پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و هفتم سری آ- ناپولی 1-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
169 پاسخ برای این موضوع

#141
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
تا کی میتونم این هیجانات را تحمل کنم ؛ واقعا نمیدونم. بازی در بعضی دقایقی با هیجان خاصی دنبال میشد. هر چند که ناپولی در طول بازی با نوسانات همراه بود. گاهی خوب و گاهی بد. در زمانی که بد بودند بازی باید 2-0 میشد. اما میرکو به راحتی اون توپ عالی را از دست داد. به نظرم اگر اون توپ میرفت تو گل ناپولی انقدر تجربه نداشت که بتونه بازی را جمع کنه . در مورد گل ناپولی یه کم پیرلو کم کاری کرد. چون نزدیکترین بازیکن به ایلنر بود باید فضا را برای ایلنر تنگ میکرد تا نتونه شوت بزنه . ولی نمیدونم چرا ایلنر در نیمه دوم هم بارها فضا برای شوت زنی داشت. و باز هم حرف تکراری - ما در جلو با کمبود یک بازیکن خوب مواجه هستیم. ولی به هر صورت با این تدارکی که برای شکست ما دیده بودند تساوی برای ما بسیار بهتر بود چون همچنان این اختلاف امتیاز که امنیت خوبی است برای ما حفظ شد. در پایان جورجو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد که به نظر من بحق این انتخاب صورت گرفت.

#142
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
تناقض بین مصاحبه های قبل بازی و چیزی که تو زمین دیدیم زیاد بود. اگر این بازی، سرنوشت اسکودتو رو مشخص نمیکرد، کونته و یووه اینقدر محتاط تو نیمه ی دوم کار نمیکردن. هر چند اگه منطقی نگاه کنیم اینجوری بازی کردن طبیعی بود. خوشبختانه فاصله ی 6 امتیازی هم حفظ شد و با توجه به فراز و نشیب های زیاد ناپولی، علی الخصوص خارج از خونه میشه امیدوار بود که ناپولی دیگه خطری برای یوونتوس تو راه قهرمانی نباشه. میلان به مراتب رقیب خطرناک تری خواهد بود، حتی با وجود اختلاف زیادی که در حال حاضر با ما داره. بوفون، کیه لینی و پلوزو هم از بهترین ها بودن، بقیه بازیکنا منهای ووچینیچ و بونوچی بازی متوسطی رو داشتن. + اواخر بازی، اون صحنه ای که دی سانتیس داشت وقت تلف میکرد، یه جورایی مهر قهرمانی یوونتوس بود!

#143
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
خوب حالا منم صحبت کنم :1:


نیمه اول خوب بودیم و داشتیم خوب بازی می کردیم و حقمون بدون شک برد بود :1: ولی نیمه دوم :fp: آخه این چه فوتبالی بود؟؟؟؟ :hmm:
اما یه بررسی کلی روی بازیکنان :39:


کاپیتان :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: [size=78%]میدونم تعداد[/size] :worship: [size=78%] که گذاشتم براش کافی نیست. ولی آخه اینقدر خوب بازی می کنه که آدم اینجور[/size] :13: [size=78%]میمونه. فکر من که عاشقش هستم رو هم نمی کنه[/size] :wink2: [size=78%] نمی گه من از شدت هیجان برم خودکشی کنم؟؟؟[/size] :wink2: [size=1]اون چشمکی که زد اصلا عقل رو از کله ام پروند!!!![/size] :hc: :1:


جووینکو و ووچینیچ هر دو :fp: جان اون 2 نفری که عکسشون توی امضام هستش هنوز دارید از این مورچه دفاع می کنید؟؟؟ :fp: :hmm:


در کل شانس آوردیم که مساوی کردیم ولی از قدیم گفتن لذتی که در مساوی با درخشش سوپر جیجی هست در قهرمانی اروپا نیست :hc: :1:

#144
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

+ اواخر بازی، اون صحنه ای که دی سانتیس داشت وقت تلف میکرد، یه جورایی مهر قهرمانی یوونتوس بود!

نمیدونم چرا بعد از بازی ها،یادم میره یه حرفی رو بزنم؛ بعد همون حرف رو از زبون محمد میشنوم :1:

همین رو میخواستم بگم که اصلاً کل بازی ناپولی از دقیقه ی 70 به بعد یه جورایی شد اتلاف زمان! من حقیقتاً متعجب شدم که ناپولی اگر پیروزی رو میخواد،چرا توپ رو سریعتر به گردش در نمیاره؟
بعد هم در مورد کاوانی؛ واقعاً بدجور رفته تو افت و گل نزن شده! من باشم پای اینطور بازیکنانی پول آنجنانی نمیدم! خط حمله ی ناپولی،در 5 بازی آخر در سری آ و در مجموع 7 بازی آخر تیم،گل نزده!!! این برای تیمی که داعیه قهرمانی داره،فاجعه اس! خود همین کاوانی 455 دقیقه اس در سری آ پاش به گلزنی باز نشده.


ویرایش» من نمیدونم یه عده رو چه حسابی میگن یووه شایسته ی شکست بوده؟!؟ تو فیس به خصوص این صحبت زیاده...بابا ناپولی کل فشاری که به یووه آورد،15 دقیقه هم نشد! خب این هم حداقل چیزی هست که تیم مدعی قهرمانی و میزبان در زمین خودش باید انجام بده! من نمیدونم انگار عده ای از دوستان انتظار داشتن یوونتوس 85 دقیقه از بازی رو در زمین ناپولی سپری کنه و با 5 گل اختلاف برنده از زمین بیرون بیاد!!

ویرایش 2 » گفتم جورجو هم بیکار نبوده :1:

[img width=480 height=225]http://www.shiaupload.ir/images/26010426485677840043.jpg[/img]



#145
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
از طرفی در مورد این بازی میشه گفت که میتونستیم ببریم و از طرفی هم میتونستیم ببازیم... :fp: تو نیمه دوم تا حدودی بازی دست ناپولی بود ، چند تا شوت از راه دور هم زدند که هر کدومش بوی گل میداد. توی نیمه اول اون صحنه ای که با دوتا پاس توپ رسید به ویدال و اون هم با یه پاس خیلی قشنگ ووچینیچ رو تو موقعیت تک به تک قرار داد رو اگه ووچینیچ میکرد تو گل روند بازی به کلی عوض میشد و بازی رو 100% میبردیم. :sigh: یه موقعیت خیلی خوب هم تو نیمه اول نصیب جووینکو شد که طبق معمول اسرار به تکروی داشت و توپ رو از دست داد. :sigh: وقتی میتونیم اختلاف گلها رو زیاد کنیم اما با بی دقتی مهاجمامون توپهامون گل نمیشه خوب معلومه که در پایان بازی اگر نبازیم حداقل مساوی رو به هر تیمی میدیم. :sad1: حالا این بازی که مقابل تیم قدرتمندی مثل ناپولی بود اما با این روند گل نزدن مهاجمها مقابل هر تیمی میتونیم متوقف بشیم. با تمام احترامی که برای کونته و دوستدارانش قائلم ولی فکر میکنم اشتباهات زیادی داره این مربی. :np: وقتی میبینه این 2تا مهاجم (جووینکو و ووچینیچ ) نمیتونن خوب کار کنن چرا اسرار داره که همچنان همینا رو بازی بده؟؟؟ :hmm: اوایل فصل به کوا بازی داد هم مقابل چلسی تو لیگ قهرمانان و هم بازی بعدش توی سری آ بسیار عالی بازی کرد و نتایج خوبی رو برای یووه رقم زد اما نمیدونم چی شد که به یکباره چسبید به نیمکت؟؟؟ :hmm: با این طرز بازی کردن و این مهاجمهایی که داریم بهتون اطمینان میدم که توی لیگ قهرمانان که به جایی نمیرسیم هیچ ممکنه با کمی بد شانسی همین اسکودتو رو هم از دست بدیم... :fp: ...هر چند امیدوارم اینطور نشه. :rose:

#146
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
كونته - براي اولين بار بود كه ديدم يوونتوس ميتونه در زمين ناپولي برنده باشه ، ما در حال محك زدن شخصيت و توان خودمون هستيم و دريافتيم كه در سطح بالايي هستيم - ما هنوز 11 بازي در پيش رو داريم و چيزي مشخص نيست - جنگ بر سر قهرماني هنوز هم ادامه داره .. ما با 6 امتياز در پيش هستيم و اين براي ما يك مزيت محسوب ميشه اما هنوز بازي هاي سخت و پيچيده اي در پيش رو هست - ناپولي به خوبي فضاها رو در خط مياني براي ما بسته بود و آناليز دقيقي بر روي ما انجام داده بودند - ما نميتونستيم ريسك كنيم و حمله هاي زيادي انجام بديم - حركت جورجو مشخص بود ، همانطور كه ضربه كاواني به صورت او مشخص بود .. بهرحال در يك مسابقه حساس هميشه اين شرايط وجود دارد و هركسي ميتواند درباره صحنه ها قضاوت كنه - ما فرصتي براي تفريح نداريم و حق اشتباه هم نداريم .. اگه ما خوب تمرين كنيم موفق به رسيدن به خواستمون خواهيم شد و در غير اين صورت بايد كنار بريم و شاهد موفقيت سايرين باشيم - ليگ قهرمانان باعث خستگي بيشتر ميشه و انرژي زيادي رو صرف ميكنه ، هم از نظر جسمي و هم ذهني ... اما ما بايد در اين شرايط همگي به هم كمك كنيم - ما ميخوايم قهرماني در كالچو رو تكرار كنيم و قهرمان اروپا بشيم و به رويامون برسيم سلتيك ؟ - فقط بعد از پايان بازي با اون ها آرام خواهم شد و الان به هيچ وجه يوونتوس رو صعود كرده نميدونم

#147
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خوب بازی مساوی شد ، خیلی راحت میتونستیم نیمه اول کار رو تموم کنیم که از شانسه بده ما امروز روزه فاجعه ی ووچینیچ بود. به نظرم نیمه دوم ناپولی اومد که همون مساوی رو حفظ کنه و چشم به ضد حمله ها داشت. برای همین کونته تصمیم گرفت که همین نتیجه مساوی رو حفظ کنه. چون امکان داشت روی یک ضد حمله یه گل الکی بخوریم و الکی الکی قبل از بازی با سلتیک فشار روی تیم افزایش پیدا کنه. بعضی از بچه ها طوری از کونته انتقاد میکنن که به نظرم واقعا دارن حیف میشن. فقط چون در ایران هستن یوونتوس ندیدشون وگرنه قطعا الان جای کونته مربی یووه بودن.

#148
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21348 ارسال
  • LocationDeutschland
- اگه این یوونتوس نتونه کارهای بزرگتری رو نسبت به قهرمانی در سری آ انجام بده من شخص مدیریت باشگاه رو مقصر این عامل میدونم، شما نگاه کنید به یووه حتی همین 3، 4 فصل پیش، یووه همیشه مهاجم های خوب و گلزنی داشته، حداقل یک نفر اون جلو بوده که میشد بهش امید داشت گلزنی کنه، یووه امشب سزاوار پیروزی بود از این جهت که توپ های ما رو دی سانتیس نگرفت، خودمون خراب کردیم ! موقعیت های ووچینیچ روی واکنش های خارق العاده دی سانتیش از دست نرفت، روی بی دقتی و بی مسئولیتی ـه خودش خراب شد. یووه بعد از سالها نشون داد و میتونست که ناپولی رو توی سن پائولو ببره ولی امان از بی مهاجمی و این حقیقتا ظلم بزرگی در حق این تیم و کونته ست که با شایستگی فوتبال بازی میکنند. این یک واقعیت هست که ناپولی در حد همین نائب قهرمانی هم راضی هست و توان بیشتری نداره، و از اون طرف هم یوونتوس در بازی های سری آ به خودش فشار زیادی نمیاره و تمام تمرکز خودش رو برای اروپا گذاشته، در کل بازی راضی کننده ای بود و فکر می کنم که تیم از نظر تاکتیکی به اون چیزی که مد نظرش بود رسید،

#149
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
نوع بازی کردن ناپولی زمانی که تیم سراسر حمله می کنه مثل یه فلش آتشین می مونه ناپولی وقتی بی محابا حمله می کنه خیلی ترسناک به نظر می رسه واسه همینه که نظر اکثر افراد اینه که دیشب سوار بر بازی بوده درحالیکه این حالت فقط بخش کوتاهی از بازی چیزی حدود یک ربع رو در بر می گرفت اما با توجه به اینکه بازی در زمین ناپولی برگذار می شد و این اختلاف امتیاز و تمام حساسیت های موجود زمان در اختیار داشتن توپ چیز دیگه ای رو نشون میده مشکل یوونتوس اینه که فاصله کف و سقفش زمین تا آسمونه یه ربع در حد قهرمان جهان بازی می کنه نیم ساعت در حد تیم دسته دومی به هم ریخته و نامنظم بازی می کنه درمورد ووچینیچ به نظرم بی انصافی میشه اون توپ رو ووچینیچ خیلی حرفه ای تصمیم گرفت که به زاویه بعید زد اما دی سانتیس خوب واکنش نشون داد اگه توپ رو بیرون زده بود میشد بهش خرده گرفت ووچینیچ توی این دو فصل انقدر خوب بوده که میشه چنین اشتباهاتی رو ازش نادیده گرفت فقط کافیه روزای مصدومیتش رو یادمون بیاریم

#150
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
من هنوز در عجبم چرا یووه فصل پیس با اون بازی های زیبا امسال با اینکه تقویت شده اینجوری بازی میکنه یادم میاد فصل پیش میومدیم و تعداد پاس ها رو میزاشتیم یا تعداد پاس های صحیح پیرلو رو ولی امسال مخصوصا نیم فصل دوم خبری از این نوع بازی نبوده یووه یه درد بد تری هم که داره نیمه دوم ها هستش مقابل تیم های بزرگ تقریبا تو تمام بازی های امسال نمیه دوم رو جلو بزرگان ایتالیا بد بوده دوستان هی میگن انتقاد نکنید اخه تیمی که از دقیقه 30 بازی رو میده تیم حریف و اگر بوفون نبود چند تا گل میخورد چرا باید یه تعویض انجام بده ((تعویض های دقیقه 84 و 91 مسخره کردن خود مربیه )) یا اینکه به بازیکنای رو نیمکت اعتقادی نداره یا از روند بازی راضی هستش که در هر دو صورت درعجبم واقعا تنها شانسی که اوردیم امسال رقیبی تو سری آ وجود نداره وقتی دروازه بان ناپولی دقیقه 80 به بعد میاد وقت تلف کردن که حتی داد هواداری ناپولی هم در میاد ولی خوب تیم ما یه تیمی بود که 7 جدول بوده و الان وضعیتش خیلی خوبه :np:

#151
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
بابا کم بیاید اینجا هی بگید امسال شانس آوردیم که رقیب نداریم . خستمون کردید بابا . این کار پایین آوردن ارزش کار مربی و تیم هست . پس میلان و ناپولی برگ چغندر هستند اینجا ؟. حتما باید فاصله مثل لیگ های مضخرف دیگه 20 امتیاز باشه که راضی بشید . کنته داره با یک مشت بازیکن متوسط اینجوری نتیجه میگیره . همچین میگن رقیب نداریم انگار کریس رونالدو و فان پرسی تو تیم ما هستند :62:

#152
mohammad zamani

mohammad zamani

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 38 ارسال
سلام.به نظر من این مساوی هم در این شرایط خوبه.چون فعلا 6 امتیاز فاصله حفظ شد.اما چند تا نکته هست که لازمه بگم: اولیش در مورد بونوچی که به نظر من این فصل یکی از بهترین و با ثبات ترین مدافعان اروپا بوده و اصلا انتقادی بهش نیست چون گل به خودی که نزده .توپ فقط خورد به سرش.حالا از شانسش توپ رفت تو گل دومیش در مورد دکتره که دیشب عالیه عالی کاوانیو خفه کرده بود.واقعا خیلی خوبه این کیلینی... سومیش در مورد کاپیتان بوفونه که اگر دیشب نبود راحت 2 یا 3 تا می خوردیم و رو گل هم که اصلا تقصیری نداشت.(واقعا عالیه) خط هافبکمون هم که دیشب نه زیاد خوب بودن نه زیاد بد.متوسط بودن به عنوان مثال پیرلو تو صحنه ی گل واقعا بهرام رو محو کرد اصلان ترور کرد و یه سانتر دیدنی و دقیق انجام داد که منجر به گل شد.ولی تو دو سه تا صحنه توپ های بدی لو داد که نزدیک بود گل بخوریم ولی خب پیرلو که هیچ وقت انتقاد بهش نمی چسبه .سالاره دیگه همون دریبل کردن بهرامی و سانترش میرزید به کل تیم ناپولی... :1: انتقاد اصلی از ووچینیچه که الان تو چند تا بازیه که اصلا امیدی بهش ندارم.تو یه همچین بازی هایی مگه چند تا تک به تک گیر میاد که انقدر راحت از دست میده؟یکی از دوستان نوشته بود "اتفاقا خیلی هم ضربشو خوب به زاویه ی بعید زده"ولی دوست عزیز ضر به ی خوب موقع تک به تک فقط و فقط و فقط اون ضربه ایه که منجر به گل بشه. همین... در پایان میخواستم یاد آور بشم اگر به جای آنلکا هویچ می خریدیم بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت :1: :1: (البته اینجا انتقاد از ماروتا ست)

#153
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال


واقعا تنها شانسی که اوردیم امسال رقیبی تو سری آ وجود نداره


احسان جان اگه به نظر شما سطح پایین تیمای سری آ باعث صدر نشینی یووه س با یه نگاه کوتاه به بازیکنان ما هم میتونی ببینی که ما هم جز 4،3 تا بازیکن
عناصر چندان بزرگ و تاثیر گذاری نداریم که باعث ایجاد تفاوت شدید با سایر رقیبانمون بشه..همین تیم با این بازیکنان اگه دست فردی مث دل نری یا فرارا بود الان داشت با کاتانیا و پارما
سر رسیدن به یورو لیگ رقابت می کرد...
ویرایش: البته من منظورم از این پست این نیست که یووه به کونته وابسته س و بدون کونته ره به جایی نمیبره...بیشتر نظر من روی کیفیت بازیکنانمونه که کونته تونسته ازشون بازده بالایی بگیره....در صورتی که این تیم تقویت شه میتونه با اشخاص دیگه هم به راحتی موفق باشه...اینو اضافه کردم که یه وقت سوء تفاهمی بوجود نیاد.. :1:

#154
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال


یکی از دوستان نوشته بود "اتفاقا خیلی هم ضربشو خوب به زاویه ی بعید زده"ولی دوست عزیز ضر به ی خوب موقع تک به تک فقط و فقط و فقط اون ضربه ایه که منجر به گل بشه. همین...


یعنی این وسط دروازبان هیچ نقشی نداره ؟
این مثل اینه که تمام سیوهای بوفون رو به ضعف مهاجمای مقابلش ربط بدیم
البته یه بار دیگه میگم به نظر منم ضربه دیشبش یه خورده کم چاشنی بود
ولی از نظر فنی ضربه خوبی بود

#155
Juve1996

Juve1996

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 569 ارسال
وقتی هوادارهای ناپولی به اتوبوس حمله کردن شیشه صندلی اساموا شکسته و مثله اینکه صورتش زخمی شده و به خاطر این بازی نکرده.

#156
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال


ولی خوب تیم ما یه تیمی بود که 7 جدول بوده و الان وضعیتش خیلی خوبه :np:


100-+6 100-+6 :nish:

#157
baggio

baggio

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 23 ارسال
سلام به همگی من که متاسفانه بازی رو ندیدم.اما از نوشته های بچه ها فهمیدم که یوونتوس در حد خودش بازی نکرد. فصل پر فراز و نشیبی داشتیم. مشکل اصلی یوونتوس نبود یک مهاجم تراز اول و تموم کننده هستش. بزرگترین مشکل مهاجمامون به نظر من اینکه که هیچکدومشون نمیتونن برای خودشون موقعیت ایجاد کنن(منتظرن که توپ جلو پاشون بیفته تا گل بزنن) و تیم یه خورده بی برنامه بازی میکنه.یک نمونش اینکه برای ارسال کرنر هیچ برنامه خاصی ندارن.و خیلی کم میشه که بتونن ار کرنر ها موقعت خطر ناکی ایجاد کنن و به گل برسن هر چی هست بازم یوونتوس عشق منه چه میشه کرد به امید موفقیت...

#158
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
یه پست میدم هم در رابطه با حرفای مانی و هم در رابطه با کسانی که بونوچی رو مقصر گل میدونن

ببینین وقتی یوونتوس و هامبورگ در فینال سال 83 با هم بازی میکردن و هامبورگ با گلی که با یک شوت وحشتناک ار راه دور به ثمر رسید

تونست ببره . بعد از بازی از دینو زوف بخاطر خوردن همچین گلی خیلی انتقاد شد . ولی زوف تو مصاحبش گفت ضربه خیلی فوق العاده بود و

مطمئن باشید وقتی دینو زوف نتونسته اون رو بگیره یعنی نمیشده این توپ رو گرفت

واقعیت اینه که انتقادی به بونوچی نیست . ضربه خیلی فوق العاده بود و نه از بونوچی کاری ساخته بود و نه بوفون . بونوچی از این فاصله و اون شدت ضربه حتی

فرصت نمیکرد سرش رو کنار بکشه . حالا بخاطر این صحنه میگین بونوچی ضعیف بود ؟

و اما ربطش به حرفای مانی . مانی جان با تمام احترامی که برات قائلم ولی اگه ووچنیچ درست ضربه میزد حتی بوفون هم نمیتونست بگیره . ضمن اینکه فاصله تا دروازه

کمتر از یک متر بود نه یک شوت از راه دور . یعنی از اون فاصله کم حتی با وجود بهترین دروازبان جهان هم گل زدن نباید زیاد سخت باشه . و باز هم ضمن اینکه

حدود 6 متر از زاویه مخالف خالی بود و اقا زد تو یک متری موافق . دی سانکتیس انقدر دور بود که تقریبا همه مطمئنیم هیچ وقت به زاویه مخالف نمیرسید. هرچند که بعید میدونم ووچنیچ انقدر بازیکن باشه که اون موقع به این چیزا فکر کرده باشه . مثل روز

برای من روشنه که از روی رفع تکلیف فقط خواسته یه ضربه ای زده باشه . همین




#159
Fateme

Fateme

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 66 ارسال
تنها چیزی که تو بازی دیروز نظرم رو جلب کرد این بود که دیگه واقعا نباید از مهاجمامون انتظار گلزنی داشته باشیم اگه یووه قهرمان بشه تنها باگلزنی هافبکا و مدافعامونه که تونسته این مقام رو بدست بیاره چون که واقعا مهاجمامون یه چیزی تو مایه های دکور تشریف دارن (اصطلاحا دست نزنید تزیینی میباشند :1: ) امیدوارم سال بعد یورنته بتونه انتظارات رو براورده کنه

#160
You Sef

You Sef

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 639 ارسال
تازه تونستم خلاصه بازی رو ببینم و فهمیدم ووچینیچ چه شاهکاری به خرج داده!!!! فقط یه سوال برام ایجاد شده چرا کونته به مهاجمای آمادمون ماتری و کواریارلا بازی نمیده و این ووچینیچ رو میزاره!!! ماتری به نظرم دیگه باید مهاجم ثابت باشه! همش داریم به خاطر مهاجم ها و گل نزدن ها امتیاز از دست میدیم!!!





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی