پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا - شاختار 0-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
180 پاسخ برای این موضوع

#161
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4653 ارسال
بازی خیلی خوبی رو انجام دادیم و مستحق برد بودیم.تبریک میگم. هرچند مستحق برد بودیم اما توی مواقعی خوش شانس هم بودیم.گلمون آفساید بود و یه پنالتی هم واسه شاختار گرفته نشد. مهمترین نکته ی این بازی این بود که رکورد صد در صد برد شاختار توی خونه ی خودش رو از بین بردیم.همینطور دهن اون مربیشون هم بسته شد. حالا دیگه توی اروپا همه رومون حساب جدی ای باز میکنن. در مورد بازی بگم که بیست دقیقه ی اول نیمه ی اول و 15 دقیقه ی اول نیمه ی دوم واقعا فشار وحشتناکی رو تیم شاختار بهمون وارد کرد اما با از خودگذشتگی ویدال و تمرکز بالای مدافعینمون تونستیم دوام بیاریم. این تیم شاختار تا حد زیادی شبیه تیم خودمون بود با این تفاوت که خط حمله ی تکنیکی تر و در عوض خط دفاع ضعیفتری نسبت به ما داشت. در مورد بازیکنا بهتره توی تاپیک خودشون حرف بزنیم اما واقعا این بازی نشون دادن که یووه رو بیشتر از جونشون دوس دارن.نشون دادن که هروقت اراده کنن میتونن از سد هر تیمی عبور کنن. این برد تقدیم به آنتونیو کونته ی بزرگ که مارو به شکوه گذشتمون برگردوند. :rose:

#162
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
آلسيو ‏"‏‏ ماموريت من درمورد ليگ قهرمانان انجام شد ، و از الان تيم كاملا در اختيار كونته هست " ‏"‏ اين بسيار رضايت بخش هستش كه ما تونستيم وظيفمون رو بخوبي انجام بديم و در انتها به عنوان يك تيم برنده در صدر بودن واقعا استثنايي هست "‏ ‏"‏ ما بايد از تيم هم تشكر كنيم كه بدون بودن كونته بازي رو بخوبي در اختيار داشتن " ‏"‏ ما در طول مسابقات در حال پيشرفت هستيم كه اين به وضوح در بازي برابر چلسي و بازي امشب مشخص بود " ‏"‏ ما در مورد شاختار هم چيز رو ميدونستيم .. اطلاع داشتيم كه اونها بر استعدادهاي ذاتي بازيكنشون تكيه دارند ، البته اونها هم تو چند ضد حمله باعث دردسر ما شدند ... وقتي كه ما مركز خلاقشون رو خنثي كرديم اونها نتونستن خيلي سازمان يافته بازي كنند بنابراين ما تونستيم اونها رو كنترل كنيم " ‏"‏ بازي كردن بدون آنتونيو بسيار سخت بود ، اما تيم به خوبي ميدونست بايد چه كاري انجام بده و چه حركتي كنه .. بنابراين اونها [بازيكنان‏]‏ تو اين وضعيت به ما خيلي كمك كردند ، ما امروز بازيكن كمي داشتيم كه در جايگاه خودشون خوب نبودن " ‏"‏ من ميدونم كه كونته از چند قبل چه وضعيتي داشت و چگونه بود ... من ميخوام از همه كه خيلي سخت براي رسيدن به هدف تلاش كردن تشكر كنم "

#163
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
جو ورزشگاه وحشتاناک بود نمی دونم شبکه 3 چه طور بود اما اول بازی که من می دیدم تماشاگرا خیلی تشویق می کردند و شاختار هم داشت فشار می اورد واقعا داشتم داغون می شدم :fp: اما خوب از دقیقه 15 بازی رو بدست گرفت یک پنالتی هم برای یووه گرفته نشد توپ خورد به دست بازیکن شاختار ..........

#164
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
درحالی که بازی رو با دوستان اینتری ، آرسنالی و چلسی ایم می دیدم ، استرس عجیبی بهم وارد شد
و جدا شب بدی بهم گذشت علی رغم پیروزی
در مورد گل خودمون ، بازیکنمون به سمت عقب برگشت که تو آفساید نمونه و واقعا نمی شد کمک داور اون یک پا رو تشخیص بده
در مورد صحنه تمارض اونها من احساس کردم که بارزالی اصلا فشار وارد نکرد به بازیکن حریف و فقط دستش رو گذاشت .
اما متاسفانه هرچقدر که جاودانی و فردوسی پور با بارسا خوب هستند با یووه بد ...

جدا فردوسی پور علیه یووه گزارش می کنه و این در تمامی بازی به چشم می اومد
یه جا پای بازیکن یووه رو درو کرد ، فردوسی پور برگشت گفت اصلا خطا به نظر نمی اومد
وقتی صحنه آهسته رو نشون داد که کاملا پا رو زده بود ، سکوت کرد فردوسی پور
من فکر می کنم فردوسی پور اینقدر غرق فوتبال لجن ایران شده ، فکر کرده اروپا هم مثل ایرانه و فقط به دنبال اینه که یک تیم یا یک نفر رو متهم کنه ، که خدا رو شکر یووه بهترین گزینه برای اتهام زدنه !

خطوط تیم :
در خط دروازه بوفون به جز یه دونه دفع ناقص که خیلی خوب نبود واقعا عالی عمل کرد
و از لحاظ شخصیتی واقعا یک کاپیتان بزرگ هستش
من دروازه بانی با این شخصیت ندیده بودم !!
اون صحنه برخورد هم ناراحت شد ، اما به محض اینکه دید داره جنجال می شه طرف رو بغل کرد و خاتمه داد کار رو
یک صحنه هم صورتش بدجوری خورد به تیرک که نگران شدم فکش نیومده باشه پایین
در کل شب خوبی رو داشت


من فکر می کنم سخت ترین آزمون برای خط دفاع یووه از زمان مربی گری کونته ، امشب بود
یک خط حمله کاملا سرعتی ، تکنیکی و زهردار ، سه کلمه ای که جمعش یک چیز مهیب رو می سازه که امشب شاهدش بودیم
با هرکدوم از حملاتشون هر لحظه احساس فروریختن دروازه رو داشتم
اما خدا رو شکر امشب خیلی خوب و بدون اشتباه ظاهر شد تیم وخوب عمل کرد

در خط هافبک بازی خیلی درگیرانه بود ، و واقعا بازیکنها دویدند ! پوگبا یکی دوجا خوب عمل نکرد ولی به جاش بسیاری از جاهای دیگه عالی عمل کرد
اما همچنان مثل مارکیزیو وزنه نبود
ویدال عالی بود ! واقعا این بازیکنانی که درگیر می شن و در خط حمله هم خوب عمل می کنند یک نعمت بزرگ هستند
فقط مشکلی که ویدال داره اینه که وقتی نیمه اول کارت زرد می گیره ، تا آخره بازی استرس دارم که اخراج نشه
پیرلو شب خوبی رو داشتش مثل استفان و آساموا و نمره قبولی گرفتن واقعا

می رسیم به خط حمله
جایی که دو تا بازیکن پرتلاش داشتتیم که هر دو واقعا امشب زحمت کشیدند
و با اینکه جووینکو موقعیت خراب کرد اما دلم نمیاد بگم بد بود
بر خلافش ووچنیچ عالی بود ، خوب دوید ، خوب پرس کرد ، خوب پاس داد
نکته ای که در مورد خط حملمون وجود داره اینه که هم جووینکو و هم ووچینیچ مهاجم دوم یا مهاجم های مکمل فوق العاده ای هستند
یعنی بسیار عالی فرار می کنند ، بسیار عالی موقعیت می سازند ولی هیچ کدوم ضربه نهایی زننده خوبی نیستند
اینجاست که احتیاج به همون مهاجم
هدف بیش از پیش احساس می شه
ماتری ژانرش مهاجم هدفه ، ولی واقعا کیفیتش پایین اومده و در حد یوونتوس نیست دیگه ، درست مثل بنتنر

برداشت کلی:
شاید تو این بازی از لحاظ داوری به عقیده یک عده شانس آوردیم ، اما واقعا انصاف نبود
این یووه که 3 تا به چلسی زده حذف بشه و چلسی با این بازی های ضعیف صعود کنه
مخصوصا به اینکه دی متئو رو ناجوانمردانه اخراج کردند .
واقعا حسرت می خوردم اگر کونته رو کنار زمین امسال تو لیگ قهرمانان نمی دیدم و خوشحالم که این اتفاق نیفتاد و
کونته در مرحله حذفی کنار زمینه و اگر بازیکنان درست بازی نکنند ، اون گوشه پرچمشون می کنه


این برد رو به تمامی یوونتوسی های عزیز تبریک می گم و امیدوارم در مراحل حذفی شاهد درخشش بیش تر تیم کونته باشیم :thankyou:



#165
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

چشمان فردوسی پور آنتونیو کونته را درست تشخیص نمی دهد. احنمال می دهد مشکل از مونیتورش است. من هم که در دقایق پایانی نیمه اول چشمانم به لقاء الله پیوسته با یک دستشویی درمانی! خودم را برای نیمه دوم ریفرش می کنم.

وقتی جلوی تلویزیون برمی گردم، صدر در حال داستان سرایی در خصوص سیستم 2-5-3 است اما من اسیر دقت و تمرکز جاودانی به او هستم. یک مجری که با حرکتی انقلابی در مسیر چاقی مفرط قرار گرفته و قرار است رقیبی جدی برای جواد خیابانی و حمید کاویانی در گروه ورزش و سرگرمی شبکه 3 باشد.

نمی دانم چرا دلم همش نگران ویدال است. با خودم نذر می کنم اگر در نیمه دوم از بازی اخراج نشود، یک بسته نمک نذر امامزاده صالح کنم. حالا که اخراج نشد از همین امروز صبح باید حواسم باشد وقتی از خانه بیرون رفتم یک بسته نمک ید دار بخرم برای ادای نذر.

مطمئناً سرمای اوکراین آنطور که بازیکنان و کادر فنی یووه بر روی نیمکت و سکوهای ورزشگاه را منجمد کرد برای مارتین کاسرس خیالی نبود. او که از اواسط نیمه اول مدام در حال گرم کردن خودش بود آنقدر پیگیر بود که تا آخرین لحظه امید به ورود به زمین داشته باشد اما از بخت بدش لیختشتینر در نیم ساعت آخر بازی چنان استارت های خارق العاده ای می زد که اگر تا همین چند سال پیش در هامبورگ بازی می کرد، قطعاً مهدی مهدوی کیا فیکس هامبورگ نبود و موشک لقب لیختشتینر بود. راستی چقدر سخت است نوشتن اسم این بازیکن!

صحنه درگیری که در محوطه جریمه بعد از جمع کردن خوبِ توپ توسط بوفون پیش آمد را حتماً همه دیدید. طرز مواجهه که لینی و سایر بازیکنان کجا و سلطان دروازه ها، عالیجناب بوفون کجا. حقیقتاً فوتبال دنیا دیگر به همین راحتی ها هم نمی تواند نظیر چنین دروازه بانی را به خودش ببیند. فنی بی نظیر - اخلاقی زکی گو به پوریای ولی. از همه لحاظ دلبری است بی همتا در دروازه زمین های فوتبال و قلوب ما مشتاقین. اگر دختر بودم جز جی جی راه به سویی نمی بردم و...(+18)

پوگبا جدایی پر حاشیه ای از منچستر داشت - پیرلو، پیرلوی همیشگی نیست - ویدال پر فراز و نشیب بوده واسه یووه اما در کل خوبه - گل یووه کاملاً آفساید بود - شاختار در این دقایق داره بهتر بازی می کنه و ... اینها را فردوسی پور می گوید. خب بگوید، به درک! پس عمه من حتماً در اوکراین حضور داشته و شاختاری که به قول همین گزارشگر فخیم آمار حیرت آوری را این فصل در تعداد پیروزی داشته، شکست داده. آره حتماً عمه طیبه من بوده. ممنون عمه.

یوونتوس، شاختار دونتسک اوکراین را در خانه اش شکست داد تا با قاطعیت به عنوان تیم اول گروهش بره مرحله حذفی لیگ قهرمانان. (در پایان دور رفت با اون 3 تا مساوی کی فکرشو می کرد اینقدر مقتدرانه بپریم اون مرحله؟!) هفته بعد هم که پالرمو ته جدولی رو پیش رو داریم و احتمالاً باید دستی به تفاضل گلهایمان در جدول بکشیم. برای بازگشت کونته هم که کم کم باید از شمارش معکوس استفاده کنیم. (اینجوری: پنج، چهار، سه، دو، یک، کونته اومد... صلوات) صدر جدول سری A هم که هستیم. دیگه همه چی حله خلاصه. حالا با خیال راحت می تونم برم سراغ بدبختیام. دلمون که سیاه و سفید شد رفت، گور بابای سختیای زندگی و دوست عزیزمون علی آقای کفاشیان!!! راستی... عمه طیبه بازم ممنون



#166
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال
تبریک بابت این پیروزی شیرین وسط بازی از استرس مردم نکات فنی رو نمیگم چون دوستان همه چیزو گفتن امیدوارم به آرسنال بخوریم تا روحیه بگیریم واسه بازی های بعد

#167
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
خوب من دیشب قبل بازی فوتسال بودم و دیگه بعد بازی از فرط خستگی خوابیدم و نتونستم بیام حرفای دوستان رو از صفحه 4 تا اینجا خوندم منم به همه بچه ها تبریک میگم و امیدوارم به مراحل بالاتر هم صعود کنیم چند نکته هم که من تو بازی دیدم نقاط ضعف : رو سانتر هایی که میاد برا تیر دوم یووه مشکل داره و این باز هم تو بازی دیشب رو صحنه که توپ به تیر خورد نمایان شد کلا باید این مشکل حل بشه البته نسبت به فصل پیش که چند گل رو اینجوری خوردیم بهتر شده و این نشان میده که تیم رو خوب انالیز میکنن برا نقاط ضعفش مشکل دیگه ارتباطی هستش که باید بین هافبک و مهاجم ها برقرار بشه اگه دقت کنید موقعیت های گل یووه بیشتر رو پاس های بالای 25 متری به وجود میاد یووه دقیقا از نبود یه شماره 10 رنج میبره و باید هر جور شده یه بازیکن با این خصوصیات به تیمش اضافه کنه بازیکنی که بتونه توپ رو از مارکیزیو ویدال و پیرلو بگیره و خودش پاس اخر رو صادر کنه فکر میکنم یووه با برطرف کردن این مشکل به جمع 4 تیم برتر اروپا بیاد نقاط قوت بدون شک حظور بوفون و 3 دفاع مستحکم نقطه قوت اصلی یووه تو هر بازی بوده و دیشب هم از این قاعده خارج نبود بوفون به عنوان یه لیدر تیم رو خوب رهبری میکنه و درون دروازه نقط قوتی برا بقیه تیم محسوب میشه لیخ اشتاینر بازیکنی که من عاشقشم و تقریبا هر بازی کار خودش رو انجام میده و اون نابود کردن چپ تیم مقابل هستش نفوذ های وحشتناک زیاد و پشت سر هم به قول بهمن دقیقه 80 میاد و استارت میزنه انصافا بهترین بازیکن زمین بود بدون تردید ویدال و پوگبا هم در حد خودشون خوب بودن و خوب درگیر شدن پوپبا یکی از نکات خوبش خونسرد بودنه که میتونه در اینده خیلی بهش کمک کنه راستی عباس اونا یه موقعیت نداشتن سه تا داشتن :wink2:

#168
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
يوونتوس- شاختار بايرن مونيخ- والنسيا بارسلونا – سلتيک منچستريونايتد - گالاتاسراي پاري سن ژرمن – پورتو شالکه – آرسنال مالاگا- ميلان دورتموند - رئال مادريد قرعه کشي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا عصر جمعه برگزار خواهد شد.(یعنی فردا شب) رئال به من یونایتد یا بایرن برخورد کنه تا یکی از مدعی ها بره کنار :mad:

#169
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال

قرعه کشي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا عصر جمعه برگزار خواهد شد.(یعنی فردا شب)

مطمئنی؟ یکی از بچه ها میگفت بعد از بازی دیده که زدن 20 دسامبر قرعه کشی انجام میشه :39:

#170
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

مطمئنی؟ یکی از بچه ها میگفت بعد از بازی دیده که زدن 20 دسامبر قرعه کشی انجام میشه :39:


کمال اون یکی از بچه ها من بودم... :1:
رو چند تا از سایت ها زده بود 20 دسامبر...ولی صبح اخبار گفت فردا...همینطور دوستمون هم میگه فردا...حالا دوباره چک میکنیمش....

#171
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
قرعه کشی 20 دسامبر یعنی 30 اذر برگزار میشه !

#172
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

اول تبریک بگم :nish: بعدشم بهترین بازیکن میدان هم لیخت شده

لاین آپ دوتیم در طول 90 دقیقه

تصویر

تصویر



#173
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

کمال اون یکی از بچه ها من بودم... :1:
رو چند تا از سایت ها زده بود 20 دسامبر...ولی صبح اخبار گفت فردا...همینطور دوستمون هم میگه فردا...حالا دوباره چک میکنیمش....



تصویر



#174
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
من بر این اساس گفتم فردا
http://www.varzesh3...._قهرمانان_اروپا
نکنه بازم ورزش3 مزخرف گفته؟! :waiting:

#175
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3777 ارسال
این برای یووه واقعا حیاتی بود که سرگروه بشه و خدا رو شکر تونست به این امر دست پیدا کنه ... توی همون نیمه اول باید حداقل 2 تا گل میزدیم که متاسفانه بخاطر نداشتن مهاجم نتونستیم از فشار مناسبی که روی دروازه حریف آوردیم استفاده ببریم . بهترین بازیکن زمین به نظر من لیخ بود که واقعا یک سرو گردن از بقیه بالاتر بود و سبب ساز اکثر حملات تیم بود اما واقعا آساموا بدجوری تحلیل رفته ... این یووه اگر یک مهاجم گلزن داشت راحت جزو 4 تا تیم نهایی بود ولی همین الان هم پتانسیل برد تمام تیمهای دوم گروههای دیگه رو داره .

#176
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
هایلایت نیمه اول
http://hipfile.com/syya59wxa536
هایلایت نیمه دوم
http://www.mediafire...7o7sr7pjhw9mv45

#177
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال

اضافه کنم به شه تا تیم دوست ندارم بخوریم در مرحله ی بعد!
یکی رئال به دلیل این که دائم اون شبهای فراموش نشدنی آقام دلپیرو مقابل کاسیاس جلوی چشمام خواهد بود! :cry2:

هیچوقت اون صحنه ها از ذهن من بیرون نمیره :20: وقتی میشوتید و میرفت تو گل وقتی تعویض میشد و همه براش دست زدند و تشکر میکرد از همه برای تشویقها :cry2: هیچوقت پیرهن طلایی اون شب از یادم نمیره حالا در مقابل این اتفاقات ما چه جوری انتظار داشته باشیم به این تیم بخوریم در حالی که....
اگه به رئال بخوریم خیال کاسیاس راحته که الکس این بازی نیست دوباره شوت بزنه و گل بخوره شایدم خیلی دوست داره از اله گل بخوره براش افتخاریه yes1

منم این برد به همه بچه های یوونتوسی،فردوسی پور ،جاودانی و همه ضد یوونتوسی های عزیز!تبریک میگم @};-

به بهترین کسانی که میتونستی تبریک گفتی داداش سیا :smile:
تا کور شود هر آنکه نتواند دید :nish:

با این پیروزی یکی ازین تیم ها حریف ما خواهد شد در مرحله بعدی :

پورتو، آرسنال، رئال، والنسا، سلتیک، گالاتسرای.

اگر مساوی میشد اینطوری میشد:

پی اس جی، شالکه، مالاگا، دورتمند، بایرن، بارسا، منچستر.

من دوست دارم به ارسنال بخوریم تا تمام قدم هامونو محکم برداریم تا یه وقت کسی نتونه حرفی بزنه تا همه احترام بذارند مقابلمون yes1

حامد هم میاد یه پست میده روح ادم تازه میشه با پستش :wink2:
...
خب حالا در مورد بازی بگم دیشب نیمه اول اینقدر استرس داشتم که اصلا به tv نیگا نمیکردم فقط روی گزارش عادل فهمیدم که ویدال داره اون وسط یه تنه تیمو میچرخونه جووینکو هم تا تونسته گند زده اما با شروع نیمه دوم تمام استرسم خوابید :suha: نشستم بازیو نگاه کردم لیخت که خب کار کرد اون سمت که احتمالا به خواست کادر فنی بوده تا بیشتر تو حمله شرکت کنه و تیمو از اون طرف راه بندازه و حالا تاثیر حضور مارکیزیو اون وسط معلوم میشه که چقدر خب میدون داری میکنه و با پیرلو هم کاری میکنه ضمن اینکه دست ویدال هم باید بوسید که با تعصب برامون میجنگه به نظر من بهترین بازیکن زمین اون بود :rose:
پوگبا هم من ازش راضی هستم خیلی خونسرد کار میکنه آدم برای اینکه به چیز بزرگی برسه باید خیلی چیزای کوچیکو از دست بده ما هم اگه میخوایم از یه بازیکن جوون یه بازیکن باتجربه داشته باشیم باید بهش اونقدر فرصت بدیم تا بتونه خیلی چیزا رو یاد بگیره البته نه مثل جووینکو :Facepalm:
وقتی دور رقت مسابقات تموم شد و از سه بازی فقط سه امتیاز گرفتیم یه نفر از بچه ها گفت تو دور برگشت 9 امتیاز میگیریم و صعود میکنیم اما من گفتم این هم ممکنه که دور برگشت هم فقط 3 امتیاز بگیریم و حذف بشیم حالا تمام حرفام تو اون پست را پس میگیرم :65: :1: به قول فرهاد مشکلیه :1:
در ضمن کسایی که بازیو از شبکه 3 میبینن بگم سعی کنن دیگه خودشونو با این مجری ها و گزارشگرها عادت بدن :mad: مگر اینکه جواد خیابانی گزارشگر باشه :victory2:
با تشکر

#178
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

اینو یکی از دوستام تو وبلاگش گفته گفتم بد نیست بزارمش کپی نیستا :1: :fp:


این قدر مردیم و زنده شدیم تا بالاخره یوونتوس تنها نماینده ایتالیایی این فصل شد که به عنوان تیم اول گروهش به مرحله بعدی جام باشگاه های اروپا رسید. از یک طرف گدابازی های بپه ماروتا پوست ما رو کند و از یک حبس شیشه ای کنته. حالا نمی شد این محرومیت مربی یووه رو برای اروپا لحاظ نکنن؟ نمی شد ماروتا این همه پول در میاره یک بار برای اولین بار در عمرش بره 50 میلیون خرج کنه و یک بازیکن مثل کاوانی بخره؟ چرا این قدر این گزارشگر بازی تاکید می کرد که دارن به نفع یووه میگیرن؟ چرا این قدر راجع به تبانی حرف میزد؟ مردم تیم کشورشون داخل لیگ قهرمانان شیش تا شیش تا گل میزنه به تیم درپیت و بعد تیم مظلوم آژاکس حذف میشه اظهار نظر هم نمیکنن این کنار ما نشسته داره هی تلاش می کنه یک چیزی از هیچ چیز بسازه. این تلویزیون هم که برای اینکه زیر نویس های خارجی رو پنهان کنه هی خبر زلزله رو زیرنویس میکنه. انگار مغز ما عین اطلاعات گزارشگر بازی در مورد فوتبال نم کشیده. نه جدا تو اینو به من بگو ویدالی که این فصل 9 گل زده و فصل قبل هم دیگه کار نکرده باقی نگذاشت رو میگه فراز و نشیب داره! یعنی چی؟! پس چرا این فراز و نشیبی رو رئال مادرید میخواست؟ نکنه میخواست برای بلیت فروشی برنابئو؟

از طرف دیگه هم در اقدامی بی وقفه تلاش میکرد برای یووه حریف جور کنه. وای نخوره به رئال-همون تیمه که در این چند سال هی به یووه باخته- وای نخوره به آرسنال، کم مونده بود بگه وای نخوره به تیم نونهالان بارسلونا! خب بالاخره میخوره به یک کسی و حذفش میکنه میره دور بعد این قدر انرژیت رو هدر نده.

این میختاریان هم شاخ شده. یک گل زده بود به ایتالیا میخواست به یووه هم گل بزنه، اما این بار بونوچی و بارزالی جا خالی دیدن رو جایز ندیدن و صاف سرجاشون میخ شدن. به نظرم کلینی هم یک جورایی با من ارتباط ذهنی داره. دلیلش هم اینه که هر وقت موقع بازیهای حساس یووه میشه من میگم جون مادرت پشت محوطه خطا نکن، و جورجو هم از وسط زمین مسابقه میگه باشه به همین خیال باش و همون جایی که نباید خطا کنه میکنه تا چشم منو در بیاره، البته خوشبختانه بازی بعدی نیست که بخواد این بلا رو سر بوفون بیاره.

در نهایت یکی نیست بگه حالا تو چرا این قدر حرص میزنی یووه که رفت دور بعدی. حرص نیست، الان یکی دیگه باید آمبولانس رو خبر کنه، زیر این پتو، چسبیده به هیتر و بخاری، شاید آمبولانس نیاز نباشه، در اصل ماشین آتش نشانی بخوام!

راستی کسی دید کنته بعد از گل چطور صلیب می کشید؟ به نظرم هر روز میره کلیسا، با اون نیاز و تسبیحی که به دستش بسته. کلا آدم خوبیه، حالا مردم هر چی میگن بزار بگن ولی خیلی جالبه بازیکن که باشی وسط سرت خالی شده باشه، مربی که بشی مدل مو بزنی!



#179
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال
قشنگترین حس دیشب بازگشت به شکوه بود ، این که دوباره اسم یوونتوس سر زبون ها بیوفته خیلی قشنگه ، تبدیل شدن به تیتر روزنامه ها ، برجسته تر شدن و نمود پیدا کردن بازیکن هایی که باز دوباره توی اروپا تمام قد وایسادن ، هفته ای که چلسی رو بردیم قشنگی خوندن این جمله "این هیولاها کی هستن توی دفاع یووه؟" خیلی زیاد بود ، الان منتظرم در مورد تک تک بازیکن های یووه اینو بشنوم ، ویدال ، مارکیزیو ، لیخ ، ووچینیچ و ...


یه طرف دیگه قضیه اونجایی بود که آهنگ لیگ قهرمانان شروع شده بود ، یه حس درونی یه ترکیبی از حس پوچی و حس امید تا آخر آهنگ آدم رو درگیر خودش می کنه ، یعنی میشه این آهنگ دیگه یه عادت بشه برامون. تازه دارم به این ملودی غریبه عادت می کنم ، تازه داره برام قشنگ میشه ، حس بزرگی و غرور بهم میده ، دوباره دارم معنی واقعی CHAMPIONS league رو درک می کنم. حالا کم کم ملودی لیگ قهرمانان داره جای خودش رو به چهره ی بازیکن های مصمی میده که یه شب استثنایی رو میخوان رقم بزن ، دوباره یه سیر جدیدی از رویاپردازی ها رو هم برای خودشون رقم بزنن هم برای من هوادار


برگشت دوباره یوونتوس به جمع بزرگان اروپا یعنی این که دوباره لیگ قهرمانان برای من طرفدار یوونتوس داره معنی پیدا می کنه ،‌ انگار لیگ قهرمانان هم یکی از فرزند های بزرگشو دوباره داره در کنار خودش می بینه.راه روشنی در انتظار تیممون هست.



در مورد بازی همه چیز گفته شد ! منم فقط تبریک میگم به همه ، ساق پای تک تک بازیکنان + دست های طلایی بوفون رو باید ماچ کرد :nish:



#180
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15954 ارسال
با احترامی که برای لختشتاینر در این بازی قائل هستم اما کیه لینی رو برترین بازیکن میدان انتخاب می کنم !





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی