پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته شانزدهم سری آ - پالرمو 0-1 یوونتوس (یادبود جوزپه فورینو)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
120 پاسخ برای این موضوع

#21
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
The Old Lady will definitely be without Sebastian Giovinco as he is suspended معما حل شد، جیو محرومه

#22
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
این آماری که سایت http://www.juworld.net/ میذاره و سید امیر هم احتمالا از اون اقتباس کرده ... بنظرم منطقی نیست ... بونیپرتی حداقل 11 بار روبروی پالرمو بازی کرده .... که فکر کنم نوشته 7 بار ... حالا نمیدونم منظور این سایت دقیقا چیه و نحوه محاسبه این سایت چطوره ؟!!!
یا مثلا دل پیرو 5 تا گل به پالرمو زده که توی اون سایت نوشته 3 تا ... !!!

شاید منظورش اینه که مثلا الکس در زمین پالرمو سه گل زده و از این لحاظ بهترینه ؟!!!

#23
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
فعلا شایعه ای که هست اینه که کونته می خواد به تیم استراحت بده و تیم دوم رو راهی بازی کنه و می خواد به استوراری کاسرس لوسیو ده چلیه ایزلا جاکرینی ماتری و کوا بازی بده گازتا هم پیش بینی کرده که به جای کیلینی،کاسرس به جای ویدال پوگبا به جای جووینکو ماتری بازی کنه خدایی هم تیم خسته است فکر می کنم با تیم دوم هم بتونیم پالرمو رو شکست بدیم نکته خوبی که وجود داره اینکه اگه با تیم دوم بازی کنیم لاقد پالرمو اتوبوس جلوی دروازش نمی زاره

#24
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
الان تیم تو رقابت بزرگی شرکت میکنه ، برای بازیهای سری آ بعد از بردهای بزرگ اشباع میشه ، باید اینجور بازیها تیم دوم بازی کنه که انگیزشون باعث بشه که نتیجه رو بدست بیاریم

#25
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
آندره آ دی مارکو قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت ! دی مارکو تا حالا 11 بار برای یوونتوس سوت زده که 5 برد - 2 مساوی و 4 باخت نصیب یوونتوس شده ! بازی 2-0 اینتر (پارسال) و 0-0 کیه وو (پارسال) از بازی هایی هستند که برای یووه سوت زده ! آندره آ مارزولانی و آندره آ پادوان کمک داوران این بازی هستند ! پ.ن : هر 3 داور اسمشــون آندره آ ــست ! :1:

#26
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

آندره آ مارزولانی


چه غم انگیز ، منتظر آفساید اشتباه باشید حتما :2qcmh45:

#27
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
جووینکو به خاطر کارت زردی که تو بازی سوپر کوپا ایتالیا مقابل ناپولی دریافت کرده بود ، از این بازی محرومه.

#28
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

زوج خط حمله این بازی رو میرکو و الساندرو تشکیل می دن

تصویر



#29
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

جووینکو به خاطر کارت زردی که تو بازی سوپر کوپا ایتالیا مقابل ناپولی دریافت کرده بود ، از این بازی محرومه.


کارت زرد بازی سوپر کاپی که 6 ماه پیش برگزار شده به الان چه ربطی داره؟

#30
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
ربطشو که باید از آبته پرسید ! :1: تو بازی سوپر کوپا پاندف و زونیگا هم اخراج شدن و تو بازی اول ناپولی تو سری آ (مقابل پالرمو) محروم بودن.

#31
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
الان فهمیدم چی شد :1: با احتساب اون کارت،سبا 4 کارته شده!

#32
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
ترکیب پیش بینی شــده توسط گازتا :

Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Isla, Pogba, Pirlo, Marchisio, De ceglie; Vucinic, Matri
+
CONTE :rainbow:


پ.ن:::یعنی نمیخواد به خط دفاع استراحت بــده ؟! :np:

#33
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
پالرمو از 15 بازی 3 برد 5 تساوی و 7 باخت با 14 امتیاز در رده 17 جدول سری آ قرار داره . آمار بازیهای تو خونشون خوبه که از 7 بازی 3 برد 3 تساوی و تنها 1 باخت داشته اونم جلوی ناپولی هفته اول که 3-0 باختن آمار بازیهای خارج از خونشون یه چی مثل افتضاح 2 مساوی و 6 باخت ! آمار گل زده پایینی هم دارن که در کنار دو تیم کالیاری و سیه نا با 14 گل بدترین خط حمله لیگ رو دارن . با 22 گل خورده هم در کنار تیم آتالانتا رده 12 جدول هستن . از 14 گل زده 12 تا رو تو خونه زدن . از 7 بازی خانگی تو 5 مسابقه تونستن گل بزنن. و از 22 گل خوردن 8 تا تو خونه خوردن . بهترین بردشون مقابل کیه وو تو هفته ششم که تو خونه تونستن 4-1 پیروز بشن . ولی 4 تا باخت بد هم داشتن . 3 تا 3-0 مقابل لاتزیو و ناپولی و بولونیا و یک باخت 4-1 مقابل رم .

#34
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
19 بازیکن توسط آنتونیو کونته برای بازی فردا مقابل پالرمو دعوت شدند : 1 Buffon 3 Chiellini 6 Pogba 8 Marchisio 9 Vucinic 11 De Ceglie 15 Barzagli 17 Bendtner 19 Bonucci 20 Padoin 21 Pirlo 22 Asamoah 23 Vidal 24 Giaccherini 26 Lichtsteiner 27 Quagliarella 30 Storari 32 Matri 34 Rubinho لوسیو ، کاسرس ، په په ایسلا و مارونه به علت مصدومیت و جووینکو به علت محرومیت در این لیست جایی ندارند.

#35
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
کاسرس ، ایسلا ، مارونه و لوسو از غایبین این بازی هستند. مارونه و کاسرس هر دو از ناحه ران پای راست دچار ناراحتی هستند که توی تورین موندن تا به بهبودی برسند ، لوسو هم تازه به زمین برگشته و شروع به کار و تمرین کرده و ظرف چند روز آینده وضعیتش بهتر میشه ! از نبود ایسلا چیزی سایت یوونتوس نگفته و فکر میکنم به دلیل فنی دعوت نشده ، په په و هم که خبر دارید که دوباره مصدوم شده ! جووینکو هم که محرومیتش معلوم شده !

#36
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
دو سه تا نکته فقط ! :1: + بازی اصلا مهم نیست ، هر جا رو که نگاه میکنم فقط صحبت از بازگشت کونته است ، احتمالا از اون بازی هایی خواهد بود که از 90 دقیقه حدود 60 دقیقه اش دوربین روی دماغ کونته است ! :1: کنفرانس خبری قبل از بازی هم برگزار نشده مثل اینکه باز ، فرصت خوبی که کونته بعد از قریب به شش ماه فکر کنم کنفرانس خبری قبل از بازی رو برگزار کنه ! + از چهار بازیکنی که در پست پیستون راست داشتیم سه نفرشون همزمان مصدوم شدن ، کسی فکرش رو میکرد !!؟ :1: فقط یه استفان رو داریم اون سمت :1: + با اینکه گفته شده کونته میخواد به بازیکن هایی که کمتر بازی کردن میدون بده ولی خودم بعید میدونم ، هفته بعد در کوپا بازی داریم و خیلی بعیده بخواد دو هفته پیاپی از بازیکنان ذخیره استفاده کنه ! ولی خوب تغییر خواهیم داشت و احتمال بازی کردن ماتری هم به شدت زیاده !

#37
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر

تصویرتصویرتصویر

Serie A League 2012-2013 - 16th Week
Sunday - 9 December 2012
Palermo - Juventus F.C
Stadio Renzo Barbera
TEH 17:30

[img height=329 width=480]http://www.shiaupload.ir/images/51613165739941389975.jpg[/img]
تصویر
Preview

عجب هفته ای برای یوونتوس بود! آنها بعد از بازگشت به روند پیروزی در سری آ و در هم کوبیدن تورینو در دربی دلاموله، نمایشی قدرتمندانه مقابل شاختار دونتسک، قهرمان اوکراین در دنباس آرنای ترسناک ارائه دادند. کسب پیروزی مقابل "معدنچیها" نه تنها صعود آنها به دور حذفی لیگ قهرمانان را مسجل کرد، بلکه باعث شد به عنوان صدرنشین در این گروه سخت به این مرحله صعود کنند.

شاید بهترین خبر برای آنها، بازگشت شخصیت کاریزماتیک آنتونیو کونته به کنار زمین است. بله بعد از ماهها محدود شدن در اتاق شیشه ای در سکوها و دوری از زمین، سرمربی یوونتوس روز یکشنبه به میدان بازمیگردد. کونته در جریانات اسکومسه پولی که تابستان گذشته فوتبال ایتالیا را تحت تاثیر قرار داد، حضور داشت و در ابتدا به مدت 10 ماه محروم شد. اما بعد از درخواست استیناف وکلای کونته این محرومیت به 4 ماه کاهش یافت. صبر طولانی مدت وی برای بازگشت اکنون به پایان میرسد و مطمئنا از اینکه تیمش را دقیقا به صورت قبل از محرومیتش تحویل میگیرد، خشنود خواهد بود.

پالرمو در این فصل سری آ لحظات سختی را پشت سر گذاشته است و شانس تا به اینجای کار با سیسیلی ها همراه نبوده. تساوی هفته گذشته آنها میتواند شاهدی بر این مدعا باشد؛ جایی که آنها نمایشی زیبا مقابل اینتر داشتند اما تلاششان با گل به خودی سانتیاگو گارسیا بی نتیجه ماند. در بیشتر دقایق بازی تساوی حداقل نتیجه مناسب برای پالرمو و گاسپرینی بود که با تیم سابقش روبرو میشد. و مطمئنا اینکه آنها در بازگشت به خانه باید به مصاف صدرنشین سری آ بروند، مسئله ساده ای نخواهد بود. هم اکنون روزانرو در نزدیکی منطقه خطر و مکان هفدهم جدول با 14 امتیاز قرار دارد.

تصویر

Team News and Tactical Brief
Palermo

پالرمو خودش را در موقعیت خطرناکی می بیند. فقط 1 امتیاز بالاتر از منطقه خطر بودن گاسپرینی را بیش از پیش نگران میسازد. خصوصا با شخصیت خوشحال ( :1: ) رئیس ماوریتزیو زامپارینی. اما بازی شجاعانه شان مقابل اینتر میتواند به آنها دلگرمی دهد، با کمی شانس آنها میتوانند تساوی شیرینی کسب کنند.

انتظار میرود گاسپرینی فقط دو یا سه تغییر نسبت به بازی اینتر در ترکیب تیم خود داشته باشد و به 1-2-4-3 خودش وفادار بماند. فابریتزیو میکولی به ترکیب برخواهد گشت تا با تیم سابقش روبرو شود و زوج او احتمالا پدیده این فصل پالرمو، پائولو دیبالا خواهد بود. میکولی که زمانی برای یوونتوس توپ میزد همواره مقابل یووه نمایش خوبی داشته و اوایل این هفته اشاره کرده بود که آنها قهرمان سری آ را 2-1 شکست خواهند داد.

ادعای جسورانه ای که برای تحقق آن سعی در ارائه نمایشی بی نقص خواهد داشت. اروس پیزانو میتواند راه را برای ماسیمو دوناتی با تجربه باز کند که این فصل تبدیل به یک مدافع میانی شده است.

انتظار میرود تیم میزبان به همان سبکی بازی کند که مقابل اینتر به نمایش گذاشت. پالرمو عقب خواهد نشست، دفاع خواهد کرد و سعی بر ضربه زدن به یوونتوس از طریق ضد حملات خواهد داشت. با میکولی و ایلیچیچ آنها سرعت و تمام کنندگی لازم در خط حمله را خواهند داشت. میکولی فرارهای قطری خود را انجام خواهد داد و خطر او روی ضربات آزاد نیز نباید دست کم گرفته شود. خط هافبک باید به خوبی برای خط حمله کار کند و سعی در رد شدن از هافبکهای یوونتوس داشته باشد. ممکن است گاسپرینی از یکی از ایلیچیچ یا برینزا بخواهد تا آندرا پیرلو را پرس کنند و هنگامی که یوونتوس توپ را در اختیار دارد، وی را تحت فشار قرار دهند.

آبل هرناندز و آندرا مونتووانی دچار مصدومیت طولانی مدت هستند و این بازی را از دست خواهند داد.

Probable Starting Line-up (3-4-2-1): Ujkani(GK); Munoz, Donati, Von Bergen; Morganella, Barreto, Kurtic, Garcia; Ilicic, Brienza; Miccoli

Juventus

بردهای متوالی در برابر تورینو و شاختار انگیزه و روحیه را در رختکن یوونتوس بالا برده است. خارج از زمین هم آنها به استقبال آنتونیو کونته خواهند رفت مردی که لایق یک تن اعتبار برای موفقیت فصل گذشته است. او تیم را از آنجلو السیو و ماسیمو کاررا تحویل خواهد گرفت. دو مربی که باید برای کاری که در غیاب کونته انجام دادند، بسیار مورد تحسین قرار گیرند.

احتمالا کونته چند تغییر نسبت به بازی شاختار در ترکیب اعمال خواهد کرد. جووینکو به علت پر شدن چوب خط کارت زردهایش از این بازی محروم است. بنا بر آخرین گزارشات از ایتالیا، کیلینی و ویدال استراحت خواهند کرد تا کاسرس و مارکیزیو جای آنها را در ترکیب بگیرند. احتمالا پیستونها به سرجای خود بازخواهند گشت زیرا استفاده از عرض زمین برای سبک بازی یوونتوس حیاتی است. لیختشتاینر در بازی گذشته مقابل شاختار، یکی از تاثیرگذارترین و بهترین بازیهایش را در پیراهن یوونتوس انجام داد و با دوندگی های بی امان و فرار های دیدنی اش سرانجام باعث بدست آمدن گل برتری بیانکونری شد.

بازیهای اخیر پائول پوگبا نشان ازختگی بسیار فراتر از سن و سال کم او دارد. پوگبا با خونسردی و جسارت او در کار با توپ و شوت های مهلکش، آینده درخشانی پیش رو دارد. مطمئنا آندرا پیرلو مغز متفکر یوونتوس است. اگر او در روز خوبش باشد، یوونتوس نیز در روز خوبش است. بیانکونری باید کنترل بازی و توپ را در اختیار بگیرد. شاید پیستونها شانس خود را مقابل دفاع متزلزل پالرمو آزمایش کنند. ممکن است متری به کوالیارلا در خط حمله ترجیح داده شود و به عنوان زوج میرکو ووچینیچ به زمین رود. این بازیکن مونته نگرویی به عقب خواهد آمد تا توپ را در اختیار بگیرد در حالی که احتمالا متری به عنوان مهاجم هدف با فرارهایش پشت خط دفاع پالرمو بازی خواهد کرد.

سیمونه په په ، لوسیو و نیکلاس بنتنر به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

Probable Starting Line-up (3-5-2): Buffon(GK); Barzagli, Bonucci, Caceres; Lichtsteiner, Pogba, Pirlo, Marchisio, Asamoah; Vucinic, Matri

تصویر
Probable Line-Ups
تصویر

تصویر

Players To Watch Out For
Josip Ilicic - Palermo

تصویر


ایلیچیچ از فصل اول حضورش در پالرمو به عنوان یکی از پدیده های جوان سری آ شناخته می شود. اگرچه فعلا در دوره افت قرار دارد. در 24 سالگی او همچنان کارهایی برای نگران کردن بهترین مدافعان جهان خواهد داشت. لحظه ای غفلت از این اسلوونیایی غیر قابل پیش بینی می تواند دفاع یوونتوس را باز کند. پالرمو برای اینکه از حملاتش چیزی عایدش شود، امیدهایش را به او خواهد بست.

Claudio Marchisio - Juventus
http://www.shiaupload.ir/images/34428675233231204074.jpg

مارکیزیو مقابل تورینو دابل کرد و هرچند او شاید مانند فصل گذشته در گلزنی موفق نیست، او همچنان شُش های یوونتوس به حساب می آید. بازی شاهتار را به دلیل محرومیت از دست داد و برای این بازی تازه نفس و با اعتماد به نفس بالا خواهد بود. مارکیزیو یکی از تاکتیکی ترین بازیکنان ست و در سکوت وظیفه خودش را انجام می دهد. کلید برتری یوونتوس در خط میانی در دستان اوست.

http://www.shiauploa...59622374494.png
Prediction
Palermo 0 – 2 Juventus

روزانرو فرم جالبی در لیگ ندارد در حالیکه یوونتوس دوباره در حال بدست آوردن فرم خوب خود است. احتمال برد پالرمو در این نبرد بسیار کم است، شاید نهایتا یک تساوی باشد. شاید در بیانکونری اثرات خستگی وجود داشته باشد اما با بازگشت آنتونیو کونته به کنار خط، آنها انگیزه لازم برای کسب هر سه امتیاز را خواهند داشت

#38
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

Palermo vs Juvetnus Match Preview

تصویر

Palermo vs Juventus (Juventus.com Match Preview) - Size : 7.31 MB



#39
mohsen.juve

mohsen.juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 3 ارسال
اگه امسال بتونیم نائب قهرمان چمپییوزلیگ هم بشیم خیلی خوبه البته این قابل ذکر است یووه باید بازیکنان خنثی خودش بفروشه مثل (متری ، لوسیو ،په په ، یاکوئینتا ) و برای خرید والکات و یورنته خیلی خوبه :hc:

#40
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال

تصویر

کاسرس که اصلا دعوت نشده ، جورجو بازی میکنه





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی