اینکه یووه باشی یا کیه وو یا ساسولو چه فرقی میکنه وقتی قراره مدام دفاع کنی و منتظر شانس های باد آورده باشی ؟!!! چرا یووه باید از رمی که همین هفته پیش 3 گل بهش زده بترسه ؟! ایییین چه نوع بازییه ؟!

می خوام بپرسم این بازی چه دست آوردی برای یووه داشت ؟! اینکه با ترکیب نصف و نیمه بازی کرد چه چیزی به یووه اضافه میکنه ؟! کسب تجربه برای استوراری بود ؟! یا برای ایسلا یا جووینکو ؟! واقعا جوون بودن باید میدان بزرگ میدیدن !! نه واقعا الان در ازای حذف از کوپا با بازی دادن به نیمکت نشینا چه چیزی عاید یووه شد ؟! یکی این سوال من رو به کونته برسونه !!
جمع کن این قر و فرارو بابا ! تو لیگ ایران هم دیگه هر سه روز یه بار دارن بازی میکنن !! بهانه حذف از لیگ قهرمانان بازی در زمین اون جوری بود ( در حالی که مدت ها پیش حذف شده بودیم ) ، بهانه حذف از کوپا ترکیب دوم ، حذف از لیگ اروپا ( حتی ! ) کم اهمیت بودن اون ( این رو باید فدای کوپا میکرد ) و ... مگه ما برای چی تیم داری میکنیم ؟!!!

این حذف مبارک کونته و تیمش باشه چون از این به بعد میتونن شب های کوپا ایتالیا رو فری تایم باشن و هر ... دوست دارن بکنن .........


دوستان خواهشا مراعات کنید..همه مون از باخت ناراحتیم ولی خواهشا احترام همدیگه و همینطور مجموعه تیم رو داشته باشید...


ممنون بابت توجهتون....



#166
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
از همون ابتدایی که کونته مربی یوونتوس شد جام حذفی محلی بود برای بازی کردن بازیکنانی که کمتر بهشون بازی میرسه ، یوونتوس 23 بازیکن در تیم داره نمیشه فقط همون 11 نفر اصلی بازیکنن فقط بالاخره یه فرصتی باید به بقیه برسه ! وگرنه خیلی راحت میشد این بازی هم از بازیکنان اصلی استفاده کرد نه فشاری به تیم میومد و نه کسی خسته میشد ! در مورد خود بازی هم مشخص بود رم میتونه در ورزشگاه خودش این تیم نصفه نیمه یوونتوس رو که روحیه خوبی هم نداشت حالا به هر دلیل رو شکست بده کل فرق بازی هم با این تفاصیر این بود که رم سر جمع تو کل بازی موقعیت هاش همون یه شوت توتی بود با گلی که زدن یوونتوس هم قبل از همه اینها یه گل زد که داور به اشتباه مردود اعلام کرد ! در مورد بازیکن ها هم اول بگم کوالیارلا واقعا افتضاح بود فوق العاده منفعل و بی حال ! از تلاش سبا تشکر میشه ، پلوسو و ایسلا هم در همین حد هستن انتظار بیشتری نمیره ازشون ! مارکیزیو دوباره گم بود ! پیرلو خیلی پایین تر از سطح انتظار بود از ویدال هم انتظار بیشتری میرفت ولی بد نبود ! و اما بونوچی ! بونوچی روحیه یوونتوسی داره از این لحاظ خیلی قبولش دارم میتونه یه لیدر خیلی خوب باشه ولی به شکل ابر lol یی گیج و سر به هوا بازی میکنه نیمه اول هم دوباره توپ رو برداشت رفت وسط زمین که توپش لو رفت ولی فورا کیلینی جمع کرد اشتباهش رو همون لحظه کارگردان بازی یه تصویر لانگ شات رفت از زمین که کونته داشت منفجر میشد رسما حتی یه پاش رو هم گذاشت داخل زمین :1: قطعا مطمئنم اگر بونوچی دم دستش بود یدونه میذاشت زیر گوشش ! دلیل تعویض کیلینی از زبان کونته به همون میزان مضحکه که دلایل توهیر برای به هم زدن قرارداد گوارین ووچینیچ مضحک بود ! من کیلینی رو مهره پیروزی میدونم با اینکه یه مدافعه ولی هر لحظه ممکنه کاری بکنه که بازی رو برای تیمش در بیاره بیرون کشیدنش در حالت عادی اشتباه بود ولی احتمال میدم در رختکن تیم مشکلی به وجود اومده باشه به هر حال امیدوارم چیز جدی نباشه !

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#167
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

آنتونیو کونته ، سرمربی یوونتوس س از بازی مقابل رُم و شکست در برابر این تیم در مقابل خبرنگاران قرار گرفت :

" فکر نمی کردم که اینگونه گل دریافت کنیم . تا زمانی که گل نخورده بودیم بازی متعادل پیش می رفت و همه چیز برابر بود . در کل من از بازی کسانی که کم تر بازی کرده بودند راضی هستم "

" بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتند . برنامه ای را از ابتدا دنبال می کردیم و همه برای رسیدن به هدف تلاش کردند . بجز زمانی که گل را دریافت کردیم فکر می کنم همه چیز داشت خوب پیش می رفت "

" من فکر نمی کنم که مستحق ِ شکست بودیم . ما در بازی روند خوبی را دنبال می کردیم اما کمی در میانه میدان اشتباه داشتیم و بازیکنانم بد کار کردند . در بعضی از دقایق می توانستیم با پاس های بهتر خود را در موقعیت خوب تری قرار دهیم "

" من نمی دانم که چرا گل ِ ما رَد شد .. من فکر می کنم که گل سالم بود اما گویا گفته شده که توپ از خط عبور کرده . به هر حال کارشناسان و داوران باید نظر دهند "

" من اعتقاد ندارم که امروز بی تجربه و حتی ترسو بودیم . ما کمی اشتباهات عجیب را داشتیم که در گذشته هم آن را انجام داده بودیم . اما به هر حال من از بازیکنانم رضایت دارم اما از اینکه در کوپا حذف شدیم ناراحت هستم "

" من در کوپا از سیستم ِ چرخشی استفاده کردم و در آینده در لیگ اروپا و سری آ هم باید همین کار را انجام دهم . من 23 بازیکن آماده دارم و نمی توانم تنها یک عده را برای بازی آماده کنم "

" اما اهمییت کوپا را هم می دانیم ، ما به همین رش به فینال و نیمه نهایی هم رسیده ایم و من به بازیکنانم اعتقاد دارم "

" برای این بازی می توانستیم بهتر از این ها باشیم ، زمانی که دچار اشتباه می شوید کمی زمان لازم است که آن را جبران کنید اما امروز ما در دقیقه ای گل خوردیم که دیگر کار سخت بود "

" 2 بازیکن ِ هجومی را به میدان آوردم اما همانطور که گفتم زمان ِ زیادی برای جبران نبود و البته رُم حرفه ای و برنامه ریزی شده عمل کرد "

" تعویض کیلینی جریمه نبود . او را برای استراحت کردن تعویض کردم و اوگبونای جوان را آوردم که در بازی قبل بجای بونوچی در لحظات آخر اضافه شده بود "

ووچینیچ ؟

" من درباره نقل و انتقالات نمی توانم پاسخ دهم "

" در دقایقی ما حتی بهتر از رِم هم بودیم بازیکنان ِ ما به خوبی راه را بر روی آن ها بسته بودند و اجازه حرکت نمی دادند . برنامه ما در نیمه اول خوب انجام شد و در نیمه دوم می توانستیم با زدن ِ گل بازی را برنده شویم "

" ما بخوبی راه را برای فلورنزی و مایکون و سایر بازیکنان بسته بودیم و دفاع منطقی و بسیار خوبی داشتیم اما در یک صحنه که ضد حمله سریعی شکل گرفت همه چیز بهم خورد "

" برنامه یووه بیشتر برای خنثی کردن طرح ِ حریف برای حمله بود . فکر می کنم که رم در ابتدای بازی بهتر بازی می کرد و ما هم خوب آن ها را کنترل کردیم . به هر حال ما امروز از بازیکنانی بهره بردیم که کم تر فرصت بازی داشتند ، من از بازیکنانم رضایت دارم "

" اما اعتقاد دارم که باید کمی بر روی کناره ها دقیق تر کار می کردیم ، در ضد حمله همه چیز خیلی زود اتفاق افتاد و متاسفانه تمرکز ِ زیادی نداشتیم "


خدایی مزخرفات این و بخونید ! خندتون نمیگیره !

حداقل اگر قرار نیست که بیای کنفرانس مطبوعاتی حرف بزنی نیا چرت و پرت هم تحویل ما بده و شعور من و مثل شعور خودت زیر سوال ببر ! این مزخرفات چیه میگی ! بازی متعادل بود ؟ کجای این بازی متعادل بود ، ما که از دقیقه 1 یادمون میاد رم همش روی دروازه یوونتوس بود ! فقط کونته یک حمله جدی از یوونتوس مثال بزنه بسه !

ما اصلا حمله کردیم ؟ برناممنون برای حمله کردن چی بود ؟ کلا برناممون تو این بازی جز گل خوردن حذف شدن مگه چیز دیگه ای هم بود ؟ آقا می فرمایند من از اهمیت کوپا آگاهم ، آره دیگه منم آگاهم برای همین هر سال روی مسخره بازی های جنابعالی میایم تحقیر میشیم و بر میگردیم تورین ! در هیچ دقایقی از این بازی ما ذره ای از رم بهتر نبودیم ! دیگه بردن این رم اینقدر سخت بود ؟ تازه تو لیگ اروپا هم میخواد از سیستم چرخشی استفاده بکنه احتمال قریب به یقین با همین بازیکن ها میاد جلیو ترابزانسپور بازی میکنه ! مگه برای کسی اهمیتی داره ؟ ما 23 بازیکن آماده داریم که جز 14 15 تاشون بقیشون برن به درک بهتره !

اگر قرار نیست ببریم ، اگر قراره بیایم همین جوری افتضاح بازی کنیم و ببازیم ، بیان اعلام کنند که ما شرکت نمیکنیم ! کونته هم اگر قراره بیاد تو کنفرانس مطبوعاتی برای من هوادار در مورد بازی و علل باخت صحبت کن بیاد راستش بگه ! آخه این مزخرفات چیه میاد میگه ! دیگه من مثل خودش کم شعور که نیستم ! ما تو سری آ خیلی شاخیم خیلی تیمیم چون کونته برد میخواد ، مشخص تیم که بازی میکنه واقعا برای برد اومده با نفرات اصلی ، حتی با همون ایسلا هم روش بازی تیم مشخص برای برد اومده ولی اینجا ...

71312052046200342812.jpg


#168
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
از همون لحظه ای که ترکیب احتمالی یووه از طریق سایت ها اعلام شد و مشخص شد که یووه بازم قراره بر طبق اون سنت غلط باز هم با تیم دوم بازی کنه تقریبا مطمئن بودم که این بازی رو نمیتونیم برنده از زمین خارج بشیم. معتقد نیستم که گارسیا جنگ تاکتیکی رو از کونته برده باشه.چون اصلا از ابتدا کونته ابزار مناسبی برای این مبارزه با خودش توی زمین نبرد و مشخص بود که این بازی و این رقابت ها اهمیت چندانی براش نداره و برای کونته این مبارزه یه مانور و تمرین به شمار میرفت.البته توی بازی هم تیم یووه هیچوقت اسیر تفکرات گارسیا نشد و دقیقا طوری بازی کرد که تاکتیک های رم بی اثر بمونه و تنها روی دو سه تا اشتباه فردی متوالی و چند تعلل بی مورد از مهره های دفاعیمون گل خوردیم. ضمن اینکه رم هم به هیچ عنوان اشتباه تاکتیکی ای انجام نداد. گارسیا 3 تا هافبک تخریبی رو از ابتدا وارد زمین کرده بود و همینطور با عقب کشیدن مهاجمینش میانه ی میدان رو کاملا در اختیار گرفته بود.پیرلو کاملا مارک شده بود و تقریبا از کار افتاده بود و ویدال و مارکیزیو هم بین هافبک های پرتعداد میانه ی میدان گم شده بودن.تاکتیک رم در ابتدای بازی ایجاد پرس روی مدافعین یووه بود و در ادامه این فشار کم شد و رمی ها با عقب کشیدن سعی بر این داشتن که یووه رو جلو بکشونن تا توی ضدحملات بتونن موقعیت ایجاد کنن که این حربه ی اونها هم مفید واقع نشد و یووه تا دقایق آخر بازی جانب احتیاط رو داشت و بی گدار به آب نزد.تا اینکه اون اشتباهات منجر به گل انجام شد و ... رم توی حمله هم به دلیل نبود هافبک خلاقی مثل پیانیچ برش لازم رو تا قبل از ورود این بازیکن نداشت و اندک حملات خطرناکش رو هم مایکون با استفاده از سرعت و قدرتش و به دلیل کند بودن پلوزو از سمت چپ تیم یووه انجام میداد.با اینحال باز هم اگر بازیکنان یووه دچار اون اشتباهات نمیشدن هیچوقت توان گلزنی نداشت. در سمت مقابل یووه که زیاد علاقه ای به حمله کردن نداشت با توجه به میانه ی میدان اشغال شده توسط هافبک های پرتعداد رم تنها راه حمله کردن رو در بازی هوایی و ارسال مستقیم از دفاع به حمله میدید که این تاکتیک هم با حضور کوا و جووینکو و فاکتورهای فیزیکی ضعیف و قد کوتاه این دو کاملا بی اثر بود و کونته هم تا اواخر بازی با اینکه کاملا مشخص بود که کاری از پیش نمیبره به دلیل همون بی اهمیت بودن بازی کوششی برای پوشش این ضعف نمیکرد. ضمن اینکه یووه حتی توی بازیسازی توی فضاهای خالی هم مشکل داشت و عدم هماهنگی بین وینگرها و هافبک های کنارشون شدیدا مشهود بود.برای مثال جایی که ایزلا صاحب توپ میشد ویدال توی مکان مناسب برای دریافت پاس حاضر نمیشد و زمانی هم که نزدیک میومد پاس ایزلا به طرز وحشتناکی افتضاح میشد.واقعا اینجور مواقع به ارزش های بالای آساموا و استفان پی میبریم. مورد بعدی که کاملا تفاوت دو تیم رو نشون میداد صحنه ی گل صحیح یووه بود.بازیکنای یووه بدون هیچ اعتراضی مردود اعلام شدن گل صحیح خودشون رو پذیرفتن و حتی با وجود اشتباهات مکرر و ریز و درشت داور به سود رم دم بر نیاوردن و تنها یک مورد ویدال اواخر بازی روی یه تصمیم مزحک از داور کنترل اعصاب خودش رو از دست داد که واقعا حق هم داشت.در مقابل رمی ها برای یک خطای نزدیک محوطه ی جریمه ی یوونتوس هم با تمام نفرات به سمت داور هجوم میبردن.بیش از هر چیزی این مساله نشان از تفاوت شخصیت بازیکنان دو تیم داشت.
Spoiler


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#169
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
ما تا زمانی که جام حذفی رو جدی نگیریم همون بهتر که اصلا تو این مسابقات شرکت نکنیم. وقتی مربی تو سالهای قبل هم اینو نشون داده و حتی تو فینال جام حذفی از بازیکنهای ذخیره استفاده کرده دیگه توقعی نمیشه داشت. یا اینکه ما خیلی به بازیکنهای نیمکتمون زیادی امیدواریم یا اصلا جام حذفی برامون مهم نیست. اگر جام حذفی رو قبول نداریم ونمی خواهیم بهتره از اول شرکت نکنیم وخیال همه رو راحت کنیم بهتر از اینه که بیاییم و ببازیم و بریم کنار اونهم با بازیکنهای ذخیره اصلا توجیه نداره این کار

#170
♥JAVAD♥JUVE♥

♥JAVAD♥JUVE♥

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 225 ارسال
راستی !!!!! >>>>>>>> یه سوال ؟! چرا از جام حذفی ، حذف میشیم یا شکست میخوریم ! دیگه کسی حرفی از مافیا نمیزنه ! آقا مگه ما مافیایی و ... نیستیم ! پس چرا جام حذفی رو از دست میدیم ؟! و ... اما تا میبریم میشیم مافیایی :7: ------ و در آخر >>>>>>>>>> رمی های عزیز >>>>>>>>>>> :nish: >>>>>>> چقدر بردتون بزرگ و تاکتیکی بود خخخخخخخخخ :2laugh: خودشونو زدن به کوچه علی چپ ! و به ما میگن بهونه نیارین ! :10:

[SIGPIC]http://bianconeri.ir/forum/image.php?type=sigpic&userid=13208&dateline=1391519072[/SIGPIC]


http://www.cloob.com/name/j0232366j


#171
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
اقای مربی . اولا که من از سال بعد دیگه نه کوپا رو دنبال میکنم و نه وقت میزارم که نگاه کنم . چون برای منه یوونتوسی باخت و این جرفا تو کتم نمیره . تیم من همیشه باید برنده باشه . چه کوپا باشه چه بازی دوستانه . اقای مربی شما حق نداری واسه خودت یه بازی رو غیر مهم تصور کنی . مگه تیم ارث باباته که خودت تنها تصمیم میگیری که مهم هست یا نه . پس نظر من و 50 میلیون هوادار مثل من چی میشه ؟ شما بیجا میکنی که از طرف من تصمیم میگیری و یه بازی رو غیر مهم میدونی

کل و کل کردن و توضیح دادنش با هوادارای بی منطق تیم رقیب با منه هواداره . اونوقت شما ایسلا رو میزاری تو واسه من ؟ و تشخیص میدی مهم نیست ؟

استوراری قبول . چون تو مصاحبت رسما گفتی در تمام بازی های کوپا دروازبان استوراریه و خب نیست الان زیرش بزنی .

ولی بقیه این ات و اشغالا کی بودن که اوردی ؟ میخوای بگی اینا هم باید یه جا بازی کنن ؟ نخیر . امثال پادوین و ایسلا و پلوسو اصلا چه حقی دارن که بازی کنن ؟ اصلا غلط میکنن که یه همچین بازیکنایی تو تیم من بازی کنن . مگه ما نذر کرده بودیم که اینا حتما باید بازی کنن ؟ به درک که بازی نکردن هنوز هم نفهمیدم چی تو اون کلت گذشت که تلفنی زنگ زدی و انتقال ایسلا به اینتر رو کنسل کردی . خود زنی میکنی ؟

لیخشتاینر . نبود کاسرس که بود . نشد همون پادوین رو میاوردی حداقل . نه اینی که تو لیگ محله ی ما هم باید ذخیره وایسه .

در ضمن . اقای محترم . میخوای بازی بدیشون تو بازی هایی که سه چهار تا گل جلویی بازی بدشون . نه اینجا جلوی یکی از رقیبان سنتی . اخه عقل هم خوب چیزیه به خدا .

اخه اگه پارسال اینکار رو کردی باز یکم قابل هضم بود . ولی امثال که ما 8 تا اختلاف داریم دیگه این حرفا معنی میده ؟ مگه کلا چند تا بازی هست که بخوای این دلایل عامه پسند رو برای من بیاری . 200 تا که نیست . چهار تا بازیه . یعنی سفت گرفتن چهار تا بازی انقدر به خستگی تیم ضربه میزنه ؟

خب گوش کن اقای مربی . از نظر من همه بازیها مهم هستن و باید ببریم . و شما هم حق این رو نداری که به جای ما تصمیم بگیری . بفهم

در ضمن . هیچ وقت بازیکن مقصر نیست . وقتی من لیخشتاینر رو دارم و بجاش ایسلا رو میزارم . وقتی اساموا رو دارم و بجاش پلوسو رو میزارم . وقتی توز و یورنته رو دارم و بجاش دو تا علمک گاز میکارم تو زمین . اونوقت اینها هر غلطی که تو بازی میکنن مسوولیت مستقیمش با منه مربیه . این رو هم بفهم بیزحمت

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#172
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
اگه میخواید پلوزو مثل اساموا آماده باشه خوب باید به همون اندازه بازی کنه نمیشه که نیمکت نشین باشه بعد انتظار خیلی چیزارو داشت...........ایسلا سطح بازیش همینه اما انصافا تیم رم تو زمین خودش با تیم دوم یووه سطحش 1 گل اختلافه اونم تازا ما گل زدیم و قبول نکردن..... تو دفاع کلی خیلی خوب بودیم اما بازیکنانمون سوتی میدادن .... اگه از 1995 به اینور کوپا رو نگرفتیم یعنی ارزش قائل نمیشیم.....تیم بزرگی مثل یووه بیاد با یه عده بازیکناش تو همه رقابت های مختلف بازی کنه....

اما بدونین جبران این نتیجه دست کنته هست اونم تو سری آ ........کوپا واسه درجه دوماست........

به نظر من کنته با اوردن این بازیکنا شجاعت خودش رو نشون داد نه حماقت خودش رو ...........

البته بخاطر سیستم بازیش سرزنشش میکنم چون میتونست هجومی تر کار کنه

capture1_gp2v.jpg


#173
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان



به نظر من کنته با اوردن این بازیکنا شجاعت خودش رو نشون داد نه حماقت خودش رو ...........


الان من اجازه دارم سرم رو بکوبم به میز ؟ :1::1:

کاری که نتیجش معلومه اسمش قطعا حماقته . وگرنه اگه اینطوریه سال دیگه پریماورا رو بفرسته که شجاعتش بیشتر معلوم بشه

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#174
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
ملیحه اکه بناتیا روی جووینکو حمله نمیکرد توپ زیر پای جووینکو بود و رفتن به سمت دروازه هم یک ثانیه کار داشت . اصلا این هیچی اون خطای بی مورد و شدیدش روی جووینکو کارت زرد دوم نداشت ؟

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#175
il Re di Roma

il Re di Roma

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 923 ارسال

ملیحه اکه بناتیا روی جووینکو حمله نمیکرد توپ زیر پای جووینکو بود و رفتن به سمت دروازه هم یک ثانیه کار داشت . اصلا این هیچی اون خطای بی مورد و شدیدش روی جووینکو کارت زرد دوم نداشت ؟


چون توپ اول به زعم من اصلا خطا نبود ، کارت زرد دومی در کار نیست، اونجا میتونست یه کارت زرد بگیره.:3:


[SIGPIC][/SIGPIC]

Ohhhhhhhhhhhhhhh, Agostino, Ago, Ago, Ago, Agostino gol




#176
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
خیلی از تیمم خوشم اومد که به داوری اعتراض نمیکردن در صورتی که خیلی مشخص اشتباه رخ داده بود و به چشم اشتباه نگاه کردن نه دشمنی! اما این خودش یه ایراد داره که وقتی داد و بیداد نکنی بقیه میان حرف بیخود میزنن! اگه کنته و بوفون هم مثل اون آقا از داوری صحبت میکردن و به داورا فشار میاوردن و ... یا بازیکنامون تو زمین هی اعتراش میکردن دیگه یه مشت لا ابالیِ هیچی از فوتبال نفهمِ دنباله بهونه گردِ نافهم نمیگفتن داوری ها به نفع یووه است! آره اونقدر قدرت داریم که مثل تیم تو دل به اشتباهات داوری نبستیم اونقدری قوی هستیم که اگه داور ضررمون کار کنه از هر 10 بار 9 بار باز هم پیروز میشیم! اونقدر قوی که بعد یه پیروزیمون توتی، کسی که جام جهانی رو برده، چنین در پوست خودش نمیگنجه! اونقدر که بردن تیم دوممون واسشون به اندازه جام ارزش پیدا کرده! --- قبول ندارم کنته شجاعت به خرج داده! مشخصه که واسش مهم نیست وگرنه تو اینجا بهتره به جای فرصت دادن به یه مهاجم 31 ساله!!! به جوونا تیم جوانان اعتماد بشه! --- پ.ن جالبیش خوشحالیِ زیاد طرفدارای نابخردِ لایعقلِ جام دزدا بود.. پ.ن2 با تجربه این 2 سال کاملا ترجیح میدم رقیب یووه میلان باشه.. تیمی که اونقدر افتخار و dna پیروزی داره که تو رقابت بشه بهش حداقل احترام قائل بود. امیدوارم سرعتر با سیدرف جون بگیرن.

[SIGPIC][/SIGPIC]






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی