پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا - سلتیک 0-3 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
269 پاسخ برای این موضوع

#81
amir chamanfar

amir chamanfar

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 30 ارسال
با اینکه یووه تازه به اوج برگشته ولی باید یادمون باشه که تیم های ایتالیایی استاد مراحل گروهی هستند بالاخص بانوی پیر.از طرفی دیگه با اینکه یوونتوس در زمین حریف محتاط بازی میکنه ولی سیستم بازی و سبک بازی یوونتوس تقریبا هجومی شده ولی باید به خاطر داشت که یوونتوس توی این فصل عملا از پیکان حمله دفاع میکنه که این سیستم و استراتژی بازی ناشی از ضعف فصول قبله :2:اما یوونتوس باید با استفاده از این سبک بازی تلاش کنه تیم حریف از لحاظ روانی احساس برد و بازی قدرتمند کنه و این باعث میشه یوونتوس براحتی پیروز بازی بشه :victory2:دلیل منم اینه که اولا این استراتژی روانی فقط از تیم های ایتالیایی بر میاد و دوم اینکه یوونتوس توی زمین حریف بازی میکنه و تبعا تیم حریف برای برد به میدان میاد که امیدوارم یوونتوس با نتیجه عالی به یوونتوس آرنا برگرده. :nish:در ضمن یادمون باشه تیم های بزرگی در گلاسکو زمین گیر شدن :sad3:که قطعا ما زمین گیر نمیشیم :laughing:

#82
Bianconeri 1897

Bianconeri 1897

    مدیر انجمن

  • اعضا
  • 5234 ارسال

پخش زنده بازی امشب:

http://bianconeri.ir...98374#msg398374



#83
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
نا سلامتی کمتر از 3 ساعت به بازیمون مونده ولی خبری از بحث های قبل از بازی نیست ترکیب همونیه که قبلا گفتن؟ همون ترکیبه همیشکی فقط پلوسو پیستون بازی میکنه؟ شرایط تیم چطوره؟ ترکیب سلتیک چطوریه؟ لنون قبل از مسابقه چی گفته؟

#84
mohammad74

mohammad74

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 253 ارسال
بنظرم امشب 6تا بازیکن کولااااک میکنن: داداشم جووینکو :Facepalm: عمو میرکو دایی بارزالی داداش مارکیزیو بابا جیجی سلطان پیرلو یه چیز دیگه ، اون دروازه بان سلتیک تنها بازیی که تر میزنه این بازیه حالا ببین بنظرم 3-0میبریم :Facepalm: yes1 بعدشم دلیل بحث نکردن بچه ها استرس تخیلیه که گریبان گیر همه مون شده :Facepalm: است

#85
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

" میشل پلاتینی امشب در ورزشگاه حضور خواهد داشت "

" خبرنگار سکای : آسامواه و آنلکا به سکوها تبعید شدن و در این دیدار به میدان نخواهند رفت "

" تیم سلتیک هم به احتمال بسیار زیاد با سیستم 3 - 5 - 2 به میدان میره "



#86
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
من هم امشب به بازی خیلی خوشبین هستم و مطمئنم که یووه خیلی خوب بازی می کنه ! امیدوارم حتی اگر باختیم ، بتونیم یکی دو گل بزنیم بهشون

#87
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
استرس وحشتناکی دارم. امیدوارم خدا به خیر کنه :cry2:

#88
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
+ یوونتوسی های زیادی پشت درهای استادیوم منتظر ورود به گلاسکو پارک هستند.....از اکثر نقاط ایتالیا هم اومدند که بیشترشون از جنوب ایتالیا هستند......

سیسیل،ساردینیا،کالابریا،پوگلیا و کامپانیا و ....



ترکیب تیم هم همونیه که اکثر سایت ها پیش بینی کردن:

بوفون

کاسرس بونوچی بارزالی

پلوزو پیرلو لیختشتاینر

مارکیزیو ویدال

ووچینیچ ماتری



#89
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
اولین و آخرین باری که یه تیم ایتالیایی در سلتیک پارک پیروز شده، 1969 بود که میلان در یک چهارم نهایی 1-0 این تیم رو شکست داد.

#90
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21246 ارسال
  • LocationDeutschland
- امشب اولین تجربه اروپایی ـه کونته به عنوان سرمربی ست، چیزی که براش خیلی انتظار کشیده و به ناحق تا امشب ازش محروم بوده، در واقع معتقدم با انگیزه ترین مهره یوونتوس در بازی امشب آنتونیو کونته ست. حالا بقیه ش به میزان تجربه کونته بستگی داره که از این فراوانی ـه انگیزه در جهت مثبت و منطقی استفاده کنه و یا احساسی. شاید نکته امیدوار کننده این باشه که کونته به عنوان بازیکن میدان های سخت تر از این رو زیاد به خودش دیده و افتخار اروپایی هم داره و نکته مبهم هم این میتونه باشه که کونته حتی یک ثانیه هم به عنوان مربی در اروپا کار نکرده. اما من قبلا هم گفته بودم که یوونتوس به اندازه ای که توی سری آ پر قدرت و کوبنده نشون میده توی اروپا هنوز نتونسته خودش رو نشون بده، و تنها بازی با شاختار رو من پسندیدم هرچند توی همون بازی هم یووه، یووه واقعی نبود ! اما من این رو میزارم به پای تغییر روش و نگاه یووه نسبت به بازی های داخلی و اینکه سعی کرده در اروپا با طرز تفکری متفاوت بازی کنه که البته منطقی هم به نظر میرسه. در بازی امشب من نقش چند بازیکن رو خیلی مهم میدونم، در درجه اول MVP باید در بهترین سطح خودش باشه، این 3 بازیکن اگه روز خوبشون باشه میتونند سلتیک پارک رو به جهنم خود سلتیکی ها تبدیل کنند، بازی سازی و نظم دهی پیرلو به تیم، جندگی ویدال و بازی موثر مارکزیو در طول بازی به راحتی میتونه جریان بازی رو به سمت تیم ما کنه و این اولین قدم و مهم ترین قدم برای موفقیت هست. بازیکن بعدی که خیلی توی این بازی میتونه تاثیر داشته باشه به نظرم ماتری ـه، ماتری دوباره به روند گلزنی خودش داره ادامه میده و حقیقتا تنها مهاجم تیم هست که "جاگیری" رو به خوبی بلده توی قلب خط دفاع حریف، امیدوارم به این باور هم خودش رسیده باشه که بازیکن مهمی هست و حداقل توی این بازی جای هیچ اشتباهی نداره. اما توی خط دفاع قطعا منتظر یک بازی حماسی از بونوچی و یک بازی بدون نقص از بارتزالی هستم، احتمال تحت فشار قرار گرفتن تیم کم نیست و تمرکز خط دفاعی و در رای اونها بونوچی به عنوان دفاع آخر تیم میتونه خیلی مهم و حیاتی باشه. روز خوب بوفون و ووچینیچ هم قوت قلبی ـه برای بقیه تیم و البته طبعا جوونیکو که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان خواهد رفت. و اما سلتیک، سلتیک امشب با خشم بازی خواهد کرد، تنفر اونها نسبت به رنجرز با تنفر ما نسبت به اینتر اصلا قابل مقایسه نیست و حد خیلی بالایی داره، اونا امشب به دنبال نتیجه هستند به هر قیمتی، اینکه بسته بازی خواهند کرد و یا هحومی رو واقعا نمیدونم ولی تیم منسجمی دارند. ساماراس رو کلیدی ترین بازیکن سلتیک میدونم و مهارش باید از جدی ترین برنامه های کونته باشه. سلتیک مدافعین جوون اما تنومندی داره، قدرت بدنی بالای مدافعین سلتیک اصلی ترین مشخصه شون هست، چیزی که مثلا اگه قرار بود جوونیکو از ابتدا بازی کنه رسما ما رو نا امید میکرد. من بیشتر از اینکه از جو وحشتناک ورزشگاه سلتیک بترسم از نوع بازی سلتیک میترسم، چون هیچ پیش زمینه ای درباره تفکر اونها برای این بازی ندارم، ما تیم کم تجربه ای نیستیم که تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار بگیریم اما قطعا نمیشه این فاکتور رو نادیده و بی تاثیر دونست، بخصوص در مواقع هجوم بازیکنان سلتیک این جو کمک زیادی بهشون میکنه. و در نهایت اعتقاد دارم اگه تیمی بتونه یک گل زود هنگام به ثمر برسونه کار رو برای حریف سخت و شاید غیر ممکن میکنه، بخصوص اینکه اون تیم سلتیک باشه ... @};- @};- @};-

#91
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

+ چمن سلتیک پارک شرایط بسیار خوبی داره و آماده یک بازی پر هیجان و زیباست.
+ ظاهرا لنون مربی سلتیک میخواد از سیستم 2-4-4 استفاده بکنه..
+ دو تیم وارد استادیوم شدند.

+ :derp: هم وارد استادیوم شد.



#92
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
امشب بی تردید میتونه نقطه ی عطف یوونتوس کونته تو فصل جدید باشه ؛ موفقیت تو سری آ شاید از ابتدای فصل به وضوح برای همه روشن بود. اگه روزِ خوب بوفون و MVP باشه ، پیرزی اصلاً دور دست نیست. اگه احیاناً با وجود موقعیت های خوب نتونستیم به گل برسیم ، روی حساب فوق العاده بودن فوستر - که واقعاً هم هست و از مارکتی و آگاتزی و هارپر (دروازه بان نورشلند) چیزی کم نداره - نذازید ، مسئولیت گلزنی با مهاجمای ماست ، همونطوری که تو بازی رفت با نورشلند مسئولیت گلزنی داشتن و درست بهش عمل نکردن اما بازی برگشت فوق العاده بودن. Forza Juve :ultra: ترکیب سلتیک : Celtic starting XI to play Juventus: Forster; Lustig, Wilson, Ambrose, Izaguirre; Forrest, Brown, Wanyama, Mulgrew; Commons, Hooper Subs: Zaluska, Matthews, Kayal, Ledley, Miku, Watt, Lassad ساماراس به دلیل مشکل در ناحیه همسترینگ پا این بازی رو از دست داد.

#93
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
خوب نبود ساماراس با نبود کیلینی در :1: خبر خیلی خوبیه نبود ساماراس :1:

#94
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
استرس بالاتر از این نیست . میخوام با صدای بلند فقط بشینم و صدای سرود های هوادارای اسکاتلندی رو بشونم . مهم این نیست که ببازیم و از این مرحله هم نریم ، ولی مردونه بازی کنیم . اینجا میدون ِ بزرگاست و باید مثل ِ همه ی اون سال ها به یاد ِ راوانلی و ویالی و دشان و ندود و دل پیروی کبیر بازی کنیم . باید نشون بدیم که این چند وقت به نا حق نبودیم و حالا با حرص ِ جمع شده میخوایم بازی کنیم . ما یوونتوسی ها کم باخت ندیدیم و باخت واسمون عار نیست ، اما باخت هایی که دیدیم همه مردونه بودن . همه با جون کندن بود . ما به اندازه ی افتخاراتمون ، فینال ِ ناکام دیدیم و با ناکامی مشکلی نداریم ، اما باید نشون بدیم که اگه هم اسم ِ یوونتوس توی جمع ِ بزرگان نباشه ، اون ها لیاقتش رو نداشتن . فورتزا یووه .

#95
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
رسمی : Juventus starting XI: Buffon, Barzagli, Bonucci, Caceres, Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Peluso, Matri, Vucinic Substitutes: Storari, Pogba, Giovinco, Anelka, Padoin, Quagliarella, Marrone تاپیک توی یوونتوز 120 صفحه جلو رفته ، در حالی که ماکزیمم تو بازی های سری آ ، 30 صفحه میره جلو ! یکم به خودتون تکون بدید پست بدید.

#96
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

[img alt=121.jpg width=600 height=600]http://www.shiaupload.ir/images/03287251497242818330.jpg[/img]



#97
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
استرس شدیدی اما شیرینی دارم. :1:


مدتها بود چنین شوری تو ماها نبود و برعکس یووه های بعد کالچوپولی به این یووه ایمان زیادی دارم.این یووه قهرمانه ای بزرگی داره که من امیدوار میکنه به ادامه صعود ه دورهای بعدی.پست محمدمهدی عزیز رو امیدوارم همه خونده باشند که به درستی واقعیت و توانایی یووه رو به قلم کشید.این یووه همه چی داره برای تاریخ سازی.نمیخوام شعار بدم.اما نسل بسیار خوبی داریم ما.از دفاع بگیر و دروازه بگیر و همچینین خط میانی واقعا هم از لحاظ سنی و هم کیفی و هم تجربه تیم ایده الی داریم.


یورو 2012 بهترین مکان بود برای تثبیت اعتماد بنفس و توانایی های ایتالیایی ها و خصوصا بازیکنان یوونتوس.یووه با همون روحیه قدم های بزرگی که بازیکناش در یورو داشتند به این میدان میاد پس خوشحالم که دیگه قرار نیست اون ترس ناشی از عدم خودباوری تو بازیکنها باشه و میل خواستن تو بازیکنها در بالاترین حد هست.


اگه به مصاحبه های مربی ها و ستاره های سابق سلتیک دقت کنید میتونید ببینید که اونها خودشون شانس خیلی کمی برای سلتیک قائلند و این یعنی اونها با ترس قراره بازی کنند.پس این به نفع یووه هست و اونه میتونند با دریافت گل اول کاملا از هم بپاشند.جدای از اون قوای ذهنی و روانی این 2 تیم اصلا قابل قیاس نیست.سلتیک در این سالیان و دهه اخیر تابه حال نشده به دور 1/4 صعود کنه و در مقابل یووه از سال 2000 به بعد 3 بار این کار رو کرده.و برای سلتیک یک حذف آبرومندانه جلو تیم سرشناس ایتالیایی اونه رو راضی میکنه و همین سقف میتونه حذف اونه رو امضا کنه.البته همه این ها فرضیه هست.



و در آخر

http://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&docid=xmMS8lNFZo7gWM&tbnid=gT5JBl6pHEaL1M:&ved=0CAUQjBwwAA&url=http%3A%2F%2Fmtn.ensight-cdn.com%2Fcontent%2FPirlo.jpg&ei=848aUbSBAcbjtQbU44FI&psig=AFQjCNEwDlYLbn-jaFhkYoOFIN9v6ZBoSw&ust=1360781683062800


ما پیرلو رو داریم.بهترین بازیساز جهان و بازیکنی که تفاوتش همیشه تو این میدان ها مشخص میشه.همیشه تو نبردهای سخت و بزرگ نقشش برای موفقیت تیم تعیین کننده بوده.بایزکنی که 3بار فینال باشگاههای اروپا رو تجربه کرده و 2 بار فینال جام جهانی و یورو و تو اوج پختگی و تجربه قرار داره.با وجود پیرلو جدا میگم میتونیم به جام برسیم فقط باید همون اراده ای تو یووه باشه که ایتالیا در یورو جلو المان قدرتمند به نمایش گذاشت.

#98
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
جالبه مربی سلتیک آمبروز رو بلافاصله تو ترکیب گذاشته ( با اینکه یک روز دیرتر از آساموا بازی کرده) ولی کونته حتی آساموا رو تو 18 تا نزاشته

#99
GEDOY

GEDOY

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
دارم از استرس ميميرم :1: اگه امشب ببريم يكي از بهترين شباي فوتباليم ميشه :cry2:

#100
juventus_maf

juventus_maf

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 439 ارسال
امیدوارم امروز شاهد یووه واقعی باشیم......... و فکر کنم برای هدفی که یووه در پیش داره این نباید چیز ترسناکی باشه.......... یادتون نره که ما یوونتوس هستیم و اونا باید از ما بترسن........ به امید خدا می بریم........





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی