پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته اول سری آ- سمپدوریا 0-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
126 پاسخ برای این موضوع

#121
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
خودت داری جواب خودت رو میدی دیگه . تیم تو فاز دفاعی خوب بود . پس فرقی نمیکرد اگه زود تر هم میومد . . منم نگغتم هر کی گرم کنه باید بازی کنه . ولی شرایط یورنته متفاوته . تو خودت رو بزار جای یورنته . یه فصل تمام تو تیم قبلیت نیمکت نشین باشی و به طبع اون از تیم ملیت خط بخوری به خاطر یوونتوس . به جرم اینکه گفتی یوونتوس رو دوست دارم . و قطعا وقتی بازی نکنی نا اماده میشی . حالا با هزار امید و ارزو اومدی به تیم محبوبت . وقتی این برخورد باهات بشه دلسرد نمیشی ؟ خب یورتنه چطوری اماده قراره بشه ؟ با بازی کردن دیگه . باید یجوری کونته این حس رو درش زنده کنه که واسه تیمش مهمه . نه واسه اتلاف وقت . الان به نظرت وقتی تو سوپر کاپ وقتی 4 تا به لاتزیو گل زدیم نباید یورنته هر چند نا اماده رو یه ده دقیقه ای بازی میداد ؟ این هنر مربیه که بازیکنی که حس ناامیدی داره رو برگردونه به بازی . ولی متاسفانه تجربه نشون داده کنته این هنر رو نداره . هر کی که یکم شرایطش بد شد دیگه رفت تو لیست سیاه . از کراسیچ و الیا و کوارارلا بگیر تا همینطور بیا جلو . مطمئنا اگر ادامه پیدا کنه یوورنته هم به همین لیست اضافه میشه . منم اسم این رو میزارم لجبازی

#122
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

خودت داری جواب خودت رو میدی دیگه . تیم تو فاز دفاعی خوب بود . پس فرقی نمیکرد اگه زود تر هم میومد . .

منم نگغتم هر کی گرم کنه باید بازی کنه . ولی شرایط یورنته متفاوته . تو خودت رو بزار جای یورنته . یه فصل تمام تو تیم قبلیت نیمکت نشین باشی و به طبع اون از تیم ملیت خط بخوری به خاطر یوونتوس . به جرم اینکه گفتی یوونتوس رو دوست دارم . و قطعا وقتی بازی نکنی نا اماده میشی . حالا با هزار امید و ارزو اومدی به تیم محبوبت . وقتی این برخورد باهات بشه دلسرد نمیشی ؟

خب یورتنه چطوری اماده قراره بشه ؟ با بازی کردن دیگه . باید یجوری کونته این حس رو درش زنده کنه که واسه تیمش مهمه . نه واسه اتلاف وقت . الان به نظرت وقتی تو سوپر کاپ وقتی 4 تا به لاتزیو گل زدیم نباید یورنته هر چند نا اماده رو یه ده دقیقه ای بازی میداد ؟ این هنر مربیه که بازیکنی که حس ناامیدی داره رو برگردونه به بازی . ولی متاسفانه تجربه نشون داده کنته این هنر رو نداره . هر کی که یکم شرایطش بد شد دیگه رفت تو لیست سیاه . از کراسیچ و الیا و کوارارلا بگیر تا همینطور بیا جلو . مطمئنا اگر ادامه پیدا کنه یوورنته هم به همین لیست اضافه میشه . منم اسم این رو میزارم لجبازی


حرف هاتون رو تا یه جایی قبول دارم ، اما بازی با لاتزیو وقتی یووه فقط داره دفاع میکنه ، حضور یورنته تو زمین (همون 10-20 دقیقه ) مساوی میشد با عدم لمس توپ حتی برای یک بار . فکر کنم تو همچین موقعیت هایی بیشتر از اینکه روحیه ببخشه به بازیکن ، روحیه شو خراب میکنه
من که فکر میکنم کونته میخواد یورنته رو کم کم به تیم اضافه کنه . شاید بازی بعد 20 دقیقه و بازی های بعد به همین منوال رو به جلو .
همینطور اینکه کونته کمتر در مورد کراسیچ یا الیا مصاحبه ی مثبت انجام میداد ، ولی تو همه ی مصاحبه هاش از یورنته اسم میاره .
ضمنا بار فنی یورنته با کسی مثل الیا قابل قیاس نیست از نظرم
@};-

#123
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
بازی با لاتزیو ؟ دفاع میکردیم ؟ ما 4 تا زده بودیم . و تیمی که 4 تا گل خورده احتمال اینکه هر لخظه گل پنجم رو بخوره خیلی بیشتره تا تیمی که مثلا یک هیچ عقبه . لاتزیو اصلا از هم پاشیده بود . اتفاقا بر عکس شما من فکر میکنم وقتش همونجا بود

#124
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

بازی با لاتزیو ؟ دفاع میکردیم ؟ ما 4 تا زده بودیم . و تیمی که 4 تا گل خورده احتمال اینکه هر لخظه گل پنجم رو بخوره خیلی بیشتره تا تیمی که مثلا یک هیچ عقبه . لاتزیو اصلا از هم پاشیده بود . اتفاقا بر عکس شما من فکر میکنم وقتش همونجا بود


با کمال احترام ، نظر من خلاف نظر شماست ، 10-20 دقیقه ی پایانی حداقل ، یوونتوس کاملا عقب کشیده بود و لاتزیو بود که داشت حمله میکرد ، هرچند بی هدف و برنامه ، اما به هر حال فشار می آورد.

 

یوونتوس دیشب 69 درصد مالکیت توپ رو داشت . 563 پاس رد و بدل شد که 87.2 درصدش صحیح بود . واقعا آمار فوق العاده ست با توجه به اون شرایط جوی.
11 شوت به سمت چهارچوب زده شد.
از نظر juventus.com هم توز بیشترین تاثیر گذاری رو در بازی داشت. 5 بار با پاس های ووچینیچ تغذیه شد و پیرلو 9 توپ رو برای اون فرستاد.

 

بعد از پیروزی دیشب ، آنتونیو کونته امروز به بازیکنا استراحت داد و از فردا تمرینات از سر گرفته میشه

#125
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

Yes! Ju Go On

تصویر

فصل جدید سری آ هم بالاخره شروع شد تا ما هم دیگه بیشتر از این منتظر نمونیم. بعد از این همه سال دنبال کردن و عشق ورزیدن به فوتبال و یوونتوس عزیز، همچنان میشه شور و اشتیاق واسه دیدن دوباره ستاره هامون درون زمین رو حس کرد. حتی اگه خیلی چیزها عوض شده باشن و چیزهای خیلی بزرگی رو از دست داده باشیم و دوری ازششون برامون خیلی سخت باشه...


اما متاسفانه من موفق نشدم اولین بازی فصل رو زنده ببینم اما همینکه رسیدم خونه بازی رو دیدم تا حداقل بتونم چند ساعتی بخوابم :1: همونطور که پیش بینی میشد سمپدوریا حریف خیلی سختی واسمون بود و مثل این چند فصل اخیر باز هم موفق شد اذیتمون کنه. سمپ فصل پیش تنها تیمی بود که تونست یووه رو دبل کنه با وجود اینکه خودش در آخرین روزها موندنش در لیگ رو قطعی کرد! واقعا جالبه انگیزه و اشتیاقی که بازیکنهای این تیم در مقابل یوونتوس از خودشون نشون میدن!

مطمئنا اگه در مقابل سایر تیمها هم بتونن به این صورت جانانه و با غیرت بازی کنن کار زیاد سختی برای موندن تو لیگ ندارن. البته یه سری مسائل دیگه هم باعث سخت شدن این بازی برای ما شد مثل سیستم یکسانی که دو تیم استفاده میکردند و به نوعی ضد تاکتیکهای اعمال شده توسط دو مربی باعث شده بود بازی بیشتر به سمت فیزیکی شدن و درگیری های تن به تن بره. درست همون چیزی که از یه بازی سری آ انتظار داریم؛ محکم، جوندار و البته به شکل خاصی خیلی جذاب! اما در نهایت میشه گفت یووه خوب تونست سمپدوریا رو اداره کنه و یکی از 3 امتیازهایی که فصل پیش موفق به گرفتن اون نشد رو بگیره. اگه فقط همین رو هم در نظر بگیریم خودش نوعی پیشرفت محسوب میشه هر چند هنوز سایه هایی از نقاط ضعف پارسال رو میشد در تیم دید، مثلا:

1- همون دیده نشدن نقشه دوم وقتی بازی و تاکتیکهای تیم به بن بست میرسید، البته تو این بازی خلاقیت های توز و ووچینیچ خیلی تو باز کردن این گره تاکتیکی خصوصا تو یک سوم حریف به کمکمون اومد اما مطمئنا این تیم میتونه منعطف تر از اینی که دیشب بود باشه و این انعطاف اول از همه باید تو "سر پر موی" آنتونیو کونته اتفاق بیفته.

2- سمپدوریا در دقایقی از بازی موفق شد یه پرس خوب رو روی خط دفاعی یووه انجام بده؛ شخصا از این که سمپدوریا داره پرس از یک سوم دفاعی ما رو انجام میده خیلی خوشحال بودم و دوست داشتم ببینم تیم چطوری از این شرایط خودش رو بیرون میکشه اما هنوز میشد علائم دستپاچگی، عدم حفظ خونسردی و نداشتن برنامه مشخص برای این شرایط رو به وضوح دید. هر چند در عین حال میشد پیشرفت هایی رو هم مشاهد کرد. اگه یووه بتونه این مسئله رو تا حدی حل کنه توی لیگ قهرمانان مطمئنا موفق تر از قبل ظاهر خواهد شد.

در موردبازیکنها بخوام صحبت کنم همه در حد خودشون خوب بودن اما دو بازیکن شاخص این بازی پل پوگبا و کارلوس توز بودن که بازی خوب هر دو بسیار امیدوار کننده ست؛ پوگبا که نشن داده در حال باز کردن راه خودش به ترکیب اصلیه و در صورت غیبت یکی از MVP خیلی خوب و راحت میشه بهش اعتماد کرد. صحنه ای که مصدوم شد و خیلی سریع و محکم پاشد و به بازی ادامه داد فوق العاده بود؛ پوگبا داره کم کم دی ان ای یووه رو توی خودش پرورش میده و البته هر روز بیشتر و بیشتر بین ما ها محبوب میشه.

اما توز با دو گلی که تو این دو بازی زد تا حد خیلی زیادی کار خودش رو واسه بازی تو سری آ راحت کرد و حالا میتونه یه دوره موفقیت آمیز توی عمر ورزشی خودش شروع کنه، اون هم با La Vecchia Signora . فقط امیدوارم بدونه تو چه جایگاهی هست و چه پیراهنی رو میپوشه و این مسئله واسش مسئولیت و شخصیت بیشتری بیاره.

در مجموع همین که تونستیم فصل رو با این امتیاز شیرین بیرون خونه و اون هم با لباس های زرد قشنگ این فصل شروع کنیم خیلی جای امیدواریه. جای امیدواری برای اینکه اسکودتو رو همون جایی که هست نگه داریم. خودش هم اونجا راحت تره ; - )

آمار بازی از Juventus.com

بسیاری از تیمها وقتی با بارونی که دیشب تو استادیوم لوییجی فراریس میبارید مواجه میشن، توانایی خودشون رو برای پاسکاری تا حد زیادی از دست میدن اما مردان آنتونیو کونته ثابت کردن که یک تیم معمولی نیستن. بیانکونری 69% تصاحب توپ رو داشت و 87.2% از مجموع 563 پاس دیشبشون به مقصد رسید.

در میان بازیکنان بیانکونری که رکورد بیشترین درصد پاسهای درست رو داشتن اسم آندرا بارتزالی، جورجو کیلینی، لئوناردو بونچی، آندرا پیرلو، استفان لیختشتاینر و آرتورو ویدال دیده میشه. حضور سه مدافع وسط تو این لیست نشون میده و ثابت میکنه که تک تک بازیکنهای یووه با توپ خیلی راحت هستن.

یووه 11 شوت به سمت دروازه حریف زد. و خونسردی ای که توی حمله ها بازیکنها از خودشون نشون دادن خیلی خوب بود. اونها برای لحظه درست صبر میکردن به جای اینکه الکی همینطوری یه تصمیمی بگیرن. این نکته رو میشه از اونجایی درک کرد که 7 شوت از این شوتها از درون محوطه جریمه سمپدوریا به سمت دروازه شلیک شد.کارلوس توز مرد اول دیشب بود نه فقط به خاطر گلش، بلکه به خاطر روشی که خودش رو در کار تیمی یووه جا انداخت. اما مطمئنا نمیتونست بدون کمک مهاجمی مثل میرکو ووچینیچ به این صورت همرنگ تیم بشه. ووچینیچ سازنده 5 توپ خوب برای توز بود. هر چند نباید از 9 پاس بلندی که آندرا پیرلو هم برای این آرژانتینی مهیا کرد براحتی گذشت.

مجموع کار تیم منجر به یک شروع فوق العاده برای 2013/14 برای یوونتوس شد.


#126
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
کله بازی یه طرف اون لایی که گابیادینی به کیلینی انادخت یه طرف :worship:

#127
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
از صبح اینقدر کار الکی (:1:) داشتم که فرصت نکردم چیزی بنویسم، الان هم خوابم گرفته شدید! :1: ولی برای کم نیاوردن، در حد توانم بنویسم. هر چند حرفام تکراریه! دیشب با اون وضعیت زمین و بارندگی، خیلی نگران مصدومیت بازیکنان تیم بودم. به خصوص پیرلو تو کلاً تو وضعیتی هست که استعداد مصدومیت رو داره. کیه لینی هم همینطور. اما خوشبختانه به خیر گذشت. اولین چیزی که یوونتوس دیشب به من نشون داد، همت بازیکنان بود.این تیم اومده هت تریک کنه در سری آ و کاملاً توانش رو داره.نه این که بقیه رقبا چیزی کم داشته باشن (بر خلاف دو فصل قبل)، این یوونتوسه که قدرتش رو داره دیکته میکنه و نشون میده که لایق قهرمانی هست. دیشب زیبا بازی نکردیم خیلی ولی اون کاری که باید انجام میشد، انجام شد. یوونتوس از نظر ذهنی هم به اون صبری که لازمه دست پیدا کرده. قبلاً شاهد بودیم یوونتوس نیمه اول اگر گل نمیزد، نیمه دوم رو خیلی سراسیمه شروع میکرد و هر چی زمان جلوتر میرفت، تیم عجول تر میشد و موقعیتی هم اگر بود با دستپاچگی هرز میرفت ولی به مرور این مشکل هم داره حل میشه خوشبختانه و این نشون دهنده ی رشد روز به روز تیم هست. پوگبا فراتر از عالی بود! بارتزالی مثل همیشه یک سد محکم و از بازی فوق العاده ی توز نگذریم. دیشب چقدر روش خطا کردن. خریدش عالی بود! +گابیادینی دیشب خیلی کیه لینی رو اذیت کرد و نشون داد آینده رو در اختیار داره. وجداناً اگر میرکو رو میفروختیم، گابیادینی رو میاوردیم، کمتر حرص میخوردیم! :|





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی