پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

قدرت یوونتوس کجا رفته است؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
3 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

قدرت یوونتوس کجا رفته است؟

[img width=480 height=195]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/quagliarella-kroldrup490ai.jpg[/img]

یوونتوس نشان داده است که در صورتی که در بهترین فرم جسمانی خود نباشد، به تیم بسیار متفاوتی تبدیل می شود، سوزی کامپاناله هشدار می دهد.

سه شنبه شب گذشته تیمی که در شهر مونیخ آلمان پیراهنی سیاه و سفید بر تن کرده بود اصلاً شبیه یوونتوس واقعی نبود. آن ها فقط لباس یوونتوس را پوشیده بودند و نام های بازیکنان یوونتوس را بر پشت پیراهن خود حک کرده بودند، این موضوع در چند مورد حتی ریش ها را هم شامل می شد، اما همه ی آن ها تنها یک کپی ناقص و ارزان از نسخه های واقعی و اورجینال یوونتوس بودند. این نمی توانست یوونتوس واقعی باشد... در همین حال بازی در مقابل پسکارای انتهای جدولی نیز دیداری بود که القا کننده ی همین احساس بود. من می ترسم که بازی همزمان در دو لیگ معتبر - سری آ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا - عوارض غیرقابل جبرانی را بر روی مردان آنتونیو کونته جای بگذارد و ویژگی های منحصر به فردشان را نیز از بین ببرد.

ما از سال گذشته می گوییم که بیانکونری با کارکردن بیش از هر تیم دیگری در سری آ گروهی فوق العاده را تشکیل داده است. آن ها یک «ستاره» در خط حمله ندارند، بنابراین مجبورند با بازی و حرکت در میانه ی میدان و پاس های هوشمندانه اقدام به وجود آوردن موقعیت های گلزنی بکنند. نقطه ی ضعف آن ها به نقطه ی قوتشان تبدیل شد، بنابراین این مسئله آن ها را تبدیل به یک تیم بسیار غیرمعمولی می کرد. مربی جدید آنتونیو کونته مجبور بود تا در تمام طول هفته همزمانی که شش روز مداوم در حال تمرین در زمین تمرینی وینوو بودند، بازیکنانش را برای بازی ها آماده کند و سبک فوتبال مورد نظرش را در گوششان فرو کند تا همیشه آماده ی جنگیدن باشند. بردن اسکودتو مسئولیتی دیگر را برای یوونتوس دربرداشت: بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا پس از چند سال دوری.

این اجتناب ناپذیر بود که یوونتوس نمی تواند در حالی که بخش قابل توجهی از تمرکزش را بر روی لیگ قهرمانان اروپا گذشته است، در سری آ به یکه تازی بپردازد. تاکنون آن ها موفق شده اند که خود را در سطح بالای هر دو رقابت نگاه دارند، اما دو نمایش اخیر یوونتوس در مقابل بایرن مونیخ و پسکارای انتهای جدولی نشان می دهد که خستگی در نهایت در حال رخنه کردن در پیکره ی یوونتوس است. کاهش سرعت تیمی و کاهس بازده بازی تیمی یوونتوس، در نهایت شما را با یک یوونتوس بسیار متفاوت روبرو می سازد.

بیشترین نکته ی قابل توجه در شکست دو بر صفر یوونتوس مقابل بایرن مونیخ در مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روشی بود که یوونتوس دائماً با ادامه ی آن توپ را تحت فشار از دست می داد و به باواریایی ها تقدیم می کرد. آندره آ پیرلو بدترین و مقصرترین بازیکن بیانکونری در بروز این مسئله بود، بازی سه شنبه شب او در آلیانز آرنای شهر مونیخ آلمان، دلایل میلان را برای از دست دادن این استاد خط میانی آن هم در معامله ای به صورت آزاد، برای من یادآوری کرد. هنگامی که به پیرلو زمان و فضای مورد نیاز را بدهید، او به سادگی در بهترین فرم خویش خواهد بود. اما هنگامی که او در تحت فشار قرار می دهد، پیرلو خونسردی همشیگی خود را از دست می دهد و بزرگراهی به سمت دروازه ی جانلوئیجی بوفون باز می کند. آرتورو ویدال و کلودیو مارکیزیو به عنوان محافظان و بادیگاردهای او در زمین عمل می کنند، اما بدون آمادگی کامل جسمانی این دو نیز برای حمایت و محافظت از پیرلو کافی نیستند.

مفسران ایتالیایی در شبکه های ملی در حین برگزاری دیدار بایرن و یوونتوس می گفتند: «بایرن مونیخ احتمالاً نمی تواند با همین سرعت و پرس بالا تمام طول بازی را ادامه دهد.» آن ها توانستند و این کار را هم کردند. ایتالیایی ها باید سرانجام از این فرضیه که هر تیم در طول یک بازی نیاز به استراحت - مانند یک خواب نیمروزی فوتبالی - دارد و باید حتماً از روشی که در حال بازی کردن است برای به دست آوردن دوباره ی انرژی دست بکشد، دست بردارند. در این آخر هفته بایرن مونیخ توانست قهرمانی خود را در بوندس لیگا با فاصله ی خنده دار 20 امتیاز نسبت به تیم دوم جدولی دورتموند در صدر جدول قطعی کند و برای چندین هفته ی متوالی قادر به موفقیت پیروزی در مصاف های خود با رقیبان بوده است، بدون استفاده از تیم دوم خود. یوونتوس با چند تغییر به مصاف پسکارای انتهای جدولی که تمامی شش بازی اخیر خود را واگذار کرده بود، رفت و موفق شد با نتیجه ی نزدیک دو بر یک و با کمترین اختلاف ممکن این تیم را از پیش رو بردارد، پیروزی خفیف در مقابل تیمی که یک پایش از هم اکنون در سری بی قرار دارد. پس این جای تعجبی ندارد که تیم آلمانی در مقایسه با بیانکونری بسیار سرحال و پرانرژی به نظر می آید.

شنبه شب یوونتوس پسکارا را مغلوب کرد، اما با ارائه ی یک نمایش کند، سنگین و خسته کننده. ایوان پلیتزولی نمایش خارق العاده ای را در درون دروازه انجام داد، اما با این حال هم حتی ضعف نمام کنندگی به شدت احساس می شد. این تیم واقعاً بر مبنای خواسته های کونته بنا شده است، بر اساس ثبات، استحکام، حساب شده کار کردن و سخت کوشی. خصوصیتی که از کونته هافبکی در سطح کلاس جهانی ساخت و بدون آن ها کونته صرفاً بازیکنی خوب به حساب می آمد، اما بسیار دور از یک بازیکن کلاس جهانی.

تصویر



#2
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
intensity که توی تیتر مقاله اومده به معنی شدت عمل و تلاش بازیکن هاست. قدرت ترجمه کردنش یکم گمراه کننده است. مقاله زوم کرده روی اون شدت عملی که یووه از دست داده نسبت به فصل پیش و دلیل افت یووه رو این می دونه که یووه از لحاظ جسمانی افت کرده. جمله آخر هم نمیگه کونته معمولی بود، میگه وقتی این شدت عمل نبود، کونته همچنان یه بازیکن خوب بود، ولی خیلی دور از یه بازیکن کلاس جهانی: Without them, Conte was a decent, but far from world class, midfielder. این رو تشبیه کرده به یووه-پسکارا که یووه همچنان تیم خوبی بود و مالکیت بازی رو داشت، ولی خیلی دور بود از اون یوونتوسی که همراه آمادگی جسمانی می بینیم.

#3
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
به نظر من همه چیز رو نباید سیاه یا سفید دید. به نظرم اگر به این 2 بازی آخر یووه خاکستری نگاه کنیم نتیجه بهتری بگیریم. ما با پسکارا همه کار کردیم ، 31 شوت سمت دروازشون زدیم که پلیتزولی فوق العاده کار کرد. اگر یکی از اون توپ ها گل میشد یوونتوس خیلی راحت این بازی رو پر گل تموم میکرد ولی شانسه یوونتوس روز خوب دروازبان حریف بود. بازی با بایرن ما فقط به کمبود تجربمون باختیم و اینکه بازیکن هامون برای اولین بار در همچین جوی قرار میگرفتن برای همین استرس فوق العاده ای داشتن و هیچ کس در حد خودش نبود. به نظرم بازی برگشت اگر همه در حد خودشون بازی کنند خیلی راحت بایرن رو زمین گیر میکنیم. در کل به نظرم این مقاله خیلی دیگه به موضوع سیاه نگاه کرده.

#4
♥JAVAD♥JUVE♥

♥JAVAD♥JUVE♥

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 225 ارسال
کونته بعضی مواقع آدمو به شک میندازه که آیا سرمربی خوبی است یا نه !!؟ اشتباه ؟! بعضی مواقع عالی !! باز ی با اینتر ، آث میلان ، حذف از جام حذفی ، .. ، بازی رفت و برگشت با بایرن !!!!! اشتباه !؟! :یووه:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی