پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته هشتم سری آ - یوونتوس 2-0 ناپولی (یادبود روبرتو بتگا)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
151 پاسخ برای این موضوع

#41
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
اره یه چیزایی خوندم ولی گفتم دیگه خیلی لوس نشه قضیبه داور و اینا :1: گرتزیانو چزاری : انتخاب خطرناک گراتزیانو چزاری داور سابق سری آ و کارشناس مدیاست مصاحبه کرده گفته تاپ کلاس نیست تاحالا یه بازی چمپیونز رو هم سوت نزده ، قادر به تحمل فشار خواهد بود ؟ گفته انتخابش بر مبنای ترویج انتخاب داوران جوان هست ، اتفاقی که هفته قبل در دربی برای والری افتاد و همه میدونیم که چطور بود ! تجربه کافی رو نداره برای بازی های بزرگ ،بازی یوونتوس و ناپولی مهم ترین قضاوت او در کارنامه اش خواهد شد ! در هر حال این داور از لحاظ شخصیتی اروم هست و امسالم بازی هارو خوب قضاوت کرده . در بخشی از صحبت هاش هم گفته انتظار انتخاب دیگری از براسکی (رئیس کمیته داوران) داشته : فکر میکردم اورساتو انتخاب میشه ، اشتباه کردم .

#42
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
من که ترجیح میدم به جای ماتری بنتنر بازی کنه چون دیگه واقعا از دست ماتری خسته شدم. تنها کاری که بلده انجام بده اینه که موقعیت رو خراب کنه و بعد حسرت و ناراحتی رو تو چهرش نمایان کنه. مرتیکه به جای اینکه حواسش به بازی باشه معلوم نیست به چی فکر می کنه. بنتنر حداقلش اینه که تو هوا حریف نداره. بازی ایتالیا و دانمارک تو نیمه اول که دانمارک خوب حمله می کرد داشت تمام توپ های هوایی رو میزد. ماتری نفر اولیه که باید از یووه بره، هر وقت بحث میشه اعضا میگن کونته به ماتری فرصت نمیده و ماتری داره فضا سازی می کنه. ماتری اگه مهاجم بود باید حداقل یه گل تو بازی با شاختار میزد. از 2 قدمیه دروازه هم پاشو دراز نمی کنه بزنه تو گل. ماشالله اونقدر هم بازی نمی کنه که بگیم خسته هست و از این حرفا. به هر حال حتی اگه بننتر هم بازی نکنه ترجیح میدم با 1 مهاجم بازی کنیم و اونم کوالیارلا باشه.

#43
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21255 ارسال
  • LocationDeutschland
- اگه به مصاحبه بازیکن های یووه دقت کنیم یه نکته مشترک دارند، همه شون برد ناپولی رو غیر ممکن و در حد "جوک" می دونند ! من نمیدونم این برنامه ریزی شده ست، از غرور بازیکن هاست، صرفا میخوان بازیکن های ناپولی رو عصبی کنند و یا هر چیز دیگه ای ولی معتقدم انگیزه و اشتیاق ناپلی ها برای اثبات خودشون خیلی بیشتر از 4 بازی اخیر هست. واقعا از این بازی می ترسم ! و احساس می کنم که انرژی که این دیدار از بازیکن های دو تیم میگیره برابری میکنه با خستگی 2 یا 3 بازی. منتظر مصاحبه کادر فنی یووه هستم و دوست دارم موضع خودشون رو مشخص کنند. به قدری استرس دارم که دیگه نمیخوام به این بازی تا موقع شروع شدنش فکر کنم ! ولی نبود بوفون و ووچینیچ خیلی تاثیر گذار میتونه باشه؛ بوفون در فاز دفاعی و ووچینیچ در فاز هجومی که اتفاقا هر دوشون مهم ترین بازیکن ها هستند توی پست خودشون. بازی کردن کوالیارلا به خاطر انگیزه ای که داره امیدوار کننده ست ولی منم مثل وحید ترجیح میدم که از بنتنر استفاده بشه برای زوج کوالیارلا.

#44
Sinak

Sinak

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1545 ارسال
دقیقا این مصاحبه بازیکنا من رو بد جور نگران کرده، خیلی مغرورانه دارن مصاحبه می کنند و مطمئنم این به ضررمون تموم میشه.

#45
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
مصاحبه بازیکنا از نظر من نگران کننده نیست چون موضع اونا این نیست که ما شکست نمی خوریم چون خیلی خوب هستیم و چون یووه هستیم، بلکه چیزی که من از صحبت بازیکنا برداشت کردم اینه که اونا می گن ما شکست نمی خوریم چون سخت کار می کنیم. وقتی سخت کار می کنیم فقط به پیروزی فکر می کنیم نه شکست. کونته کسی نیست که بذاره بازیکناش دچار غرور کاذب بشن، شده بازم قضیه خون بالاآوردن رو پیاده می کنه :wink2: . به نظر من تیم از نظر روانی یه مرحله ای رو باید طی کنه که دوره اون حداقل شامل این فصل هم خواهم شد. این فصل کاملا سرنوشت سازه چون اگر تیم موفق بشه حداقل لیگ رو بدست بیاره یه رشدی در روان بازیکنا انجام خواهد شد. هرچند که من به شخصه معتقدم صحبت های کونته خیلی این رشد رو سریعتر کرده.

#46
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
ماسیمو کاررا : + ازش در مورد اینکه السیو برگشته و احتمال اینکه دیگه روی نیمکت قرار نگیره سوال کردن !؟ السیو یک مربی هستش ، و این در حیطه اون هستش ، من خوشحال خواهم شد تا به عنوان مشاور فنی برگردم ! + مشکلاتی که بازیهای ملی برای باشگاه ها به وجود میاره !!؟ بعد از دیدار های ملی تمام باشگاه ها مشکلاتی دارن که باید با انها مواجه بشن و این در مورد یوونتوس هم صادق هستش ، و ما مشکلی با اون نداریم ! + بعد از تمرینات بوفون به ما خواهد گفت اگر ران پاش مشکلی داشته باشه و او احساس میکنه مستعد بازی کردن هستش ! ما همچنین شرایط ووچینچ را هم ارزیابی خواهیم کرد او به دلیل انفلونزا اماده نیست و شرایطش وخیم تر از بوفون هستش ! + هم یوونتوس و هم ناپولی با سیستم 3-5-2 بازی میکنن اما نگاه ما یک فوتبال تهاجمی هستش درحالی که ناپولی ابتدا به ضد حمله فکر میکنه و بعد قابلیت های فردی بازیکنانش ، گذشته از اینها ما موفق شدیم 6 گل این فصل بیشتر از اونها به ثمر برسانیم ! + ناپولی اسکودتو رو هدف قرار داده و اونها همه چیز برای بردن اون دارن اما باشگاههای دیگه هم هستن که میتونن به رقابت اضافه بشن ، ایا با ماتزاری دست خواهم داد !؟ البته من مشکلی ندارم با اون ! + در مورد حرف های کاسانو ازش سوال میکنن !؟ در یوونتوس باید رفتار حرفه ای داشته باشید و این بهترین راه برای رسیدن به موفقیت است ! والتر ماتزاری : + کاوانی 10 روز با ما نبوده ولی اون خوب به نظر میاد ، من فردا شرایط رو ارزیابی خواهم کرد و با بازیکنانم حرف میزنم ! + تاخیر کاوانی برای من مهم نیست ، تنها چیزی که برای من مهمه اتفاقاتی هست که در زمین میفته @ + در مورد غیبت بوفون ازش میپرسن !؟ انتخاب اونها هیچ چیزی رو برای ما تغییر نمیده ، مشخصه که بوفون یه قهرمان بزرگه ولی اونها استوراری رو دارن ! + پیرلو یه بازیکنان فوق العاده است ولی اون تنها بازیکن بزرگ یووه نیست اونها بازیکنان بزرگی در ترکیبشون دارن ! + سایر تیم ها به مقدار زیادی بهبود پیدا کردن و ما هم به یک دوره کمال رسیدیم فصل قبل ما باید هم در لیگ قهرمانان بازی میکردیم و هم در لیگ داخلی اما این باعث پیشرفت ما شد + من شنیدم تعدادی از بازیکنان یووه ، ستاره هایی مثل بوفون پیرلو و کیلینی از ما تعریف کردن ، اونها گفتند که اگر بهترین بازی خودشون رو انجام ندن کار براشون سخت میشه ، شنیدن این حرف ها زیبا بود ! + پیروزی برای ما مثبت بود و شکست هم تاثیرات منفی خواهد داشت این کاملا واضح هستش ولی هنوز بازی های زیادی در پیش است و این بازی هم سه امتیاز خواهد داشت !

#47
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
22 بازیکن توسط آنتونیو کونته دعوت شدند. خبری از بوفون ، ده چلیه ، په په و ووچینیچ نیست.

2 Lucio
3 Chiellini
4 Caceres
6 Pogba
8 Marchisio
12 Giovinco
15 Barzagli
17 Bendtner
19 Bonucci
20 Padoin
21 Pirlo
22 Asamoah
23 Vidal
24 Giaccherini
26 Lichtsteiner
27 Quagliarella
30 Storari
31 Branescu
32 Matri
33 Isla
34 Rubinho
39 Marrone


#48
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-علی دیدی گفتم این په په فعلا نمیاد :nish:

#49
delpiero1993

delpiero1993

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 1147 ارسال
یعنی میشه به سبا اعتماد کرد؟!امیدوارم فردا جوابمو بده! نبود میرکو ترسناکه!اونم جلوی ناپل!

#50
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
من ماتری رو به کوا ترجیح میدم حالا هرچی دوست دارید بگید :2qcmh45:

#51
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

-علی دیدی گفتم این په په فعلا نمیاد :nish:


موقعی که بازی های ملی برگزار میشد سایت یووه گزارشی از تمرینات یووه نوشته بود. توش نوشته بود په په هنوز به صورت جدا و انفرادی داره تمرینات ورزشی و آماده سازی انجام میده.

این قضیه مغرور شدن هم موضوع که میشه بهش پرداخت. البته همیشه حرف ها و اون چیزی که واقعا هست فرق داره. ولی مثلا به سبا گفتند اگر یووه ببازه توی روند قهرمانیش تاثیر می زاره؟ گفته مگه قراره یووه ببازه ؟ من اصلا به همچین چیزی فکر نمی کنم :1:

#52
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خیلی بد شد ، بازی به این حساسی دو تا از بهترین بازیکن هامون رو نداریم ، شرایط این بازی دقیقا مثل فینال جام حذفی شده ، امیدوارم استوراری مثل اون بازی تیم رو شوهر نده :worship:

#53
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21255 ارسال
  • LocationDeutschland
- تقریبا مطمئن هستم که استوراری تیم رو شوهر میده، دروازه بان خوبی هست ولی از نظر ذهنی بازیکن ضعیفی هست به نظرم.
یووه قطعا توی این بازی تحت فشار قرار میگیره و انجام چند فوق واکنش میتونه تیم رو برگردونه، چیزی که اگه بوفون بود میشد بهش دل بست ولی حالا ...


بهر حال قرار هست شب سنگینی رو برای ناپلی ها رقم بزنند :


[img width=480 height=309]http://www.shiaupload.ir/images/04647183143167902718.jpg[/img]




اینم یکی از عکس های قشنگ رویارویی دو تیم :


[img width=480 height=335]http://www.shiaupload.ir/images/42854108906876861698.jpg[/img]


ویرایش : معتبر (!) ... کوالیارلا - جوونیکو زوج خط حمله یووه ست ...

#54
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
2 مهره کاملا تاثیر گذار ما یعنی بوفون و ووچینیچ نیستن ! خطر باخت اینجوری برای من خیلی بیش از پیش احساس میشه منینگر و من خیلی به این ترجیح میدادم یه موقع هایی خیلی فوق العادست یه موقع هایی هم خیلی افتضاحه ! بازی خیلی سختیه ! ناپولی با ترکیب کامل نفرات میاد ولی ما ناقصیم ! من به مساوی در این بازی خیلی راضیم. ضمن اینکه این هفته لیگ قهرمانان و هم داریم ! بازی با ناپولی آخر سری آ نیست پس باید منطقی بازی کرد.

#55
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
بازم میگم دروازه بان تو اینجور* بازی ها زیاد مهم نیست! مگه کاسیاس, والدز :Facepalm: , نوئر , دخیا, مانونه(آرسنال-ایتالیایی) که تیماشون نتیجه میگیرند,دروازه بان های خوبی هستد!؟
خود تیم و دفاع تیم از همه مهمتره.مگه 3 بازی با رم تو تورین و ناپولی 3-0 شوت به دروازه داشتند!!!!؟
من که مطمئن هستم اگه میثاق معمار زاده هم این بازی تو دروازه باشه می بریم :1:
زیادی تیم ناپولی بزرگ نکنید :P:
اعتماد به نفس حال کنید :2qcmh45: :2qcmh45:
البته زیاد هم اعتماد به نفس نیست! تیمت نزدیک 50 بازیه نباخته.باید هم اعتماد به نفس داشته باشید :huhsmileyf:
به قول شا غلام ایمان داشته باشد نه تنها حریف ها از خود تیم میترسند از جو ورزشگاه یوونتوس آرنا هم هنوز میترسند و نمیتونند باهاش کنار بیاند :worship:

*چه جوری؟
این جوری :))= یه تیم با سابقه و قدرتمند در مقابل یه تیم که فکر میکنه قدرتمنده yes1

#56
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4653 ارسال


ویرایش : معتبر (!) ... کوالیارلا - جوونیکو زوج خط حمله یووه ست ...

یه ترکیب اشتباه.هر دوتا بازیکنایی هستن که برمیگردن عقب واسه توپ گرفتن.عملا اون جلوی زمین هیچکیو نداریم.این ترکیب قبلا هم جواب نداده.با وجود اینکه کوا رو بهتر از ماتری میدونم اما زوج ماتری و سبا رو ترجیح میدم.
از سبا بیشتر انتظار پاس گل دارم تا گل.اما وقتی کوا هم همراه سبا برمیگرده عقب دیگه کسی نیست که اون جلو منتظر پاسهای هافبکهامون باشه.
ظاهرا قراره بازم 2-5-3 بازی کنیم.امیدوارم کونته یه فکری واسه جناحینمون بکنه.توی بازی با شاختار و فیوره و همین ناپولی توی فینال کوپا پیستونهامون که نقطه ی قوتمون بودن کاملا کنترل شده بودن.این ضعف بخاطر خستگی تشدید هم میشه.کلا با 2-5-3 جلوی تیمهای سرعتی مخالفم.یجورایی دستمون رو شده

#57
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
ناپولی اگه شده ناپولی 90 درصدش به خاطر سن پائولو هست ! ناپولی هیچ وقت خارج از ناپل تیمی نبوده که برای حریفش مشکل ساز بشه هیچ وقت هم ناپولیِ تو ناپل نبوده . نمونش تو UCL سال قبل که تو تو لندن نابود شد ! الان هم ممطئن باشید کاری نمی تونه بکنه . درست مثل پارسال که تو یوونتوس آرنا فقط 1 حمله کرد ! به شخصه بازی با آ.ث میلان رو توی یوونتوس آرنا خطرناک تر از بازی با ناپولی تو یوونتوس آرنا می دونم .... به برد تیم اطمینان دارم اما بردِ با دردسر . مساوی هم البته دور از دسترس نیست . اما باخت اصلا !

#58
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

بازم میگم دروازه بان تو اینجور* بازی ها زیاد مهم نیست! مگه کاسیاس, والدز :Facepalm: , نوئر , دخیا, مانونه(آرسنال-ایتالیایی) که تیماشون نتیجه میگیرند,دروازه بان های خوبی هستد!؟
خود تیم و دفاع تیم از همه مهمتره.مگه 3 بازی با رم تو تورین و ناپولی 3-0 شوت به دروازه داشتند!!!!؟
من که مطمئن هستم اگه میثاق معمار زاده هم این بازی تو دروازه باشه می بریم :1:
زیادی تیم ناپولی بزرگ نکنید :P:


اتفاقا تو این تیپ بازی ها حضور دروازه بان باتجربه حیاتیه...یه لحظه مقایسه کنید بازی برگشت پارسال لیگ با ناپولی رو با فینال کوپا ....تو بازی لیگ جی جی توی دروازه بود و تو یه صحنه تک به تک با هامسیک،جی جی اومد راه هامسیک رو سد کرد و لحظه ای که هامسیک می خواست پنالتی بگیره،جی جی دستاشو جمع کرد و باعث شد پنالتی نده و همینطور تمرکز هامسیک رو به هم زد و هامسیک به توپ نرسید و توپ به اوت رفت..حالا همین حالت رو بزارید جلوی اشتباه استوراری جلوی ناپولی تو کوپا...همینطور عین تراکتور به پاهای لاوتزی حمله کرد و خیلی ساده پنالتی داد..اگه استوراری هم لاوتزی رو رها می کرد اونم به خاطر سرعت زیاد توپ،قطعا با توپ به اوت می رفت...
مثالت در مورد والدز و کاسیاس و ...قیاس مع الفارقه...اولا سری آ،لالیگا نیست....در سری آ هیچ تضمینی برای بازگرداندن نتیجه بازی وجود نداره...در ثانی یووه بازیکنانی مانند مسی،اینیستا،کریس و بنزما تو ترکیبش نداره که به راحتی نتیجه بازی رو برگردونند....

#59
میلاد بوفون

میلاد بوفون

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 26 ارسال
اقایون یکی به ما بگه امشب بازی پخش زنده داره

#60
میلاد بوفون

میلاد بوفون

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 26 ارسال
این جا بازی های ییونتوس را پخش میکنه ولی با کزارش عربی من عربی دوست ندارم





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی