پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مقاله: سیلی اینتر

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
2 پاسخ برای این موضوع

#1
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
یووه می تواند متشکر اینتر باشد !
صحبت ها و ترس هایی از یووه بعد از شکست شدن طلسم شکست ناپذیری اش بود، ولی سوزی کامپانیاله اخطار می دهد که شاید اینتر با پایان دادن به رکرد 49 بازی شکست ناپذیری یووه به آن ها لطفی کرده باشد !

اینتر شاید بعدها بابت این پیروزی افسوس بخورد، چون شاید این سیلی بود که یوونتوس دقیقا به آن نیاز داشت. بعد از مدت ها شکست ناپذیری یووه تبدیل به تیمی از خودراضی و مغرور شده بود که خودش را به انجام دادن حداقل ها برای رسیدن به نتیجه راضی کرده بود. تیمی که در تضاد کامل با فلسفه و دید آنتونیو کونته بود. نه حتی مساوی کردن با نورشلند، یا به زحمت پیروز شدن در بولونیا و دزدیدن 3 امتیاز از کاتانیا هم آن ها را تکان نداد تا ازین بی حسی بیرون بیایند.

حقیقت اینه که باختن به اینتر نتیجه منطقی مسیری بود که یووه برای مدتی پیش گرفته بود. بهرحال اون چه در فصل پیش اون ها رو متوقف نشدنی و مهار نشدنی کرده بود، تشنگی عذاب آور آن ها برای موفقیت بود : بسیار مصمم برای پشت سر گذاشتن فاجعه های اخیر و تجسم دادن به روح غران آنتونیو کونته در زمین. درحالی که یوونتوس اخیر یوونتوس کم کیفیت، بی دل و اشتها بود و کاری فراتر از آن چه نیاز بود انجام نمی داد. آن ها آنقدر به شکست ناپذیر بودند عادت کردند که اصلا یادشان رفت در درجه اول چگونه این شکست ناپذیری را شروع کردند. چون یوونتوس در فصل گذشته بهترین تیم سری آ نبود، ولی به راحتی مصمم ترین، پرخاشگرترین و پرتلاش ترین تیم بود.

البته من این را هم تصادفی نمی دانم که یوونتوس بلافاصله بعد از آمدن انجلو السیو آتشش فروکش کرد. شاید او مشاور تاکتیکی کونته باشد، ولی السیو مردی آرام، با وقار و یک جورایی کسل کننده است ! او کسی نیست که مثل کونته بین نیمه دیوارها را به لرزه در بیاورد یا در لحظات سخت بازی سر تیم فریاد بزند. ماسیمو کاررا به مراتب روح کونته، قابلیت رهبری و قدرت تحریک کردن سربازان را بیشتر در خود داشت. ممکن است حوادث اخیر باعث شده باشد که آرایش رختکن یووه تغییر کند و کاررا صحبت های تیمی را به عهده بگیرد و السیو تذکر دادن مسائل تاکتیکی ؟

پیروزی 4-0 مقابل نورشلند و 6-1 مقابل پسکارا تلقین کننده این است که یووه به بیدار باشی که نیاز داشت تا ازین وضعیت خود شیفتگی خارج شود دست یافته است و باختن به اینتر ممکن است روزی به بهترین اتفاقی که ممکن بود برای یووه بیفتد تعبیر شود.

#2
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
دقیقا من هم دیشب همین حرف رو به دوستام میزدم! ولی ابراز تاسف میکردم که کاش به اینتر اون هم تو خونه نمی باختیم و کاش این سیلی جای دیگه و از کس دیگه بود.

#3
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
اره این سیلی یا ضربه ی محکم یا هر چی که بود نباید تو این بازی بود ! حرفی که استراماچونی بعد از دیدار زد برای من خیلی تلخ تر از شکست بود ! گفت : "کونته همیشه می گه باید توی زمین برنده شد و برنده ی واقعی اینجوری مشخص می شه و ما توی این دیدار توی زمین توی زمین توی زمین برنده شدیم " :fp:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی