پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته نوزدهم سری آ - یوونتوس 1-2 سمپدوریا (یادبود جانلوکا ویالی)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
165 پاسخ برای این موضوع

#21
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- روسی 52 ساله مربی سمپدوریا : - من مربی نیستم که دوست داشته باشم ضد سیستم بچینم ! - یوونتوس در همه نقاط قوی است اما ما باور داریم که می توانیم ببریم. - ما فقط روی پیرلو تمرکز نمی کنیم. پیرلو بازیکن خاصی ـست اما کسانی دیگری هم وجود دارند که می توانند برای ما مشکل درست بکننــد !

#22
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
تصویر تصویر


+ دو تیم سمپدوریا و یوونتوس در حالی مقابل هم قرار می گیرند که جایگاهشان در جدول رده بندی با یکدیگر کاملا متفاوت است.یووه با کسب 44 امتیاز از 18 دیدار در صدر جدول است،این در حالیست که سمپدوریا از 18 بازی خود تنها موفق به کسب 17 امتیاز شده و در جایگاه نازل پانزدهمی(15) جدول قرار دارد.
+ سمپدوریا 3 بازی آخر خود در سری آ را برابر تیم های اودینزه،کاتانیا و لاتزیو با شکست پشت سر گذاشته است.
+ سمپ در بازی های خارج از خانه خود در این فصل،5 شکست،2 تساوی و تنها 2 برد به دست آورده است.
+ دلیو روسی مربی جدید سمپدوریا که هفته هجدهم سری آ(هفته قبل بازی ها) جانشین چیرو فرارا شد،آرایش تیمی خود را بر مبنای سیستم 3-5-2 انتخاب می کند و به احتمال زیاد پالومبو،بازیکن با تجربه این تیم در قلب دفاع قرار خواهد گرفت.از ادر و ایکاردی به عنوان مهاجمین احتمالی سمپ در این دیدار نام برده می شود.
+ آمار پیروزی های سمپدوریا در تورین تقریبا افتضاح است!!این تیم در طول تاریخ تنها موفق شده یووه را 5 بار شکست دهد.

تصویر


+ یوونتوس در سال 2009،زمانی که چیرو فرارا هدایت این تیم را بر عهده داشت توانست با نتیجه 5-1 سمپ را در هم بکوبد.
+ میانگین سنی سمپدوریا 24.9 سال است.این در حالیست که این عدد برای یووه 27.5 سال است.
+ میانگین قدی این تیم اندکی از یووه بالاتر است.میانگین آن ها 182.1 و یووه 181.5 است.
+ برترین گلزنان سمپدوریا،مارسکا و لوپز با 3 گل زده اند.تیسونه و ادر هم با 2 پاس گل،بیشترین پاس گل را برای هم تیمی های خود مهیا کرده اند.

نقاط ضعف و قوت سمپ:


+ عمده ترین ضعف سمپدوریا و یا به عبارتی پاشنه آشیل این تیم در رقابت های این فصل سری آ،ضعف این تیم در برابر ضدحملات حریفان بوده است.بارها و بارها سمپدوریا در طول این فصل اسیر ضد حملات حریفان شده و گاها حتی بازی های برده را با باخت عوض کرده است.
+ این تیم در دفاع و جاگیری در برابر ضربات شروع مجدد ایراداتی دارد.
+ خطاها و اشتباهات فردی بازیکنان این تیم بالاست.
+ از کناره ها فوق العاده آسب پذیرند.

+ نقطه قوت یا به عبارتی خطرناک ترین فاکتور این تیم برای حریفان،توانایی بالای این تیم در استفاده از ضربات ایستگاهیی و شروع مجدد خود است.

محرومین و مصدومین:


+ نیکلاس بنتنر،سیمونه په په و جورجو کیه لینی به همراه میرکو ووچینیچ به دلیل مصدومیت،استفان لیختشتاینر به دلیل محرومیت و کوادو آساموآه به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غنا از غایبین یووه در این دیدارند.
+ ماکسی لوپز،سیمون پولسن و انزو مارسکا مصدومین و روبرتو سوریانو بازیکن محروم سمپ برای این دیدار است.

بازیکن دیدنی این دیدار:


تصویر


+ ایزلا هنوز در یووه آن ایزلای اودینه نشده است.مصدومیت شدیدی که سال قبل دامن گیر او شد ایزلا را از شرایط آرمانی خود دور کرد.حالا بازیکن شیلیایی یووه فرصت دارد که در غیاب لیختشتاینر باز هم ارزش های خود را به کونته و هواداران یووه اثبات کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:


Buffon; Caceres, Bonucci, Barzagli; Isla, Vidal, Pirlo, Marchisio, De Ceglie; Matri, Giovinco


Berni; Gastaldello, Palombo, Costa; De Silvestri, Krsticic, Obiang, Poli, Estigarribia; Eder, Icardi


اتفاقات قابل پیش بینی در این دیدار:


+ یووه مالک توپ و میدان خواهد بود.
+ یووه موقعیت گل فراوانی را خلق خواهد کرد.
+ یووه از یک ضربه شروع مجدد به گل خواهد رسید.
+ بازیکنان سمپدوریا کارت های فراوانی را از داور بازی دریافت خواهند کرد.
+ یووه از روی اشتباهات فردی بازیکنان سمپ به گل می رسد.



منبع:سایت who scored و football italia

#23
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
میرکو برای این بازی دعوت شد !!! راستی پلوزو هم هست بوفون - کاسری - پوگبا - مارکیزیو - ووچینیچ - ده چلیه - جووینکو - پلوزو - بارتزالی - پادوین - پیرلو - ویدال - جاکرینی - کوالیارلا - استوراری - برانسکو - متری - ایسلا - مارونه

#24
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خدا رو شکر بر خلاف اخبار مشکل ووچینیچ جدی نبود خیلی دلم برای بازی یووه تنگ شده ، یه جورایی تهه دلم هم آرزو دارم هم حس میکنم که جووینکو این بازی برامون 3 امتیاز رو به ارمغان میاره :گل:

#25
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
خب ظاهرا مصدومیت ووچینیچ کذب محض بوده و هیچ مشکلی میرکو برای بازی در این دیدار نداره ، لیختشتاینر در این دیدار محروم است ، کیلینی ، په په ، بنتنر هم مصدوم هستند. خب با توجه به نبود کیلینی و محرومیت لیخت دو فرضیه به وجود میاد. مشخصا در این دیدار کونته با همون 2-5-3 بازی میکنه ، جای لیخت یا از پادوئین استفاده میکنه یا کاسرس ! به جای کیلینی هم از پلوسو . اگر نخواهد ریسک بکنه و مطمئن عمل کنه ، به جای کیلینی از کاسرس و به جای لیخت از پادوئین استفاده میکنه که این به نظرم بهتر هست ، پادوئین هر وقت بهش اعتماد شده خوب بازی کرده.

#26
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
ایزلا رو هم انگار به کل فراموش کردی سپهر :1: فرضیه هات مشکل دارن :1: بازی فردا اگه کونته بخواد 3-5-2 باز کنه به نظرم ایزلا تو ترکیب اصلیه . البته نبود کیه لینی هم ممکنه باعث بشه کونته دست به ترکیب 4-3-3 بزنه و همین فردا پلوزو رو بازی بده .

#27
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
به نظر من کونته نباید ریسک کنه و به پلوزو بازی بده بهتره این بازیکن فعلا با جو باشگاه و فلسفه بازی یووه بیشتر آشنا بشه بهترین کار بازی دادن به کاسرس در خط دفاع و ایزلا و پادوین در خط هافبکه

#28
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
حمید من مخالفم . پلوزو رو باید تو این نوع بازی ها بازی بده تا سریع خودش رو با جو ورزشگاه آشنا بشه . وقتی مقابل تیمی مثل سمپدوریا بهش اعتماد نشه بازیهای سخت رو شخصا دوست ندارم تو ترکیب ببینمش . تو این بازی بهش بازی نرسه بازی بعد تو زمین پارما و بعد بازی اودینزه اگه اشتباه نکنم . خوب همینطور بازیها میگذره و به من و تو باشه حاضر نیستم اصلا بازی کنه :1:

#29
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
قرعه کشی لیگ که انجام شد همه منتظر این بازی بودیم تا تقابل فرارا و کونته رو ببنیم ولی خوب فرارا نتونست موندگار باشه . سمپدوریا با 5 برد 3 مساوی و 10 باخت با 17 امتیاز رده 15 جدول . که از نظر تعداد باخت بعد از پسکارا همراه جنوا بولونیا و کالیاری بیشترین تعداد باخت رو داره . بازیهای خانگی 3 برد 1 مساوی و 5 باخت . بازیهای خارج از خانه 2 برد 2 مساوی و 5 باخت . تیم هایی رو که تونستن خارج از خونه شکست بدن (هفته اول میلان 0-1) و (هفته سوم پسکارا 2-3) 2 تساوی ارزشمند خارج از خونه مقابل (هفته پنجم رم 1-1) و (هفته پانزدهم فیورنتینا 2-2) که نتیجه خیلی خوبی به حساب میاد از 5 بردشون 4 تا رو با اختلاف 1 گل بردن و بهترین نتیجشون 3-1 مقابل جنوا بوده . 7 تا از باخت هاشون هم فقط با اختلاف یک گل بوده .3 تا باخت دیگشون با اختلاف 2 گل بوده که 2 تا باخت 2-0 مقابل اودینزه و پالرمو و یک باخت 3-1 مقابل کاتانیا. که نشون میده با اختلاف زیاد نمی بازن بازی رو یوونتوس اگه بتونه با اختلاف 3 گل این بازی رو ببره تو این زمینه رکورد سمپدوریا رو شکسته :1: با 20 گل زده رتبه 12 جدول در کنار کیه وو و تورینو با 27 گل خورده هم در کنار کاتانیا آتالانتا پالرمو در رده 15 جدول از 18 هفته فقط 2 هفته تونستن دروازشون رو بسته نگه دارن :np: و تو 13 بازی هم موفق به گلزنی شدن . پیش بینی : یوونتوس 3-0 سمپدوریا

#30
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

ایزلا رو هم انگار به کل فراموش کردی سپهر :1: فرضیه هات مشکل دارن :1:

بازی فردا اگه کونته بخواد 3-5-2 باز کنه به نظرم ایزلا تو ترکیب اصلیه . البته نبود کیه لینی هم ممکنه باعث بشه کونته دست به ترکیب 4-3-3 بزنه و همین فردا پلوزو رو بازی بده .


ها ! :1: آره ایزلا رو هم برای اون سمت داریم ! چون ازش خوشم نیمد کلا جزو فرضیه هام نیوردمش :1: آدم نیست ! :2:

#31
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
عباس حرفت تا حدودی منطقی هست ولی یادت نره تیم یه مدت به تعطیلات رفته و از شرایط بازی دور بوده همینطوریش هم اکثر تیم های قدرتمند که شرایط بهتری در جدول دارن بعد از تعطیلات به مشکل میخورن و نتایج عجیبی میگیرن و درست برعکس تیم هایی که خوب نتیجه نگرفتن از این وقفه به نحو احسنت استفاده می کنن و به ترمیم نقاط ضعف شون می پردازن و یه جورایی روحیه و تمرکز از دست رفتشون رو بدست میارن و کاملا ریکاوری میشن تیم باید اون هماهنگی و ثبات لازم رو بدست بیاره و بعد به بازیکن های تازه وارد بازی بده هرچند فاکتور انگیزه رو در بازیکن تازه وارد نباید دست کم گرفت!

#32
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
فوتبال ايتاليا نوشته در غياب آساموا اين اولين بازي پلوزو براي يوونتوس خواهد بود !

#33
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
یه نکته! سرمربی سمپدوریا یعنی دلیو روسی،همونیه که فصل پیش «5» تا خورد از یووه :2qcmh45:

#34
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
احتمال ثابت بازی کردن پلوسو زیر صفره ، مگر اینکه بخوایم 4-3-3 بازی کنیم. دچلیه با اینکه خیلی نوسان داره ولی به نظرم ارزشش رو داره که هر از چند گاهی دوباره بهش اعتماد بشه ، بعضی بازیها فوق العاده بازی میکنه.

#35
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
خوب اولین مسابقه ی یوونتوس در سال 2013 که می تونه اغاز خوبی برای سال جدید باشه و این در حالیه که همیشه تیم ها بعد از تطیلات با مشکل رو به رو هستند اما کونته دیروز توی مصاحبش اعلام کرده تیمم مشکلی نداره و ما تونسیم تعادل رو توی تیم برقرار کنیم نمی دونم کونته با مصدومینی که تیمش داره چه سیستیمی رو برای این بازی انتخاب خواهد کرد ولی کونته خیلی سخت ترکیب اولیه ی تیمش رو عوض می کنه ! البته با توجه به پلوسو که مدافع بهتری هست به نظر می رسد همون سیستم 3 - 5 - 2 انتخاب بشه و پلوسو در کنار بونوچی و بارتزالی قرار گیره در خط هافبک هم که شرایط مشخص هست به غیر از دو تا بازیکن کناری که ده چلیه 99% در سمت چپ قرار می گیره اما برای سمت راست و با توجه به بازی خوب پادوین در بازی قبلی شاید اون بازی رو شروع کنه در غیاب لخ خط حمله هم که بدون شک جووینکو نفر اصلی هست و بعید به نظر می رسه کونته به میرکو از ابتدا به بازی برسه و اگه تیمش تا دقیقه ی 65 به مشکل خورد بهش بازی می ده و در غیر اینصورت که نه ! البته جاکرینی و کاسرس هم شانس دارن که به عنوان بازیکنان کناری یووه در این مسابقع فعالیت کنند

#36
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
Juventus (3-5-2): Buffon; Barzagli, Bonucci, Peluso; Padoin, Pogba, Pirlo, Marchisio, De Ceglie; Matri, Giovinco
A disp.: Storari, Branescu, Caceres, Marrone, Isla, Vidal, Giaccherini, Quagliarella, Vucinic. All

Sampdoria (3-5-2): Romero; Gastaldello, Palombo, Costa; Berardi, Obiang, Poli, Kristicic, Estigarribia; Eder, Icardi
A disp.: Berni, Da Costa, De Silvestri, Castellini, Mustafi, Poulsen, Munari, Rossini, Tissone, Renan, Savic. All

- پلوزو !! :nish:

#37
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
معلومه حسابی به بازی با میلان فکر کرده ها. ویدال قراره میلان رو تیکه پاره کنه :1:

#38
amirtaker

amirtaker

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 761 ارسال
دوباره موقعیت از دست دادن ها شروع شد :20:

#39
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
پلوزو واقعا داغونه ها . هنوز نیومده شروع کرده به خطا کردن . نفهمیدم کارت گرفت یا نه .

#40
behnoud

behnoud

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1042 ارسال
پنالتی :thankyou: جوینکو :rose:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی