پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و هفتم سری آ- ناپولی 1-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
169 پاسخ برای این موضوع

#161
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال
من فقط دوتا سوال برام مطرح هست . که حالت انتقادی داره به کونته و بعدش بازیکن ها! سوال اول ربط داره به کونته!!! چرا ماتری بازی نمی کنه؟ :np: سوال دوم چرا اینقدر فضای شوتزنی داده میشه وقتی داریم می بینیم بازیکن های ناپولی از پشت محوطه دائم دارن شوت می زنن؟ و اصلا این فاصله ی اَتُمی بین هافبک و دفاع علتش چیه؟ :np: چرا اینقدر بین دفاع و هافبک فاصله بود توی بازی دیشب؟

#162
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
البته الان فاصله ی دو تیم یوونتوس و ناپولی هفت امتیاز است ! چون اگه ناپولی حتی اون شش امتیاز رو هم جبران کنه ولی چون تو بازی رو در رو از ما عقبه پس می شه 7 تا :1:

#163
You Sef

You Sef

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 639 ارسال
ما با میلان و اینتر و لاتزیو بازی داریم یعنی احتمال داره 6 امتیاز از دست بدیم!

#164
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^ ناپولی هم دقیقا با همین تیما بازی داره

#165
PaoloDC

PaoloDC

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 79 ارسال
من قصد دفاع از ووچینیچ یا ماتری یا کنته رو ندارم فقط میخوام این حقیقت رو یادآوری کنم که هر بازیکنی توی تمرینات بهتر عمل کنه معمولا غیر مستقیم میره تو لیست 11 نفره بازی بعد مخصوصا بازیکنای خط حمله. بنظرم علت نیمکت نشین شدن ماتری هم همینه که تو تمرینات در مقایسه با میرکو کم میاره شاید شما هم اگه جای کنته باشید به با مشاهده ی تمرینات به میرکو بازی بدید. نمیدونم دقت کردین یا نه ولی این اواخر معمولا جیووینکو تو خارج از خانه به مراتب بهتر بازی میکنه. همین خودش نشون میده که چه فشار روانی بزرگی روی این بیچاره وارد ساختن. درسته خودشم یکی از عوامل ایجاد این فشار هست ولی بعضی هوادارا بجای تشویق دارن به دروازه ی خودی گل میزنن. :fp:

#166
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

من قصد دفاع از ووچینیچ یا ماتری یا کنته رو ندارم فقط میخوام این حقیقت رو یادآوری کنم که هر بازیکنی توی تمرینات بهتر عمل کنه معمولا غیر مستقیم میره تو لیست 11 نفره بازی بعد مخصوصا بازیکنای خط حمله.

بنظرم علت نیمکت نشین شدن ماتری هم همینه که تو تمرینات در مقایسه با میرکو کم میاره شاید شما هم اگه جای کنته باشید به با مشاهده ی تمرینات به میرکو بازی بدید.

نمیدونم دقت کردین یا نه ولی این اواخر معمولا جیووینکو تو خارج از خانه به مراتب بهتر بازی میکنه. همین خودش نشون میده که چه فشار روانی بزرگی روی این بیچاره وارد ساختن. درسته خودشم یکی از عوامل ایجاد این فشار هست ولی بعضی هوادارا بجای تشویق دارن به دروازه ی خودی گل میزنن. :fp:



و با توجه به موقعیت هایی که میرکو در بازی خراب میکنه میشه این و فهمید که تمرینات هیچ چیزی و ثابت نمیکنه !

#167
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

من قصد دفاع از ووچینیچ یا ماتری یا کنته رو ندارم فقط میخوام این حقیقت رو یادآوری کنم که هر بازیکنی توی تمرینات بهتر عمل کنه معمولا غیر مستقیم میره تو لیست 11 نفره بازی بعد مخصوصا بازیکنای خط حمله.

بنظرم علت نیمکت نشین شدن ماتری هم همینه که تو تمرینات در مقایسه با میرکو کم میاره شاید شما هم اگه جای کنته باشید به با مشاهده ی تمرینات به میرکو بازی بدید.

:fp:


حرف شما کاملا درست . ولی وقتی 80 دقیقه از بازی گند میزنه که دیگه کنته باید بفهمه . نباید بفهمه ؟

#168
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال
یوونتوس – ناپولی : 5 چیزی که این مسابقه به ما یاد آور شد !
متیو بونتی در باره ی مسابقه ی یووه - ناپولی و نکات موجود در آن می نویسد .

مسابقه ای که 90 دقیقه هواداران نیم خیز آن را تماشا کردند ، در پایان با نتیجه ی 1-1 گره خورد و به پایان رسید و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند با برد جایگاه خود را در جدول محکم تر از گذشته کنند . یک پیروزی برای یوونتوس در سن پائولو میتوانست از هم اکنون اسکودتو را برای آن ها مهر و موم کند ، در حالی که برد آبی پوش ها میتوانست امیدشان را برای رقابت تا قهرمانی دوباره زنده کند .

در این جا به 5 نکته اشاره میکنم که در بازی پرفشار دو تیم بیشتر ذهن را به خود مشغول میکرد .

1- یوونتوس با کیه لینی ، تیمی کاملا متفاوت است .
غول یوونتوسی ها ، بیشتر از هر کس دیگری به خط دفاع یووه استحکام می بخشد . در طول غیبت کیه لینی به علت مصدومیت ، یوونتوس مجبور بود از یک دفاع 3 نفره ی جایگزین استفاده کند که نتیجه ی آن از دست دادن چند امتیاز با ارزش برای راه راه پوشان بود .

قدرت رهبری کیه لینی و قدرت او در نبرد های هوایی به خصوص زمانی که با ضربه ی سر مصمم نخستین گل را به نام خود در این بازی ثبت کرد ، در این بازی احساس شد .

2- ناپولی نباید کاوانی را از دست بدهد .
سرخ پوست ناپلی ها در ابتدا در پالرمو بازیکن مازاد معرفی شد ، ناپولی با تلاش نه چندان زیاد توانست تیم بعدی او باشد و اکنون میتوان دید که قیمت ال ماتادور در ناپولی بیش از ده برابر شده .

با این که اکنون گلزنی در ایتالیا طلسم شده و گلزنی برای هیچ مهاجمی آسان نیست ، او رده ی اول گلزنان ایتالیا و هفتمین گلزن لیگ های معتبر اروپاییست ، پس میتوان گفت کاوانی مهم ترین دلیل است که ناپولی اکنون در رده ی دوم سری آ قرار دارد . پس از این که ناپولی لاوتزی را به تیم پاریسی فروخت ، اکنون تحت هیچ شرایطی نباید مهاجمِ کلاس بین المللیِ خود را از دست بدهد .

3- این دو تیم واقعا روابط خوبی با یک دیگر ندارند !
چند ماه پیش در مصاحبه ی کلودیو مارکیزیو با کوریره دلاسرا ، مارکیزیو اشاره کرد که علاقه ای به روبرو شدن با ناپلی ها ندارد و نمی تواند در کنار آن ها بایستد و بازی برابر آن ها ، سوهان مغز اوست !

هر چند مارکیزیو بعد ها این خبر را تکذیب کرد ، اما در این بازی شاهد بودیم که ابدا رابطه ی خوبی میان بازیکنان دو تیم و حتی هواداران آن ها با یک دیگر وجود ندارد . درگیری کیه لینی با کاوانی کاملا گویای این مطلب بود و بار دیگر یاد آور تنفر بین دو تیم بود .

4- برای کیه لینی و کاوانی میتوانست به یک بازی فراموش نشدنی تبدیل شود .
با دیدن کاوانی و کیه لینی در ابتدای مسابقه در ترکیب اصلی دو تیم ، می توان گفت جذابیت بازی برای بیننده دو چندان میشد . در گیری ای که تا قبل از مسابقه تنها بر سر توپ بود ، اما در جریان بازی به بازی کُشتی شبیه شد ! کاوانی و کیه لینی هر از گاهی بند کفش خود را برای درگیری محکم میکردند ، یک دیگر را می کشیدند و انواع و اقسام خطا ها که در طول مسابقه روی یک دیگر انجام دادند .

سر انجام کیه لینی مو ی بازیکن اروگوئه ای را در دقایق پایان نیمه ی اول کشید و در جواب او کاوانی با آرنج به صورت کیه لینی ضربه زد که بدون شک جریمه ی او کارت قرمز بود . به هر حال این مسابقه یک 90 دقیقه ی پر برخورد برای کیه لینی و کاوانی بود ، اما جالب تر از آن صحبت های دوستانه ی این دو بازیکن و دست دادن آن ها با یک دیگر در پایان این بازی بود .

5- کار اسکودتو هنوز تمام نشده است .
درست است که بیانکونری ها صدر جدول را در اختیار دارند ولی هنوز کار اسکوتو تمام نشده و هر آن میتواند تیم جدیدی قهرمان سری آ شود . یوونتوس در ادامه باید به مصاف میلان ، اینتر و کاتانیایی برود که در مقابل تیم های بزرگ خوب کار میکند و در ابتدای همین فصل یوونتوس را در بازی رو در رو آزار داد .

11 بازی دیگر تیم های سری آ وقت دارند که یوونتوس را از صدر به پایین بکشند . هرچند گرفتن بیانکونری کار بسیار سختی خواهد بود ، اما محال نیست و امسال هم میتواند مانند سال گذشته از جذاب ترین رقابت های سری آ باشد .

#169
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
فکر کنم این 13 همین سالی شد که در ناپل پیروز نمی شیم.

#170
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

باشگاه ناپولی به دلیل آشوب هوادارانش تو بازی یوونتوس و پرتاب مواد منفجره و بطری ... 20,000 یورو جریمه شد







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی