پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

دومنـیکو براردی

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
249 پاسخ برای این موضوع

#161
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

^ ساسولو بارها اعلام کرده بود برایه نیمه دیگه از مالکیت براردی حداقل از یوونتوس 15 میلیون یورو میخواد. الان به ما 10 میلیون یورو بابته نصف مالکیتش دادن و کامل خریدنش. تو بیانیه رسمی باشگاه هم خبری از حق خرید مجددش برای یوونتوس نیست. بالفرض هم اگه باشه، به نظرت 18 میلیون منطقیه؟ به عبارتی یعنی ساسولو از اون 15 میلیون یوروش کوتاه اومده و براردی رو با 8 میلیون یورو راهی یوونتوس میکنه؟! ینی برایه یه فصل داشتنش 7 میلیون یورو میان از دست میدن؟!

 

این نوشتۀ دی مارتزیو قبل از رسمی شدنه توافقه دو باشگاه بود. این امکان هست که اصلاً چنین توافقی وجود نداشته باشه.

 

اگرم حق خریدی برای یوونتوس وجود داشته باشه به نظر رقم 28 میلیون یورو منطقی میاد. که در کل بعید میدونم یوونتوس اصلاً از این آپشن استفاده کنه...

 

+ از استعدادهای فعلی ایتالیا تو حمله هیچی در نمیاد. غصه نخورید!

 

درسته تو بیانیه رسمی باشگاه حرفی از بند باز خرید زده نشده ولی این اتفاق طبیعیه و قرار

نیست باشگاهی اعلام کنه فلانی رو فروختیم ولی حواستون باشه یه بند باز خرید هم هست تو

قراردادش...برای مثال ما می دونستیم هیگواین قراردادش مبلغ فسخ داشته و رقمش مثلا 94

تا بوده ؟...تازه همین یکی دو روز پیش برای اولین بار تو رسانه ها مطرح شد...اینم از قول

توتو اسپورت :

 

Just as happened with Zaza, Juve reserves the option to repurchase the player in a year to 15 million euro  "


  • AAG, Numero Uno, eⁿzº و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#162
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امسال رو هم بدون براردی میگذروونیم ولی شک نکنین براردی به یووه باز خواهد گشت مثل جیووینکو 


  • Orphée, eⁿzº, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#163
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

مثل گابیادینی فروخته نشه به دشمن صلوات


  • Bianconero Amore, eⁿzº, alexdelpiero و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#164
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال

As reported by La Stampa, are the 18 million Euros that Juventus will allocate for Berardi next year. This year, the winger will wear the jersey of Sassuolo in the next season it will be redeemed by Juventus. For the other half of his card Juve collects 10 million euro to 18 million euro, but the will of his own next year.




" 28 minutes ago "
  • AAG, juve's fan, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#165
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
ساسولو بند بازخرید براردی رو تایید کرد
" ما با یوونتوس روابط فوق العاده ای داریم و آنها می‌توانند سال بعد دومینیکو رو در اختیار بگیرند "




32302196388965889905.jpg
  • J U V E N T I N I, Bianconero Amore, AAG و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#166
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

مقایسه عملکرد دومنیکو براردی و هری کین در یورو زیر 21 ساله های و لیگ داخلی 2014/2015

zhThf_t.jpg


  • juve's fan, eⁿzº, alexdelpiero و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#167
Gaetano Scirea

Gaetano Scirea

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 114 ارسال

مدیر برنامه هاش گفته که فصل آینده برگشتن دومنیکو به یوونتوس قطعیه .


  • juve's fan, eⁿzº, GEDOY و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

" مسعود ; بچه ی آبادان "


#168
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

براردی حدود سه هفته پیش مصاحبه ی جالب و مفصلی با گازتا دلو اسپرت داشت. توی فروم هم گذاشته نشد. دوست خوبم پوریا (enzo ) لبنکشو در اختیار من گذاشت  :53:  :53:  :53: 

 

11100885120604160307.jpg

 

دومنیکو براردی در مصاحبه ی خود با گازتا دلو اسپرت آشکار کرد که در حال حاضر بر روی مقوله ی کنترل احساسات خود کار می کند و سبک بازی خودش را بیش تر شبیه آرین روبن می داند.

 

مهاجم تیم ساسولو یکی از بهترین مهاجمین اروپا از لحاظ نسبت تعداد گل به ثمر رسانده در هر بازی است. او در سن 20 سالگی تا به حال در 61 بازی در سری آ، 31 گل به ثمر رسانده است.

 

دومنیکو، چه اتفاقی افتاد که فوتبالی شدی؟

 

" در سپتامبر سال 2009 من به مودنا رفتم تا برادرم را از نزدیک ملاقات کنم، همواره تلاش می کردم و به دنبال یک فرصت بودم. یک سال قبل از آن در تیم اسپال تلاش خود را انجام داده بودم. در مودنا همراه با برادرم و دوستانش فوتبال پنج نفره بازی می کردیم."

 

" یک روز پاسکواله دی لیلیو یکی از نمایندگان ساسولو به آنجا آمد و تحت تأثیر نحوه ی بازی من قرار گرفت. او من را به لوچیانو کارلینو معاون مدیر آولینو در تیم جوانان آوِلینو معرفی کرد. کارلینو پس از سه روز با من تماس گرفت و من را احضار کرد تا توانایی های من را بیازماید. من به خوبی وظایفم برآمده و دیگر به خانه بازنگشتم! حتی در آن روز مدرسه را نیز ترک کردم."

 

"پس از آن هنگامی که در سال 2012 برای اولین بار به تیم اصلی ملحق شدم، خیلی سریع تحت نظر اوزه بیو دی فرانچسکو پیشرفت کردم. او در نخستین بازی در مقابل آولینو در کوپا ایتالیا من را به میدان فرستاد و قبل از اولین بازی در زمین قراداد رسمی را با من امضا کرد."

 

" اتفاق مهمی که افتاد و من در بازی های لیگ در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم، به مسابقه حساس ما در مقابل چزنا برمی گردد. یک دربی محلی مهیج و در حضور هواداران بی شمار. قبل از انتخاب ترکیب ابتدایی، دی فرانچسکو من را صدا زد و از من پرسید: اینکه تصمیم بگیرم از ابتدا بازی کنی، پاهایت را نمی لرزاند؟ (نمی ترسی؟)"

 

" بلافاصله به او اطمینان دادم که در شرایط خوبی هستم. پس از آن به میدان رفتم و ما در آن بازی 3-0 برنده شدیم. آن بازی آغازی برای حضور ما در سری آ بود."

 

تنها 20 سال سن داری، اما دوران حرفه ای فوتبالی او سرشار از اتفاقات بحث برانگیز و گرفتن کارت قرمز در بازی های مختلف است:

 

"اشتباهاتی مرتکب شدم که این اشتباهات منجر به رشد من شد. در آن زمان در مورد شرایطم در تیم و همچنین اخراج دی فرانچسکو با چالش های زیادی رو به رو شدم. من همواره تلاش می کنم تا خودم را کنترل کنم، اما کنترل احساسات همواره کار آسانی نیست."

 

بهترین گلزن ساسولو لقب گرفته ای:

 

" در فرآیند پیشرفت فوتبالم بیش تر خودم را صرف تیم می کردم، چون اشتیاق تبدیل شدن به یک بازیکن کامل را دارم. به هر حال، من یک هیتمن واقعی نیستم."

 

" این حقیقت که گل های زیادی به ثمر می رسانم مرا نیز شگفت زده می کند. قطعاً از این اتفاق لذت می بردم. امیدوارم در فصل جدید رویکردی مشابه فصل قبل را تکرار کنم و حتی بهترین رکوردم که 17 گل زده در یک فصل است را پشت سر بگذارم."

 

بازیکن الهام بخش تو در فوتبال:

 

" لیونل مسی به خاطر تکنیک و کلاس بالای فوتبالی و زلاتان ابراهیموویچ به خاطر قدرت و توانایی بالا. اگر من به دنبال یک بازیکنی باشم که از نظر سبک بازی مشابه او هستم باید بگویم بیش تر شبیه آرین روبن هستم."

 

سیمونه زازا به یوونتوس ملحق شده است و حالا بیانکونری حق خرید تو را در تابستان آینده در اختیار دارد:

 

" بله درست است. من احساس می کنم محصول باشگاه ساسولو هستم. من به این باشگاه خیلی بدهکار هستم، در یک جمله اینکه بسیار خوشحالم از این که من را به خدمت گرفتند. حضور در اینجا برای من یک رویا است، عادت داشتم که یک توپ جمع کن پشت دروازه پومینی باشم و حالا هم تیمی او هستم."

 

" یووه یووه است. از اینکه با این باشگاه در ارتباط بودم خوشحال هستم و آن ها می توانند فصل آینده من را به خدمت گیرند، اما نمی خواهم فعلاً به این مساله فکر کنم."

 

" باید یک واقعه را توضیح دهم. در سال 2006 هنگامی که 12 سال سن داشتم، سفیر یوونتوس به تورنمنت جوانان آمده بود تا بازی من را از نزدیک تماشا کند. با دیدن بازی های من، او قصد داشت فوراً مرا به تورین منتقل کند، اما من پیشنهاد او را قبول نکردم، زیرا در آن زمان برای ترک خانواده و خانه ام در کالابریا آماده نبودم. به یاد دارم که به خاطر فکر کردن به ترک خانواده گریه کردم."

 

" در دوران کودکی ام هوادار اینتر بودم، اما در حال حاضر تنها مسابقات موتورسواری فراری و والنتینو روسی را تشویق می کنم."

 

عضو تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا هستی، انتظار داری امسال به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوی؟

 

" بله، این طور فکر می کنم. برای این فصل سه هدف دارم: به ثمر رساندن گل های بیش تر، کمک به ساسولو برای قرار گرفتن در رتبه ی مناسب در جدول و شرکت در مسابقات یورو همراه با تیم ملی ایتالیا. به خصوص آرزو می کنم مورد آخر به واقعیت تبدیل شود که برای آن باید دو تای اول به وقوع بپیوندند."

 

zs96_09331954287134591688.jpg


  • Bianconero Amore, AAG, Orphée و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#169
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
گزارش: انتقال براردی به یوونتوس در ژانویه، انتقالی رضایت بخش! 
 
24706484550647457746.jpg
 
به قلم جوزپه بلینی
 
شایعات نقل و انتقالات در اواسط سپتامبر معمولاً به این گونه است که " خبری فوری و شوکه کننده! یوونتوس و پل پوگبا پیشنهاد قراداد 200 میلیون یورویی بارسلونا را قبول کرده اند و این اتفاق در ژانویه خواهد افتاد!". در این مواقع باید گفت این تنها یک حرف بی مزه است که یک هدف را دنبال می کند، فروش بیشتر روزنامه ها. اما در نهایت می تواند نتیجه ی دیگری به همراه داشته باشد، اینکه ما را مجبور می کند که دوباره آن روزنامه ی ورزشی را نخریم و یا اینکه آرزو کنیم تا درصورت امکان خبرهای فوری بین المللی به پایان برسند.
 
اما هنگامی که از شایعات مربوط به دومینیکو براردی صحبت می شود من حاضرم تمام این شایعات را در تمام طول روز گوش کنم و به خاطر خواندن آن ها تمام پول خود را هزینه کنم.
 
امروز شایعاتی مبنی بر تلاش یوونتوس به دومینکو براردی منتشر شد که این خبر حس خوبی به من می دهد (ممکن است بعضی از هواداران حس متفاوتی داشته باشند، اما در حال حاضر در مورد این ذهنیت مثبت صحبت می کنیم.)
 
گازتا دلو اسپرت گزارش کرده است بانوی پیر علاقه مند است تا در نقل و انتقالات دومینکو براردی را در پنجره ی نقل و انتقالات ژانویه به تورین منتقل کند.
 
بله، درست فهمیدید، دومینکو براردی. همان بازیکنی که پس از لغو قانون مالکیت مشترک توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا، مالکیت کامل او با مبلغ 10 میلیون یورو به باشگاه ساسولو تعلق گرفت.
 
شایعات از این حکایت دارند که یوونتوس با پرداخت مبلغ 20 میلیون یورو دوباره او را به خدمت خواهد گرفت که دو برابر همان مبلغی است که ماه گذشته برای اعطای مالکیت کامل او به ساسولو دریافت کرد.
 
اما در صورت انجام این انتقال چه پیامدهایی می توان برای حضور او در تیم متصور شد؟
 
یک اتفاق مثبت این است که حضور براردی عملکرد تیم را بهبود می بخشد، به خاطر اینکه او ظرفیت و استعداد آن را دارد. ما به خوبی از این مسأله آگاه هستیم که نوع روابط بین یوونتوس و ساسولو که باعث انتقال زازا به یوونتوس در این تابستان شد، می تواند انتقال براردی به تورین را نیز تضمین کند و به همین دلیل مذاکرات برای او هفته ها و ماه ها طول نخواهد کشید (بله، این صحبتم اشاره ای به شالکه وموضوع  یولین دراکسلر است که ماه ها شاهد مذاکرات احمقانه بر سر او بودیم).
 
در صورتی که زازا در ژانویه به تیم دیگری منتقل شود، یوونتوس باید چه کاری انجام دهد ؟ با وجود آلوارو موراتا و ماریو ماندژوکیچ قطعاً نیازی به مهاجم هدف نخواهد بود. بنابراین، با شرایط موجود در تیم در صورتی که شما بخواهید از بین زازا و براردی یک نفر را انتخاب کنید، من از این بابت اطمینان دارم که گزینه ی دوم با توجه به پستی که می تواند در میدان داشته باشد انتخاب واضحی است.
 
ممکن است این شایعه همانند بیش تر شایعاتی باشد که در ماه سپتامبر مطرح می شود. شاید به خاطر این باشد که ما به شدت مشتاق حضور براردی در یوونتوس هستیم و یا شاید به خاطر این مسأله باشد که دغدغه ی ما این یوونتوس با بازیکنان خوب و با کیفیت قرارداد امضا کند. من نیز همین طور فکر می کنم.
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Bianconero Amore, Orphée, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#170
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
یوونتوس برای جذب براردی، سیمونه زاتزا را به ساسولو پیشنهاد میدهد


پ،ن: هردم ازین باغ بری میرسد ، نغزتر از نغزتری میرسد :9:


StupidBaldGuy#
Determinate#
ColdCandy#
Can'tEscapingFromNewShit#
  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#171
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

اگه تو ژانویه بیادش محشر میشه . کوادرادو راست موراتا وسط و برادری هم چپ یه خط حمله جوون ، پر تحرک و آتشین 3-3-4 تمیزی میشه چید


  • Bianconero Amore, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#172
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

ایجنتش هر گونه احتمال انتقال در ژانویه رو رد کرده اما گفته به احتمال زیاد جون یال آینده به یووه می پیونده.


  • juve's fan, mory, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#173
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6412 ارسال
  • LocationRasht

امروز صدمین بازیشو برا ساسولو انجام داد که بهمین مناسبت اکانت رسمی ساسولو 3 تا از بهترین گلاشو تو **** آپ کرده بود و منم واسه شما :-)... تا اینجا 170 نفر بیشتر ندیدنش :fp:

 

6ztw_cp6ifyzvaaak38l.jpg


  • juve's fan, mory, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#174
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
اسکوئینزی: براردی برای یوونتوس بیش از 25 میلیون یورو خرج برمی دارد."
 
15721957315331912551.jpg
 
جورجو اسکوئینزی رییس باشگاه ساسولو در مصاحبه ی جدید خود می گوید که یوونتوس باید حداقل مبلغ 25 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن دومینکو براردی پرداخت کند.
 
حضور براردی در تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا و آماری که در تیم ساسولو به جای گذاشته است آینده ای روشن را برای او نوید می دهد 21197264246072086937.gif. او از فصل 2012 در 106 مسابقه برای نرووردی به میدان رفته است و 42 گل به ثمر رسانده است.
 
براردی در مالکیت مشترک یوونتوس و ساسولو بود، اما با وضع قانون جدید توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا مبنی بر لغو مالکیت اشتراکی بازیکنان، نرووردی با پرداخت مبلغ 10 میلیون یورو به بیانکونری مالکیت کامل او را در اختیار گرفت. بیانکونری در قرارداد او بندی گنجانده است که به آن ها اجازه می دهد این مهاجم را تابستان آینده به خدمت بگیرند.
 
اسکوئینزی در این باره در مصاحبه با گازتا دلو اسپرت گفت:
 
یوونتوس در پایان فصل می تواند به این بند از قرارداد عمل کرده و با پرداخت هزینه ای بالغ بر 25 میلیون یورو براردی را به خدمت گیرد، در غیر این صورت او با ما خواهد ماند."
 
اسکوئینزی در مورد عملکرد خیره کننده ساسولو و جایگاه فعلی این تیم در سری آ صحبت کرد:
 
" فکر نمی کنم موفق به فتح سری آ شویم، اما رسیدن به رقابت های اروپایی قابل دسترس است. به عنوان یک هوادار میلان، اگر بتوانیم فصل را بالاتر از اینتر به پایان برسانیم من را خیلی خوشحال خواهد کرد."
" داشتن ترکیبی سرشار از بازیکنان خارجی هزینه بردار است. به لیگ انگلیس نگاه کنید و ببینید چه اتفاقی افتاده است، تمام بازیکنان خارجی از تمام ملت ها در آنجا حضور دارند."
" ساسولو بازیکنان خارجی کمی در اختیار دارد و بازیکنان خارجی که در تیم حضور دارند به خوبی ایتالیایی را صحبت می کنند و آنچه که سرمربی اوزه بیو دی فرانچسکو از آن ها می خواهد را به خوبی درک می کنند."
 
نرووردی روز یکشنبه در برابر امپولی به میدان می رود و امیدوار است به روند شکست ناپذیری خود در سری آ ادامه دهد.
 
zs96_09331954287134591688.jpg
 
Spoiler

  • Bianconero Amore, Orphée, mory و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#175
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21186 ارسال

- براردي اين فصل چيكار كرده براي ساسولو ؟

آمارش خوبه ؟


  • Bianconero Amore, alexdelpiero, Signora Omicidi و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#176
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

- براردي اين فصل چيكار كرده براي ساسولو ؟

آمارش خوبه ؟

نه اصلا آمارش خوب نیست.

4 تا بازی کرده 2 بار تعویضی بوده 2 بار هم تعویض شده (مجموعا 179 دقیقه) و البته 2 بار هم کارت زرد گرفته !!! یک بازی هم توی حذفی بازی کرده.

گل نزده ولی یک بار پاس گل داده.

توی بازیای لیگ:

در مجموع 7 بار شوتیده 2 تاش بلاک شده،2 تاش رفته بیرون و 3 تاش توی چهار چوب بوده.از 7 تا شوت 5 تاش از خارج محوطه 18 یاردی بوده و 2 تاش داخل.6 تا از شوتاش رو با پای چپ زده و 1یش  رو با پای راست.

مجموعا 6 بار اقدام به دریبل کرده که 5 بارش ناموفق بوده.

5 تا نبرد هوایی داشتی که 4 بارش رو باخته.

در مجموع 84 تا پاس داده 7 تاش بلند (2تاش صحیح) و 77 تاش کوتاه (58 تا صحیح) بوده

و...

آمار میانگین در هر بازی:

1.8 شوت،0.3 دریبل موفق،1.3 از دست دادن توپ با تقدیم کردن توپ به بازیکن حریف :1: (بازیکن حریف توپ رو ازش گرفته)،0.8 از دست دادن توپ با کنترل بد،0.3 برنده در نبردهای هوایی

21 پاس با دقت 71.4 درصد،1 پاس کلیدی،0.3 سانتر،0.5 پاس بلند

0.8 تکل،2.5 خطا،0.5 قطع توپ،0.3 دفع توپ از منطقه خطر، 0.3 دریبل خوردن.


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#177
Mohammadreza Bianconeri

Mohammadreza Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 299 ارسال
  • Locationتهران

 

21 پاس با دقت 71.4 درصد،1 پاس کلیدی،0.3 سانتر،0.5 پاس بلند

 

فقط دقت پاسش قابل قبول بوده ولی احتمالا با زدن اولین گلش راه میوفته ، البته امیدوارم


  • Bianconero Amore, alexdelpiero, Signora Omicidi و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

y183136_.jpg


#178
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

در صورتیکه یوونتوس قادر به دايمی کردن قراداد کوادرادو نباشد ، براردی را به عنوان آلترناتیو در نظر خواهد داشت. :22: :fp:


  • juve's fan, alexdelpiero, El rey leon و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#179
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3852 ارسال
  • LocationAhWaS

+++ footballfancast

برادری اولین خرید لیورپول در ژانویه :22:

ما باید زازا رو رد کنیم برادریو بیاریم


  • alexdelpiero, Escanor, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#180
Mohammadreza Bianconeri

Mohammadreza Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 299 ارسال
  • Locationتهران

+++ footballfancast

برادری اولین خرید لیورپول در ژانویه :22:

ما باید زازا رو رد کنیم برادریو بیاریم

داداش براردی رو وقتی بخوان بفروشن اول باید به یووه بگن اگه یووه نخواست میتونن با تیم های دیگه مذاکره کنن چون این موضوع توی قراردادش ذکر شده ، من احتمال میدم تابستون میاد یووه هرچند اگر ژانویه هم بیاد ما استقبال میکنیم  :8:  :8:  :8:


  • alexdelpiero, Signora Omicidi, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

y183136_.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی