پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته نهم سری آ- یوونتوس 2-0 جنوا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
43 پاسخ برای این موضوع

#21
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر

قدرت ِ فعلی ِ ایتالیا مقابل ِ قدرت ِ کهن ِ ایتالیا ؛ 3 امتیاز از نان ِ شب واجب تر


یوونتوس و جنوا در یک سال به سری آ برگشتند . در اون فصل یک یوونتوسی ِ سابق به اسم ِ " جامپیرو گاسپرینی " هدایت ِ این تیم ِ ریشه دار رو بر عهده داشت و تونست توی اولین سال ِ هدایت ِ روسوبلو های ماراسی ، اون ها رو به همراه ِ یوونتوس و ناپولی به سری آ برگردونه . بعد از اون 3 سالی هم گاسپرینی سرمربی گری جنوا رو بر عهده داشت که بعد از به ثبات رسوندن ِ اون تیم ، به اینتر رفت و مسائلی پیش اومد که حالا در این بحث نمی گنجه . مربی هایی مثل ِ گاسپرینی ، دل نری ، دونادونی و ... مربی هایی از اون دست هستن که راه ِ پیش بردن ِ تیم های متوسط رو خوب بلدن و این رو سابقه شون به خوبی نشون میده . اما این فصل که گاسپرینی به ماراسی برگشت ، نتونست اونطور که انتظار می رفت نتیجه بگیره و حالا جنوا در شرایط ِ بسیار بحرانی قرار داره و اگه قرار به از دست دادن ِ امتیازات به این شکل باشه ، بعید نیست که جنوا بعد از 7 فصل به سری B برگرده . جنوا بازیکنان ِ تاثیر گذاری مثل ِ جیلاردینو ، ماتوزالم ، لودی ، بیوندینی و ... رو داره و این نتایج به هیچ وجه با شرایط ِ تیمی ِ روسوبلو جور در نمیاد ، اما شاید بشه گفت که شوکی به تیم قراره وارد بشه و این تیم رو از این حالت خارج کنه ! چه بسا مثل ِ هر دو فصل ِ حضور کونته در یوونتوس ، اون ها بتونن دست ِ پر از استادیوم ِ یوونتوس خارج بشن !

گاسپرینی فصل رو با سیستم ِ درخت ِ کریسمس شروع کرد و بعد از 2 باخت مقابل ِ اینتر و فیورنتینا ، در دربی ِ جنوا با سیستم ِ 3-5-2 تونست سمپدوریا رو 3-0 مغلوب کنه و بعد از اون بازی این سیستم به عنوان ِ اصلی ترین سیستم ِ این تیم شناخته شد که 5 بازی ِ متوالی تیم ِ گاسپرینی با این آرایش وارد ِ زمین شدن . اما در 3 بازی ِ متوالی جنوا مقابل ِ اودینزه و ناپولی باخت و با کاتانیا مساوی کرد تا در بازی ِ هفته ی گذشته ، روسوبلو با 3-4-3 وارد ِ زمین بشه و بتونه کیه رو در لوئیجی فراریس 2-1 شکست بده . با این حال انتظار میره ساختار ِ دفاعی ِ این تیم در این بازی بسیار قوی تر باشه و بعید نیست که سیستم ِ 3-6-1 برای این تیم در نظر گرفته شه . این سیستم ِ 3-6-1 در واقع همون سیستم ِ 3-4-3 ای میتونه باشه که جنوا مقابل ِ کیه وو مورد ِ استفاده قرار داد ، اما با شرح ِ وظایف ِ متفاوت تر . حُسن ِ چنین چینشی در این میتونه باشه که اگه جنوا گلی دریافت کرد ، سریعا سیستم به سیستم ِ تهاجمی تری تبدیل بشه و از حالت ِ دفاعی تر بیاد . نا گفته نمونه که سیستم ِ 3-4-3 سیستم ِ مورد ِ علاقه ی گاسپرینی هست که قصد داشت اون رو در اینتر پیاده کنه که گویا شرایط ِ استفاده ش رو در جنوا پیدا کرده !

یوونتوس تشنه تر از همیشه راهی جز بردن ِ جنوا نداره . اتفاقات ِ فلورانس و مادرید که یوونتوس رو در شرایطی نا عادلانه از امتیاز دور کرد ، باعث شده که یوونتوس به قدری برای امتیاز ِ حریص باشه که تا اینجای فصل چنین شرایطی نداشته !!! یوونتوس برای اثبات به زمین میاد و اینکه ترکیب ِ اصلی بعد از یک بازی ِ پر فشار و 10 نفره ی اروپایی در نظر گرفته شده ، نشون از انگیزه ی بالای تیم و آمادگی برد داره . مقطع ِ سخت ِ فصل به پایان رسیده و یوونتوس از 3 بازی ِ آینده ش که 2 تاش داخل ِ خونه هست ، باید 9 امتیاز رو بگیره تا همجنان امید ِ اول ِ کسب ِ اسکودتو باقی بمونه . از اون گذشته این برد ها برای بازگشت ِ اعتماد به نفس ِ تیم هم بسیار موثره و کادر ِ فنی نباید از هیچ تلاشی برای گرفتن ِ این 9 امتیاز دریغ کنه . مشخصه که بازی مقابل ِ تیم های متوسط ، مشکل ِ بسته بازی کردن ِ اون ها رو در پی داره ، اما باید راهی پیدا بشه که تیم در عین ِ این که 3 امتیاز رو میگیره ، زیاد هم خسته نشه تا قوای خودش رو همچنان برای یه فصل ِ پر فشار حفظ کنه .

بازی ِ امروز بر خلاف ِ بازی با رئال ، یوونتوس با همون 3-5-2 همیشگی به نظر قراره بازی کنه ! جایی که با خروج ِ احتمالی ِ کاسرس و ویدال از ترکیب و ورود ِ ایزلا و آزامواه ، این تغییر ِ سیستم قراره انجام بشه . با مسئله ی جدید روبرو نیستیم و شرایط ِ این نوع بازی ها رو در مقیاس ِ بزرگ تر مقابل ِ گالاتسرای و کپنهاگن و در مقیاس ِ کوچک تر مقابل ِ ورونا و کیه وو و ... داشتیم . به نوعی میشه گفت اون لم ِ بردن ِ بازی ها توی سری آ بدست اومده و حتی اگه بازی ها رو زیاد خوب هم بازی نکنیم ، نتیجه رو میگیریم . هر چند که در 3 بازی ِ آخرمون مقابل ِ میلان ، فیورنتینا و رئال ، تیم بسیار زیبا بازی کرد و باید دید در مقابل ِ تیم های متوسط هم این اتفاق قراره رخ بده یا نه ! تیم آمادگی انعطاف ِ تاکتیکی رو پیدا کرده و حس می کنم با شرایط ِ هفته های ابتدای سری آ ، فرق کردیم . روز به روز تیم داره بهتر میشه و اگه حاشیه وارد ِ تیم نشه ، میشه امید زیادی داشت ! بازی امروز از همون دست بازی هاست که میتونه حاشیه رو دور کنه و باید این بازی رو برد . واسه سخت نشدن ِ کار بهتره توی همون 20 دقیقه ی اول گل زده شه تا درگیر ِ باز کردن ِ دفاع ِ چند لایه نشیم و بلای 2 فصل ِ قبل سرمون نیاد . این بازی باید یه امتحان برای خط ِ دفاعی باشه که گل نخوره . بهترین خط ِ دفاعی ِ اروپا در فصل ِ 2011/2012 متشکل از همین بازیکن ها بودن ، اما حالا توی هر بازی روی یه اشتباه ِ ساده توپ وارد ِ دروازه میشه . از دفاع ِ قدرتمند ِ یوونتوس بیش از این انتظار میره . باید امروز حواسشون رو جمع کنن و گل نخورن ! آمار اصلا جالب نیست . به هر حال انتظار ِ یه برد ِ خوب با کلین شیت رو دارم .

#22
GEDOY

GEDOY

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
فكر كنم بازي ساعت ٥:٠٥ باشه.لايواسكور زده بود از اون ساعت شروع ميشه.

#23
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال
ترکیب رسمی دو تیم :

Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Isla, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Llorente


Genoa: Perin; Manfredini, Portanova, Antonini; Vrsaljko, Kucka, Biondini, Marchese; Bertolacci, Gilardino, Antonini


+ ایزلا :33:

++ پرین خاطره خوبی از یووه نداره ، تو برد 6-1 فصل گذشته مقابل پسکارا دروازبان پسکارا بود :1:

269996_166167973522551_1513110404_n.jpg


#24
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
عالی بازی میکنیم یاد سال اول کونته افتادم 5 تا موقعیت صد در صد نزدیم!!تازه دقیقه 20 هستیم:13:

#25
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
ويدال تو دقيقه ي شماره ي خودش گل زد! :8:

#26
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
vidal
http://www.mediafire...i11ddru6u8es0ds

#27
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4151 ارسال
به امید شکست رمیها.

#28
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
tevez
http://www.mediafire...lwdl50t4yvdgwd4

#29
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

در مورد نیمه اول فقط همین یه جمله رو میشه گفت " زیبا،پرشور و باطراوت همانند یوونتوس 2011/12 "



#30
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
ویدال بین دو نیمه: -در این نیمه به خواسته ی خود رسیدید؟ بله،نتیجه ی تلاش خود را گرفتیم و مثل گذشته عمل نکردیم.امروز مانند زمانی که اسکودتو رو بردیم بازی کردیم و این مهم است. این گل رو به همسرم و فرزندانم تقدیم میکنم.

#31
30aMak

30aMak

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 714 ارسال
مارکیزیو ذخیرس انتقادات به حدی بود که بنده خدا رف ذخیره بجاس ایسلا بازی دادن ....

We believed we'd catch the rainbow, ride the wind to the sun, sail away on ships of wonder
But life's not a wheel, with chains made of steel
So bless me, come the dawn


#32
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
سلام من که 5 دقیقه آخر بازیو از اینترنت دیدم خوشحالم از برد و از اینکه گل نخوردیم فقط خطای روی آساموا تو محوطه جریمه بود؟

#33
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

نیمه اول بازی در کنار 15-20 دقیقه بازی با لاتزیو، بهترین نمایش فصل یووه بود..بدون شک...
امروز کاملا تیم تشنه پیروزی بود و میشد به راحتی میل و شوق به برد رو تو حرکات بازیکنان
حس کرد..این بازی نوید این رو داد که غول ایتالیا دوباره داره بیدار میشه...تنها نکته تلخ این
هفته برای من گل دقایق پایانی رم بود...



#34
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
یعنی کم پست ترین تاپیک بازی در طول این فصل تاپیک همین بازی بود. تیم یکی از بهترین بازیهای فصلش رو انجام داد و با کلین شیت و بدون هرگونه اتفاق ناخوشایندی بازی رو برد ولی تاپیک هیچ پستی نمیخوره. فکر میکنم هممون مثل کونته که آخر بازی هیچ نشونی از شادی توی چهرش نداشت هنوز ناراحت باخت ناجوانمردانه به رئال هستیم و تا انتقام نگیریم این بردها هیچ خوشحالی ای برامون نمیتونه داشته باشه. بازی رو ندیدم و بالطبع چیز زیادی برای گفتن ندارم.به هر حال برد رو تبریک میگم


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#35
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
امروز شاهد یکی از بهترین یوونتوسی ها این فصل بودم و واقعا تیم بدون هیچ مشکلی بازی کرد و تنها چیزی که یکم ضد حال زد، عدم گلزنی بازیکنانمون طوی صحنه های خیلی خیلی ساده بود که نتونستند توپ های راحت رو گل کنند ( مخاطب خاص : یورنته :32: ) نیمه اول واقعا خوب بازی کردیم و تونستیم راحت به گل برسیم و بازی خودمون رو ادامه دادیم و انتظار داشتم که بازی در نیمه دوم اروم تر بشه و بازیکنان بیشتر به فکر بازی چهارشنبه باشند ! بوفون هم که دقیقا همه ی بازی رو نظاره گر بود.

#36
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4151 ارسال
در نیمه اول یووه بازی خوب و هماهنگی ارایه داد. گل اول با مقداری اشتباه داور همراه بود. یورنته وقتی پا به توپ حرکت میکنه و ناگهان تغییر جهت میده خیلی خطرناک میشه برای مدافعان برخی تک ضرب هایی که به توپ میزنه به بازیکنان یووه نمیرسه و تیم حریف سریع از این توپ ها بهره برداری میکنه. از صحنه های مهم بازی پاس یورنته به پوگبا در محوطه جریمه بود که داور متاسفانه پنالتی اعلام نکرد. ویدال هم روز خوبی داشت مخصوصا اون ضربه ای که به تیرک افقی زد. ایزلا در این بازی کارکرد منفی خاصی نداشت اما در توپ هایی که بهش رسید هم چیزی بالاتر از حد متوسط خودش ارایه نکرد. از دیگر صحنه های مهم ضربه قوس دار پوگبا بود که پرین به کرنر فرستاد و کونته هم مقداری ناراضی بود. البته جنوا هم مثل فصلهای سابق قوی نیست و کاملا مشخصه که دارای بحران است. پیرلو هم در این بازی پر تلاش بود و در کل فضاهای زیادی در اختیار یووه بود.

#37
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
آنتونیو کونته " ما یک عملکرد خوب مانند بازی در مقابل رئال در مادرید و یا 70 دقیقه ابتدایی بازی مقابل فیورنتینا داشتیم " " ما به خوبی بازی کردیم و سزاوار پیروزی بودیم. امروز موقعیت های خوبی ایجاد کردیم " " ما 2 گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم . خبر مهم این است که ما به یک گل اکتفا نکردیم . در آینده هم باید بیشتر تلاش کنیم و با انگیزه بیشتر در پی پیروزی باشیم " " ما برای بازی امروز نیاز به برد داشتیم . پیروزی پس از 2 بازی سخت برای ما مهم بود که امروز به آن رسیدیم . اما نکته مهم عملکرد مشابه ما در بازی های دیگر بود " " تیم رم مطمئنا رقیب خوبی است . آن ها به همراه ناپولی بردهای زیادی دارند و رم به تنهایی صاحب پیروزی های پیاپی است که از این تیم یک مدعی جدی ساخته " " مهاجمان در تفکرات من جای خاصی دارند . هم توز و هم یورنته هر دو بازی خوبی را امروز انجام دادند و در حال رسیدن به یک درک متقابل از هم هستند . اما رسیدن به این وضعیت آسان نبود و نیازمند زمان بود " " من از ابتدا می گفتم که فصل سختی را در پیش داریم . ما به همه بازیکنان در طول فصل نیاز داریم , یورنته توسط مطبوعات به تیم های دیگر فرستاده می شد در حالی که من تنها منتظر آماده شدن او بودم " " ما مقبل تیم سر سختی بازی کردیم . یورنته به گل نزدیک شد اما موفق نبود و بدشانس بود اما در کل مقابل یک تیم خوب عملکرد بسیار خوبی را نشان داد امروز " " همیشه چیزهای منفی و مثبت و بررسی این موارد وجود دارد . کیلینی هرگز دچار محرومیت و یا جریمه نشده . او مورد بحث ما در یوونتوس نیست و تنها یکی از بازیکنان است که باید با تواضع و تعهد بازی کند " " بسیاری گفتند که من بعد از بازی با رئال جورجو را بیرون خواهم گذاشت اما من کیلینی را یک بازیکن و مرد بزرگ با روحی بزرگ می دانم .یک بازیکن متعهد به تیم که مطمئن هستم تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می دهد " " و هنوز هم فکر می کنم که او مثال خوبی برای بسیاری از چیزها است . من تا کنون کوچکترین شکی در مورد بازیکنان تیمم نکردم و می دانم که آن ها بازیکنان بسیار بزرگ و عالی هستند " " بازیکنن من از همه جهات پیشرفت کردند و بهتر شدند . ما از نظر دفاع کمی دچار استرس و عجله بیش از حد بودیم که تمام این ها با آموزش و تمرین و کار بی نهایت قابل حل است . برای بازی های آینده نیز می خواهیم مانند امروز با حوصله و با قدرت باشیم . درست است که رئال و فیورنتینا تیم های به مراتب بزرگتری از جتوا هستند اما امروز ما شاهد یک جنوای با صلابت بودیم زیرا آن ها مقابل یوونتوس بازی می کردند " " فرناندو در حال پیشرفت است . من خواسته بودم که آرامش داشته باشیم و اجازه دهیم که او با تیم هماهنگ شود و شرایط را درک کند و به مرور تحت آموزش و تمرین آماده مسابقه شود زیرا او مدت زیادی را دور بود . ما سعی می کنیم که بازیکنان را بری استفاده در سیستم مورد نظر خود ارتقا دهیم " " امروز همه بازیکنان من با انگیزه و با روحیه بودند . در روزنامه ها این روزها چیزهای دروغی درباره بازیکنان می خوانیم که اصلا صحت ندارد . ما به این مسائل در مورد پوگبا و بی انگیزگی بازیکنان و یا درگیری با ماروتا اهمییتی نمی دهیم " " همه ما یوونتوس را در زمین می بینیم . اگر ما بد بازی کنیم شما انتقاد خواهید کرد . من علاقه دارم که صحبت ها در مورد مسئل فنی و تاکتیکی باشد و از نکاتی که برای از بین بردن تمرکز ما است استقبال نمی کنم " مشاجره با ماروتا ؟ " نه . متاسفانه من چیزهایی در این مورد می شنوم اما واقعیت این است که من رابطه خوبی با ماروتا دارم و هرگز دعوا و درگیری وجود نداشته و این تنها از مطبوعات شنیده می شود . شما باید در مورد مسائل تاکتیکی با من حرف بزنید . اما تعجب می کنم که چرا در این مورد صحبت می کنید . این ها چیزهایی است که برای بر هم زدن تمرکز تیم و بی ثباتی در اطراف تیم ساخته می شود " " خواندن اخبار بی اساس شرم آور است . بی ثباتی و بی انگیزگی .. چه کسی رابطه و حرف های من با ماروتا را اینگونه منعکس کرده ؟ آیا ارواح اخبار و حرف های رد و بدل شده ما را به شما رسانده ؟ اینگونه اخبار باعث عدم اطمینان می شود و این برای هیچ نویسنده ای خوب نیست . به نظرم کسی که این اخبار دروغ را منتشر می کند باید شرمنده باشد " پوگبا ؟ " من او را یک بازیکن خوب می بینم . او تنها 20 سال دارد و شما در این سن بعضی خصوصیات خوب و گاها خصوصیت های بدی هم دارد . او از نظر فنی پیشرقت چشمگیری داشته اما خود او هم می داند که باید بهتر شود . نباید فراموش کنیم که او فقط 20 سال سن دارد " " ما بازی مهمی را پشت سر گذاشتیم . بازی که شاید از مانند برخی بازی های دیگر ما بود اما ما امروز توانستیم نتیجه پیروزی را کسب کنیم و از این لحظه به فکر بازی بعد مقابل کاتانیا هستیم "

ویرایش شده توسط Soheil Bianconeri 27 October 2013 - 09:29 PM.



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#38
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
حالا اگر همین بازی رو با همین سطح بازی 0-0 می کردیم همه می یومدن می گفتن چرا از 3 5 2 بازی کردیم کونته فلان بهمانه

[SIGPIC][/SIGPIC]
CLAUDIO MARCHISIO


#39
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
جورجو کیلینی


" در بازی روز چهرشنبه چیزهایی باعث شکست ما شدند . اما ما 2 سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به نتایج بزرگی دست پیدا کنیم "

" در نیمه اول موفق به گلزنی شدیم که بعد از ان هم فرصت داشتیم گل های بیشتری را بزنیم اما موفق نبودیم . اما برای پیشرفت ادامه می دهیم "

" همه ما از جمله خود من شرایط مختلفی را تجربه کردیم . فوتبال مانند زندگی است . سختی ها و دشواری ههی زیادی در آن وجود دارد . گاهی در عین شایستگی شکست خوردی می مانید و گاهی با کمی شانس برنده و خوشحال خواهید بود "

" من و سایرین اشتباهات خودمان را بررسی می کنیم و در پی جبران آن تلاش می کنیم . در این زمینه هیچ شکی نیست که باید بهتر از این و با تمرکز ترباشیم "

" باخت مقابل فیورنتینا مانند یک ضربه برای ما بود . برای این که بیدار شویم . این تعبیر مربی از ان بازی بود و اکنون ما باید نشان دهیم که هوشیاریم و با نگرشی که کونته می خواهد پیش می رویم "

" ما سال های موفقی داشتیم اما اکنون تیم های کمی وجود خواهند داشت که موفق به ادمه روند خوب و مثبت خود باشند "

" برای پیدا کردن راه خود همه چیز را در نظر خواهیم گرفت . ما نمی خواهیم با نداشتن تمرکز در آینده پشیمان باشیم . شاید شکست هایی که خوردیم و اشتباهاتی که مرتکب شدیم شروع نقطه اوج ما برای ساختن یک قهرمانی دیگر باشد "

رم ؟

" من به ان ها تبریک می گویم . ان ها تیم بیسار خخوبی هستند و چیز ف.ق العاده ای را انجام می دهند . مطمئنا تیمی که از بقیه بهتر باشد در صدر قرار می گیرد اما باید در نظر گرفت که ان ها تنها 9 بازی انجام دادند و بازی های طولانی بسیاری هنوز در پیش است "

" ما باید تنها به عملکرد خودمات نوجه کنیم . ما دو بازی سخت در مقابل کاتانیا در خانه و پارما در خانه حریف داریم . اما با نگرش امروز و درس گرفتن از اشتباهات بازی های قبل و با نگرش تهاجمی برنده خواهیم بود "

" برای بازی در یوونتوس هرگز فرصت اشتباه ندارید . من تجربه چندین سال بازی در کنار بزرگان را در یووه داشتم اما هنگامی که به سطح اول می رسید و در ترکیب ثابت قرار می گیرید دیگر همه شما را به چشم یک بازیکن کاملا مسئول نگاه می کنند که اصلا حق اشتباه ندارد "

" اشتباهات را در مادرید من مرتکب شدم . همه چیز مورد بررسی قرار گرفت و اکنون می خواهیم با درس گرفتن از آن اشتباهات شروع خوبی داشته باشیم "

" انسان مانند هر چیز دیگری نقص دارد و برای سرزنش کردن من حق با دیگران است . اما این اشتباهات می تواند گاها باعث پیشرفت و یک آغاز خوب برای ما باشد . مانند باخت به اینتر در سال قبل که بعد از یک فصل فوق العاده رقم خورد . با امید داشتن به آینده این شکست می تواند یک تجربه خوب برای آینده باشد و به نظرم ما باید یک فصل کاملا خوب و فوق العاده را در لیگ قهرمانان اروپا رقم بزنیم "

" خواندن بعضی چیزها در روزنامه ها خنده دار است . هر کسی که با فوتبال زندگی کرده باشد فوتبال و کار در آن را می فهمد می داند که اشتباه ممکن است, باید بعضی چیزها را رها کرد . اما کسی که در خارج از آن باشد ممکن است آن را نفـهمد و درک نکند . اینگونه شایعات ممکن اسـت ما را کمی آزرده کند "



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#40
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر

یوونتوس ِ زیبا ؛ تاوان ِ سخت ِ جنوا


یه بازی ِ زیبا ، حساب شده و از همه مهم تر حاوی ِ 3 امتیاز . یوونتوس ِ امروز " بد شانسی " بازی هایی رو نداشت که در 7 روز ِ گذشته انجام شد و امروز مثل ِ یوونتوس ِ همیشگی قدرتمند ظاهر شد و تونست مزد ِ خودش رو هم بگیره . شکل ِ حمله نسبت به بازی های ابتدای فصل فرق کرده و دیگه به نظر نمیاد اون مشکل ِ عدم ِ ایجاد ِ موقعیت ِ گل توی تیم وجود داشته باشه ، بر عکس همون مشکل ِ فصول ِ قبل یعنی نبود ِ یه تمام کننده داره تیم رو آزار میده . از درخشش ِ فوق ِ تصور ِ " پرین " اگه بگذریم ، یوونتوسی ها هم این اجازه رو دادن به پرین که بتونه اینطوری درخشش داشته باشه . سخت بشه به دروازه بانی که اینطور گرم شده گل زد و یوونتوس طبق ِ عادت این مورد رو تکرار کرد و پرین رو ستاره ی بازی کرد . مسئله وقتی حاد تر میشه که پرین توی 3 تا صحنه ، بعد از 3 تا سیوی که داشت ، هر 3 ریباندش رو هم مهار کرد و عملا سرباز ِ آخر ِ تیمش شد . اگه پرین همین درخشش رو داشته باشه ، آتزورو ها باید امیدوار باشن به داشتن ِ یه دروازه بان ِ مهم در آینده ! اصن نمی شد تصور کرد که این پرین همون دروازه بانی بود که سال ِ قبل 6 بار جلوی یوونتوس دروازه ش باز شد !

با این حال که جنوا قدرت ِ حمله کردن رو هم نداشت ، اما همین صلابت ِ بوفون توی معدود صحنه ها هم ستودنی ئه . بوفون اون چیزی نیست که عوام فکرش رو می کنن و سعی دارن اشخاص ِ دیگه رو با ایشون مقایسه کنن ! یوفون حتی در بد ترین روز هاش هم خیلی بهتر از سایر ِ دروازه بان های دنیاست و این یه مسئله ی ثابت شده ست . اما حس می کنم بعد از رفتن ِ کاپیتان آله ، اون فشار ِ بزرگ ِ تیم و لیدر ِ تیم بودن ، باعث ِ مشغول بودن ِ ذهنش شده ! به هر حال کلین شیتش رو به فال ِ نیک میگیریم و امید به کلین شیت های بیشترش در این فصل . در دفاع هم هر 3 بازیکن بسیار پر قدرت ظاهر شدن و از وسط ِ نیمه با فشاری که میاوردن ، این اجازه رو به جنوایی ها برای نفوذ نمی دادن . توی یه صحنه بونوچی نیمه ی اول یه اشتباه کرد که بازیکنای دیگه سریعا اوضاع رو ، رو به راه کردن . با این حال که بیشتر ِ فشار ِ جنوا از سمت ِ چپ ِ ما بود ، اما کیه لینی پر قدرت عمل کرد و این مسئله باعث نشد که توی حمله شرکت نکنه ! توی حمله مشارکت داشت و حتی توی یکی دو صحنه موقعیت سازی هم کرد . بارتزالی هم که مث ِ همیشه با بازی ِ خاص ِ خودش خوب و بدون ِ اشتباه عمل کرد . داشتن ِ چنین بازیکن ِ " ربات " گونه ای توی تیم ، باعث ِ ایجاد ِ یه اعتماد به نفس میشه .

شاید فشار ِ کم ِ هافبکای جنوا و شاید تلاش ِ پوگبا و ویدال ، باعث شده بود که امروز پیرلو روز ِ خوبی داشته باشه . مسئله ای که این فصل کمتر دیدیم ازش . پیرلو به نظر اون بازیکن ِ با انگیزه ی دو فصل پیش نیست ، اما امروز خیلی خوب بازی کرد . توی چند صحنه حتی وقتی با چند بازیکن ِ جنوا مواجه شده ، به یه حرکت ِ دامی اونا رو محو کرد و واسه خودش فضای باز ایجاد کرد . اما 2 بار ضربه ایستگاهی زد که از هیچ کدوم سودی به تیم نرسید . ویدال امروز خیلی خوب بود . مشارکتش توی حمله و تکل هاش و قطع کردن ِ توپ هاش عالی بود . هماهنگیش با ایزلا واقعا عالی ئه و همین باعث ِ ایجاد ِ یه وزنه واسه سمت ِ راست ِ تیم شده . شوت ِ سنگینش هم از فاصله ی 30 متری به تیر خورد که با بد شانسی نتونست امروز 2 گله بشه . بعد از چند باری که فصل ِ قبل پنالتی از دست داد ، حالا یه پنالتی زن ِ مطمئن برای تیم شده . اما پوگبا اون بازیکن ِ با طراوت نیست اصن ! پوگبایی که فصل ِ قبل یه بازیکن ِ بی نام و نشون و پر از انگیزه بود و میخواست جایگاهی رو برای خودش به دست بیاره ، اما حالا بعد از اینکه به ترکیب ِ اصلی ِ یوونتوس و تیم ِ ملی فرانسه رسید ، دیگه اون بازی های قبل رو نشون نمیده . باید نگاه کنه و از بازیکنایی مثل ِ پیرلو و بوفون و بارتزالی یاد بگیره . اگه همین روند ادامه داشته باشه ، فکر کنم بهتره که مارکیزیو بیشتر بازی کنه و پوگبا بدونه که رسیدن به ترکیب ِ اصلی ، انتهای همه چیز نیست . آزامواه امروز ، روز ِ فوق العاده ای داشت . یه نیمه اول ِ رویایی با یه پاس ِ گل و یه پنالتی . عملا توی هر 2 گل ِ تیم تاثیر ِ مستقیم داشت و یکی از بهترین های امروز بود . ایزلا هم نسبت به قبل بهتر بازی کرد و همین که حضور ِ 90 دقیقه ای داشت ، این رو نشون میده که وظایفش رو به خوبی انجام داده و کادر ِ فنی ازش راضی ئه . ایزلای آماده چیزی ئه که آرزوی همه ی ماست ! اما اون ایزلای اودنیزه رو فعلا توی یوونتوس ندیدیم !

توز گل زد ، حرکتای انفجاریش عالی بود . توی حمله مشارکت ِ زیادی داشت و اگه دقت می کرد میتونست حتی تعداد ِ گل هاش رو هم بیشتر کنه . تا اینجای فصل 5 گل زده و به نظرم با وظایفی که داره ، زیاد هم بد نیست . کلا سبک ِ بازی ِ توز بیشتر در اختیار ِ تیم بودنه و اون حریصی ِ یه مهاجم رو زیاد نداره . اما به هر حال توی روند ِ هجومی ِ تیم اصلی ترین تاثیر رو داره و همین کافی ئه . یورنته هم امروز روز ِ فوق العاده ای داشت ! اصن قابل ِ مقایسه نیست با یورنته ای که قبلا دیده بودیم . چقدر خوب توی خط ِ حمله جا به جا می شد و چقدر پر تلاش بازی می کرد . چند صحنه برای هم تیمی ها موقعیت سازی کرد ، فضا سازی کرد و اما شوت های به چارچوبش که حیف با یه پرین ِ آماده رو بر رو بود . میتونست امروز بین ِ گلزنان ِ تیم باشه ، اما به نظرم بد شانس بود . به هر حال بازی ِ خیلی خوبی انجام داد و نشون داد که لیاقت ِ بودن توی 11 نفر ِ اصلی ِ تیم رو داره .

بازی ِ بعدی ِ ما 4 شنبه ست ، یعنی 6 روز قبل از بازی با رئال و این بین باید شنبه هم با پارما بازی کنیم . این دیگه به کادر ِ فنی بر میگرده که 4 شنبه توی بازی ِ خونگی با کاتانیا به بازیکنای اصلی استراحت بده ، یا بازی ِ سخت با پارما توی تاردینی . فعلا شرایط طوری هست که نمیشه از بازی ها گذشت و بازی ای رو فدای بازی ِ دیگه کرد . این 2 بازی ِ پیش ِ رو واسه تیم خیلی حیاتی ئه و باید ازش 6 امتیاز رو بگیریم . به شخصه ترجیح میدم توی هر 2 بازی هم بیشتر از بازیکنای اصلی استفاده شه تا همچنان شرایطمون توی سری آ خوب باشه ! اما حدس می زنم این اتفاق نیافته و توی بهترین حالت بازیکنا نصف به نصف استراحت می کنن ! بر خلاف ِ این بازی باید بیشتر بازیکنا روی گل زنی توجه کنن چون هر بازی این تعداد موقعیت ِ گلزنی گیر نمیاد . همچنین باید تفاضل رو هم بالاتر ببرن که توی اعتماد به نفس ِ تیم هم کم تاثیر نیست . امیدوارم کوالیارلا ، ووچینیچ و لیختشتینر هم بتونن شرایط ِ بازی رو پیدا کنن تا دست ِ مربی برای تغییرات باز باشه . فعلا که شرایط ِ تیم راضی کننده ست و امیدوارم این روند حفظ بشه .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی