پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نطرسنجی: لیساندرو لوپز

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
51 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

Lisandro López

تصویر

Date of birth: 02.03.1983

Place of birth: Rafael Obligado

Age: 29

Height: 1,74

Nationality: Argentina

Position: Striker - Centre Forward

Foot: right

لیساندرو لوپز ، مهاجم 29 ساله آرژانتینی ، در روز 2 مارس 1983 در شهر رافائل آبلیگادو کشور آرژانتین به دنیا آمد. لوپز در درجه ی اول یک مهاجم به حساب می آید ، اما او توانایی بازی به عنوان بال راست و چپ را نیز دارا است.

[img width=480 height=270]http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/DomesticLeague/01/90/91/31/1909131_w2.jpg[/img]

لوپز دوران حرفه ای فوتبال خود را با حضور در تیم ریسنگ آرژانیتن آغاز نمود. او پس از 2 سال حضور در تیم جوانان ریسینگ ، سرانجام در سن 19 سالگی موفق شد برای اولین بار برای تیم اصلی ریسینگ پا به میدان بگذارد. او در سال 2004 بهترین گلزن لیگ برتر آرژانتین بود و موفق شد در حضور 3 ساله ی خود در تیم ریسینگ بیش از 30 گل به ثم برساند.

در آپریل 2005 ، باشگاه پرتغالی پورتو موفق شد با پرداخت هزینه ی 2.3 میلیون یورویی اقدام به جذب لوپز نماید تا او در کنار لوچو گونزالس ، هموطنش ، به بازی بپردازد. او در فصل نخست حضور در پورتو موفق شد 26 بار به میدان برود و 7 گل و 2 پاس گل را به ثبت برساند. لوپز همچنین علاوه بر به ثمر رساندن 7 گل در رقابت های سوپر لیگا پرتغال ، موفق شد در نخستین حضور خود در رقابت های مهم لیگ قهرمانان اروپا ، اولین گل خود را نیز به ثمر برساند ، او در دیدار مقابل تیم اسکاتلندی رنجرز در دقیقه ی 60 با ضربه ی سر از روی پاس هم تیمی اش بوسینگوا ، دروازه ی حریف را باز کند.

فصل بعد لوپز بار دیگر به درخشش خود ادامه داد و در 25 بازی 8 گل به ثمر رساند و 3 باز نیز در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد که هر 3 بار آن در برابر تیم آلمانی هامبورگ رقم خورد ؛ 2 بار در بازی رفت و یک بار در بازی برگشت.

[img width=480 height=270]http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/DomesticLeague/01/89/37/73/1893773_w2.jpg[/img]

در فصل 2008-2007 ، پورتو موفق شد برای سومین بار متوالی به مقام قهرمانی لیگ کشور پرتغال برسد و در این راه لیساندرو لوپز با آمار خیره کننده ی 24 گل در 27 بازی نقش مهمی را در این فصل ایفا کرد. او در هفته ی 27 این رقابت ها موفق شد در پیروزی 2 بر صفر پورتو مقابل رقیب دیرینه ی خود ، بنفیکا ، هر دو گل تیم خود را به ثمر برساند. پورتو در میانه ی این فصل پیشنهاد وسوسه انگیز تیم روسیه ای زنیت را برای به خدمت گیری لوپز رد کرد. پورتو پس از درخشش قابل قبول این مهره ی آرژانتینی تصمیم گفت تا با پرداخت 4.4 میلیون یورو ، مالکیت کامل لیساندرو لوپز را در اختیار بگیرد.

لوپز در فصل 2009-2008 تنها موفق به ثمر رساندن 10 گل در مسابقات سوپر لیگا پرتغال شد ، هر چند او تاثیر گذاری خود را با ثبت 12 پاس گل در 28 بازی به نحوی دیگر نشان داد. او همچنین در 10 بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا 6 بار گلزنی کرد و پس از لیونل مسی ، استیون جرارد و میرسلاو کلوزه در رده ی چهارم برترین گلزنان این مسابقات در این فصل قرار گرفت.

لیون پس از فروش کریم بنزما به زئال در تابستان 2009 ، با پرداخت هزینه ی هنگفت 24 میلیون یورویی به علاوه 4 میلیون یورو در صورت حاصل شدن شرایطی خاص که در قرارداد لوپز ثبت شده بود ، او را از پورتو به فرانسه منتقل کرد تا جای خالی بنزمای کوچ کرده به اسپانیا را در نوک خط حمله ی لیون پر نماید. در روز 8 آگوست 2009 ، او موفق شد اولین گل خود را خیلی زود در لیگ یک فرانسه جشن بگیرد ، در تساوی 2 بر 2 لیون مقایل میزان خود ، لو مانس ، در هفته ی نخست رقابت های لیگ یک فرانسه ، لوپز در دقایق پایانی از روی یک ضره ایستگاهی تماشایی تیم خود را از شکست در هفته ی اول نجات داد. لوپز شروع خوبی با لیون داشت و علاوه بر گلزنی در این دیدار ، پاس گل اول تیم خود را نیز برای هم تیمی اش بودمر فراهم کرد. در هفته ی 16 این رقابت ها ، لیل و لیون به مصاف یکدیگر رفتند و در این بازی جذاب و هیجان انگیز که در نهایت با نتیجه ی 4 بر 3 به سود لیل به پایان رسید ، لوپز هتریک کرد ، یک بار با پای راست ، یک بار از روی نقطه ی پنالتی و بار دیگر با پای غیر تخصصی اش ، پای چپ. لیون تا نیمه ی اول 3 بر یک از حریف خود پیش بود ، اما ورق در نیمه ی دوم برگشت و لیل 3 بار دیگر موفق به گلزنی شد تا هتریک لیساندرو لوپز عملاَ برای تیم خود بی فایده باشد.

[img width=480 height=270]http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/DomesticLeague/01/89/37/72/1893772_w2.jpg[/img]

در 4 نوامبر 2009 ، لوپز در دقیقه ی 90 در لیگ قهرمانان اروپا و در مقایل لیورپول موفق شد گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند تا صعود لیون به مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا تضمین شود. 4 روز بعد ، لوپز موفق شد در دیداری که با نتیجه ی تساوی عجیب 5 بر 5 بین دو تیم لیون و مارسی به پایان رسید ، در 3 دقیقه ، 2 بار گلزنی کند. پس از صعود لیون به مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان اروپا ، آن ها حریف رئال مادرید شدند و پس از شکست این تیم در مجموع 2 بازی ، به مصاف تیمی دیگر از فرانسه ، بوردو رفتند و با درخشش لوپز که با 2 بار گلزنی در دقایق 10 و 77 همراه بود پا به محله ی بعدی گذاشتند و حریف تیم آلمانی بایرن مونیخ شدند. درخشش قابل قبول لوپز در این فصل سبب شد تا او به عنوان فوتبالیست شماره ی یک سال فرانسه لقب بگیرد.

لیساندرو لوپز در فصل بعد در مجموع 27 بازی که برای لیون انجام داد موفق شد 17 گل به ثمر برساند ، 2 گل بیشتر از فصل گذشته. او در هر دو بازی رفت و برگشت لیون با رقیب همیشگی خود در فراسه ، مارسی ، موفق شد گلزنی کند ، همچنین او در ادامه ی نخستین هتریک خود در فصل گذشته برای لیون ، این فصل هم توانست این موفقیت را ادامه دهد و در بازی مقابل آرلس 3 بار دروازه ی حریف را بگشاید ، یک بار با پای راست ، یک بار با ضربه ی سر و یک بار با پای چپ. بررسی نحوه ی گلزنی لوپز در این فصل ، نشان می دهد با این که پای تخصصی او راست است ، اما او می تواند به خوبی از پای چپ خود نیز استفاده کند.

[img width=480 height=270]http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/DomesticLeague/01/89/37/71/1893771_w2.jpg[/img]

فصل 2012-2011 نیز برای لوپز با گلزنی در نخستین دیدار فصل آغاز شد. لوپز موفق شد در بازی مقابل نیزا در دقایق ابتدایی بازی از روی پاس رویه ، هم تیمی اش اول گل فصل خود و البته اولین گل لیون را جشن بگیرد. او این فصل را به ثبت 16 گل در 28 بازی به پایان رساند. در هفته های پایانی این رقابت ها ، لیون به مصاف تیم تازه صعود کرده ی اوجاچو رفت ، هر چند لوپز 2 بار در 10 دقیقه ی ابتدایی بازی مغلوب دروازه بان حریف ، گیرمو اوچوا مکزیکی شد ، اما سرانجام با ضربه ی سری دیدنی در دقیقه 83 دروازه ی این دروازه بان را باز کرد تا در اولین بازی که سرمربی جدید لیون روی نیمکت قرار می گرفت ، ناجی او باشد.

در 8 ژانویه 2012 ، لوپز در دیدار مقابل لیون دا چوره ، از سری رقابت های کوپا فرانسه ، موفق شد هتریکی دیگر را در کارنامه ی خود ثبت کند و هر 3 گل تیم خود را در این دیدار به تور دروازه ی حریف بچسباند. در مرحله ی یک شانزدهم همین رقابت ها بود که لوپز برای بار صدم پیراهن لیون را بر تن کرد و وارد باشگاه صد تایی های این باشگاه شد ، او در بازی با وندی لوسون به این افتخار رسید و البته آن را با گلی دیگر جشن گرفت. در 28 آپریل 2012 ، لوپز با باز کردن دروازه ی کواویلی در فینال همین رقابت ها ، لیون را برای رسیدن به مقام قهرمانی این مسابقات کمک کرد.

[img width=480 height=270]http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/DomesticLeague/01/89/37/69/1893769_w2.jpg[/img]

سال 2005 ، خوزه پکرمن ، سرمربی وقت تیم ملی آرژانتین ، لوپز را به تمرینات این تیم دعوت کرد. لوپز اولین بازی ملی خود را در روز 10 مارس در بازی برابر مکزیک که با تساوی یک بر یک دو تیم همراه شد ، انجام داد. پس از درخشش فوق العاده به همراه پورتو ، او 3 سال بعد بار دیگر نام خود را در لیست دعوت شدگان برای حضور در تمرینات تیم ملی آرژانتین دید و توسط آلفیو باسیله ، سرمربی تیم ملی کشورش ، برای شرکت در دیدار های دوستانه مقابل مصر ، مکزیک و آمریکا فراخوانده شد.

12 آگوست 2012 ، لیساندرو یک گل در پیروزی 3 بر 2 آرژانتین برابر روسیه در ورزشگاه لوکوموتیو مسکو را وارد دروازه ی تیم میزبان کرد. 9 روز بعد ، او توسط دیگو آرماندو مارادونا برای جدال حساس تیم ملی کشورش برابر پاراگوئه و برزیل از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی فراخوانده شد ، اما در نهایت مارادونا از حضور چشم پوشی کرد.

#2
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

تصویر


چقدر سریع کارها داره انجام میشه :np:

فراموش نکنید خرید بزرگی داره انجام میشه! یکی از کاپیتان های لیون داره میاد یوونتوس!

#3
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
نمیدونم چرا من هرچی میخونم میخوام بیام منتقل کنم یه جورایی فاز منفی محسوب میشه ! :1: دوستان معذرت میخوام که این رو عنوان میکنم ولی انگار همین الان رئییس لیون همه چیز رو تکذیب کرده به کل ! :fp: اقا چرا برای بازیکن مردم تایپیک میسازید !؟ دوست دارید یه نفر برای بازیکن شما تایپیک بسازه !؟ :1: اقا مگه خودتون بازیکن ندارید اصلا !؟ :1:

#4
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
از مدیران عزیز فروم درخواست کتبی دارم که فرهاد رو بن کنید بچه های فروم هم همگی این درخواست رو دارند(هرکسی قبول داره لایک کنه) تعداد لایک ها مشخص می کنه که بچه ها دیگه از دست فرهاد خونشون به جوش امده :62:

#5
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
اسپمه ولی برای متشنج نشدن جو!!! به صورت خصوصی تهدید شد :fts:

#6
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال

[img width=480 height=538]http://www.shiaupload.ir/images/89725835805142465834.jpg[/img]

چقدر سریع کارها داره انجام میشه :np:

فراموش نکنید خرید بزرگی داره انجام میشه! یکی از کاپیتان های لیون داره میاد یوونتوس!

امیدوارم اگه اومد یووه نا امیدمون نکنه.چون شرایط لیگ فرانسه با ایتالیا کلا متفاوته.

#7
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال
اوه اوه قیافش کپی خلافکاراست :fp: :1: مخصوصا این عکسی که امیر حسین گذاشت :1: ولی خب زیاد امیدوار نباشین منم با فرهاد موافقم :1:

#8
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال


انگار همین الان رئییس لیون همه چیز رو تکذیب کرده به کل ! :fp:


پس با این وضع دیگه مطمئن شدیم میاد :troll:

#9
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
همیشه دوسش داشتم,بازیکن خیلی بزرگیه!یه وقت جووینکو رو نیمکت نشین نکنه! :fp: ------ از اونجایی که تو قسمت ملیتش نوشته آرهنتینا(!}پس بهتره لیسندرو لوپث خوانده بشه! :smile:

#10
SOURINHO

SOURINHO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
[img height=300 width=480]http://klimg.com/bola.net/wallpaper/u/01681.jpg[/img]

لیساندرو لوپز ملقب به Licha

#11
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
کسایی که ميگفتن ايگوائين به درد نمیخوره چون آرژانتيني هست و تو يووه موفق نمیشه ، میخوام بدونم نظرشون در مورد ليسندرو لوپز که 5 سال هم از ايگوائين بزرگ تر هست و آرژانتيني هم هست و تیم ملی هم دعوت نمیشه چيه ؟ برای من همین که لوپز نصف توانایی های پالاسيو رو هم داشته باشه کافیه ، واقعا ایکاش ميتونستيم جذب اش کنیم .

#12
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^^^^ بصیر نفهمیدم چی گفتی. واقعا کسی گفته هیگواین بخاطر آرژانتینی بودنش خوب نیست؟ مگه کامورانزی کجایی بود؟ مگه ترزگه کجایی بود؟ اینها هم آرژانتینی بودن که بهترین بازیکن های تاریخ یوونتوس هستن. یعنی دعوت نشدن یک بازیکن به تیم ملی کیفیت اونو مشخص میکنه؟ یعنی سزار به تیم ملی برزیل دعوت نمیشد بی کیفیت بود ، الان که دعوت شده به یکباره کیفیتش رفت بالا؟ آرژانتین دو جین مهاجم شاخ داره. آگوئرو ، توز ، مسی ، هیگواین ، لاوتزی مشخصه وقتی مربی ای این همه بازیکن شاخ در خط حمله داره ، دیگه نمیاد یک بازیکن خوب رو دعوت کنه. لیساندرو لوپز دقیقا همون خصوصیاتی رو داره که کونته از مهاجم هاش میخواد، یعنی نقاط قوت لوپز خواسته های کونته است. این باعث میشه چیزی که ازش برداشت میکنیم خیلی بیشتر از قیمتی که داریم براش پرداخت میکنیم باشه.

#13
GEDOY

GEDOY

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
بصير نميتونم نقل قول كنم ليساندرو بازيكن خوبيه،الان به نظر من از هيگواين افت كرده بهتره.اما يكم انصاف داشته باش!پالاسيو بايد تو خوابش ببينه كه شده نصف ليساندرو لوپز!

#14
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر


:2qcmh45:



#15
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال
کم بازیکن ریشو داشتیم اینم بهشون اضافه شد :2qcmh45:

#16
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
لیساندرو لوپز آرژانتینی تنها چند قدم فاصله داره تا یوونتوسی شدن و اکثر خبرگزاری ها لوپز رو یوونتوسی میدون. لیساندرو در این فصل از لیگ 1 فرانسه و یوفا لیگ مجموعا 16 مرتبه به عنوان یار ثابت و 4 مرتبه به عنوان بازیکن ذخیره به بازی اومده. + در 13(3) دیدار که در لیگ فرانسه به زمین اومده موفق شده 6 گل و 1 پاس گل بده + 1 مرتبه کارت زرد دریافت کرده + میانگین 3 شوت در هر مسابقه رو از خود بجای گذاشته + مجموع 582 پاس رو داشته و 484 پاسش به مقصد رسیده و میانگین پاس صحیحش 83.2 بوده + میانگین دوئلهاش 0.4 بوده و از 17 دوئل 6 تاش رو پیروز شده + 1 مرتبه هم بهترین بازیکن زمین انتخاب شده در بازی که 1-1 مساوی با لیل به پایان رسید. + ریتینگش در بازی های لیگ 6.89 بوده + در یورو لیگ هم 3(1) بازی انجام داده و 2 گل ، 10 شوت، 92 پاس صحیح از 113 پاس ارسال شده و ریتینگ 7.11 به کار خودش خاتمه داده لیساندرو در این فصل در 4 پست مختلف به بازی گرفته شده : + پست____________ بازی _________ گل ________ پاس گل ______ ریتینگ + وینگر چپ ________8____________5__________0________7.24 + مهاجم نوک________6____________2__________0________6.96 + هافبک هجومی______1____________0__________0________6.44 + هافبک مرکزی_____1_____________1_________1__________8.04 + یار ذخیره________4____________0__________0_________6.13

#17
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^ + لیساندرو 25 گل در اروپا به ثمر رسونده :1: اگر کل گل های اروپایی بازیکنان فعلی یوونتوس رو با هم جمع بزنیم به 25 تا نمیرسه :1:

#18
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

:nish: اخرین خبر:لوپز وارد تورین شد :nish:



#19
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
اصلا یه چیز عجیبی شده این قضیه لیساندرو ! :1: توتو اسپرت ، گازتا ، کوریره ، TMW ، ریپابلیکا ، لاستمپا ، گازتا دلا سرا همگی تقریبا میگن که لوپز یک قدم با یووه بیشتر فاصله نداره ! از طرف دیگه امروز دوباره مدیر لیون کلا تکذیب کرده ، گفته سیاست ما در این باشگاه اصلا فروش بازیکنان به این شکل نیست ، ما بازیکنانمون رو به صورت قرضی به باشگاهی نمیدیم ! من با مسئولان یوونتوس صحبت کردم و اگر اونها شرایط ما رو بپذیرن اون وقت این انتقال انجام میشه ! :1: اما یه موضوع دیگه ای هم که مطرح شد این بود که ماروتا با خرید لیساندرو به طور کلی مخالفه ! ولی کونته از انیلی خواسته این بازیکن رو به یووه بیاره و خود انیلی میخواد پیگیر کارهای این انتقال بشه ! مثل اینکه ماروتا روی جیلاردینو و بوریلو نظر داره ! :fp: :1: در مجموع اگر هم قرار باشه لیساندرو به یووه بیاد تا قبل از دو شنبه این اتفاق نمیافته ! ویرایش : ممد چرت نگو خواهشن ، اسمش برای بازی بعدی لیون توی لیست دعوت شده ها هست بعد الان چطور اومده تورین !؟ :1:

#20
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
مگه قرار نبود فرهاد بن بشه؟باز که این داره اراجیف تحویل می ده :np: :1: مدیران عزیز بچه ها که همه اون رو لایک کردن بن کنید دیگه تا لوپز نپریده :1:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی