پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازی دوستانه | تورنمنت آمریکا : یوونتوس ایتالیا 1 ( 9 ) - ( 10 ) 1 اینتر ایتالیا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
68 پاسخ برای این موضوع

#61
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
روبرتو بونینسنیا فاتح 3 اسکودتو با یووه : " بازی های پیش فصل همواره همه را گول می زنند...یووه قدرتمندترین تیم ایتالیاست و همه ما این را در ماه آگوست خواهیم دید..."

#62
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

دوست عزیز منظور از پلن بی تفاوت در شکل و سبک بازی و نوع چیدمان تاکتیکی تیم هست نه تعویض نفرات ...
این اسامی رو هم که ذکر کردید اغلبشون با تفکرات همین کادر فنی و مدیریت خریداری یا در تیم حفظ شده اند پس نمیشه از این موضوع به عنوان یک چماق برای سرکوب هر انتقادی استفاده کرد ثانیا همین الان هم براحتی میشه گفت یووه از نظر نفرات و کیفیتشون برترین تیم ایتالیا و جزو 10 تیم برتر اروپاست ،حالا چرا امثال جووینکو - ماتری - کوا - اوگبونا - ایسلا و ... رو شما خیار میدونید برای من جای سوال هست .


تفاوت در شکل و سبک بازی رو چی میدونی با کدوم ابزار؟
برای اجرای پلن بی باید ابزار داشت . من تو مصاحبه های کنته اینارو میخونم . من چون تو نقل انتقالات خبر میزارم کلا حوصله گذاشتن مصاحبه ها رو ندارم وگرنه اگه ببینی نشون میده که کنته تو همه مصاحبه هاش میگه من دوست دارم 433 هم بازی کنم ولی بازیکن مورد نظرشو ندارم . اون وقت شما چجوری میگی کنته پلن بی نداره . غیر از این 352 اگه بازی کنیم که سوراخیم . 433 هم خوبه ولی خب اصلا با این نفرات جور در نمیاد . بعد بازی بایرن هم کنته گفته من میخواستم 433 بازی کنم که فقط با په په میشد که در اختیار نداشتم .
در ضمن برترین تیم ایتالیا بودن با برترین اروپا بودن فرق داره . برترین اروپا نیازه که بازیکن های خیلی شاخ تو نیمکتت باشن که قهرمان اروپا باشی و هرجا گیر افتادی بتونی تعویض کنی و پلن بی رو اجرا کنی . به نظرت کی الان میتونه بره تو گوشه ها برای یووه بازی کنه . هیچکی.
اینکه میگی :
حالا چرا امثال جووینکو - ماتری - کوا - اوگبونا - ایسلا و ...
من تو اینایی که گفتی اسم ایسلا رو بردم که خیاره . ماتری و کوا هم که میگی همچین مالیم نیستن همه هم میدونن اصلا در حد یووه نیستن . کوا البته تو اروپا بد نبود ولی بقیه یه مش بدرد نخورن . اوگبانام که امسال اومد .

نظر کنته خرید سوارز و کاوانی بوده دوست عزیز اینام که میبینی از سر زورکی و بی پولی و بی خاصیتی ماروتاست که اینجان که یوونتوس چند ساله داره با همینا ور میره . یادت نره پارسال سر همین کنته با ماروتا مشکل پیدا کرد محض اطلاع

#63
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
فیاض جان فکر نمیکنی بعضی جاها برخوردت بده؟؟؟ عزیز من منظورت از ابزار چیه آخه اگه منظورت اینه تو هر پستی شماره یک جهان تو تیم ما باشه رئالم تواناییه همچین کاریو نداره چ برسه ب ما اگه منظورت این نیست عملکرد پست بازیکنا و وظایفی که مربی بهشون میده میتونه تغییر کنه و سبک بازی عوض بشه

#64
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
- بحث مقایسه نیست، ولی تیمی مثل بایرن مونیخ بازیکن هایی مثل فن بویتن، گوستاوو، شگیری و گومز رو روی نیمکت داشت ! بازیکن هایی که همگی از سطح کیفیتشون آگاه هستیم. و البته این تیم بایرن مونیخ در خیلی از پست ها چیزی به اسم بازیکن "اصلی" نداشت، بلکه با توجه به شرایط بدنی خود بازیکن و البته تاکتیک تیم حریف، در بعضی از پست ها بازیکن ها رو عوض می کردند، مثلا یک بازی دانته نیمکت نشین بود، یک بازی فن بوین و یک بازی بواتنگ، در خط حمله و خط هافبک هم چنین مسئله ای وجود داشت. در حالی که بازیکن های تعویضی ـه ما بازیکن هایی هستند مثل ایسلا، ماتری، کوالیارلا، پادویین، پلوزو و ... . که البته این ربطی به بی لیاقتی ماروتا نداره، قبلا بازیکن هایی مثل آلمیرون، تیاگو، مولینارو، موتا و ... رو داشتیم، حالا بازیکن هایی رو با یک سطح بالاتر داریم، همین بازیکن ها توی تیم خودشون از ستاره های تیم به حساب میان ولی تو "یوونتوس" جوابگو نیتسند اما باز هم "نسبت" به بازیکن های قبلی از سطح بالاتری برخوردارند. نمیشه یک شبه از مولینارو به فیلیپ لام رسید ! چون مشکل فقط در یک پست و یا جناح خاص نیست که مثلا یووه تمام تمرکز خودش رو به روی هافبک چپ بزاره، چون ما هیچ نیمکت نشین مناسبی برای لیختشتاینر نداریم، هیچ بازیکن مناسبی برای جانشنی ـه پیرلو نداریم، هیچ بازیکنی به عنوان یک مهاجم نوک کلاسیک که در نبود یورنته بازی کنه نداریم و ... بایرن مونیخ و امثال بایرن مونیخ طی برنامه های بلند مدتی به این تیم غول آسای کنونی تبدیل شدند که به راحتی برای بازیکنی مثل خاوی مارتینز 40 میلیون پرداخت می کنند، در حالی که در حال حاضر از توان یووه پرداخت چنین مبالغی خارجه. یووه داره مسیر درستی رو میره ولی قهرمانی های زود هنگام و انجام بازی های فوق العاده و به جا گذاشتن آمار عالی باعث بالا رفتن توقعات شده، بیشتر از توان تیم ولی یادمون نره ما با همین تیم ضعیف و ناکامل فصل پیش یکی از معدود تیم هایی بودیم که جلوی بایرن مونیخ "گل بارون" نشدیم ! این یعنی اینکه این فصل میشه با تلاش بیشتر نمایش بهتری رو ارائه بدیم (که نمایش بهتر صرفا به منظور برد نیست). همین چند سال پیش بود که دروازه بان دوم ما رو بازیکن هایی مثل کیمنتی و بلاردی تشکیل میدادند و امروزه استوراری و روبینیو، در تمامی پست ها داریم پیشرفت می کنیم، پس بهتره واقع بینانه تر به مسائل نگاه کنیم. اهمیتی به این نتایج بازی های دوستانه ندید، میشه بابت نمایش ضعیف از تیم انتقاد کرد ولی فکر می کنم همه توی این فروم قویا اعتقاد دارند کونته "حداقل" از نظر فنی مربی خوبی ـه، پس اگه چنین اعتقادی داریم باید بدونیم حتما دلیلی داشته که در تمامی بازی های دوستانه با یک سیستم مشخص حاضر شده، سیستمی که حتی ساسولو هم موفق به خنثی کردنش بوده ! به نظرتون این رو کادر فنی یووه ندیده ؟! من ترجیح میدم صبر کنم، کمتر از دو هفته دیگه سوپر کاپ ایتالیاست و فکر می کنم دقیقا همون کاری رو که با ناپولی در فصل پیش کردیم، این فصل هم با لاتزیو می کنیم. کونته به عنوان یک مربی جاه طلب و "حریص" قطعا به همین راحتی از خیر "سوپر کاپ ایتالیا" نمیگذره ! مطمئن باشید ...

#65
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

فیاض جان فکر نمیکنی بعضی جاها برخوردت بده؟؟؟

عزیز من منظورت از ابزار چیه آخه اگه منظورت اینه تو هر پستی شماره یک جهان تو تیم ما باشه رئالم تواناییه همچین کاریو نداره چ برسه ب ما اگه منظورت این نیست عملکرد پست بازیکنا و وظایفی که مربی بهشون میده میتونه تغییر کنه و سبک بازی عوض بشه


الان من که نگاه کردم کلش بحث فوتبالی بود که جواب دادم کجاش بد گفتم ؟ برخورد بد؟

من فقط در جواب این دوستمون نظرمو گفتم . هیچوقت تو فروم با کسی دعوا ندارم چند بارم شده بعضیا سر بحث فوتبالی ناراحتم شدن . ادم شاخ درمیاره . من خیلی موقع ها بعد از پایان بحث فوتبالی به طرف هم تو پیغام خصوصی میگم ما با هم دوستیم و این فقط یه بحث فوتبالی بود .
گفتنی هارم که بهمن گفته . در ضمن من کی گفتم بهترین های جهان تو یوونتوس باشن . من گفتم این نیمکت یووه در اون حد نیستن که خیلیا دارن میگن کنته چرا فلان کارو نمیکنه من میگم قطعا مربی میدونه که نیم کت یووه در اون حد نیستن که توانایی اجرای پلن بی رو داشته باشن .
اینجام خشن ترین و تنها ترین جمله ای که من گفتم گفتم محض اطلاع بود!!!! تعجب کردم اینو گفتی

#66
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
چرا همش میگید ما نمیتونیم با سیستم دیگه ای بازی کنیم . براحتی میتونیم 4-3-3 بازی کنیم حتی با این بازیکنهایی که کیفیتشون عالی نیست. با ووچینیچ -یورنته و توز . فقط هافبکهامون یکی دوتا باید نیمکت نشین بشن . تو دفاع هم که مشکلی نداریم. اتفاقا ووچینیچ تو 4-3-3 برای مهاجم کناری بهتر از نوک بازی کردنشه با 4-2-3-1 هم میتونیم بازی کنیم . ما اتفاقا تو 3-5-2 نمیتونیم بازی کنیم ونباید بازی کنیم ولی اصرار داریم بازی کنیم . وینگر تو سیستم 3-5-2 باید خیلی قوی باشه وطول زمین رو تو نود دقیقه بدوه که با این بازیکنهای درپیتی که ما توکناره ها داریم نمیتونیم

#67
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال



نظر کنته خرید سوارز و کاوانی بوده دوست عزیز اینام که میبینی از سر زورکی و بی پولی و بی خاصیتی ماروتاست که اینجان که یوونتوس چند ساله داره با همینا ور میره . یادت نره پارسال سر همین کنته با ماروتا مشکل پیدا کرد محض اطلاع


اگه نظرش خریده سوارز و کاوانی بوده خیلی پر روو بوده خدایی :2qcmh45:

#68
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
ما خیلی راحت میتونستیم مثل بارسا با یه مشت چفت و چول بازی دوستانه بزاریم ، همشونم له کنیم. اونوقت همه اینجا بگن وای عجب تیم قوی ای داریم :1: این فشاری که الان روی تیم هست رو دوست دارم. اینکه بازیکن ها هر طور شده تو سوپرکاپ میخوان نشون بدن ما همون یوونتوس قدرتمند هستیم.

#69
mehdialaei27

mehdialaei27

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 158 ارسال
بابا بيخيال،بازى دوستانه بودا. مثل اينكه يادتون رفته هراتفاقى بيوفته ما بازم يوونتوسيم؟ روند روبه رشديووه از لاتزيو...





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی