پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و سوم سری آ - کیه وو 1-2 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
84 پاسخ برای این موضوع

#41
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خیلی خوب بازی کردیم ، انتظار نداشتم با این همه غایب خوب بازی کنیم. متری خیلی عالی داره کار میکنه ، روی هر دو گل نقش اصلی رو ایفا کرد.

#42
wildfire

wildfire

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1297 ارسال
جدا از دوتا گلی که زد بازی به نظرم خیلی کسل کننده بود!من خوابم گرفتِ بود ولی از گل ماتری خیلی خوشم اومد,خوب تموم کرد امیدوارم بیشتر شاهد اینجور صحنه ها باشیم نیمه دوم دوست دارم انلکا و کوا و جاکرینی بیان

#43
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

عجب کار سختی انجام داد ماتری !!!
دروازه خالی رو گل کرد .. :victory2:

خیلی بی انصافیه اینطوری در مورد گل ماتری حرف بزنیم . خیلی خوب زد ضربش رو .

لیخشتاینر با اینکه اون توپ رو از شش قدم گل نکرد ولی گلی که زد نشون داد گوشه دروازه رو هم بلده و مستقیم نزد وسط دروازه .

#44
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
کلا از بازی ماتری لذت بردم . تجربه نشون داده هر بار بازی کرده خوب بوده ها . ( البته بجز دو سه بازی ) باز کونته میزارش رو نیمکت . این بچه احساسیه . اگه ور نرن با روحیه اش بازیکن خوبیه ببینم شما هم همه لحظه شماری میکنین انلکا بیاد تو یا من فقط اینطوریم ؟

#45
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
من اگه جای کونته بودم کل لیگ رو میشستم بین تماشاگرا... بعد گل ماتری هم گزارشگر عرب می گفت:شبیه الگل الفان باستن اما از الفاصله القریب!!!!!! :fts:

#46
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
پاسكاري هاي يووه خيلي تو اين بازي بهتر بود .. واقعا بودن پيرلو واسه يوونتوس يه نعمت بزرگه و حضور پوگبا در كنار پيرلو خيلي جالبه بازيم موقعيت زيادي از دست رفت ولي بالاخره 2تا گل زده شد تا راحت تر بازي رو دنبال كنيم از دو طرف خوب نفوذ انجام ميشد ، مخصوصا لختشتاينر .. ده چليه هم انصافا بهتر از قبلش شده خيلي دوست دارم آنلكا حداقل 20 دقيقه بازي كنه !

#47
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
آره پژمان منم منتظرم آنلکا بیاد تو بازی . الان هم که جلو هستیم و تیم بدون استرس از دست دادن نتیجه بازی می کنه بهترین موقع برای ورود آنلکاست . البته به جای جووینکو :1:

#48
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
یکی از راه های رسیدن به گل، گذشته... گل اول ویدال گذشت داشت که شوت نزد و پاس داد به ماتری، روی گل دوم هم جوینکو با اینکه میخواست خودش گل بزنه اما به هر حال پاس داد به استفان و اونم با ضربه ی پای چپ گلش کرد خوب بازی کردیم، توپ بیشتر بازی دسته ما بود و کیه وو هم با 5 تا دفاع بازی میکنه تا کناره های تیم رو ببنده که اصلا نمیتونه پیرلو عالی بازی میکنه، جوینکو هم بد بازی نمیکنه که بین نیمه تعوضی شه

#49
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
واقعا تیم توی نیمه اول نمره قبولی گرفت و خیلی بالاتر از بازی های قبلی بازی کرد ! خیلی اصلا این پیرلو یه چیز دیگه است

#50
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
فقط میتونم بگم پیرلو . :np: یعنی فوق العاده ست این آدم . چقدر خوب بازی کرد . قشنگ میشه یوونتوس رو به دو بخش ِ با پیرلو و بی پیرلو تقسیم کرد . بیشتر از همه تو چِش بود . واقعا عالی کار کرد . در مورد ِ بازی هم که یووه واقعا برتر بود . کیه وو به سیستم ِ 5-3-2 ، خودش رو از اول ِ بازی بازنده کرد . یووه 4 موقعیت ِ خوب داشت که تونست ازش 2 تا گل بسازه . روی گل ِ اول کار ِ ماتری عالی بود و البته پاس ِ پیرلو وار ِ ویدال ، گل ِ دوم هم حرکت ِ جووینکو خیلی خوب بود . جرا فکر نمی کردم که پاس دادن تو محوطه ازش بر بیاد . خیلی خوب لیختشنیر رو توی موقعیت قرار داد . این بازی اکثر ِ بازیکنا دارن خوب بازی می کنن ، ویدال و لیختشتینر و ماتری و پیرلو بهترین ها بودن . باز هم یووه داره پاس پشت ِ دفاع رو اولین تاکتیک ِ خودش نشون میده که ضعف ِ فنی کیه وو رو می رسونه که نتونسته این تاکتیک ِ نخ نما شده ی یووه رو باهاش مقابله کنه . پوگبا و کاسرس زیاد توی جریان ِ بازی نبودن ، پس نمیشه گفت بد یا خوب بودن . مارونه باز نشون داد که اصلا دفاع ِ خوبی نست ، هر چند که توی این چند بازی نشون داده هافبک ِ خوبی هم نیست . :np: در مورد ِ ده چلیه هم نظر ندیم بهتره . ای کاش انقدر زمین بخوره از پشت که شماره ش دیده نشه تو جریان ِ بازی . :np: یه چیزی که ازش خیلی خوشحال شدم ، رفتار ِ حرفه ای ایزلا بود . واقعا بازیکن ِ حرفه ای و بزرگی ئه . در حالی که بازیکن ِ هم پستش گل زده بود ، اولین کسی بود که از روی نیمکت اومد و بهش تبریک گفت . در مورد ِ تعویض ها هم که به اومدن ِ پادویین شک ندارم . :np: 2 حالت هم واسه آنلکا وجود داره . 1 اینکه به خاطر ِ اینکه تازه اومده و به عظمت ِ یووه پی ببره ، بهش بازی نرسه ( که این مورد توی بازیکن های مورد ِ علاقه زیاد صدق نمی کنه ) ، دوم هم اینکه تو چنین بازی ای بیاد و تو جو ی بازی قرار بگیره . به هر حال میشه گفت یووه 2 تا گل دیگه هم میتونه بزنه و از بحران خارج شه ، یا اینکه کنترل کنه بازی رو تا حدی که همین 2-0 باشه و گلی هم نخوره . البته که با این خط ِ دفاعی ای که داریم اگه یووه بخواد بازی رو کنترل کنه و حمله نکنه ، خیلی راحت گل میخوره .

#51
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
نیمه اول یکمی توی خط دفاع بهم ریخته بودیم ولی جالب اینجا بود که برعکس همیشه کم موقعیت خلق کردیم، و برعکس همیشه از همون تعداد کم موقعیت استفاده کردیم و دو گل زدیم ! وقتی پیرلو تو تیم بازی می کنه اصولا اوضاع تیم یه چیز دیگه است. توپ راحت به گردش میاد، سوی بازی راحت عوض میشه و اصولا بازی یووه متنوع تر میشه. ازونطرف هم لیخ و دچلیه دوسمت بازی قابل قبولی ارائه دادند. اصولا هماهنگی که لیخ با بازیکن های دفاعی و تهاجمی داره شاید از هر خصوصیت فردی بازیکن های دیگه برای تیم با ارزش تر باشه. پیرلو و لیخ چش بسته همدیگه رو پیدا می کنند. ماتری بازی خیلی خوبی کرد، همینطور جووینکو موثر و مفید بود. مارونه کمی اشتباه داشت. اصولا خط دفاع نامنظم و بهمریخته بود تا قسمتی.

#52
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

یکی از راه های رسیدن به گل، گذشته...
گل اول ویدال گذشت داشت که شوت نزد و پاس داد به ماتری، روی گل دوم هم جوینکو با اینکه میخواست خودش گل بزنه اما به هر حال پاس داد به استفان و اونم با ضربه ی پای چپ گلش کرد
خوب بازی کردیم، توپ بیشتر بازی دسته ما بود و کیه وو هم با 5 تا دفاع بازی میکنه تا کناره های تیم رو ببنده که اصلا نمیتونه
پیرلو عالی بازی میکنه، جوینکو هم بد بازی نمیکنه که بین نیمه تعوضی شه


البته فکر کنم ماتری مستقیم میخواست بده به لیخ که جیووینکو گرفت

و نکته بعدی اینه که جای جالی ووچنیچ به شدت احساس نمیشه :1: :1:

#53
mohammad74

mohammad74

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 253 ارسال
Tutti insieme diciamo: amiamo juve Grande juve!! :Facepalm:

#54
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
واقعا ماتری قشنگ زد .

من تا حالا نمیدونستم ورونا شهر رومئو و ژولیته . شما میدونستید ؟ عجب گزارشگر خوبیه این گزارشگره

آخرای نیمه اول دیدید پیرلو چقدر قشنگ دو بار کاسرس رو راهنمایی کرد که توپ رو لو نده ؟

#55
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
خوب بودیم ! روی تک موقعیت ها تونستیم گل بزنیم ! متری روی گل اول ضربه بسیار خوبی به توپ زد ! در ادامه لیخت 3 موقعیت گل داشت که یکیش به اشتباه آفساید اعلام شد ، یکیش و خراب کرد و سومی و گل کرد ! میتونیم خیلی بهتر کار کنیم ولی ابزار آنچنانی نداریم ، کیه وو هم روی تک موقعیت ها خیلی عالی عمل میکنه و میتونه گاها خطر ساز بشه بازی خوب و آرومی و میشه برد خوبی داشت ، ضمن اینکه این از معدود بازی هایی که با برد به رختکن میریم و این خیلی خوبه.

#56
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
خط هافبک یووه با ورود مجدد پیرلو جونی تازه گرفته و 3 هافبک میانی دارن خوب بازی میکنن و علاوه بر این که غیبت مارکیزیو به چشم نمیاد مرکز زمین جون دار داره کار میکنه . در مقابل 5 دفاع کیه وو کار کردن مقداری سخت و به همین خاطر جووینکو تک روی های اعصاب خورد کن خودش رو نداره و اقلب دقایق بازی بیرون از محوطه بازی سازی میکنه همچنین بازی خوب و مسلط متری کاملا به چشم میاد و علاوه بر گل زیبایی که زد پایه گذار گل دوم یووه هم بود . در این بازی یووه در هنگام حمله 3-4-3 کار میکنه و استفان داخل محوطه جریمه کیه وو منتظر رسیدن توپ میمونه و این کار رو برای دو مهاجم دیگه تیم راحت تر میکنه . + نبود کونته در این بازی از نظر روانی هم به خودش کمک میکنه ، هم به تیم چون آرامش بازیکنان حتی در غیبت ارکان اصلی تیم حفظ شده و مشکل خاصی دیده نمیشه . + فشاری که از طرف رسانه ها و مدیریت تیم مبنی بر خرید مهاجم جدید روی بازیکنان بود ازشون برداشته شده و به نوعی اون تمرکززدایی از بین رفته و عامل خارجی روی کیفیت تیم تاثیر نداره. + فکرش رو بکنید الان ناپلی ها دارن بازی رو میبینن و آتیش میگیرن خیلی حال میده :1:

#57
PaoloDC

PaoloDC

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 79 ارسال
Angelo Alessio خیلی خوب تیم رو اداره کرد یا Chievo اصل رو فرم نیست ؟؟؟ :1: تو خط دفاع بجز یه پاس اشتباه لوکا مارونه تو اوایل بازی که کم مونده بود به ضرر یووه تموم بشه و چند تا جاگیری های اشتباه کاسرس و دچلیه، کلا خیلی خوب عمل کردیم. تو وسط میدان پیرلو در مرکز تقریبا همه ی حملات یوونتوس بود ولی پوگبا در پاسکاری خیلی کم دقت بود اما خیلی عال توپگیری میکرد دیگه داره از ویدال هم در توپگیری سبقت میگیره. اتفاقات مهم نیمه اول: 2:00 پاس اشتباه خطرناک لوکا مارونه 6:50 توپگیری خوب دچلیه در سمت چپ و ایجاد خطر برای کیوو 7:30 شوت از راه دور ویدال که یخورده هم بخاطر تابیدن نور خورشید از جلو با بی دقتی همراه بود 9:00 جووینکو به تدریج از ریتم و سرعت بازی فاصله میگیره و کمرنگ میشه 10:00 پاس هوایی عالی ویدال پشت دفاع برای ماتری و پای چپ ماتری تکضرب میگه : MatriBOOOOM 11:00 پوگبا در حفظ توپ و پاسکاری همچنان ضعیف عمل میکنه اما توپگیری هاش حرف نداره 13:00 ضربه ی پای چپ ضعیف از فاصله ی 40 متری از جیووینکو و عذر خواهی او از هم تیمی هاش بعلت پاس ندادن :fp: 15:00 پاس هوای ضعیف جیو به ماتری خیلی کم دقت 17:00 پاسهای سرعتی و تند بارزالی از جناح راست به جیو که جیو نمیتونه توپ رو کنترل کنه 19:30 جووینکو بعد از پاسکاری 1و2 خوب با ماتری به پشت دفاع از سمت راست نفوذ میکنه اما در موقعیت تقریبا تک به تک با دروازه بان دوباره کم دقتی میکنه 27:00 دریبل زنی خوب جیو و گرفتن خطا جلوی محوطه جریه در موقعیت عالی 28:30 شوت خوب جووینکو از جناح چپ بعد از دریافت پاس کوتاه پیرلو از کرنر 30:00 عکس العمل عالی بوفون در موقعیت تک به تک با پالوشی 31:00 پاس هوایی خوب جیو به لیخت بعد از پرتاب اوت که با نفوذ خوب لیخت به کرنر برای یووه تبدیل میشه 34:00 نفوذ خوب دچلیه و پاس هوایی عالی پیرلو به او که در محوطه جریمه با کنترل خوب دچلیه اما دقت کم در دادن پاس نهایی موقعیت به هدر میره 38:00 پاس هوایی عالی پیرلو به لیخت و کنترل توپ با دست توسط لیخت و شوت ضعیف در موقعیت خوب 40:00 دریافت توپ و حمل توپ خوب و سرعتی جیو از وسط میدان و پاس عالی به ماتری و جاگیری خوب و دریافت پاس از ماتری توسط جووینکو و پاس پشت پای عالی و کاملا غیر خودخواهانه ی جیو به لیخت و گلزنی لیخت 42:00 نفوذهای خوب دچلیه ولی آفساید پوگبا 44:00 پاسکاری خوب جیو و لیخت ولی شوت کم دقت لیخت

#58
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
بوفون بازم از سمت پائين ، سمت راست خودش گل خورد :np: البته توپ به پاي كاسرس كمونه کرد رفت اونسمت

#59
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
Théréau
http://www.mediafire...lbbb3b253a41344

#60
!L@

!L@

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 40 ارسال
کدوم شبکه پخش میکنه؟





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی