پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته هفدهم سری آ - یوونتوس 3-0 آتالانتا (یادبود پائولو مونترو)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
72 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

هفته هفدهم سری آ

تصویر

یوونتوس - آتالانتا

زمان : یک شنبه ، 26 آذر ماه 1391 ، ساعت 17:30 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه یوونتوس آرنا

[spoiler=یادبود پائولو مونترو]تصویر

پائولو رونالد مونترو ایگلسیاس روز 3 سپتامبر 1971 در شهر مونته ویدئو پایتخت اروگوئه به دنیا اومد.

در دو تا پست دفاع چپ و دفاع وسط بازی می کرد و شهرتش رو مدیون 3 عامل عمده هستش!
اولا که کلا خیلی تابع نظم و انظباط و اینا نبود! :دی: تکلهای خشنش ( هنوزم که هنوزه اون رکور تعداد بیشترین تعداد کارت قرمز در سری آ رو داره ! ) و اینکه به عنوان یه بازیکن خارجی مدت زیادی برای یوونتوس بازی کرد.

در وصفش گفتن :

1- مرد سخت کوش تسلیم نشدنی 2- ماهر در کار با توپ و ارام زیر فشار بازی 3- فوتبالیستی با هوش و استعداد و شگفت آور 4- ترسناک - استوار و غیرقابل چشم پوشی !

اون در یک خانواده فوتبالی به دنیا اومد ، پدرش خولیو مونته رو کاستیلو هم یه فوتبالیست بین المللی بود .
وقتی پائولو بچه بود پدرش فقط در صورتی بهش اجازه می داد که فوتبال بازی کنه که تو مدرسه نمره های خوبی بگیره . :دی:

فوتبال حرفه ایش رو در 1990 از تیم C.A Penarel شروع کرد و دو سال هم اونجا موند که 34 تا بازی انجام داد و یک گل هم به ثمر رسوند .

در سال 1992 به تیم آتالانتای ایتالیا پیوست و خیلی سریع هم فیکس شد! و یکی از عوامل خط دفاع اونها بود . در نخستین فصل حضورش 27 تا بازی کرد و دو گل هم زد . در فصل بعدش هم 30 تا بازی از ابتدا به میدان رفت اما خُب در انتهای اون فصل آتاتلانتا به سری ب سقوط کرد.

پائولو آتالانتا رو در سری ب تنها نذاشت و بهشون کمک کرد که سریع به سری آ برگردن در اون فصل اون 34 تا بازی برای تاتلانتا بازی کرد و دو گل هم زد.
در فصل 95-96 مونترو با یه سری مصدومیت ها مواجه بود و برای همین فقط 23 تا بازی کرد.
اما مجموع حضور پررنگش در 4 سالی که اونجا بود باعث شد که - همون طور که می شد انتظارشو داشت - به مرکز قدرت اون روزهای ایتالیا و اروپا یعین یوونتوس منتقل بشه!

:ultra:

بعد از انتقالش به تورینو ، مونترو بیش از 30 بازی در اولین فصل حضورش در یووه انجام داد و بعد از اون هم افتخارات زیادی با یووه به دست آورد. مونترو و زیدان در طول مدتی که با هم هم تیمی بودن بهترین دوستها برای هم بودن. :love:

در اون زمان خط دفاع یووه بهترین خط دفاع جهان بود و همه ی تیم ها حسرت گل زدن به یووه رو داشتن !

مونته رو در اون زمان هم دفاع چپ و هم دفاع وسط برای یووه بازی می کرد و توی حدود 1 دهه که در یووه بود در کنار بازیکنایی مثل فرارا ، یولیانو ، پسوتو ، تورام ، بریندلی ، تودور ، زامبروتا ، لگروتالیه و کاناوارو بازی کرد.

بعد از فتح اسکودتو 2004-2005 مونته رو و فرارا از یوونتوس خداحافظی کردن که فرارا کلا از فوتبال خداحافظی کرد ولی پائولو به آمریکای لاتین برگشت .

مونترو بیش از 200 بازی برای بیانکونری انجام داد و 1 گل رسمی هم به ثمر رسوند.
در فینال 2003 مونته رو یکی از بازیکنانی بود که پنالتیش رو از دست داد. :np:


بعد از اون مونترو به باشگاه آرژانتینی سن لورنزو رفت که البته مدت زیادی اونجا نبود و بیشتر فصل رو به خاطر مصدومیت از دست داد و سن لورنزو رو بعد از انجام 14 بازی و 1 گل ترک کرد.
یه سری پیشنهاد ها از المپیاکوس و کاتانیا ( که اون موقع تازه به سری آ اومده بود ) دریافت کرد ولی با این حال تصمیم گرفت به تیم یکه فوتبال رو از اونجا شروع کرده بود برگرده!
آخرین فصل فوتبالیش 2006-2007 بود که 26 تا باز براشون انجام داد و در اواخر می 2007 هم بعد از شرکت تو یکی از جلسات تمرینی تیم رسما خداحافظی کرد!


مونته رو تو بازی پلی آف انتخابی جام جهانی 2006 هم بر عهده داشت که البته مونترو در بازی برگشت با مصدومیت همسترینگش به میدون رفت و نهایتا هم در پنالتی ها حذف شدن و مونترو هم بالافاصله از بازی های ملی کنار کشید. :np:
در فاصله ی سالهای 91 تا 2006 ، 60 تا بازی ملی برای تیمش انجام داد .

:lightbulb: بازی خداحافظی مونترو بازی خداحافظی مارچلو سالاس هم بود!

افتخارات :

http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=c7fadf93527b6e5e2b3c6f4429de6a2e&w=50&h=50&url=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fen%2Fc%2Fc6%2FItalianSuperCuplogosince2010.gif&cropسوپر کاپ ایتالیا : 97-2003-2002
http://t3.gstatic.co...Cup.svg.pngسوپر کاپ اروپا : 96
http://external.ak.f...%29.JPG&cropجام بین قاره ای: 96
اینترتوتو : 99


مختصر از مونترو

پائولو رونالد مونترو ایگلسیاس
متولد 3 سپتامبر 1971
محل تولد : مونته ویدئو اروگوئه
پست : مدافع
قد : 181 سانتی متر
باشگاه ها :
- پنارول (34 بازی و 1 گل زده)
- آتالانتا (114 بازی و 4 گل زده)
- یوونتوس (186 بازی و 1 گل زده)
- سن لورنزو (14 بازی و 1 گل زده)
- پنارول (26 بازی و 1 گل زده)

با تشکر از نوشته های نسیبه (Bianconero Amore) :

http://bianconeri.ir/index.php?topic=4632.0;msg=241793[/spoiler]

[center][spoiler=لاین آپ دو تیم + آمار بازی]تصویر[/spoiler]



#2
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
از این بازی شمارش معکوس برای پایان نیم فصل شروع میشه ! اگر بازی با سمپدوریا را بازی پایانی نیم فصل حساب کنیم ! 3 بازی تا پایان نیم فصل اول سری آ مونده. یوونتوس - آتالانتا (16 دسامبر - تورین) کالیاری - یوونتوس (21 دسامبر- کالیاری) یوونتوس - سمپدوریا (6 ژانویه - تورین) جالبه آخرین بازی که در سال 2012 داریم جمعه دو هفته دیگه برگزار میشه و میتونم بگم بعد از چند سال یوونتوس روز جمعه بازی میکنه ! خیلی حیف شد که امسال اگر بازم قهرمان بشیم قهرمانی و باید در جنوا جشن بگیریم ! هر چند مطمئنم که کار به بازی آخر نخواهد کشید ولی آخرش قهرمانی و در جنوا باید بالای سر برد. 3 بازی پایانی نیم فصل اول ، دو بازی در خانه و یک بازی خارج از خانه داریم و این به اون معناست که نیم فصل دوم برعکس میشه و شرایط هم بسیار سخت تر ! با کارت زردی که امروز بونوچی گرفت این بازی و از دست داده و به طور قطع آنتونیو کونته از لوسیو استفاده نخواهد کرد مگر اینکه مارونه و کاسرس به مصدومیت خودشون همچنان ادامه بدهند !

#3
FarSH4D

FarSH4D

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 215 ارسال
کل هفتــه هـــی منتظر این یکشنبه میمونم که بازی رو ببینم، بعد دقیق میذارن ساعت 5 و نیم که نمیشه دید! خیلی ضد حال شده این چند هفته! +البته خوب ــه حداقل این فصل از اون بازیــای ساعت 3 خبری نیست! جدی چه قدر فکر کرده بودن! (فکر کنم اسپانیا هم یه ساعت 11 صبح (!) به وقت محلی داره که بعضی از بازیا برگذار میشه :P: :1: ) این بازیــای تیمای پر طرفدارو انصافا باید همون ساعت 8:30 یا 11:15 بذارن دیگه، همـین ــه تلویزین خودمون شده هی لالیگا دیگه، ندیدم بازیای رئال یا بارسا بعد از ظهر (به وقت ما) باشه! (شایدم بوده!) ------- یکی نیست بگه احمق اینا ساعت خودشون معیاره نه کشور تو :rolleye: :Facepalm:

#4
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
اتفاقا این بازیها که بعد از ظهر برگزار میشه برای مایی که مجبوریم از اینترنت ببینیم خیلی هم خوبه :1: چون سرعت در حدی هست که بشه با کیفیت خوب بازی رو دید ولی شبا انقدر سرعت پایین میاد که باید شطرنجی بازی رو ببینی :1:

#5
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
منم امسال هر بازی تو یه شنبه بوده مشکل داشتم من یه شنبه ساعت 5:30 صبح میزنم بیرون و تا 9 شب یه سره کلاس دارم اون وقت همه بازی های شنبه ساعت 23:15 که من دیر بخابم برا فردا صبحش :1: بعد بازی های یه شنبه ساعت 5:30 که باز من نبینمشون :1: حالا باز این هفته هم همین مشکل رو دارم تا اینکه کلاس هام تموم میشه و مشلم حل میشه :smile:

#6
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
:::"دیوید ماسا" این بازی رو سوت خواهد زد ! کسی که تا حالا برای یووه سوت نزده ! :1: "نیکولتی" و "لاروکا" * کمک داوران این بازی هستند ! *=اسم هاشون سخت بود :1: محمد چک کن ببین درست گفتم :Facepalm: :1: :::این هفته با آتالانتایی بازی داریم که آخرین بازی الکس در سری آ با پیراهن یووه در مقابل این تیم انجام شد :cry2: و تیمی که الکس آخرین گلش رو با پیراهن یووه بهش زد :cry2: :::توی شش دیدار اخیرمون با آتالانتا که هر شش تاش در سری آ بوده 5 برد و یک مساوی به دست آوردیم. یکی از بهترین نتیجه هامون برد 5-2 بوده که کامورانزی و ترزه گه و دیگو و فیلیپه ملو [جمع رفتگان :cry2:] برامون گل زدن ! :::خود آتالانتا تیم دهم جدوله و هفته پیش در سری آ پس از سه تا باختا متوالی در برابر پارما پیروز شد. آتالانتا آخرین بازیشون که پریشب بود در کوپا نتیجه رو 3-0 به رم واگذار کردن. کلا توی سری آ خوب اخراجی میدن و تا حالا 5 بار بازیکنانشون از زمین اخراج شدن ! نقطه قوت و جایی که اکثر حملاتشون پی ریزی میشه از سمت راسته که ما با حضور کیلینی و آزاموا هیچ خطری رو احساس نمی کنیم. :1: بازی درگیرانه ای رو ارایه میدن و اکثرا هم در نبرد های تن به تن موفق هستند. بیشتر هم در عرض بازی می کنن که امیدوارم ویدال برسه به بازی و این نقطه قوت آتالانتا رو محو کنیم. :::معروفترین یا شاید هم بهترین بازیکنشون "سیگارینی" هست که حتما میشناسینش! تا حالا در 14 بازی که انجام داده دو گل و دو پاس گل برای خودش به ثبت رسونده ولی در عوض شش بار اخطار گرفته و یک بار هم اخراج شده :1: [توی سری آ هر سه کارت زرد محرومیت داره ، نه ؟! اگر اینطور باشه این بازی محرومه چون ششمین کارتش رو توی آخرین بازیشون با پارما گرفته ] ضربه آزاد زن خوبی هم هست :1: :::به نظرم با استفاده از نقاط ضعف آتالانتا این بازی پیروز بشیم :1: آتالانتا توی دفاع از کناره ها و همچنین خطا نکردن دور و اطراف محوطه ضعیف هستن ! گل از روی ضربه آزاد هم خوب میخورن :1: پس این بازی پیرلو یه گل میزنه ، ووچینیچ یه گل ، لیخ هم یه گل ! :1: پیش بینی های من درست در میاد. حالا ببینین :happy: :::بونوچ هم که عالم و آدم میدونن محرومه :nish:

#7
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
اتالانتا از سال 89 نتونسته در تورینو پیروز بشه اخرین بار اکتبر همین سال با گل دقیقه 74 کانیلیا پیروز شدند. کوالیارلا 98 گل در سری ا زده که از این بین 11 گلش به اتالانتا بوده.

#8
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
ترکيب احتمالي دو تيم:

آتالانتا:


Atalanta (4-4-1-1): 47 Consigli; 6 Bellini, 3 Lucchini, 5 Manfredini, 13 Peluso; 7 Schelotto, 21 Cigarini, 8 Radovanovic, 10 Bonaventura; 11 Moralez; 19 Denis


يووه:


Juventus (3-5-2): 1 Buffon; 15 Barzagli 39 Marrone, 3 Chiellini; 26 Lichtsteiner, 23 Vidal, 21 Pirlo, 8 Marchisio, 22 Asamoah; 12 Giovinco, 9 Vucinic


تصویر


+ بوناونتورا ستاره مياني آتالانتا در مصاحبه اي قبل بازي خودش رو طرفدار يووه معرفي کرده و گفته:
+ من از کودکي عاشق يووه بودم...يووه تيمي بود که همواره افتخار آفريني مي کرد و فاتح جام ها بود...
+ الگوي من از دوران کودکي الکس دل پيه رو بود...به همين خاطر شماره 10،شماره مورد علاقه من است....

تصویر


+ دو تیم در طوا تاریخ بازی های خاطره انگیزی داشتن...آتالانتایی ها در فصل 89-90 تونستن با گلزنی بازیکن نامدار آرژانتینیشون(کلودیو کانیجیا) یووه رو 1-0 شکست بدن...

#9
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
گفتــه میشــه "بیوندینی ، ترویسی ، مارلُنگو و کاپلی" مصدومان آتالانتا باشند و به این بازی نرسنــد ! از یووه هم "بنتنر و په په" به این بازی نمی رسند و حضور جاکرینی و لوسیو در هاله ای از ابهام قرار داره ! ویدال هم که به بازی می رسه اما احتمال بازی کردنش کم ـه و احتمالا پوگبا به جاش بازی کنــه ! در قبل خط دفاع هم مارونه احتمالا جانشین بونوچی محروم خواهد شد ! [ کمال خوشحال باش ! :1: ]

#10
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال
من تنها بازی که این فصل ازشون دیدم بازی با اینتر بود که توفیق حاصل شد و باخت اینتر رو به چشم دیدم :1: فکر کنم بازیشون 3-2 شد! توی اون بازی یکی بوناونتورا خیلی خوب بود و یکی دیگه بازیکن ریز نقششون مورالز :np: این دوتا یکی از بهترین های آتالانتا هستن و مسلما کونته واسه اشون برنامه هایی داره ، مورالز خیلی پا به توپ جلو میره و خیلی کم توپ از پاش فاصله داره ، نمی دونم چی جوری بگم یعنی توی نبردهای رو به رو شدن باهاش بزرگترین اشتباه اینه که به سرعت عکس العمل نشون بدی نمی تونی توپو ازش بگیری یا خودش عبور می کنه ازت یا این که بالافاصله بازیکن هم تیمی رو صاحب توپ میکنه ( حالا اینقدر گفتم موزلرا الان همه فکر می کنن لیونل مسی هست :1: ) اگه این بازی مارونه توی ترکیب باشه با توجه به ترکیب احتمالی پیش بینی می کنم بازی بعدی هم حضور داره و کسی که بازی نمی کنه توی بازی بعدی بارتزالیه :1: بهتر نیست یه مدت 4-3-3 بازی کنیم؟ :np: پ.ن:: از دوست خوبم محمد مرحبا هم ممنونم که منو از اشتباه لپیم باخبر کرد :Facepalm:

#11
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
+ آتالانتا اصولا تیمیه که تدافعی بازی نمیکنه و سبک بازیشون فوتبال هجومیه و این میتونه به ما خیلی کمک کنه...این تیم در ساختار دفاعیش مشکلات زیادی داره و معمولا به تیم های مقابل فرصت های گلزنی متعددی رو میده...اما نقطه ضعف اصلی آتالانتا، عملکرد ضعیفش در برابر ضربات شروع مجدده...این تیم تو این فصل گل های زیادی رو از ضربات کرنر و ضربات ایستگاهی دریافت کرده که میتونه برای ما راه گشا باشه...آتالانتا همچنین در کناره های زمین زمانی که تیم حریف روشون ضد حمله اجرا میکنه،ضعف های زیادی داره...
همچنین این تیم دروازه بان 2 ضرب گبری داره(کونسیلی) و به راحتی میتونم با حربه شوت از راه دور و استفاده از توپ های برگشتی دروازه شون رو تهدید بکنبم....

+ نقطه قوت آتالانتا توانایی بالای این تیم در دزدیدن توپ های حریف و اجرای ضدحملات سریعه...این تیم در کناره های زمین علی الخصوص سمت چپ در هنگام حمله فوق العاده قدرتمنده و بیشتر حملاتش رو از اون سمت پایه ریزی میکنه،یعنی جایی که بوناونتورا و پلوزو حضور دارن...در سمت راست هم اسکلوتو خوب نفوذ میکنه ولی خوشبختانه تکنیک چندانی نداره و نمیتونه خطر چندانی برای ما ایجاد بکنه...

+ به نظر من بازی چندان سختی نخواهیم داشت و به احتمال زیاد پیروز این میدان خواهیم بود...

#12
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
نفرات فراخوانده شــده برای بازی :

1 Buffon, 3 Chiellini, 4 Caceres, 6 Pogba, 8 Marchisio, 9 Vucinic, 11 De Ceglie, 12 Giovinco, 15 Barzagli, 20 Padoin, 21 Pirlo, 22 Asamoah, 23 Vidal, 24 Giaccherini, 26 Lichtsteiner, 27 Quagliarella, 30 Storari, 32 Matri, 33 Isla, 34 Rubinho, 39 Marrone

بونوچی ، په په ، لوسیو و بنتنر نیستنــد !

#13
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
کولانتونو مربیشون بدجوری سرما خورده کنفرانس مطبوعاتی امروز هم کنسل شده تا هر طور که شده بتونه فردا رو نیمکت تیم بشینه .

#14
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال
یوونتوس در حالی میخواد تعداد بردهای متوالیش رو به 5 برسونه که در 4 برد قبلی کلین شیت کرده.

یووه در حال حاضر با تیم دوم جدول یعنی اینتر 4 امتیاز اختلاف داره و فقط 2 بازی از 16 بازی خودش تا اینجای لیگ رو باخته.

یووه تا اینجا یکی از برترین خط دفاعی های اروپا رو با فقط 10 گل خورده (میانگین 0.63 گل خورده در هر بازی) در اختیار داره.

آتالانتا در حال حاضر در رده 10 جدوله. این در حالیه که اونا فصل رو با 2 امتیاز منفی شروع کرده بودن.

La Dea (لقب آتالانتا به معنی الهه ) فقط 2 بازی از 6 بازی قبلی خودش رو تونسته با برد پشت سر بذاره و در آخرین بازی خارج از خونه 3-0 مغلوب رم شدند.

بازیهای بد تیم استفانو کولونتوانو فقط به اون شکست محدود نمیشه. آتالانتا فقط دو برد از بازیهای خارج از خونه این فصلش کسب کرده.

آتالانتا چند مصدوم برای این بازی داره که مهمترین اونها آندرا کنسیلی دروازه بان تاثیر گذارشون هست. کارلوس کارمونا هم این بازی رو از دست خواهد داد.

آرتورو ویدال و نیکلاس بنتنر هم مصدومین یوونتوس هستند که پائول پوگبا به احتمال زیاد جای هافبک شیلیایی رو تو زمین میگیره. هر چند آخرین خبرها از آمادگی نسبی ویدال گزارش میدن. لئوناردو بونوچی هم به علت محرومیت غایب خواهد بود.

با باخت دیشب اینتر، یوونتوس در صورت پیروزی در ایین بازی اختلافش با تیم دوم رو به 7 امتیاز خواهد رسوند و فصل رو در آسودگی خاطر بیشتری دنبال خواهد کرد.

دیدار فصل گذشته این دو تیم در یوونتوس آرنا یک دیدار تاریخی بود. چون آخرین باری بود که الساندرو دل پیرو با لباس یوونتوس به میدان میرفت و با گل آخرش برای بیانکونری ، تشویقهای متداوم تیفوسیها و دورهای افتخارش، صحنه های باشکوه و البته ناراحت کننده ای رو رقم زد.

تصویر
:cry2:

ترکیب احتمالی دو تیم:

تصویر



#15
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال


با باخت دیشب اینتر، یوونتوس در صورت پیروزی در ایین بازی اختلافش با تیم دوم رو به 7 امتیاز خواهد رسوند و فصل رو در آسودگی خاطر بیشتری دنبال خواهد کرد.


ناپولی هم هست البته. الان اختلاف با ناپولی ۵ تاست و اگر هردو تیم پیروز بشند همین مقدار هم می مونه.

#16
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
ترکیـــب اعلام شد !

Buffon, Barzagli, Marrone, Chiellini, Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Asamoah, Giovinco, Vucinic


Juventus bench: Storari, Rubinho, Caceres, De Ceglie, Padoin, Pogba, Isla, Giaccherini, Quagliarella, Matri

واقعــآ تاپیک 1 صفحه هم جلو نرفتــه ؟! :1:

#17
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
برد برای هیچکس نمیتونه نا خوشایند باشه ، اما وقتی که با بازی ِ زیبا همراه باشه دلچسب تره 100 % . امیدوارم بازی ِ پالرمو و کالیاری تکرار نشه و یووه که حالا دستورات ِ تاکتیکیش رو از جایی نزدیک تر داره دریافت می کنه ، بتونه بازی ای در شان ِ اسم ِ خودش به نمایش بذاره که ما ها رو هم بتونه راضی نگه داره . برد بدون ِ بازی زیبا هم بالاخره برده و 3 امتیاز داره ، اما بازی ِ زیباست که قدرت رو نشون میده . یووه نشون داده که از این 16 بازی ِ انجام شده در لیگ ، حداقل توی 70 درصدش لیاقت ِ این صدر نشینی و اختلاف ِ چند امتیازی رو داشته و این بازی هم باید ادامه ی بازی هایی مثل ِ تورینو ، پسکارا ، رم ، لاتزیو و ... باشه . از لاتزیو اسم بردم چون با این حال که امتیازی کامل نبود اما نمایشی در خور ِ اسم ِ یووه به اجرا درومد . ( هر چند که خود ِ لاتزیو هم به این نمایش ِ یووه کمک کرد ) . به هر حال دوست دارم این بازی توی این هوای سرد ما رو گرم کنه .

#18
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
میرکو توی یه تک به تک گل اول رو زد! :nish:

اینم لینک :
http://www.frombar.t...2/v-497259.html

#19
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
گل میرکو
http://www.mediafire...qjyn2l2ag7tyo72

#20
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
فعلا که 4-3-3 بازی میکنیم ، ویدال داره بال راست بازی میکنه ، اساموا هم هافبکِ ، سیو بوفون هم عالی بود ! ویرایش : یه سوپر گل از پیرلو !





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی