پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دهم سری آ - یوونتوس 2-1 بولونیا (یادبود انریکه عمر سیووری)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
112 پاسخ برای این موضوع

#101
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21255 ارسال
  • LocationDeutschland
بنتنر خیلی درازه :np:


[img width=480 height=319]http://www.shiaupload.ir/images/87169327190875394556.jpg[/img]



#102
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
از حق نگذریم بنتنر هم خوب بود رو چند صحنه که دیدم . یه پاسه چیپ هم به کوا داد که کوا در حدی نیس که بخواد گل کنه اینارو :1:

#103
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
تبریک میگم برد رو . خیلی برد خوبی بود . اما چند تا نکته داشت 1 فکر کنم رکورد ارسنال رو زدیم درسته ؟ 2 از اول بازی وقتی یکی دو صحنه از پوگبا دیدم مطمئن بودم این بچه امشب گل میزنه . ولی خداییش فکر نمیکردم ما رو تا دقیقه 93 ما رو منتظر بزاره . حالا کار برای اونی که نظر سنجی بهترین بازیکن رو میزاره راحت شد و برعکسش برای کونته سخت . برای انتخاب بین پوگبا و ویدال و مارکیزیو 3 بولونیا تیم خطرناکی نبود . خطرناک ترینشون دچلیه بود که اخر کار خودش رو کرد و سانتر تماشایی پشت 18 ما انجام داد . واقعا در اون شرایط پیدا کردن بازیکن تو اون شلوغی کار هر کسی نبود که دچلیه به زیبایی انجام داد . دچلیه اخر فوتبالش همینه . دیگه بیشتر نمیشه . هر وقت خرابکاریاش رو میبینم یاد این میفتم که تو تابستون سر 8 تا بهترین چپ ایتالیا رو از دست دادیم 4 وقتی گل پوگبا رو دیدم یه لحظه ترسیدم که نکنه افساید بوده باشه و باز حرف و حدیثای سایتها وروزنامه ها . منتظر حرکت اهسته هم شدم که اخر از زاویه مناسب نشون نداد . ولی اخر بازی که تلویزیون الجزیره گل رو تحلیل کرد اصلا افساید نبود و گل کاملا سالم 5 بر خلاف شما بنتنر به نظرم اونقدرها هم بد نبود . در چند صحنه تو شرایط سخت پاسهای خوبی تونست بده 6 ناپولی که رسما رفت قاطی باقالیا . اما این اینتر خیلی فرق کرده با اول فصل . دارن شاخ میشن . امیدوارم شنبه شاخشون رو بشکنیم 7 این کواریارلا من نفهمیدم واسه چی انقدر دست میزد ؟ یارو توپ رو سانتر کرده تو تماشاچیا . دست واسه کی میزنی تو ؟

#104
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
نصف و نیمه دیدم. مطابق معمول بازیمون جلوی بلونیا گره خورد و چیزی نمونده روند نبردن این تیم کماکان پابرجا بمونه.اما با توجه به استراحت دادن چندین نفر از بازیکنهای اصلیمون بسیار این برد و 3 امتیاز دلچسب بود چون با مابقی پتانسیلمون تونستیم ببریم. چیزی که توجه من جلب کرد تو این بازی "احساسی کار نکردن " نفرات یووه هست.به هیچ وجه بعد خوردن گل دفاع ها توپ رو دروازه نریختند و خیلی با حوصله و خونسرد توپ ها رو به سمت کاسرس یا اساموا میبردند و از اونجا پاس رو به جلو میدادند.حفظ کردن تمرکز تو این لحظات پرفشار خیلی کار سخت و مهمیه.فشار مضاعف از سمت چپ یووه یعنی نقطه قوتش با داشتن 3 بازیکن تو اون سمت بنام های آساموا-چاگرینی و جیووینکو بالاخره جواب داد و روی یکی از این ارسال های درست پوگبا با یک انعطاف سر تونست گل بزنه درمورد سبک بازی به نظرم اینطور میرسه که از اول حضور بنتنر به علت طعمه قرارگرفتن هست و تا لحظه اخر این حربه استفاده شد تا با توجه به قد و قامت بلندش 2 نفر رو جذب خودش کنه تا مهاجم مکملش و مابقی بازیکنها فضا در اختیارشون قرار بگیره.اما خوب کوالیارلا اون بازیکنی نیست که بتونه با داشتن فضا کار خاصی کنه و جدا از گلش انچنان کار خاصی کرد.به نظر شخصی خودم حضور کسی مثل بنتنر برای یووه تو چنین بازیهای یک طرفه ای که مدام یووه توپ تو دروازه میریزه واجب هست هم به عنوان تموم کننده و هم طعمه و هم استفاده از ضربات سرش. اما تو بازیهای پرفشار و سخت قضیش فرق میکنه و نیاز بیشتر به کسی هست که حمل توپ خوبی داشته باشه و عقب تر بیاد. برخلاف شماها من از چاگرینی راضی هستم چون همیشه فاز هجومی تیم رو خوب جلو میبرد و واقعا حقش هست که بیشتر بازی کنه و مناسبترین جانشین برای مارکیزیو هست.تو صحنه گل واقعا خوب کار کرد و پاسش دید خوبش نشون میداد. در اخر باید بگم اصلا از این یارو آلسیو خوشم نمیاد و از کاررا بیشتر خوشم می اومد حداقل قیافش جنم داشت نه مثل این.ادم یاد سکو میفته :2qcmh45:

#105
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
جنوب - شمال - شرق و غرب در تسخیر ما قرار داره. یوونتوس خیلی وقته بیدار شده و در فکر حکومت چندین ساله در ایتالیا است. سی سال بازیهای یووه را بصورت حرفه ای دنبال میکنم فکر میکنم این فصل یک رکورد برای شروع فصل باشه . بهترین آن مربوط میشد به سال 1986 که 8 برد پیاپی داشت و در هفته نهم مغلوب شد. ولی الان در 10 هفته 9 پیروزی و یک مساوی. فکر میکنم یک رکورد محسوب بشه . من به یاد ندارم. در مقابل تیم بسیار بسیار ضعیف بولونیا به سختی بردیم. برد حقمون بود چند عالی بازی کردیم. مثل همیشه تا پشت محوطه هم توپ و هم حریف را خوب بازی میدیم ولی در داخل محوطه بسیار بی برنامه. به غیر از صحنه گل بولونیا بازیکن ضعیف نداشتیم . همه عالی بودند و بازی منظمی را به اجرا گذاشتند. در صحنه گل اول بازی ترکیبی پوگبا و جاکرینی و کوا عالی بود. یک گل تمیز به ثمر رسید. و در گل دوم هم همه زحمتها را باید به نام جووینکو نوشت . عالی کارد کرد و پوگبا هم با زدن این گل بازی عالی خودش را تکمیل کرد. من منکر توانائیهای دچلیه نمیتوانم بشم . جوان است و کونته بهش اعتقاد داره ولی واقعا بعد از اومدن آساموآ کلاس سمت چپ به شدت بالا رفت. در مورد بازیکنانی که میتوان نوشت . ایسلا : کلا بازیکن رو به جلو را دوست دارم- در چندین نوبت اشتباه فاحش داشت ولی واقعا خوبه. پوگبا : همه دیدیم که از اول بازی تا دقیقه 93 بصورت یکنواخت خوب بازی کرد . جاکرینی : از همون روز اول دوستش داشتم . با دید باز پاس گل داد . کوا : خوشحالی من موقع گلزنی کوا نسبت به بقیه بیشتر است. دوست دارم تمام گلهای یووه را کوا بزنه . بندتنر : امروز خیلی خوب بود. یه جورایی فکر کنم کونته به این سبک بازی اعتقاد داره همانطور که به بوریلو اعتقاد داشت. به نظر بیشتر پشتش به طرف دروازه قرار داره. جووینکو : حرکت عالی او منجر به گل شد. بالاخره تو این فصل یه کار مفید انجام داد. ولی در آخر معتقد هستم برای روزهای آتی که در شامپیون لیگ بازیهای حساسی داریم باید خیلی بهتر از اینها بازی کنیم.

#106
H.ES1897

H.ES1897

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 32 ارسال
فکر میکنم برای تیم دوم با اینکه ده نفره هم بودیم (دچیلیه :fp: رو جز بازیکنهای خودی حساب نکردم) خوب بودیم برد خیلی دلچسبی بود قبل از بازی با انتر به این برد نیاز داشیتم و وقتی خوشحالی این برد بیشتر میشه که بیشتر بازیکنهای اصلیمون استراحت کردن بیشتر بازکنها خوب بودن بنتنر هم خوب بود تو چند صحنه پاسهای خوبی داد مثل پاسش به کوا و اساموا اما دو بازیکن واقعا در حد اندازهای نام یووه نیستن اولیش که خوب معلومه دچیلیه هست به نظرم بهتره تو تیم نونهالان یووه باری کنه تا بزرگسالان دومی هم خب جاکرینی هست شاید بعضی از دوستان بگن خوب بود ولی حرکتهاش تکراری هست و بعد از ده دقیفه بازی کردن هر مدافعی دیگه دستشو میخونه در مورد ایسلا هم من تو اون پست بهتر از لیخ میدونمش با اینکه چنتا اشتاه داشت ولی بازم به نظرم میتونه تو این سیستم بهتر از لیخ باشه حالا برسیم به مراورید سیاه (به قول بچه ها) واقعا عالیه چجوری سر الکس این کارو کرده خودشم نمیدونه شوتی که زد و خورد به تیرک واقعا کار یه بازیکن 19 ساله نبود کلا به اینده اش میشه امیدوار بود برد شیرینی بود به همتون تبریک میگم

#107
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
انتظار ِ نیمه دوم ِ قوی تری داشتم . قوی تر یعنی حمله کردن تا حدی که تیم به قدری گل بزنه که حاشیه امنیتی برای خودش ایجاد کنه که حتی 2 گل هم کفاف میداد اما باز شل گرفتن ِ بازی بود که باعث شد اواخر ِ بازی اینقدر حساسیت بالا بره . ایزلا حالت ِ ایستا تری پیدا کرد و پوگبا هم به غیر از اون پاسی که منجر به گل شد کار ِ خاصی نکرد . نسبت به نیمه ی اول خیلی از بازیکنا افت کردن و به نظرم بندتنر تا حدودی خوب بود . حرکت ِ فاجعه ی ده چلیه هم باعث شد که اینهمه بی اعتمادی نسبت بهش ، بی دلیل نباشه . کم مونده بود که 2 امتیاز رو از دستمون بپرونه . حالا اتفاق ِ خاصی نمیافتاد که آسامواه 5 دقیقه ی زود تر به بازی میومد . دقیقه ی 83 هم اشتباه ِ بونوچی با استپ ِ بد ِ جیلاردینو همراه بود وگرنه ... ! اما لحظه ی گل یکی از بهترین صحنه های این فصل رو رقم زد و خوش حالی بیش از حدی رو به ما تقدیم کرد . ممونیم از پوگبا بابت ِ تاثیری که تو این بازی داشت . بهترین بود امشب . به هر حال با یه ترکیب ِ خوب و استراحت دادن به بازیکن های اصلی 3 امتیاز رو گرفتیم و این یعنی یه کار ِ فوق العاده . برد ِ بدون ِ حرف و حدیثی بود و از الآن باید همه به فکر ِ بازی با اینتر باشن که بتونیم از الآن اسکودتو رو قطعی کنیم .

#108
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
اينكه تو اين بازي در بيشتر پستها از بازيكنهايي كه بيشتر استراحت كرده بودن.‏. استفاده شد خوب بود ولي كاش حداقل به لوسيو هم بازي ميرسيد تا هم دفاع هامون بيشتر استراحت كرده باشن و هم يه انگيزه اي واسه لوسيو ايجاد شده باشه واسه بازي بعد كه با تيمه سابقشه ! با اين شرايط كه بازي بهش نرسيد ، خيلي بعيده تو بازي حساس اينتر بازي كنه... ولي به نظرم ميشد با بازي دادن 10-15 دقيقه اي بهش حداقل يه انگيزه اي بهش داد واسه بازي شنبه!‏ ميشه حدس زد كاملا بي انگيزه باشه تو تمرينات روزهاي آينده ...

#109
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4653 ارسال
من که بازی رو به لطف رسانه ی ملی ندیدم. تبریک میگم این برد شیرین رو.من که از لایو اسکور بازی رو دنبال میکردم دیگه تقریبا نا امید شده بودم ولی لحظات اخر همچی عوض شد. فقط یه سوال.این گابیادینی همون بازیکن جوونی نیست که اواخر نقل و انتقالات گرفتیم؟بازیش چطور بود؟

#110
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
بازی های درخشان دچیلیه آدمو یاد زندیاد "جاناتان زبینا" میندازه! :fp: البته با این تفاوت که اون راست پا بود و این چپ پاست. کاش آرمرو رو از اودینه میخریدن :sigh:

#111
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
آلسیو (پس از بازی با بولونیا)

- می خواهم این پیروزی را تقدیم عمویم (دومنیکو) کنم که امروز درگذشت .

- از این پیروزی خوشحالم چون با حوصله بازی کردیم و از بازیکنانی استفاده کردیم که قبلاُ در کنار یکدیگر بازی نکرده بودند .

- در این بازی مشخص شد هر بازیکنی که وارد میدان می شود دقیقاٌ می داند ما چه انتظاری از او داریم ، مشکلاتی هم داشتیم اما توانستیم آنها را برطرف کنیم .

- بولونیا تیم خوبی بود اما ما شایسته ُ برنده شدن بودیم ،حتی قبل از پایان 90 دقیقهُ بازی باید کار را تمام می کردیم .

#112
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

[img height=298 width=480]http://pinturicchio.persiangig.com/image/Seriea/220790hp2.jpg[/img]

بازی رو تا دقیقه 85-86 دیدم و بعد نمیدونم چی شد که یهو خوابم برد صبح فهمیدم 2-1 بردیم و پوگبا دقیقه 91 گل زده :np: واقعا بدشانسی از این بیشتر؟ قشنگ یکی از لذت بخشترین گلای فصل رو از دست دادم. :np: :1:

نیمه اول همونطور که پیش بینی میشد با دفاع مطلق بولونیا همراه بود هر چند خیلی سخت میشد بازی هجومی و هماهنگ تیم تقریبا دوم یووه رو پیش بینی کرد. شخصا فکر میکردم دفاع بولونیا و عاجز شدن یووه از ایجاد موقعیت روی دروازه رو شاهد خواهیم بود و با توجه به ترکیبی که توی زمین بود و بازی نکردن مارکیزیو، ویدال، ووچینیچ، جووینکو، لیختشتاینر، آساموا و کیلینی احتمال مساوی رو کم نمیدونستم.

منتها تو این بازی شاهد ظهور یه جواهر دیگه وسط زمین بودیم. با این نمایشی که پوگبا داشت، مطمئنا ویدال خطر رو احساس خواهد کرد و این مسئله از هر جهت به نفع تیمه شاید درخشش پوگبا تلنگری برای ویدال باشه تا خودش رو از اون خستگی ذهنی خلاص کنه و دوباره با تمام انگیزه برگرده. اگه این اتفاق بیفته واقعا باید از پوگبا ممنون باشیم چون هم این بازی رو برامون در آورد [روی گل اول هم پاس طلایی رو داد] و هم اینکه در آستانه دو بازی حساسمون، خط هافبک تیم رو ترسناک تر از قبل کرد. خیلی دوست دارم تو بازیهای آینده از پوگبا بیشتر استفاده بشه اگه مدیرای یووه برای یکبار هم که شده سیاست درست رو پیش بگیرن، این بازیکن میتونه تو همین یوونتوس خودمون تبدیل به یکی از 2-3 هافبک برتر دنیا بشه نه تو یه تیم دیگه.

مصاحبه السیو بعد بازی در مورد پوگبا هم جالب بوده: "پوگبا در صحنه گل عالی بود. اما هنوز باید پیشرفت کند. او در 20 دقیقه اول فوق العاده بود اما بعد کمی تنبل شد که این قابل قبول نیست. او باید با توجه به استایل آنتونیو کونته همواره در زمین فعال و موثر باشد. او باید از تکرار بیش از حد حرکات نمایشی پرهیز کند. او نمایشی عالی داشت اما هنوز جای چند انتقاد وجود دارد."

مطمئنا یه بازیکن جوون برای پخته تر شدن نیاز به شنیدن این حرفها داره و شاید السیو برای زیاد مغرور نشدنش این صحبتها رو کرده.

تو پرانتز این رو بگم قبلا به این که خرید بازیکن ایتالیایی نسبت به خارجیها در اولویت باشه خیلی حساس بودم ولی وقتی رفتارهایی که تو ایتالیا با یوونتوس میشه رو دیدم این حساسیت کمتر شده. با اینکه فکر میکنم خیلی نباید از اصلمون فاصله بگیریم اما اینکه تو شرایط برابر بازیکن خارجی رو انتخاب کنیم از نظرم مشکلی نداره؛ مثل همین قضیه پوگبا و وراتی که خوشبختانه پوگبا انتخاب شد.

اما گل اول بازی در شرایطی به ثمر رسید که یووه تو اون دقایق واقعا داشت بد بازی میکرد و یووه بعد از شروع دوم یکم از هم گسیخته نشون میداد. به نظرم اگه اون گل در اون دقایق به ثمر نمی رسید، رسیدن به گل برتری سختتر میشد اما کوالیارلا با جاگیری مناسبش یه بار دیگه تونست تیم رو جلو بندازه.

گل کوالیارلا:

تصویر


بعد از خوردن گل دو تعویض خیلی خوب جواب داد و دو بازیکن فیکس تیم اضافه شدند. آساموا طبیعتا چند لول بالاتر از دی چلیه بازی میکنه و دیدیم که سمت چپ بعد از اومدن آساموا راه افتاد و چند نفوذ خوب رو تو اون قسمت شاهد بودیم و تا اونجایی که فهیدم پاس گل دوم رو هم جووینکو داده.

با این برد تابوی نبردن در وسط هفته که football-italia در موردش نوشته بود هم شکسته شد و یووه بعد از مساوی با چلسی، شاختار، نورچلند و فیورنتینا که در وسط هفته برگزار شده بود، دیشب بازیش رو با برد پشت سر گذاشت.

پ.ن: صبح که واسه دیدن نتیجه بازی سایت گل رو باز کردم چشمم افتاد به یه مصاحبه میکولی که یوونتوس رو با CM Punk قهرمان WWE مقایسه کرده بود :1: به نظرم جالب اومد:

تصویر

"CM Punk قهرمان 344 روزه WWE مانند یووه است، هر دوی آنها قوی اند و هر دو جنگجویان خوبی هستند."

"آنها همچنین از کوچکترین فرصتها سوءاستفاده می کنند. مثلا یکشنبه در یک مسابقه [1] Hell in A Cell که برای قهرمانی WWE برگزار میشد، CM Punk به دلیل اینکه داور یک ضربه [2] Low blow به حریفش زد توانست عنوانش را حفظ کند. میدانید که در کشتی همه چیز امکان پذیر است."

واقعا جالبه تا تو یه مسابقه یه اشتباه به نفع یووه رخ میده همه از روزنامه ها مربیا و بازیکنا سریع جبهه میگیرن ولی برای سایر تیمها همچین مسئله ای نیست. یه جوی تو ایتالیا به وجود اومده که همه نسبت به یووه شرطی شدن و انرژی زیادی واسه تمرکز رو بازیها لازمه که خوشبختانه تیم ما به خوبی داره این کار رو انجام میده.

[1] : کشتی ای که در یک قفس بزرگ آهنی انجام میشه و برنده از طریق pinfall یا submission مشخص میشه. دیسکالیفه شدن هم در این بازی وجود نداره.

[2]: ضربه ایه که کشتی گیر ها به نقطه حساس بدن حریفشون میزنن و در صورتی که داور ببینه دیسکالیفه میشن. اما تو این بازی خود داور این فن رو رو کشتی گیر اجرا کرده :np: :1:



#113
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

[spoiler=لاین آپ دو تیم][img width=480 height=562]http://albiazzurro.persiangig.com/image/General Game Stats Chart/Juventus%202-1%20Bologna%20%281%29.jpg[/img][/spoiler]

[spoiler=آمار بازی][img width=480 height=203]http://albiazzurro.persiangig.com/image/General Game Stats Chart/Juventus%202-1%20Bologna%20%282%29.jpg[/img][/spoiler]







1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی