پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس و سری آ در فصل 2014-2013

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
25 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر


بـــه نـــام خـــدا


در این تاپیک، پیش نمایش، گزارش، نمرات بازیکنان و آمارهای یوونتوس در هر دیدار از سری رقابت های سری آ قرار خواهد گرفت. لطفاً توجه داشته باشید:

• تمامی این مطالب به صورت اختصاصی انجمن Bianconeri.iR خواهد بود و با همکاری کاربران این انجمن تهیه خواهند شد.
• استفاده از این مطالب در سایت ها ، انجمن ها و... دیگر تنها با ذکر نشانی Bianconeri.iR بلامانع خواهد بود.
• در صورت تمایل برای همکاری در این تاپیک این موضوع را با یکی از مدیران انجمن در میان بگذارید.
• در این تاپیک به هیچ وجه بدون هماهنگی پستی ارسال نکنید، برای بحث و تبادل نظر عمومی در مورد رقابت های یوونتوس در سری آ می توانید به تاپیک های مربوطه مراجعه نمایید.
• در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد، سوال و یا انتقاد، آن را با یکی از مدیران انجمن در میان بگذارید.

موفق و سر بلند باشید. @};-

 

هفته اول سری آ: سمپدوریا 0-1 یوونتوس


تاپیک بازی
پیش نمایش
گزارش
مشاهده ی عکس ها
دانلود خلاصه
تیتر فردای روزنامه های ایتالیا


 

هفته دوم سری آ: یوونتوس - لاتزیو


تاپیک بازی
پیش نمایش
گزارش
مشاهده ی عکس ها
دانلود خلاصه
تیتر فردای روزنامه های ایتالیا


تصویر تصویر تصویر http://cdn.legaserie...iea_2013-14.png http://cdn.legaserie...iea_2013-14.png http://cdn.legaserie...iea_2013-14.png http://cdn.legaserie...iea_2013-14.png



#2
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر


Serie A


Fixture 1

Saturday, Aug 24 2013

23:15


 

تصویر Sampdoria vs Juventus تصویر


 

تصویر


Stadio Luigi Ferraris


Location: Genoa, Italy

Opened: 1911

Capacity: 36,703


 

:Match Preview


مدافع عنوان قهرمانی این فصل سری آ، یوونتوس، تلاش خود را برای کسب سومین باره ی قهرمانی سری آ، در برابر کابوس فصل گذشته ی خویش، سمپدوریا، آغاز خواهد کرد.

سمپدوریا تنها تیمی بود که فصل گذشته یوونتوس را در هر دو دیدار رفت و برگشت شکست داد، آن هم در فصلی که آن ها به تازگی از سری بی به سری آ بازگشته بودند. دلیو روسی در ماه سپتامبر جانشین چیرو فرارا - سرمربی سابق یوونتوس - شد، کسی که این تیم را از خطر سقوط به سری بی نجات داد و فصل را در نهایت در رده ی 16 اُم به پایان رسانید، ماموریتی که شکست یوونتوس در هر دو بازی رفت و برگشت در آن به انجام رسید.

مردان دلیو روسی اولین بازی رسمی خود را در فصل جدید، هفته ی گذشته به انجام رساندند، آن ها موفق شدند در دیدار مقدماتی کوپا ایتالیا حریف دسته پایینی خود، بنونتو، را با گلزنی مانولو گابیادینی - بازیکنی که با فراردادی به صورت مالکیت مشترک بین یوونتوس و سمپدوریا در اختیار این تیم است - که برای بار اولین بار بود که در پیراهن این تیم گلزنی می کرد، از پیش رو بردارند و به مرحله ی بعدی صعود کنند.

واسکو ریجینی و رنان از حضور در اولین بازی برای سمپدوریا محروم هستند. انتظار می رود که سمپدوریا همان گونه که در دوران مربیگری دلیو روسی بارها از سیستم 2-5-3 استفاده کرده بود، در این جدال نیز همانند رقیب خود در آن سوی میدان، با چینشی یکسان پا به زمین بگذارد.

یوونتوس با پیروزی قاطعی که در دیدار یکشنبه شب مقابل لاتزیو انجام داد و سوپرکاپ ایتالیا را به خانه برد، هشدار جدی را برای حریفان فرستاد. یوونتوس موفق شد با گل پول پوگبا نیمه ی اول را به رختکن برود و در نیمه ی دوم نیز با گلزنی های جورجو کیه لینی، استفان لیختشتاینر و کارلوس توز آن هم تنها در عرض 6 دقیقه با 4 گل شکست سختی را به لاتزیویی های پایتخت نشین متحمل کرد.

بانوی پیر فصل پیش رو را نیز مانند فصل گذشته به عنوان مدعی اصلی قهرمانی و برای دفاع از قهرمانی فصل گذشته آغاز خواهد کرد. با این حال آن ها باید برای مقابله با فشار تکرار سه باره ی قهرمانی در سری آ طی سه فصل پیاپی آماده باشند، افتخاری که یوونتوس از سال 1935 تاکنون موفق به تکرار آن نشده است.

کلودیو مارکیزیو در جدال سوپرکاپ مقابل لاتزیو در دیدار یکشنبه شب مصدوم شد و به مدت حدوداً یک ماه قادر به همراهی تیم آنتونیو کونته نخواهد بود، سیمونه په په نیز همچنان در حال پیگیری برنامه های ریکاوری خود برای بازگشت به میادین است.

پیروزی 3 بر 2 سمپدوریا در آخرین دیدار فصل گذشته ی سری آ در مقابل یوونتوس، بانوی پیر را از رسیدن به رکورد قهرمان سال 1991 سری آ در بازی های رودررو محروم ساخت، قهرمان سری آ در آن فصل توانسته بود هر تیم حاضر در لیگ را حداقل یک بار از پیش روی بردارد، در حالی که یوونتوس تنها نیاز داشت با پیروزی در برابر سمپدوریایی که از پیش رو برداشتنش در نیم فصل نخست ناکام مانده بود، به این رکورد دست یابد، اما شکست آن ها در استادیو لوئیجی فراریس، بیانکونری را ناکام گذاشت.


 

:Keep An Eye On


تصویر


Carlos Tevez


این مهاجم آرژانتینی اولین بازی رسمی خود را برای یوونتوس با گلزنی در دیدار سوپرکاپ ایتالیا جشن گرفت و اکنون امیدوار است که در جنوا نیز برای تیم جدید خود بدرخشد. هواداران یوونتوس امیدوارند که سرانجام بازیکن کلاس جهانی خود را در خط حمله پیدا کرده باشند، کسی که برای چند فصل در جلوی خط حمله خیال آن ها را از بابت گلزنی راحت کند.


 

:Form Guide


- - - - :Sampdoria

- - - - :Juventus


 

:Last Match


Sampdoria 3-2 Juventus


 

:Stat Fact


یوونتوس در 5 دیدار گذشته ی خود برابر سمپدوریا و در ماراسی برنده نبوده است.


 

:Possible Starting XI


Sampdoria (3-5-2): Da Costa; Gastladello, Palombo, Costa; De Silvestri, Eramo, Krstičić, Obiang, Castellini; Gabbiadini, Sansone
Juventus (3-5-2): Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Pogba, Pirlo, Vidal, Asamoah; Vucinic, Tevez



#3
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

تصویر


Serie A


Fixture 1

Saturday, Aug 24 2013

23:15


 

تصویر Sampdoria 0-1 Juventus تصویر


 

تصویر


Stadio Luigi Ferraris


Location: Genoa, Italy

Opened: 1911

Capacity: 36,703


 

:Match Review


کارلوس توز با اولین گل خود در سری آ برای یوونتوس برد یک بر صفری را در برابر سمپدوریا به ارمغان آورد. پیروزی در دیداری که یک اخراجی نیز داشت. قهرمان مقتدر دو فصل گذشته ی سری آ، فصل را در خانه ی تیمی آغاز کرد که فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت آن ها را ناکام گذشته بود. یوونتوس با اعتماد به نفسی بالا به خاطر از پیش رو برداشتن لاتزیو با نتیجه ی مقتدرانه ی 4 بر صفر پا به ماراسی گذاشته بود.

بازی در زیر باران شدید جنوا آغاز شد. سه دقیقه از آغاز جریان بازی نگذشته بود که دی کاستا ضربه محکم و خطرناک پیرلو را با نوک انگشتان خود به کرنر فرستاد. روی همان کرنز، آساموا شجاعانه ضربه سری را روانه دروازه سمپدوریا کرد که با واکنش خوب دا کاستا مواجه شد. در دقایق پایانی نیمه دوم بود که کارلوس توز با شوتی بازهم دا کاستا را مجبور به واکنش کرد.

آساموا از سمت چپ مدام نفوذ می کرد و فشار می آورد اما این سمپدوریا بود که به خوبی از زیر پرس یوونتوس بیرون می آمد. یوونتوسی ها سرانجام یخ بازی را با یک حرکت زیبا شکستند. فرار پوگبا از تله آفساید مدافعان سمپدوریا روی پاس خوب و تک ضرب ویدال، با حرکت خوب توز همراه شد تا اینکه پوگبا با یک پاس تک ضرب توز را صاحب توپ کرد و کارلیتوس دروازه خالی سمپ را گشود. این اولین گل توز در سری آ بود. در دقیقه 63 بود که ترسی وجود هواداران یوونتوس را فرا گرفت. آندره کاستا توانست از روی توپ ارسالی دروازه یوونتوس را باز کند اما خوشبختانه کمک داور این دیدار به داد یوونتوس رسید و این گل را آفساید اعلام کرد.

لحظاتی بعد، ادر با یک شوت مهلک و سهمگین بوفون را امتحان کرد. لیخشتاینر نیز موفق نشد سانتر ارسالی پل پوگبا را وارد دروازه کند. شوت از راه دور و سنگین پدرو اوبنیاگ با فاصله ی کمی از کنار دروازه ی جیجی بوفون گذشت. چند دقیقه بعد نیز آندره آ بارتزالی نزدیک بود به اشتباه دروازه ی خودی را باز کند؛ مدافع ملی پوش یوونتوس در حالی که تصمیم داشت توپ را از محوطه ی جریمه به کرنر بفرستد به اشتباه توپ را مستقیم به هم تیمی اش، آرتورو ویدال ، کوبید، توپی که البته در نهایت با خوش شانسی به خودش رسید و خطر رفع شد.

فرناندو یورنته نیز در دقایق پایانی به میدان رفت تا اولین بازی خود با پیراهن یوونتوس در سری آ را انجام دهد. پائولو کاستلینی که فقط 8 دقیقه بود وارد زمین شده بود، با تکل خشنی که بر روی پای لیختشتاینر رفت باعث شد از لوکا بانتی کارت قرمز مستقیم دریافت کند.

 

:Line Ups


Sampdoria: Da Costa; Gastaldello (Mustafi 72), Palombo, Costa; De Silvestri, Eramo (Soriano 72), Krsticic, Obiang, Berardi (Castellini 82); Eder, Gabbiadini

(Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez (Giovinco 89), Vucinic (Llorente 89


 

:Match Statistics


تصویر



#4
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر


Serie A


Fixture 1

Saturday, Aug 24 2013

23:15


 

تصویر Sampdoria 0-1 Juventus تصویر


 

تصویر


Stadio Luigi Ferraris


Location: Genoa, Italy

Opened: 1911

Capacity: 36,703


 

:Player Rattings


Gianluigi Buffon

تصویر

3


یک واکنش مستحکم در نیمه ی دوم و در برابر ده سیلوستری داشت، به جز آن مجبور به کار خاص دیگری نشد.


 

Andrea Barzagli

تصویر

3


این مدافع میانی در سرتاسر بازی هیچ اشتباهی نداشت و در دقایق پایانی نیز به خوبی و با احتیاط در حمله اضافه می شد.


 

Giorgio Chiellini

تصویر

2.5


هنگام تغییر جهت های ناگهانی توپ به دردسر زیادی افتاد و در ایجاد موقعیت برای حریف یوونتوس در چند صحنه مسئول بود.


 

Leonardo Bonucci

تصویر

3


در دفاع مستحکم عمل کرد و به خوبی میدان داری می کرد، در مقابل مهاجمین حریف به خوبی ایستادگی کرد.


 

Stephan Lichtsteiner

تصویر

3.5


در سمت راست زمین همکاری زیادی را با سایر هم تیمی هایش داشت و فرار های زیادی در عمق زمین سمپدوریا کرد. بزرگنمایی او در صحنه ی برخورد با کاستلینی موجب اخراج بازیکن حریف شد.


 

Andrea Pirlo

تصویر

2.5


فضای همیشگی خود را به دست نیاورد و به شکل نامشخصی از ضربان شروع مجدد نتوانست استفاده ی خوبی ببرد. دروازه بان حریف، دا کاستا را در دقایق ابتدایی بازی مجبور به واکنش کرد.


 

Arturo Vidal

http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/widgets-images/football/player/128_103x155/42565.jpg

3.5


به خاطر جو بد زمین پاس های او به مقصد نمی رسید و یا خطا می رفت و یا توسط حریف قطع می شد، اما به خوبی توانست ارتباط خود را با پوگبا حفظ کند، کسی که گل یوونتوس را ساخت.


 

Kwadwo Asamoah

http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/widgets-images/football/player/128_103x155/49485.jpg

3


از ابتدا تا پایان بازی دوید و باران هم نتوانست مانع انجام دادن وظیفه ی او شود. در حقیقت به نظر می رسید از شرایط پر از آب و گل زمین نیز لذت می برد! تعدادی از حملات حریف را نیز مختل کرد.


 

Paul Pogba

http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/widgets-images/football/player/128_103x155/74208.jpg

3.5


در میانه ی میدان بازی درگیرانه و فیریکی قابل قبولی را ارائه داد و با یک حرکت زیبای بدون توپ و سپس یک پاس گل بی نقص پایه ساز گلزنی هم تیمی اش کارلوس توز شد.


 

Carlos Tévez

http://up.behtarin.com/uploads/47604c103f1.jpg

4


در یک یا دو صحنه به خوبی با میرکو ووچینیچ همکاری کرد، به خوبی از موقعیتی که برای یوونتوس ایجاد شد استفاده کرد تا دروازه ی میزبان را باز کند.


 

Mirko Vučinić

http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/widgets-images/football/player/128_103x155/7347.jpg

2.5


تنها در چند صحنه ی معدود خوب کار کرد و بیشتر در جلوی خط حمله ی یوونتوس باعث از دست رفتن موقعیت ها شد.



#5
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

تصویر


Serie A


Fixture 2

Saturday, Aug 31 2013

23:15


 

تصویر Juventus vs Lazio تصویر


 

تصویر


Juventus Stadium


Location: Turin, Italy

Opened: 2011

Capacity: 41,000


 

:Match Preview


یوونتوس و لاتزیو با پیروزی کار خود را آغاز کردند در حالی که خاطره دیدار سوپرکاپ همچنان در ذهن هواداران دو تیم مانده است. یوونتوس همه را غافلگیر کرد؛ آن ها تیم دوم پایتخت را برای به دست آوردن سوپرکاپ با نتیجه 4-0 از پیش رو برداشتند و هم چنین هفته اول سری آ را نیز با شروعی مثبت و پیروزی در برابر سمپدوریا با تک گل کارلوس توز پشت سر گذاشتند.

جورجیو کیلینی، مدافع مستجکم یوونتوسی ها، درباره رویارویی دوباره با لاتزیو می گوید: «لاتزیو چیزهای جدید و زیادتری را رو می کند تا نتیجه بگیرد، پس ما باید واقعا مراقب باشیم.» از بیانکونری انتظار می رود که این دیدار را نیز با ترکیبی که در ماراسی به میدان رفت کار را آغاز کند. پل پوگبا به جای مارکیزیو مصدوم حضور خواهد داشت و سیمونه په په نیز همچنان در حال بازگشت به تمرینات است!

لاتزیو نیز پس از شکست در سوپرکاپ، اودینزه را در هفته آغازین سری آ شکست داد. شروعی سریع با دو گل هرنانز و آنتونیو کاندروا در بیست دقیقه ابتدایی کار، پیروزی 2-1 را برای لاتزیو به ارمغان اورد.

این پیروزی فشار ناشی از انتقادات روانه شده به لاتزیو پس از شکست سنگین در سوپرکاپ ایتالیا را کاهش داد، پیش از این بازی ولادمیر پتکوویچ گفته بود که منقدان در انتظار هستند که با هر لغزشی لاتزیو را زیر تیغ انتقادات خود ببرند، بنابراین از این پیروزی به عنوان یک 3 امتیاز مهم برای لاتزیو و پتکوویچ می توان یاد کرد.

پتکوویچ لیست بلند بالایی از مصدومان را در اختیار دارد! کانا، کونکو، اندرسون، آلفارو، پریرینا و ویکینیوس همگی به دلیل مصدومیت غایب هستند و هم چنین کاپیتان لاتزیو، استفانو مائوری، نیز محروم می باشد.

فدریکو مارکتی در تساوی بدون گل دو تیم در فصل گذشته و در خانه ی یوونتوسی ها ستاره ی بازی بود، تساوی که 18 امین تساوی دو تیم در مجموع بازی های رو در رو بود. یوونتوس در 43 بازی دو تیم برنده بوده است و سهم لاتزیو نیز 8 پیروزی است.


 

:Keep An Eye On


تصویر


Miroslav Klose


مهاجم آلمانی لاتزیو قبل از دیدار سوپرکاپ مدعی شده بود که دروازه یوونتوس را باز خواهد کرد، بعد از 7 بازی بدون گل در برابر یوونتوس، به لطف حضور بوفون این عدد به 8 افزایش پیدا کرد. پس کلوزه در این دیدار نیز به گلزنی در تورین چشم دوخته است.


 

:Form Guide


(Juventus ( - - - W

(Lazio ( - - - W


 

:Last Match


Juventus 0-0 Lazio


 

:Stat Fact


لاتزیو از پیروزی فصل 2003-2002 در برابر یوونتوس در تورین تاکنون موفق نشده است که با 3 امتیاز کامل به رم بازگردد، 9 بازی بدون پیروزی در تورین و در مقابل یوونتوس.


 

:Possible Starting XI


Juventus : Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Vucinic
Lazio : Marchetti; Cavanda, Novaretti, Biava, Radu; Gonzalez, Biglia, Hernanes, Lulic; Candreva; Klose



#6
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

تصویر


Serie A


Fixture 2

Saturday, Aug 31 2013

23:15


 

تصویر Juventus 4-1 Lazio تصویر


 

تصویر


Juventus Stadium


Location: Turin, Italy

Opened: 2011

Capacity: 41,000


 

:Match Review



دو گل از آرتورو ویدال و دو گل از ووچینیچ و توز، باعث شد تا یوونتوس 4 بر یک لاتزیو را راهی خانه خود کند در حالی که هرنانز نیز از زمین بازی اخراج شد. دیدار یووه - لاتزیو، 2 هفته بعد از شکست 4 بر صفر لاتزیو در دیدار سوپرکاپ در استادیوم المپیک رم بود. پل پوگبا باز هم جانشین مارکیزیوی مصدوم شده بود و کارلوس توز زوج خط حمله را با ووچینیچ تشکیل می دادند. میروسلاو کلوزه نیز به دنبال زدن اولین گل خود به یوونتوس بود.

هرنانز دو دقیقه پس از روع کار بوفون را مجبور به واکنش کرد اما یوونتوس توانست با یک گل فانتزی از حریف خود پیش بیافتد. آرتورو ویدال از تله آفساید فرار کرد و با استپ پاس پشت دفاع پل پوگبا و ضربه با پای راست توانست رد مصاف تک به تک با مارکتی دروازه لاتزیو را باز کند.

بوفون در مقابل ضربات کانا و کاندروا واکنش نشان می داد. مدافعان لاتزیو توانایی مهار کردن ویدال را نداشتند و او دومین گل خود را نیز به ثمر رساند. این هافبک شیلیایی این باز نیز از تله آفساید فرار کرد و با استپ پاس پشت دفاعی که این بار از طرف بونوچی ارسال شده بود با مارکتی تک به تک شد. ویدال با یک ضربه از فاصله 7 یاردی دروازه لاتزیو را برای بار دوم باز کرد.

به هر حال، لاتزیو توانست 90 ثانیه بعد به جریان بازی برگردد! بوفون فقط شوت از راه دور هرنانز را دفع کرد و میروسلاو کلوزه سریعا توپ را در ریباند به چنگ آورد و وارد دروازه کرد. این اولین گل او در مقابل بانوی پیر بود. بوفون همچنین هنگام مهار ضربه ی استفان رادو و مشت کردن شوت هرنانس کمی متزلزل نشان داد. چند دقیقه بعدضربه ایستگاهی آنتونیو کاندروا از کنار دروازه ی یوونتوس به بیرون رفت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این ووچینیچ بود که گل سوم را به حساب یوونتوس واریز کرد. برای یک بار دیگر بونوچی سازنده گل بود، پاس پشت دفاع او با فرار زیرکانه ووچینیچ از کنار مدافع لاتزیو همراه شد تا ووچینیچ با یک ضربه خوشمزه از زاویه ای بسته دروازه مارکتی را باز کند.

هرنانز مشکلات لاتزیو را او با گرفتن کارت زرد دوم و اخراج شدن از بازی به خاطر خطای هند زیادتر کرد، او تلاش کرد تا در محوطه یووه پرش کند و با ضربه سر دروازه یوونتوس را تهدید کند اما با دست به توپ ضربه زد. بیانکوچلستی هم چنان با شوت های پی در پی دروزاه یوونتوس را تهدید می کرد و بوفون نیز ضربات را، از جمله ضربه کاندروا را برگشت می داد. توز نیز در زدن سومین گل خود ناموفق بود و ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد!

بالاخره توز اسم خود را در لیست گلزنان این بازی ثبت کرد. او با مهارت تمام از حرکت زیبای ووچینیچ که باعث فریب کانا شد استفاده کرد.

 

:Line Ups


Juventus: Buffon; Barzagli (Ogbonna 84), Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner (Isla 79), Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Vucinic (Quagliarella 81)

Lazio: Marchetti; Cavanda (Floccari 72), Novaretti, Cana, Radu; Gonzalez, Biglia (Ledesma 65), Hernanes, Lulic; Candreva; Klose (Ederson 81)


 

:Match Statistics


تصویر



#7
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر

Serie A

Fixture 3

Saturday, Sep 14 2013

20:30

 

تصویر Inter vs Juventusتصویر

 

تصویر


San Siro Stadium

Location: Milan, Italy

Opened: 1926

Capacity: 80,018

 

:Match Preview

اینتر و یوونتوس دو رقیب سنتی امروز در دربی داغ ایتالیا در حالی روبروی هم قرار میگیرند که هر دو رکورد 100 درصد پیروززی این فصل را در اختیار دارند.


تیم والتر ماتزاری قبل از وقفه بازیهای ملی با پیروزی خارج از خانه 3-0 مقابل کاتانیا شروع خوب خود را ادامه داد. گلهای رودریگو پالاسیو، یوتو ناگاتومو و ریکی آلوارز نشانه های نمایش برتر نراتزوری در سیسیل بودند. این تاکتسین معتقد است هر برد به اعتماد به نفس تیمش اضافه می کند و آنها را از دوره بحرانی فصل گذشته دورتر می سازد.

لذت بخش ترین نکته برای مربی و تیم نگه داشتن کلین شیت برای دومین بازی متوالی بود. دفاع محل اجرای نقشه های سه نفره ماتزاری بود، در حالیکه اینتر فصل گذشته رکورد وحشتناکی داشت و فقط پسکارا از این تیم گلهای بیشتری دریافت کرد.

تیم میلانی بجز خاویر زانتی که باید مدت زیادی دور از میادین باشد، کریستین چیوو را نیز در اختیار ندارد. به نظر دیگو میلیتو پس از مصدومیت شدید که اوایل سال گریبانگیرش شد، به آمادگی نسبی دست یافته و بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. انتظار می رود 11 نفر اول بازی کاتانیا، مقابل یوونتوس نیز صف آرایی نمایند.

از آن سو یوونتوس دفاع از عنوان قهرمانیش را با قدرت تمام آغاز کرده است. آنها لاتزیو را برای دومین بار در چند وقت اخیر با 4 گل تحقیر کردند. آرتورو ویدال با دو گل و سپس گلهایی از میرکو ووچینیچ و کارلوس توز این کار را میسر ساختند. این پیروزی بعد از برد 4-0 سوپرکاپ مقابل تیم پایتخت بدست آمد.

آنتونیو کونته اینتر را یکی از تیمهای پر شانس برای رسیدن به تیمش می داند: "تیم آنها بازتاب دهنده مربیشان است. از آنها باید ترسید چرا که در دفاع قوی هستند و می توانند در ضد حمله ها آسیب زننده باشند."

کلودیو مارکیزیو و سیمونه په په همچنان دور از میادین هستند. مارتین کاسرس بعد از مصدومیت زانوی 40 روزه ای که در بازی ملی نصیبش شد به آن دو ملحق می شود. در حالی که میرکو ووچینیچ بعد از مصدومیت خفیفی که در بازی مونته نگرو برایش بوجود آمد، فقط برای نیمکت آماده است.

بیانکونری در ماه مارس بیست و یکمین پیروزی اش در سن سیرو را با برد 2-1 جشن گرفت. اینتر در این استادیوم 35 بار برنده بوده و 25 تساوی نیز حاصل تلاش دو تیم بوده است.

 

:Keep An Eye On

تصویر


Paul Pogba


در سوپرکاپ جانشین کلودیو مارکیزیو مصدوم شد و از آن زمان دو بازی درخشان و تاثیر گذار در لیگ داشته است. پوگبا در وسط هفته گذشته اولین گل ملی اش را نیز برای فرانسه به ثمر رساند و در این بازی به دنبال اولین گل سری آ این فصل خود خواهد بود.

 


:Form Guide


Inter - - -W W

Juventus - - -W W

 


:Last Match

Inter 1 -2 Juventus

 


:Stat Fact

6 برد خارج از خانه آخر یوونتوس مقابل اینتر همه با نتیجه 2-1 بوده است که اولین آن به فصل 96-1995 برمیگردد.

 


:Possible Starting XI


Inter: Handanovic; Campagnaro, Ranocchia, Juan Jesus; Jonathan, Guarin, Cambiasso, Kovacic, Nagatomo; Alvarez, Palacio
Juventus : Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Llorente



#8
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر

Serie A

Fixture 4

Sunday, Sep 22 2013

17:30

 

تصویر Juventus vs Verona تصویر

 


تصویر


Juventus Stadium

Location: Turin, Italy

Opened: 2011

Capacity: 41,000

 


:Match Preview


بعد از بازی ناامید کننده لیگ قهرمانان یوونتوس اشتیاق زیادی سعی در بازگشت به مسیر پیروزی دارد اما آنها باید مراقب پسران تازه وارد ورونا باشند.

بیانکونری در اولین بازی گروه B لیگ قهرمانان این فصل مقابل کوپنهاگن نمایش نا امیدکننده ای داشت و نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 کسب نکرد. با وجود 27 ضربه به سمت دروازه حریف فقط فابیو کوالیارلا موفق به عبور از یوهان ویلاند، گلر حریف شد.

آنتونیو کونته که این روزها نامش به عنوان جانشین احتمالی آرسن ونگر در آرسنال در فصل آینده بر سر زبانها افتاده است، از اینکه چگونه تیمش برنده این بازی نشد در بهت و حیرت فرو رفته است: "خیلی جالب است که قبل از بازی گفته می شد دروازه بان آنها شرایط خوبی ندارد ولی او 11 سیو باورنکردنی داشت. ما باید یاد بگیریم مهم نیست چقدر موقعیت خلق می کنیم، آنها باید وارد دروازه شوند. من آخرین باری که انقدر موقعیت تک به تک و شوت به سمت دروازه حریف داشتیم را به خاطر نمی آورم."
در تساوی 1-1 یوونتوس مقابل اینتر در هفته گذشته هم تیم کونته برای مدت زیادی کنترل بازی را در دست داشت اما موفق به استفاده از فرصتهایش نشد. با توجه به این نکته که آنها همچنان شکست ناپذیر هستند، یک پیروزی مقابل ورونا می تواند تسلی بخش هفته بد آنها باشد.
دو تیم از سال 2007 ، زمانی که یوونتوس در سری بی بود، با هم بازی نکرده اند. در آن بازی یک شوت از ژان آلن بومسانگ پیروزی 1-0 را در استادیوم مارکآنتونیو بنتاگودی برای یووه رقم زد.

هر دو تیم از آن زمان تغییرات زیادی داشته اند اما بازی پیش رو هم می تواند مانند آن مسابقه، بازی نزدیکی باشد.

ورونا در بازگشت به سطح اول فوتبال ایتالیا زندگی فوق العاده ای را تجربه کرده است و از سه بازی اول خود 6 امتیاز گرفته. پیروزی قدم اول آنها مقابل میلان یک شروع رویایی بود سپس آنها رم را به مدت یک ساعت آزار دادند تا اینکه با سه گل در هم شکستند. هفته گذشته هم با یپروزی 2-0 مقابل ساسائولو به مسیر درست بازگشتند و به اعتقاد ما می توانند برای یوونتوس یک بعد از ظهر سخت یکشنبه رقم بزنند.

انتظار می رود آندرا مندورلینی، مربی ورونا چند تغییر نسبت به ترکیب تیمش مقابل ساسائولو داشته باشد. خوان مانوئل ایتوربه، بوسکو، جانکوویچ، متئو بیانکتی و جورجینیو به ترکیب اولیه تیم اضافه خواهند شد و لوکا تونی، دانیله راگاتزو و کاپیتان دومنیکو مایتا به دلیل مصدومیت بیرون خواهند نشست.

کونته نیز با همان تیم مقابل اینتر به میدان خواهد رفت در حالی که سیمونه په په، مارتین کاسرس و روبینیو در دسترس نیستند. به نظر می رسد کلودیو مارکیزیو برای این بازی آماده باشد.

 


:Keep An Eye On


تصویر


Juan Manuel Iturbe

وینگر 20 ساله متولد آرژانتین در سال 2010 به عنوان یکی از برترین استعداد های آمریکای جنوبی محسوب می شد تا اینکه پورتو وی را به خدمت گرفت. هرچند دوران او در پرتغال و سپس دوران قرضی در ریور پلاته چندان چشمگیر نبود. با این وجود استعداد او غیر قابل انکار است و می تواند دوباره در ورونا احیا شود.


 


:Form Guide


Juventus - - -W W D

Verona - - -W L W

 


:Last Season

بازی نکردند.

 


:Stat Fact

فقط اینتر و سمپدوریا در فصل گذشته در استادیوم یوونتوس برنده شده اند.

 


:Possible Starting XI


Juventus : Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Vucinic
Verona: Rafael; Cacciatore, Moras, Bianchetti, Agostini; Romulo, Jorginho, Hallfredsson; Jankovic, Gomez, Iturbe



#9
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

تصویر

Serie A

Fixture 4

Sunday, Sep 22 2013

17:30

 

تصویر Juventus 2-1 Verona تصویر

 

Match Review

فرناندو یورنته با به ثمر رساندن اولین گل رسمی خود برای یوونتوس ، بازگشت یوونتوس به بازی را تکمیل کرده و باعث پیروزی 2-1 یوونتوس برابر ورونا شد.

[img width=423 height=450]http://8pic.ir/images/34662269208894612335.jpeg[/img]

راه راه پوشان پس از دو تساوی متوالی 1-1 برابر اینتر میلان و کپنهاگن پا به این دیدار گذاشتند. کونته در 11 بازیکن اصلی خود تغییراتی ایجاد کرده بود به گونه ای که به بوفون ، کیه لینی و میرکو ووچینیچ استراحت داد و استوراری ، اوگبونا و فرناندو یورنته بعنوان جانشین در این دیدار حضور داشتند. کلودیو مارکیزیو پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت زانو روی نیمکت حضور داشت اما همچنان په په و کاسرس بدلیل مصدومیت در دسترس نبودند . برای ورونا هم لوکا تونی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت مچ پا روی نیمکت حضور داشت و مایتا و مارتینیو به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بودند.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد ، اما ورونا صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد ، جایی که دنیل کشیا روی یک ارسال بلند صاحب توپ شد اما بارتزالی به خوبی توپ رو بلوک کرد .

کف دست رافائل (دروازه بان ورونا) زمان برگشت دادن ضربه ی پر قدرت توز دچار مصدومیت شد و همچنین برای گرفتن توپ از یورنته روی ریباند ، از ناحیه چانه دچار صدمه شد.

هد آرتورو ویدال از زیر تاق دروازه به بیرون کشیده شد و زمانیکه ورونا دست به ضد حمله زد یوونتوس خوش شانس بود که جورگینیو با فکر اینکه یکی از بازیکنان ورونا پشت او حضور داره توپ رو رها کرد و موقعیت از دست رفت.

یوونتوس توسط توز موقعیت ایجاد کرد ، توز با یک و دو با ویدال دروازه ی حریف رو تهدید کرد اما رافائل توپ رو جمع کرد.

غیر قابل باور بود که ورونا تیمی بود که گل اول بازی رو در ورزشگاه یوونتوس زد . اثری که موراس روی توپ گذاشت و کاچیاتوره ی مارک نشده و دروازه ی یوونتوس که باز شد.

یوونتوس سه دقیقه ی بعد با ضربه ی سر یورنته به گل تساوی نزدیک شد اما حرکت آکروباتیک کاسیا توپ رو از خط دروازه برگشت داد .

اون فقط یک اخطار بود ، چون لحظاتی بعد توز روی پاس بلند بونوچی از آفساید فرار کرد و با یه ضربه به زاویه مخالف رافائل گل تساوی رو زد.

توز نمیتونست باور کنه که در همین نیمه گل دیگه ای به ثمر نرسونده ، ضربه ی بغل پای او به تیر دوم برخورد و بعد از غلت خوردن روی خط دروازه و برخورد به تیر دیگر دروازه به دستان دروازه بان خوش شانس ورونا رسید

در عوض این یورنته بود که نتیجه رو برای یوونتوس تغییر داد . در حالیکه توسط موراس یارگیری شده بود تونست ضربه ی سر خودش رو روی ارسال ویدال بزنه و نتیجه رو به نفع یوونتوس کنه

این پایان کار نبود ، تکل به موقع بونوچی فرصت رو از جورگینیو در آخرین لحظه گرفت ، رافائل یک ضربه ی پوگبا رو مهار و ضربه ی آزاد پیرلو رو با کف دست دور کرد .

پوگبا با ضربه ی از راه دور ، به گل نزدیک تر هم شد ، اما توپ روی تیرک افقی دروازه فرود اومد و به بیرون رفت.

از دیگر اتفاقات بازی اولین حضور مارکیزیو در ترکیب یووه در این ماه بود ، تعویض جووینکو که در برخورد با دروازه بان ورونا توقع پنالتی گیری از داور داشت و داور این برخورد رو پنالتی تشخیص نداد.

ورونا در اوقات تلف شده به شوکه کردن هواداران یوونتوس نزدیک شد اما این بار بارتزالی بود که با گرفتن توپ از جورگینیو این شانس رو از ورونا گرفت.

Line Up

Juventus: Storari; Barzagli, Bonucci, Ogbonna; Isla, Vidal, Pirlo (Marchisio 66), Pogba, Asamoah; Tevez (Giovinco 79), Llorente (Vucinic 69
Verona: Rafael; Gonzalez, Moras, Bianchetti; Cacciatore, Romulo, Donati (Gomez Taleb 58), Hallfredsson (Donadel 77), Agostini (Iturbe 67); Jorginho; Cacia

Match Statistics

[img width=600 height=248]http://8pic.ir/images/96130456439226975460.png[/img]



#10
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر

Serie A

Fixture 5

Sunday, Sep 25 2013

22:15

 

تصویر Chievo vs Juventusتصویر

 

تصویر

Marc'Antonio Bentgodi Stadium

Location: Verona, Italy

Opened: 1963

Capacity: 38,402

 


:Match Preview



هر دو تیم برنده های هفته گذشته بوده اند و در این بازیهای وسط هفته این هفته مقابل هم قرار خواهند گرفت.

کیووه اولین برد فصلش را مقابل اودینزه کسب کرد. آنها گل دقیقه 2 مایکوسل را با دو گل سرجیو پلیسیر و لوکا ریوگنی جبران کردند تا برد 2-1 خود را در همان نیمه اول تضمین کنند.

جوزپه سانینو مربی آنها به الاغ های پرنده هشدار داد از این برد مغرور نشوند و پاهای خود را روی زمین نگه دارند. او تاکید کرد که آنها باید به سختی به تلاش ادامه دهند تا نتایج مثبت ادامه پیدا کند.

داریو داینلی، پرپارین هتماج و توماز کوپیز این بازی را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد.

یوونتوس نیز پس از دو تساوی هفته گذشته موفق به شکست ورونا شد. آنها هم مانند کیوو باید گل خورده زودهنگام را جبران می کردند. آنها ابتدا با گل فابریتزیو کاچیاتوره از حریف عقب افتادند اما کارلوس توز و فرناندو یورنته فورا نتیجه را برگرداندند.

آنتونیو کونته از اینکه تیمش موفق شده بود دفاع چند لایه ورونا را بشکند، خوشحال به نظر می رسید. او همچنین برای یورنته هم خوشحال بود و تاکید کرد که اولین گل او بعد از شایعات بسیار در مورد موقعیت وی در تیم، اعتماد به نفسش را افزایش خواهد داد.

با توجه به برنامه سنگین یووه، کونته به امکان استفاده از سیستم چرخشی تاکید کرد. سیمونه په په ، مارتین کاسرس و روبینیو به دلیل مصدومیت فعلا از میادین به دور هستند.

کیوو قبلا فقط یکبار به امتیاز کامل رسیده است. در آن سو 6 برد و 3 تساوی در کارنامه بیانکونری دیده می شود.

 


:Keep An Eye On

تصویر


Alberto Polaschi

او حالا برای تیم ورونایی تبدیل به بازیکن ثابت شده است. پولاسکی میخواهد به دو گلش در این فصل اضافه کند. او هر دو این گلها را به ناپولی زد و حالا مهاجم سابق میلان قصد دارد تا به دیگر مدعی اسکودتو هم گل بزند.

 


:Form Guide


Chievo D L L W
Juventus W W D W

 


:Last Season

Chievo 1-2 Juventus

 


:Stat Fact

فقط یکی از 6 برد یوونتوس در زمین کیوو با اختلاف بیش از دو گل بوده است که آن هم به پیروزی 4-1 در فصل 2003-2002 باز میگردد.

 


:Possible Starting XI


Chievo: Puggioni; Sardo, Papp, Cesar, Drame; Estigarribia, Rigoni, Radovanovic, Improta; Thereau, Paloschi

Juventus : Buffon; Bonucci, Ogbonna, Chiellini; Lichtsteiner, Pogba, Pirlo, Marchisio, Peluso; Quagliarella, Llorente



#11
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان


فایل پیوستی  lsa12_compListSer&.png   12.59K   1052 تعداد دریافت ها
Serie A - Week 7
Sunday - 8 October

فایل پیوستی  87..png   6.55K   962 تعداد دریافت ها

Match Review


میلان در دقیقه ی 19 از حریف خود پیش افتاد ، اما در نهایت این یوونتوس بود که با نتیجه ی 3-2 به برتری رسید .

این بازی همیشه جزء بازی های کلاسیک فوتبال ایتالیا بوده و اهمیت بالایی داشته . همینطور اینکه دو تیم به زمین اومده بودن تا در برابر انتقاد هایی که این روز ها ازشون میشه ، جوابی ارائه بدن . انتقاداتی بابت نتایج اخیر دو تیم ، جایی که یووه در برابر گالا با نتیجه ی 2-2 متوقف شد و میلان هم تنها تونست آژاکس رو متوقف کنه و از 6 دیدار قبلی سری آ تنها 8 امتیاز بدست آورده .

ووچینیچ ، لیختشنایدر ، په په و کاسرس از یوونتوس به دلیل مصدومیت حضور نداشتن و پوگبا هم نیمکت نشین بود . میهمان بیرزا ، کاکا ، ال شراوی ، پاتزینی ، بونرا ، سیلوستره ، ورگارا و دی شلیو رو بدلیل مصدومیت و بالوتلی رو بدلیل محرومیت در اختیار نداشت .

شروع غیر قابل باور بود ، تنها بعد از 19 ثانیه ، میلان در دیدار زیر بارون شدید پیش افتاد . یک شوت ضعیف از نوچرینو تبدیل به پاسی شد برای سولی مونتاری و در حالیکه بوفون سورپرایز شده بود ، زودترین گل فصل رقم خورد .

یوونتوس متحیر شده بود ، ولی به خوبی به بازی برگشت ، ضربه ی خارج از چهارچوب کوالیارلا ، و ضربات از راه دور آساموا و کیه لینی رو آبیاتی دفع کرد .

پیرلو یووه رو به بازی برگردوند ، بعد از عکس العمل های خوب آبیاتی ، این بار او بود که روی ضربه آزاد سورپرایز شد ، جایی که توپ از روی دیوار دفاعی عبور کرد و به خاطر جاگیری بد و عکس العمل ضعیف با دست ، میلان گل تساوی رو پذیرفت و این در حالی بود که میلانی ها به خطای گرفته شده معترض بودند .

لئوناردو بونوچی با سر خودش ضربه ای به صورت روبینیو وارد کرد و روبینیو با اغراق زیاد خودش رو به زمین انداخت . کریستین زاپاتا ضربه ی خوبی روانه ی دروازه ی بوفون کرد و بوفون با نوک انگشتانش واکنش نشون داد بعد از اون توز در یه حرکت سریع ، تحت فشار کونستانت در محوطه ی جریمه به زمین افتاد ولی داور دستور به ادامه ی کار داد.

شوت مونتولیوو در شروع نیمه ی دوم به راحتی در اختیار بوفون قرار گرفت. در ادامه و روی ضربه ی کرنر برای یوونتوس ، مکسس با دست به صورت کیه لینی ضربه زد ، اما از دید داور پنهان موند ، اما احتمال محرومیت او وجود داره .

بوفون روی ضربه ی به زاویه ی مخالف روبینیو ، به خوبی عکس العمل نشون داد .

ضربه ی نایجل دی یانگ به خارج از چهارچوب رفت ، آبیاتی ضربه ی پوگبا رو برگشت داد و تو یه رفت و برگشت ، آساموا توپ رو به خارج از چهارچوب فرستاد .

جووینکو به عنوان یار تعویضی به میدان اومد و 1 دقیقه و 46 ثانیه بعد از حضورش پاش به گلزنی باز شد . روی پاس ویدال حرکت کرد و با جا گذاشتن زاپاتا توپ رو به بهترین زاویه ممکن فرستاد و دروازه رو باز کرد . بعد از این گل کونته شدیدا به ابراز خوشحالی پرداخت .

مکسس که دقایقی قبل با خوش شانسی کارت قرمز دریافت نکرده بود ، روی دو کارت زرد متوالی از بازی اخراج شد . اولی به دلیل خطایی که روی جووینکو انجام داد و کارت دیگه به خاطر اعتراض .

روی ضربه ی آزاد پیرلو تیر دروازه رو به لرزه در آورد و روی توپ برگشتی کیه لینی 3-1 یوونتوس رو پیش انداخت .

این پایان کار نبود و مونتاری بار دیگه گلزنی کرد . شوتی که با برخورد به پای بونوچی و تغییر مسیر ، تبدیل به گل دوم میلان شد.

در دقیقه ی پایانی احتمال به ثمر رسیدن گل تساوی از طرف میلان وجود داشت که ضربه ی سر زاپاتا از بالای تیرک دروازه به بیرون رفت.


Line Up

Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Padoin (Pogba 54), Vidal, Pirlo, Marchisio, Asamoah; Tevez (Llorente 85), Quagliarella (Giovinco 67
Milan: Abbiati; Abate, Mexes, Zapata, Constant; Nocerino (Niang 71), De Jong (Poli 85), Muntari; Montolivo, Robinho (Zaccardo 76); Matri

Match Statistics


فایل پیوستی  Juve-Milan..jpg   39.11K   5 تعداد دریافت ها

فایل های پیوستی

  • فایل پیوستی  80..png   5.17K   201 تعداد دریافت ها


#12
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666
Serie A - Week 9
Sunday - 27 October

تصویرJuventus 2-0 Genoahttp://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=44&d=1381161701

Match Review


یوونتوس به راحتی و با دو گل آرتورو ویدال (از نقطه ی پنالتی) و کارلوس توز ، از سد حریف خود ، جنوا، گذشت.

یوونتوس بعد از دو شکست تلخ برابر فیورنتینا و رئال مادرید ، به شدت به پیروزی در این دیدار نیاز داشت ، در این دیدار هم یوونتوس فابیو کوالیارلا ، میرکو ووچینیچ و استفان لیختشنایدر رو به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت . جنوا اخیرا تحت نظر جیانپیرو گاسپرینی نتایج قابل قبولی گرفته بود . 4 امتیاز از دو بازی آخر . البته جنوا هم در این دیدار امانوئله کالایو رو به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت . فرانچلینو ماتوزالم هم به دلیل رانندگی در حالت مستی از ترکیب کنار گذاشته شد .

آخرین پیروزی جنوا برابر یوونتوس به سال 1991 برمیگشت و جز اون تنها در سال 1937 پیروز مصاف برابر یوونتوس در تورین بودند .

در دقایق ابتدایی دیدار پوگبا تحت فشار دنیله پرتانووا تعادل خودش رو از دست داد ، اما داور دستور به ادامه ی بازی داد . پوگبا روی حرکت یورنته صاحب موقعیت دیگه ای شد که بر اثر تعللش ماتیا پرین توپ رو جمع کرد .

یورنته بار دیگه دروازه ی پرین رو تهدید کرد ولی توپ به گل تبدیل نشد و ضربه ی آرتورو ویدال روی توپ برگشتی هم به تیرک دروازه اصابت کرد .

داویده بیوندینی در یک خطای آشکار کوادو آساموا رو نقش بر زمین کرد و در حالیکه خطا در مرز محوطه جریمه اتفاق افتاد ، داور نقطه پنالتی رو نشون داد و ویدال با ضربه به گوشه ی دروازه گل اول یووه رو به ثمر رسوند .

تصویر

در ادامه ی دیدار ماتیاس پرین به خوبی ضربه ی پیرلو رو برگشت داد . شوت پوگبا هم راهی به چهارچوب پیدا نکرد .

کارلوس توز روی یک حرکت انفرادی خوب و با گذشتن از مدافع حریف ، با ضربه ی زاویه دار خود برتری یوونتوس رو به 2 افزایش داد .

در نیمه ی دوم پرین دو بار پیاپی روی ضربات توز و یورنته عکس العمل نشون داد . اما اساسا نیمه ی دوم تبدیل به جلسه ای تمرینی برای یوونتوس شد. تنها اتفاق قابل توجه دیدار در این نیمه برگشت دادن پاس خطرناک کوناته به سنچورین در دقیقه 83 توسط جورجو کیه لینی بود .

Line Up


Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Isla, Vidal (Padoin 87), Pirlo, Pogba, Asamoah (De Ceglie 73); Tevez, Llorente (Giovinco 75

Genoa:
Perin; Antonini, Portanova, Manfredini, Marchese; Vrsaljko, Kucka, Biondini, Antonelli (Fetfatzidis 46); Bertolacci (Centurion 79); Gilardino (Konate 46

Ref: Doveri

Match Statistics

تصویر
تصویر
Best Performance
تصویر



#13
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666
Serie A - Week 10
Wednesday- 30 October
تصویرJuventus 4-0 Cataniahttp://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=44&d=1381161701

Match Review

یوونتوس در مصافی ساده ، با 4 گل ، کاتانیا - شاگردان دی کانیو- رو شکست داد .

بیانکونری بعد از پیروزی 2-0 در بازی روز یکشنبه برابر جنوا قدم به این دیدار گذاشته بود ، پیروزیی که بعد از دو شکست پیاپی در رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان بدست اومد. انتونیو کونته از حضور در کنفرانس پیش از دیدار امتناع کرده بود و یوونتوس به مانند بازی های قبلی خود از حضور میرکو ووچینیچ ، فابیو کوالیارلا ، استفان لیختشنایدر و سیمونه په په به دلیل مصدومیت محروم بود . مارتین کاسرس و پائولو دچلیه از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشتند . شاگردان دی کانیو در کاتانیا پس از تساوی 0-0 برابر ساسولو ، کمبود اعتماد به نفس داشتند و در دسترس نبودن یاروسلاو پلاسیل ، نیکولاس اسپلی ، جیزپه بلوسچی ، کینگسلی بواتنگ و پابلو بارینتوس ، منجر به حضور برونو پتکوویچ 19 ساله در ترکیب اصلی کاتانیا شد .

تیم سیسیلی در دسامبر 2009 بر تورینی ها غلبه کرده بودند . اما در این فصل یوونتوس رکورد صد درصد پیروزی در خانه و کاتانیا صد درصد شکست در دیدار های خارج از خانه داشته . این دیدار به نوعی یک برخورد میان سرمربی سابق سیه نا ، دی کانیو ، با دستیارش ، کونته ، در فصل 2005-06 بود .

کارلوس توز در ابتدای دیدار چند موقعیت رو از دست داد . گونزالو برگسیو در یک ضد حمله موقعیت خوبی رو از دست داد .

فرناندو یورنته با ضربه ی سر روی ارسال دچلیه روی دروازه ی کاتانیا خطر ایجاد کرد .

در دقیقه ی 25 آرتورو ویدال ، با خوش شانسی دروازه ی کاتانیا رو باز کرد . شوت از پشت محوطه جریمه او با برخورد به مدافعین و تغییر جهت وارد دروازه ی آندوخار شد .

آندره آ پیرلو اختلاف رو به دو رسوند . ضربه ی آزاد او با عبور از بالای دیوار دفاعی ، به دور از دست های دروازه بان ، وارد دروازه شد .

دقایقی پیش از پایان نیمه ی اول ، آندوخار ضربه ی کارلیتوس رو در حالیکه از موقعیتی خوب زده شده بود جمع کرد .

پس از شروع نیمه ی دوم ، پیتکوویچ و برگیسیو موقعیت های خوبی رو از دست دادند . توز اسم خودش رو به عنوان گلزن در این بازی ثبت کرد . با پاس خوب یورنته و دریبل دروازه بان ، دروازه ی خالی رو باز کرد . بعنوان خوشحالی بعد از گل توپ رو زیر پیراهنش قرار داد و به طرف نامزد (!) خودش میان جمع بوسه فرستاد .

بونوچی روی یک کرنر تمرین شده و حرکت خوب جووینکو نتیجه ی کار رو به 4-0 تبدیل کرد.

در دقایق انتهایی دیدار ، گارانتی با خطای از پشت روی مارکیزیو گرفتن دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا کابوس کاتانیا در این دیدار تکمیل بشه .

تصویر

Line Up

Juventus: Buffon; Caceres, Bonucci, Chiellini; Isla, Vidal (Pogba 61), Pirlo, Marchisio, De Ceglie; Tevez (Giovinco 67), Llorente (Motta 74

Catania: Andujar; Rolin (Capuano 67), Legrottaglie, Gyomber; Alvarez, Guarente, Almiron, Biraghi (Castro 46); Keko; Petkovic (Maxi Lopez 65), Bergessio

Ref: Guida

Match Statistics
تصویر
تصویر


Best Performance
تصویر




#14
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666
Serie A - Week 13
Sunday - 23 November
تصویرJuventus 2-0 Livornohttp://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=44&d=1381161701

Match Review

فرناندو یورنته با به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس گل موجب پیروزی یوونتوس برابر لیورنو شد و یوونتوس را موقتا به صدر فرستاد .

بیانکونری میتوانست با یک پیروزی موقتا به صدر رقابت ها برسه ، در حالیکه تا پایان هفته ی پیشین رقابت ها با یک امتیاز اختلاف از رم صدرنشین در رده ی دوم حضور داشت . به هر حال ، آرتورو ویدال مجبور به حضور در دفاع تیم شد ، به این دلیل که لئو بونوچی و آنیلو اوبونا به دلیل محرومیت و آندره آ بارتزالی ، مائوریسیو ایزلا ، استفان لیختشنایدر ، سباستین جووینکو و سیمونه په په به دلیل مصدومیت این دیدار رو از دست داده بودند . بهترین گلزن لیورنو ، پائولینیو در این دیدار حضور نداشت و زوج تهاجمی لیورنو رو لوکا سیلیاردی و امیقارا تشکیل میدادند.

این دیدار برای جیجی بوفون کاپیتان و سنگربان یوونتوس ، دیداری خاص بود ، به طوریکه 500ئمین حضور در رقابت های سری آ رو تجربه میکرد . هواداران لیورنو در

یک اقدام خیرخواهانه به جمع آوری کمک مالی برای کاپیتان تیم ، آندره آ لوچی در رابطه ی با پسر 6 ساله ش که از یک بیماری نادر ژنتیکی رنج میبره ، دست زدند .

ضربه ی سر فرناندو یورنته با اختلاف کم به بیرون رفت ، ضربه ی جورجو کیه لینی هم به بیرون رفت . لیورنو در ضد حمله صاحب موقعیت شد که پاس امقارا قدرت لازم رو نداشت و به راحتی قطع شد .

دقایقی بعد فرانچسکو باردی روی ضربه ی پر قدرت پوگبا عکس العمل نشون داد و در ادامه شوت کوادوو اساموا رو جمع کرد .

لئندرو گرکو بعد از سرنگونی در محوطه جریمه ی یوونتوس اعتقاد به پنالتی داشت ، در ادامه یوونتوس هم به خاطر برخورد توپ به بازوی کچرینی اعتقاد به پنالتی داشت .
امرسون روی حرکت خطرناک ویدال صاحب موقعیت خوبی شد که به نتیجه نرسید.

پوگبا ارسالی مواج برای یورنته انجام داد و یورنته با رها کردن خود از یارگیری حریف ، به خوبی دروازه رو باز کرد .

ضربه ی از راه دور امرسون به صورت خطرناک از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت ، در ادامه یوونتوس اختلاف رو به دو افزایش داد ، توز روی پاس یورنته ، توپ رو به گوشه ی پایین دروازه فرستاد.

در دقایق پایانی کودا میرفت که دروازه ی خودی رو باز کنه ، اما خوش شانس بود که حرکتش روی ارسال پادوین وارد دروازه ی خودی (لیورنو) نشد .


Line Up

Livorno: Bardi; Coda, Rinaudo, Ceccherini; Schiattarella, Luci, Mbaye (Piccini 80), Emerson, Greco; Siligardi, Emeghara (Borja 72

Juventus: Buffon; Caceres, Vidal, Chiellini; Padoin, Pogba, Pirlo, Marchisio, Asamoah (Peluso 87); Tevez (Quagliarella 80), Llorente (Vucinic 80

Ref: Massa


Match Statistics
تصویر
تصویر

Best Performance

تصویر



#15
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666
Serie A - Week 17
Sunday - 22 December
تصویرJuventus 4-1 Atlantahttp://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=44&d=1381161701

Match Review

[FONT="]یوونتوس رکورد کلین شیت خود رو بعد از 744 دقیقه از دست داد اما همچنان با قدرت به روند پیروزی هاش استمرار بخشید.[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]یوونتوس هشت دیدار اخیر خود در لیگ رو بدون دریافت گل و با پیروزی به پایان رسونده بود و حال به مصاف آتالانتایی میرفت که در چهار دیدار اخیرش موفق به پیروزی نشده بود . همچنین در پنج دیدار اخیر خودش در خانه پیروز نشده بود ، اما در برابر تیم های رم و اینتر تساوی بدست آورده بودند . از یوونتوس آندره آ پیرلو و ووچینیچ بدلیل مصدومیت و از آتلانتا ماریو یپس ، کریستین ریموندی ، استفانو لوچینی و جیانپائولو بلینی بازی رو از دست داده بودند .[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]یوونتوس در برابر آتالانتا از فوریه ی 2001 و شکست 2-1 ، تا به حال شکست نخورده بود و در هشت دیدار اخیرش هفت پیروزی و یک تساوی بدست آورده بود .اونها 6 بازی اخیر خود برابر آتلانتا چه در خانه و چه خارج خانه به پیروزی رسیده بودند .[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]اتلانتا در این دیدار لباس قرمز رنگ جدیدی به تن داشت و برف و بارون هم فضای استادیوم برگامو رو عوض کرده بود.[/FONT]
[FONT="]برای یوونتوس تنها به شش دقیقه نیاز بود تا از رقیب پیش بیفته ، کارلوس توز با جا گذاشتن مدافعین و ضربه ی پای راست به گوشه ی راست دروازه ، توپ رو به گل تبدیل کرد . هرچند کانسیلی دروازه بان آتلانتا هم تاثیری روی توپ گذاشت .[/FONT]
[FONT="]آتلانتا بازی رو به تساوی کشوند ، ماکسی مورالز دروازه ی یوونتوس رو بعد از 744 دقیقه بسته موندن ، باز کرد . [/FONT]
[FONT="]کانسیلی روی توپ ارسالی آساموا و ضربه ی یورنته عکس العمل نشون داد .[/FONT]
[FONT="]ضربه ی کارلوس کارمونا با اختلاف کم به بیرون رفت و ضربه ی توز بین مدافعین آتلانتا رو کانسیلی دفع کرد .[/FONT]
[FONT="]توز از تله ی آفساید فرار کرد اما باز هم کانسیلی اورو متوقف کرد.[/FONT]
[FONT="]یوونتوس دوباره پیش افتاد . بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم ، یورنته با سر توپ ارسالی آساموا رو برای پوگبا اماده کرد و او دروازه رو باز کرد .[/FONT]
[FONT="]در ادامه این یورنته بود که روی پاس خوب جورجو کیه لینی و با گذشتن از میلیاشو ، دروازه ی آتلانتا رو برای سومین بار باز کرد.[/FONT]
[FONT="]آرتورو ویدال هم اسم خودش رو به عنوان گلزن ثبت کرد . روی پاس در دهانه ی دروازه ی لیختشنایدر ، ویدال توپ رو از محوطه شش قدم ، باز کرد .[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT=Times New Roman][FONT=Courier New][FONT=Times New Roman]Line Up

[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]

Atalanta: Consigli; Raimondi (Kone 87), Migliaccio, Stendardo, Del Grosso (Cazzola 68); Bonaventura (Livaja 68), Cigarini, Carmona, Brivio; Moralez, Denis

Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal (Padoin 81), Pogba (Peluso 82), Marchisio, Asamoah; Tevez (Quagliarella 81), Llorente

Ref:Celi



[FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman]Match Statistics[/FONT][/FONT]

تصویر
تصویر

[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman] Best Performance[/FONT][/FONT]

تصویر



#16
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666

Serie A - Week 19
Sunday - 12 January


http://bianconeri.ir...44&d=1381161701Cagliari 1 - 4 Juventus تصویر

Match Review


تصویر


یوونتوس مجبور بود که پیشی گرفتن کالیاری با یک گل را جبران کند تا یازدهمین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد و این اتفاق با به ثمر رساندن 4 گل افتاد .

یوونتوس بعد از پیروزی 3-0 بر رم و ایجاد اختلاف 8 امتیازی در صدر و رکورد ده پیروزی پیاپی پا به این دیدار گذاشته بود . در این دیدار یوونتوس بارتزالی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و کالیاری هم با از دست دادن ناینگولان در نقل و انتقالات و عدم حضور نه نه ، سباستین اریکسن و میشل آگاتزی به این دیدار آمده بود . کالیاری در هفت دیدار اخیر خود شکستی را متحمل نشده بود .

به دلیل بازسازی های در حال انجام ورزشگاه ، تنها 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که یکی از آنها دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد بود که طبق شایعات برای زیر نظر گرفتن عملکرد داویده آستوری به ساردینا آمده بود .

این کالیاری بود که از حریف پیش افتاد . روی کرنر تمرین شده ، دنیله کونتی توپ را به مائوریسیو پینیلیا رساند و او دروازه را باز کرد . این گل از نظر روحی تاثیر به سزایی روی این بازیکن شیلیایی بعد از از دست دادن پنالتی در دیدار هفته ی قبل مقابل کیه وو گذاشت .

کالیاری شانس این را داشت که نتیجه را 2-0 کند . کونتی روی ارسال کرنر و با ضربه ی سر توپ را با اختلاف کمی از تیرک دروازه به بیرون زد . جیجی بوفون شوت از راه دور پینیلیا را دفع کرد .

یوونتوس بازی را به تساوی کشاند . استفان لیختشتاینر توپ را از طرف راست ارسال کرد و مهاجم اسپانیایی با ضربه ی سر دروازه ی کالیاری را باز کرد .

کالیاری همچنان عملکرد عالی خود را ادامه داد ، دنیله دوسنا بالاتر از کوادو آساموا روی ارسال نیکولا مورو ضربه ی سر زد و بوفون با عکس العملی فوق العاده توپ را دفع کرد .

آدان ضربه ی ویدال را مهار کرد ، لیختشتاینر نتوانست پاس آساموا را به گل تبدیل کند . حساسیت بازی در نیمه ی دوم افزایش پیدا کرد ، ضربه ی توز را آدان جمع کرد و در ادامه پینیلیا نتوانست روی نا هماهنگی بوفون با کیه لینی گلی را به ثمر برساند .

کلودیو مارکیزیو به بازی آمد . شوت از راه دور او دروازه ی دروازه بان پیشین رئال مادرید را باز کرد ، در حالیکه آدان می توانست روی شوت بهتر عمل کند .

یوونتوس بار دیگر گلزنی کرد . لیختشتاینر در حرکت ترکیبی با ویدال ، توپ را برای یورنته محیا کرد و مهاجم اسپانیایی دومین گل خود را به ثمر رساند .

اعتماد به نفس آدان به طرز محسوسی کاهش پیدا کرد ، شوت نه چندان قوی یورنته از دستان آدان رها شد و لیختشتاینر گل چهارم یوونتوس را به ثمر رساند.
در دقایق انتهایی بازی ، پینیلیا از زمین مسابقه اخراج شد .

Line Up


Cagliari: Adan; Pisano (Cabrera 77), Rossettini, Astori, Murru; Dessena, Conti, Ekdal (Perico 82); Cossu; Pinilla, Sau (Ibarbo 66
Juventus: Buffon; Caceres, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal (Padoin 83), Pirlo (Marchisio 66), Pogba, Asamoah; Tevez (Giovinco 82), Llorente
Ref: Guida
Sent off: Pinilla 86


Match Statistics


تصویر

Best Performance


تصویر



http://www.uppic.com/do.php?img=110975



#17
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666

Serie A - Week 20
Saturday - 18 January


http://bianconeri.ir...44&d=1381161701Sampdoria 2 - 4 Juventusتصویر



Match Review

[FONT="]یوونتوس برای رسیدن به دوازدهمین پیروزی پیاپی ، کار سختی برابر سمپدوریا داشت ، اما در نهایت با دو گل ویدال ، گلزنی یورنته و پوگبا دیدار را با نتیجه ی 4-2 با پیروزی پشت سر گذاشت.[/FONT]

[FONT="]بیانکونری در این دیدار به آندره آ پیرلو و بونوچی برای بازی پیش رو در کوپا ایتالیا مقابل رم ، استراحت داده بود . سینیسا میهایلوویچ و تیمش بعد از پیروزی 3-0 برابر اودینزه و بازگشت اوبیانگ بعد از گذراندن دوران محرومیت قدم به این دیدار گذاشته بود . نناد کریستیچ و روبرتو سوریانو محرومین سمپ در این دیدار بودند . [/FONT]

[FONT="]در تورین باران به شدت می بارید. در همان دقایق ابتدایی و با استارت سریع آساموا و اثر پوگبا ، جورجو کیه لینی دو ضربه ی پیاپی به سمت دروازه زد اما فرناندو یورنته و شکودران موستفی در مسیر توپ قرار گرفتند.[/FONT]

[FONT="]کارلوس توز بعد از گذر از دو بازیکن شوت به سمت دروازه روانه کرد ، ضربه ی آزاد پوگبا با اختلاف به بیرون رفت . اما در نهایت فشار یوونتوس به نتیجه رسید . فرار ویدال از آفساید و پاس زیبای پوگبا ، با ضربه با بیرون پای ویدال ، اولین گل بازی و یوونتوس را به وجود آورد . [/FONT]

[FONT="]لحظاتی بعد سمپدوریا برای گلزنی اقدام کرد . شوت مانولو گابیادینی با اختلاف کم به بیرون رفت و ضربه ی سر گاستادلو روی ارسال کرنر به بیرون رفت .[/FONT]

[FONT="]روی ارسال کرنر یوونتوس و ضربه ی سر زیبای یورنته ، دومین گل یووه به ثمر رسید .[/FONT]


[FONT="]سمپ با 2 گل از حریف عقب افتاد اما عقب نشینی نکرد . ضربه ی گابیادینی و بلافاصله ضربه ی موستفی ، بوفون را وادار به واکنش با پا کرد .
[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]کیه لینی با خطا بر روی گابیادینی کارت زرد گرفت و بازی آینده ی تیم را در برابر لاتزیو از دست داد . اما بازیکنان سمپدوریا از ضربه ی آزاد هم سودی نبردند.[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]در ادامه و روی گل به خودی بارتزالی ، سمپدوریا به بازی برگشت . بارتزالی که به قصد قطع پاس گابیادینی تکل زده بود ، دروازه ی خودی را به اشتباه باز کرد .[/FONT]


[FONT="]حساسیت بازی زیاد طول نکشید . واسکو رجینی با خطا روی ویدال ، یوونتوس را صاحب پنالتی کرد و ویدال با ضربه ی مطمئن خود یوونتوس را 3-1 پیش انداخت .[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]بعد از شروع نیمه دوم سمپدوریا بازی را هجومی تر آغاز کرد . بوفون ضربه ی آزاد گابیادینی را دفع کرد . سمپدوریا به گل دوم بسیار نزدیک شده بود که ضربه ی سر د سیلوستری را بوفون به طرز معجزه آسایی دفع کرد.
[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]لحظاتی بعد ، یورنته روی پاس زیبای ویدال در موقعیت تک به تک با دا کوستا قرار گرفت اما با بی دقتی توپ را از دست داد.[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]سمپدوریا دست از تلاش برنداشت تا اینکه نتیجه را به 3-2 تغییر داد . بوفون بار دیگر و در برابر ضربه ی سر رجینی عالی عکس العمل نشان داد ، اما در ادامه و روی ضربه ی گابیادینی دروازه ی خود را باز شده دید .
[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]ضربه ی پوگبا و آساموا راهی به دروازه ی دا کوستا پیدا نکرد . اما گابیادینی در دقیقه ی 73 به تغییر نتیجه به 3-3 بسیار نزدیک شد . شوت زیبای او به تیر افقی دروازه برخورد کرد .[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]در ادامه ی بازی ، پوگبا با شوت زیبای خود از 20 متری دروازه ، به زیبایی و دور از دستان دروازه بان ، گل چهارم تیم را به ثمر رساند.[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]تصویر
[FONT="]
در دقایق انتهایی هم جواهر بیست ساله ی یوونتوس ضربه ی زاویه دار و فنی خود را با اختلاف اندک به بیرون زد تا نتواند به دومین گل خود در بازی برسد.[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Line Up[/FONT]




Juventus: Buffon; Barzagli, Ogbonna, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Marchisio, Pogba, Asamoah (Peluso 80); Tevez (Giovinco 86), Llorente (Quagliarella 86

Sampdoria: Da Costa; De Silvestri, Mustafi (Costa 52), Gastaldello, Regini; Palombo, Obiang; Gabbiadini, Bjarnason (Renan 46), Wszolek (Sansone 70); Eder


Ref: Gervasoni

[FONT=Times New Roman]Match Statistics

تصویر
[/FONT]


[FONT=Times New Roman]Best Performance

تصویر
[/FONT]


http://www.uppic.com/do.php?img=110975



#18
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان


http://bianconeri.ir...43&d=1381161666

Serie A - Week 21
Saturday - 25 January


http://bianconeri.ir...44&d=1381161701Lazio 1 - 1 Juventusتصویر

تصویر

Match Review
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]یوونتوس از دستیابی به سیزدهمین پیروزی پیاپی محروم ماند ، اما بعد از ده نفره شدن به دلیل اخراج جیجی بوفون ، بازی یک بر صفر باخته را به تساوی یک بر یک تبدیل کرد .

[/FONT]

[FONT="]بیانکونری به دنبال سیزدهمین پیروزی پیاپی بود ، اما در حالی به زمین پا گذاشته بود که اعتماد به نفس بازیکنان تحت تاثیر شکست سه شنبه شب برابر رم اندکی کاهش پیدا کرده بود . جورجو کیه لینی محروم بود ، پیرلو جای خود را به مارکیزیو در ترکیب داد و آنجلو اوگبونا در خط دفاعی به انجام وظیفه پرداخت . لاتزیو تحت رهبری ادی رجا شکست ناپذیر بود و از سه دیدار اخیر خود 7 امتیاز به دست آورده بود ، اما فدریکو مارکتی ، استفان رادو ، ادرسون ، اونازی ، لولیچ و مائوری را در اختیار نداشت.

[/FONT]

[FONT="]یوونتوس از سال 2003 تا کنون برابر لاتزیو متحمل شکست نشده بود و در هشت دیدار اخیر به 6 پیروزی دست یافته بود . شوت از راه دور ویدال به بیرون رفت ، بوفون ریسک خطرناکی کرد ، اما از روی خوش اقبالی تلاش کلوزه به گل منتج نشد .

[/FONT]

[FONT="]ارسال آساموا بی حاصل برگشت داده شد ، پاس عمقی بازیکن لاتزیو ، کونکو ، نیز روی هوشیاری بوفون جمع شد .

[/FONT]

[FONT="]در دقیقه ی 25 اتفاقی تاثیر گذار روی روند دیدار اتفاق افتاد ، روی پاس در عمق ، کلوزه با فرار از تله ی آفساید ، توسط بوفون نقش بر زمین شد و سنگربان یوونتوس به دلیل جلو گیری از موقعیت واضح گلزنی ، از زمین مسابقه اخراج شد . این اولین اخراج بوفون بعد از فوریه 2011 برابر لچه بود .

[/FONT]

[FONT="]مارکو استوراری به جای آساموا به زمین آمد تا دروازه بان یوونتوس ده نفره شود و در اولین حرکت خود مغلوب پنالتی خلاف جهت کاندروا شد .

[/FONT]

[FONT="]بریشا ، دروازه بان لاتزیو ، ضربه ی یورنته روی چرخش او را دفع کرد .

[/FONT]

[FONT="]صحنه ی مشکوک دیگری نیز اتفاق افتاد ، جایی که ضربه ی هرنانز به دستان بونوچی برخورد کرد ، اما از نظر داور این برخورد پنالتی نبود.

[/FONT]

[FONT="]ضربه ی کاندروا به بیرون رفت و آندره آ بارتزالی حرکت هرنانز را متوقف کرد .

[/FONT]

[FONT="]یوونتوس ده نفره بازی را به تساوی کشاند . جایی که بازیکن سابق لاتزیو ، لیختشتاینر توپ را برای یورنته ارسال کرد و ضربه ی سر استثنایی مهاجم اسپانیایی به گوشه ی دروازه رفت. حرکت توپ به گونه ای بود که انگار توسط یک کنترل از راه دور کنترل می شد تا توان هر عکس العملی را از بریشا بگیرد .

[/FONT]

[FONT="]گل ، روی عملکرد یوونتوس تاثیر گذاشت ، لحظاتی بعد از گل ، ضربه ی محکم کارلوس توز را بریشا به کرنر فرستاد . دروازه ی یوونتوس روی شوت هرنانز و شیرجه ی کلوزه برای توپ به خطر افتاد اما توپ از کنار تیر افقی دروازه به بیرون رفت .

[/FONT]

[FONT="]شوت ویدال به بیرون رفت و ضربه ی سرکش کاندروا هم راهی به دروازه پیدا نکرد ، سپس حرکت یورنته توسط مدافعین کنترل شد و در ادامه ی همان حرکت شوت توز به مدافعین لاتزیو برخورد کرد .[/FONT]

[FONT="]لاتزیو در دقیقه 75 بسیار به گل پیروزی بخش نزدیک شد ، ارسال لدسما روی ضربه ی آزاد ، با هد پر قدرت کلوزه همراه شد ، اما با یک عکس العمل فوق العاده سریع ، استوراری به کمک تیرک افقی دروازه ، یوونتوس را نجات داد .

[/FONT]

[FONT="]پاس تودر توز به ویدال نرسید و بریشا توپ را جمع کرد . کیتا بالده با یک شوت نرم ، تیر عمودی دروازه ی یوونتوس را به لرزه در آورد و توپ بعد از برخورد به تیرک دروازه به پشت استوراری برخورد کرد ، اما در نهایت دروازه بان یوونتوس توپ را جمع کرد .

[/FONT]

[FONT="]در ادامه هم حرکت یورنته بی حاصل ماند ، دیاز حرکت ویدال را کنترل کرد و استوراری شوت بیگلیا را جمع کرد .[/FONT]





[FONT=Times New Roman]Line Up[/FONT]


Lazio: Berisha; Biava, Cana, Dias; Cavanda (Gonzalez 65), Ledesma, Biglia, Konko; Candreva (Keita 84), Hernanes; Klose

Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Ogbonna; Lichtsteiner, Vidal, Marchisio, Pogba, Asamoah (Storari 26); Tevez, Llorente




Ref:
Massa

Sent off: Buffon 25




[FONT=Times New Roman]Match Statistics[/FONT]


تصویر

[FONT=Times New Roman]Best Performance

تصویر
[/FONT]


http://www.uppic.com/do.php?img=110975



#19
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

[FONT="]http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666[/FONT]

[FONT="][FONT=Times New Roman]Serie A - Week 22[/FONT][/FONT]
[FONT="][FONT=Times New Roman] Sunday - 2 February[/FONT][/FONT]

[FONT="]تصویر[/FONT][FONT="][FONT=Times New Roman]Inter 1- 3 Juventus[/FONT]تصویر[/FONT]


تصویر



[FONT=Times New Roman]Match Review

[/FONT]
[FONT="]یوونتوس روند نتیجه گیری مثبت خود را با پیروزی 3-1 برابر اینتر میلان ، در شب درخشش آندره آ پیرلو ، استمرار بخشید .[/FONT]

[FONT="]رقابت و التهاب بین دو تیم بر اثر کنسل شدن ناگهانی تغییر ووچینیچ و گوارین در پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی توسط اینتر ، به اوج رسیده بود . گوارین پس از این اتفاق و عدم حضور در تعدادی از جلسات تمرینی ، در لیست اینتر حضور نداشت ، کارت انتقال هرنانس صادر نشده بود و نتوانست در ترکیب قرار گیرد و استبان کامبیاسو هم به دلیل مصدومیت در ترکیب اینتر حضور نداشت . جیانلوییجی بوفون به دلیل گرفتن کارت قرمز در دیدار برابر لاتزیو در این دیدار محروم بود . دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید تا روند پیروزی های پیاپی یوونتوس در عدد 12 باقی بماند . نراتزوری در سال جدید میلادی طعم برد را نچشیده بود . 2 تساوی و 3 شکست در مجموع تمام رقابت ها دست آورد اینتر از سال 2014 بوده است .[/FONT]

[FONT="]تنها پس از 3 دقیقه از شروع بازی ، توز هندانوویچ را مجبور به عکس العمل کرد . دو عکس العمل پیاپی و فوق العاده از سوی او ، دروازه ی اینتر را از فروپاشی نجات داد . پس از آن کیه لینی تحت فشار توپ را از دست داد . زراوکو کوزمانوویچ به دلیل تکل بی احتیاط روی ویدال کارت زرد گرفت .[/FONT]

[FONT="]فشار یوونتوس به ثمر نشست . آندره آ پیرلو با یک ارسال دقیق پشت مدافعین ، استفان لیختشتاینر را در موقعیت ضربه ی سر زنی قرار داد و این مدافع سوئیسی تو را به گوشه ی دروازه ی اینتر فرستاد . خط دفاع اینتر در این حرکت بسیار ضعیف عمل کرد .[/FONT]

[FONT="]پول پوگبا شوت از راه دور خود را به بیرون زد ، کوزمانوویچ روی یک ارسال از جانب بازیکنان یوونتوس می رفت تا به اشتباه دروازه ی خودی را باز کند و توز هم در ضد حمله توپ را به جایی فرستاد که هاندانوویچ حضور داشت .[/FONT]

[FONT="]اینتر در دقیقه ی 40 فرصت بسیار خوبی داشت تا بازی را به تساوی بکشاند ، اما ضربه ی رودریگو پالاسیو از بالای دروازه به بیرون رفت .[/FONT]

[FONT="]لحظاتی بعد هندانوویچ روی شوت آساموا مجبور به واکنش شد .[/FONT]

[FONT="]نیمه ی دوم با دو برابر شدن برتری یوونتوس آغاز شد . کرنر ارسالی توسط پیرلو را ناگاتومو با ضعف بسیار برگشت داد ، همان توپ برگشتی را ویدال شوت زد و با اثرگذاری پوگبا ، در نهایت کیه لینی با ضربه ی محکم روی پا از شش قدم ، دروازه ی هندانوویچ را برای بار دوم گشود .[/FONT]

[FONT="]ریکی آلوارز توپ را برای پالاسیو فرستاد که بی حاصل بود . سپس یوونتوس برتری خود را به 3 گل رساند . فرناندو یورنته روی پرتاب اوت با چرخش خوان خسوس را جا گذاشت ، هندانوویچ ضربه ی پوگبا را برگشت داد ، اما در ادامه روی ضربه ی ویدال ، دروازه ی اینتر برای بار سوم باز شد .[/FONT]

[FONT="]مدافع سابق تورینو ، دی آمبروزیو ، به زمین آمد و اولین بازی خود برای اینتر را انجام داد. آندره آ بارتزالی مصدوم شد و تعویض شد . یووتوس کنترل بازی را در دست داشت ، پوگبا به خوبی توپ را حمل می کرد . توز روی حرکتی زیبا و با دریبل دو طرفه از رولاندو عبور کرد .[/FONT]

[FONT="]اینتر در حالیکه 20 دقیقه به انتهای دیدار باقی بود ، شانس بازگشت به بازی را به دست آورد . روی کرنر ارسالی و تعلل مدافعین یوونتوس ، رولاندو دروازه ی یووه را باز کرد .[/FONT]

[FONT="]پالاسیو با از دست دادن موقعیتی بسیار خوب ، آرامش را برای هواداران یوونتوس به ارمغان آورد . ضربه ی توز روی پاس پیرلو به بالای دروازه رفت .[/FONT]

[FONT="]پالاسیو شب بد خود را تکمیل کرد . روی موقعیت ایجاد شده توسط دیگو میلیتو ، او توپ را به بیرون فرستاد . روی کرنر دیگری رولاندو صاحب موقعیت شد ، اما ضربه ی سر او به جایی رفت که استوراری انتظارش را می کشید .[/FONT]

[FONT="]آنتونیو کونته در اقدامی جالب ، ووچینیچ که هفته ی پیش تا نزدیکی اینتر پیش رفته بود را به زمین فرستاد . او به یک قدمی گلزنی هم رسید ، اما ضربه ی او بعد از برخورد به رولاندو و سپس به تیر عمودی دروازه به بیرون رفت .[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]



[FONT=Times New Roman]Line Up[/FONT]




Juventus: Storari; Barzagli (Caceres 63), Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner (Isla 82), Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Llorente (Vucinic 86
Inter: Handanovic; Campagnaro, Rolando, Juan Jesus; Jonathan (D’Ambrosio 59), Kuzmanovic (Milito 55), Kovacic (Botta 67), Taider, Nagatomo; Alvarez; Palacio


Ref: Rocchi
[FONT="]
[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Match Statistics

تصویر

[/FONT] [FONT=Times New Roman]Best Performance

تصویر

[/FONT]http://www.uppic.com/do.php?img=110975



#20
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

[FONT="][FONT="]http://bianconeri.ir/forum/attachment.php?attachmentid=43&d=1381161666[/FONT][/FONT]

[FONT="] [FONT="] [FONT=Times New Roman]Serie A - Week 23[/FONT][/FONT][/FONT]
[FONT="] [FONT="][FONT=Times New Roman] Sunday - 9 February[/FONT][/FONT][/FONT]

[FONT="] [FONT="] http://bianconeri.ir...44&d=1381161701[FONT=Times New Roman]Verona 2 - 2 Juventus[/FONT] [/FONT]تصویر[/FONT]
[FONT=Times New Roman]

Match Review
[/FONT]

[FONT="]


کارلوس توز به یوونتوس برتری با دو گل را بخشید ، در حالیکه اسوالدو اولین حضور با پیراهن یوونتوس را تجربه کرد ، اما در اوقات تلف شده دیدار ، ورونا بازی را به تساوی کشاند .
[/FONT]


[FONT="]بیانکونری با شش امتیاز برتری در صدر رقابت ها حضور دارد و آنها امیدوار بودند تا از نتیجه ی دربی پایتخت ، بهترین استفاده را ببرند . دنی اسوالدو روی نیمکت ذخیره ها حضور داشت و در انتظار اولین بازی خود با پیراهن یوونتوس ، بارتزالی مصدوم در ترکیب حضور نداشت و بوفون بعد از گذراندن محرومیت ، سنگربان یوونوس بود . ورونا با برگزیدن بوسکو یانکوویچ ، خوان مانوئل ایتوربه و بازیکن سابق یوونتوس ، لوکا تونی به زمین پا گذاشته بود . اما دومنیکو مایتا همچنان خارج از ترکیب بود.[/FONT]


[FONT="]در دقیقه ی سوم بازی ، ضربه ی آزاد آندره آ پیرلو ، در برگشت به توز رسید و او دروازه بان حریف را مجبور به عکس العمل نشان دادن کرد . این یک هشدار زودهنگام برای ورونا بود . لحظاتی بعد یوونتوس برتری بازی را به دست آورد . شوت کوادوو آساموا با دفع ناقص دروازه بان ورونا به توز رسید تا او دروازه ی حریف را باز کند . [/FONT]


[FONT="]لوکا تونی می رفت تا از اشتباه بونوچی استفاده کند . اما تکل عالی ویدال امکان ادامه ی حرکت را از او گرفت .[/FONT]


[FONT="]توز تعداد گل های خود و تیم یوونتوس را به دو رسند . روی حرکت او و پاس در عمق پول پوگبا با ضربه ی وی به تیرک نزدیکتر ، به گل دوم یوونتوس مبدل شد . هرچند که حرکت در موقعیتی مشکوک به آفساید بود.[/FONT]


[FONT="]بازیکنان ورونا اعتقاد داشتند که توپ به دستان کاسرس برخورد کرده و داور باید اعلام پنالتی می کرد ، اما در صحنه آهسته به نظر توپ به پای او برخورد داشت.[/FONT]


[FONT="]توز می توانست در همان نیمه اول با هتریک خود یوونتوس را سه گله کند ، اما ضربه ی پای راست او از گوشه ی محوطه جریمه ، با اختلاف اندک به بیرون رفت . [/FONT]


[FONT="]هلاس شروعی طوفانی در نیمه دوم داشت . بونوچی حرکت رومولو را متوقف کرد و ویدال ضربه ی سر تونی روی کرنر را برگشت داد . [/FONT]


[FONT="]عملکرد ورونا نسبت به نیمه ی اول کاملا متفاوت بود . ارسال ضربه ی آزاد توسط رومولو در تیرک اول به تونی رسید و او با ضربه ی سر دروازه ی یوونتوس را باز کرد . این گل نیز در موقعیتی مشکوک به آفساید به ثمر رسید . [/FONT]


[FONT="]کیه لینی و ویدال چند اقدام دیگر تونی را متوقف کردند . آنتونیو کونته بازیکن سابق ساوتهمپتون را به زمین فرستاد . دنی اسوالدو میرفت تا تنها پس از 90 ثانیه از وارد شدنش به زمین دروازه ی حریف را باز کند ، اما ضربه ی او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد . [/FONT]


[FONT="]کیه لینی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد . ورونا به گل تساوی بسیار نزدیک شد . در موقعیتی تقریبا مشابه با موقعیت گل اول ، تونی ضربه ی سر خود را روی ارسال ضربه ی آزاد به سمت دروازه روانه کرد ، اما بوفون به زیبایی توپ او را دفع کرد .[/FONT]


[FONT="]مارکز در یک حرکت خطرناک و با تکل دو پا روی پای ویدال ، ریسک اخراج از زمین را به جان خرید .[/FONT]


[FONT="]توپ در دقایق تلف شده به دستان لیختشتاینر برخورد کرد ، اما به نظر غیر عمد می آمد .[/FONT]


[FONT="]ورونا بالاخره در دقایق پایانی اوقات تلف شده به چیزی که استحقاقش را داشت رسید . ضربه ی خطا به سرعت زده شد و با ارسال رومولو به محوطه جریمه ، خوانیتو گومز جلوتر از مدافعین با ضربه ی سر ، دروازه ی بوفون را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند .


[/FONT]

[FONT=Courier New][FONT=Times New Roman]Line Up

[/FONT]
[/FONT]

Verona: Rafael; Albertazzi, Marques, Moras, Cacciatore (Gomez Taleb 86); Hallfredsson, Donadel (Cirigliano 69), Romulo; Iturbe, Toni, Jankovic (Martinho 62


Juventus: Buffon; Chiellini (Ogbonna 75), Bonucci, Caceres; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah (Peluso 80); Tevez, Llorente (Osvaldo 66


Ref: Doveri


[FONT=Times New Roman]Match Statistics[/FONT]



تصویر



[FONT=Times New Roman] Best Performance


تصویر
[/FONT]




http://www.uppic.com/do.php?img=110975







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی